Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
roli1979
csendes tag
Köszönöm, megnézem!
forceberg
veterán
A Full-Tech nem, de pl. ez is 5W30, de van a doksijában RN0710-re utalás:
[link]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Igen így igaz, de erről mindig megy a vita és az Fe ha ártana is sokkal kevesebbet árt, mint az sxr.
Csak azért kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Szia, 88KW-os a tiéd???
A total/elf folyadékkereső szerint 88KW-ból nem volt DPF-es és ezt írja:
[link]
Capacity : Capacity 4,6 litre
Filter capacity: 0,1 litre
Use : Normal
Intervals : Change 20000 km/ 12 months
Products : (elf)
Evolution 900 NF 5W-40
Evolution 900 SXR 5W-40
Evolution 900 FT 0W-30
vagy
Products : (total)
Quartz 9000 5W-40
Quartz 9000 Energy 5W-40
Quartz 9000 Energy 0W-40
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
forceberg
veterán
Fura ez az ajánló, mert több adatlapján sem szerepel az RN0710.
Bár, ugye vélhetően jó néhány RN0710-zel nem rendelkező olaj is megfelelő lenne, de én akkor is olyat töltenék bele, aminek a doksijában is szerepel.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Savanya
addikt
Megane II DCI kombihoz melyik kézifék kötelet ajánlanátok : Cofle , TRW , A.B.S ,MxGear , ATE ?
Maxgear most igen jó áron volna a Kaufernél .
Mobilszámom: 70-516-8068
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mindig ez az olajmizéria. :
Ez vajon még tartja magát, vagy azóta 3-ból 3 lett. 2013 óta....
rob210
Topikgazda
ha megengedheted magadnak akkor trw ate
Renault power
roli1979
csendes tag
Szia. Igen, 88kw. Úgyhogy valószínű, h nem dpf.
forceberg
veterán
Lehet, hogy most túl erős leszek, de aki addig nem jut el, hogy megtudja, milyen olaj való a kocsijába, az másban hogy figyel rá?
Én nem tudom, de bármi lehet, mivel nem lehet eldönteni.
Amikor olajiszapos képeket látunk, lehet, hogy hamisítvány miatt van.
Most ott állok, hogy az Elf Full Tech 2017-ben és 2018-ban vett 5l-es kannáim nem egyformák.
Egy helyről vannak, mindkettőn volt zárjegy
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
ΞΔGLΞ
nagyúr
A gyártók dolga lenne és igen kérjen egy 5 literesért, pl 1000-1500 forinttal többet, de az ne legyen hamisítható!
B...ák meg, hogy ez a ország olyan lett, mint egy pöcegödör, olajból hamis, tévéből rengeteg a selejt, autóval mindenhol átvágnak és lehetne sorolni minden termékre, hogy a "nagyon gazdag magyarokat" lehet még ezzel is szivatni, mert engedve van!
[ Szerkesztve ]
Savanya
addikt
Köszönöm , áruk azoknak se vészes . Annyi bajom van csak hogy a végén lévő műanyagozás feljött és beakad ha behúzom a kéziféket . Kiengedéskor meg ki is akad .
Mobilszámom: 70-516-8068
Tomi0703
őstag
Akkor én most mekkorát ártottam a sajátomnak? 5W-30-as SXR ment bele 2 perióduson keresztül (2*10k km).
Ugyanúgy 2-es Laguna 1,9 dci.
+ Erre valami ötlet?
forceberg
veterán
Ez nem csak a Kárpátok gödrére igaz sajnos. Szerintem nincs olyan rendszer, ami működőképes lehet ez ellen. Bármit kitalálnának, úgyis kiszivárogna a rendszer, aztán feltörnék. A zárjegy komolyságáról az meg mindent elmond, hogy a boltban ragasztják fel.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
forceberg
veterán
Ha nem használtad ki rendszeresen a motor max. környéki nyomatékát, akkor akár semmit sem.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Alaposan átmostad, a motort, de célszerű lenne az 5w40 est tenni bele ami a gyári specifikációja.
Én időnként szoktam is mondani, hogy tegyünk bele, egy 5w30 ast mert az olajjáratoknak jót tesz, de fe-t szoktam javasolni, nem az sxr-t, mert az benzineshez van.
Renault power
Tomi0703
őstag
Rendszeresen semmiképp sem. Ami azt illeti elég ritkán.
(#64766) rob210: Legutóbb már 5W-40-es Mobil1 ment bele, ami teljesíti a szabványt. Most meg az itt nagyon dicsért 5W-40-es x-cess Motult vettem bele.
Köszi, akkor megnyugodtam.
#89309696
törölt tag
Semmi baja nem lett. Azok a kocsik ahol nincs kergetve a teljesítmény/köbcenti arány, nincs magas turbónyomás, nincs speciális kialakítás ami igényelné, nincs rendszeresen órákon át padlózva azok a motorok röhögve elmennek akkor is ha nincs betartva a csereperiódus percre pontosan vagy kicsit más olaj került bele.
shifty!
senior tag
Kb. ugyanezt játszottam el én is nyár végén, először "kiöblítettem" Coccolinos 5w40 sxr-el, aztán kapott Motult. Pont a minap néztem rá az olajra, feltöltés óta ugyan evett belőle keveset (feltöltéskor a nívó jelzőrész majdnem tetejénél volt, most az alatt a szint alatt 2-3 mm-el), de a hangja, a járása, amennyire az olaj tud rajta segíteni, rendben van.
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
Nordik
őstag
Az lehet, hogy jobban szereti az 1.6os M2 a Shell benzint mint a Mol-t? A Molos benzintol mintha hangosabb lenne az autó.
Most próbaképpen tankoltam shellnel és mintha halkabb, finomabb lenne a járása a motornak.
Gabady
aktív tag
Ugyanezt vettem észre én is, de én az OMW-vel. Kevesebb a fogyasztás és simább a járás.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
Nordik
őstag
Igen a másik az omw amitől simábban jár, viszont abból mintha többet enne. De a moltol tényleg traktor.
[ Szerkesztve ]
nünüke1975
aktív tag
Nekem a shell gázolajat eszi jobban az omw -től hangosabb
zibo73
aktív tag
Nekem is így van az 1.5 dci-vel.
A MOL vált be ezzel csendesebb.
Nordik
őstag
Akkor lehet dizelnel más válik be. Egyébként régebben más autoimnal is talán így volt. Azok is benzinek voltak.
t.imi
addikt
Sziasztok!
150e szerviz után lenne néhány kérdésem.
A magas átlagfogyasztás miatt kapott egy új szoftvert.
Legalább 1 lityivel kevesebbet kellene ennie.
Most viszont jó kerregős, hangosabb lett a motor...
Néha még fasza csörgő szelep hangot is vélek hallani ~ 1800/min fölött nagy gázadásra.
Ez jó nekem? Eléggé hasonlít így a hideg 1.25 ddis hideg hangjára.
Termosztát úgy néz ki jó, érkezés után mérték és 65
fok körül mutatott egy csíknál, nem kell cserélni.
Nagyon nem izzadtam meg reggel szervizbe menet ettől függetlenül.
1.5 DCI, állandóan hallok egy halk sípoló (?) hangot.
Gázadásnál nem, motorféknél nem, csak fix tempónál.
Motor, váltó kizárva. Hazaértem, motor leállít, kártya ki és még vagy 10mp-ig hallottam
Ez valami szivattyú lehet?
#89309696
törölt tag
Magas fogyasztást megoldani új programmal? Nekem ez kicsit fura javítási szokás... Csörgés az lehet befecskendezési idő probléma is ami nyilván a módosított programból ered.
Termosztátot nem így kéne nézni, hanem hidegen beindít és várni fogni a csöveket hogyan melegszenek át. Ha átereszt akkor egyformán langyul. Ha jól zár-nyit akkor bemenő cső hideg és hirtelen beforrósodik nyitásnál. Persze ez pontos hőfokot még nem árul el, csak azt hogy nem ereszt át és nyitzár.
Bár a te kocsidban szerintem már kütyü rádugva kiírja fokra pontosan is.
rob210
Topikgazda
Nem a nyomásszabályozó szelepet hallod?
Renault power
t.imi
addikt
Hosszú évek óta nem követem az autóipar fejlődését.
Ennyire vagyok naprakész.
Valami 3(?) betűset mondott, azon nézték meg a vizet
Sokat segítettem..
Pénzbe nem került, számlán nem szerepel a szoftver.
Max megy vissza, ha ilyen marad.
Rob210, sajnos tippelni sem tudok. "Gyújtás" nélkül, motor leállítása után is kellene működnie ilyen sokáig?
Megpróbálom felvenni, hátha hallani.
#89309696
törölt tag
Én se vagyok naprakész, mert mezőgazdasági és kisgépszerelőnek tanultam úgyhogy itt autószerelők körében még eretnek is vagyok, de egy fogyasztásnövekedési problémát én nem egy átírt motorvezérlő szoftverrel kezdenék el megjavítani. Mert ha jól olvasom ez történt.
A vizet azt járatott motornál nézik és akkor látni, hogy mikor nyit és mikor zár. Ahogy Eagle is írta már többször is ő hogyan szokta nézni. Ha mellé nézik még a műszerfalon a mutatót is akkor az is kiderül, hogy jól mutat-e.
Ha az akku mögül (ablak elől) jön a sípolás, akkor az amit rob írt.
Ez ilyen.
Másik: OBD-n keresztül nézték meg a vízhőfokot. "Szerviz csatlakozó"
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
t.imi
addikt
Értem, köszönöm! Pár napig nézem, aztán vissza, ha nincs változás. Ez a zetor hang eléggé kiábrándító a 30-at futott olajjal kent motorhang után.
mycso, eléggé magas és halk, nehezen tudnám behatárolni. Néha mintha hátulról jönne, máskor anyós oldal, műszerfal alól.
Ha ilyen, akkor ilyen. Majd szól a rádió
Bár, én ezt csak az autó leállítása után, az autóból kiszállva hallottam. Menet közben nem. Akkor lehet a tiéd más lesz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
t.imi
addikt
Jó lenne, ha az lenne. Elég a költésből egy időre
Utolsó kérdés mára. Olajcsere után nívó max jelzése felett kb fél cm-el van az olajszint. Szívjak, eresszee belőle?
.. és OBD, igen.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Az olaj szintjelzője azért van, hogy jelezze meddig kell tölteni.
Nem kevesebbet és nem többet.
Azaz igen s.o.s. a maxig le kell engedni.
Amit a legegyszerűbben egy hosszú 4 es csővel és fecskendővel tudsz kivitelezni a nívón keresztül.
Vagy a csavarral amit addig nyitsz csak ki amíg el nem kezd csepegni.
És akkor mérni, hogy mennyi jön le, 1/2 deci lehet.
Az elmondásod alapján.
Renault power
t.imi
addikt
Köszi! 12mm vékonyabb mipolánt nem találok...
Végül is, 5 lityit fizettem ki.
-FLY->
őstag
Megane II 1.4l önindítózás után 500rpm-re áll be az alapjárat , ötlet? Hidegen és leállítás után visszaindítva normális szintre áll be az alapjárat.
#89309696
törölt tag
Fejj, el kellett mennem kicsit a kocsival, az undormány sós maradék már végig ki is ült rajta. Reggel a sós, saras taknyon még sodródott is szerencsétlen. Hányadék az egész, de hogy utálom. És nem képes esni egy normális kiadós eső ami lemosná végre az utakat. Egy hete mostam le a kocsit és fehér az egész oldala.
Holnapra meg saras esőt mond úgyhogy nem mosom le. Majd akkor hétfőn. Nem lesz addig semmi baja.
rob210
Topikgazda
Ezzel most én is így vagyok lemostam másnapra ugyan olyan volt
Renault power
BigBlackDog
veterán
Én már szerintem december óta nem mostam le a nagyvasat normálisan. A Thaliát (ami napi használós) meg novemberben simogathattam utoljára. (Lándzsás mosóban értelemszerűen 1-2 hetente azért megfordulok vele.)
Gombinyó
őstag
Fb csoportokban szokták mosás után feltölteni a képeket az autókról, mintha bárkit is érdekelne. Most lehetne egy kinek mocskosabb az autója versenyt rendezni
[ Szerkesztve ]
#89309696
törölt tag
Most csak azért bosszantott fel, mert a múlt héten mostam le és most megint moshatom. Ez nekem túl gyakori. Én havonta 1x szoktam, de most indokolatlanul túl sós lett úgyhogy megint kell. Sajnos olyan útvonalon kellett mennem (főút) ami nagyon sós 10 évre valót leszórtak, mert amúgy a többi út amin járok (mellékutak) azokat csak csillámtündér módjára sózzák meg, ott bőven elég havonta egyszer mosni.
Engem annyira nem érdekel az autó pátyolgatás. A kocsi egy használati tárgy, annyi törődést kap ami ahhoz szükséges, hogy nagyjából problémamentesen kibírja ~25 éves korig amíg használom, megbízható és biztonságos maradjon, vigyen el meg hozzon haza, én leszek az utolsó gazdája úgy is. Semmivel se többet.
[ Szerkesztve ]
forceberg
veterán
Ez a magyar showbiznisz
Ki kell szórni, mert különben nincs mit kiszámlázni.
Szerintem kár lemosni, mert a következő nap reggel éppúgy csupa só lesz már.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
eTrade
tag
Nekem is ugyan ez a tapasztalatom, szebben jár a motor és kevesebbet is eszik ha Shell-nél tankolok benzint.
Autó: Megane 3
Motor: 1.6 16v 110LE (K4M)
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én is újra átpártoltam a Shell-hez, eddig OMW volt, amit ugye sokáig szidtam, mint a bokrot, de meglepődve tapasztaltam, hogy teljesen jó lett. Pár hete vettem észre, hogy egyre xarabb és dízelesebb a motor (már) megint a kotyvalékuktól.
Az adalék ellenére is. Ráadásul nem is úgy lépett, ahogy megszoktam. Amióta Shell-nél tankolok, azóta el is kussolt, meg persze ott az érzés, hogy 1700-nál mint akit durván ...csán rúgtak.
A mol-t nem próbáltam most, mert kb mindenki szidja, mint a bokrot.
Persze írom ezt úgy, alig használom az autót, de jó a memóriám, a hallásom meg túlságosan is, hogy ne halljam egyből, ha valami nem tetszik a 2.0 dCi-nek.
A S90-nek meg nekibaxta (gondolom) parkolóba az ajtóját egy idióta, mert durva karc van egy kis mélyedéssel is a jobb első ajtómon. De, hogy mikor, azt nem tudom, ezt is tegnap vettem észre, mikor lemostam, mert ez is hányinger volt már ahogy kinézett a latyakos sós dzsuvától. Tehát emiatt nem is látszott.
A sors biztos távol tart, hogy ilyet észrevegyek, mert ott helyben lerendezném az ilyen agyvelőgyulladásokat.
Holnap viszem kijavíttatni.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az fb-on az iq szint az már olyan és annyira alacsony (lett), hogy a totális hülyék gyülekezete megnevezés is kevés lenne rá. 1 héten egyszer felmegyek rá, beleolvasgatok és nem hiszem el, hogy nem csak ebben az országban, mennyi k..szott idióta van. Mindenki veszekszik mindenkivel, mindenki jobban tud a másiknál mindent. A magyarok helyesírása annyira gáz, hogy visszaülhetne az általános első és második osztályt újratanulni.
Laguna fórumokban is, ahogy osztják az észt és lerí, hogy nem ért hozzá, de külön fordítóprogram kellene, hogy kibogozza mi a lófüttyöt akar írni az Istenbarma. De ez bármilyen témára igaz, viszont sajnos a magyarok tényleg egyre jobban hülyülnek. Tisztelet a kivételnek és persze szerencsére ebben a topikban ilyet egyáltalán nem tapasztalni. 2001-ben regisztráltam ide (is), 99-óta van netem (akkor még betárcsázós brutál lassú volt). Ketten a testvéremmel használtuk a nick-et, ő csak piacozásra, aztán én 2007-ben csináltam egy új reget, azóta ezt használom. De...
Kb 2008-ig lehetett nagyon jó beszélgetéseket bonyolítani a sztrádán, utána beszabadultak a hülyék, ahogy olcsóbb lett a net, azóta pedig, hogy fillérekbe kerül az iqlájtagymosottzombik tömkelege csatlakozik napi szinten a sztrádára.
eTrade
tag
Sajnos én is ezt tapasztaltam az OMV benzin esetén, nem egyenletes a minősége, de lehet csak kút válogatja (lehet valahol kevesebb adalékot raknak)... a fene tudja.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én mindig azonos kúthoz szoktam menni, ezért is tele a tkm, hogy ennyire instabil, ahogy változik a minőség, nevezzük így.
t.imi
addikt
Felnőtt az a generáció, akik apa, anya dolgozik, mert kell a zsé, kirúgják, ha nem hajt, itt van x ezer, csak hagyjál békén, stb.
Tanárok ha megütik a gyermeket, végük van. Mi nem figyeltünk, kaptunk akkorát, nem tudtuk hanyadikán van elseje.
Otthon elpanaszoltuk, jött a párja.
Most? Bemegy a család és k.o-ra teszi az iskolát.
Ilyen háttérrel, oktatási feltételek mellett ne csodálkozz, hogy a 2x évesek 70%-a idióta.
Kollégám 25. Barátnője néha bejön, ha műsor van.
Egymás mellett ülnek és messengeren beszélgetnek....
Ez sok összetevős, idióták nevelése a cél.
Az nem gondolkodik.
Más. Ha a kuplung pedálút ½ vagy fölötte kezd fogni, lassan csere érett lesz?
M3 1.5dci.
[ Szerkesztve ]
#89309696
törölt tag
Nem lesz már sós, mert most nem megyek vele sehova, csak a megszokott nem sózott utakon. Mire megyek vele újra addigra meg már lemossa az eső a sót az utakról.
Jobban zavar most az, hogy nyáron mi lesz vele. Előző nyáron letakargattam, de elégé meguntam. Szerintem beállok vele a ház mellé és szarok rá. Reggel, délután már takarásban van, csak délben tűzi, ennyi. Háttal állok, hogy a hátulját süsse és akkor nem égeti atomjaira a kormányt, műszerfalat, első lámpákat, gumikat amik érzékenyebbek rá. A két első ablak meg résnyire lehúzva lesz és akkor a forróság is ki tud hömpölyögni, kicsi eső meg beesik az kiszárad.
17 éves autó, eléri azt a kort úgy is bontóba kerül bedarálásra vagy megveszi egy derék suhanc és a réten széthajtja. Én ezért nem ápolgatom a végletekig, maradni szeretnék a realitás talaján.
Lemosni azért le kell, mert a rozsda az gyorsabb.
Tudom itt a topikban sokan érzelmi szálak kötik a kocsijukhoz úgyhogy én vagyok a sátán most, engem is azért valamennyire köt mert szeretem, de mégiscsak egy tárgy. És még így is a felső rétegekbe tartozok vele, ha megnézzük milyen az átlag ember autója.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot