- Fecogame: A csámcsogás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
z00li
senior tag
válasz
rob210 #65588 üzenetére
Köszönöm így eléggé megkésve is.
Mivel nem boldogultam vele így szerelő lett a vége.Ma kaptam vissza az autót, holnap teszt élesben.
Ami történt:
-lebontotta a kormány körüli burkolatokat, kormánykapcsolókat, elmondása szerint nem talált semmi problémát. Remélem nálam sem jön elő újra a füstölés.
-fék: jobb hátsó munkahenger folyatta a fékfolyadékot, így ennek következtében komplett hátsó fék felújítás lett a dolog vége (fékdobok kerékcsapággyal, munkahengerek, fékpofák)
-ha már úgy adódott kicsit átnézettem az autót, aminek az lett a vége hogy a két hátsó lengéscsillapító is ki lett cserélve
-ami még cserés lesz az a két első féktárcsa plusz fékbetétek
-ja, és mielőbb meg kell ejtsek még egy futóműbeállítást
Röviden ennyi. Nem volt őszinte a mosolyom. Remélem egy darabig nem lesz egyéb váratlan kiadás, ez így kicsit sok volt.Z
-
Plero
aktív tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kis genyó nyest (gondolom) megint a Laguna-t szúrta ki...előszónak.
Éjjel a nagy szél miatt telefújta az ablaktörlőnél ezekkel kis csúcsos levél izékkel. De k...va sok volt a két oldalán. Zöld nyíl...
Beálltam a shell-nél a porszívóhoz és frankón elkezdtem kiporszívózni, szerencsére brutál erős szívása van, csak úgy kapkodta ki a kis szarokat a legelképesztőbb helyekről.
Egyszer csak nézem a kiegyenlítőnél (piros nyíl), hogy tiszta morzsa. Képről nem látszik, de ott van egy öklömnyi hely kb.
Hát ez meg mi a f...m itt, mondom hangosan...Akkor jobban nézem, látom az 1-2 centis szőröket itt ott a motorburkolaton is. A p...ba ez nyest. Nézem most már a legapróbban a motorteret, miközben kiporszívóztam a morzsákat, de már nem látok semmit. Tisztának tűnik.
Még lenézek a turbó mögött (lila nyíl) egész aljáig.
Egy fél zsemle és kikurt rengeteg morzsa főleg az alsó tartón, ami a váltónál van.
Hát ezt meg, hogy a retekbe szedem ki onnét? Próbálok benyúlni, csak kicsit égetett meg a turbó, én marha.
Naná, hogy még a feléig sem tudok lenyúlni, hogy legalább a zsemlét kiszedjem. Na, de itt a porszívó, elég vastag a csöve, de legyömöszölöm az aljáig és felszippantja a zsömlét, mármint így szép lassan felhúzva a szívóerővel feltudtam varázsolni a kopogósra száradt zsömlét.
Újra legyömöszölöm és hallom ám, ahogy rengeteg morzsát kapja fel, de elba...kodtam ott majd egy ezrest mire mindenhova eltudtam gyömöszölni, dobálni, lengetni a csövet és végre tiszta lett.A nyest egyébként rágcsál zsemlét is? Nyilván, mert mi más lenne. Remélem mást nem rágcsált a kis g..ci.
Mától újra vizes palackok elől hátul, plusz ecetes rongyok a motortér alatt. eszem megáll... -
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Renault Megane 1999 1.6e K7M702(8 szelepes)
Mitől húz jobbra az autó kormány elengedéskor? Ha megtartom egyenesben a kormány akkor nem húz.
Régi nyári első alu kerekek belső részen egyetlenül kopott, ezen húzott jobbra. Nem rég kapott új nyári gumit(centírozva is), új külső kormány összekötővel(az egyik lötyögött), futómű beállítva. Mikor fel lettek véve az újak fel is cseréltem a kerekeket eredeti helyről előlről hátra, akkor is húz. Melyik futómű alkatrész produkálja a hibát? -
#89309696
törölt tag
válasz
Yoshida #65886 üzenetére
Aznap reggel 5 fok körül lehetett. Eddig kétszer indultam el vele csutka hidegen azonnal az indítás után, ekkor reggel mikor a markoló a valagamba jött, meg egyszer éjjel kellett a kutyát klinikára vinni, de akkor nem rángatott mert padlón mentem végig.
Egyébként meg mindig várok vele 2-3 percet és úgy indulok el, úgy nem csinálja a rángást. De most a markoló miatt tipliznem kellett onnan és szép finoman elindultam vele, de nem tetszett neki. Szerintem simán csak szétdúsította magát és azért ugrált, bár egy ilyen motortól én már ennél többet várnék.A trafók nem tudom mikoriak, de Denso. A gyertyákról fogalmam sincs mikoriak és milyenek és mekkora a gyertyahézag. Az is lehet, hogy a gyertyák kezdenek vackok lenni és a dúsabb keverékképzésnél rosszabbul szikrázik már.
-
Yoshida
aktív tag
válasz
eTrade #65889 üzenetére
Trafók sztem gyáriak, 200k van bennük
Szóval csak gyertya volt cserélve.
Általában a helyi MOL-nál tankolunk, de most volt benne egy Auchan-os, pont aznap reggelhm. Erre nem gondoltam eddig. 95 legolcsóbb megy bele.
Na meglátjuk akkor köv. útnál, addig nem kap Auchanost. -
UHHH
őstag
válasz
eTrade #65889 üzenetére
A tankolásról jut eszembe, nekem is rángatott hidegen a benzinesem, és csak azt a hibát követtem el, hogy a MOL-nál tankoltam. Amióta OMV-nél tankolok újra, sosem rángatott...
De már írtam itt ezt.
Régebben a fordommal is így jártam, hiába volt pillangószelep tisztítás satöbbi, a benzin volt a hibás...
Pedig a szervizben már a trafót is emlegették. -
Nordik
őstag
válasz
Yoshida #65886 üzenetére
Okoskerek. Nálam ugyanezt csinálja, de amíg nincs hangja nem csereltetem. Szerintem ez pusztán annyi, hogy ugye olajnyomas fordítja el a kereket, nyilván pillanatok alatt el kell jutnia az olajnak mindenhova, de szerintem ez az okoskereknel nem működik megfelelően. Nem a legjobb konstrukció lehet, nem a semmiért kell sok autónál cserélni. Nekem is megvan ez a rangatas, illetve alapjáraton szinte észrevétlenül. Megyek vele kicsit elmúlik. Gondolom ahogy kopik és esetleg nincs nagy nyomás alatt, szépen atereszti az olajat vagy elengedi, nem tudja megfelelően rögzíteni alapallasban a kereket és ezek produkaljak a hibát. De ha majd következő vezérlés cserenel cserelem, kíváncsi leszek elmúlik e.
-
Yoshida
aktív tag
válasz
#89309696 #65863 üzenetére
"majd 1500-nál elkezdett kecskét játszani, de még kétezernél is"
Ma reggel ugye hideg volt?
Nekünk a 2-es megane pont ezt csinálta. 0, mínusz pár fok alatt első 3-800m ha 1-esben kell álló helyzetből elindulni, akkor bakkecske volt, gyorsan kettest kellett szúrni, és kis fordulatról felgyorsítani. 2-3-ban már nem nagyon csinálta, a következő hely ahol meg kell állni, és 1-est rakni, az már általában 1km-re volt, és ott már alig volt ugrálás.gyertyacsere 95%-ban megoldotta, talán még a szívócső/pillangószelep vagy micsoda kérne egy tisztítást, de kisebb gondunk is nagyobb mostanában ennél
Más:
Tapasztaltatok már ilyen hibát?
Ténylegesen üzemmeleg motornál (mondjuk 30 perc vagy több gurulás után), akár télen, akár nyáron ha leállítom, és pár percen (amíg a vízhőfok nagyjából még megmarad) belül újra indítok, akkor sokkal tovább teker, akár két, háromszor annyi ideig, mint hidegen, amikor mondhatni pöccre indul.
k4m812 1.6 16V Megane 2 ph2.A másik amit hétvégén vettem észre, és eddig nem ilyen volt, autópálya, tempomat 140-en (ez a gps 130), és egy 110km-es út alatt kb 3szor azt vettem észre, hogy rángat a kocsi. Nagyon finomat, és bármikor amikor ezt érzékelve kikapcsoltam a tempomatot, és lábbal tartottam a sebességet, semmi rántás nem volt. Így kizárnám a váltót, mert faternak dobálta a nissanja az 5.-et, és tudom milyen az amikor először csak majdnem kiugrik sebességből, de mégse (idővel meg totál megszűnik
).
Csinálta 110-re állított tempomattal is az M0-son legalább egyszer.
Egyik alkalommal elcsíptem, hogy a pillanatnyi fogy. mérő is ugrott, rántás körül 7l/100km-ről felment 9l/100km-re egy pillanatra, majd vissza.
Jó misztikus egy hiba az biztos... Gyertyák frissek, 1-2 ezer km van max bennük.
-
Gaskin
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 1.5dci megane II-es, ami kb minden ~8. (max 15.) indításra csak hosszas indítítózás után indul, de beindul. Tehát nem kell többször nyomkodnom a gombot, csak az indítómotor látványosan sokat dolgozik, mire beindul a gép. Ezekben az esetekben az kb. az utolsó ütemben röffen be a motor, amikor még épp be tud beindulni.
Nem csak hideg, hanem meleg motor mellett is előfordul. Amúgy az üzemanyag rendszer teljes mértékben fel van újítva. Izzítógyertyák jók. Főtengely jeladó cserélve, de nem az volt a bűnös. A vezérműtengely jeladóra gondolnék, de állítólag akkor kéne lennie hibakódnak, de az nincs. Amúgy minden más szempontból hibátlan az autó.
Valakinek valami ötlet, tapasztalat?
Thx! -
Gaskin
aktív tag
válasz
rayoliviero #65861 üzenetére
Az alap, life verzió csak a kulcsos, a többi kártyás. Távolról ordít az alapverzió. A lámpája nem összefüggő led a lámpa peremén, hanem csak pár különálló led dióda a lámpatest alatt..
-
Bass
addikt
Sziasztok mi okozhatja azt hogy a vezető oldalon ha felhuzom az ablakot,amikor felér visszajön kb 2-3 centit,kell két három probálkozás mire fent marad teljesen,ezt leszámitva csendesen jön ,megy. Megane 2 (2005-s)
-
gergo5991
őstag
válasz
Atti777 #65874 üzenetére
köszi a választ, fogom vinni beállitásra is, de műszakin nem tudom mit néztek a lámpán, stimmelt.
még egy kérdésem lenne: a gázpedálnak van egy finom járása (mozgási tartományra gondolok itt alap állapot - végállapot kinyomva), de padlógáznál tovább lehet nyomni a gázpedált és akkor a motortérböl egy kattanást hallani, ez normális vagy ez mi akar lenni?
-
válasz
gergo5991 #65867 üzenetére
Az az árnyékoló fémlemez gyárilag van ott, hogy az izzóból érkező fény ne vakítson, hanem csak a foncsorról visszaverődve, irányítva lépjen ki a lámpatestből.
Ha az karton lenne, már megfeketedett, esetleg ki is gyulladt volna, mert az izzó hőmérséklete eléggé magas, ezért sem szabad a üveg részét megfogni, mert a bőrön lévő zsír ráég, és csökkenti a fényerőt.
Ha egyedül jársz az autóval, és csomag sincs benne, akkor inkább 0 pozicíóba állítsd a fényszórómagasság állítót. De ha ennyire az autó elé világít, akkor érdemes lenne megnézetni és beállítatni.
A gyenge fényerő lehet régi vagy gyenge minőségű izzó miatt, vagy a foncsor vagy a lámpabúra mattulása miatt is, bár nálad ez jónak tűnik.Nem tudom mennyire nehéz izzót cserélni, én a Clión akkor cseréltem, amikor a polírozás miatt egyébként is ki volt szedve a fényszóró. Ott a lámpatest kiszedéséhez a lökhárítót is le kell szedni, mert alul is van egy csavar, valószínűleg nálad is így van
-
rob210
Topikgazda
Nincs túlmisztifikálva.
Ismerős is tegnap vett egyet, persze nem kérdezett meg.
Én már most boritékoltam neki, hogy szuperül belenyúlt.
Aztán ledugtam neki az endoszkópot.
Egyből elkeseredett, amit a szelepek kokszosodásáról mondanak az ugyanis nem kamu!!!
Én majdnem elsírtam magam, ő csak a fejét fogta.
Én senkinek nem ajánlom, de ettől még sokan használják. -
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #65869 üzenetére
Na, ja. Én is jobban örülnék egy pendrive méretű cuccnak.
Ha nincs nálam táska, akkor mindig logisztika, hogy mit hova pakoljak...főleg nyáron, egy szál póló+rövidgatya párosban (telefon, pénztárca, kártya).más.: sikerült vennem mankókereket, végre ez is letudva. Szinte új Qashqai, 16".
Illetve kis fogyasztás: ~1500km pálya, 4 személy, csomagokkal megrakva, téli gumi 6.3l/100km - a computer egyébként 6.0/100km -t szummázott
Múltkor valami face csoportban (lag3, 2.0dci) felvetődött a fogyasztás, ott ilyen 7-8l körüli számokkal dobálóztak pályatempónál, és mindenki egyetértően bólogatott, hogy ez ennyi, ez így a jó.
-
gergo5991
őstag
sziasztok, reg voltam itt, segitseget szeretnek kerni. kiegett a tompitott izzom, es kb hozzaferhetetlennek nez ki az egesz, teszek is fel kepet. Latom van 2 csavar ott lehet az egesz lampat ki kell szedni es ugy kell cserelni?
https://drive.google.com/file/d/1fJzZzpzD6vn--SF7cvGquv6HTXWYFQo_/view?usp=drivesdk
az anyosules oldalan vilagit a lampa, 1es magassagra van allitva, de az ut szelen a tablakat vegkep nem vilagitja meg, sot az egesz lamp mintha csak a kocsi ele vilagitana 2-3 meterre, tok szar az egesz.keszitettem egy videot is, ott az izzot videoztam le a lampa testben, es mintha valami karton fele papir boritas lenne az izzon, most az elozo tulaj tette be igy, vagy ennek igy kell lennie fogalmam nincs, total laikuskent en azt mondanam hogy annak nem kell rajta lennie, de majd ti megmondjatok
https://drive.google.com/file/d/186jRlL9ZHJ-WqIaRkN0fpWaQMN_mstyx/view?usp=drivesdk
itt a videoelore is koszonom a segitseget,
renault megane 3, 2010
-
mycso
Topikgazda
válasz
rayoliviero #65861 üzenetére
Kártyás.
Bár lehet létezik olyan belépő felszereltség, aminél kulcsos. Megane3-ból volt kulcsos is. -
#89309696
törölt tag
Reggel csöngettek veszettül a munkások, hogy álljak el az autóval, mert aszfaltozzák, felújítják az utcát. Oké. (Most abba ne menjünk bele, hogy miért nem értesítették az utcát erről az önkósok, de ez itt megszokott, már nem az első eset...)
Na mindegy, beugrottam, indít, vártam 5 másodpercet mert már mögöttem berregett a markoló és rám várt, aztán finoman el is indultam. Gurultam vele egyes gáz nélkül pár métert, mert a "szívató" pörgette még amúgy is 1100-on.
Aztán gázt nyomtam finoman, de alig akart menni pedig tök egyenes út, szép anyatetű módon mászott csak fel pedig a pedált már félig nyomtam, majd 1500-nál elkezdett kecskét játszani, de még kétezernél is. Utána pont lejt az utca szúrtam egy kettediket aztán szép kétezres fordulaton gurultam vele lefele, de lehetett érezni, hogy riszálja magát még mindig. Pontosan úgy viselkedett, mint a Ladák hidegen. (Volt Ladám régen.) Aztán annyira megsajnáltam, hogy nem álltam be az udvarba egyből az utca végén megfordulva, hanem elmentem egy kört vele és csak utána. De ahogy bemelegedett nem volt ilyen baja már utána.Most igazából csak az érdekelne, hogy ez normális mert szerencsétlent megugrasztottam álmából és hideg volt vagy lehet más hiba is?
Azt hittem ezek a nagyon okos vezérelt, meg hengerenkénti befecsis motorok már nem szoktak hidegen Ladásat játszani. -
rayoliviero
veterán
A legújabb Megane kulcsos indítású, nem kártyás?
-
tatu9
tag
Sziasztok!
Tanácsot/véleményt szeretnék kérni tőletek.
Flotta ajánlaton belül lehetőség lenne hozzájutni egy Captur Life+ 0.9 Tce 90-es autóhoz igen kedvező feltételekkel.Olvasgattam a korábbi véleményeket, néztem más csatornákat is, elég vegyes a vélemény a 0.9-es motorról. Tényleg ennyire hanyagolandó, vagy csak egy kicsit túl van tolva a para. Éves szinten olyan 8-10e km-t használnánk, főleg városi 5-6 km szakaszokon (munka-oda vissza).
Köszönöm!
-
polonic
félisten
válasz
molnarpeter #65856 üzenetére
Lehet, inkább az olajos topik.
Ez motortisztító lenne olajcsere előtt.
-
polonic
félisten
válasz
molnarpeter #65854 üzenetére
Nálam működik a link.
Motul Engine Clean Auto
-
polonic
félisten
Ezt próbálta már valaki?
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 16TB 0 nap Seagate Exos X16 Enterprise HDD több db.
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest