Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [[K2]:] DOM (half slim) SSD-k beszerzése egyszerűen
- [Re:] [N€T0X|N:] Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Doki16
addikt
Valóban igaz, hogy nem szabad túlzásokba esni. De egy átlagos autóba úgyse tudsz nagyságrendekkel nagyobbat belerakni. Nyilván egy 1,5-ös kocsiba nem akarok 106 Ah-ás akksit rakni mert bele se fér, de semmi baja nem lesz a 72-től amit a gyár is használ bizonyos modellek esetén.
Az alapvető problémám az, hogy nem lehet olyan akksit találni a piacon amit a gyártok használnak. Ha csak a fizikai méretét nézem, akkor sokkal kisebb indítóáramú van a boltokban mint ami új korában került az autóba. Tavaly cseréltem a gyári akkumulátort a kocsiban és csak a 72Ah-ás 640A-s telep egyezett meg vele, de méretben hosszabb volt magasságban viszont alacsonyabb Lényeg a lényeg, hogy nem találsz gyári FIAMM akksit sehol se ami 55Ah-val ami tudja a 640-680-700A-t. Végig mentem ezen a procedurán a C4-el és most az MIII-al is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPhone 13 Mini Midnight 128 GB eladó (eredeti akku 84%)
- iPhone 13 128GB midnight kártyafüggetlen 7 hónapos, Akku 98%! 2024 novemberig Apple garancia!
- GAMER PC i5-10500 2x8 GB DDR4 RTX 2060 Super 8GB 512GB Nvme
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)