Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40601) Mezga Aladár


Mezga Aladár
veterán

Azon érdemes lenne elgondolkoznotok, ha nincs hömérö a klima eggyik elemén sem akkor honnan tudja a rendszer h., nem kapcsolhat be? Az autóban gyárilag még külsö hömérö sincs.

[ Szerkesztve ]

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#40602) rob210 válasza Mezga Aladár (#40601) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezt gondold át Mégegyszer.
A user felé semmi nem mutatja a hőmérsékleteket.
De a computer felé sem?........?
;)

Renault power

(#40603) tresh válasza Mezga Aladár (#40601) üzenetére


tresh
addikt

Digit klímánál belső érzékelő is van ;) Minden más esetben a klímának a hűtési körben van érzékelő hőgombája ami alapján kapcsol. Különben hogy állítaná autón a megfelelő ventilátor fordulatot és hőmérséklet szabályzást? Az hogy van e bent az autódban külön 5 ft-os külső hőmérséklet érzékelő az indifferens a klíma szempontjából. ( prémium gépeknél van az hogy 3 érzékelőből számol ..belső,külső, klíma rendszeren lévő). Szóval a lényeg 5 fok alatt a klíma nem kapcsol be (kompresszor nem megy).

"Bármilyen furán hangzik, a bekapcsolt klíma komolyan segíti a párátlanítást, ugyanis a környezethez képest hideg elpárologtatón lecsapódik a rajta átáramló levegő páratartalma, és így jóval szárazabb levegő jut a szélvédőre. Már persze ha egyáltalán bekapcsol a klíma – egy adott külső hőmérséklet alatt ugyanis a legtöbb automata nem engedi futni a kompresszort."

Szóval 5 fok felet ha bekapcsol akkor gyorsabban szedi a klíma le a párát (száraz hideg levegő végett) de amúgy ha nem kapcsol akkor csak a belső ventilátor szívja rá a kinti levegőt. Klíma nélkül állítsd csutkán hidegre majd nézd meg hogy szedi le a párát.

Amúgy ha pl nem autóban gondolkozol akkor pl lakás hűtés esetén se kapcsolod be a klímát télen hűtés üzemmódba. Mert egy el se indulna tiltja vezérlés, kettő 1 alkalom után megdöglene benne a kompresszor. (és a klíma rendszerben az a legdrágább mutatvány)

(#40604) Mezga Aladár válasza rob210 (#40602) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Miután jártam a belső hócserélónél ezért biztos tudom h., nincs benne jeladó.
(#40603) tresh Különben hogy állítaná autón a megfelelő ventilátor fordulatot és hőmérséklet szabályzást?
A klíma gáz nyomása?

Srácok az pártalan vita. A megan-nál hallom h., becsattan a kuplung és érzem h., leveszi a motor teljesítményét. Most voltam az m1-en 2,5 Celsius fok volt. Az autó amit vezettem még azt is megmutatja h., a klíma miatt hány literrel eszik többet az autó. Határozottan ment a klíma. De ha ennyire hitetlenek vagytok akár csinálok nektek fotókat is.

kettő 1 alkalom után megdöglene benne a kompresszor.

Miért is. Kompresszor sűrít, lesz forró gáz, klíma hűtő, lesz meleg folyadék, höcsereló, halmazállapot változás, lesz hideg gáz.

[ Szerkesztve ]

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#40605) rob210 válasza Mezga Aladár (#40604) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem vitatkozom nekem Megane classicom van.
Neked meg Megane specialod maradjunk ennyiben.

:D
:R

Renault power

(#40606) tigerscorpio


tigerscorpio
aktív tag

Sziasztok. milyen szak néven hívják a kerék feletti hátsó szövet szerű íves részt.

Ha szemben állok az autóval akkor a bal hátsó kerék fölé keresek, ha valaki tud valami helyet, vagy bontót ahol lehet, annak előre köszönöm,

:R

" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****

(#40607) rob210 válasza tigerscorpio (#40606) üzenetére


rob210
Topikgazda

dob betétre gondolsz?
Szövetszerű?
:F

Renault power

(#40608) diablo1984 válasza rob210 (#40607) üzenetére


diablo1984
veterán

vagy a belső csomagtér dob takaró kárpit.... vagy ezek egyvelege...... :D

(#40609) rob210 válasza diablo1984 (#40608) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ó yes az is lehet de az a csomagtartó kárpit.
Nálam legalábbis.

Renault power

(#40610) diablo1984 válasza rob210 (#40609) üzenetére


diablo1984
veterán

bármi lehet, legalább az már szövet és állhat külön az alsó kárpittól! majd a kolléga visszatér és kifejti bővebben mire is gondolt! ;)

(#40611) rob210 válasza diablo1984 (#40610) üzenetére


rob210
Topikgazda

:C

Renault power

(#40612) tony6280


tony6280
csendes tag

Sziasztok!

1,5 DCI 2006 (Clio III).
Segítségeteket szeretném kérni. Alapjárat ingadozás problémám van. Tünet a következő, percenként olyan 2-3 alkalommal esik a fordulat, de nem számottevőt. Egy pillanat az egész, majd vissza áll. Az óra se igen tudja követni. Magasabb fordulaton megszűnik a jelenség.
A szerelőm több alkatrészre tippel, de biztosat nem tud mondani.

Ha valaki ismeri a hiba okozóját vagy esetleg neki is fent állt a jelenség nagyon hálás lennék, ha megosztaná a megoldást.

Válaszokat előre is köszönöm,
Tony

(#40613) diablo1984 válasza tony6280 (#40612) üzenetére


diablo1984
veterán

valami fogyaszó, szervó, klíma, ilyesmi olyankor nincs használva? mind tud minimális alapjárat ingadozást okozni akár....

(#40614) tony6280 válasza diablo1984 (#40613) üzenetére


tony6280
csendes tag

Nincs használatban semmi. Hangja olyan, mintha kihagyna egy henger.

(#40615) dhgm válasza tony6280 (#40614) üzenetére


dhgm
tag

Az enyém elég régóta csinál olyat, hogy inkább hidegen, rálépek a gázpedálra, a motortér jobb oldalából hallatszik valami, ami próbál szabályozni, ilyenkor változik az alapjárati fordulatszám ( csökken, utána visszaáll). Tegnap egy pillanatra alapjáraton leállt a motor, majd továbbketyegett...

Nagynyomású szivattyúban a nyomásszabályozó szelepre gondolok. Résolajmérést nyáron csináltam rajta az határértéken belül volt.

[ Szerkesztve ]

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#40616) diablo1984 válasza tony6280 (#40614) üzenetére


diablo1984
veterán

hát az dci-nél gáz, nagy gáz ha menet közben kihagy egy henger! induláskor ha előfordul a hidegben, akkor az lehet izzítás, de ha 3 hengerezik, az lehet injektor, de azt a gép írná hibára, de szélsőséges esetben lehet akár motorhiba is! én minél hamarabb átnézetném a verdát, mert nem tesz jót a motornak, ha tényleg egy henger nem dolgozik rendesen!

(#40617) dhgm válasza diablo1984 (#40616) üzenetére


dhgm
tag

Alapjáraton írja...

tony6280: Alapjárat ingadozás problémám van.

[ Szerkesztve ]

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#40618) tony6280 válasza diablo1984 (#40616) üzenetére


tony6280
csendes tag

Szeretném megcsináltatni. Kiolvasásnál nem volt hibakód. A szerelőm előtt rejtély a dolog. Az egr szelep volt az első gondolat, de azt megnézte és semmi baja. Emiatt fórumozok, hátha találkozott már valaki evvel a problémával.

(#40619) dhgm válasza tony6280 (#40618) üzenetére


dhgm
tag

Nem is fogja kiírni, a szelep tartalmaz egy szűrőt, nem enged át elég gázolajat alapjáraton. Fordulaton ugye nem hallod?

Különféle hibalehetőségek az ismert rendszereknél:

a motor nehezen vagy egyáltalán nem indul, terheléskor leáll:
ezt általában a magas résveszteség okozza. A résolaj szükségesdolog, de ha túlságosan sok a visszaáramló mennyiség, akkor leesik a résnyomás és az autó leáll. Ha már egy injektornál megnő a résolaj vesztesége, az autó elindíthatatlanná válik
egyenetlen motorjárás:
az injektorokat a szállított üzemanyag mennyisége jellemzi, nem a sugárképe. Az egyes injektorok szállíthatnak túl sok vagy túl kevés üzemanyagot, ez a motor működésében egyenlőtlenséget okoz. Bizonyos tűréshatáron belül a befecskendező egység képes korrigálni a befecskendezett mennyiséget, de mikor már erre nem képe, javításra szorul.

Tipp: a nyomásszabályzó is okozhat alapjárati hibákat.

Az enyémnél ez 5 éves történet, és csak a hidegebb időben...

[ Szerkesztve ]

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#40620) tony6280 válasza tony6280 (#40618) üzenetére


tony6280
csendes tag

Alapjáraton van csak gond. És mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor.

(#40621) tony6280 válasza tony6280 (#40620) üzenetére


tony6280
csendes tag

Ha egy picit emelek a fordulaton pedállal megszűnik a jelenség.

(#40622) dhgm válasza tony6280 (#40621) üzenetére


dhgm
tag

Szerintem az lesz... első körben ki kell venni a nagynyomású szivattyúból és megtakarítani a fémszövetes szűrőt. Ha nem jobb akkor csere... 27-30.000 Ft a szelep.

[link]

[ Szerkesztve ]

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#40623) tony6280 válasza dhgm (#40622) üzenetére


tony6280
csendes tag

Köszönöm. Kocsi most a szerelőnél van. Holnap szólok neki, hogy erre induljon el.

(#40624) dhgm válasza tony6280 (#40623) üzenetére


dhgm
tag

Remélem ez lesz, ez a legegyszerűbb...

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#40625) Mr.Minyi válasza mycso (#40563) üzenetére


Mr.Minyi
tag

Nekem is volt önindító probléma... A persely és szénkefe csere megoldotta a problémát. Éjjel 1kor 3-4 kollégával kb 20 perc szaladgálás után indult be. Most pedig a trafóval van baj remélem.. Csak pörgeti de sajna nem undul.

Don't live your life in vain!

(#40626) mycso válasza Mr.Minyi (#40625) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Nekem indulni egyből indult tolásra. Meglöktek vagy 2-3 métert és már ment is.
Tegnap hoztak egy bontott önindítót, az holnap belekerül, a mostanit meg felújíttatom valószínűleg (ha lehet), aztán majd visszarakatom.
Remélem ennyi lesz a baja.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#40627) diablo1984 válasza mycso (#40626) üzenetére


diablo1984
veterán

egy jó dízel lökve is hamar kell, hogy induljon, ha áram van a rendszerben, akkor mindegy neki, hogy az önindító löki be, vagy a váltón keresztül a kerék. ugyanúgy egy a vége.....

(#40628) tresh válasza rob210 (#40605) üzenetére


tresh
addikt

Azt hiszem ezt el kell engedni :B De amúgy 5 fok az alap rönóknál manuál klíma 4 foknál kapcsol ki ;) A lényegen nem változtat 5 fok alatt semmilyen klíma nem megy (egy két kivétel akad) mert különben szétfagyna a radiátor... és utána hullana ki a kompresszor és így tovább. De én nem értek hozzá sose láttam ilyet :R :C

(#40629) rob210 válasza tresh (#40628) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én autót se láttam még.
;)

Renault power

(#40630) tresh válasza rob210 (#40629) üzenetére


tresh
addikt

;]

(#40631) Laraxior


Laraxior
titán

Elvitték a Lagunát... :O Majdnem megsirattam :B

"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

(#40632) FRENK1988 válasza Laraxior (#40631) üzenetére


FRENK1988
veterán

Sokat alkudtak?

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#40633) Laraxior válasza FRENK1988 (#40632) üzenetére


Laraxior
titán

Semennyit. Fix árat írtam ki, nem is probalkoztak. :))

"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

(#40634) rob210 válasza Laraxior (#40633) üzenetére


rob210
Topikgazda

No és mi lesz helyette lesz valami?

Renault power

(#40635) Laraxior válasza rob210 (#40634) üzenetére


Laraxior
titán

Talán majd nyáron egy Hayabusa :D Autó nemigen lesz több.

"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

(#40636) dethroner


dethroner
veterán

Sziasztok!
Eléggé nem frankó az autóban a fűtés. A műszerfal szerint a vízhő a tökéletes tartományban van. A levegő amit befúj nem hideg, de a melegtől messze van, mondjuk közepesen langyos. Nem mostani jelenség, amióta nálam van (pár éve) emlékeim szerint sose volt benne ennél jobb fűtés, de mindig csak télen bosszant kicsit, utána el is felejtem a következő fűtési szezonig. De most tenni kéne valamit.
Évente 1-2 alkalommal produkál olyat, hogy a kiegyenlítőből eltűnik a víz. Több nem, csak amennyi abban van. Folyás, szivárgás nyoma sehol, de ez legutóbb pár hónapja fordult elő, azóta jó a vízszint.
És a vízcsöveknek keménynek kell-e lennie? Mert nálam mindig puha, akár hideg a motor akár meleg.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#40637) diablo1984 válasza dethroner (#40636) üzenetére


diablo1984
veterán

vagy levegős a fűtőradi, vagy eldugult.

(#40638) dethroner válasza diablo1984 (#40637) üzenetére


dethroner
veterán

Ha eldugult, akkor nem akarok tenni ellene, nem akarom a műszerfalat megbontatni. De a levegős rendszer ellen mit lehet tenni? Tudom hülye kérdés, légteleníteni, de hogyan?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#40639) diablo1984 válasza dethroner (#40638) üzenetére


diablo1984
veterán

a felső csövön ami befelé megy az autóba a motortérből, azon kell lenni egy légtelenítő csavarnak. de ha be van állva a radiátorod, akkor meg fogsz fagyni a télen, jobb magától nem lesz(tapasztalat, csak a csere segít)

(#40640) _NCT


_NCT
őstag

Sziasztok!

Tegnap kaptam egy kavicsot az M1-esen, ami szépen tovább futott,így most van a fény/eső szenzor előtt egy 40cm-es repedés a szélvédőn, sajnos ez tuti csere lesz(lassan 3 év alatt, 3 szélvédőt cseréltem, gyakorlatilag minden évben).

Milyen szélvédőst tudtok ajánlani BP-en?(esetleg Zuglóhoz közel)

(#40641) FerNandor válasza _NCT (#40640) üzenetére


FerNandor
őstag

autover kft.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#40642) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Önindító délelőtt kicserélve, az autó működik.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#40643) FerNandor válasza mycso (#40642) üzenetére


FerNandor
őstag

akkor az volt a baj? mi is volt a gond?

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#40644) Wyktor válasza _NCT (#40640) üzenetére


Wyktor
csendes tag

Én náluk voltam végül, pontosan és jól dolgoznak.

http://www.pilkington.hu/

(#40645) diablo1984 válasza FerNandor (#40643) üzenetére


diablo1984
veterán

nem indított.....

(#40646) dethroner válasza diablo1984 (#40639) üzenetére


dethroner
veterán

De akkor lenne normális, ha üzemmelegen felkeményedne a cső, vagy mindig keménynek kellene lenni?

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#40647) diablo1984 válasza dethroner (#40646) üzenetére


diablo1984
veterán

ha meleg mindkét cső az lenne a jó. eldugult radiátornál is van minimális nyomás a csövekben.

(#40648) _NCT válasza Wyktor (#40644) üzenetére


_NCT
őstag

Szabad tudni mennyibe fájt?

(#40649) Sly189


Sly189
senior tag

Sziasztok kérdésem lenne.

1.5 dCi 86 Le
Izzitasi körben akarom csereltetni az izzitogyertyakat.
Viszont biztos akarok lenni a dolgomban.
Van OBD II olvasom. Hol milyen néven kell keresni azt a szenzort ami figyeli az izzitashoz szükséges hőmérsékletet?

(#40650) V8TommY válasza _NCT (#40640) üzenetére


V8TommY
tag

üdv,

Nekem 2 honapja csereltek szinten hasonlo okokbol M2-n. Budapeströl jöttek Nyiregyhaza, es a garazsban cserelte ki a szakember, megjegyzem profi modon, gyorsan es szepen. Mindezt full cascora ugy, hogy az burokratikus dolgokat Nemetorszagbol inteztük el postan.

Az elöre megadott idöben ott voltak es minden flottul ment.

Arak tekinteteben -allitolag- az orszagban a legkorrektebbek közt vannak . Jo szivvel ajanlom öket mindenkinek.

http://www.autouvegek.hu/

Barkihez is fordulsz, sok sikert! :)

[ Szerkesztve ]

http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.