Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
V8TommY
tag
üdv,
Nekem 2 honapja csereltek szinten hasonlo okokbol M2-n. Budapeströl jöttek Nyiregyhaza, es a garazsban cserelte ki a szakember, megjegyzem profi modon, gyorsan es szepen. Mindezt full cascora ugy, hogy az burokratikus dolgokat Nemetorszagbol inteztük el postan.
Az elöre megadott idöben ott voltak es minden flottul ment.
Arak tekinteteben -allitolag- az orszagban a legkorrektebbek közt vannak . Jo szivvel ajanlom öket mindenkinek.
Barkihez is fordulsz, sok sikert!
-
Sly189
senior tag
Sziasztok kérdésem lenne.
1.5 dCi 86 Le
Izzitasi körben akarom csereltetni az izzitogyertyakat.
Viszont biztos akarok lenni a dolgomban.
Van OBD II olvasom. Hol milyen néven kell keresni azt a szenzort ami figyeli az izzitashoz szükséges hőmérsékletet? -
dethroner
veterán
válasz
diablo1984 #40639 üzenetére
De akkor lenne normális, ha üzemmelegen felkeményedne a cső, vagy mindig keménynek kellene lenni?
-
mycso
Topikgazda
Önindító délelőtt kicserélve, az autó működik.
-
_NCT
addikt
Sziasztok!
Tegnap kaptam egy kavicsot az M1-esen, ami szépen tovább futott,így most van a fény/eső szenzor előtt egy 40cm-es repedés a szélvédőn, sajnos ez tuti csere lesz(lassan 3 év alatt, 3 szélvédőt cseréltem, gyakorlatilag minden évben).
Milyen szélvédőst tudtok ajánlani BP-en?(esetleg Zuglóhoz közel)
-
dethroner
veterán
válasz
diablo1984 #40637 üzenetére
Ha eldugult, akkor nem akarok tenni ellene, nem akarom a műszerfalat megbontatni. De a levegős rendszer ellen mit lehet tenni? Tudom hülye kérdés, légteleníteni, de hogyan?
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Eléggé nem frankó az autóban a fűtés. A műszerfal szerint a vízhő a tökéletes tartományban van. A levegő amit befúj nem hideg, de a melegtől messze van, mondjuk közepesen langyos. Nem mostani jelenség, amióta nálam van (pár éve) emlékeim szerint sose volt benne ennél jobb fűtés, de mindig csak télen bosszant kicsit, utána el is felejtem a következő fűtési szezonig. De most tenni kéne valamit.
Évente 1-2 alkalommal produkál olyat, hogy a kiegyenlítőből eltűnik a víz. Több nem, csak amennyi abban van. Folyás, szivárgás nyoma sehol, de ez legutóbb pár hónapja fordult elő, azóta jó a vízszint.
És a vízcsöveknek keménynek kell-e lennie? Mert nálam mindig puha, akár hideg a motor akár meleg. -
Laraxior
titán
Elvitték a Lagunát...
Majdnem megsirattam
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #40605 üzenetére
Azt hiszem ezt el kell engedni
De amúgy 5 fok az alap rönóknál manuál klíma 4 foknál kapcsol ki
A lényegen nem változtat 5 fok alatt semmilyen klíma nem megy (egy két kivétel akad) mert különben szétfagyna a radiátor... és utána hullana ki a kompresszor és így tovább. De én nem értek hozzá sose láttam ilyet
-
-
dhgm
tag
válasz
tony6280 #40618 üzenetére
Nem is fogja kiírni, a szelep tartalmaz egy szűrőt, nem enged át elég gázolajat alapjáraton. Fordulaton ugye nem hallod?
Különféle hibalehetőségek az ismert rendszereknél:
a motor nehezen vagy egyáltalán nem indul, terheléskor leáll:
ezt általában a magas résveszteség okozza. A résolaj szükségesdolog, de ha túlságosan sok a visszaáramló mennyiség, akkor leesik a résnyomás és az autó leáll. Ha már egy injektornál megnő a résolaj vesztesége, az autó elindíthatatlanná válik
egyenetlen motorjárás:
az injektorokat a szállított üzemanyag mennyisége jellemzi, nem a sugárképe. Az egyes injektorok szállíthatnak túl sok vagy túl kevés üzemanyagot, ez a motor működésében egyenlőtlenséget okoz. Bizonyos tűréshatáron belül a befecskendező egység képes korrigálni a befecskendezett mennyiséget, de mikor már erre nem képe, javításra szorul.Tipp: a nyomásszabályzó is okozhat alapjárati hibákat.
Az enyémnél ez 5 éves történet, és csak a hidegebb időben...
-
tony6280
csendes tag
válasz
diablo1984 #40616 üzenetére
Szeretném megcsináltatni. Kiolvasásnál nem volt hibakód. A szerelőm előtt rejtély a dolog. Az egr szelep volt az első gondolat, de azt megnézte és semmi baja. Emiatt fórumozok, hátha találkozott már valaki evvel a problémával.
-
dhgm
tag
válasz
diablo1984 #40616 üzenetére
Alapjáraton írja...
tony6280: Alapjárat ingadozás problémám van.
-
diablo1984
veterán
válasz
tony6280 #40614 üzenetére
hát az dci-nél gáz, nagy gáz ha menet közben kihagy egy henger! induláskor ha előfordul a hidegben, akkor az lehet izzítás, de ha 3 hengerezik, az lehet injektor, de azt a gép írná hibára, de szélsőséges esetben lehet akár motorhiba is! én minél hamarabb átnézetném a verdát, mert nem tesz jót a motornak, ha tényleg egy henger nem dolgozik rendesen!
-
dhgm
tag
válasz
tony6280 #40614 üzenetére
Az enyém elég régóta csinál olyat, hogy inkább hidegen, rálépek a gázpedálra, a motortér jobb oldalából hallatszik valami, ami próbál szabályozni, ilyenkor változik az alapjárati fordulatszám ( csökken, utána visszaáll). Tegnap egy pillanatra alapjáraton leállt a motor, majd továbbketyegett...
Nagynyomású szivattyúban a nyomásszabályozó szelepre gondolok. Résolajmérést nyáron csináltam rajta az határértéken belül volt.
-
tony6280
csendes tag
válasz
diablo1984 #40613 üzenetére
Nincs használatban semmi. Hangja olyan, mintha kihagyna egy henger.
-
tony6280
csendes tag
Sziasztok!
1,5 DCI 2006 (Clio III).
Segítségeteket szeretném kérni. Alapjárat ingadozás problémám van. Tünet a következő, percenként olyan 2-3 alkalommal esik a fordulat, de nem számottevőt. Egy pillanat az egész, majd vissza áll. Az óra se igen tudja követni. Magasabb fordulaton megszűnik a jelenség.
A szerelőm több alkatrészre tippel, de biztosat nem tud mondani.Ha valaki ismeri a hiba okozóját vagy esetleg neki is fent állt a jelenség nagyon hálás lennék, ha megosztaná a megoldást.
Válaszokat előre is köszönöm,
Tony -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40610 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40608 üzenetére
Ó yes az is lehet de az a csomagtartó kárpit.
Nálam legalábbis. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #40606 üzenetére
dob betétre gondolsz?
Szövetszerű? -
tigerscorpio
aktív tag
Sziasztok. milyen szak néven hívják a kerék feletti hátsó szövet szerű íves részt.
Ha szemben állok az autóval akkor a bal hátsó kerék fölé keresek, ha valaki tud valami helyet, vagy bontót ahol lehet, annak előre köszönöm,
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #40604 üzenetére
Nem vitatkozom nekem Megane classicom van.
Neked meg Megane specialod maradjunk ennyiben. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
rob210 #40602 üzenetére
Miután jártam a belső hócserélónél ezért biztos tudom h., nincs benne jeladó.
(#40603) tresh Különben hogy állítaná autón a megfelelő ventilátor fordulatot és hőmérséklet szabályzást?
A klíma gáz nyomása?Srácok az pártalan vita. A megan-nál hallom h., becsattan a kuplung és érzem h., leveszi a motor teljesítményét. Most voltam az m1-en 2,5 Celsius fok volt. Az autó amit vezettem még azt is megmutatja h., a klíma miatt hány literrel eszik többet az autó. Határozottan ment a klíma. De ha ennyire hitetlenek vagytok akár csinálok nektek fotókat is.
kettő 1 alkalom után megdöglene benne a kompresszor.
Miért is. Kompresszor sűrít, lesz forró gáz, klíma hűtő, lesz meleg folyadék, höcsereló, halmazállapot változás, lesz hideg gáz.
-
tresh
veterán
válasz
Mezga Aladár #40601 üzenetére
Digit klímánál belső érzékelő is van
Minden más esetben a klímának a hűtési körben van érzékelő hőgombája ami alapján kapcsol. Különben hogy állítaná autón a megfelelő ventilátor fordulatot és hőmérséklet szabályzást? Az hogy van e bent az autódban külön 5 ft-os külső hőmérséklet érzékelő az indifferens a klíma szempontjából. ( prémium gépeknél van az hogy 3 érzékelőből számol ..belső,külső, klíma rendszeren lévő). Szóval a lényeg 5 fok alatt a klíma nem kapcsol be (kompresszor nem megy).
"Bármilyen furán hangzik, a bekapcsolt klíma komolyan segíti a párátlanítást, ugyanis a környezethez képest hideg elpárologtatón lecsapódik a rajta átáramló levegő páratartalma, és így jóval szárazabb levegő jut a szélvédőre. Már persze ha egyáltalán bekapcsol a klíma – egy adott külső hőmérséklet alatt ugyanis a legtöbb automata nem engedi futni a kompresszort."
Szóval 5 fok felet ha bekapcsol akkor gyorsabban szedi a klíma le a párát (száraz hideg levegő végett) de amúgy ha nem kapcsol akkor csak a belső ventilátor szívja rá a kinti levegőt. Klíma nélkül állítsd csutkán hidegre majd nézd meg hogy szedi le a párát.
Amúgy ha pl nem autóban gondolkozol akkor pl lakás hűtés esetén se kapcsolod be a klímát télen hűtés üzemmódba. Mert egy el se indulna tiltja vezérlés, kettő 1 alkalom után megdöglene benne a kompresszor. (és a klíma rendszerben az a legdrágább mutatvány)
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #40601 üzenetére
Ezt gondold át Mégegyszer.
A user felé semmi nem mutatja a hőmérsékleteket.
De a computer felé sem?........? -
Mezga Aladár
veterán
Azon érdemes lenne elgondolkoznotok, ha nincs hömérö a klima eggyik elemén sem akkor honnan tudja a rendszer h., nem kapcsolhat be? Az autóban gyárilag még külsö hömérö sincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest