Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#87301) TODI1111 válasza TODI1111 (#87265) üzenetére


TODI1111
addikt

Azért elég érdekesen működik ez a szolgáltató, illetve a kedves alkalmazottak. (tisztelet a kivételnek)
Az elállási szándék jelzése február 19 azaz ez a 15-ik munkanap.
Készpénzes, egyösszegű vásárlás volt az üzletben ezt nem tudták kifizetni mert nem engedte a rendszer. Az átutalás pedig ma sem érkezett meg pedig a törvény a következőket írja elő:

"A kereskedő legfontosabb kötelezettsége ekkor az, hogy haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatérítse a fogyasztó által megfizetett teljes összeget. E körbe tartozik a teljesítéssel összefüggésben felmerült költség is, így például az, amely a fogyasztóhoz történő kiszállításhoz kapcsolódik.
Az összeg visszatérítésére a kereskedő olyan fizetési módot köteles választani, amelyet a fogyasztó is választott eredetileg a fizetésre. A kereskedőnek joga van a megtérítendő összeget visszatartani addig, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte."

(#87302) 4Grider válasza TODI1111 (#87301) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem csak ez. Nálunk sem lehet csak úgy a pénztárból összegeket kifizetni saját bizonylatokkal. Minél nagyobb egy cég, annál körülményesebbek/lassabbak az egyedi folyamatok.
Szerk.:
Bennünket felnyomott a fogyasztóvédelemnél egy csóka, mert csak második munkanapon fordítottuk vissza a bankkártyás fizetését. Eszébe nem jutott, hogy ez nem automatikusan, hanem kézimunkával történik...

[ Szerkesztve ]

(#87303) TODI1111 válasza 4Grider (#87302) üzenetére


TODI1111
addikt

Tegnap több mint egy órát töltöttem az üzletben ezzel kapcsolatban. Az ügyintéző mindent elintézett a pénztárban is lett volna annyi pénz, de elméletileg valami 400 000 ft a legnagyobb kifizethető összeg. Többszőr is telefonált ezügyben a feletteseknek meg háttércsoportnak meg ki tudja még hova. Minden telefonálásra azt mondták, hogy ez egy váratlan dolog ( a készpénz kifizetés) az átutalás a mindennapos. Gondoltam mivel ez már egy Békéltető Testületi határozat és több mint egy órát elszorakozunk vele, illetve a mai már a 15-ik munkanap ezér sikerül átutalni a pénzt (amit akár már tegnap megtehettek volna), de nem sikerült. :W

(#87304) sfdrakex válasza TODI1111 (#87303) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

A 14 nap lehet, hogy onnan számít mikor a bevizsgálás után kimondták, jogos az elállás. Azt is vedd figyelembe, hogy egy ekkora cégnél nem úgy megy az utalás, hogy csak úgy bárki mobil appból utal neked. Ja és ha jól tudom céges számláról nem azonnali az utalás, mint privát számláról.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87305) szabonagyur válasza TODI1111 (#87303) üzenetére


szabonagyur
félisten

De most akkor megígérték, hogy utalás lesz végül? Ugye KP-ban vetted abban kéne megkapnod.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#87306) TODI1111 válasza sfdrakex (#87304) üzenetére


TODI1111
addikt

A törvény szerint a szándéknyilatkozattól számít ami február 19. ( a bevizsgálástól függetlenül) Tehát volt már eddig 15 munkanapjuk.

[ Szerkesztve ]

(#87307) TODI1111 válasza szabonagyur (#87305) üzenetére


TODI1111
addikt

Igen, átutalás mert ' nincs mód készpénzes fizetésre".

(#87308) szabonagyur válasza TODI1111 (#87307) üzenetére


szabonagyur
félisten

Akkor meg ahogy írták várni kell rá szerintem picit a céges mivolta miatt.

Más cégtől nekem vagy 2 munkanap volt, hétvége nincs talán.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#87309) viktorhu válasza TeeJay (#87200) üzenetére


viktorhu
veterán

Sokkal jobbat tudok :) Dual sim telefon, két telenor sim kártyával. Egyik Telenor HU, a másik Yettel HU :) Azonos készülékben, egyszerre.

(#87310) TeeJay válasza viktorhu (#87309) üzenetére


TeeJay
félisten

Fene se érti ezt :D
Február első hetében vettem vadiúj sim kártyát gyereknek, mai napig Telenort ír ki, saját sim kártyám 2éves az bezzeg már váltott

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#87311) Viktor0610 válasza TODI1111 (#87301) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

14 napos elállásnál, készülékvásárlás esetén nem adhatja vissza helyszínen a pénzt a kolléga.
A folyamat közben átutalásos vagy postai úton történő visszafizetési lehetőség közül tud választani.

Most nincs előttem a tudásbázis, de magasabb összeg esetén lehet, csak az utalás van, mint opció.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#87312) Somatom válasza viktorhu (#87309) üzenetére


Somatom
veterán

Az enyémben két Yeti kártya van. Az egyik flottás net. De, teljesen hidegen hagy, hogy milyen nevet ír ki a teló. Nem is értem, hogy ez miért számít. :F

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#87313) TODI1111 válasza Viktor0610 (#87311) üzenetére


TODI1111
addikt

Ezt mondja a törvény:
"Az összeg visszatérítésére a kereskedő olyan fizetési módot köteles választani, amelyet a fogyasztó is választott eredetileg a fizetésre"
Amennyiben pár 10 ezer forinttal olcsóbb lett volna a készülék akkor kifizethette volna.........

"Most nincs előttem a tudásbázis, de magasabb összeg esetén lehet, csak az utalás van, mint opció."

Nekem nincs egyik banknál sem számlám ezért konkrétan nekem nem is tudják utalni. Ebből kifolyólag plusz költségem, illetve időm megy el az egészre......
Hamár így alakult akkor legalább arra lettek volna képesek, hogy akkor amikor bentvoltam vagy másnap átutalják a számlára. (szintén kötelességük lett volna, mivel február 19-től számított a 14 nap)
"haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül"
A Békéltető Testülethez küldött levelükben is elismerik, hogy az ügyfél
"2022 február 19-én jelezte elállási szándékát,....."
Nem kell itt a duma, hogy milyen körülményes a cégeknél az átutalás, mert ez egy folyamatban lévő ügy. Több mint egy óra után amit bent töltöttem és az egész háttércsoport ezzel foglalkozott, minden adat és tény rendelkezésre állt simán tudtak volna utalni. Gondolom úgy voltak vele, hamár a Békéltető Testülethez fordult az ügyfél akkor szívassuk még egy kicsit......

[ Szerkesztve ]

(#87314) sifarr válasza TODI1111 (#87313) üzenetére


sifarr
senior tag

Gondolom úgy voltak vele, hamár a Békéltető Testülethez fordult az ügyfél akkor szívassuk még egy kicsit......
Az ügymenet lehet, hogy rosszul van meghatározva, ezt nem tudom. De a direkt szivatásban biztos, hogy nincs igazad.
Emberek dolgoznak a Yettelnél is. Egy ügyfélszivatással az ügyintéző saját magának is többletmunkát generál. Miért érné ez meg neki? Nem ellensége saját magának.

(#87315) sfdrakex válasza TODI1111 (#87313) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Tényleg nem érted, hogy egy ekkora cégnél nem annyi az utalás, hogy Icuka leül és klikkel kettőt? Értem, hogy bosszantó a dolog. Látszólag megoldódott. Szerintem ebben volt hiba részedről és részükről is. Visszakapod a pénzed. Kész. Erősen túl pörgöd a dolgot.

Egyébként 2022-ben miért nincs számlád? Számlákkal/csekkekkel postára rohangálsz fizetni?

[ Szerkesztve ]

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87316) TODI1111 válasza sifarr (#87314) üzenetére


TODI1111
addikt

és sfdrakex.
Lehet, hogy én is hasonlóképpen gondolkoznék mint ti ha nem az én pénzemmel játszanának. :) Látom nem nagyon értitek, hogy fehéren feketén le van írva törvényileg, hogy mi az eljárás. Ezt ők nem tartják be.

"Egyébként 2022-ben miért nincs számlád? Számlákkal/csekkekkel postára rohangálsz fizetni?"

Ehhez nem sok közöd van, de elárulom, hogy nem rohangálok számlákkal és csekekkel a postára. A feleségemnek van és arról fizetünk. Mivel szintén a törvény írja elő, hogy

"Az összeg visszatérítésére a kereskedő olyan fizetési módot köteles választani, amelyet a fogyasztó is választott eredetileg a fizetésre"
Ezért nem akartuk számlára utaltatni az összeget. Gondolom tisztában vagy azzal, hogy ekkora összeget nem lehet egyszerre automatából kivenni, tehát vagy több nap, vagy szabadságot kell kivenni (a feleségem is tovább dolgozik mint a banki nyitvatartás) ahoz, hogy a pénzünkhöz jussunk.

"Tényleg nem érted, hogy egy ekkora cégnél nem annyi az utalás, hogy Icuka leül és klikkel kettőt"
Te pedig tényleg nem érted, hogy ez egy folyamatban lévő ügy?
Nem akkor szembesültek vele, hogy vissza kell fizetniük a pénzt.Mivel törvényileg határidőhöz vannak kötve (14 nap) és gyakorlatilag "egész héten foglalkoztak" az üggyel (Békéltető Testület). Illetve bejegyzést rögzitettek az ügyről arra kérve, hogy a készülékkel fáradjak be bármely Yettel kirendeltségre és a bejegyzésre hivatkozva érvényesítsem az elállási igényem.

(#87317) sfdrakex válasza TODI1111 (#87316) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

500 ezret le tudok venni a kártyámról, banki appomban egyébként állítható ez a limit.(Unicredit)

Törvényileg kötve van meddig kell kifizetniük, 14 nap. Ami meg is lett volna normál esetben, DE itt ugye hibás készülék bevizsgálása is volt, ami nyújtja a folyamatot.

Egyébként ha jól tudom arra is van törvény, hogy cég mennyit fizethet maximum kp-ban, és mekkora összegtől utalással. Ami ütközhet azzal, hogy úgy kell visszaadni a pénzt, ahogy kapták.

Az lehet, hogy nem akkor szembesültek vele, hogy utalni kell, mikor lezárult az ügy, DE még mindig egy nagy cégről beszélünk, ahol nem lehet csak úgy utalgatni. Kell hozzá a lezárt ügy, engedélyezések. Ez nem olyan mint amikor egy havernak utalsz.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87318) TODI1111 válasza sfdrakex (#87317) üzenetére


TODI1111
addikt

"Törvényileg kötve van meddig kell kifizetniük, 14 nap. Ami meg is lett volna normál esetben, DE itt ugye hibás készülék bevizsgálása is volt, ami nyújtja a folyamatot."

Itt megint hibás az elképzelésed, mert a folyamatot február 19-én el kellett volna indítaniuk. Mivel a bevizsgálás az ő kezdeményezésükre történt a bevizsgálási idő a 14 napba tartozik és nem hosszabbik.

(#87319) #76055552 válasza TODI1111 (#87318) üzenetére


#76055552
törölt tag

Olvastam a történeted teljes terjedelmében.
Elfogadták az elállást, meg fogod kapni a pénzed (lehet, hogy nem a törvény által előírt módon és időben)...és ahelyett, hogy elengednéd a történetet, pörögsz rajta és idegesíted magad. Jó ez neked?

(#87320) sfdrakex válasza TODI1111 (#87318) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Ő kezdeményezésükre indult a bevizsgálás? Visszavittél egy szerinted hibás készüléket. Szó nélkül fizetniük kellett volna azonnal?

Te ha eladnál egy telefont, ami új bontatlan, tehát elméletileg hibátlan. Azt a vevő visszavinné, hogy szerinte hibás a készülék, de ő elállna a vásárlástól. Mit tennél? Szó nélkül visszaadnád a pénzt? Nem tudom mit dolgozol, de ez sehol nem így működik.

Értem a bosszúságod, de már sínen az ügyed, légy kicsit türelmes. Ne pörögj ezen tovább. Jól végződött, visszakapod a pénzed. Azt te is érted, hogy ez nem egy sima elállás volt, mivel hibát is jelentettél.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87321) TODI1111 válasza sfdrakex (#87320) üzenetére


TODI1111
addikt

Ne érts félre nem haragszom rád (másra sem a szolgáltatón kivűl) mert ez a véleményed. Mint említettem lehet, én is.máshogy látnám ha nem az én pénzem lenne. A bevizsgálás is jogos csak a törvényes menetét nem tudják. Hivatalosan ennek úgy kellett volna lezajlania, hogy elindítja az elállás menetét (még nem fizet semmit). Az adott 14 nap alatt bevizsgáltatja a készüléket. Amennyiben a hiba nem a vásárló hibája akkor 14 napon belül fizet, (a szándék jelzésétől számítva) illetve ha a hiba bizonyíthatóan az ügyfél miatt keletkezett akkor megszünteti az elállási jog gyakorlását. A jogszabályokat nem én csinálom. Részemről itt lezártam. Jó hétvégét mindenkinek. :R

(#87322) Somatom válasza sfdrakex (#87315) üzenetére


Somatom
veterán

Kit érdekel, hogy meddig tart náluk az utalás folyamata? Van egy határidő. Az nem ajánlás, hanem kötelezettség. Annyival előbb kell elindítaniuk az utalási folyamatot, amennyivel lassabb a bürokratikus rendszerük.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#87323) sfdrakex válasza Somatom (#87322) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Igen, de itt volt bevizsgálás, annak eredményét kellett várni, utána sajnos ügyintézők is hibáztak. Ha nem lett volna meg s bevizsgálás 14 napon belül, akkor is utalniuk kellene szerinted? Közben volt a névváltás, szerencsétlen az egész helyzet. Egyébként, azt hiszem az számít, hogy mikor indítják az utalást, nem az mikor érkezik meg.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87324) sfdrakex válasza TODI1111 (#87321) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Nem értelek félre, nincs harag. Csak próbáltam rávilágítani a helyzetre más szemszögből is.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87325) asdf_ válasza sfdrakex (#87317) üzenetére


asdf_
veterán

Egyébként ha jól tudom arra is van törvény, hogy cég mennyit fizethet maximum kp-ban, és mekkora összegtől utalással. Ami ütközhet azzal, hogy úgy kell visszaadni a pénzt, ahogy kapták.

Az valahol két misinél van, ha jól rémlik (és ezen felül két cég egymás között 1 hónapban max 1,5, de az itt nem releváns).

(#87326) Somatom válasza sfdrakex (#87323) üzenetére


Somatom
veterán

Ha van egy 14 napos kötelezettségük, amiben benne van a vizsgálódás, akkor azt bizony meg kell csinálniuk 14 napon belül, vagy a vizsgálattól függetlenül fizetni, mert különben nem tesznek eleget a kötelezettségüknek. Itt az a kérdés, hogy a vizsgálat halasztó hatályú-e a fizetési kötelezettségre.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#87327) TODI1111 válasza asdf_ (#87325) üzenetére


TODI1111
addikt

Igen, ez is lehetséges de akkor nekik úgy kell meghatározni a készpénzzel vásárlás lehetőségének összegét, amennyit ő kifizethet készpénzben.

(#87328) sfdrakex válasza Somatom (#87326) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

A vizsgálódás plusz dolog, mert itt ugye elállás történt, de közben felhasználó jelezte azt is, hogy hibás a készülék.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#87329) TODI1111 válasza sfdrakex (#87328) üzenetére


TODI1111
addikt

Fentebb leírtam miért nem plusz. Illetve a készülék már március negyedikén igazoltan náluk volt a bevizsgálási jegyzőkönyv kíséretében. Ebben az esetben február 19-től számít a 14 nap. Bőven lett volna idejük 14 napon belül fizetni......

(#87330) viktorhu válasza Somatom (#87312) üzenetére


viktorhu
veterán

Nem számít, de érdekes :) Amikor a voda játszott a hálózati névvel (vigyázzunk egymásra), azonnal megjelent.

(#87331) szabonagyur válasza viktorhu (#87330) üzenetére


szabonagyur
félisten

A RiaRia is egyből volt Telenornál :P

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#87332) TODI1111 válasza sfdrakex (#87324) üzenetére


TODI1111
addikt

Még egy szösszenet a Yettel saját előírásából (amit ezek szerint magukra nézve semmisnek tekintenek) aztán tényleg ráhagyom.
"A visszatérítés során a Yettel az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Előfizető elállási nyilatkozatában más fizetési módot jelölt meg; ...." :R
Ezzel a bolti alkalmazott is tisztában volt, mert már előkészítette az összeget csak nem engedték neki kifizetni.

[ Szerkesztve ]

(#87333) TODI1111 válasza Viktor0610 (#87311) üzenetére


TODI1111
addikt

Akkor nézd át a tudásbázist. :R
[link]

(#87334) asdf_


asdf_
veterán

Engedjük már el ezt a visszafizetést. Nem úgy csinálták ahogy kell, nem időben, mindenki tudja már ötször is, ha valami nem tetszik, fordulj a hatósághoz.

(#87335) TODI1111 válasza asdf_ (#87334) üzenetére


TODI1111
addikt

Már elengedtem. Most te hoztad fel. Megnéznélek ha a te pénzedről lenne szó. :R

(#87336) Tris9090


Tris9090
friss újonc

Sziasztok! Új vagyok még itt, és nem is nagyon értek hozzá, ezért is kérdezlek Titeket. Szemezgettem egy tarifacsomaggal. 250mbit/s ot bír (yettel prime plus). Kérdésem az lenne hogy néha néha torrentezek telefonról , yettelnél is van p2p korlátozás? Sebesség csökkentés?

(#87337) 4Grider válasza Tris9090 (#87336) üzenetére


4Grider
nagyúr

A 250 Mbps elméleti érték, természetesen annyit fogsz tudni rajta elérni, ami nálad a szabad kapacitás. Ez lehet, hogy csak 1-2 Mbps lesz, lehet, hogy 150, és ha van nálad 5G (1% esélyed van azért rá), akkor 1000 Mbps lesz.
Mobilneten ne torrentezz. Ez osztott erőforrás, többnyire 20-40 MHz sávszélesség oszlik meg közted és a cellaszomszédaid között. Minél többen torrenteztek rajta, annál ratyibb lesz a hálózat.

(#87338) Tris9090


Tris9090
friss újonc

Köszönöm a választ, segítséget

(#87339) snooze válasza sfdrakex (#87317) üzenetére


snooze
veterán

igen letudsz,csak 150000ft-ig ingyenes,ha 2x veszed le,a fennmaradóért viszont elég szép pénzt kér el a bank..azt ugyan kifizeti helyetted a yettel??

GO Gunners!!!

(#87340) INGJOKE válasza snooze (#87339) üzenetére


INGJOKE
veterán

Én próbáltam velük kifizettetni, mikor a 480e-s iPhone a postán kártyás fizetésnél idegen automatás kp félvétnek minősült. A válaszban a hülyét játszotta, mintha nem értené miről van szó, beszéljek a bankommal, mintha miattuk dolgozna a Yettel a másik fos céggel a postával… :)

(#87341) 4Grider válasza INGJOKE (#87340) üzenetére


4Grider
nagyúr

Postapont függő (a MP határozza meg), hogy melyik postán készpénzfelvétel a bankkártyás fizetés. És ezt teheti azért, mert külön ÁSZF melléklete van róla. Ha ez zavar, olyan postapontra kell kérned a csomagod, ahol a bankkártyás fizetés vásárlásnak minősül...

(#87342) INGJOKE válasza 4Grider (#87341) üzenetére


INGJOKE
veterán

Én a rendelési felületen sehol nem láttam erre tájékoztatást, az meg nem elvárható hogy végig olvasson valaki az egész Ászf-ek.

(#87343) snooze válasza INGJOKE (#87340) üzenetére


snooze
veterán

4Grider-nek is:
igen,sajnos postafutároknál is van ilyen,és nem mindig tájékoztatnak arrol,hogy készpénfelvételnek minösül..nem is értem,hogy hogyan lehet ilyen..igaz mpl..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#87344) MadMancs válasza szabonagyur (#87287) üzenetére


MadMancs
veterán

Mai tapasztalat online rendelés eSIM ügyben Voda. ~8 órai megrendelés 2db új előfizetésre. 9:10 kor my voda fiókomban volt a 2 előfizetés 1-1 eSIM QR kóddal. Szóval nem küldenek az égvilágon semmit postán.
Előbb megvolt a 2 QR minthogy jöttek voda emailek sikeres rendelésről. :DD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#87345) szabonagyur válasza MadMancs (#87344) üzenetére


szabonagyur
félisten

Igen közben látom itt is van egyből eSIM kérés de postán jön csak egyelőre ha jól értem.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#87346) Csabesz666


Csabesz666
aktív tag

Sziasztok! S22 ulttrát szeretnék venni, le is adtam, a rendelést február 24. én akkor még 550.000 volt az ára, a mainapig nem kaptam még meg, készlethiányra hivatkoznak...... most néztem, és mostmár 619.000 ért van kitéve.... persze most is készlet hiány van..... gondolom, nekem nem adhatják drágábban, mintamiről a rendelésem szól..... jól gondolom?

(#87347) kekedi válasza Csabesz666 (#87346) üzenetére


kekedi
senior tag

Jól gondoldod.
Bár fura hogy emelkedett az ára. Nem lefelé kéne (majd) mennie?

(#87348) szabonagyur válasza kekedi (#87347) üzenetére


szabonagyur
félisten

Lehet 550 kedvezményes ár volt, euró sem jól teljesít, hiány is van belőle.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#87349) 4Grider válasza INGJOKE (#87342) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha harmadik helyre rendelsz valamit, akkor bizony el kell olvasnod a harmadik hely ÁSZF-ét. Ez még a hanyatló nyugaton is így van...

(#87350) DrBubo77 válasza 4Grider (#87349) üzenetére


DrBubo77
addikt

Ez igaz, de ez a kártyás fizetés készpénzfelvételnek minősül dolog egy óriási b@romság. Gondolom a készpénzfelvételi díjból ők is részesednek.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.