Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69901) Vandie válasza sfdrakex (#69899) üzenetére


Vandie
tag

igen, most néztem át és be van állítva.Ráadásul arra a simre amire kell. Igazából mindegy, cégesre jó a Telekom,de magamnak nem választanám, sem a készüléket, sem a Telekomot. Hogy visszatérjek a topic témájához, szerintem a Telenor nagyon igyekszik most kedvezni az ügyfeleinek, mert a Vodafone is tör előre (UPC-vel), és ugye már mindegyik másik szolgáltatónak van internet és TV szolgáltatása is és így a Telenor az egyetlen, akinek nincs csak mobilszolg. Ezt gondolom a kedvező, új csomagokkal próbálják kompenzálni meg hogy a készülékek ára kedvezőbb.

Samsung Galaxy S9 -->Samsung Galaxy S10-->Samsung Galaxy S21

(#69902) 4Grider válasza Vandie (#69901) üzenetére


4Grider
nagyúr

A Telenornál a marketinggel és az árazással próbálják kompenzálni a tákolmány hálózatuk, ügyviteli- és számlázási rendszerük által okozott ügyfélvesztést. Idővel majd te is rájössz miről szól a Telenor...

(#69903) Somatom válasza Vandie (#69901) üzenetére


Somatom
veterán

Meg, egyebekkel. Mivel nincs más TV -jük, így a mobilos TV nem teremt házon belüli konkurenciát. Ezért megy HDMI -n, castolható, nem nyavajog a root miatt, megy Kodiban, stb., stb. A hálózat valóban kicsit izé, de ennek is vannak előnyei. Pl. én még nem hallottam olyat, hogy Telenorost figyelmeztettek volna "méltányos" roaming használat megsértése miatt. Sztem egyszerűen nem alkalmas a hálózat a "renitensek" automatikus kiszűrésére. Stb., stb.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#69904) Orgi válasza 4Grider (#69902) üzenetére


Orgi
őstag

Mondjuk azon mindig meglepődök, hogy szabadidőmben az ország eldugott pontjain túrázom és megdöbbentő helyeken van szolgáltatás, gyakran 4g is. Viszont ahol nincs 4g, ott azért nyögvenyelős a net pl, hiába ír "h+" meg ilyesmit a telóm, általában inkább nem megy.

[ Szerkesztve ]

(#69905) Vandie válasza 4Grider (#69902) üzenetére


Vandie
tag

Kétlem, cirka 15 éve Telenoros az egész család, mi elégedettek vagyunk. Egyébként miért vagy ebben a topicban ha ennyire nem tetszik?

Samsung Galaxy S9 -->Samsung Galaxy S10-->Samsung Galaxy S21

(#69906) aprokaroka87 válasza Vandie (#69905) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Vannak hibái a telenornak, ezt el kell fogadni.
Alapjában véve nekem sincs velük bajom, de volt már velük panaszos ügyem.

(#69907) 4Grider válasza Vandie (#69905) üzenetére


4Grider
nagyúr

Talán azért, mert nem két éve Telenoros flotta kapcsolattartó vagyok. Furcsa is lenne, ha nem követném a Telenor topikot...

(#69908) tomp válasza 4Grider (#69902) üzenetére


tomp
félisten

Telekom az önfényező viselkedésükkel próbálják eladni, hogy jó neked a 2G minek a lakásba 4G dolgot.
Voda hálózata sem egy patyolat.
Telenoré még viszonylag használható. Igaz lassabb mint a csilivili Telekomé de cserébe ha bemegyek Budapesten egy lakásba akkor van 4G is nem csak 2G...

(#69909) Vandie válasza aprokaroka87 (#69906) üzenetére


Vandie
tag

és melyik szolgáltatónál nincs panaszos ügy? Tökéletes dolgok nem léteznek :B Csak el kell dönteni, hogy melyik szolgáltató kompromisszumait vállalja be az ember.

Samsung Galaxy S9 -->Samsung Galaxy S10-->Samsung Galaxy S21

(#69911) ToBeY


ToBeY
nagyúr

Hello
Ha belépek a telnor oldalán valahol meg tudnom nézni,hogy prepaid kártyám meddig érvényes még,mikor kell rátöltenem?
Régebben ez elég egyértelműen meg lehetett találni,de most nem találom sehogy sem. :U

(#69912) sfdrakex válasza ToBeY (#69911) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Ahol az egyenleget mutatja, ott azt is látod meddig érvényes.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#69913) Viktor0610 válasza ToBeY (#69911) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Elvileg a szám kiválasztása után kellene feldobja, de most nekem sem akar működni két kártyánál sem. :F
Illetve, ha felhívod a 1220-at, le kellene küldje a rendszer, de most ez az SMS sem érkezik meg. :(((
Nem tudom, mi törpént.

Már OK az oldal, bár az SMS még nem érkezett meg.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#69914) sfdrakex válasza Viktor0610 (#69913) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Nyomogatni kell az oldal újratöltését és egyszer csak beadja, de rohadt lassú az oldal, ennyire nem szokott gázos lenni.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#69915) ToBeY válasza sfdrakex (#69912) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Igazából az egyenleget sem találtam meg...Az előfizetéseid résznél vagyok. [kép]

(#69916) sfdrakex válasza ToBeY (#69915) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

itt nyomj rá a kiválasztra, utána jön be.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#69917) ToBeY válasza sfdrakex (#69916) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Köszi így már megvan.

kártyás ciklus: 2019.10.08. - 2019.11.07. ez mit takar? 11.07 érvényes a kártyám? :F

(#69918) sfdrakex válasza ToBeY (#69917) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Az csak a "számlázási" ciklus. Alatta van a felhasználható egyenleg és az alatt hogy meddig tudod felhasználni.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#69919) ToBeY válasza sfdrakex (#69918) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Aha,az a rész ami legalább 5perce "homokórázik" majd ránézek később,hátha akkor működik az oldal rendesen.

(#69920) sfdrakex válasza ToBeY (#69919) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Mint pár perce Viktornak is írtam, nyomkodni kell a frissítést és jó lesz.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#69921) ToBeY válasza sfdrakex (#69920) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Ok,akkor nyomkodom hátha bejön.
Sikerült Nov 21 érvényes a kártyám :R

[ Szerkesztve ]

(#69922) bopeti98


bopeti98
őstag

Békéscsabán a vasútállomáson teljesen megállt a 4G. Semmit nem tölt be, speedtest mérés sem indul el. 3G tökéletes.

(#69923) sfdrakex válasza bopeti98 (#69922) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Oda lajtoskocsival hordják a térerőt, délután érnek oda a 4Gvel. 😃

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#69924) Somatom


Somatom
veterán

Van vmi általános hiba a Wallet -tel, vagy csak engem szivat? Szépen betöltődik, mutatja a befizetendő számlámat. A fizetésre bökök, a következő activity azt írja, hogy folyamatban. A notibaron az adatmozgás figyelőm rövid idő után beáll nullára és ennyi, itt megreked a folyamat.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#69925) Somatom válasza Somatom (#69924) üzenetére


Somatom
veterán

Megoldódott. Wallet eltávolít, újratelepít, bejelentkezés, kártyaregisztráció, fizetés. Miért kell ezt minden hónapban újra és újra eljátszani?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#69926) 4Grider válasza Somatom (#69925) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az én kapcsolattartóm kb. 20-25 olyan válasszal tartozik, amire láthatóan nem tud felelni, mert a háttérosztályok sem tudják felé megválaszolni azokat. A középvállalati flottánk menedzsment felülete több mint egy hónapja elérhetetlen, az ügyfélszolgálat a kapcsolattartó felé terel, a kapcsolattartó pedig szimplán nem válaszol. Lehet, hogy túl sűrű neki, ha hetente ugyanazokat a kérdéseket/kéréseket felteszem, ma már hónapfordulóra sem tudnak vállalni semmit. Itt tartunk...

(#69928) 4Grider válasza #72445440 (#69927) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem akarom tovább rontani az amúgy is feszült viszonyt. Tudomásul kell venni, hogy ez a Telenor egy szedett-vedett társaság, örülni kell bármilyen kis fejlődésnek, még annak is, ha nem is 1, de 2-3 hónap alatt átparaméterezik és bekapcsolják a kért szolgáltatásokat...

(#69929) Viktor0610 válasza 4Grider (#69928) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

:(((

Samsung Galaxy A54

(#69930) 4Grider válasza Viktor0610 (#69929) üzenetére


4Grider
nagyúr

Sajnos komolyan ez van. A szerződésünkben 10 munkanap van lefektetve változások (pl. díjcsomagváltás fordulónappal) végrehajtására, ezt 20-30 munkanapra tudják jelen pillanatban vállalni.
Az ügyviteli rendszer szeptember-végi frissítését követő anomáliákat gondolom nem kell neked magyarázzam.
Azóta sem működik egy csomó minden, a vállalati felhasználók zöme azóta sem látja pl. az elektronikus számláit. Gondolom neked nem kell elmagyarázni, hogy az elektronikus számlák több mint egy hónapos elérhetetlensége mennyi jogszabályt sért, azaz ha ez a kiemelt prioritás ilyen sebességgel működik náluk, akkor valami nagyon nem OK a cégnél.

(#69932) asdf_ válasza #72445440 (#69931) üzenetére


asdf_
veterán

Ezt akartam en is epp mondani, ha nem eszmeletlen mocsokjo a tarifa, es nem kell egyszerre egy tonna fuggo telefont lecsereleni a szolgaltatovaltas miatt, akkor siman billeg a lec az azonnali felmondas a szerzdoesben foglaltak nem teljesitese miatt kornyeken, de hogy minimum kotberhegyeket nyujtanek be, az tuti.

(#69933) 4Grider válasza #72445440 (#69931) üzenetére


4Grider
nagyúr

Így van, de egy vállalat mobilflottáját nem olyan egyszerű szolgáltatók között rángatni, elég sok tényező szól még a Telenor mellett (persze legalább annyi másik szolgáltatók mellett is).
Pl. semelyik szolgáltató nem ad most korlátlan adatkártyát, csak a Telenor. A telephelyeink backup internetjét pedig most mobilnettel oldjuk meg. De ez csak egy előnyük a sok közül. A hálózatuk a telephelyeinken nem kiemelkedő (ebben a Telekom jobb), van nem egy telephelyünk, ahol Telenor femtocellát kell üzemeltessünk, hogy egyáltalán tudjunk telefonálni (nem lakatlan helyeken kereskedünk). A Telenor femtocelláról pedig megint csak nem tudok pozitívan nyilatkozni, ha röviden akarom minősíteni, ez sem Telenor sikertörténet. Ha hosszabban érdekel valakit, akkor ha kéri, írok róla, hogy mi az igen nagy hátránya...

@asdf: És igen, a következő szolgáltató 25, a harmadik 40%-al magasabb költségvonazttaé járna. Rezgett a léc a 25%-os szolgáltató mellett, sajnos megint a régi szolgáltatónk nyert újabb két évre. Szívok is velük, de rendesen...

[ Szerkesztve ]

(#69934) Somatom válasza #72445440 (#69931) üzenetére


Somatom
veterán

Hááát... Ha a szolgáltató eljárása jogszabályt sért, akkor sztem nem a szerződés felmondása a jó megoldás, hanem a lehető legnagyobb kártérítési összeg kipréselése, illetve a lehető legjobb alku megkötése.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#69935) 4Grider válasza Somatom (#69934) üzenetére


4Grider
nagyúr

A szerződés másfél oldala csak arról szól, hogy miben térünk el az eht-tól. Nem vagyok jogász, így az eltérések miatt elég nehéz ezeknek a vállalati flottáknak a jogorvoslati lehetőségeit megtalálni. Egyelőre csak panaszokat vetetek fel az ügyfélszolgálattal...

(#69937) 4Grider válasza #72445440 (#69936) üzenetére


4Grider
nagyúr

Valószínűleg nem kell 1-2-3 hetente valamilyen ügyet intézned a Telenornál...
Az ügyvédünk óránként drágábban dolgozik, mint a Telenor felé kifizetett teljes havi flottadíjunk 20%-a...

[ Szerkesztve ]

(#69938) Nagyfejű


Nagyfejű
aktív tag

Sziasztok!Telenornál szokott lenni black freeday?

(#69939) Viktor0610 válasza Nagyfejű (#69938) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Pár éve van.
Gondolom, idén is lesz majd valami akció.

Samsung Galaxy A54

(#69940) Nagyfejű válasza Viktor0610 (#69939) üzenetére


Nagyfejű
aktív tag

Az szuper lenne.Köszönöm.

(#69941) adamka17


adamka17
csendes tag

Sziasztok!
Kerlek segitsetek, mert nem jovok ra sajnos a netes infokbol:
A telenorban vasarolt telefonok egyertelmuen fuggo keszulekek, viszont mi a helyzet a tablet/ipad kategoriaval?
koszi elore,
adam

(#69942) dkovizoli válasza adamka17 (#69941) üzenetére


dkovizoli
addikt

Nem egyértelműen függöek. Van egy rakat ami független. Sajnos az ügyfélszolgálat sem tudja sokszor megmondani, hogy mi a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#69943) adamka17 válasza dkovizoli (#69942) üzenetére


adamka17
csendes tag

Az uj Ipadeket nezegetem(sima + air). Azok elofrdulhatnak, hogy nem fuggo keszulekek?

(#69944) Viktor0610 válasza adamka17 (#69943) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Az Apple készülékek emlékeim szerint függőek.

Samsung Galaxy A54

(#69945) z67 válasza Viktor0610 (#69944) üzenetére


z67
őstag

Én még soha nem hallottam függő iPadről, volt már szolgáltatói, mindenféle.

Más kérdés hogy hogyan van belistazva.

[ Szerkesztve ]

(#69946) Viktor0610 válasza z67 (#69945) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Lehet, igazad van.
Az iPhone-ok tuti, függőek, az iPadeket nem próbáltam.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#69947) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Sziasztok!

Abban az esetben, ha valaki elhordozza a hívószámát más szolgáltatóhoz, akkor a kötbéreket a telenor mennyi időn belül terheli ki?

Készülékfüggetlenítés: ha az elhordozás megtörtént, akkor ugyebár nincs aktív szám, nincs hűség (attól függetlenül, hogy a kötbér számla elkészült-e, vagy sem, rendezett, vagy sem).

NMHH-s szabályzások értelmében ilyenkor már díjmentesen kell igaz a telenornak biztosítania a függetlenítést? hiszen hűségidő már nincsen rajta...

Vagy a kötbér megfizetésekhez kötik? (remélem ez esetben azonnal elkészülnek ezek, mert vicces lenne a helyzet, ha ki sincs terhelve, de arra hivatkozva nem teszik meg...)

Előre is köszi a válasz(oka)t!

[ Szerkesztve ]

(#69948) 4Grider válasza Soulfly842 (#69947) üzenetére


4Grider
nagyúr

A végszámla elég hamar elkészül. Már amikor a (p)andocs működik rendesen és nem kell kézzel belenyúlni az amúgy auditált rendszerbe. Itt azért szoktak anomáliák lenni, pl. nem mindegy, hogy eddig papír alapú számlát kaptál, vagy elektronikusat.
Függetleníteni egészen biztosan akkor fognak, ha a kötbért kifizetted.
Szerk.:
Személyes ügyfélszolgálat felkeresése feltétlenül javasolt.

[ Szerkesztve ]

(#69949) adamka17 válasza Viktor0610 (#69946) üzenetére


adamka17
csendes tag

Koszonom a valaszotokat!
A belistazott termekeket atlagemberkent elerem valahol?
koszi,
Adam

(#69950) Jim-Y válasza Viktor0610 (#69946) üzenetére


Jim-Y
veterán

Az iPhonok telenor fuggoek? Azt hittem, hogy minden iPhone fuggetlen akkor is ha szolgaltatonal veszed. Ezek szerint nem igy van?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.