Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33101) #32577792


#32577792
törölt tag

T. Mindenki!
Attól, ha még valaki 1000x leírja ugyanazt, vagy állandóan véletlen nagybetűsen kiabál fórumokon, attól még semmi mást vagy új dolgot nem mondott csak a szája jár feleslegesen. El lehet görgetni onnan, bár megoldás lehetne, ha pölö adott topicban lehetne negatív szűrőt kapcsolni is, mondjuk az én írásomra nem kíváncsi valaki, akkor egy pipa a nevem mellé és már neki nem jeleníti azt meg.

Az pedig, hogy miért emelnek vagy nem emelnek árat, most ebben az évben kaptak-e új szektorális adót vagy sem, nem számít, ha nem vonták vissza a meglévőket.
De akkor mit lehet tenni ellene?
1: Nem veszem igénybe a szolgáltatást
2: Elmegyek az országból oda, ahol 10 éve csak csökkentenek vagy ha nem, emelnek a szolgáltatáson
3: Elmegyek szavazni 4 évente és arra szavazok, akire akarok, de legalábbis nem arra, aki miatt talán ez az egész lehetséges

Biztos van más lehetőség is, de hirtelen ennyi.

Leírhattam volna többször milyen gáz, hogy olyan ügyfelessel hozott össze a sors, aki nem tudja mit kell csinálnia, de amit csinál, az bicskanyitogató, aztán nekiáll saját hibája után vitatkozni az ügyféllel, akiből él és a fizetését kapja, majd próbál a "lelkére" hatni, hogy igaz, hogy ő baszta el, de akkor is...

Majd az írásbeli panaszomra egy rohadt sort nem képes válaszolni a telenor..

Szóval leírhatnám sokszor is, és mi változna?
Egy dolog biztos: a hozzászólásaim száma. :C

(#33102) tomp


tomp
félisten

72órás hibajavítás telenor módra:
86óra telt el a bejelentéstől és még mindig úgy áll a helyzet, hogy a rendszer megszünteti hó végén a 30GB-os adatkeretemet.

(#33103) tatabike válasza #79335424 (#33098) üzenetére


tatabike
őstag

Azért ilyen éles párhuzamot sem kell vonni. Nem élet-halál kérdése az átlag usernek az internet elérés, meg az, hogy most x forinttal drágább, vagy x forinttal olcsóbb.
Minden, az anyagiakat akár csak érintőlegesen tárgyaló fórumban ezerszer is előkerülnek az EU-fizetések, meg a Kínából olcsóbb, meg hadd ne soroljam. Ennek az országnak a lakói kirívóan árérzékenyek, ez tény, és ennek meg is van(nak) az oka(i).
Szóval egymást gyepálni olyasmi miatt, amiről nagyrészt nem mi tehetünk, nincs értelme. Ugyanabban a pöcegödörben ugyanazt a szekeret húzzuk, mentalitástól függően nyilvánítunk erről véleményt, de akkor is egy oldalon vagyunk, szerencsére.
Aki túl érzékeny a témára, és némileg megragadt egy ponton, az igyekezzen elmozdulni, akit meg ez a "bekakadt lemez" nagyon zavar, próbálja terelni a témát olyan irányba, hogy segítse ezt az elmozdulást.
Egy a lényeg, ne hagyjuk, hogy a nevető harmadik azon szórakozzon, hogy az ő hülyesége miatt egymást marjuk. :R

Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

(#33104) Varszegig válasza Prien (#33100) üzenetére


Varszegig
veterán

+1

(#33105) G@ben


G@ben
addikt

Újra visszahívtak a megbeszéltek szerint, de a pénteken felajánlott csomagot (Mytariff XS 200 helyett 700MB-tal) mégsem tudják adni, de maradhatok a jelenlegiben (Okostarifa 90), és egy évig kapok 825 Ft jóváírást, de azonnal kell döntenem. Az eredeti díjam 2990 volt, a tavalyi emelés óta 3390, ezt emelnék 3790-re, egy évig csökkentve.
Valahogy nem győztek meg. Délutánra ígértek visszahívást, addig kell döntenem.

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#33106) Varszegig válasza G@ben (#33105) üzenetére


Varszegig
veterán

"azonnal kell döntenem"

Hát persze, mert akkor ha elmeszeli őket az NMHH, akkor te már nem reklamálhatsz.

(#33107) G@ben válasza Varszegig (#33106) üzenetére


G@ben
addikt

Azt hiszem, nemleges választ adok nekik, hogy maradjon minden úgy, ahogy eddig. Ha azt mondja, hogy azt nem lehet, akkor kérem a felvételeket.
Egyébként a 15 napra hivatkozott, hogy azért kell ma választ adni, hogy lezárhassák az ügyemet.

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#33108) Prien


Prien
addikt

Ha holnap aláfirkantanék ;] 2 évet egy nekem tetsző internet csomagra a jelenlegi áron, akkor milyen "retorzió" elé nézek, mik a lehetőségek? Ezek jutottak eszembe hirtelen:

1.Bár még adott egy csomag ár, de már benne lesz a szerződésben, hogy ez nem is annyi, hanem amannyi, tehát a most érvényben lévő díjra már nem írhatok alá 2 évet, lábjegyzetben ott lesz,hogy csak max 1 hónapot, azután az emelt díjat kell fizetnem.

2. Aláírhatok 2 évet a mostani árakra, de nyugtalanul, hogy szívás lesz a 2 év, bérletem lesz a médiahatóságokhoz és a panaszirodákhoz, mert akár már 3 hét múlva nem ezt az árat kérik tőlem 2 évig, amire most aláírunk.

3. Aláírhatok 2 évet nyugodtan és hátradőlhetek, koktélozhatok, sörözgethetek a hűtőből, tudván,hogy 2 évig én ezt a díjcsomag árat fogom fizetni és minden rendben. (Erre elég magas oddsot adnék :D )

Na, vajon melyik variáció lenne? Viktor?

A kevés is több a semminél.

(#33109) Varszegig válasza G@ben (#33107) üzenetére


Varszegig
veterán

A 15 nap egyrészt már nem annyi, mert az NMHH behúzta a kéziféket. Másrészt a 15 nap egyébként is csak arról szól, hogy jelzed, hogy nem fogadod el a módosítást. (Legjobb pont ezekkel a szavakkal.) Onnantól kezdve semmilyen határidő nincs.

(#33110) G@ben válasza Varszegig (#33109) üzenetére


G@ben
addikt

Értem, köszi.
Ha most elutasítom, elvileg továbbmegy változatlan feltételekkel, de ha lejár a hűség januárban, akkor sem emelhetnek, igaz? Egyoldalú módosítás elvileg nem lehet majd az augusztusban várt módosítás miatt, a kétoldalút meg nem vagyok köteles elfogadni. Javítsatok ki, ha tévedek!

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#33111) asdf_ válasza G@ben (#33110) üzenetére


asdf_
veterán

Ha lejar a huseg es nem veszel telefont, nem irsz ala ujabb huseget, akkor megy tovabb ugyanazon az aron, amig valamelyikotok fel nem mondja/megszuntetik a tarifacsomagot. Az augusztusi tortenet itt nem jatszik, mert az husegido alattra vonatkozik, februarban meg neked mar nem lesz huseged.

(#33112) G@ben válasza asdf_ (#33111) üzenetére


G@ben
addikt

Akkor ha lejár a hűség, akkor gond nélkül felmondhatja? Elveheti a számot is?
Közben megvolt a beszélgetés. Mondtam, hogy nem kérem a jóváírást, mondta, hogy egyedileg nem tudja megtartani a havidíjam, úgyhogy vagy elfogadom vagy a 61. napon egyoldalúan felmondják a szerződést és elveszik a számom. Ehhez joguk van? 16 éves szám, nem akarom eldobni.
Ja, 2 nap múlva hív, hogy hogyan döntök. Még jó, hogy ma van az általuk emlegetett 15. nap, ami alatt mindenképpen döntenem kell. :D
Kérdezte, hogy mikor hívhat, mondtam, hogy 2 hét múlva. :D Sajnos nem fogadta el, mert neki le kell ezt zárnia. Mondtam, hogy 2 nap alatt meg nem tudok mindennek utánanézni. Lehet, hogy kéne beszélni az NMHH-val?

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#33113) Viktor0610 válasza Prien (#33108) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Mivel a 15 nap lejárt, ezért a módosítás el nem fogadásának lehetősége nem opció, a szerződést pedig csak úgy rögzítik, ha aláírod, hogy elfogadod a módosítást, tehát a mostantól kötött szerződések már visszalépés lehetőség nélküliek.

(Persze, nem figyelembe véve az NMHH vizsgálatát, mert annak eredménye még nem ismert.)

Samsung Galaxy A54

(#33114) asdf_ válasza G@ben (#33112) üzenetére


asdf_
veterán

Letoltod az aszf-et, es elolvasod a szolgaltatot altali felmondas rovatot. En arra tippelnek, hogy husegido alatt is felmondhatjak, ha epp olyanjuk van es akkor tokmindegy, hogy valtozatlanul fenmarad-e a szerzodesed, vagy sem, mert 60 nap mulva vege lesz* (mas kerdes, hogy ha en megveszek egy simlockos telefont, azzal az elgondolassal, hogy en azt 2-3 evig fogom hasznalni, a szolgaltato meg 1 ev mulva felmondja a szerzodesemet, es a nyakamon marad egy telefon, amivel marhara nem tudok mit kezdeni, akkor o most akkor lenyegeben kart okozott nekem, nem? :) ). Egy iszonyat alaposan elokeszitett -es utolso napra idozitett- szamhordozassal amugy megtarthatod a szamodat.

* nagy kerdes persze, hogy ebben a maradek 60 napban milyen aron szamlaznak, ha felmondanak, es kozben az emelt tarifaju lesz a maradek ket szamla, az nmhh pozitiv tortenet lesz, ezt mar elore mondom.

[ Szerkesztve ]

(#33115) Prien válasza Viktor0610 (#33113) üzenetére


Prien
addikt

Az világos, hogy ha letelt a 15 nap, stb.

De:
Akkor a jelenleg érvényes árakon már nem köthető 2 éves szerződés? :U Csak kérdezem.
Szerk: nem hosszabbítani akarok, hanem ez egy teljesen új szerződés lenne.

[ Szerkesztve ]

A kevés is több a semminél.

(#33116) Viktor0610 válasza Prien (#33115) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Már nem köthetsz szerződést a jelenleg érvényes árakkal.
Pontosabban azokkal kötöd meg, de "automatice" emelik júli eggyel.
A szerkesztésre: mindegy, hogy új vagy hosszabbítás, ugyanaz a vége. El kell fogadd az emelést.

Tudtam, hogy vannak/lesznek, akik kedvéért ismét leírhatom, hogy nem figyelembe véve az NMHH vizsgálatát, mert az még tart... :U

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#33117) tomp válasza Viktor0610 (#33116) üzenetére


tomp
félisten

De hogyan emelik "automatice" ha a hatóság megtiltotta? Szembe megy a hatósággal?

(#33118) Varszegig válasza asdf_ (#33114) üzenetére


Varszegig
veterán

60 napra felmondhatják, de azt ugye meg kell indokolni. Azért megnézném az indoklást:)
Másrészt ha felmondják, akkor szerintem semmilyen kötbért nem követelhetnek, illetve a 60 nap alatt bármiko rlehetséges a számhordozás, nem?

(#33119) Prien válasza tomp (#33117) üzenetére


Prien
addikt

Ezt én sem értem, de olyan megszokott, bevett szokásnak tűnik ez... :D Végül is 500 Ft/ hó, amit bukok, az 2 év alatt 12 ezer... kibírható :U lenne, ha utána már tényleg nem emelnének. :D

De félő,hogy elhozok egy készüléket is hűségre, aztán cseszhetem. Ugye a híres/hírhedt készülék kedvezményes egyoldalú módosításokra gondolok...

A kevés is több a semminél.

(#33120) tomp


tomp
félisten

A 72órás javítás ami már 96órája tart:
1 dologra nagyon jó a fb oldaluk! A privát üzenetre nagyon gyorsan válaszolnak. A javítás folyamatban, dolgoznak rajta. Kérik,a türelmemet és természetesen használható lesz a sz.zárás után is.
Valamiét éreztem, hogy a "72órán belül javítva lesz" mondóka most sem lesz igaz. A javítás nem a telenor erőssége. Már most félek a 3napos javítási idő letelte utáni első napon, hogy meg lesz e 14napon belül. Ez azért nemsemmi. :DDD

(#33121) apaszka


apaszka
veterán

Ma bementem a Móri általam istenített Telenor üzletbe!

Azért mentem be mert telefonon nem engedték megájt mondani az emelésre,mivel a jogsi szám nem egyezett ! A fiam számáról volt szó .

Hatalmas csalódás fogadott! Két unszimpatikus emberke volt benn! Még a sorba álláskor megkérdeztem,hogy hol vannak a csajok?
Válasz a Fehérvári Plázába mentek! :W HMMMM mondom .

Aztán kivártam a soromat!
-Elmondom,hogy a fiam nevében vagyok itt mert a munka beosztása miatt nem tud bejönni.Itt vannak az iratai. Sok éven át úgy működött,hogy a lányok engedélyével ..... a papírt és aláírva behoztam. A lányok tolerálták ezt,és korrektül álltak hozzá!
Vagy 5 éve nincs hűség az előfizetésre, így nincs rizikó mondom!
Azt mondja a csávó,hogy pedig itt kell lennie,a jogsi szám átivásnál. Oké nincs baj,1/2 8 kor itt lesz!
De bezárunk akkorra mondja a csávó!
Na ez az!
Na mondom mi legyen?
Viszem el a 4 számot mert te egy ......ap vagy,és korrektségből 1 es!

Mivel ugye nincs hűség lépünk innen! Már ez sem a régi,és le kellett cserélni egy p@cs képviselő haverjaira az egész csapatot!
Na lépek innen ,,,,most döntöttem!

Természetesen az akadályoztatásért feljelentem őket! Mivel a számok valódiak voltak,és nem változtak csak trükkel írták el! Azért,hogy kicsússzunk a 15 napból!
Na kíváncsi leszek a végére!

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#33122) Viktor0610 válasza apaszka (#33121) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Pffffff.... Ez a sztori több sebből is vérzik, már bocs. :P

"Sok éven át úgy működött,hogy a lányok engedélyével ..... a papírt és aláírva behoztam. A lányok tolerálták ezt,és korrektül álltak hozzá!" Ez semmilyen Telenor folyamat szerint nem helyes vagy korrekt, max. a TE világodban.
" mert te egy ......ap vagy,és korrektségből 1 es!" Nem kellene mást azért minősíteni, mert a folyamatoknak megfelelően jár el. Miért nem írtál még az elején (vagy bármikor) egy meghatalmazást, átírod a saját nevedre a számokat, így nem kell a lányok korrektségére (ami megint csak szerinted korrekt, a Telenor folyamatai szerint semmiképp' sem az)...
"Természetesen az akadályoztatásért feljelentem őket!" Miről beszélsz? :F
Mivel a számok valódiak voltak,és nem változtak csak trükkel írták el! Azért,hogy kicsússzunk a 15 napból!" Nem trükkel írták el, hacsaknem arra a trükkre gondolsz, hogy véletlenül elírták. :D

Ügyfeleink közül sokan írásban jelezték a szolgáltató felé a panaszukat, a visszajelzések alapján már volt is megkeresés. De tudom, fikázni, meg fröcsögni könnyebb, mint keresni egy másik megoldást. :P

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#33123) apaszka válasza Viktor0610 (#33122) üzenetére


apaszka
veterán

A megoldás,hogy elviszek mindent innen!

Figyusz! a fiam 1992 ben született ! 18.szülinapjára meg lett a jogsija! Még ugye nem volt cserélve,mert fiatal! Tehát az elírás nem jó duma,vagy,hogy már cserélni kellett!!!! ! Nem volt cserélve! Miért nem stimmel a száma???

Aztán!

Eddig soha nem volt gond ! Most van!

Mivel nincs hűség időnk ,,,,simán léphetünk ,mivel egy f@@zkalap társaság van itt ujjában!

Nehogy már ne én döntsem el,hogy kinek fizetek?

Mivel nem voltak korrektek,így megtudom tenni a lépéseket!

Te persze védheted a munkahelyedet,amit ért mindenki,,,,,de attól még lehetnek sz&metek! Sőt...... :Y

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#33124) tomp válasza apaszka (#33123) üzenetére


tomp
félisten

Az, hogy a leányzók szabályellenesen végezték a munkát most pedig a férfi ügyintéző nem ment bele nehogy már a telenor hibája legyen?
Gondolkozz már! Eszem ágában sincs védeni a telenort mert tettek róla, hogy meg se próbáljam őket védeni, de ez inkább a TE hibád. Nem voltak korrektek, mert szabályosan és hivatalosan akartak ügyintézni? huhh...

(#33125) G@ben válasza asdf_ (#33114) üzenetére


G@ben
addikt

Ilyet találtam:

"Szolgáltató általi rendes felmondás
A Telenor az Előfizetői Szerződést 60 napos felmondási idővel jogosult felmondani
(rendes felmondás).
Rendes felmondásra elsősorban, de nem kizárólag, akkor kerül sor, ha az az Üzleti
Előfizető, aki az Egyéni Előfizetőre vonatkozó rendelkezések alkalmazásáról előzetesen
nyilatkozott, fizetésképtelen, illetve amennyiben csődeljárás, felszámolási,
végelszámolási vagy törlési eljárás indul ellene. "

Tehát felmondhatják. Ezek szerint jobban járok, ha elfogadom az ajánlatukat, aztán ha lejár az egy év, amíg él a dolog, másik tarifát vagy másik szolgáltatót nézek.

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#33126) #79335424 válasza tatabike (#33103) üzenetére


#79335424
törölt tag

Biztos, hogy ezt nekem szántad? Én nem vagyok az a "sírós" fajta. Nincs bajom a Telenorral, az áremelést (ha lesz) sem fogom megérezni és mivel kamionozok, a barátnőm pedig már 5éve külföldön él, ezért az országhoz sincs megszűntethetetlen kötődésem.

(#33127) apaszka válasza tomp (#33124) üzenetére


apaszka
veterán

Na rakjuk rendbe!

Ha egy ember,vagy szolgáltató nem korrekt lehet lépni tőle ha nincs hűség idő ugye:::::::::?

Nem csalásra ment ki a játék soha hanem,hogy itt tudjunk maradni!!!!!!!!!!! Böcsületes család vagyunk!

Szóval!

Jött a levél,hogy emelik a tartifát,és mindent!
A fiamnak nincs sok éve hűség ideje! /teszem hozzá nem is volt/
Szóval be telefonált,hogy a xxxx pont alapján nem fogadja el az emelést! ÉRTED!?

Az azonosításkor azt mondja a csaje,hogy nesz timmel a jogsi szám!
Ezzel lett kötve,de nem jó!

Mondjuk,hogy nem értjük mivel fiatal a gyerek,így még cserélve nem lett!
Tehát az ugrott,hogy az új száma más!
Mondja,hogy mivel nem a környéken dolgozik,és 18 órakor jár le a műszak,így nehéz lesz bemenni személyesen.---------------------------------> Fater intézné!

Ő hajthatatlanok! Nincs más megoldás! .....Mondom este 8 kor ha itt vagy akkor nincs gond!
De erre nem volt igen válasz!

De mint kiderítettem ÉN ------egy 6 ost elírtak sok éve 8 asnak! Ez a baj!
Viszont erre nincs bűnbak! Így senki sem foglakozik velünk!
Nem értem miért nem lehet egy számot átírni mit ők csesztek el?
Így gondolom ha elviszek mindent nem húzhatják a szájukat!
De amúgy is ,a k>#va életbe és vagyok az előfizető,őőő,,,,nnyalják már ki a vala&am!
Én 1979 ben azt tanultam,hogy a vevőnek mindig igaza van! Viszont ha nincs,akkor az előző lép érvénybe!
Ennyi!

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#33128) Viktor77 válasza apaszka (#33127) üzenetére


Viktor77
titán

A segged akkor lett kinyalva, mikor a két csaj szabályellenesen (nem csak a Telenornál, bármilyen hivatalos ügyben) eljárva engedélyezett neked dolgokat. Olyan nem létezik, hogy én a telefonban azt mondom, hogy faterom bemegy, elintézi. Ilyet a jog nem ismer.

Most meg azért "faszkalapok" mert szabályosan járnak el? Nehogy már felródd nekik.

[ Szerkesztve ]

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#33129) asdf_ válasza apaszka (#33127) üzenetére


asdf_
veterán

Most figyelj, te tenyleg komolyan gondolod, hogy ha egy szolgaltatonal meghatalmazas nelkul nem hagynak teged valaki mas neveben ugyet intezni, akkor ok a hulyek? Teljesen evidens, hogy ilyet meghatalmazas nelkul nem lehet intezni.
Az, hogy a szimpatikus csajok eddig megcsinaltak, az egy masik tortenet, teljesen szabalytalan volt (lehet, hogy nem veletlenul nem dolgoznak mar ott?), szoval erre ne apellaljunk. Hogy minek ehhez bemenni, azt meg megint nem ertem, van fax, van telenor online, lehet ott regisztralni es uzenetet kuldeni (ugyfeljelszo nelkul persze nehez, ha azt nem tudja), es a kokori tertivevenyes level is megfelelo modszer.
Annyit hibaztak egyedul, hogy szerzodeskoteskor elirtak a szamot, ennyi irhato egyedul a szamlajukra (es az is csak felesben, mert elofizetokent ugye tetszett volna ellenorizni alairas elott a szerzodes adatait)

(#33130) apaszka válasza Viktor77 (#33128) üzenetére


apaszka
veterán

Na ezt értem!
Ezért voltam eddig itt mert 4 előfizetésnél korrektek voltak,é megértők!
Mivel ennek vége,így lehet lépni!
Ha a minimum tolerancia nincs a szolgáltatónál,akkor mit vár a fizető vendégtől???
Nem vagyunk csalók,csak dolgozó rabszolgák!
Te pl ha irodában vagy 8-tól 5 ig,akkor miként intézel bár mit?????? :Y

Érted???
Voltak korrekt ügyintézők.kik miatt sokan itt landoltak!
De mivel ez nics,így már ????? Ugye tisztán lehetsz senki érdekes!

(#33129) asdf_
Hahóóóó!
Volt meghatalmazás!!!!! :W
Ha ilyen csajok mint mondod nem dolgoznának ott,akkor senki sem írna alá nektek semmit!
Értsd már meg,hogy mi a kereskedelem alapja???!!!!

Nem akarlak fikázni,de én 1978 ban már ezt tanultam,és akkoriban jobb volt minden a vevő szempontjából!
Amint mondod a csajok korrektek volta mindig+ nem árulom el hogy hova jutottak!
Bár mit mondasz,én nem adok igazat

Ezt fogadd el!
Ha nem --------,m

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#33131) asdf_ válasza apaszka (#33130) üzenetére


asdf_
veterán

Telenor oldalan 3 masodperc volt megtalalni:

Előfizetői adatokban történt változás bejelentése

A személyes adatokra (bejelentett állandó lakcím, személyazonosító okmányok stb.) vonatkozó módosítást kérheted személyesen, a változást igazoló dokumentumok bemutatásával a Telenor Értékesítési Pontokon vagy írásban, a dokumentumok másolatának megküldésével:
levélben: Telenor Magyarország Zrt. 2045 Törökbálint, Pannon út 1.
elektronikus űrlapunk segítségével;
faxon: a +36 1 46 46 111 vagy +36 1 46 46 171 számokon.

Magyarul meghatalmazas utjan ez nem intezheto (legalabbis nekem ez jon le).

(#33132) tothferenc


tothferenc
senior tag

srácok, van rá mód, hogy vissza tudjam nézni, hogy praktikumos kártyára mikor milyen címletű feltöltések érkeztek??? (pl MyTelenoron belül, vagy hívjam fel az ügyfélszolgát?!) Díjnet appról feltöltöttem, de 3x visszadobta sikertelen feltöltésre hivatkozva, viszont a számlámról levonta az összeget.

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#33133) Viktor0610 válasza tothferenc (#33132) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Az ügyfélszolgálat rálát, vagy boltban meg tudják mondani neked. :)

Samsung Galaxy A54

(#33134) sifarr válasza G@ben (#33125) üzenetére


sifarr
senior tag

Tehát felmondhatják.
Valóban felmondhatja a szolgáltató a szerződést, de a te esetedben nem.
Írtam már korábban, de átsiklottál rajta.

Az előfizetőnek bármikor joga van indoklás nélkül is felmondani a szerződést. Ez szerepel is az ASZF-ben.
De a Telenor ASZF-ében nem szerepel egyértelműen kimondva, hogy a Telenor is felmondhatna bármikor és indoklás nélkül. Amit idéztél, az nem véletlenül homályos megfogalmazás.
Ugyanis a hírközlési törvény kimondja:
134. § (5) A szolgáltató általi felmondásnak tartalmaznia kell
a) a felmondás indokát,

A szolgáltatónak tehát kötelező megindokolni a felmondást. Az indoknak pedig alaposnak kell lennie.
Tehát pl.
- az előfizető nem fizet,
- előfizető megszegi a használat feltételeit, hasonlók.
A jogszabályok minden szolgáltatás esetében (áram, gáz, telefon, stb.) a szerződés felbontása tekintetében védik a felhasználót. A szolgáltató nyomós indok nélkül nem zárhatja ki a felhasználót a szolgáltatásból.
Mint korábban írtam, a Telenor csak indoklással mondhatna fel neked. És sohasem merné leírni, hogy azért mond fel, mert te nem fogadtad el kétoldalú szerződés módosítást. Panaszt tehetnél miatta, megbüntetnék, vagy akár be is perelhetnéd őket.

(#33135) sifarr válasza ΞΔGLΞ (#33099) üzenetére


sifarr
senior tag

A bigámiát választom! :DDD
Azt ne feledd, hogy több feleséghez több anyós is tartozik! :K
Tehát egyidejűleg inkább egy feleség és több sör.

(#33136) G@ben válasza sifarr (#33134) üzenetére


G@ben
addikt

Ez jó, köszi!
És ha már nem áll fenn a hűség, akkor felmondhatja? Vagy miért írtad, hogy az én esetemben nem?

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#33137) cocka


cocka
veterán

Sziasztok!

Elárulná nekem valaki, hogy hogyan lehet a telenor honlapján keresztül egy praktikumos simet venni? Mert ha a csak sim kártyát választom, akkor ahhoz nem kínál fel praktikum tarifákat, ha pedig a készüléklistát nézem, ahol fent kiválasztható a Praktikum és a Praktikum Net, akkor nem jelenik meg a csak sim kártya. Szal. elég gáz.

(#33138) nfsu17 válasza cocka (#33137) üzenetére


nfsu17
veterán

(#33139) MolTol válasza apaszka (#33130) üzenetére


MolTol
tag

Nem vitatkozni szeretnék veled, csak annyit kérek fontolj meg két gondolatot.

1.: Nem csak az az eset létezik amikor valaki az előfizető tudtával és beleegyezésével akar valamit a nevében intézni. Egy ilyen nagy szervezetben elengedhetetlenek a szabályok, egy kis bolt sajnos jellemző színtere az ilyen lazaságoknak, de nagyon nagy bajba is kerülhetnek ha valamit egy rossz szándékú ember kérésére csinálnak meg.

2.: Te magad vagy a legjobb bizonyíték arra, hogy miért is nyeri el a jó méltó büntetését, és miért nem éri meg kockáztatni. Mérges lettél az új csapatra, amiért nem jártak el a kedvedért szabályellenesen, ezért egy nyilvános fórumon, jól beazonosíthatóan (melyik üzletből hová kerültek és mikor), szépen felnyomtad a neked segítőket, nem lenne meglepő ha az új főnökük hamar elővenné őket...

(#33140) sifarr válasza G@ben (#33136) üzenetére


sifarr
senior tag

És ha már nem áll fenn a hűség, akkor felmondhatja? Vagy miért írtad, hogy az én esetemben nem?
Alaphelyzetben, amikor szerződést kötöttél, akkor határozatlan idejű szerződés jön létre.
Ha rögtön hűségidővel kötötted vagy később vállaltál hűséget, akkor több eset lehetséges.

Ha készülékhűséget vállaltál, akkor 2 évre határozott idejűvé vélik a szerződés. Ugyan felmondhatod a szerződést, de a kötbért ki kell fizetni. Ha letelik a 2 év, akkor újra határozatlan idejűvé válik azzal a tarifával amiben éppen vagy.

Ha olyan tarifát választottál, ami csak tarifahűséggel elérhető, akkor 2 évig megint csak felmondhatod, de fizetni kell a kötbért. Ha letelik a 2 év, akkor határozatlan idejűvé válik, de egy olyan tarifába kell átmenni, ami nem tarifahűséghez kötött. Ilyen esetben a szolgáltató - ha korrekt - rögtön rögzíti az egyéni előfizetői szerződésben, hogy ha te mást nem választasz, akkor milyen általános tarifacsomagba sorol át.
Tehát mindkét esetben nem megszűnik az előfizetői szerződés, hanem lényegében határozatlanná alakul át.
Érdemes lenne elővenned az egyéni előfizetői szerződést, és alaposan elolvasni, hogy abban erről miben állapodtatok meg.

Az ÁSZF-nek a 9.1.1-es pontja rendelkezik egyébként erről.
Ezt írja: A felek a szerződéskötéskor megállapodnak, hogy a határozott időtartam („hűségidő”) lejártával – amennyiben a határozott időtartam meghosszabbításáról nem állapodnak meg – közöttük új, határozatlan idejű szerződés jön létre változatlan hívószámra és a nem érintett részek vonatkozásában változatlan tartalommal.
Ezért mondtam, hogy vedd elő az egyéni előfizetői szerződést, mert abban le kell írva legyen, hogy mi történik akkor, ha lejár a hűségidő.

Ha neked már lejárt a készülékhűséged és nem tarifahűséghez kötött tarifád van, akkor határozatlan idejű a szerződésed.
Ezt viszont nem lehet felmondani arra hivatkozva, hogy nem fogadod el a kétoldalú szerződésmódosítást.

(#33141) G@ben válasza sifarr (#33140) üzenetére


G@ben
addikt

1,5 évig volt sima, hűségmentes előfizetésem, utána készülékvásárlással lett 2 év hűség, ami kb 1,5 éve tart.
"a jelen szerződésben foglalt határozott időtartam ("hűségidő") lejártával közöttük új, határozatlan idejű szerződés jön létre változatlan hívószámra és a nem érintett részek vonatkozásában változatlan tartalommal."

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#33142) cocka válasza nfsu17 (#33138) üzenetére


cocka
veterán

Mondjuk pont azért lett volna a jobb a holnapról, mert azt úgy már nem kell aktiválgatni. Ez meg csak egy expressz verzió.

Mindegy, azért köszönöm.

(#33143) sifarr válasza G@ben (#33141) üzenetére


sifarr
senior tag

1,5 évig volt sima, hűségmentes előfizetésem, utána készülékvásárlással lett 2 év hűség, ami kb 1,5 éve tart.
Akkor neked még félévig határozott idejű a szerződésed.

"a jelen szerződésben foglalt határozott időtartam ("hűségidő") lejártával közöttük új, határozatlan idejű szerződés jön létre változatlan hívószámra és a nem érintett részek vonatkozásában változatlan tartalommal."
Ezt feltételezem, hogy az egyéni előfizetői szerződésedből másoltad ki. Ez lényegében az ÁSZF említett rendelkezését emeli be a szerződésedbe.
Azt jelenti, hogy a hűség lejártakor automatikusan egy "új" határozatlan idejű szerződés jön létre. Azaz nem kell bemenni, újra aláírni és hasonlók.
A tarifád pedig olyan lehet, amihez nem kötelező a tarifahűség vállalása.
Tehát a mostani tarifáddal lesz határozatlan idejű a szerződésed.
Ha elfogadod a kétoldalú módosítást, akkor az újjal, ha nem, akkor a jelenlegivel.
A számod pedig marad.

(#33144) asdf_ válasza Varszegig (#33118) üzenetére


asdf_
veterán

Kotbert nem kovetelhetnek, hiszen nem az ugyfelnek felrohato okbol szunik meg a szerzodes, de a szamot nem hordozhatja el idonek elotte, mert attol, hogy felmondtak a szerzodeset adott napra, attol a szerzodes az adott napig meg el, igy a husege is. Szoval ilyenkor ugy kell kerni a szamhordozast, hogy az utolso napra, az meg rizikos, szoval elotte adategyeztetes a regi szolgaltatonal, aztan az uj szolgaltatonal kisirni, hogy ellenorizzek, hogy biztos nem dobja-e vissza a rendszer a hordozasi kerelmet, kulonben mehet uj szerzodest kotni meg bebukni par forintot (de most mar legalabb a prepaid feltoltest nem bukja be) a Telenorhoz, hogy visszakapja a szamat.

(#33145) Mr X


Mr X
veterán

Egyre többet látom megint ezt az "én vagyok az ügyfél, nyalják fényesre a seggem" mentalitást. Ez csak szerintem gusztustalan? Ráadásul általában azok mondogatják, akik nem sok hasznot hoznak az inkriminált cégnek.

Tényleg olyan nehéz a másik felet nem lenézni?

(#33146) G@ben válasza sifarr (#33143) üzenetére


G@ben
addikt

Ez tiszta. Tegnap még felhívtam a 1220-at, hogy egyoldalúan megszüntethetik-e a szerződést, ma hívnak vissza, mert az ügyintéző természetesen nem tudott válaszolni. Kíváncsi leszek, mit mondanak...

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#33147) Varszegig válasza asdf_ (#33144) üzenetére


Varszegig
veterán

Ja ok. Az kimaradt, hogy van hűség. Ha nincs, akkor a 60 nap alatt viheti bátran, bármikor.

(#33148) sifarr válasza G@ben (#33146) üzenetére


sifarr
senior tag

Nem értelek, hogy miért hívtad őket. Van szegény ügyfélszolgálatosoknak bajuk most éppen elég.
És nem értem ezt a mizériát a kétoldalú szerződésmódosítás miatt sem.

A szolgáltató kétoldalúan módosítani akar, az ügyfélnek meg nem tetszik.
Írni kell egy levelet, tértivevényeset, hogy nem fogadom el és pont. Be lehet jelenti telefonon is, de akkor én nemcsak a beszélgetés időpontját írnám fel, hanem elkérném a hangfelvétel hivatkozási számát is. Jó lehet az még!
Az ügyfélnek nincs több dolga, mert a labda a szolgáltatónál pattog. Vagy tud olyan ajánlatot tenni, hogy az ügyfél mégis elfogadja a módosítást, vagy nem. Ha nem, akkor minden marad a régiben.

Úgy tűnik, többekre nyomást akartak gyakorolni a szerződés felmondásának, a szám elvételének meglebegtetésével.
Nem eszik olyan forrón a kását!
Ha nekem ilyet mondanának, akkor nyugodtan, udvariasan azt kérném, hogy ne fenyegessenek, s hogy ilyen trükknek nem dőlök be.

Tegnap még felhívtam a 1220-at, hogy egyoldalúan megszüntethetik-e a szerződést, ma hívnak vissza, mert az ügyintéző természetesen nem tudott válaszolni.
Milyen választ vársz erre a kérdésre?
Felhívnak és azt mondják majd, hogy a szolgáltató egyoldalúan megszüntetheti a szerződést. (Bár szabatosan ezt rendkívüli felmondásnak hívják.) Ez pedig igaz, de csak az igazság fele. Ugyanis el kezdhetik sorolni, hogy mely esetekben mondhatnak fel neked egyoldalúan, rendkívüli felmondással. Ezek mind olyan esetek lesznek, amikor te vagy a szerződést szegted meg, vagy a használati feltételeket. Erre az általános tájékoztatásra neked igazából most nincs is szükséged.

Mert a szolgáltató felmondhat neked. Levélben, tértivevényesen, mert az igazolja, hogy megkaptad. (De ha nem veszed át, akkor hibázol!).
A felmondás esetében két eset lehetséges.
1. A felmondásban nincs indoklás. Ekkor visszaírsz egy levelet, tértivevényesen. Leírod, hogy a felmondás jogszabályellenes, nem fogadod el, érvénytelennek tekinted. Erre válaszol valamit a szolgáltató. Szerintem ez esetben illene elnézést kérnie. Ha nem válaszol semmit, akkor tudomásul vette, hogy a felmondása érvénytelen volt.

2. A felmondásban szerepel indoklás. Ekkor meg kell nézni, hogy az indoklás alapos-e. Más hozzászólásra utalva: ha az ügyfél nem jelentette be az adataiban történő változást (új személyi új száma, lakcímváltozás, hasonlók), akkor a szolgáltató élhet a rendes (nem rendkívüli!) felmondás lehetőségével. Ha az indok viszont nem alapos, nem szegtél meg semmit, akkor levél, tértivevény, megkifogásolás, stb.

Mindkét esetben udvariasan utalni lehet arra, hogy amennyiben a felmondási ügy nem az ügyfél számára kedvezően oldódik meg, akkor megy a panasz a hatósághoz.

[ Szerkesztve ]

(#33149) tatabike válasza #79335424 (#33126) üzenetére


tatabike
őstag

Általánosságban írtam. Akinek nem inge, ugye... Az első két mondatot szántam Neked. Azt meg majd kirázom a kisujjamból, hogy Te kamionozol, hol lakik a barátnőd és mi köt/nem köt az országhoz... :F Látom, vannak bajok... :W
Amúgy kamionszervizben melózok, inkább nem mennék bele a témába... :(((

[ Szerkesztve ]

Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

(#33150) G@ben válasza sifarr (#33148) üzenetére


G@ben
addikt

Szerettem volna egy állásfoglalást erről a felmondásról.
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy oda tudnak írni olyan indokot, amire rá lehet fogni, hogy alapos. Azért ott se hülyék ülnek.

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.