Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33201) asdf_ válasza Viktor0610 (#33197) üzenetére


asdf_
veterán

Az a baj vele, hogy seggfejek, es a standard aktivalos szoveget kuldik -telibeszivatva ezzel amugy a bemutatotermeseket meg az ugyfelszolgalatot a paras kerdezo ugyfelek hadaval- ahelyett, hogy azt irtak volna, hogy x honapra dijmentesen aktivaltak neki ez es ezt a dijcsokkentot. Megmondom oszinten, kurva kivancsi lennek egy olyan kimutatasra, hogy az sms megkapasa utan a telefont aktivan hasznalo ugyfelek hany szazaleka tarcsazott 1220-at/lepett be az online feluletre es bogaraszott a megrendelt szolgaltatasai kozott vagy epp erkezett tole erdeklodo email. Szerintem lenne nagy csodalkozas...

[ Szerkesztve ]

(#33202) Apa+Fia válasza Csaba1512 (#33176) üzenetére


Apa+Fia
aktív tag

Statisztikát olyat rajzolnak amit szeretnének. ;)

Apa csak 1 van!

(#33203) axioma válasza Viktor0610 (#33197) üzenetére


axioma
veterán

Pont ez a baj, hogy "nem latok ra az akcio reszleteire".
Az SMS-ben semmi link vagy info arrol, hogy ez
- egyaltalan, ingyenes-e(!)
- ha ingyenes, meddig
- ha idoben korlatozott, meddig
- HOGYAN lesz 4 perc ingyen: 5 perces szamlazasi egyseg lesz es egy egyseg ara megegyezik 1 korabbi egyseg (1 perc) araval? Es akcio utan? Lattunk mar ilyen atveros trukkot ld. TravelSure... ahol a KOTELEZO roamingdij-maximumot jatszottak ki eleg konkretan, raadasul azt is KERDES NELKUL irtak bele minden uj szerzodesbe.

Ugyhogy nem, nem hiszem el a Telenornak, hogy jofejsegbol csinalt akciot, es nehezmenyezem, hogy nem latom azokat a kiskapukat, amivel o ezt majd fel fogja hasznalni ellenem. Es ha oszinte vagy sajat magadhoz, be fogod latni, hogy jelen korulmenyek kozott rohadtul igazam van.

(#33204) akyyy


akyyy
senior tag

Úgy látszik,m én vagyok az egyedüli, aki jól járt egy kicsit ezzel az emeléssel.
Smarttarifa 3-ban voltam eddig, tarifa hűséggel készülék vásárlása miatt. Ez a hűség 2016. júliusában járna le.

Mivel volt egy kis probléma a családban az előfizetésekkel, ezért bementünk, hogy mindenkinek a saját nevére, címére szóljon minden. Senkinél nem volt probléma, csak nálam a hűség miatt, de nem engedte nekik a rendszer hogy maradjak ugyanabban amiben eddig.
Számoltunk, szoroztunk, és Smarttarifa Extra 2 lett belőle. olcsóbb lesz így a havidijam párszász forintal, még az emeléssel is, és több extrát nyújt nekem. persze ha lejár a hűség, váltok :D

(#33205) Gedeon31 válasza Viktor0610 (#33197) üzenetére


Gedeon31
addikt

Online felületen le sem lehet mondani . :)

(#33206) Wasquez


Wasquez
senior tag

Én az áremelés kapcsán írtam egy levelet, hogy köszönöm szépen, de nem kérem az opció aktiválását!
Egy éves 800Ft-os jóváírás lett a vége.

Engem két dolog érdekelne!

Ha én írok nekik egy levelet arról, hogy csökkentem a havi előfizetési díjat, azért, mert a szolgáltatás sebessége a próbahónaphoz képest sehol sincsen a második hónaptól kezdődően, és tizenöt napon belül nem reagálnak rá, akkor az életbelép!?

PC

(#33207) tomp


tomp
félisten

Na akkor hogyan van ez?
Ez így rendben van Viktor?
felmondás

(#33208) Wasquez válasza tatabike (#33198) üzenetére


Wasquez
senior tag

Tudod a magyar ember már gyanakvó, mert lépten nyomon átbasszák mindenhol!
A kérés nélkül bekapcsolt és úgyfelejtett szolgáltatásoknak rendszeresen többletszámlázás a vége!
Nekem például egy feltöltőkártyás hónapokig kikapcsolt telefonról tűnt el a feltöltött összeg, egy egyhónapos próbaidőszakra bekapcsolt internet havidíja miatt! És azért van a telefonom, hogy ha szükségem van rá akkor tudjak telefonálni, de nem tudtam!

Nem kell bekapcsolgatni semmit automatikusan, mert nem tudják, hogy minek mi az oka, majd a felhasználó edönti, hogy mi kell neki!

Mit szólnál, ha megjelenne a gázművek, azt bekötné a gázt a lakásodba, ha akarod, ha nem!?

PC

(#33209) Varszegig válasza Wasquez (#33206) üzenetére


Varszegig
veterán

Igen, életbelép. Lehet próbálkozni, de szerintem nyilatkozni fognak, hogy nem fogadják el:)

(#33210) apaszka válasza Varszegig (#33209) üzenetére


apaszka
veterán

Üdv!
Ma a feleségemét intéztem!

Az enyém,és a fiaimé mindegyiké rendben már!
Mivel nincs húség,és soha nem is volt, így rövid volt a beszélgetés! Nem fogadtam el 2 hónap 800 forint jóváírást! :N

Defláció van itt kérem! Mire emelnek?
szerk:
Persze fogják dobálni a ----sokan.
:C ;]

(#33211) Daffni2

Nincs akkora gond itt a telenornál!
Szerintem a legjobb a 3 közül.
Viszont van pár rossz dolog,mit most oda lehet dörgölni az orruk alá!
Ennyi! Megérdemlik!

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#33211) Daffni2 válasza tomp (#33207) üzenetére


Daffni2
addikt

Igazából nem is értem milyen indokból maradna valaki Telenoros?

A telefonszám manapság tök mindegy,úgysem hívunk senkit szám alapján,ha megváltozik, kör sms e mail az ismerősöknek,hogy megváltozott a számom.Aki esetleg nem jegyzi fel,vagy kimarad, a mai világban 10 perc alatt bárki új számát megtudhatja.

"Aki ad,az nyer"

(#33212) Wasquez válasza Daffni2 (#33211) üzenetére


Wasquez
senior tag

Telekomos még nem voltam, de a Voda egy lapon sem említhető ezzel a szerencsétlen sunyi bandával!
Én nagyon berágtam rájuk, a próbahónap alatt csaló módon biztosított 70Mb/s, dedikált sávszélességgel, ami most láthatóan 20Mb/s.
Hiába hirdetik, hogy csak elméleti a 150Mb/s, de a lekorlátozott 20Mb/s-on elméletileg sem tud átjönni a 150!
Gondolkozom, hogy megjáratom a médiahatóságot, mert ez bőven kimeríti a fogyasztó szándékos megtévesztését!

PC

(#33213) tomp válasza Daffni2 (#33211) üzenetére


tomp
félisten

Ha lenne máshol is extra nagy adatkeret mobilra(30GB) jó áron már én is elmentem volna. Csak ez tart itt...
Érdekes ez a törvénnyel szembe megyünk mert miért ne. Állítólag az emelés is 1személy agyából pattant ki. Remélem a mostani folyamatos panasz miatt elbeszélgetnek vele.

(#33214) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Néha, amikor pár, egymást hergelő ember "beszabadul" a topikba, tök ide felnézni.
Értem én, hogy sz@r a Telenor, meg azt is megértem, hogy gáz, hogy egy hűség alatt kétszer emeltek, engem is érint, több olyan előfizetésem van, amit emeltek tavaly is, idén is.

Azért az kicsit erős, hogy "Igazából nem is értem milyen indokból maradna valaki Telenoros?"
Az áremeléstől eltekintve szerintem nem olyan nagy a vész, mint azt itt sokan próbálják mutatni.

Nem tudom, mi volna a megoldása a tomp által linkelt homáros ügynek, engem is érdekel, mert ez nekem is fontos infó lehet, ha valaki kérdezi. Persze, lehet, az egész szükségtelen lesz, mert nem is lesz emelés...

Samsung Galaxy A54

(#33215) Sayuar válasza tomp (#33207) üzenetére


Sayuar
őstag

tomp
Véleményem szerint Viktor0610 egy nagyon szimpatikus személy lehet az életben, csak hát...nem harapja meg azt a kezet, amelyik ...

Azért érdekes, hogy a tékozlóhomáron sok hsz. van, amely külföldi szolgáltatókkal példálózik. De most már tudom, hogy nem szabad összehasonlítani a külföldet a hazaival. Azóta boldogabb vagyok. :D

apaszka
érdekes visszaolvasni tőled, hogy:
Nincs akkora gond itt a telenornál!
Szerintem a legjobb a 3 közül.

legalábbis az után, hogy szidtad őket a napokban. Azért nyugtass meg, hogy az elmúlt 7-8 évben (mióta a mobilnet és az okostelók elterjedtek)a másik 2 telkó cég szolgáltatásait is igénybe vetted, és úgy írsz véleményt, hogy van viszonyítási alapod.

Wasquez
Évtizedig, sőt tovább én is csak pannon/telenor tapasztalattal rendelkeztem. Aztán a munkáltatóm által vodás lettem. A szolgáltatás minőségében a különbség: ég és föld. Most (pár hete) telekom adatkártyát vettem: 80/20 áááá, leírni nem lehet az élményt. Nagyon jó. De azért gyorsan hozzáteszem, hogy kipróbáltam az adatkártyát csak 3G-n, eredmény: voda, telekom, telenor.
Nálam a voda prepaid 3G-n veri a telenor 4G-s lekorlátozott 7/1-es prepaid-jét.

Viktor0610
lehet, az egész szükségtelen lesz, mert nem is lesz emelés.
De azért tegyük hozzá, hogy ez nem azért mert olyan jó fej a telenor, hanem azért mert megtiltotta az NMHH

(#33217) Def26


Def26
félisten

Hát ennyi szarság után inkább nem akarok előfizető lenne. Kérdésemre sem jött válasz, és a környezetem is hülyének tart amiért telenoros akarok lenni. :D Fenti kérdésem tárgytalan.

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#33218) Viktor0610 válasza Def26 (#33217) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Sajnálom. :(

"a környezetem is hülyének tart amiért telenoros akarok lenni." Kíváncsi volnék, mi volt az ok... :U

Samsung Galaxy A54

(#33219) goop


goop
őstag

Nekem semmi bajom most a telenorral. Főleg április 1 óta (és ez nem vicc :DDD), mikor is bekapcsolták végre a 800 Mhz-es 4G -t. :))

[ Szerkesztve ]

(#33220) Def26 válasza Viktor0610 (#33218) üzenetére


Def26
félisten

Többen a számlázást említik, illetve egy barátomra rádumáltak egy mobilnet csomagot ami pár hétig tökéketes volt de utána sok gondja akadt vele.

Én azért döntöttem (volna) mellettük, mert szimpatukis tarifákkal nyomulnak és tetszik, hogy sok újítást hoznak mostanában. Tetszik a variálható részletfizetés is.
Áremelés meg mindenhol van de ez mellett rengeteg térerő és szolgáltatás problémáról olvasok.

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#33221) zseko válasza Def26 (#33217) üzenetére


zseko
veterán

Én jelenleg egyik szolgáltatónál sem lennék hajlandó előfizetéses lenni. Valószínűleg előbb fogok új független telefont venni 180e-ért, mint újra aláírni két év rabságot. Nem kedvezmény jár érte, hanem szopatás.
Félreértés ne legyen, a mostani 4G mizériát leszámítva nem volt különösen gondom velük sose, de mikor kártyásként ~3-4000-el beljebb vagyok változatlan használat mellett, akkor elgondolkoztató...

[ Szerkesztve ]

HR24.hu

(#33222) sifarr válasza Viktor0610 (#33218) üzenetére


sifarr
senior tag

"a környezetem is hülyének tart amiért telenoros akarok lenni." Kíváncsi volnék, mi volt az ok... :U
Kiindulásként a válaszhoz.
A jó hír sokkal ritkábban és lassabban terjed, mint a rossz.
Vagy: egy jóhírű brandet sokkal lassabban és nehezebben lehet felépíteni, mint elveszteni.

A gyakorlatot nézve.
Két szolgáltató július 1-től, kétoldalú szerződésmódosítással árat akart emelni. Ugyanazt akarták. Ugyanúgy indultak neki.
Fusd át a két szolgáltató topicját itt a Mobilarénán.
Az egyik tele van panasszal, felháborodással, hasonlókkal a cég, az ügyfélszolgálat, a tájékoztatás ellen. A másikon nincs is róla szó.
Azért én ezen a különbségen elgondolkoznék.
Már csak ügyfélelégedettségi szempontból is.

(#33223) club1 válasza Def26 (#33220) üzenetére


club1
veterán

Ha kifejtenéd a szimpatikus tarifákat és a sok újítást, az érdekelne.
Naponta jönnek hozzám a mytariffal, hogy milyen tuti csomag. Én mindig csak azt kérdezem: Mi az alap percdíj. Minden ötödik új előfizető/jelölt tudja, hogy 40 Ft. De mennyire jó csomag...

(#33224) Viktor0610 válasza club1 (#33223) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Pszt! :P

Már nem a Telenor mellett döntött, felesleges még tovább izélgetni a céget! :P :DD

Samsung Galaxy A54

(#33225) Sayuar válasza club1 (#33223) üzenetére


Sayuar
őstag

Én még mindig nem értem, hogy publikus havidíjas tarifa esetén ki az az őrült elszánt, akinek jó a 40 Ft, és nem veszi a fáradságot, hogy egy kis utána olvasásással keressen magának egy flottás tarifát: telenor esetében DPI

(#33226) tomp válasza Viktor0610 (#33218) üzenetére


tomp
félisten

Az én környezetemben is egyre kevesebb a telenoros.
Én sem fogok már soha többé hűséget kötni. A hibaelhárításukat sajnos nagyon is megismertem. Na az kritikán aluli. Tagadni mindent 3hónapig majd miután 2illetőt elküdtem melegebb helyre érdekes módon meglett a hiba. Most is a 72órás javításom 6napja tart. Na itt lehetne egy kis tréning.

(#33227) Sayuar válasza tomp (#33226) üzenetére


Sayuar
őstag

tomp a kötbérguru...2025-ig csak kitart a kötbér amit eddig fizettek neked :D , a mostanival meg már 2028 a céldátum.

Amúgy, mintha lenne egy presztízs abban, hogy 20-as, 30-as, vagy 70-es vagy.

[ Szerkesztve ]

(#33228) club1 válasza tomp (#33226) üzenetére


club1
veterán

A jelenlegi magyar Telenor hálózat egy pilot projekt eredménye. Nem jött össze, nem is erőlteti máshol a Telenor. Erre nem fognak rágyúrni.

(#33229) tomp válasza club1 (#33228) üzenetére


tomp
félisten

Hát a nem jött össze kifejezés még enyhe is. Ez egy nagy bukta. Épp most javították ki a sz.záráskor törlődő adatkeretemet. Most már nem törli a rendszer. 3nap helyett 6nap lett.
Amúgy a telenornak köszönhetem, hogy fejből tudom a kötbér jogosultságot. Az összes pontot el tudom mondani...

Nem vagyok kötbérguru csak szimplán nem tudtak hibát megállapítani és javítani. Ha 1hónap alatt meg lett volna akkor nem követeltem volna kötbért szimplán egy bizonyos havidíj összeg jóváírását. Habár ha van Hipernet Guru akkor lehetek Kötbér Guru is. :DDD

(#33230) B.i.L


B.i.L
senior tag

Csakhogy valami fejleményt is említsek:az emelésnek majdnem megfelelő összeget a két előfizetésre(potom 2*500 .-huf) július 1.-től jóváírnak a hűség,de maximum december 20.-ig.
Januárt meg másik szolgáltatónál kezdem,számhordozással.Persze az ismerőseim(család)mind a ugyanannál a szolg.nál vannak.R-go hálózaton belül ingyen beszélek velük itthonról,hogy ez mobilon hogy lesz,azt még nem tudom,de az üfsz.biztatott...persze :K
Ez a DP vagy mi,ennek hogy tudok utána keresni,mert valahogy rossz szavakra keresek

[ Szerkesztve ]

Horgászni mentem...B.i.L

(#33231) khorvat válasza B.i.L (#33230) üzenetére


khorvat
senior tag

DPI lesz az!

(#33232) B.i.L válasza khorvat (#33231) üzenetére


B.i.L
senior tag

Bővebb információra számítottam,de köszönöm-haversrác,meglesem. :R

Horgászni mentem...B.i.L

(#33233) tatabike válasza Wasquez (#33208) üzenetére


tatabike
őstag

Erre egy szó a válasz: facebook...

Ott mindenki kiposztolja még azt is, hogy milyen színűt sz@rt reggel, hogy mindenki tudja, aztán meg mikor az ország-világ elé tárt adatait felhasználják, megy a hiszti... szóval ilyenek az emberek.

Amúgy meg itt kedvezményről volt szó, elmagyarázták páran, de hát a magyar a legnagyobb önsorsrontó népség a világon, aki csak szenvedni akar, hogy legyen mire panaszkodni... :K

Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

(#33234) zoli62 válasza sifarr (#33222) üzenetére


zoli62
addikt

Nagyjából összefoglaltad a lényeget. Annyit tennék hozzá, hogy a Telenor Magyarországon már a névváltozás előtt elkezdte a brand fokozatos leépítését, például a területi képviseletek felszámolásával. Az ügyfélélményt, panaszkezelést, ügyfélkiszolgálást, szolgáltatásokat tekintve összességében a három szolgáltató közül a legrosszabb.

[ Szerkesztve ]

(#33235) betyarr válasza betyarr (#33196) üzenetére


betyarr
veterán

UP :)

[ Szerkesztve ]

(#33236) zoli62


zoli62
addikt

A nem használt kártya egyenlege csökkent az érvényeségi idő letelte előtt egy héttel. Mi ennek az oka ? Telenor ilyen esetben levon valamennyit az egyenlegből?

(#33237) Sayuar válasza betyarr (#33235) üzenetére


Sayuar
őstag

Jól tudod. Helyette 990 Ft-os van, ami azért jobb, hiszen a kezdő egyenlegből meg lehet rendelni a 2GB-tos csomagot...

(#33238) betyarr válasza Sayuar (#33237) üzenetére


betyarr
veterán

és a 2gb-s egy hónapra szól?

(#33239) Apollyon


Apollyon
Korrektor

Mai napi ügyes voltam:

Jött egy üzenet valami telenor mytv-vel kapcs. vagy mi, reklám. Mérges voltam, erre visszaírtam hogy anyádat zaklasd gyökér. Erre meg jön még egy üzenet hogy a szolgáltatást aktiváltuk.

:DDD

=> 1220, ügyintéző, mondom én azt nem úgy értettem. Mondja várjak. Aztán kis zenélés után aszondja upsz, karbantartás van, nem tud semmit csinálni 1-2 óra múlva hívjam vissza. Hát még ilyet se láttam.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#33240) B.i.L válasza Apollyon (#33239) üzenetére


B.i.L
senior tag

:DDD ,de miért te hívjad? :F

Horgászni mentem...B.i.L

(#33241) Stunts666 válasza B.i.L (#33240) üzenetére


Stunts666
őstag

Saját maguknak is emeltek, ezért spórolnak. :D

(#33242) B.i.L válasza Stunts666 (#33241) üzenetére


B.i.L
senior tag

:DDD jó,de hálózaton beluül nem egy család,családi csomagban? :Y

Horgászni mentem...B.i.L

(#33243) dptrsk válasza Apollyon (#33239) üzenetére


dptrsk
addikt

Ilyen esetben az a minimum, hogy felajánlja, hogy amint megjavult visszahív.

(#33244) Apollyon válasza dptrsk (#33243) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Mindegy, ez a legkisebb gond. Sajnos úgy néz ki hogy egy ezresembe került ez az anyázás.

Azt mondta az ügyintéző, hogy mivel elfogadtam sms-sel a szolgáltatást, ezért aktiválódott, és mindenképpen ki fogják számlázni.

Az üzenetben viszont az állt, hogy az OK szócskát küldje vissza. Viszont direkt figyeltem, hogy ez a két betű ne szerepeljen egymás mellett, tehát nem az üzenet tartalmát figyeli a rendszer hanem hogy jött-e üzenet. Ezekszerint egy tényleg véletlenül küldött üres üzenetet is elfogadnak.

Sajnos ebből panaszügy lesz :(

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#33245) apaszka válasza Sayuar (#33215) üzenetére


apaszka
veterán

A vodafone-től pár éve jöttem át. A kezdetekről out voltam....előtte voltam vesteles mikor még bejött. 60 asként.... De akkor nem volt net :R

A pirosnál igen, volt netem.

Tényleg nem a legrosszabb a telenor.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#33246) szabogabor10 válasza Apollyon (#33244) üzenetére


szabogabor10
veterán

Most nem komoly, hogy 1 aktív napért is kiszámlázza a Telenor a teljes havi összeget? Ez egyszerűen nevetséges. Féltörthavi számlázásról nem hallottak még?

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#33247) St3ven válasza szabogabor10 (#33246) üzenetére


St3ven
addikt

Vagy időarányosról (napra lebontva), mint a másik T-nél. :N

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#33248) szabogabor10 válasza St3ven (#33247) üzenetére


szabogabor10
veterán

Igen, arra gondolok. :)
Akkor hó eleji előfizetői szerződés megszüntetésnél is kiszámlázzák a teljes maradék hónapot? Ez ultragáz.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#33249) asdf_ válasza Apollyon (#33244) üzenetére


asdf_
veterán

Szolgaltatast lemondani, majd screenshot a bejovo es a kimeno sms-rol (ami tartalmazza, hogy OK-val lehet megrendelni, es hogy te egy szal OK-t nem kuldtel), es kuldenem panaszra, hogy kered az osszeg visszateriteset, hiszen nem a kozolteknek megfeleloen aktivaltak reszedre a szolgaltatast. Ha lepattintanak es nem adjak, akkor meg nmhh bejelentes. Akkor majd adni fogjak.

(#33250) St3ven válasza szabogabor10 (#33248) üzenetére


St3ven
addikt

Bizony. :K

De lehet ezt még fokozni, a kártyás (!) számlázási fordulónap intézményével.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.