- Fecogame: A csámcsogás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
canniball #23792 üzenetére
Múltkor beszéltünk erről itt a topikban, még videó is van róla, hogy a fickó wd40-nel mossa mindenhol a mocskot. Nem vagyok benne biztos, hogy a láncspray nem agresszívebb, mint a wd40...én nem hagynám rajta sokáig egyiket sem. Látható helyeken jó az erős mosószeres víz, ahol meg nem férsz hozzá oda mehet valami "szer".
-
csongi
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
canniball #23792 üzenetére
1., A Renault vezérműszíjas, csere előtt állt, nem kis pénz. A Yaris élettertamra szóló vezérműláncos.
2., Az ezres Yaris a 16 szelep és a VVT jóvoltából ugyanúgy gyorsul, megy, mint az 1,4 8V Thalicska (csak végsebességre szerényebb: 170 helyett 155), ugyanolyan menésnél országúton 1-1,2 ; de városban 2,5-3 (!!!) literrel fogyaszt kevesebbet. Nem hittem volna!
3., A Yaris fullextrás (szervókormány, klíma, villanyablak, villanytükör, meg minden), a Thalia Authentic felszereltségű volt (ez a gyalulatlan fapad irodalmi elnevezése: szervótlan!), és ahogy öregszem, egyre rosszabbul bírom a kánikulát. Mindenhová izzadtan, büdösen érkezni meg nem olyan faßa.
4., Ugyanazt a kanyart (szerpentinen, stb.) a Yarissal 20-szal nagyobb sebességgel tudom bevenni, ugyanazzal a gumival (Thalia vadiúj nyári gumijait lementettem, és a sz*rrá kopott télikkel adtam oda...)
5., A Thalia 510 literes csomitartóval van megáldva (megverve), de ez csak szemes kukoricából értendő, mert a 39 cm "széles" lukon keresztül még egy kisképernyős tv-t sem lehetett betenni, míg a Yarissal (istenien hajtogatható a hátsó ülés) a 160 literes kombihűtőtt hazahoztam a boltból.
6., Hát, a kinézet: lett egy 3 ajtós, makulátlan állapotú Ferrari-piros Yariskám, és imádom azóta is!
(Ketten vagyunk az öreglánnyal, nekünk sokkal, de sokkal kényelmesebb) Tavaly a 2 hete vett géppel azonnal lenyomtunk egy erdélyi túrát (ez a mániám, ugye), és mindenhol bizonyított.
7., A Thalia "abba a korba ért", amikor elkezdődnek a kisebb-nagyobb bajok, egy Toyotánál nemigen van ilyen időszak: nem hiszed el, de a Yarison eredeti féktárcsák és eredeti (!!!) fékbetétek vannak most is, immár 170 e km-nél!, míg a Thalián a nálam töltött 5év és 40 ezer km alatt csak én 2x cseréltem féktárcsákat, betétestől...szerk: a Thaliára 170 eFt-ot fizettem rá (790-es Yarisba 620-ért számolták be) és egy év után még ott rohad a kereskedésben, jelenleg 510 eFt-ért kitéve!!!
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #23793 üzenetére
persze, nem, de most meg nem tudnám mondani neked hány éve jön ugyanígy az r6 ki. igaz, a többi is szinte a kawát meg talán a triumphot leszámítva? a kis rr is ugyanaz - illetve kapott idénre valami ótvar arcot, hogy még kevésbé vegyék
-
canniball
nagyúr
válasz
Daywalker #23789 üzenetére
A WD40 oldja az olajat? Ezt nem is tudtam, ezek szerint tényleg egy csodaszer.
A szavaidból úgy veszem ki a lánctisztító kevésbé "veszélyes", azt hiszem maradok annál.
csongi!
Első körben megnézem hogy mire jutok a lánctisztítóval, aztán ha esetleg nem válik be akkor visszatérünk erre is.bogyo112!
Kisebb, idősebb, kétszer annyit futott, hogy érte meg? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
canniball #23788 üzenetére
Lehet, hogy "ezer éves" elfekvő készlet volt, de
félegy éve itt Kalocsán vettem az egyik autósboltban: literes, átlátszó szögletes flakonban...Zöld színű folyadék, tényleg tavaly nyáron vettem a Yaris motorterének kitakarításához. Akkor cseréltem le 9 éves, 80.000-et futott Thaliámat egy 12 éves 160.000 ezret futott Yarisra, és még én fizettem rá. Megérte!
-
qpakcovboy
őstag
válasz
-Mosquito- #23784 üzenetére
Próbáltam. Azt mondták vigyem be a bowdent és 2-4 nap alatt megcsinálják... Most lehet lesz egy bontott - remélem- azzal kicserélem és a mostanit megcsináltatom, így lesz tartalék.
-
Integra
titán
múltkori sportmotor beszélgetéshez, még egy évig változatlan az r6, hogy aztán mi lesz, nem tudni
-
-Mosquito-
őstag
válasz
qpakcovboy #23776 üzenetére
Itt próbáltad már Bowden szerviz?
-
canniball
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #23780 üzenetére
Minek az rája, nem az hajcsa!
----------------------------------
Andrew kolléga múltkor nem tudott árat mondani, pénteken elhoztam Suritól a kiscsikót, két szimmeringet cserélt benne, 6500Ft-t kért érte. Ilyen jellegű tapasztalatom ezt leszámítva nincs, de nem tűnik veszélyes árnak. -
lujo10
aktív tag
Uraim!
Azt hiszem ez egy kihagyhatatlan ajánlat:
Gazsitúl-gadzsiva(ja és sikeres üzletkötés esetén természetesen zsázalékot -de ezt majd privátban- kérek, mert ugye csak én hívtam fel rá a tisztelt figyelmeteket)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Topiccsendőr #23775 üzenetére
Egyetértek veled itthon olcsóbbak mint kint. Csak választék nincs egynéhány fajtából míg kint igencsak akad jópár. Konkrétan itthon van 3db vfr 1200. Csak németországban pedig 49.
Tudom meg kell venni itthon az újat, de az azért jóval húzósabb mint a használtak... -
csongi
veterán
válasz
qpakcovboy #23776 üzenetére
vegyél egy diót és forraszd vissza
. Ennyi. Vagy forraszd le a bovden végét és vegyél egy csavaros univerzális diót. Kb ennyi amit tehetsz.
-
qpakcovboy
őstag
Sziasztok!
Tegnap furán viselkedett a gázkar a mocin, olyan, mintha a markolat alá szorult volna valami. Délután szétszedtem, de a markolatnál minden ok. A motor felőli oldalon viszont láttam, hogy a bowdenről leszakad a fém gömb. Szerencsére dupla bowdenes, ezért még tudok vele közlekedni, de szeretném minél hamarabb megcsináltatni. Hívtam a szervízt, két hétre vállalták. Kerestem a neten bowdenest, azt mondta szedjem ki, vigyem be és 3-4 nap alatt megcsinálják.
Nem értem, hogy ez miért tart ilyen sokáig... Valakinek van ötlete hova vigyem, vagy mit csináljak, hogy ne kelljen rá napokig várni?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Ferdzsoo #23773 üzenetére
Nem erdemes nemzetre bontani ezt a temat. Elmeletedbol kiindulva a nemet volt keleti blokkban csak szar motorok vannak. Esetunkben azt kell felmerni, h mennyi penze volt az illetonek a temara.
Egyebkent inkabb innen visznek ki manapsag motorokat, nem hogy kintrol be, annyira nem lehet eladni, es lent vannak az arak. A kinti olcso motorokat rohadtul meg kell vizsgalni, nem kell csodat varni mert az meg mindig nincs. -
Megerkeztunk senjbe ,3szor kellett megallni Balatontol annyira meleg volt . Elfogyott durvan 2,5 liter viz 3 ora alatt . Kaja aztan ki doltunk , jelenleg szakad az esso
De legalabb net van:-) . Ja az apartman tulaj is motorozik zx6r je van kawa :-) micsoda veletlenek....
-
csongi
veterán
válasz
Ferdzsoo #23765 üzenetére
Tudtommal nem kell várni semmilyen papírral. Ha kint leadod a rendszámot és forgalomból kivonatod, közúti közlekedésben nem vehetsz részt. Marad a futó. A költségekre van kalkulátor a neten. Ajánlott járatos emberkére bízni a dolgot, neki pár óra alatt meg van és nem legelteik az ocsmány irodában. Évjárattól és teljesítménytől függ mennyibe van egy motor. neked kell eldöntened megéri e. Egy biztos, néha olyan nevetséges árak vannak kint, hogy ejha. De azt is érdemes figyelembe venni egy motor vásárlás legalább 2-3 nap. Ugyan az a tortúra mint itthon, képen jól nézki, de... és mag kell nézni jó párat mire lesz egy.
Ezek is költségek. Itthoni papírozás, van regadó, de nincs vagyon szerzési illeték. A műszaki vizsga kintről hozott járműnél kötelező. Tulajdonképen az a nagy helyzet ha itthon veszel egy kinti motort, akkor a vég összeg kb ugyan az mintha itthoni rendszámost vennél, mivel a nem honos motor ára kevesebb.
Megéri behozni, de rendesen át kell számolni. Egy pár száz ezres motorért nem éri meg megmozdulni.
De ha célirányosan a jó áras motorra megy az ember akkor lehet spórolni valamennyit. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
csongi #23764 üzenetére
Megveszem kint német rendszámmal, kivonatom kint, megtudom e ülni hazafele vagy trailer kell? Milyen papír kell hogy meglegyen kintről? Mennyi lehet a vám, regadó plusz egyéb költségek, illetve milyen extra itthoni hercehurca van a müszakin, eredetvizsgán ill. Forgalomba helyezésen kívül. Van e olyan papír amire akár itthon akár külföldön hetekig kell várni?
Nagyjából ennyi... -
stifi
senior tag
válasz
Topiccsendőr #23761 üzenetére
az enyém nem szar bazz csak már féltem hogy egyszer nem indítja el a vasat...
de akkor kidobom a picsába -
Ferdzsoo
addikt
Ki van otthon németországban venni majd motort hazahozni magyar rendszámosítani témában?
Olvastam az első hsz-t. Nemigazán aktuális az info ami ott van, pénzügyileg meg végképp.
Előre is köszönöm. -
Topiccsendőr
addikt
Azota megvan a robogoakkum a koridomerohoz, ne keressetek tovabb
Koszi mindenkinek a felajanlott szar akkukat (vicc volt) jol esett -
Integra
titán
Héten eldől, hogy letudok e menni kecsóra, necces, de reménykedem
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
alvaro #23757 üzenetére
A kávéra (meg a melegítendő készétel konzervekre) már megvan az "ultimate" megoldás: [link] (nincs fél kiló palackkal együtt)
Az első 2 szállásom az fix helyen lesz: (Kalocsa) - 285 km - Debrecen (anyámnál) - 245km - Torockó (Ágota-Melinda panzió, kétszer szálltunk meg itt: jó és nagyon olcsó). Innentől viszont ahogy esik úgy puffan módon kell menjek, lehet hogy panzióba, lehet hogy kempingbe. Tehát sátornak, matracnak stb. kell nálam lennie). Megpróbálok előtte nagyon komoly szálláslistát készíteni, nagyon sok alternatívával. Előre foglalni azért nem akarok, mert akkor az adott időpontra oda kell érni, akárhogy alakul az a nap. Időjárás, kedv (fáradtság), látnivalók, stb., ez viszont nem fér bele mindig a tervezett "örömmotorozásba", szabad túrázásba. Ha fáradt leszek, vagy szarrá áztam, akkor kihagyok egy nap menetet, ha olyanom lesz, akkor meg 250km helyett 350-et megyek. Ehhez nem jók a lefixált szállások.
Persze ez még csak egy nagyvonalú terv, minden képlékeny. Abban viszont már most biztos vagyok, hogy az indulás napját sem kötöm ki fixre, hanem kiveszek 2 hét szabit a tervezett útra (7-10 nap) és ténylegesen akkor indulok, ha az előrejelzés szerint legalábbis elfogadható időjárást jósolnak.
Persze nagyon jó lenne nem teljesen egyedül, hanem egy másik motorossal együtt menni... -
alvaro
senior tag
Nálam is előjött megint a késztetés, főleg így Erdély meg a törött 28/1.8 után, hogy kisebb egybegépre váltsak, ami biztosabb helyre is fér, nem kell a legzötyögősebb helyen tartani - de nagyon azt érzem én is, hogy sírnék tőle
Egyébként ha a kávé hiánya és a polifoam keménysége probléma, mindenképp javaslom az előre leszervezett - nem sátras - szállásokat. Amit én tapasztaltam, az alapján a kempingben kisebb gondod is nagyobb lesz ezeknél, mert egy rohadt zuhany meg egy istenverte használható klozet nem volt legutóbb
Ezek miatt én se fogok lazán, lesz ami lesz alapon nekiindulni Erdélynek még egyszer.
-
Daywalker
addikt
.mf: vasárnap kecsózunk, szóval jöhecc
Sőt, kötelező
-
-
fattyu
veterán
-
.mf
veterán
válasz
Bogyó bá' #23747 üzenetére
Jól megpakoltad
Nálam pont ezért van MILC, azon belül is m4/3 -- jóval kisebbek az üvegek, sokkal kisebb helyre elfér. APS-C méretben az EVF keresős NEX-6 a PZ 16-50-nel is egy elég kompakt páros, de sajnos a NEX obi-parkja sokkal szegényesebb.
A polifoam nekem is első túrás tapasztalat volt, az első éjszaka után másnap már mentem is gumimatracot venni... Helyet is kevesebbet foglal, összehasonlíthatatlanul kényelmesebb, viszont fel kell fújni és le kell ereszteni. -
Bogyó bá'
nagyúr
Megjártam az V. Suzuki Savage találkozót Orfűn, qrva jól sikerült buli volt. Nagyon klassz embereket ismertem meg! Nem kicsit volt felcuccolva az öreg csótány (teljes túrafelszerelés + DSLR-fotóscucc) :
Több, mint 40-en összejöttünk, 28 különféle motorral. Ezek csak a Savage gépek és gazdáik:
De voltak sokan egyéb gépekkel is: Virago, Harley, stb., jellemzően volt Savage tulajok, akik azóta nagyobbra ültek.
Nekem ez volt a túracucc főpróbája a jövő évi erdélyi kalandhoz, egy-két dologról most bebizonyosodott, hogy másképp kell megoldani: az őszinte kőkemény földre fektetett polifoam szivacs az én reumás tagjaimnak teljesen alkalmatlan a pihentető alvásra, így jövőre felfújható gumimatraccal megyek, az már tuti! Picike turista gázfőzőt is vinnem kell, mert Orfűn reggel 10 előtt sehol nem lehetett kávét kapni, én meg anélkül nem tudok működőképes állapotba kerülni reggelenként.Így megpakolva is motorozható maradt a gép, bár tovább csökkent amúgy is szerény végsebessége: ellenszélben mentem végig odafelé, 80-85-tel, szerpentinen felfelé helyenként 2-es csőgáz, 40-nel!!!
-
Integra
titán
tegnap lehúztam egyet csobbanni balatonra, ma meg vissza.
én ennyi lerohadt autót életemben nem láttam a leálló sávban meg a belső sávban a korlátra húzva, mint tegnap és ma. hihetetlen, komolyan, egy exodus, mindenki megy amerre lát, autómentők próbálkoznak eljutni a roncsokig, emberünk kereket cserél a belső sávban... tébolyda -
mocsanisi
senior tag
Úgy megszivatott a bandit mint az állat. Dunavarsányba egyszer csak elment 2 henger, aztán teljesen leállt. Tolásra, önindítóra nem indult. Haver hozta haza peugeot boxerrel. Ma volt időm szétszedni. Hát elég durvát anyáztam mikor rájöttem hogy mi is történt. A nagy melegben, főleg hogy a motor is nyomta magából, a benzincsap csonkjáról lefele jövő benzincső felpuhult és megtört. Ennyi.... Holnap megyek autósboltba és veszek valami olyat ami vastagabb és nem tud megtörni.... De szar volt dunavarsányban lerobbanni....
-
KoVee84
senior tag
válasz
Daywalker #23693 üzenetére
Nincs szívem ledobni a még 2000km-ert elmenő Supercorsákat, de nem is mennék fel velük pályára, mert múltkor csavart fogtam és most egy giliszta van benne. Mellesleg jövőhéten megyünk nyaralni és kiba sokba lesz, szóval most nem is akarnék új gumira költeni. Limre tuti megyünk, de valszeg csak spanolni
-
stifi
senior tag
Kecskeméten 15 perc múlva egyedül enyem a palya, eleg menő nem?
-
canniball
nagyúr
válasz
thEndeR #23724 üzenetére
A kabát így képről nem kizárt hogy nyári, de lehet csak a kép csal, majd csekkold mielőtt viszed.
A bukók oldalsó védelme Sharpék szerint csak közepes, ennyi pénzért én többet várnék...de nem én döntök.
A kesztyű (bár összehasonlítási alapom nem nagyon van, de) számomra kényelmes; viszont lehet hűvösebb időben kevés lesz, majd ősszel kiderül. -
stifi
senior tag
válasz
Topiccsendőr #23702 üzenetére
én szívesen odaadom a régi akkumat (most cseréltem a motorban, nem bíztam meg már benne de elvileg még használható), de CSAK akkor ha nem adod vissza!
-
fattyu
veterán
válasz
Topiccsendőr #23734 üzenetére
akartam is mondani
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #23734 üzenetére
Ja ok, csak nehogy meglepődjön, ha nem az kerül hozzá
-
.mf
veterán
válasz
shiNIN #23731 üzenetére
Asszem egy kicsit félreérted.
Nem útibeszámolókról van szó, azt én se nyomatom túl sűrűn, pedig idén már 8k-t beletettem a gépbe és szerintem 11-12k-ig meg sem állok az év végéig.
Hanem arról, hogy annyiszor emlegettük már, hogy kéne gyakrabban összefutni, együtt elmenni motorozni. Ehhez képest marha ritka az, hogy bárki is jönne. -
shiNIN
tag
Nem mindenki grafomán, hogy minden kis útját leírja. Én igen, de mostanság más helyeken járok s más dolgokról írogatok
Május eleje óta azért lement egy újabb bő 5 ezer km s mivel Cilivel mindig történik valami, ezúttal is a szerelőnél kötött ki, mert nemcsak olajcsere volt, hanem kontaktus lett az index és rendbe kellett hozni a kutyával ütközés során megsérült, eltört, elgörbült lábtartót és hátsóféket44444-et fotóm nincs, most picit többnél jár a kicsike, 50 ezer majd lesz, az októberi műszaki előtt. Júliusban voltunk a cseheknél és Romániában (a legfárasztóbb szakaszért erős versenyben volt egy omladozó macskaköves, sáros, kanyargós erdei út az 52-es főúttal, azt hiszem, az 52-es "nyert"), jövő héten megyünk rokonlátogatóba és Tiszában fürdésre Szlovákián át, lesz még egy 600km fölötti egynapos szlovák út, szerpentinekkel, ausztriai szerpentinezés is kell, Plitvice és horvát tengerpart már nem biztos, bár jó lenne. Plusz ilyen aprócska utak ideoda, Badacsony, party Ajkarendeken, koncert Hegymagason, pár óra innen a Bakony keleti csücskéből... Szolid év ez is, de megyünk azért ideoda, hiányozna, ha nem tennénk.
Cili már bő 5 ezer km óta hosszabbított áttétellel működik, írtam már? Igazi jó tank azóta nem volt (a szokásos ideális körülmények közti meleg, szélcsender nyári túrák, hegyekben, ami mindig ugyanazt az eredményt hozzák), de úgy látszik, igaz, hogy a szinte észrevehetetlen gyöngülésért cserébe (leginkább ott göngült picit, ahol mindig is nagyon kevés volt, sok vizet nem zavar) sokat javult a fogyasztás. Főleg nagyobb sebességnél. Korábban már a 90-et is megérezte, főúton sosem remekelt, de most igen, Alvarónak esélye sincs többé. Ahhoz 130 kéne, de annyival nem megy
(Mármint Alvaro, Cili nyelezve pont igen, ha nincs különösebb szél és emelkedő. Úgy nem mennék vele, de tartós 120-szal szívesen kipróbálnám, mit eszik. Vagy elolvasnám, hogy másoké mit villant, technikázni ott már úgysem lehet, nálam pedig csak rontaná a statisztikát s nem is élvezném.)
De ez már úgyse érdekel senkit rajtam kívül. Ami nem baj, attól még leírom. -
alvaro
senior tag
válasz
shiNIN #23729 üzenetére
Egyébként a teszt - a sok zaj közül kihámozva - csak annyit mondott nekem, hogy nagyon jópofa, nagyon buli, de ésszel semmilyen érvet nem lelek a birtoklására. Vagy ő ezt fordított sorrendben mondta?
Mindenesetre ha kismotort vennék, az nem ez lenne, akármilyen cukor is (ja, pont cukorkának néz ki, sárga, édes cukorkának). Az nálam is kicsapta a biztosítékot, hogy 10km után nem bírja a tisztelt teszter s*gge. Basszus, az alatt épp hogy egyáltalán nem is ülünk motorra...
Racionálisban valószínűleg nálam is az NC lenne a befutó. Pakolóhely van, az is (viszonylag) keveset eszik, de az a blokk tuti bírja málházva meg utassal. Kár, hogy kicsit tehénre sikerült, ami a súlyát illeti, de üsse kő, valahogy val'szeg elbírnék vele.
-
shiNIN
tag
válasz
Daywalker #23725 üzenetére
A Totalbike tesztek engem már nehezen akasztanak ki, illetve nem lep meg, ha megteszik. A Totalbike évek óta az ajjjjjjde praktikus kis bizbaszok vannak keleten dolgon pörög, egekig dicsőítva apró vackokat, amik nem mennek jól, szerintük mindenkinek tetszenek, szerintem rondák, de legalább többet esznek, mint a mieink, bár azt írja a cikkíró, hogy neki orgazmusa volt tankoláskor. Hozzászólni viszont nem lehet...
Ennél legalább leírja, hogy nem racionális, a motor pedig egész aranyosan néz ki. Amúgy egyetértek, a motorról keveset ír, az se jóMi a fenét kezdjek valamivel, ami 10km után kényelmetlen? Ilyenem nekem is van, pont az ekkora utakra, egy helyes piros bicikli. Ha nem bírja a kátyúkat, akkor is megette a fene (mondjuk Alvaro motorja se bírta a kis puha BMW felnijével, de azt lehetett orvosolni s mivel a motor jó cucc, érdemes is volt)...
Persze mindenki olyan praktikus vagy ésszerűtlen eszközökkel játszik, amikkel akar, bizonyos tág keretek közt. De sosem értem a Totalbike apróságimádatát, hiszen nagyon könnyű nagyobb, sokkal kényelmesebb, használhatóbb, megfelelő vezetési stílus esetén még kevesebbet is fogyasztó motort találni, rendben, használtan kerül annyiba, mint a pici újonnan (s lehet, hogy a fenntartása is több), de sokkal több értelme van... De a Totalbike a B125-ös lobbijuk óta szent őrültként hirdeti, hogy az okos ember 125-össel jár. Ők ilyenek, ezen nem fogunk változtatni... Egyetérteni nem kell. -
Daywalker
addikt
Komolyan nem értem ezt az embert...mármint aki írta. Ezért az érettségin is buktatnának. Többet ír a saját perverziójáról (miközben arról ábrándozik mekkora farkuk van a távol-keleti népeknek) a gyerekkoráról mint magáról a gépről.
Mellesleg válságról beszél, miközben a cikk végén már a tuning kiegészítőkön jártatja az agyát, mert a motor valójában így szar meg úgy szar, fos a futómű, baromi kényelmetlen és nem lehet vele 10 km-nél többet megtenni (erre a távra ajánlanám jó időben a biciklit, az nem fogyaszt semmit). Kérdem én, akkor ez mitől is lenne a józanság korába illő gép az öreg kontinensen, ha egy normális, átlag európai férfi (merthogy ez ugye az 50 kilós ropikra lett tervezve) nem fér el rajta normálisan és nem is lehet pakolni? Meg ha közlekedni kell, akkor pont leszarnám, hogy ki nézi meg vagy mosolyog rá...arra jó egy robesz.
A bili aztán meg ott borult ki, hogy h anno a Dax meg Monkey ülése kényelmes volt...ja, de gondolom akkoriban ő sem volt mázsás súlyban (meg tizenévesen mások az igények), plusz a két orgazmus között rajta töltött és azóta eltelt idő megszépíti az emlékeket.
A motor amúgy tetszetős meg vicces lenne, csak rohadtul nem arra való, amire a szerző gondolja. Az NC700 a jó irány errefelé...
Sorry, de le kellett írnom. -
csongi
veterán
Kecskemet repnap senki?
-
alvaro
senior tag
Veszélyes hely ez...
Mi meg nyomtunk egy éjszakai menet Hegymagasról hazafele, koncerten voltunk. Hiába, reggel 6-tól meló, így is éjfél után értünk haza...éjszaka is vicces, de legalább nem ugrált elénk senki és semmi. Kapolcson egyszerűen csak hemzsegtek a népek, és az állatok is inkább lefele takarodtak az utakról.
-
.mf
veterán
Srácok, mai tanulság: bulihelyek környékét elkerülni vagy csak extra óvatosan.
Majdnem elcsaptam egy hülyét.
Jövök Bajcsyn, Gödörtől következő lámpa (csak sárgán villog), erre amikor már elég közel vagyok, elkezd átrohanni előttem a zebrán. Kuplung-fék, igyekszek kerülni, meg helyezkedek, hogyha mégis nekemrohanna, motoron maradjak. Közben kapcsol, hogy eléggé jövök, nem kéne erőltetni, ezért megáll. Látom megáll, engedem vissza a kuplungot, fel a féket. Talán látja, hogy lassulok, vagy talán azt se, de elkezd megint futni. Vazze Bambi effektus, látja a közeledő fényszórót, és nem el-, hanem belerohan. Centiken múlott, ott suhant el a befüvezett bamba feje mellettem. Baromállat.
Visszafelé megint a Gödör mellett másik irányba. Nekem már zöld, faszparaszt középső járdaszigetről meg még akkor lép le, és még neki áll feljebb... agyameldobom. -
válasz
Topiccsendőr #23710 üzenetére
Van egy aksim amit a fzsbol szedtem ki az nem jo.. ? Azt oda adom ha Koooo
-
thEndeR
aktív tag
-
vendingo
veterán
FIX! Horvát túra sokadszor! FIX!
Dátum: 08.26.-07.03.
Vándorlásos kempingezés lesz. Egy adott kempingbe 2-3 napot töltünk, bejárjuk a környéket, majd délebre vándorolunk.
Szívesen látunk bárkit, csak tudja tartani a tempót: ~120km/h
Kanyarok, panoráma, fullos kempingek, strandok garantálva!
Ha van rá igény akkor kiírom a komplett túratervet, .mf-el már elkezdtük kitárgyalni.
Összesen kb: 1200-1400km a várható táv.Eddigi résztvevők:
.mf
vendingo -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #23702 üzenetére
Hümm...pontosítanád? Mire gondolsz kicsi alatt (miből vegyek ki)?
-
thEndeR
aktív tag
Sziasztok.
Melyik motoros boltokat ajánljátok? Sisakot, kabatot, kesztyut szeretnek venni.
Koszi.
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #23700 üzenetére
Oké...Alival mi első körben szombatot beszéltünk meg, de végülis rohadtul mindegy. Előtte (szombaton) úgyis kéne szerelni apróságokat....
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Csere-Beszámítás! MSI Ventus 3X RTX 4060Ti 8GB GDDR6X Videokártya
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest