Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AuraSync kibeszélő topic
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #144408 üzenetére
Ha raulsz egy manapsag jonak mondott sportturara, es ugyanakkora feket huzol, mint a viffernek, akkor azonnal beleharapsz a plexibe. Egy modernebb motornal nem erzed azt a himbilimbit kanyaroknal, vagy szitalast nagy sebessegnel. Ha ennyire igenytelen minden, akkor a fek sosem kopik el, sem a fektarcsa. A futomu meg rossz uton sem vag hatba. Valamit valamiert termeszetesen.
ettol en meg szeretem birtokolni, csak en nem tudok megfeledkezni arrol, hogy manapsag milyenek a motorok. ha benezel a markahoz tartozo kisegyhazhoz, barmelyik markacsopiba, ott termeszetesen ez a vilag legjobb motorja.
A szelvedelme jobb egy szupersportmotornak, mivel a kormany helyzete miatt ott lejjebb van a felsotested. Ezt is erdekesnek talalom. Es azok a nyikorgo baszok, hogy a plexi belsejet is teleraktak takaro idomokkal, amik egyfolytaban nyígnak. a kvarcora... kiborit. Ha a 90 es eveket kellene egy targyban megjeleniteni vhogy, az valoszinuleg a kvarcora lenne.
A blokkja az jo. Mondjuk en azzal a tervvel vettem, hogy atepitsem, normalis futomu-fek, es 90 es evek retro fenyezese. Rc30 vagy rc45 replikanak.
Erdekes, hogy ugyanabbol az evbol valo a ducatim. mindig kivancsi voltam a kulonbsegre, hogy akkoriban hogyan kepzeltek el a motorozast a ket gyartonal. Orulok, hogy mindkettot lehetosegem van kiprobalni. A vfr kremes a ducati szarazkuplungos blokkjahoz kepest. Az a 944 kobos v2- es egy nyers szar ahhoz a v4 hez kepest, hangban legalabbis a szarazkuplung miatt. A tobbit (vibracio) a v2 hengerelrendezes rovasara irnam, ezzel nem lehet mit csinalni. Tehat hogy 4000 nel simul teljesen ki, stb. A gazt nagyon finoman tudja a v2 is venni, a befecs tokeletesen tud mukodni, de valahogy nem jut az ember eszebe egy 90 es evek fejlesztese, inkabb 1960-70. Az a hemiszferikus egester, hatalmas 2 db szeleppel. Ennek ellenere 10 ezret elforog a desmo vezerles miatt. Kulonben sztm tul nehezek lennenek azok a hatalmas vasszelepek.
Ha vmi ennyire szar, arra mondjak a tesztekben, hogy ferfias. Ha valami annyira jol mukodik, mint az a v4, arra meg azt, hogy unalmas. Sosem ertettem ezt a tulzast.
De. Hogy lehet, hogy nem er le a kozepsztender sosem az olaszon? Es usd villa van rajta, 320 as tarcsakkal, brembokkal, az akkori superbike-on levo fekekkel, minden fele allithato futomuvel. Emelle befecskendezeses. 90 es evek kozepen. Ha vettel egy sportdobot, ahhoz adtak egy masik epromot, amit beraktal a vezerlobe, es kesz a tuning. Az eleg menő.
Megneztem volna a ket motor kozotti arkulonbseget akkoriban, mert ha a ducati duplaannyiba kerult akkoriban, akkor nem biztos, hogy a legjobb valasztas ar/ertek aranyban. Mindegyik mashogy szar, vagy mindegyik maskepp szeretheto.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest