Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/can.gif)
Topiccsendőr
addikt
Ha raulsz egy manapsag jonak mondott sportturara, es ugyanakkora feket huzol, mint a viffernek, akkor azonnal beleharapsz a plexibe. Egy modernebb motornal nem erzed azt a himbilimbit kanyaroknal, vagy szitalast nagy sebessegnel. Ha ennyire igenytelen minden, akkor a fek sosem kopik el, sem a fektarcsa. A futomu meg rossz uton sem vag hatba. Valamit valamiert termeszetesen.
ettol en meg szeretem birtokolni, csak en nem tudok megfeledkezni arrol, hogy manapsag milyenek a motorok. ha benezel a markahoz tartozo kisegyhazhoz, barmelyik markacsopiba, ott termeszetesen ez a vilag legjobb motorja.
A szelvedelme jobb egy szupersportmotornak, mivel a kormany helyzete miatt ott lejjebb van a felsotested. Ezt is erdekesnek talalom. Es azok a nyikorgo baszok, hogy a plexi belsejet is teleraktak takaro idomokkal, amik egyfolytaban nyígnak. a kvarcora... kiborit. Ha a 90 es eveket kellene egy targyban megjeleniteni vhogy, az valoszinuleg a kvarcora lenne.
A blokkja az jo. Mondjuk en azzal a tervvel vettem, hogy atepitsem, normalis futomu-fek, es 90 es evek retro fenyezese. Rc30 vagy rc45 replikanak.
Erdekes, hogy ugyanabbol az evbol valo a ducatim. mindig kivancsi voltam a kulonbsegre, hogy akkoriban hogyan kepzeltek el a motorozast a ket gyartonal. Orulok, hogy mindkettot lehetosegem van kiprobalni. A vfr kremes a ducati szarazkuplungos blokkjahoz kepest. Az a 944 kobos v2- es egy nyers szar ahhoz a v4 hez kepest, hangban legalabbis a szarazkuplung miatt. A tobbit (vibracio) a v2 hengerelrendezes rovasara irnam, ezzel nem lehet mit csinalni. Tehat hogy 4000 nel simul teljesen ki, stb. A gazt nagyon finoman tudja a v2 is venni, a befecs tokeletesen tud mukodni, de valahogy nem jut az ember eszebe egy 90 es evek fejlesztese, inkabb 1960-70. Az a hemiszferikus egester, hatalmas 2 db szeleppel. Ennek ellenere 10 ezret elforog a desmo vezerles miatt. Kulonben sztm tul nehezek lennenek azok a hatalmas vasszelepek.
Ha vmi ennyire szar, arra mondjak a tesztekben, hogy ferfias. Ha valami annyira jol mukodik, mint az a v4, arra meg azt, hogy unalmas. Sosem ertettem ezt a tulzast.
De. Hogy lehet, hogy nem er le a kozepsztender sosem az olaszon? Es usd villa van rajta, 320 as tarcsakkal, brembokkal, az akkori superbike-on levo fekekkel, minden fele allithato futomuvel. Emelle befecskendezeses. 90 es evek kozepen. Ha vettel egy sportdobot, ahhoz adtak egy masik epromot, amit beraktal a vezerlobe, es kesz a tuning. Az eleg menő.
Megneztem volna a ket motor kozotti arkulonbseget akkoriban, mert ha a ducati duplaannyiba kerult akkoriban, akkor nem biztos, hogy a legjobb valasztas ar/ertek aranyban. Mindegyik mashogy szar, vagy mindegyik maskepp szeretheto.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok