Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
ShakesVezér
csendes tag
Sziasztok,2 hónapja üzleteltem egy 30 éves Yamaha kistestű robogót,de elég gyengécske volt így vettem rá egy új hengert ami nem tuning hanem alap.
Összeszereltem,7-8 rúgásra be is indult szépen járt de gázadásra torpant.
A karbin a levegő csavaron egy picit zártam és jó is lett.
Néhány napig járattam szépen ment erő is volt benne de megint elkezdett torpanni és most ott tartok hogy a levegőcsavar teljesen be van tekerve.
Mentem vele néhány kört de mostmár csak annyit csinál hogy rúgásra beindul ketyeg párat és leáll,gázhúzásra rögtön lefullad.
Gázzal be sem indul.
Valakinek van ötlete hogy mi lehet a probléma?
nyogo83
Topikgazda
Valoszinuleg a fotengelyszimmeringje is oda lehet ha ennyi idos. Betekert levegocsavarral le kell fulladnia, nem is igazan lehet ugy beinditani/menni vele. Ha igen, akkor valahol fals levegot kap (szivotorok vagy fotengelyszimmering).
ShakesVezér
csendes tag
Tyűha na az nem jó,gondolom ahhoz szét kell húzni a blokkot.
Membrán és szívócsonk új állapotú.
Köszi a gyors választ,akkor nem piszkálgatom mert én azt biztos nem tudom megcsinálni.
nyogo83
Topikgazda
Nem kell szethuzni hozza a blokkot. Egyik oldalon a variatort es a mogotte levo onindito szabadonfutot kell kiszedni, a masik oldalon a lendkereket/generator tekercset. Maximum a generator oldalon lehet maceras a lendkereket lehuzni(ha van csapagylehuzod, azzal is le lehet), illetve a fotengely anyat(blokkoloval vagy utvecsavarozoval).
[ Szerkesztve ]
ShakesVezér
csendes tag
Értem,ez egy fokkal jobb hír de érzem hogy keményen meg fog szivatni.
Köszi az infót.
robogo81
aktív tag
Meg jó ha van zégerfogó is,általában egy ilyen gyűrű rögzíti a szimeringet.
redmi note 8 . psn:robert_warior
iff
senior tag
Csapágyat [itt] találtam. [Ezeket néztem ki], gondolom jók lennének hozzá? A 6203-ból C3*KOYO találtam. A legfontosabb a 6202-es.
..........""..........
Tamás9x
őstag
energy4ever
addikt
Itt felenk a rendorok ezekre vannak raallva:
-Hangos kipufogo
-Led fenyszoro
-rendszam szoge
-szines/kikonnyitett fekkar
Ezeket nem modositanam en, de neked kell tudnod!
Amugy mar lattam sok ilyen fekkart, es ranezesre, megtapogatva minosegre mind rendben volt!
Tamás9x
őstag
SMK-ra tervezem, abba nem tudom mennyire, de eddig nekem még nem szóltak be. Vajon piszkálnák?
Led Pipa, Hangos kipu pipa,
https://www.youtube.com/@kisstontour
energy4ever
addikt
Na, akkor ez meg pont hianyzik a listarol...
Tamás9x
őstag
Valahogy engem nem piszkálnak, pedig nem csak a környéken lófrálok a motorokkal
https://www.youtube.com/@kisstontour
d@vee
őstag
Környéke válogatja. Sokszor megállítottak már, de egyszer sem szóltak az ordító kipufogóért, simán csak a jogsit nézték.
Én bevállalnám, nekem is jófélének tűntek amikor láttam a színes féket.
[ Szerkesztve ]
Ja
CartmanLand0
senior tag
Sziasztok!
Piaggio robogó az alábbi hibajelenséget produkálja. Minden rendben volt vele, pöc röff indult az elmult napokban. Most viszont ahogy teletankoltam kb 30x kell rugni hogy beröffenjen ... Közben csutkára huzni kell a gázt. Így nagy nehezen beindul viszont hiába húzom a teljes gázt neki, csak pöfög pár másodpercig mintha nem kapna elég benzint. Utána felpörög rendesen. Menni megy rendesen ha indul, szépen gyorsul ... Bár pici gáznál daráló hangot ad. Multkor is ugyanezt játszotta el tankolás után. Szerintetek mi okozza a gondot ?
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
Tamás9x
őstag
Nem ereszt a karbi a szívó csonkba?
https://www.youtube.com/@kisstontour
CartmanLand0
senior tag
Most szétszedtem az egészet ... Eléggé benzines volt a szivocsonk korul is meg a levegőszűrő gumicsonkjánál is. Magában a szűrőben nem volt benzin. Kipufogó könyöknél is csöpög a benya. Igaz rugdostam rengetegszer. A karbi alja az uszoház is benzines volt.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
KTMHobby3
tag
Szia!
A leírtak alapján nem lehet kizárni hogy túl magas a benzinszint a porlasztóban, amit egy pici kosz is okozhat.
tothferenc
senior tag
Sziasztok. Mennyire fontos -fekvo minarellinel- a variator dekni tomites? Haromnegyed evente leszedem a deknit kitakaritani, a berugo reszt megzsirozni, de annyira raragad, hogy allandoan elszakad.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
(#80169) molnarpeter válasza tothferenc (#80168) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Nem tudom pontosan, milyen tömítés ez, de én minimum egyik oldalát zsírral bekenném
(#80170) tothferenc válasza molnarpeter (#80169) üzenetére
tothferenc
senior tag
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
nyogo83
Topikgazda
Ahogy molnarpeter irja, en a blokk fele eso oldalat epp csak az ujjammal vegigkenem olajjal.
Igy altalaban a deknihez ha hozza is gyogyul, de a blokkrol minden gond nelkul lejon.
Persze ehhez az is kell, hogy ne leheletvekony papirszerusegbol legyen a tomites, hanem normalis minosegu vekonyabb klingeritbol.
Mindenkepp kell a tomites, mert onmagaban azert nem zar 100%-ra a dekni es nem tul jo ha nedvesebb idoben a viz bejut.
CartmanLand0
senior tag
Karbit teljesen kipucoltam ... De holnap még átnézem még egyszer.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
molnarpeter
nagyúr
Még nagyapám a békeidőkben mindig zsírozta az ilyen tömítéseket, onnan ered a szokás nem lehetett minden bokorban kapni, és szétszedéskor sem kell annyit kapirgálni a maradványokat.
Ha nincs bolti jó, akkor klingerit lapból is lehetne kivágni. Esetleg még a Török tömítés gyár jó cég, ha valakinek ilyesmi igénye lenne - gépekhez ott találtam többször jó minőségű tömítést, de ez már más tészta.
[ Szerkesztve ]
Segédmotorra? Nyugodtan. A nagymotorosoknál vannak rászállva erre a témára.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
(#80175) sityupityu válasza tothferenc (#80168) üzenetére
Akkor én kicsit ellentmondok a többieknek, mert én ha nincs sérülés a dekni és a blokk érintkező felületén, akkor semmit sem szoktam használni. Csak max a görgők és a szíj kopás végtermékét szoktam eltávolítani tisztításkor/ellenőrzéskor. Én így szoktam, persze ha valaki rak tömítést akkor azt is lefogadom és az is jó. Sőt, az a biztos.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
suste
veterán
Mikor naponta/hetente szedtem szét a Benellit, biztos nem volt kedvem tömítéssel szenvedni. Aztán utána sem foglalkoztam vele, de sosem volt gond belőle.
Egyébként szerintem elég nagy túlnyomás van ott ahhoz, hogy ne akarjon bemenni oda semmi az egyébként is bevezetett levegőn kívül.....
KTMHobby3
tag
Konkrétan a tűszelepre gondoltam, azt vizsgáld meg alaposan. Mert ha az nem zár le tökéletesen, túlfolyik a porlasztó. Másik lehetőség hogy a benzinszint túl magas, ami a beállítástól, esetleges kopás, vagy deformálódástótol lehet.
tothferenc: nem muszáj papírtömítést használni, arra találták ki a tömítő pasztákat. Én már régóta olyant használok, olajos oldaldekni tömítésénél is.
Liny2006
újonc
Sziasztok abban szeretnék segítséget kérni Honda dio af18.
Olyan furcsa hiba jött elő hogy este leállítottam a motort és reggel már nem indult többször előfordult olyan hogy amikor a kulcsot kihúztam akkor utána már nem indult nem volt szikra. Esetleg van ilyen jellegű tapasztalatotok?Amikor a gyújtáskapcsolót át fújtam féktisztítóval akkor pár napig működött.
Valamit test probléma?Esetleg CDI?
Merre felé induljak el?
Most jelenleg ott járok hogy a gyújtáskapcsoló szét lett szedve ki lett takarítva az biztos hogy jó.Amikor a csatlakozók áthidalom hogy legyen gyújtás most már akkor se indul nincs szikra.
nyogo83
Topikgazda
Elso korben mindig az osszes lehetseges csatlakozast kell atnezni/megtakaritani az erintkezoket.
Ha tudsz, akkor erdemes szakadast merni a gyujtaskapcsolo es az akksi/cdi/trafo/gyujtasjelado vezetekeken. Ha sehol nincs szakadas, akkor lehet kulon tesztelgetni es merni, hogy vajon mi az ami nem jo.
tothferenc
senior tag
Koszi mindenkinek, ez az olajjal finoman megkenes eddig eszembe sem jutott.
Mar regebben irtam, hogy csereltem a fofekhenger dugattyujat/karmantyujat a Motowellen. Most ki akartam cserelni a hatso feket is, de a meret nem stimmelt, kicsinek bizonyult ami jott, ellenorizve az elso fekbol cserelttel, azonos ami jott, es amit beleraktam elore. Lehetseges, hogy nem azonos merettel szereltek a ket oldalt a kicsi kinaiak?
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
Liny2006
újonc
köszönöm...megnézem
#89309696
törölt tag
Poros volt az út a kereszteződésben, kikanyarodtam, bedöntöttem jól odarántottam, csak úgy slideolt a kicsike kifelé, ú de férfinak éreztem magam, meg ahogy megtartottam. Falu bikája.
5 ló is képes erre, ha ehelyett lenne 7 azzal már egész jól kibékülnék, de sajnos túl sok Deákba kerül ez a kis 2 lóerőcske, úgyhogy nem lesz.
hegyvarig
csendes újonc
Adott egy Leo Vince Vintage sportkipufgó, ami sajnos olyan hangot ad, mintha valami leszakadt volna a belsejében. Van-e értelme egyáltalán elgondolkodni ennek a javításán? (szétvág-javít-hegeszt)
Tamás9x
őstag
Nem vacakolnék vele, inkább egy másik. Nekem is most épül a rozsdamentes rendszer.
https://www.youtube.com/@kisstontour
Zoli bácsi
őstag
Bevittem már pár "férfit" a kórházba, az egyik rövidnadrágba hasonló mutatványt végzett...Aztán csúszott pár tíz métert az aszfalton, nem sok bőr maradt a lábán.... Ő is férfi volt, de azért pittyre állt a szája...Aztán lehet csak az égett bőrszagot nem bírta.....
Ja, mentőknél dolgozom. A motoron meg nincs kaszni.... Szóval igyekezzetek a lovakat a ménesbe tartani, szét ne fussanak.
hegyvarig
csendes újonc
Hát a GTV 300-ra sajnos nem olcsóak a sportkipufogók azért, annyira nem zavaró a hang, hogy újat vegyek, de annyira igen, hogy rászánjak pár tizest, ha meg lehet javítani...
Tamás9x
őstag
Majd az lesz Én is ezt mondtam az elején, majd lett egy 40K-s rendszerépítésem.
https://www.youtube.com/@kisstontour
#89309696
törölt tag
Az nem is drága, ha azt nézzük egy szaros Giannelli Go is 30 fölött van jóval.
hegyvarig
csendes újonc
40-ért még vennék is, de nem nagyon találtam 100 alatt... Hol érdemes nézelődni? A kis Aeroxhoz olyan könnyű volt, csak beírtam, hogy fekvő Minarelli, aztán kész, de most el vagyok kicsit veszve még
Tamás9x
őstag
Húúúúúú, kértem egy telefonszámot egy kipufogóshoz, név szerint Gabulya Zoltán.
Láttam vannak értelmetlen épp ésszel felfoghatatlan árak, olcsóbban megépítik.
Aeroxhoz is 40-60 között megcsinálják, csak idő.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
hegyvarig
csendes újonc
Köszi szépen! És esetleg használt sportkipufogót GTV-hez van ötlet, hogy hol tudnék nézni? Hátha ki lehet fogni valami értelmeset...
molnarpeter
nagyúr
Króm esetén nehéz a bevonatot visszaállítani. Viszont ha már úgyis mindegy, akkor a kilépő nyílás irányából meg lehet próbálni hozzáférni, vagy a belső felén vágni egy szerelő ablakot. Illetve mégegy ötlet: lehetne egy rögzítő pánt szerű lemez csíkkal is takarni a hegesztést, ha teljesen szét lenne metszve (krómoztatni, vagy a robogó színére fújni)
hegyvarig
csendes újonc
Szerencsére van hozzá egy levehető króm borítás, tehát nagyjából mindegy, hogy hol vágják meg! Persze kérdés, hogy mennyiért csinálja ezt meg egy szakember...
CartmanLand0
senior tag
Kicseréltem a tűszelepet az úszót ... Mindkettőböl volt itthon új ... Kicseréltem a súbertűt is az is volt itthon új ... Picit vastagabb mint ami benne volt ... Így most tökéletesen üzemel, nem darál, jól reagál a gázadásra. Automata szivatót is kikötöttem, kapott egy egyszerű kézi szivatót ... Egyel kevesebb hibalehetőség.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
KTMHobby3
tag
Őrülök hogy sikerült megcsinálnod a motort. Kívánom hogy még sokáig legyen benne örömöd!
molnarpeter
nagyúr
Szétkapni én otthon próbálnám, szépen precízen, hogy egy sík mentén legyen a vágás, nem cikkcakkban. Igazából egy kézi fűrész is jó lehet (előtte alkoholos filccel végig vonalat húzva. Ha már látszik a belseje, akkor könnyen el lehet dönteni, mit kell javítani rajta. Ha már megvan a gond és csak össze kell hegeszteni, akkor szerintem esetleg egy karosszéria műhelyben lehetne megmutatni, ott gyakran látnak vékony lemezt Kevésbé alternatív megoldásként otthoni króm burkolat eltávolítás után egy kipufogós műhelyben is be lehet próbálkozni végülis.
[ Szerkesztve ]
Tamás9x
őstag
CartmanLand0
senior tag
Köszi
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
Tothgera30
Ármester
Esetleg a gyárit megvagdosni ez alapján? Gyakrabban kellene takarítani, ennyi hátránya lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#80200) energy4ever válasza Tothgera30 (#80199) üzenetére
energy4ever
addikt
Plusz essoben sem lenne egeszseges a hasznalata. Na meg minden allat ebbe rakna feszket...