Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#80451) FeniX- válasza macilaci78 (#80450) üzenetére


FeniX-
aktív tag

..vagy ki kell nézni olyan alsóbbrendű útvonalakat, ahol gyérebb a forgalom.
Esetleg kifejezetten a dugós időpontban indulni, mert akkor a forgalom sebessége is átlag 20-40 között van, Te viszont elférsz a sorok mellett.

(#80452) NYPD


NYPD
aktív tag

Bizony... meg tudom erősíteni határozottan, hogy az 50 4t Bp-en kevés.. El lehet kóricálni vele de nem egy életbiztosítás, Budán meg sok helyre fel se visz.. :D Már számolom vissza a napokat, hogy jövő tavasszal megvegyem a burgmant és lehessen végre normálisan motorozni - vidékre is.

[ Szerkesztve ]

(#80453) máyköl válasza FeniX- (#80451) üzenetére


máyköl
veterán

300ccm -vel is elférsz a sorok között.

(#80454) FeniX- válasza máyköl (#80453) üzenetére


FeniX-
aktív tag

El, persze, de most 50ccm-ről volt szó. :)

(#80455) facsi2945


facsi2945
csendes tag

Sziasztok!
200 ccm Piaggio blokknál vízpumpa és fedél csere után honnan jöhet a hűtővíz az alsó ablakon át?

(#80456) nyogo83 válasza facsi2945 (#80455) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

A vizpumpa tengely szimmeringjetol vagy a tomszelencetol valoszinuleg.
Ez egy X8, nem?

[ Szerkesztve ]

(#80457) facsi2945 válasza nyogo83 (#80456) üzenetére


facsi2945
csendes tag

Nem, Carnaby 200.
Rossz összeszerelés lehet vagy garanciás vízpumpa csere? A szerviz nincs a helyzet magaslatán :/

[ Szerkesztve ]

(#80458) nyogo83 válasza facsi2945 (#80457) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Igazabol barmelyik. A lenyeg, hogy ez igy igyis-ugyis garis javitas korebe tartozik.

Ha valami gagyibb a tomszelence vagy szimmering, elofordulhat hogy nem pontos a merete es amiatt ereszt.
A masik lehetoseg szokott inkabb elofordulni, hogy nem korultekintoen rakjak be a szimmeinget vagy a tomszelencet es megsertik, vagy nem takaritjak meg rendesen a feuleteket ahol be kellene passzolnia.

(#80459) #89309696


#89309696
törölt tag

Összeraktam a variátort, megkapta a 4g-os Pulleyt meg az új Rubber belt/VM Motor szíjat. Most úgy veszem észre, hogy a variátor rendben van. Látszik, hogy nem tudott már kifutni teljesen a régi, pedig nem volt agyonkopva az se.

Viszont a karbi most szar, de ezt már egy hete elkezdte. Félgáz fölött gyengül, háromnegyed gáz fölött dadog, fullad. Az alapjárat pörög szívatós fordulaton, 2-3Km után is.
Eddig nem volt ilyen baja.

Karbit szétkaptam, elpucoltam. Ugyanaz a baja. A hiba szerintem a szívatónál lesz.

Ennek már régebben is hiányzott egy füle, de nem volt baja. Most viszont nem jó. Gondolom a műanyag fülek mozognak, de a karbiban a perselyt amit tologat az nem mozog vele. Az ugye lemegy, meg visszajön és azzal nyitja-zárja a plusz benzin útját.
Nem tudom mi a szart csináljak most ezzel, egyáltalán nincs kedvem megint postáztatni egy szaros szívatót hozzá.
Azt se tudom, hogy ennek melyik állása az on és off. De gyanítom, hogy mikor lent van akkor on és ahogy melegszik, magába húzza felfele akkor off. De nem tudja felhúzni, mert a két karom kicsúszik belőle.
16-os Mikuni karbi amúgy, 42.5 főfuvival és lentről a 3-as recében van a tű.
Mikuni 16-5684 a pontos típusa.

Egyébként nekem furcsa ez a szívató, mert a képeken nem ezek a műanyag fogak látszanak, hanem egy tű van a végén. Ez a tű nekem benne van a karbiban szerintem. Ki kéne jönnie? Próbáltam kihúzni fogóval, de nem jött ki. Nem értem az egészet, de valószínű ez szar rajta. :U

[ Szerkesztve ]

(#80460) Tamás9x válasza #89309696 (#80459) üzenetére


Tamás9x
őstag

Karbinál számold bele azt is, hogy változott a légnyomás, a páratartalom, és hőmérséklet. Gyertyakép, és állítgatás. Nekem töröttnek látszik az a csonk, De majd a hozzáértők kiigazítanak.

a tárcsákat össze tudod nyomni és megnézni, hogy meddig engedheti ki gyárilag, ha nem fut ki teljesen akkor a tárcsának a tengely részénél tudz reszelni, hogy teljesen kifuttassa, de akkor máshol hézagolni kell, a görgőpályát is módosítani kell, hogy ki tudja tolni a tolólap teljes zárásig a tárcsákat.

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#80461) #89309696 válasza Tamás9x (#80460) üzenetére


#89309696
törölt tag

Törött is, 3 füle van, de mikor szétszedtem anno már csak kettő volt, az előző tulajnál letörött.
De működött úgy is. Most viszont már nem. Tehát gyanítom ez lesz a baja.
Nekem az nem tetszik, hogy ezek ilyenek. [link] Az enyémről a tűs és perselyes rész benne van a karbiban és nem akar kijönni feszegetve se. WTF? Lehet az egész karbi kuka?

Jó a végsebessége így is, nem akarok hozzányúlni.

[ Szerkesztve ]

(#80462) Tamás9x válasza #89309696 (#80461) üzenetére


Tamás9x
őstag

Ha van idegrendszered hozzá akkor vehetsz manuálisat, de azt ki kell vezetni... Nem hiszem, hogy kuka egy ügyes kéz kiszedi neked belőle.

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#80463) #89309696 válasza Tamás9x (#80462) üzenetére


#89309696
törölt tag

Benne mélyebben lenne a tű és körülötte a magasabb persely/hüvely szerűség, az egész egyben mozog fel-le. De nem jött ki. Ezek szerint viszont ki kéne neki, eleve egészben kellett volna kijönnie. Valamibe megakad.
Viszont ha kijönne akkor be tudnám ragasztani benzin/hőálló ragasztóval a szívató letört műanyag pöckére és akkor még működhetne is elvileg.

Holnap megpróbálom zégergyűrű fogóval, azzal rá tudok belülről feszíteni. Ha szerencsém van a karbit se kell újra levenni. Ha jól látom belülről meg lehet kicsit karcolgatni nincs szerepe, csak kívül ne sérüljön ez a mozgó bizbasz.

[ Szerkesztve ]

(#80464) FeniX- válasza #89309696 (#80463) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Hali, itt kifelé mozog, mint valami elbaxott merevedés. :-D
Videó

Ha neked beragadt a házba, akkor elvileg nincs szivatód, bár a tünetek alapján nem ez történik.

(#80465) iff válasza #89309696 (#80459) üzenetére


iff
senior tag

Engem már szívatott a szívató is az f-act-nál. :DDD A benzincsapról nem is beszélve. Most ami már több mint 2 éve van benne szívató 4e Ft-os. (Automata szívató Mikuni - CPI, Keeway Naraku NK200.24). Előtte volt drágább, és ami érdekes, hogy elvileg zárt-nyitott és mégis volt valami, mert csere után megjavult a motor. Ami elérhető lett volna boltból 12e Ft adták volna. :D Inkább rendeltem. Benzincsap szintén, teletankoltam és kb. fele tankig meg sem állt, elfolyt utána már nem. Tehát cseréltem benzincsapot abból is a 3-ik lett jó. Karburátor tűszelep + fészek is cseréltem, eredetileg fém volt benne, ez már gumis. Ami érdekes volt ,hogy ez meg a benzintől feltapadt és nem indult a motor random módon. Azóta 100as benyát kap. (régebben már leírtam bővebben) Az a baj, hogy annyira sz@rok az alkatrészek is. Kicserélheti az ember, de ha sz@rt kap..... Nekem ez van benne

..........""..........

(#80466) #89309696 válasza iff (#80465) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ugyanez van nekem is, csak a főfuvi nekem 42.5
Mekkora a menetmérete amúgy? Ha esetleg venni akarok tudjam.

Tud mozogni könnyen a karbiban a szívatós tű, csak kivenni nem tudom, elakad. Majd ma megfeszegetem.
Könnyen elindul hidegen, tehát tuti sok benzint kap és nem falslevegőről van szó.
Az okát nem értem miért nem zár el pláne úgy hogy ez lefele zár (fordítva ahogy gondoltam), így viszont működnie kéne a letört pöcöktől függetlenül, visszahúzni nem tudja, de lenyomni igen, ha lenyomja zárva van. Pedig nincs. Szerintem a fekete burkolat alatti elektromos rész is szar, az a leglogikusabb. Vagy el se jut hozzá a 12V.

[ Szerkesztve ]

(#80467) FeniX- válasza #89309696 (#80466) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Az nem lehetséges, hogy direkt úgy csinálták meg, hogy arról az oldalról nem lehet kiszerelni? és a műanyag cucc, csak lenyoni tudja? (rugó ellenében?)
Ne feszegesd, ha nagyon nem akar kijönni.

(#80468) iff válasza #89309696 (#80466) üzenetére


iff
senior tag

"Mekkora a menetmérete amúgy?" Azt most nem tudnám megmondani, mert nincs szétszedve a karbi. :) Ezt a képet régebben csináltam, kellett valakinek.

Azért arra a karburátora ráférne egy alapos pucolás. :)

..........""..........

(#80469) #89309696 válasza iff (#80468) üzenetére


#89309696
törölt tag

Elpucoltam utána mosogatószeres meleg vízbe, aztán meg zuhanyozóban forróvíz az jó erősen spriccel, majd kompresszorral szárítás, járatok kifújása, tűszelep ellenőrzése.

Ki tudtam szedni, egy kicsit csavargatni kellett jobbra-balra a fogóval, hogy meginduljon.
Az alsó pereménél volt rézoxid az nem engedte kicsúszni. Lepucoltam.
A hiba az, hogy az a csúszkáló persely és a tű külön van (majdnem olyan, mint a tolattyú és súbertű, kettévehető), a tűt egy zéger fogja, hogy lefele ne essen ki, de felfele a 3 műanyag pöcökre ütközne fel ami a perselyt mozgatja. Mivel csak kettő pöcök van a hiányzó helyére be tud csúszni a tű. A szívató szépen lenyomja a perselyt, de a tű felcsúszik. Egy közepes méretű gyufaszálból vágtam odaillő darabot, azt tettem be, hogy ne tudjon a tű beesni oda.
Nem mondanám tökéletesnek, mert így picit nehezebben mozog, de legalább valamennyit szabályoz, ha nem is két végállásig. Remélem nem szorul meg zárt állásban, mert akkor hidegben nem fog elindulni sose. Bár az jobbik eset mintha végig nyitva van és fullad, mert be lehet fogni a légszűrőt.
Az viszont biztos, hogy ezt a szívatót cserélni kell. Én hajlanék a kézire, a karbin lévő karosra, be tudok nyúlni nyitogatni. Amúgy is van benzincsap amit zárni/nyitni kell.

Mentem egy 5Km-s próbakört, most jól megy. Bár az új szíjnak még be kell kopnia, de a variátorral most úgy néz ki nincs gond, meg most ideig-óráig a karburáció/szívató is oké.

[ Szerkesztve ]

(#80470) Zoli bácsi


Zoli bácsi
őstag

Egy kérdés...Végül is úgy merült fel bennem a kérdés, hogy a benzinkútnál vettünk egy bikázókábelt a lányom autójába, és elmagyaráztam neki hogyan kell használni....
Szóval csak az merült fel bennem, hogy ugye a robogómon (Liberty 125) nincs berúgókar. Meg ezt betolni sem lehet, mint egy kisköbcentis váltós motort. Mi van, ha lemerül az akku?
Be lehet bikázni egy autó akkumulátoráról? Józan paraszti ésszel azt mondanám hogy igen, mert mindegyik 12 V. Motoros kollégám szerint nem lenne jó ötlet, mert az autó akkumulátora jóval több energiát tárol..Baj lenne a motornál....
Tudja valaki, hogy "bikázható" lenne egy 6Ah motor aksi egy nagyjából 10x ekkora autó akkuról? Persze végszükség esetén, otthon töltőre tenném... :K

(#80471) nyogo83 válasza Zoli bácsi (#80470) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

"Motoros kollégám szerint nem lenne jó ötlet, mert az autó akkumulátora jóval több energiát tárol..Baj lenne a motornál...."

Dehogy is, ez hulyeseg. Csak annyi aramot fog felvenni a motor oninditoja, amennyit a sajat akksibol is felvenne(kicsit leegyszerusitve).
Semmi gond nincs belole, ha auto akksirol bikazod. Nagyon sok roncsom lenne mar, ha mind megdoglott volna ettol :))

[ Szerkesztve ]

(#80472) Zoli bácsi válasza nyogo83 (#80471) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Köszi. Nekem is van bikakábel az autómban. Egyszer rajt hagytam a világítást, és nem indult el (Kb 5-6 éves aksi, 10-15 perc alatt annyira lemerült hogy nem indított). Integettem le az autósokat, ez a lemerülés egy út széli parkolóban volt. Sokan segítettek volna, de senkinek nem volt kábelja. Aztán valakinek volt Megfogadtam, veszek, vettem is, benn a csomagtartóban. Én is segítek ha tudok....Most már motorosnak is mernék bátran segíteni! Eddig is segítettem volna, de nem lettem volna biztos, nem-e lesz valami károsodás.... :R

(#80473) #89309696 válasza Zoli bácsi (#80470) üzenetére


#89309696
törölt tag

Simán, én a fűnyírótraktort indítom kocsiról, mert döglött benne az akku és lusta vagyok/nincs kedvem pénzt kiadni az akkura.

A jobb bikakábelek közül kell válogatni. Sajnos sok a kacat közöttük aminek a vastag gumija alatt másfél milis vékony rézdrót van. Mondjuk ezekkel is lehet bikázni, csak az a titka, hogy rákapcsolás után 5-10 percet várni kell amíg áttölt és csak utána indítózni (kocsinál).
Egy robogónál mondjuk nem kell, mert szinte semmi az energiafelvétele.

[ Szerkesztve ]

(#80474) FeniX-


FeniX-
aktív tag

No, téliesítettük a mocikát, kezd igazán ronda kinézete lenni végre. :)
Már csak valami plexit kéne kihalásznom a vatera/jófogás/ebay szentháromságból. :)

(#80475) Zoli bácsi válasza FeniX- (#80474) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Ybrahim 250?
Kár hogy már nem gyártják. :)

(#80476) KTMHobby3 válasza FeniX- (#80474) üzenetére


KTMHobby3
tag

Szia!
Az enyémre ilyent csináltam plexiből, egy Hondáról lekoppintva, átalakítva. Nem nagy, de nagyon jól véd a menetszéltől. Anyagköltség kb. 5 ezer. Hőlégfúvóval megmelegítettem és meghajlítottam, domborítottam.

Gondolatébresztőnek szántam.

(#80477) FeniX- válasza KTMHobby3 (#80476) üzenetére


FeniX-
aktív tag

@Zoli Bácsi: igen.

@KTMHobby, pfú, ez baromi jó, mesélj már egy kicsit. Nem vagyok járatos a plexi alakításában. Vágnod is kellett, vagy csak alakítani?
Nézegettem én is pár használtat, de egyelőre nem találtam olyat, ami méretben megfelelő lett volna.

Még régebben egyszer vateráztam egy nagyplexit anno a cbf 125-höz, amit 60km-ről hoztam el, úgy, hogy a hátamra celluxozta az eladó, mint vmi teknőspáncélt. :) Gondoltam, csinálok hozzá konzolt, stb, de aztán nem lett belőle semmi, és eladtam egy futárnak.

(#80478) KTMHobby3 válasza FeniX- (#80477) üzenetére


KTMHobby3
tag

Egy sima plexi lemezből kifűrészeltem, aztán hőlégfúvóval melegítve hajlítottam. A melegített oldal enged, ezért az lesz a domború része. Ha érdekel, elküldöm a sablont róla. Megcsinálhatod nagyobbra is, ami passzol a motorodhoz. Oldalról így néz ki:

(#80479) gboszi válasza KTMHobby3 (#80476) üzenetére


gboszi
senior tag

:C :C :C
Nagyon komoly, le a kalappal.

"If you're good at something, never do it for free!"

(#80480) FeniX- válasza KTMHobby3 (#80478) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Hali, köszi, egyelőre evidenciába tartom. Utána kell néznem ennek a plexi mókolásnak.
Totál meg voltam róla győződve, hogy ez reped, törik, ha hozzányúl az ember.

(#80481) KTMHobby3 válasza FeniX- (#80480) üzenetére


KTMHobby3
tag

Igazad van, eléggé kényes a fűrészelése. De ha finoman bánsz vele, semmi probléma nincs vele. Felmelegítve eléggé könnyen formálható. Nekem nem ez az első, amit csináltam, már elég sokat fűrészeltem, hajlítottam. Az elsőt egy Tatran robogóra csináltam, sok évvel ezelőtt. A mostanit 4 mm-es plexiből csináltam, pár éve fenn van a motoromon. És nem kell elhinned, de gyorsabb tőle a motorom.

(#80482) FeniX- válasza KTMHobby3 (#80481) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Elhiszem, és részben folyton irigykedek, hogy "vidéken" van még létjogosultsága a mopedeknek.
Itt a "nagy faluban" annyira türelmetlenek az emberek, hogy földbe tiporják a 40km/h-t.

(#80483) KTMHobby3 válasza FeniX- (#80482) üzenetére


KTMHobby3
tag

Sajnos igazad van, akárhányszor felmegyek a "Nagyfaluba", minden alkalommal tapasztalom. Azt azonban ne hidd hogy ez a csotrogány csak 40-et tud. 75-ig szépen gyorsul.

(#80484) d@vee válasza FeniX- (#80482) üzenetére


d@vee
őstag

Még szerencse, hogy ritka jószág az, ami max 40-et megy :D

Ja

(#80485) FeniX- válasza KTMHobby3 (#80483) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Jaja, elhiszem. Amúgymeg szinte tökmindegy, hogy mennyivel mész, 80-nál is simán megpróbálnak leelőzni a motorral Bp-n.

(#80486) KTMHobby3 válasza FeniX- (#80485) üzenetére


KTMHobby3
tag

Számomra az volt a legfontosabb hogy fel tudjam venni a forgalom ritmusát, ezért tuningoltam kicsit a motort. De mindig akad 1-2 elvetemült, azokat meg hagyni kell, jobb elkerülni őket.

(#80487) FeniX- válasza KTMHobby3 (#80486) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Jaja, előzzön le, aztán legyen előttem.
Sokszor autóúton is azt csinálom, hogy magam elé engedek egy autót, és utána megyek mögötte 80-al. Ő az előretolt testőr. :)

(#80488) FeniX- válasza FeniX- (#80487) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Mérgelődöm egy sort, mert ki lett írva a társasházban, ahol lakom újfent, hogy kvázi a most lezajló lom(b)talanítás (hehe) után megint tűzvédelmi ellenőrzés lesz, és a motort nem tarthatom bent.

Tökre megértem, de pl. éjszakára nem szívesen hagyom kint. Eddig úgy működött a dolog, hogy reggel 6, 7 körül kitoltam, + ponyva, lánc, este 20.00 körül meg vissza a pincefolyosóra.

Franc sem akarná kint tárolni, akármennyire is le lehet lakatolni.
No meg akkor ezekszerint a pincehelységekbe még egy nyamvadt láncspray-t sem tarthatnék, mert az is tűzveszélyes?

Ahány oldal, annyiféle doksi van a neten, van, ahol azt írják, hogy á lá nátúr, 5 liter tűzveszélyes folyadék tárolható, máshol még ezt sem szabad. (pl. 5 L motorolaj?)

(#80489) KTMHobby3 válasza FeniX- (#80488) üzenetére


KTMHobby3
tag

Jó lesz ha ennek utána nézel, ugyanis az autó nem tűzveszélyes, ezért szerintem a motor sem. De ha tartályban tartasz benzint, az igen. A garázs nem számít tűzveszélyes helyiségnek, de ha benzint is tárolsz benne, akkor igen.

(#80490) #89309696 válasza FeniX- (#80488) üzenetére


#89309696
törölt tag

Az önkoritól vagy a helyi tűzoltóságtól kérdezz rá, hogy arra a házra mi a pontos szabály. Valamennyit lehet bent tartani kannában, a motor ráadásul szerintem nem számít ebbe bele.

(#80491) FeniX- válasza #89309696 (#80490) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Elvileg, a ház szabályzatában azt írják, hogy a pincefolyosón motor még leszerelt/üres tankkal sem tárolható.
Na mindegy, azért utánanézek, köszi!

(#80492) nyogo83 válasza FeniX- (#80491) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Sajnos ez egy ilyen idiota dolog a tarsashazak szabalyzataban. En se tarolhatnam a full ures robogot a pinceben, mert “tuzveszelyes”. De a 20 eve ott tarolt ocska konyvek, rongyok, dobozok nem...

[ Szerkesztve ]

(#80493) FeniX- válasza nyogo83 (#80492) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Ez van. Ha már itt tartunk, érdemes lehet riasztót szereltetni a mociba? Van valamilyen "fajta", ami ajánlott lehet?
(A simán vijjogós mizériának kevés értelmét látom)
Autókhoz van ez a "pajzs" cucc, ami önerőből lophatatlanná teszi az autót (hacsaknem trélerrel ugye).. motornál gondolom nincs ilyen. :-D Hegesszem oda a kapuhoz.

(#80494) nyogo83 válasza FeniX- (#80493) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Motornal kis tulzassal felesleges tulbonyolitani az inditasgatlast vayg kolteni ra. Boven eleg, ha valahova rejtve egy kapcsolot berak az ember, ami megszakitja a CDI gyujtasjelet a trafohoz vagy a fotengely pickup jelet a CDI-ig. Minden tovabbi kb felesleges.

Mondom ezt azert, mert a tolvaj vagy eleve kisbusszal/valami platos kisteherrel megy es egyben feldobjak ra a motort, vagy levagja a lancot es vagy eltorve a gyujtaskapcsolot inditja be, vagy vezeteket vag es azzal. De ha nem indul, akkor meg megprobalja eltolni.

Az egyetlen valamit ero megoldas, a GPS-es sim kartyas riaszto. Nem tul nagy osszegert (5-6 ezerert) mar lehet ebayrol rendelni, kb gyufasdoboz meretu. Kell bele egy SIM kartya, amin van valamennyi minimalis adatforgalom is egy honapban(50-10mega eleg).
Be kell kotni akksira, ha hasznalva van a motor, nem fogja lemeriteni.
A motor mozgatasara SMS-t kuld a beallitott telefonszamra, vagy hivja a szamot. A poziciojat pedig meg lehet nezni online egy terkepen, szoval ha el is vittek, letudod kovetni merre ment. Ilyenek

[ Szerkesztve ]

(#80495) FeniX- válasza nyogo83 (#80494) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Köszönöm, megnézem!

(#80496) Tamás9x


Tamás9x
őstag

50-aeroxra mi a legkézenfekvőbb hátsó sárvédő, ami a lehető legalacsonyabban már fogja a "koszt" ezekkel az univerzálisakkal próbálkozott már valaki?

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#80497) lesli.h válasza Tamás9x (#80496) üzenetére


lesli.h
aktív tag

Az Egümotornál lehet kapni gyárit. Én is próbálkoztam több féle gumival is de csak el pocsékolt idő volt. A gyári az igazi még ha utángyártott is.

[ Szerkesztve ]

(#80498) energy4ever


energy4ever
addikt

OEM-nel NZI akcio!!!! Brutalisan jo arak vannak. Aki uj bukot szeretne, annak tessek lecsapnija! :K [link]

(#80499) nyogo83 válasza energy4ever (#80498) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Thx :R
Kb 2 honapja a kosarban van egy uj Combi Duo, csak vartam hatha lesz oszi akcio.
Igy 20k-ert ingyen szallitassal kb ajandek.

(#80500) Tothgera30 válasza Tamás9x (#80496) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Bontottan veszel egy gyárit, attól jobb nincs.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.