Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz runner 125 #26829 üzenetére

    "új FSI VW motorok turbóval - hullanak szét dögivel" - Ehhez hozzájárul az is hogy nem megfelelően használják az autót, vagy hogy hosszabb út után rögtön leállítják és a turbónak sem lesz kenése, olajcsere periódust 10 ezer km-enként érdemes lenne megejteni, de erről is elfelejtkeznek. Láttam én már egy olajjal elment golfot, 57 ezer km-nél szét kellett bontani a blokkot, mert a motor és a turbó megsült. Persze volt hogy dieselnél, a direktszűrő miatt szép látszottak a csíkok a hengerfalon a beengedett kosz miatt, pedig egy gyári gépnek még 300 ezer km után is látszanak a hónolások a hengerfalon. Természetesen dieselnél a chiptuning is egy nagy hókuszpókusz, meg a turbóval való játszadozás, akkor elve leveszti az előnyét, vagyis a csekély fogyasztást, mert ha egy húzott PD TDI-nek odalépnek, az is lazán bever 10 liter gázolajat, persze mivel a forgattyús mechanikája elég masszív ezért szeretik piszkálgatni, azután viszont van bőséges forgatónyomaték, ami akár a kasznit is megcsavarja, csak a fogyasztás és szervizigény is magasabb lesz.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés