Hirdetés
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- 🖥️⛅
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #26829 üzenetére
"új FSI VW motorok turbóval - hullanak szét dögivel" - Ehhez hozzájárul az is hogy nem megfelelően használják az autót, vagy hogy hosszabb út után rögtön leállítják és a turbónak sem lesz kenése, olajcsere periódust 10 ezer km-enként érdemes lenne megejteni, de erről is elfelejtkeznek. Láttam én már egy olajjal elment golfot, 57 ezer km-nél szét kellett bontani a blokkot, mert a motor és a turbó megsült. Persze volt hogy dieselnél, a direktszűrő miatt szép látszottak a csíkok a hengerfalon a beengedett kosz miatt, pedig egy gyári gépnek még 300 ezer km után is látszanak a hónolások a hengerfalon. Természetesen dieselnél a chiptuning is egy nagy hókuszpókusz, meg a turbóval való játszadozás, akkor elve leveszti az előnyét, vagyis a csekély fogyasztást, mert ha egy húzott PD TDI-nek odalépnek, az is lazán bever 10 liter gázolajat, persze mivel a forgattyús mechanikája elég masszív ezért szeretik piszkálgatni, azután viszont van bőséges forgatónyomaték, ami akár a kasznit is megcsavarja, csak a fogyasztás és szervizigény is magasabb lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest