Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-09-10 11:07:49

LOGOUT.hu

Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! :) Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48310) Zedz


Zedz
addikt

Sziasztok!

Teljesen laikusként érkeztem hozzátok, segítségért jöttem. :)
Fényképezőgépet szeretnék vásárolni, mert eljött az a pont, ahol az iPhone már sajnos nem elég. A topik összefoglalóban talált kérdésekre szeretnék először válaszolni:

Gépre szánt összeg?
Igazából nem annyira számít. Mint írtam totál laikus vagyok a témában, teljesen kezdő, ezért gondolom az ilyen igényeknek megfelelő gépek nem fél millió forintnál fognak kezdődni. Amiket néztem eddig kb. 200 körül vannak, de erre még visszatérek. Ha mondjuk kapok 2-3 ajánlást, és azt mondjátok, hogy xy model jobb de 20 ezerrel drágább, akkor kifizetem azt a többletet.

Felhasználás?
Szívesen leírnám, hogy "mindenre", de kicsit pontosabban: a mindennapokat szeretném megörökíteni a géppel. A macskánkat, a barátnőmet, a baráti vacsorákat vagy épp a sörkóstolást a belvárosban. A kirándulásokat, nyaralásokat, ismerősöket és élményeket. Szóval nincs egy specifikus terület amire használva lenne.

Méret számít?
Nem.

Videóra szükség van?
Nincs. Az sem zavarna, ha nem tudná a gép.

Csak új gép jöhet szóba vagy használt is?
Igen, csak új. Szeretném kérni, hogy a használt vásárlást ne vegyük számításba. Tudom, hogy jót akartok és sokszor lehet régebbi de kíváló dolgokat kevesebbért venni használtan, de nem szoktam használt dolgokat vásárolni, sajnos bizalmatlan vagyok. :(

Egyéb kívánság, speciális igények?
Igazából nincs.