Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-09-10 11:07:49

LOGOUT.hu

Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! :) Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35793) grigo


grigo
őstag

Sziasztok, úgy néz ki megvehetem a fényképezőgépemet besegít egy szülői kölcsön így akár jól is járhatok mert pl Fujinál most van visszatérítés így nem szeretnék lemaradni egy jó akcióról.

Óriási harc előtt állok, nem tudom mi lenne a jó megoldás. Próbálok nem sokat pofázni és mindent elmondani.
- amatőr vagyok, hobbista, nem kenyeret keresek vele
- Jelenleg amim van: Canon 600D, Tamron 17-50 2.8 stabi nélküli, 50mm 1.8II, YN568EXII + manuálok
- raw-ban fotózok manuálban, szeretek utólag pepecselni velük, jpeget gépvásárlás után 1 hónappal elhagytam, videót 1 percet sem rögzítettem 2013-as vásárlás óta, de ha lenne 4K nem mondom hogy soha nem érdekelne, sosem tudhatjuk
- amit nem szeretek a jelenlegi szettemben: zaj, dinamika hiánya
- amit keresek: a lehető legjobb képminőség, fenntartható rendszer, jobb low light és jobb dinamika
- amire szeretném: természetjárás közben táj- és makró fotók, természetfotók, kisállat 'portrék' (menhelyi társ. munka) és mégis csak a fotózás csúcsa az emberi portrék. Ez utóbbit szeretném kipróbálni, eddig nem igazán az én terepem volt. Amire még nagy vágyam, vállalható tejutas képet készíteni. Timelapse is érdekelne (zárkímélős verzióban)
- manuálok: igen vannak, használom, szeretem ezeket a régi "sz.rokat"
- keretem: 400e. Ez ilyen lélektani, 425 még belefér ha életem ajánlatába belefutok