Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  Milyen okostelefont vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-04 10:31:59

LOGOUT.hu

Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101151) Sungoo válasza #46372352 (#101150) üzenetére


Sungoo
addikt

A Telemaxot nem ismerem, a Sony-val volt egyszer kontaktom, gördülékenyen ment minden.

(#101152) steve


steve
újonc

Sziasztok!

Okostelefon szeretnék vásárolni, de nagyon kezdő vagyok, ezért fordulok hozzátok remélve, hogy segítségemre tudtok lenni. A készüléket főleg internetezésre, gps helymeghatározásra, mp4, avi, mkv kiterjesztésű fájlok lejátszására, word szövegszerkesztésre, zenehallgatásra, fényképezésre használnám, és ami még kialakulna a használat során. Nem egész napos használatra lenne, hanem kb. naponta maximum 2-3-4 órányira. 50-60 ezer forintot szánnék rá. Egy ismerősöm a Xiaomi Redmi Note 3 típusú készüléket ajánlotta, ami tetszik, de azt olvastam, hogy vannak olyanok, melyeknél nem magyar a menü. A 16 vagy 32 GB-os tárhely, amit ugye nem lehet bővíteni, számomra még elfogadható. Viszont a hátlapját nem lehet leszedni. Ergó, ha tönkremegy az akkumulátor, akkor egy másik készüléket kel vennem?

Hálás volnék, ha ellátnátok tanácsokkal akár más típusú készüléket illetően is.

Üdvözlettel:
Steve

(#101153) beg válasza steve (#101152) üzenetére


beg
veterán

Mi pedig hálásak lennénk az indokolatlan kiemelés mellőzéséért. (Ha megnézed ezt vagy más topikot, senki sem használja.)

Az ilyet el sem olvasom, bocsi :)

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.