Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-01-14 14:06:07

LOGOUT.hu

Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71701) Top cat válasza Barret001 (#71700) üzenetére


Top cat
őstag

Láttam már olyant, hogy kiszakadt bakancsba esett a salak. Élőszőr csak szimatolt az illető, hogy mi ez a szag, de utána már járta az esőtáncot. :D

Bakancsba még hagyján. Láttam olyant akinek a fülébe esett. :DDD

(#71702) lemmy71 válasza Barret001 (#71700) üzenetére


lemmy71
őstag

Én itthon általában bőr alföldi papucsban hegesztek elektródával, volt már hogy a cunder a nike orrát átégette volt ám öröm :DDD

(#71703) darvinya


darvinya
titán

Ha már munkavédelem.
Régen volt nyári hegesztő bőr elsőrészes nyak védős kötény-köpenyem.
Nagyon szerettem, de hamar lába kélt, mikor építkezésre vittem, hogy villámhárító rendszert hegesszem, flexeljem tálcát, stb.
Hátúlról szellős volt, így nyáron nem izzadt rám, kötény takarta bakancs szárát, belső zseb, stb.
Lényeg, hogy azóta sem találkoztam ilyen m.ruhával.
Lehet azért, mert még CsMSzKI régi rendszeréből vehettem meg.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#71704) hzsolee válasza Top cat (#71701) üzenetére


hzsolee
őstag

Link

:D :DD

[ Szerkesztve ]

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#71705) Inhouse válasza Barret001 (#71700) üzenetére


Inhouse
őstag

Én pólóban és rövidgatyában is úgy izzadok, hogy a fejemen kell legyen egy nedvszívó kendő, különben a szemembe folyik az izzadság. A hátamon csurom víz a póló, de még lehet a gatyám se száraz...pedig be még nem csurog. :)
A szandálból is meglepően nehéz kiugrani ilyen esetben, a papucs az igazi! :)

Üdv Inhouse

(#71706) Reggie0 válasza Barret001 (#71700) üzenetére


Reggie0
félisten

Az urhajos ruha az klimatizalt. Legalabbis amivel ursetara mennek :)

(#71707) Gyarmati_ válasza Reggie0 (#71706) üzenetére


Gyarmati_
senior tag

Az viszont lehet nem igazán bírja a szikrákat. :))

EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.

(#71708) Reggie0 válasza Gyarmati_ (#71707) üzenetére


Reggie0
félisten

Csak alaoltozonek gondoltam :)

(#71709) qdak


qdak
addikt

Közben megszületett a mosogatógép bekötése, kő kemény szívás volt:
- [kép]
Na ez így nem működik hiába tekerem agyig a 3/8@1/2" teljesen a csapig bement...
- [kép]
Másik csapot keres, lepróbál, csap ok, többi szivárog...
- [kép]
Húztam mindenen, de megint a 1/2@3/8", újra leszed, tekertem rá még vagy 1m teflonszalagot, most kopp kopp ok.
- [kép]
A mosogatógép kivezetőcsöve, meg a szifonon lévő cső nem egy méret :F pedig a másik mosogatószifon csatlakozójára meg simán fel ment :F erre valami ötlet ?
Amit képen láttok az a mosogató túlfolyó, arra tettem fel ideiglenesen...

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#71710) emre válasza qdak (#71709) üzenetére


emre
veterán

Teflon szalaggal nem is lehet rendesen tömíteni, bár van aki azzal is tud.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#71711) Gyarmati_ válasza Reggie0 (#71708) üzenetére


Gyarmati_
senior tag

Úgy remek :C

EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.

(#71712) do3om válasza emre (#71710) üzenetére


do3om
addikt

Én mindig azt használok, igaz van Loctite is, a sima szalaggal is elsőre összerakok bármit. Munkahelyen meg 8 bár, víz-levegő csövekhez is használjuk. Van kender de ez gyorsabban megy, vannak olyan szűkítések hogy pl 1 1/2"-ról megyünk 1/2" ra persze pont nincs olyan elem ami több méretet ugrana szóval mint egy piramis úgy néz ki. :D
A kender biztos tartósabb de több az előkészítés, és szerintem nehezebb is jól használni.

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#71713) hzsolee válasza qdak (#71709) üzenetére


hzsolee
őstag

Loctite 55 a te barátod. Ezek a teflon szalagok szart sem érnek. Biztos van aki ezután lehúrrog, de aki szopni akar vegyen teflont....
Ja, hétvégén zárt boltok mellett ilyesmi halálos :DD tuti egy olyan bizbasz kell amit nem vettél meg, pedig a boltban 2x is a kezedben volt....

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#71714) qdak válasza emre (#71710) üzenetére


qdak
addikt

Én mindig azt használok :D
Igazából csak nem húztam meg rendesen, de olyan gyengének tűnik és már törtem el csapot fogóval (nem mofém...)

do3om ez ilyen, majd egyszer anyámnál lefotózom amit a vízvezetékszerelő rakott össze :D

hzsolee jóaz hiddel ;)
Hál' isten teljesen ki lett cserélve az összes vízvezeték költözéskor, úgyhogy van egy két tartalék, bár sok a rosszvas, vagy 1" széles anyagok, bár mosogató alatt elfért volna :D

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#71715) PitLee válasza qdak (#71709) üzenetére


PitLee
őstag

Előszokott fordulni, hogyha többféle alkatrész és többféle gyártó, akkor az egy kicsit nagyobb belsőmenetet csinált, a másik meg egy kicsivel kisebb külsőt és úgy lötyögnek egymásban és a világ összes tömítőanyaga is kevés akar lenni.

Régen a horganyzott csőszerelvényeknél még dívott a kúpos menet azok megtudtak szorulni egymásban és tartást is adtak a csöveknek, csak tömíteni kellet a menetet kóccal.

Szalag helyett van már zsinór is.
YT videó
Én a videóban látott kócolást jobban elszoktam igazítani, főleg az elején a menetek közé.

(#71716) qdak válasza PitLee (#71715) üzenetére


qdak
addikt

Az 1/2-3/8" 3/8" belső része végig menet volt, így teljesen a casp menetén túlig be tudtam csavarni, gondolom a csap ezen részét flexire tervezték.

Lehet majd ha elfogy megpróbálom azt, amit a videón ráteker nekem kevésnek tűnik :D

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#71717) chopin42


chopin42
őstag

Üdv!
Következzen az első gányom, amit itt megosztok (és létrehoztam)!
Egy 40 négyzetméteres 10. emeleti panel előterében lévő szoci beépített szekrény az "áldozat". Eredetileg be volt polcolva és elfekvőben lévő, nem használt cuccokkal volt tele (vállalhatatlanul, arról nem is csináltam képet). A gány része az, hogy egy meglévő szekrény vállfatartó rúdját kellett beszabni, ami már nem kellett másra (egy Fieldmann FDMB 200171-E volt az eszköz, itt kaptam ajánlást, bevált!). A gond az, hogy valami ótvaros barom módon rosszul mértem le (nem is értem) és vagy 2(!) centivel rövidebb lett :W !
Így kellett valami, amivel kitoldom oldalra, hogy ne essen ki a tartókból. Az egyik oldalra volt egy darab hulladék bútorlap a szekrényben, de a másik oldalra alig találtam valamit, míg a konyhapulton megláttam egy üdítős kupakot :D Szóval a bal oldalt azzal ékeltem ki, csavarok be, és készen is állt a tökéletes gány (némi takarítás után) :C
Következzenek a képek a beszerelt rúddal, és bepakolva:
Takarítás előtt:


Takartítás után:

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#71718) hzsolee válasza qdak (#71714) üzenetére


hzsolee
őstag

Ja, meg nem olvastam az előzményeket, de minek ennyi idom? Egy kombi sarokszelep azt' csókolom... Mondjuk akkor meg nem passzol a topik címhez :D

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#71719) qdak válasza hzsolee (#71718) üzenetére


qdak
addikt

Ott is le kellett volna zárni a nem használt kimeneteket, eredetileg a 3/8" kivezetésü csapot akartam hagyni, csak nem hozzá való 3/8@1/2" vettem, mert végig menetes és nem szorult meg (1. kép jobb oldalán látszik.)
Hát 700,- ft al volt drágább mint az egész kócerály Szatmáriba nincs 3000,- :U , jókor szólsz :D

[ Szerkesztve ]

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#71720) inf3rno válasza emre (#71710) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nekem a teflon zsinór bevált legutóbb. A szalag lehet, hogy más. :F

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#71721) inf3rno válasza chopin42 (#71717) üzenetére


inf3rno
nagyúr

:C :C :C

Buliban hasznos! =]

(#71722) cinemazealot válasza chopin42 (#71717) üzenetére


cinemazealot
addikt

Nem lehet, hogy a rúd rossz végét próbáltad végül beszerelni, míg a pontosan lemért vége ment az enyészetbe? :D

(#71723) chopin42 válasza cinemazealot (#71722) üzenetére


chopin42
őstag

Sajna nem :( ,de így legalább kellett gondolkodni is egy kicsit, meg jöhetett ide :D

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#71724) emre válasza inf3rno (#71720) üzenetére


emre
veterán

Kisebb, finom menetű elemekhez például levegős csatlakozókhoz jó lehet a szalag.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#71725) darvinya


darvinya
titán

Ötlet pattant ki:
Hátha van itt olyan cég ismeretség, ami gyárt egyedi gyártású vill.motort és vezérlőt.
Milyen jó lenne '98-as Ford Escort-omon lenne elektromos hajtás is.
Hátsó kerék dobfékes (∅≈220mm-es) és 14"-os felni között van bőven hely kialakítani egy e.motor.
2db akku (kisebb)pakk elférne csomagtartóban úgy, hogy hely nem veszne.
Gázpedál, azaz folytószelep tengelyes, ami már van helyzet/pozíció érzékelő, ezzel megoldható lenne vill.motor szabályozás.
Motor generátor mögött van elég hely, így generátor tengelyre szerelhető plusz generátor akku töltéshez.
Stb.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#71726) DJGABI válasza darvinya (#71725) üzenetére


DJGABI
addikt

mármint hobbiautó, vagy forgalomban is szeretnéd használni? kpm mennyire kultiválja utóbbit?

<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>

(#71727) darvinya válasza DJGABI (#71726) üzenetére


darvinya
titán

Nem módosítom eredeti autót, csak hozzárakok.
KPM-es kötöttséget előre leinformálnám.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#71728) rosejbli válasza darvinya (#71725) üzenetére


rosejbli
senior tag

Totalcar idei évadában pont most alakítanak át egy porshét full elektromosra.
Viszont szerintem elkészítéssel, engedélyezéssel annak az escort értékének sokszorosát kellene beleborítani, hogy közúton lehessen használni.

(#71729) darvinya válasza rosejbli (#71728) üzenetére


darvinya
titán

Full elektromos és kiegészítő között van különbség.
Céget keresek, ami lát benne jövőt, és sorozat gyártásban olcsóbb lenne.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#71730) PROTRON válasza darvinya (#71729) üzenetére


PROTRON
addikt

Biztos hogy jó helyen néztél utána a törvényi szabályozásnak?
Mert már az utólag felrakott spoilerek esetén is buktathatják a kocsikat a forgalmin ha épp rajta marad, pláne egy olyan motor és hajtás esetében ami sokkal nagyobb befolyással lehet a jármű menettulajdonságaira.
Hisz azzal hogy az előre meghatározott helyekhez képest más pozícióban építesz bele súlyt változnak a menettulajdonságok.

Nem kötekedni akarunk, csak segíteni, nehogy a belefeccölt pénzek után, a végén derüljenek ki a buktatók.

Persze a "sorozatgyártás" az más tészta, oda megérheti milliókért engedélyeztetni a prototípus kasztnit.

Én amúgy nem ismerek ilyen céget, de ha sikerrel jártok engem is érdekel a kontakt, igaz nem ford escortal kapcsolatban. :)

[ Szerkesztve ]

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#71731) darvinya válasza PROTRON (#71730) üzenetére


darvinya
titán

Csomagtartóba írásod szerint, semmit sem szabad rakni, mert ezzel megváltozik a menet tuladonság. :DDD

Még csak kutakodok, hátha van honi cég, aki lát jövőt benne.
Olyan van külföldi, stb. ami meglévő rendszert rak át, ami már nagy módosításnak számít.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#71732) PROTRON válasza darvinya (#71731) üzenetére


PROTRON
addikt

Direkt írtam hogy az "előre meghatározott helyekhez képest".
A csomagtartó helyét, maximális térfogatát és az engedélyezett tömeget ami belerakható tudtommal a gyártó határozza meg nem?
Ezek is olyan paraméterek, amiknek az engedélyeztetéséért milliókat fizetett a gyártó a folyamat során.

[ Szerkesztve ]

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#71733) pjen válasza darvinya (#71731) üzenetére


pjen
félisten

Egy targoncás cégnél keresgélj, meglepően erős vonó motorok vannak a tarikban.Ha komolyan gondolod vannak 50A terhelhetõségű orosz tirisztorjaim a vezérléshez.

[ Szerkesztve ]

(#71734) darvinya válasza pjen (#71733) üzenetére


darvinya
titán

Kösz, a tippet.

PROTRON

És én hol térnék el olyan nagy mérték, ami nem férne bele a gyártó által megadottól?
Mert ilyet nem vázoltam fel, tehát ránézésre meg sem mondható, hogy elektromos módosítás történt.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#71735) PROTRON válasza darvinya (#71734) üzenetére


PROTRON
addikt

Az oké hogy a szabályok alkotói időnként nagyon hülyék, de azért ennyire ne nézd sügérnek hogy a rendszeres vizsgán ne mérnék le a kocsi össz. tömegét és hasonlítják össze az eredeti alaplapon szereplőkkel...és ez csak egy példa, ami arra reflektál hogy ha bármi mást kiveszel a kocsiból azt észreveszi a biztos, ugyanakkor a bepakolt extra generátor, motor és akkupakknak van tömege.
A fizikát nem tudod átverni pusztán azzal hogy "kívülről nem látszik"...
Ne velem akarj vitatkozni, nézd meg rendesen a szabályozást hogyan tudod szabályosan végig vinni a folyamatot, mert az ahogyan most reagáltál arra irányul hogy keresed a kiskapukat ami nagyon nem jó.
Így is eléggé veszélyes üzem a közlekedés, nem kellenek benne olyan tákolmányok, amiket az összerakóik 1X ellenőriztek, aztán az első kritikus szituáció meg ember életekbe kerül.

Persze ahogy fentebb is írták a hobbiautó kategória az más, én a közforgalomról beszélek.

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#71736) cinemazealot válasza darvinya (#71725) üzenetére


cinemazealot
addikt

Az ötlet nem új, én is nagyon régóta gondolkozom azon, hogyan lehetne pl. a fékezési energiát hasznosítani a már meglévő belsőégésű motoros autókban, vagy esetleg olyan hajtással kiegészíteni, ami az araszolást környezet-barátabbá (de legalábbis kevésbé büdössé teszi). :K Anno láttam egy magyar videót (talán YT-on), amiben egy magyar úr szerelt valamilyen agymotoros "mankó" szerelvényt a Suzukijának a hátsó kerekeire, amivel a fent leírtakra tette képessé az autóját.

A téma azóta is érdekel különösen, amióta elektromos egykerekűn gurulok. Mert ha pl. már azt a kocsi után köthetném, a fékezésekkel megoldhatnám az ingyen töltését.

Érdekes téma, nyitott vagyok az ötletelésre. :)

(#71737) Inhouse válasza darvinya (#71725) üzenetére


Inhouse
őstag

Sem fejlesztési, sem engedélyezési költségben nem lenne rentábilis. Senki nem fog neked az Escortba ilyet fejleszteni, mivel előre gondolkodnak, terveznek, és tudják, hogy mi mibe kerül, és mennyi idő. Gondolom csak viccelsz...maga az akkupakk, a vezérlő, a kábelezés és a motorok anyagárban többe kerülnének, mint amit az autó most ér, munkadíj és fejlesztési költség nélkül.

Üdv Inhouse

(#71738) lemmy71 válasza Inhouse (#71737) üzenetére


lemmy71
őstag

Ha már minden áron az elektromosság terén fejlesztené a fórumtárs az escortját, én ezt az irányát javallanám :DDD

(#71739) Barret001 válasza cinemazealot (#71736) üzenetére


Barret001
addikt

Fékezési energia visszatöltés úgy indul,hogy szuperkondenzátor! Azt Pár amperral visszatölteni az akkuba.Ennyi a lényege.

(#71740) darvinya válasza Inhouse (#71737) üzenetére


darvinya
titán

Még 1x, nem teljes elektromossá akarom tenni.
Amúgy vedd legújabbat autót, azaz vedd meg nekem, ha szerinted felesleges.

cinemazealot

Meglévő.technika használata nagyon.drága beépíteni és licensz használata.
De…Ford Toyota-nak eladott technológia licensz alapján vannak a mostani hibridek, így a Ford autóba építéskor ez a jogi gond letudva.

PROTRON

Szerinted vizsgára kipakolva vittem. :DDD
Azt a plusz 100-120kg ami benne volt érdekelt is valakit.
Ráadásul előre intézet jogi részt le tudnám.
Ennyi erővel mindig csak vegyük a külföldi technikát, ne fejlesztjünk.
És csodálkozunk miért csak bérgürizők vagyunk, s miért vagyunk kiszolgáltatva.

lemmy71

Csak nehogy egyik reggelre autód helyett egy grill vár. :DDD

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#71741) PROTRON válasza darvinya (#71740) üzenetére


PROTRON
addikt

Azért ne keverd a szezont a fazonnal, egy szóval nem írtam hogy ne fejlesszetek, sőt örülnék neki ha kitaposnátok előttem az utat és nekem már könnyebb lenne egy családi Daewoo Lanost átalakítani.
Pont a jogi rész(és ennek a költségezése) az amit megnehezítettek az elmúlt 10 évben, és erre hívtam fel a figyelmed hogy rendesen nézz utána mert az eddigiek alapján több a feltételezésed mint az előhívható pontos jogi információ.
Az hogy milyen toyota ford hibridek vannak jelenleg forgalomban még egyáltalán nem biztos hogy megfogja hatni azt a közlekedési hatóságot aki egyrészről a pénzre hajt, másrészről meg az ő felelősségük hogy kit engednek az utakra. Minden típus egyedi típusengedélyezéssel rendelkezik, hiába hasonlítanak egymásra.
2 autó menettulajdonságai már nagyon kis mértékű fizikai változás következtében is eltérhetnek.
Amikor én nézegettem az jött ki hogy 3-4 M lenne a fenti családi kocsit full elektromossá tenni minden engedélyezéssel ha a munkadíj baráti áras, szóval én csak örülnék neki ha ezt letudnátok nyomni értelmes árszintre.
Szerintem nagyon sokan szeretnék a régi, de egyébként megbízható kasztnival rendelkező kocsijukat elektromossá tenni, a full új kocsik árához képest jelentősen kevesebbért.

Azt a plusz 100-120kgot tudták hogy a csomagtartóban van, nem pedig olyan pozícióban ami extra hatást gyakorol a kocsi menettulajdonságaira.

[ Szerkesztve ]

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#71742) darvinya válasza PROTRON (#71741) üzenetére


darvinya
titán

Ok.

Röntgen szemük lenne, mert fel sem nyitották, s nem is kérdezték.
Súly mérés sem volt.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#71743) Inhouse válasza darvinya (#71740) üzenetére


Inhouse
őstag

Még 1x, nem teljes elektromossá akarom tenni.
Te tudod, hogy mit akarsz, de nem sokkal vagy előrébb így sem.

Amúgy vedd legújabbat autót, azaz vedd meg nekem, ha szerinted felesleges.
Ezt a mondatod nem igazán értem, de lehet, hogy jobb is így.

Üdv Inhouse

(#71744) EXIEZ válasza darvinya (#71742) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Műszakin is át tudsz menni fék nélkül, kérdés mennyire veszélyes utána forgalomban. Ugyanez mehet az átalakitásra is, a súly máshogy lesz oszlatva, mindegy mit csinálsz vele.

Plusz egy normális akkupakk, vagy kettő sem pille

[ Szerkesztve ]

(#71745) balazs1956


balazs1956
senior tag

Sziasztok !
A tanácsotokat szeretném kérni.
Kludi egykaros csapbetétemet ha már akadozik kicsit, pár évente kiszedem, és 20 %-os ecetes áztatás csodákat tesz, újabb pár évig hibátlanul működik.
Újabban azt csinálom, hogy a gumi és a menetes részeket szilikonzsírral vékonyan bekenem, mert így a legközelebbi szétszedésnél, elképzelésem szerint könnyebben szétjön.
Ezzel szemben ma alig tudtam szétszedni, és belül, mindenütt egy fehér állagú, anyagot, mintha szappan lenne, de volt ahol keményebb lerakósdásként jelentkezett.
Kérdésem az hogy okozhatta -e ezt a szilikonzsír, esetleg asszony valamilyen tisztogatási furmánya, és egyáltalán érdemes-e szilikonozni a gumi/ műanyag felületeket/meneteket? Segítségeteket előre is köszönöm szépen.

(#71746) hzsolee válasza balazs1956 (#71745) üzenetére


hzsolee
őstag

Én nem szoktam megkenni semmivel. Nem gondolom, hogy a szilikonzsír átalakul ilyen trutyivá. Mivel én csak a tetején látom ezt a valamit, kívülről érkezhet. Bár a "vezérlő kocka" furatába hogyan jutott be, azt nem tudom elképzelni... :F

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#71747) darvinya válasza EXIEZ (#71744) üzenetére


darvinya
titán

Miért ne lenne fék? :F
Nem írtam olyat, hogy hátsó féket (30%-ban adja a fékhatást) megszűntetem.

Inhouse

Ilyen hozzáállással nem is.

Szerinted felesleges régi autót felEsíteni, mert már van ilyen hibrid autó.
Arra írtam, hogy hajrá vedd meg neked, mert oly gazdag vagy.

Nem is értem miből van még ez a szemlélet, hogy csak gazdag tud fejleszteni.
Téves szemlélet, világ a közösségi fejlesztést veszik a gyártók, vagy lesz belőle gyártó.

Miért vagyok előnyben?
Mert Ford licensz alapján készült a Toyota, így Ford autóba építéskor nem kell ezt fizetni.
Sőt, angliai Ford Európa központtól kérhető bizonyítvány, amit honi hatóságnak el kell fogadnia.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#71748) Gyarmati_ válasza darvinya (#71747) üzenetére


Gyarmati_
senior tag

Szia!
Olvasgattam itt az előzményeket és a jogi dolgaiba most nem is mennék bele.
Szerintem jobban jársz ha szerzel egy olyan hátsó hidat, amiben a hajtás is benne van.
Így a rugózatlan tömeg marad amit a gyár kiszámolt, valamint egy motort a diffire tenni jóval egyszerűbb mint a fék köré illeszteni valahogy. Másik dolog hogy kívülről nem is fog látszódni az átalakítás.
A totalcar-on is most megy a porsche átépítés, ott is ehhez hasonlóan oldják meg a dolgot.
Mindenesetre sok sikert hozzá, ha lesz eredmény kérlek oszd meg velünk.

[ Szerkesztve ]

EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.

(#71749) darvinya válasza Gyarmati_ (#71748) üzenetére


darvinya
titán

Ez már akkora módosítás, amit semmilyen módon nem lehet elfogadtatni.
Escort nem hátsókerék hajtású, max. MK1-2-es, de enyém MK7-es.
Tehát max. magán területi használathoz lenne jó.
Annak meg végkép semmi értelme.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#71750) Gyarmati_ válasza darvinya (#71749) üzenetére


Gyarmati_
senior tag

Értem, azt gondoltam, hogy minden generációból volt 4*4, pl az RS gépek.

EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.