Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20301) asdf_ válasza qqzs (#20300) üzenetére


asdf_
veterán

Kérdés, hogy mennyibe került az eszköz, mikor vetted és főként kitől. (EU/nem EU cégtől)

(#20302) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Van egy felső kategóriás (700k+ ár) 2017.11.-ik hó végi vásárlási Asus laptopom, most van 3x szakszervizbe és úgy néz ki a 2.-ik (400k+ értékű) alaplapcsere lesz. Magánszemélyként lett vásárolva cég nevére. Kérhetnek cserét (újra - komplett gépet értve) vagy kp. vissza? (bolt megszűnt ahol véve lett, de tudom a nagykert aki behozta/tovább adta a boltnak)

Ilyenkor mik a jogaim, mit tehetek?

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20303) asdf_ válasza MaxxDamage (#20302) üzenetére


asdf_
veterán

Először is: 11. hó végi vásárlás és 2. alaplapcsere. Nincs olyan, hogy -ik. (és szakszervizbeN)

Olyan sincs, hogy magánszemélyként lett véve cég nevére. Az céges vásárlás, innentől kezdve vita esetén sem a fogyvédők sem a békéltető testület nem vehető igénybe, perelni lehet bíróságon.

Az alaplapcserével a gyártó jótállási kötelezettségének/saját önkéntes vállalásának eleget tesz, így a csere és a pénz vissza okafogyott.

(Legközelebb meg ebben az árkategóriában: Lenovo, Dell, HP, Fujitsu, már persze ha tényleg felsőkategóriás cuccról van szó és nem valami gamerről)

[ Szerkesztve ]

(#20304) MaxxDamage válasza asdf_ (#20303) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Gamer [link]
Vitáról szó sincs és ha rajtam múlik, nem is lesz.
Most beszéltem a hivatalos szakszerviz asusos szerviz technikussal telefonon.
Azt mondta fel szoktak (gyártó) ilyen esetben ajánlani új gépet és majd értesítenek a döntés felől. Ő jelzi nekik a problémát (99c a proci hőmérséklete és ez miatt annyira vissza vesz a teljesítményből, hogy nincs értelme vele foglalkozni - +tesztre gondolt)

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20305) qqzs válasza asdf_ (#20301) üzenetére


qqzs
őstag

250 EUR nemet amazon, 2017 dec. A garancia 2ev amit elismertek, nem ezzel van a gondom . Evek ota fitbitet hasznalok es mindig szepen kuldik ha meghibasodik valami, tobbszor csereltek mar orat, szijat, de most fordult elo eloszor, hogy lathatoan refurbished orat kuldtek. Ez kicsit fura, most oruljek hogy kuldtek egy mukodo peldanyt vagy szolhatok nekik hogy ilyen esetben ujra kene cserelni. Es meg az jutott eszembe hogy jogilag erre ujraindul a ket ev?

Eladó: GTS450

(#20306) LuckyL válasza MaxxDamage (#20304) üzenetére


LuckyL
őstag

amit adnak fogadd el, mert követelésed csak a megszűnt céggel szemben lehetne, az is csak polgári perben, mert nem fogyasztóként vásároltad

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20307) Lackooo84 válasza MaxxDamage (#20302) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nah ASUS és a magyar szerviz... hadd ne meséljek mit műveltek ismim vatta új 300k-s laptopjával... Először is, a kedves euronics nem vette vissza 14 napos elállásban a gépet, hanem elküldték a szervizbe. A tapipad hol működött, hol nem, meg volt oldalt kis rés az egyik oldalon, meg a kijelzőnél is volt illesztési hiba, egy nagy rés.... nos... azt ők úgy oldották meg, hogy odaragsztották a bezel keretet az lcd-hez.... a hivatalos szerviz... jó mi? Meg úgy adták vissza a gépet, hogy a csavarok kiálltak az aljából annyira nem voltak meghúzva. De keress rá nagyon sok a panasz rájuk. Soha nem tudták megoldani a hibát, mindig újabbal küldték vissza, meg összeb*szták karcolták. Na aztán 3.-4. alkalom után, (5 hónap alatt többet volt a szervizben a gép, mint a haveromnál) nagy nehezen csereutalványt adtak.

The Truth is out there...

(#20308) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#20307) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nálam eddig korrektek voltak és úgy kaptam vissza, ahogyan küldtem.
Csavarok nálam nem látszanak (gumis kupak rejti őket) és egyszer már megoldották a melegedési gondot új alaplap cserével. (3 hónapig) CPU fesz. VRM szabályzási gondja volt. /repasted nem segített/

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20309) bullseye válasza Lackooo84 (#20307) üzenetére


bullseye
addikt

Az mi, hogy nem vették vissza 14 napra? Nem kellett valamiért, vagy csak nem voltak hajlandóak?

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#20310) Superhun válasza bullseye (#20309) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Gondolom jöttek a szokásos megtévesztő dumákkal, hogy a gép nem csak kipróbálva volt, hibás géppel nem lehet elállni, stb... Emberünk meg hagyta magát meggyőzni.

(#20311) Lackooo84 válasza bullseye (#20309) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ugye látta a gépen az illesztési hibákat, touch nem akart működni, azt mondta az ASUS, h az windows 10 hiba (lol) stb, és ezután vissza akarta vinni a Euronicsba, és nem vették vissza, ehelyett szervizbe küldték. Utána mesélte már nekem, aztán felvilágosítottam, hogy mit kellett volna csinálnia. Sajnos sok tudattalan vásárló van, akikkel ezt megjátsszák. A másik pofátlanság, amivel átverték, hogy az ASUS az általa adott csereutalványra rányomtatta, hogy kézpénzre nem váltható, tehát arra kényszerítették, hogy a Euronicsba vásárolja le. Na mondom aztán ilyen végképp nincs... Mondtam neki, hogy ha nem adják vissza a lét panaszkönyv stb, de aztán ott levásárolta PS4-re stb, nem az a harcos típus a srác...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#20312) lumpy92 válasza Lackooo84 (#20311) üzenetére


lumpy92
aktív tag

Én nagyon megköszönném, ha most id leírnád, hogy pontosan mi a tendő ilyenkor. A panaszkönyvbe való íráson kívül más nem jut eszembe, na és akkor is a gépet hazaviszem magammal utána? Mire arra reagálnak lejár a 14 nap. Hogy működik ez? Köszönöm előre is.

"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"

(#20313) Lackooo84 válasza lumpy92 (#20312) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az lényegtelen, neked legyen írásos bizonyítékod, hogy az elállási szándékod jelezted (email). De ez a 14 napos elállás csak online vásárlásnál játszik ugye.

The Truth is out there...

(#20314) 4ron


4ron
senior tag

Sziasztok!

3 hete adtam be a Media Marktba az elromlott mikrót. Azt mondták, hogy kb. 2 héttel számoljak, elküldik Budapestre és bevizsgálják. Gondolom a jövő héten se lesz előrelépés az ügyben, mikró nélkül pedig eléggé kellemetlenek néha a mindennapok. Vennék én másikat, amíg vissza nem kapjuk a régit, de albérletben lakunk és már alapból az is nyűg, hogy a tulaj helyett nekem kell intézkedni.

30 nap után kérhetek pénzvisszafizetést? Vagy mit tanácsoltok, mit csináljak?

⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!

(#20315) BornToBePuli válasza 4ron (#20314) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Kérdezz rá a Mediamarktnál. Szólj a tulajdonosnak, hogy kérdezzen rá.

Read only felhasználó

(#20316) 4ron válasza BornToBePuli (#20315) üzenetére


4ron
senior tag

Már kérdeztem a Mediat 1 hete, azt ígérték meg kb. 1-2 hét. A tulajdonos alatt mit értesz, mit kérdezzek tőle?

⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!

(#20317) BogyóBP


BogyóBP
addikt

Sziasztok. Adott egy alaplap amit az A4team nél vásároltam nem kis összegért, és úgy néz ki gariztatni kéne de a cég megszűnt vagy ilyesmi mert sehol semmi info nincs már róla és a telefonszám se él, viszont a termékre még bőven van garancia, csakhogy a garancia levél is időközben eltűnt. A cégnél kitudtam volna állitatni újra a papirt mert a rendszerükbe benne van hiszen a doboz és minden megvan hozzá még a széria szám és SKU szám is ami kell, de így hogyan? A tápom is a szintén fentebb emlitett céghez garis abból is még 1 év van, akkor ezeket buktam vagy hogy van ez? Kihez lehet fordulni ilyenkor?

ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0

(#20318) MaxxDamage válasza BogyóBP (#20317) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Ha erről a boltról van szó, akkor ne is bánd, hogy megszűnt. :N -meg ám!- kép /másik infó/
Vedd fel a kapcsolatot a gyártóval (hazai képviselettel, ha nincs akkor külföldivel)
Megírod nekik mi a helyzet (röviden a lényeget) és SN/egyéb. alapján (elvileg) meg tudják mondani a hazai beszállító adatait/elérhetőségét és belük kell felvenned a kapcsolatot,
de mindez semmit sem ér, ha nincs számlád, se semmi dokud, amivel igazolod a vásárlás helyét,idejét,garanciáját stb...

Írj nekik mailt arajanlat@a4team.hu címre (hátha)
Azt lehet tudni milyen márka? (az alaplap)

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20319) embe válasza embe (#20276) üzenetére


embe
nagyúr

Na eltelt a 30 nap. Ezidő alatt én írtam nekik 3 emailt. Telefonáltam 3x. A telefonbeszélgetés során igérgetések, hogy megsürgeti a kollégát, stb. De eltelt a 30 ami az ÁFSZ-ükben van, hogy ez idő alatt kell válaszolniuk.
Egyszer nem hívtak, egy szaros emailt nem küldött ez a retek Easy shop.

Időmből kitelik, panaszt teszek a békéltető testületnél. Ott kell ugye, a fogyasztóvédelem megszűnt.
Egyébként ennek a szervezetnek lehet valami ráhatása a retek cégekre?
vagy csak ilyen "nesze semmi fogd meg jól" szervezet?

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#20320) MaxxDamage válasza embe (#20319) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én IDE is írnék, bár nem tudom mi a menete, de lehet az oldalon van némi infó. (megírhatod, ha ott sikerrel jársz) ahogy nézem az oldalt, eléggé hatásos. :K

Békéltető nekem nem jött be és túlságosan körülményes számomra... /többe kerül a leves, mint a hús esete kb./

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20321) embe válasza MaxxDamage (#20320) üzenetére


embe
nagyúr

Köszi a tippet!
Összeállítok egy irományt, aztán megküldöm 1-2 helyre.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#20322) MaxxDamage válasza embe (#20321) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Linkelt Fogyvéd-es dolog bejön, írd meg a menetét (akár Privátban is) mert lehet én is erre kényszerülök és nem ártana kis Help a dologhoz. :) :R

(#20317) BogyóBP: / +(#20318) MaxxDamage-hez jön A mail címre írva csak a számlát kérd ki és ha sikerrel jársz, akkor tiszta ügy onnantól.

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20323) BogyóBP válasza MaxxDamage (#20322) üzenetére


BogyóBP
addikt

A dobozon lévő széria számból nem kikövetkeztethető hogy kihez szól a garancia? Maga az MSI nem tudja lecsekkolni?

ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0

(#20324) MaxxDamage válasza BogyóBP (#20323) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

MSI csak a Magyarországi importőr/forgalmazó (nagyker) nevét tudja megmondani, akitől a bolt beszerezte (akitől te vetted).

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20325) BogyóBP válasza MaxxDamage (#20322) üzenetére


BogyóBP
addikt

Postafordultával vissza is jött a levél mivel nincs ilyen domain így az email cím sem él, evidens..

ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0

(#20326) Lavar


Lavar
aktív tag

Sziasztok!

Lehet buta kérdés, de neten rendelt hajszárítót vissza lehet küldeni 14 napos elállásra hivatkozva, ha pl. nem megfelelő a teljesítménye? (Még nem rendeltem meg.)

Az erről szóló rendelet említi a higiéniai okokból vissza nem küldhető hajnyírókat, hajformázókat, hajkeféket, stb.
A szárító is egyfajta formázó, de kipróbálásnál (igazából utána sem), nem érintkezik közvetlen a hajjal, mint az olyan tényleges hajformázók, ami pl. a hajgöndörítő, vagy hajvasaló.
Ezt ha bekapcsolom és látom, hogy nem elég erősen fúj, akkor már tudom róla, hogy nem lesz jó.
Szóval konkrétan nincs említve a szárító, de nem egyértelmű, hogy most kivétel-e vagy sem.
Már írtam a boltnak is, ahonnan rendelném, de gondoltam itt is megkérdezem.

[ Szerkesztve ]

(#20327) rhunseeker


rhunseeker
tag

Sziasztok!
Használtan vettem egy galaxy s9+ telefont, ami még garanciális jövő év szeptemberig. Mint kiderült nálam, mert az előző tulaj elvileg nem használta, nem működik az ujjlenyomat olvasó. Na most én a telefon mellé, egy Telekomos garancia jegyet kaptam, amin se pecsét se semmi. Kérdés: Ha én ezt beviszem a Samsunghoz így elfogadják?
Kértem a számlát nyilván az eladótól, ő azt mondta nem kell hozzá, de majd előkeresi. Eddig még nem sikerült.
Szóval erősködjek még a számláért, vagy anélkül is javítják?
Köszi a segítséget! :R

(#20328) Superhun válasza rhunseeker (#20327) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Az első évben nem kell számla, csak kitöltött jótállási jegy. A második évben már a szerviz azt kér, amit akar, mert az már önként vállalt jótállás, ergó egy komoly összeget tennék rá, hogy számlát is kérnek.

(#20329) LuckyL válasza rhunseeker (#20327) üzenetére


LuckyL
őstag

én ilyenkor felhívnám a szervizt és megkérdezném... :U

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20330) asdf_


asdf_
veterán

Ha se pecset se semmi, akkor csak kelleni fog a szamla, mert a jotallas indulasanak napja sem lesz feltuntetve a garjegyen. Enelkul a Samsung tuti elhajt a p-ba, de a Telekomnal leadas talan megoldhatja a szamlahianyt (a rendszerben tarolt alapjan potoljak a mulasztast, kitoltik szabalyosan a garjegyet, ahogy kellett volna, majd pedig elkuldik a szervizbe). Itt arra kell nagyon vigyazni es tizszer ellenorizni, hogy a munkalapot nehogy automatikusan a regi tulaj nevere csinaljak, hanem a jelenelegi tulajdonos legyen a jotallas igenyloje.

@LuckyL: TMX-et felhivni, haaaat, szerintem sok szerencset hozza

[ Szerkesztve ]

(#20331) rhunseeker


rhunseeker
tag

Így néz ki a gari jegy link
Úgy nehéz azért az eladóval is dűlőre jutni, hogy miután megvettem a szerinte hibátlan szarját, azóta nem nagyon akar kommunikálni. Ráadásul szerinte feleslegesen foglalkozom ezzel, mert van rajta más azonosítási módszer. Bocsánat már ha kifizetettem 120k-t egy hibátlannak eladott telefonért amin nem jó az ujjlenyomat olvasó az zavar. Szóval egyelőre még nem tudom mit csináljak.

(#20332) BogyóBP válasza rhunseeker (#20331) üzenetére


BogyóBP
addikt

A mobiloknál imei szám alapján is megy a garanciáztatás nem szükséges a papírforma. Csak ne a telemaxba vigyed.

ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0

(#20333) rhunseeker válasza BogyóBP (#20332) üzenetére


rhunseeker
tag

Galaxy Store-ba tervezem bevinni Debrecenben.

(#20334) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Sziasztok. Hétfőn vettem a Bestbyte-ban egy AEG hajvágót. Utólag néztem meg árukeresőn az értékeléseket, de sajna előbb kellett volna. Ez a gép mindenre jó, csak hajvágásra nem. Konkrétan egy ipari hulladék kategória, nem is értem, hogy az AEG, ami viszonylag neves márka, hogy adhat ki ilyen terméket. Majd egy napig töltőn volt, aztán használat után kb. fél perc után már kezdett lemerülni. Jó, mondom nem baj, bedugom és használom úgy, hálóról majd lesz benne kakaó. Frászt. Ugyanolyan harmatgyenge, használhatatlan.
Szeretném visszavinni, csak nem tudom, ilyenkor mik a lehetőségek. Mivel nem online rendeltem, elállni nem tudok a vásárlástól gondolom. Esetleg szavatosságra hivatkozva lehet? Az is jó lenne, ha vissza tudnám cserélni úgy, hogy ráfizetéssel veszek egy jobbat.

(#20335) #77646080 válasza Gabesz87 (#20334) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szia!

Ez a fajta termék eleve kiesik abból a körből, aminél opció lehetne az elállás. Ennek egészségügyi oka van.

Marad az, hogy futsz vele egy kört náluk. Arra tudsz hivatkozni, hogy nem lehetséges rendeltetésszerűen használni, említve az elégtelen teljesítményt (akár hálózatról, akár akkuról).

Mellékszàl: az AEG csupán egy márkanév, ezeket adják-veszik a jelenlegi világban - így akad jó néhány olyan, ami korábban hírnévre tett szert, manapság pedig hulladék fut alatta. Szomorú, de igaz. Ez tökéletesen alkalmas a fogyasztók félrevezetésére, de nem lehet vele mit kezdeni. A tulajdonosnak joga van értékesíteni a nevet, ha úgy akarja.

Marad egyetlen eszköz a kezünkben az, hogy megpróbálunk erről tájékozódni, még a vásárlás előtt. :(

(#20336) Gabesz87 válasza #77646080 (#20335) üzenetére


Gabesz87
addikt

Hát igen, olvastam már ezt sokszor, hogy néhány ilyen korábban nagyobb név, mint az AEG is, ma már sok terméknél a gagyi kategória. Megnéztem közben a honlapjukon az ÁSZF-et, illletve írtam mailt. Ezt írtam le én is kb. amit tanácsoltál.
Én is tájékozódom előre szinte mindig, valamilyen műszaki termék megvételekor, csak most hirtelen venni akartunk egy nagyon alap, olcsó hajvágásra való gépet a 2 éves fiúnk hajának vágásához, mert a fodrászt nagyon nem tűri, óriási hiszti van olyankor :)
Jó lenne, ha vissza tudnám vinni, és legalább ráfizetéssel venni egy jobbat.

(#20337) merlin996


merlin996
csendes tag

Heló!

Lenne egy olyan problémám a SoundMagic E10S fülhallgatómmal, hogy a bal oldala teljes mértékben dinamikátlan, gyenge. Ezt tavaly vettem a nomono.hu oldalról ahol egy év cseregaranciát nyújtanak erre a fülhallgatóra. Elég kínos helyzet alakult ki miközben e-maileztem velük ezzel kapcsolatban és úgy érzem most még kilátástalanabb helyzetben vagyok mint voltam.
Röviden: első e-mailjükben írták, hogy lehet fülzsír vagy egyéb szennyeződés jutott a házba és ezért szól így a füles. Ez viszont nehezen (egyáltalán nem) tisztítható a védőrács levétele nélkül. Mivel ez nem ok a garanciára ezért én leszedtem a védőrácsot és próbáltam kitisztítani, de egyszerűen semmi nem került bele. Ezután ezt elsoroltam nekik amire a válasz egyértelműen az volt hogy én megbontottam a házat és a garancia ugrik miatta.
Ha nem próbálom tisztítani akkor sem veszik vissza mert szennyeződés lehet, ha igen (így tettem) akkor meg házilag módisítottam a házon ezért a garancia nem érvényes?
Olyan érzésem van, mintha semmilyen esélyem nem lenne arra a kezdetektől fogva arra hogy tudja érvényesíteni a cseregaranciámat. Az utolsó kicsit erőteljesebb e-mailemre nem kaptam két napja választ.

Összes levelezés: [link]

Szerintetek engedjem el? Kár, mert ez az első drágább fülesem és így legalább egyszerre két dologban is csalódnom kell.

(#20338) asdf_ válasza Gabesz87 (#20334) üzenetére


asdf_
veterán

nem is értem, hogy az AEG, ami viszonylag neves márka, hogy adhat ki ilyen terméket.

Ugy, hogy te nem egy AEG termeket vettel, mert az mar reg nem letezik, hanem egy AEG-nek matricazott termeket. Megvettek a markanevet, aztan rarakjak minden szarra, ugyanugy semmi koze a regi nagy nevhez, mint a Grundignak meg az Akainak meg a Kodaknak meg lehetne meg sorolni napestig.

ui: legkozelebb elolvasom a korabbi valaszokat :)

[ Szerkesztve ]

(#20339) daninet


daninet
veterán

Sziasztok!
Vettem egy jég gépet ami jégkockákat dob ki bizonyos idő elteltével.
A gép működik de teszi ezt olyan hangerővel, hogy egy légtérben tartózkodni vele kellemetlen, a beszédhangerőt elnyomja. Ez egy kis mikró méretű dekoratív konyhai gép, nem ipari dologról beszélünk.
Nyilvánvalóan kipróbáltam, raktam bele vizet, ráadásul a csomagolása olyan volt amit nem lehetett roncsolás nélkül megbontani.
Őszintén elég kevés infó volt a gépről online, a kézikönyv nem említett működési hangerőt. Hasonlókat néztem a neten de azok nem voltak ilyen hangosak.

Nem tudom, hogy a gép megfelelően működik-e, tehát ez a normális állapota? Ugyanezen okból egy javítási kérelemmel már kicsúsznék a 14 napból és adott esetben csak visszadobná a szerviz, hogy ez ilyen. Nem tudom, hogy sérült csomagolással elállhatok-e a vásárlástól.

Tanácsoljatok nekem valamit. :R

Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

(#20340) LuckyL válasza daninet (#20339) üzenetére


LuckyL
őstag

akár még csomagolás nélkül is elállhatsz!
a sérült csomagolás nem szabad hogy gond legyen, ragaszd össze ahogy tudod

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20341) #77646080 válasza daninet (#20339) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szia!

Az elállást tudom én is javasolni. Amennyire lehetséges, hozd "normál" állapotra a dobozát, pakold bele és mehet vissza (indoklás nélkül). Mielőbb jelezd feléjük az elállási szándékodat (e-mail, telefon).

(#20342) daninet válasza #77646080 (#20341) üzenetére


daninet
veterán

Köszi, hétfőn szólok nekik.

Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

(#20343) qqzs


qqzs
őstag

Egy Tefal kontakt grillt javitottottak eloszor ugy hogy ket het utan megint rossz lett. Most elektronika panelt csereltek (ez olyan grill ami meri a hus vastagsagot es ahhoz kepest lehet allitani a hussutes erosseget szoval nem megy bekapcskikapcsfutoszal grill). 2 ev garancias eleg volt szamlaval igazolni a garncia idot. Javitas utan viszont nem kaptunk semmit csak egy cetlink van arrol hogy atvettek javitasra. Ilyenkor hosszabodik agarancia? Es ha igen mivel igazolom?

[ Szerkesztve ]

Eladó: GTS450

(#20344) Gyuri27 válasza qqzs (#20343) üzenetére


Gyuri27
félisten

Az eredeti jótállás nálad kell legyen.
A javitásról egy jegyzőkönyvet, munka lapot kapnod kellett.
Törvény felsorolja milyen papirt kell kapnod mikor átveszi.
A szervizben töltött idővel a garancia hosszabbodik.
A javitásra, beépitett alkatrészre szintén kell legyen garancia (bár ez nem érdekes ha az össz gari tovább tart).

Amd - Radeon - Ryzen

(#20345) qqzs válasza Gyuri27 (#20344) üzenetére


qqzs
őstag

Amazonon volt vasarolva eu 2 ev garancia van ra. Amazonrol nyomtattam order confirmationt, amit efogadtak. Amikor atvettuk javitva egy papirra rafirkantottak par datumot meg hoyg panel csere. En arra gondoltam hoyg ha panelt cserelnek ami tulajdonkeppen a keszulekhaton kivul minden akkor nem kene ujraindulni a garancianak? Vagy ha nem a gepre de a panelre amit csereltek? Amikor kerdeztem hoyg meddig ervenyes a garancia igy javitas utan azt mondtak hogy ugyanaddig mint elotte. A szervizben toltott idorol en nem tudtam. Nekem valahogy termeszetes ha kicserelik az egesz gepet akkor arra ujraindul a 2ev

[ Szerkesztve ]

Eladó: GTS450

(#20346) asdf_ válasza qqzs (#20345) üzenetére


asdf_
veterán

Nem csereltek ki az egesz gepet, ezert csak a kicserelt reszre indul ujra. 1 ev kotelezo jotallas vonatkozna ra. ha nalunk vetted volna, amit ezen felul adnak, az a Tefal/Amazon sajat vallalasa, tehat egyaltalan nem magatol ertetodo, hogy ha a masodik ket evben barmit is csinalnak, akkor az a jotallas meghosszabbodasat eredmenyezne, leven ezt a reszt -a masodik evet- a jogszabaly (a szavatossag kivetelevel) nem szabalyozza. De mivel nem magyarorszagi vasarlasnak minosul az amazonos vasarlasod, igy nem a magyar jogszabalyok vonatkoznak ide, hanem az EU-sak (mellyel persze amugy a magyar nagyban harmonizalt, de ettol meg ebben az esetben nem lehet a 151/2003-as mellekletere hivatkozni pl. egy ev kotelezo jotallasilag)

[ Szerkesztve ]

(#20347) Dyingsoul


Dyingsoul
veterán

Sziasztok!

Adott egy Asus Rog STRIX billentyűzet amit egy játékos rendezvényen vásároltam. A vásárlás során kaptam egy nyomtatott blokk köteget, amin az állt, hgoy 12 hónap garancia van a termékre.
Most már túl vagoyk ezen a 12 hónapon és meghibásodott a termék. Kétségbeesésemben felhívtam az ASUS-t. Ők lekövették a terméket és 24 hó gari van rá és a HRP Europe volt a nagyker amin keresztül az országba került a termékezért őket kellett keresnem.
Így is tettem, felhívtam őket, kérték, hogy postázzam a terméket. Elküldtem hozzájuk, a Fixdirect végzi számukra a szervízt. Ők egy csereigazolást állítottak ki nekem ami most van úton hozzám.

Amiatt aggódom, hogy ha ezzel a csereigazolással visszamegyek a kiskerbe el fognak hajtani mondván, hogy ők 12 hó garit vállaltak rá. Erre az esetre szeretnék előre is tanácsokat kérni, hogyan lehet hatni egy kiskerre annak érdekében, hogy kapjak egy új készüléket (vagy az árát vissza ha nicns ilyen készülékük).

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#20348) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Sziasztok!

Boltoknal van valamifele hatarido garancialis ugyintezesre? 5 hete varok egy tap garanciaztatasara. Folyamat ra kell jarnom a boltra, hogy hol tart. Most beszeltem veluk, es annyit tudnak, hogy meg mindig bevizsgalas alatt van. Nekem kezd elfogyni a turelemem, mert egy csupan 2 honapos taprol van szo, amiert 76.000 HUF -t fizettem. Persze azota mar vettem egy masik tapot, ugyan ennyiert, igy most 152k minuszban vagyok.
Van fogyasztovedelmi eloiras ilyen esetekre? Vagy ez elhuzodhat a vegtelensegig?

Don't Tread On Me

(#20349) Gyuri27 válasza Dyingsoul (#20347) üzenetére


Gyuri27
félisten

Így van. Nekik (mármint a kisker) ennyi volt.
Vagy a nagyker cserél (vagy a disztributor, vagy maga az asus).
Eredendően ők is megtehették volna. Hiszen ha cserés akkor az asus küld egyet a nagykernek (akár disztributornak).

BMW001: törekedni kell a 15 napra. Ha ők még mindig a bevizsgálásnál tartanak akkor kurvára nem törekednek.
Menj be a boltba és írj a panaszkönyvbe.
Arra elvileg válaszolnak. Az egész kálváriát ird le. A válasz után meg meglátjuk merre.
Ha messze van akkor tértivevényes levél. És irány a kormányhivatal/fogyvéd.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#20350) asdf_ válasza Gyuri27 (#20349) üzenetére


asdf_
veterán

Nem hajthatja el a kisker, lévén nekik azt a 12+12 hónapot, amivel a HRP-ből jött a termék (és amivel ők kapták, helló), jogszabály alapján kötelezően tovább kell adniuk a vevő felé (feltételezve persze, hogy a kisker direktben a HRP-től vette és nem valami közbenső szubdisztributortól)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.