Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19301) qqzs válasza trichie16 (#19298) üzenetére


qqzs
őstag

Szerintem ezt nem javitani kellett volna hanem cserelni vagy penz vissza. Allj el a vasarlastol

Eladó: GTS450

(#19302) LuckyL válasza qqzs (#19301) üzenetére


LuckyL
őstag

ez akkor lenne így, ha elállt volna a vásárlástól 14 napon belül
de nem tette, hanem elfogadta a jótállás keretében a javítást
elállni pedig akkor tud valaki, ha ezt a másik fél elfogadja, vagy perben rákényszeríti

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19303) trichie16 válasza LuckyL (#19302) üzenetére


trichie16
csendes tag

Magyarul haverom jobban jár, ha kivárja míg visszaküldik a gépet..mondjuk ki gondolta volna, hogy ez ennyi időbe telik, pláne hogy még megpróbálják megjavítani (wtf?). Vicc azért az egész..Persze gondolom bármit megtehetnek a pénz már náluk van, a fogyasztó meg b*ssza meg. :(((

(#19304) LuckyL válasza trichie16 (#19303) üzenetére


LuckyL
őstag

fordulhatsz a békéltetőkhöz, vagy perelhetsz, csak sok idő
a fogyasztó a pénzével tudja legjobban értékelni a cégeket
pl ha amazontól vásárolsz és elromlik, akkor azonnal cserélik vagy pénzvissza

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19305) bullseye


bullseye
addikt

Ráadásul itt nem egyértelmű, de lehet, hogy 3 munkanapon belül lett jelentve a hiba, csak később szedte fel a futár, azaz ellenőrizni és azonnal cserélni kellett volna.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#19306) Tomax96 válasza bullseye (#19305) üzenetére


Tomax96
újonc

Sziasztok!
Az én gépemről van szó. Amikor megérkezett már aznap igényeltük a garanciafutárt. A futár Július 30-án vitte vissza a gépet,és azóta semmi hír. Ígérték,hogy rákérdeznek miért akadt meg,vagy tart eddig az ügyintézés. Azóta egy újabb teljes hét eltelt válasz nélkül.

(#19307) Superhun válasza Tomax96 (#19306) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Akkor 3 munkanapon belül vagy. A hibás hardvert azonnal kellett volna cserélnie a boltnak, ha a hiba a rendeletésszerű használatot akadályozza. Én mindenképpen békéltető testülethez fordulnék, mert egyértelmű jogszabálysértésről van szó.

Olvasnivaló a témában

(#19308) Rattanee válasza Tomax96 (#19306) üzenetére


Rattanee
csendes tag

Írjatok egy erélyesebb hangvételű levelet, nyugodtan meg kell emlegetni a PTKt. Az iPon nekem is húzta picit a dolgokat, de mikor rájuk szóltam, hogy azért mégsem egy 20000 Ft-os billentyűzetről van szó, szinte azonnal kapcsoltak. Természetesen mindent írásban hogy legyen nyoma.

(#19309) trichie16 válasza Rattanee (#19308) üzenetére


trichie16
csendes tag

Update van: Pár napja küldtek egy e-mailt, hogy "A meghibásodott ASUS vga a helyett a beszállító egy MSI RX580 8GB GDDR5 3év garanciás terméket ajánlott fel, amennyiben megfelelő úgy még a mai napon beszereljük a gépébe. Várjuk válaszát."
Megirtuk nekik, hogy nem ezt nem kérjük, hiszen alapból sem ezt rendeltük, ráadásul ez nem is tetszik, nem is annyira jó, meg egyébként is mit képzelnek..Erre visszairtak, hogy ha mást kérünk, akkor abban az esetben visszaadják a pénzt, és különbözeti számlával megcsinálják, rendelhetünk másikat. Ez már jobban tetszett, rákérdeztünk, hogy mégis ez hogy fog lezajlani, miképpen valósitható meg ez az opció. Most kapjuk az e-mailt, hogy hát ezt csak személyesen tudjuk elintézni, ezért fel kellene menni Pestre, és az átvételi lap ellenében tudják ezt biztositani.
Na most a kérdés, ezek hülyének néznek minket? Vagy úgy egyébként mindenkit? Mi az, hogy felajánlottak egyet. Baszki, nem tombolázunk ezekkel. Most mi a szar legyen? Igy most úgy állunk, hogy ezek szerint vagy elfogadjuk az MSI videókártyát, vagy..ja várjunk más opció nincs. Sajnos Zalából nincs arra lehetőségünk, hogy csak ezért utazzunk több száz km-t..
Előre is köszi a segitséget!

(békéltető testület?)

Ui. Egyébként haverom már úgy van vele, és nem is csodálom, hogy az egész gépet vissza a picsába nekik, aztán húzzák le a wc-n. Kár, hogy erre már valószinüleg nincs lehetőség.

[ Szerkesztve ]

(#19310) Attix82 válasza trichie16 (#19309) üzenetére


Attix82
őstag

De mit kell ezen szőrözni? MSI se rossz, ugyan azt tudja mint az Asus, mit kell ezen fennakadni....ugyse nézi mi van ráírva a VGAra.

(#19311) LuckyL válasza trichie16 (#19309) üzenetére


LuckyL
őstag

békéltető testület is a budapesti lesz illetékes szerintem, mivel onnan vásárolt a barátod
legközelebb pedig nem utólag kell duzzogni, hanem amikor a probléma van, akkor utánanézni a szabályoknak
ha írt volna ide, világosan meg lett volna mondva neki hogy álljon el a vásárlástól és kész, visszakapja a pénzét

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19312) Attix82 válasza LuckyL (#19311) üzenetére


Attix82
őstag

De miért kéne elállni? 1 alkatrész hiba miatt ami előfordulhat.

(#19313) #77646080 válasza Attix82 (#19312) üzenetére


#77646080
törölt tag

Mert az lett volna a leggyorsabb megoldás.

(#19314) Attix82 válasza #77646080 (#19313) üzenetére


Attix82
őstag

És mivel van előrébb? Új gépet rak össze és ha beleütközik valami más hibába ugyan ott van....14 napig amúgy se kapja vissza a pénzt. Itt a lehetőség, hogy legyen egy jó gépe és fennakadás van abból, hogy Asus helyett MSI-t kap....ez a kemény.

(#19315) #77646080 válasza Attix82 (#19314) üzenetére


#77646080
törölt tag

Amennyiben nem célja, hogy a leggyorsabb módon oldódjon meg a kialakult helyzet, akkor valóban semmivel sincs előrébb a szerződéstől történő elállással. Minden más esetben viszont az a lehető legjobb út, véleményem és tapasztalatom szerint.

[ Szerkesztve ]

(#19316) trichie16 válasza Attix82 (#19310) üzenetére


trichie16
csendes tag

Nehogy már ne minimum olyat küldjenek vissza amit rendeltünk. Nyilván utólag már rohadt okosnak lehet lenni, szerinted mi úgy képzeltük hogy ennyit tökölnek vele és ez lesz belőle?
Egyébként nincs duzzogás, annyi van, hogy egy megvásárolt termék már az érkezés napján hibás volt, most pedig ennyi csend és huzavona után egy másikat "felajánlanak" mert kurva rendesek. Gondolom azt is visszaküldte valaki aztán egy év múlva szarrá megy. Mi az akadálya akkor annak hogy egy ugyanolyat visszaküldjenek?
Egyébként sincs a fizetés a milliókban, ha valamiért keményen megdolgozol, akkor el is várod hogy megkapd, nem luxusnak kell az ASUS, mert hüdejó meg ilyenek, de ha építesz egy normális gépet, ráadásul érdekelt vagy a témában, akkor normálisan összerakod, azokból a komponensekből, amik tetszenek, megfelelnek.

(#19317) bullseye válasza Attix82 (#19310) üzenetére


bullseye
addikt

MSI-nél van vagy 3 sorozat. Ha Gaming-et kapnának azt szerintem érdemes elfogadni (nekem is ilyen volt/van, csak más chipsetekkel), ha nem nagyon márkahűek, de Armort már nem hiszem, hacsak nem Asusból is valami vacakabb volt, mondjuk Expedition.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#19318) trichie16 válasza bullseye (#19317) üzenetére


trichie16
csendes tag

ROG Strix T8G volt, MSI-t pedig csak Armort találni iPon-on, szóval gondolom azt küldenék. De mondjuk ezt ia közölhették volna.

(#19319) mefistofeles

Üdv Uraim!
Az extremdigitalnak küldtem vissza két elromlott (természetesen garanciális) mobiltelefont hivatalos szakvéleménnyel a javíthatatlanságról és azóta is vártam a reakciójukat. A kommunikációjuk minősíthetetlen (ugyanis nincs) a küldeményemmel kapcsolatban a pofámba hazudtak, szóval a fogyasztóvédelemhez fordultam hivatalos panasszal. Mit tesz isten erre tegnap érkezik egy email az edigitaltól, hogy küldjem a számlaszámomat mert utalnak.
Megkérdeztem az ügyben a fogyasztóvédelmis ügyintézőmet is de a tapasztaltabbak véleményére kiváncsi lennék. Milyen jogkörrel rendelkezik egyáltalán a fogyasztóvédelem? Érdemes e tovább vinnem az ügyet, vagy hagyjam a fenébe. Szívem szerint ha tudnám, hogy megfingatják a webáruházat akkor nem állnék le....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19320) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sziasztok,

LG garancia ügyintézés / javítás ügyében vannak problémák (helyileg kirendelt szervizes vállalkozó esetén)
Több mint 1 hónap eltelt és nem történt PCB csere a TV-ben (optikai csati hibás) az Aug.07.-i ígéretek szerint (amikor elkérték a TV-n lévő matrica képét és számla másolatát a PCB rendeléshez) ja és 09.13.-val le lett zárva / PCB csere megtörtént az LG szerint, rendszerbe rögzítve van... és most lett elegem, léptem az ügyben és a vége az lett , hogy kapok csere kártyát, mert nincs PCB...aztán megint hívtak és a PCB cserélve lesz. Ma várom aki hozza (bontatlan PCB-t) és cseréli...kivi leszek erre. KJi érti ezt?
Közben írtam LG-nek is egy panasz levelet (részletesen leírva mindent)

Különben a csere utalvánnyal sokra nem megyek / mennék, mert Telekom -tól vettem a TV-t és ők biztos nem adnak / adnának újat (mert van LG-s csere utalványom)

MD
L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19321) Lackooo84 válasza MaxxDamage (#19320) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Csereutalványnál vagy csere azonos termékre, vagy a rajta szereplő összeg elvileg az adottü zletekben levásárolható, illetve ha számodra nem felel meg semmi, akkor az értéke kp-ban jár vissza. Utóbbi akkor szívás, ha nagyon jó akciós áron vette valaki a terméket.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#19322) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#19321) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, én jó áron vettem. Elvileg 13 óra után jön az ember és cseréli a PCB-t. Az nem elfogadható a részemről, hogy a rendszerbe már a "lejavitott/PCB csere lezajlott" szerepel, mikozbe ha most nem lépek...semmi sem történik. :U

MD
L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19323) LuckyL válasza mefistofeles (#19319) üzenetére


LuckyL
őstag

Szia!
Én anno a vodafonera haragudtam meg nagyon, és fordultam a fogyasztóvédelemhez.
Addig simán lepattintottak,d e ahogy megkapták a foygasztóvédelem levelét, kárpótlást ajánlottak fel.
Én ezt elfogadtam, erről a vodafone értestette a foygasztóvédelmet, akik az ügyet lezárták és erről engem is értesítettek.
Tehát ez alapján iylenkor nem tesznek további lépéseket.

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19324) mefistofeles válasza LuckyL (#19323) üzenetére

Igen mert te elfogadtad. de mi van ha én végig akarom vinni az ügyet? (feltéve ugye ha van egyáltalán ügy) Ha a fogyasztóvédelem innen úgy véli, hogy minden rendben akkor nyilván lezárja, bár ez nagy hiba lenne mert az a tény, hogy most (gondolom ők is kaptak levelet) hajlandóak fizetni az nem teszi semmissé a minősíthetetlen komunikációt és a hazugságot.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19325) LuckyL válasza mefistofeles (#19324) üzenetére


LuckyL
őstag

nem tudom mit vársz a dologtól
szerintem ennél többet nem fogsz elérni, esetleg hívd fel az ügyintézőt a fogyvédnél és krédezd meg
volt tesco ellen is bejelentésem, mert reklámoztak valamit, de egyáltalán nem is lehetett azon az áron kapni
ott is indítottak ügyet, de semmi sem történt 2016 óta

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19326) mefistofeles válasza LuckyL (#19325) üzenetére

Nem volt még dolgom a fogyasztóvédelemmel de haverom mondta, hogy bírságot is szabhatnak ki (rá szabtak is) és ha nem húzódik sokáig a dolog akkor nekem megéri ha leszivatom kicsit azt a köcsög bandát! Persze ha nincs értelme vagy sok a macera akkor felejtős. Most várom az ügyintéző válaszát a dologról...

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19327) asdf_ válasza LuckyL (#19325) üzenetére


asdf_
veterán

volt tesco ellen is bejelentésem, mert reklámoztak valamit, de egyáltalán nem is lehetett azon az áron kapni
ott is indítottak ügyet, de semmi sem történt 2016 óta

Elvileg at kellett volna tenniuk a GVH-hoz, mert a csalogato reklam oda tartozik, a fogyved hivatalnak az egvilagon semmi koze hozza.

(#19328) LuckyL válasza asdf_ (#19327) üzenetére


LuckyL
őstag

értem, már nem igazán emlékszem rá hogy áttették e vagy nem

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19329) Yugo


Yugo
csendes tag

Sziasztok!

Lehet volt már ilyen kérdés, de annyi hsz van, hogy gyorsabbnak láttam feltenni a kérdést.

Szóval ...
Kb 6 hete vettem egy laptopot 320k körüli áron, ami annyira nem lényeg, csak mint adatot írtam le.
Nem akarom leírni milyen márka, de a lényeg:
Visszaküldtem garanciális hiba miatt (volt kettő is). Ebből egyiket orvosolták, másikat nem.
A hibák sem lényegesek abból a szempontból, hogy a kérdem csak annyi lenne, mi a jogszabály arra, hogy ha mondjuk 3x vissza kellett küldeni javításra akár ugyan azzal a hibával akár különbözővel akkor kérhetem a laptop cseréjét? Vagy egyáltalán van ilyen?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv,
Y

(#19330) Bengio


Bengio
tag

Sziasztok!

Páromtól 2017. karácsonyára kaptam egy A4tech M660 vezetékes headsetet, amit a Media Markt-ban vásárolt, 5 év garival. Elmondása szerint arról tájékoztatták, hogy ha 1 éven belül bármije tönkremegy, akkor azonnal cserés a cucc.

Fél év alatt meghalt a mikrofonja, úgy, hogy kb nem is használtam (kizárólag CS:GO-zok, ha van időm játszani, de inkább írkálok, mint dumálok). Először sistergést hallottak a túloldalon, pár nappal később már semmit.

Kb. 2018. augusztus 13-17. közt visszavittem, dobozában, kábeleivel, garipapírral, blokkal együtt, ahogy kell. Átvételkor elmondták, hogy 15 nap a törekvési idő, felküldik szervizbe, bevizsgálják, stb stb. 15 nap után kaptam is egy SMS értesítést, hogy a termék javítása várhatóan több időt vesz igénybe.
Ma viszont 09.20. van, már a 30 napon is túlléptünk.

A kérdésem, hogy van-e a 30 napon túli garanciális ügyintézésre bármi törvény, jogszabály, stb, ami miatt jogosan verhetem az asztalt, arra vonatkozó igényemre, hogy ebben az esetben új készüléket kell adniuk, vagy pénz vissza / levásárolhatom, stb?
Egyrészt zavar, hogy mi tart 30 napig azon, hogy bevizsgálnak egy egyértelműen mikrofon hibás headsetet, másrészt nekem nincs másik, és szeretném használni. Másrészt ha igaz, amit barátnőmnek tájékoztatásul mondtak az 1 éven belüli meghibásodásról, akkor miért nem cserélik azonnal?

Köszönöm előre is a válaszokat.
:R

Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.

(#19331) steele80 válasza Bengio (#19330) üzenetére


steele80
senior tag

http://magyarefk.hu/hasznos-tudnivalok/garancialis-jogok.html Itt találsz információt. Az általános kereskedői hozzáállást én inkorrektnek jellemezném manapság és határidő nélkülinek.

(#19332) Josi válasza Bengio (#19330) üzenetére


Josi
aktív tag

Amit szóban mondtak, vedd úgy, hogy nem is mondták.
Az azonnali cserére esélyed sincs. :(
30 napon túl hivatkozhatsz jelentős kényelmetlenségre, és elállni a szerződéstől.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#19333) Bengio válasza Josi (#19332) üzenetére


Bengio
tag

Az elállni a szerződéstől azt jelenti, hogy az eredeti vételár visszajár? Csak mert 23k körül lett vásárolva, ma ez 16-ért kapható a MM-ban. Mire tudok hivatkozni pontosan?

szerk: Most hívtam őket. "KÉSZ-re állította a szerviz a hibalap státuszát" = a héten visszaérkezik a szervizből a termék, viszont azt, hogy újat küldenek-e, vagy javították a régit, azt csak a kibontást követően, a munkalapból tudják megmondani.
Közölték azt is, hogy mivel 30 napon túl vagyunk a bejelentéstől számítva, választhatom a jóváírást is = levásárolhatom a vételárat náluk. -> A korábban linkelt leírásban az áll, hogy ilyet a jogszabály nem ismer, KP-t kellene, hogy visszakapjak. Vitába szállhatok velük, hogy pénz vissza, ha nem náluk akarom levásárolni a 23k-t?

[ Szerkesztve ]

Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.

(#19334) Lackooo84 válasza Bengio (#19333) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem, mert nem járna vissza pénz, ez csak az üzlet jófejsége, hogy levásárolhatnád.

The Truth is out there...

(#19335) mefistofeles

Szerintem tökösség kérdése az egész. Ha biztos vagy a dolgodban akkor ne hagyd, hogy a fejedre szarjanak! legalább is én így élek. Az extremdigitálos ügyemben a kp-t (eredeti vételár) már biztos visszakapom de a fogyasztóvédelem valszeg még megfingatja őket. A vizsgálat már elindult....

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19336) LuckyL válasza mefistofeles (#19335) üzenetére


LuckyL
őstag

thug life! ;]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19337) gabro0


gabro0
őstag

Garanciaidő alatti bevizsgálásért számolhatnak fel díjat, ha bebizonyosodik hogy (szerintük) nincs probléma a termékkel? Monitorról van szó egyébként.

[ Szerkesztve ]

(#19338) Attix82 válasza gabro0 (#19337) üzenetére


Attix82
őstag

1 év után lehet kérni.....

(#19339) gabro0 válasza Attix82 (#19338) üzenetére


gabro0
őstag

Köszi a gyors választ!

Érdekes a dolog, egy Dell UltraSharp monitor az eset tárgya. 2015-ben vásároltuk, de hibás (sötét foltos) volt. Végre idén augusztusban meglettek a papírok és elkezdtem intézni a cserét.
Az első csere be volt sárgulva, ezt is cserélték. A második csere még sárgább volt, mint az előző. Leadtam szervizbe (ügyfélszolgálat kérésére), ők bevizsgáltatták és azt mondják *határértéken belüli a dolog. Én ezt kétlem, de mivel második cseremonitor ugyanazt a hibajelenséget produkálja én szériahibára gyanakszom.

*Erre van valami egységes határérték, vagy mondhatnak amit akarnak? Tényleg jelentős sárgulásról van szó, egy elvileg grafikai munkára tervezett monitornál.

[ Szerkesztve ]

(#19340) Krisz1000


Krisz1000
tag

sziasztok! ma vettem egy sandisk pendrive-ot budapesti cégtől (árukeresőről), és személyes átvétel ellenére emailben küldték el a számlát és a garanciajegyet is, mondván hogy ők már így csinálják.

készpénzzel fizettem és semmilyen blokkot, semmilyen papíralapú dolgot nem kaptam a fizetésnél, átvételnél.

a számlát valami billingo-ról tudtam letölteni, a garijegy meg pdf, de azon is az ő cégnevük szerepel, és részükről se aláírás se pecsét nincs rajta.

nekem így nagyon fura, ez jogszerű, hiteles?
föleg h 60 hónap gari van a pendrive-ra, eleve ahhoz nem olyan garancialevél kellene, ami a nagykertől származik?
pecsét, aláírás nélkül hogyan lesznek ezek hitelesek?

köszi a segítséget előre is, K. :R :R

(#19341) BornToBePuli válasza Krisz1000 (#19340) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Valószínű a pdf el van látva egy elektronikus aláírással. Lehet, hogy jelen esetben nem az a pont megnevezése. Keress egy mellékletet vagy valamit.

Read only felhasználó

(#19342) mefistofeles

Micsoda szar, szemét féreg cég ez az edigital...! Írtak, hogy tartozásuk van felém és küldjem el a számlaszámom. Elküldtem, erre közlik, hogy köszönik szépen a számlaszámom, most éppen a pénzügyi osztályukon van a követelésem elbírálás alatt. Ha az oké akkor onnan 14. napon belül utalnak.
Ha még nem biztos a dolog akkor milyen jogon kérik ezek a tetvek a számlaszámom????
Ha nem folyna már most is fogyasztóvédelmi eljárás ellenük, most biztos elkezdeném.

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19343) BornToBePuli válasza mefistofeles (#19342) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

És miért is baj, ha kérik a bankszámlaszámod?

Read only felhasználó

(#19344) mefistofeles válasza BornToBePuli (#19343) üzenetére

Milyen jogon kéri el, amíg nem is biztos, hogy az elbírálás pozitív lesz, magyarul fizetnek?
Arról már nem is beszélve, hogy az email szerint (ami hatására elküldtem nekik) egyértelmű volt, hogy fizetnek!

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19345) Krisz1000 válasza BornToBePuli (#19341) üzenetére


Krisz1000
tag

Szia! ilyet csak a számlán találok, csatoltam is. Természetesen arról lövésem nincs, h én mint átlagfogyasztó ennek hitelességét hogyan tudnám ellenőrízni...?

a garancialevélben nincs ilyen aláírás, sem security opció. szerintem ez a garilevél így nem érvényes, ha pl megszűnik a cég, akkor kinél érvényesítem, hisz nem is tudom ki a nagyker.

probálok guglizni erről az elektronikus számláról, de képtelenség mert folyamatosan az elektronikus számlavezetés jön ki, tehát amit a cégek csinálnak az adóhivatal felé.

valaki esetleg tapasztalat ezzel...?

(#19346) Josi válasza Krisz1000 (#19345) üzenetére


Josi
aktív tag

A Billingo egy online számlázóprogram. A vele kiállított számlák teljesen legálisak aláírás és bélyegző nélkül is.
Ha a cég megszűnik, akkor senkinél sem tudod a garanciát érvényesíteni.
Egyik garancialevélen sincs rajt ki a nagykereskedő, valószínűleg egyébként sem állna veled szóba, mert nem vagytok kapcsolatban.
Ha érdekel az elektronikus számlázás akkor ezt olvasd el:
az-elektronikus-szamla-kiallitasa-befogadasa-es-megorzese

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#19347) BornToBePuli válasza mefistofeles (#19344) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Az én véleményem szerint kicsit túl tolod a dolgot.

Megoldás ne add meg nekik. Sőt, ha vissza akarják utalni még akkor se add meg. Egye meg a fene őket. :D

Read only felhasználó

(#19348) LuckyL válasza BornToBePuli (#19347) üzenetére


LuckyL
őstag

sőt, ha átutalják, akkor utalja vissza, "költsétek gyógyszerre" felkiáltással :D

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19349) Sischo


Sischo
tag

Sziasztok,
Extreme digital express futarral valaki szivta mar meg?
Kifizettem a +3000 forintot, mert az volt az oldalon, hogz ha 9-17 ora kozott adod le a rendelesed akkor 240 percen bnelul kihozzak a termeket. Na ehhez kepest en semmit sem kaptam, pedig direkt azert hasznaltam ezt a megoldast, hogy hetvegere meglegyen a monitorom. 16:30kor adtam le a rendelest +- par perc de van rola email is. Szerintetek van ertelme ezert reklamalni? Engem nagyon duhit a dolog, foleg hogz ki is fizettem kartyabval mindent es basztak akar annyit mondani, hogy bocs majd csak hetfon...

Kep:

[ Szerkesztve ]

(#19350) Krisz1000 válasza Josi (#19346) üzenetére


Krisz1000
tag

köszi Josi :D :R
akkor mostmár végre kibonthatom ezt a pendriveot :P

ezt a 60 hónapos sandisk garit akkor kin tudom érvényesíteni? mármint ha megszűnik a cég.
sandisk hivatalos képviselet?

köszi :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.