Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7001) bullseye válasza vagamo (#6999) üzenetére


bullseye
addikt

De hol az átverés? Nem állították, hogy idei, sőt: "Megjelenés dátuma: 2010 október" + ott a cikkszám, megnézheted Braun oldalon... Ilyen erővel boltban nem lehetne árulni olyan VGA-t, amiből van újabb generáció.
Egyébként miért baj, ha kifutott termék, de tudja, amit akarsz tőle?

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7002) Mustármag


Mustármag
őstag

Erre valaki?

(#7003) vagamo válasza Atapi (#7000) üzenetére


vagamo
őstag

nincs ezzel semmi probléma, ha erre is vonatkozik a Barun 30 napos visszafizetési garanciája.
Csak ezért szőrözök. :)

Még nem vettem fel a kapcsolatot a céggel, nincs messze tőlünk, ha meglesz a termék elmegyek és megnézem. Én csak jogi tanácsért fordultam hozzátok, hogy mennyire érezzem magam átverve, de ezek szerint eloszlattátok minden félelmemet.

A ét termék között csak ennyi a különbség ami a szövegből kiderül:
2010- Smart Foil™ AV Planet
2011- OptiFoilBraun

Meg a színük, egyik fórumtárs ezt írta a 2010-es modellről: legalapabb szitával van. Fene se tudja melyik lehet a jobb?

Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S

(#7004) Intruder A 6


Intruder A 6
aktív tag

Sziasztok!

Volna egy olyan problémám hogy adott egy videókártya,
Ez előző alaplapban gond nélkül ment, de a mostaniban nam hajlandó rendesen belemenni csak ha kiveszem a házból az alaplapot és az asztalon inditom el.
másik vga bemegy a gond nélkül a házba, de ze nem akar, elvittem 3 másik emberhez is de náluk sem megy be bele a foglalatba rendesen.
Bevittem a szervizbe hogy nézzék meg mi lehet de egy hete azon ülnek, telefonos érdeklődésre annyi választ kaptam hogy gépben még nem tudták kiprobálni de az asztalon tökéletes,
Félek attól hogy vissza fogom kapni a vga-t ugy ahogy van azzal az indokkal hogy az asztalon működik, mit tudok tenni?
Házban szeretném használni, ahoz túl sokba volt hogy csak ugy eldobjam.
Meghát más házába sem akart passzolni, eladni sem lehet.
Gondolom nincs mód a vételár visszafüzetésére igaz?

(#7005) flash-


flash-
veterán

hi
nekem az a kerdesem hogy ha rendelek egy fenykepezogepet akkor a kiszallitasnal az atvetelel elott (tehat mielott alairnam higy atvettem)jogom van a csomagot kibontani,majd a gép dobozát kibontani es megnezni hogy minden rendben van e,es csak utana atvenni-alairni a csomagot?

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#7006) sasa311 válasza flash- (#7005) üzenetére


sasa311
veterán

Nemigen, mivel neked azt a csomagot nem Gipsz Jakab a PC shopból fogja kihozni, hanem egy futárszolgálatos, akit nem érdekel sem Gipsz Jakab se a te fényképezőgéped. Ő egy darab téglát is ugyan olyan "jogosan" hozna ki neked.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#7007) bullseye válasza Mustármag (#7002) üzenetére


bullseye
addikt

szerintem nagyban függ attól, milyen pixelgaranciája van. valóban hibának számít, vagy csak rendességből cserélték...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7008) bullseye válasza flash- (#7005) üzenetére


bullseye
addikt

nem hinném, de megkérheted, hogy 1 percet várjon, amíg kiderül a cucc jött meg, vagy csak tégla. 1 órás kipróbálás viszont nem fér bele :)

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7009) bullseye válasza Intruder A 6 (#7004) üzenetére


bullseye
addikt

ha mondtad, hogy beszerelve nem működik, akkor mindegy, hogy náluk lapon működik-e, viszont ha érdemes lenne bevinni a géped, hátha szereléskor ment félre valami...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7010) Mustármag válasza bullseye (#7007) üzenetére


Mustármag
őstag

Az LG 3 napos pixel garit vállal 1 pixel-re is!
De voltam bent, vissza vittem a 3. készüléket is.Mivel hogy nem tudtunk közös nevezőre jutni, így azt mondtam hogy vásárlástól való elállás, mire a csávó nagyon flegmán,és ingerülten de kitöltötte a papírokat és kifizette az eredeti árat.

(#7011) Norbi1984


Norbi1984
csendes tag

Asus notebook (tudom az én bajom hogy ilyet vettem, de ez már adottság)
a gép ugyanazon hibával többször volt szervizbe (hiba: LCD kijelzője nem megy, külső monitoron tökéletes). Legutoljára 10-12hónapja volt ezzel szervizben, akkor LCD panelt cseréltek --> főalkatrész csere volt, a garanciajegy szerint az adott főalkatrészre újra indul a 2 éves garancia.
Véleményem szerint a gép garanciális. Felhívtam az ügfélszolgálatot, aki közölte hogy ez nem így van, a garanciajegyben írt 2 évvel ellentétben már csak 3 hónap jár a kicserélt főalkatrészre, így szerintük a gép nem garanciás.

Állítólag az érintett szabályt a közelmúltban hozták, és a telefonos ügyintézőjük szerint nem is tették közzé, visszamenélegesen is él az ő szavaival élve ez "szokásjog" alapján (az új garjegyekben állítólag már ez szerepel).

Jelenleg levelezek az asussal, hogy írják le pontosan mikor és hol tették közzé azt, hogy a cserélt főalkatrészre csak három hónap garancia van a garanciajegyben szereplő 2 évvel szemben. Nem hiszem hogy tudnak ilyet adni, így szerintem a leírtak - a nálam lévő lepecsételt garanciajegyen szereplő plusz 2 év - az irányadó.

Kérdésem: szerintetek mit tegyek? van esélyem bevasalni rajtuk a garanciális javítást? Fogyasztóvédelemhez forduljak? Vagy megtehetetik azt, hogy nem szólnak, nem teszik nyilvánosan közzé (azaz nincs leírva), de már visszamenőlegesen is él az új szabály?

köszönöm,
norbi

(#7012) lamiki válasza lamiki (#6978) üzenetére


lamiki
senior tag

Köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólásokat, megvártam a 30 napot, a 31. napom reklamáltam telefonon, mondták, hogy alkatrészre kell várni, meg az ünnepek, meg a két ünnep között már nem valószínű meg lesz a javítás. Mondtam, hogy ez nekem teljességgel elfogadhatatlan, akkor bemegyek megbeszélni a dolgokat. Bementem, megbeszéltük, próbálkoztak egy bátortalan "akkor vásároljam le a készülék árát" mondattal, mondtam köszönöm, nincs olyan TV jelenleg amit meg vennék, 5 perc múlva, nagyon korrekten, tisztességesen viselkedve, a kezembe leszámolták a TV árát.
Mondjuk jelenleg nem sokat érek vele, mert a karácsony miatt kifosztották az üzleteket, jobbára csak a 32" -os TV-ből van választék, a nagyobbakból amit megvennék sehol sincs, és az idén már nem is lesz.

Bánj úgy másokkal, ahogy szeretnéd, hogy veled bánjanak!

(#7013) Ádám16


Ádám16
addikt

Sziasztok!
Vásároltam egy Omnia7-es készüléket használtan, melynek garanciája februárban fog lejárni, a jótállási lapon ez szerepel. Viszont a készüléket az eredeti tulajdonos a T-mobiletól 2010.02.10-én vásárolta, és tudtommal a T-mobile 2 év garanciát vállal a készülékeire. Szerény véleményem szerint az első évet a T-nek, a 2.at pedig a Samsungnak kéne vállalnia, vagy ezt nem jól tudom, és fogadjam el, hogy februártól nincs rá garancia? Előre is köszönöm a helyreigazítást.
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

(#7014) sasa311 válasza Ádám16 (#7013) üzenetére


sasa311
veterán

HA 2010 februárban vásárolták a készüléket és 2 év a garancia akkor az 2012 februárig érvényes.

Hol a hiba?
A samsung semmit nem vállal, ha a T-től van a telefon akkor csakis a T vállalhat érte garanciát.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#7015) Ádám16 válasza sasa311 (#7014) üzenetére


Ádám16
addikt

Nem, 2011.02. vásárlás, garancia lejár: 2012.02. - elírtam bocsi
és úgy tudom, h a T-mob. a legtöbb készülékre 2 év garanciát vállal, de ezek szerint erre a telóra csak 1 évet..

(#7016) koxos:8] válasza koxos:8] (#6995) üzenetére


koxos:8]
senior tag

Na visszajött a telefon szervizből.
De ugyanazt csinálja, nem csináltak vele semmit sem a szervizbe. :W
Ráadásul azt mondták, hogy idén már ne is adjam le, vicc az egész. :U

(#7017) Rotenoner


Rotenoner
csendes tag

Üdv.

Kaptam egy LED monitort karácsonyra szüleimtől és hát 1 főpixel kivan égve.
Vagyis a monitor közepén található egy szürke kis pont ami zavaró.
Ezt Dec. 23.án kaptam és amint észervettem vissza is vittük, hogy hibás és cseréljék ki.
A válasz az volt, hogy csak 4 pixelhibától garanciális az ISO szabvány szerint.
Hiába erősködtem ott, hogy 3napon belül van és, hogy cseréljék ki egy olyanra ami nem hibás ők annyit mondtak, hogy ez nem hibás és kész.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy 3 munkanapon belül csak akkor kötelesek cserélni a terméket, ha az a hiba garanciális?

(#7018) Mustármag válasza Rotenoner (#7017) üzenetére


Mustármag
őstag

Szia
Három napos pixel garanciát az LG és a Samsung vállal, van még egykét "shop" ahol plusz pénzért a többi márkára is adnak, de azt egy extra szolgáltatás és csak náluk érvényesíthető.

(#7019) Rotenoner


Rotenoner
csendes tag

Köszönöm

(#7020) stol válasza Rotenoner (#7017) üzenetére


stol
addikt

LCD monitort kaptál. LED monitor mint olyan, 14" és ~300eHUF. :K

[ Szerkesztve ]

(#7021) bullseye válasza Rotenoner (#7017) üzenetére


bullseye
addikt

3 napon belüli csere/elállás nincs.
3 napon belül hiba esetén nem vagy köteles javítást választani, kérhetsz cserét (kivéve, ha ez anyagilag túl nagy megterhelés).
8 napon belül van elállás, ha neten vetted a cuccot (- kivételek: romló árú, szolgáltatás, aukciós termék, stb. stb.).

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7022) Mustármag válasza stol (#7020) üzenetére


Mustármag
őstag

Érdekes én most vettem egy IPS Led Dell monitort 72E forint volt 24"!
Oled-re gondolsz?

(#7023) stol válasza Mustármag (#7022) üzenetére


stol
addikt

LED monitor alatt minden szakmabeli az OLED monitort érti. Ahol a pixelek RGB-LED-ek.
A LED backlight-os LCD-nek annyi köze van a LED monitoroz, mint dizel üzemanyagnak a benzinhez. Mindkettő éghető.

Amit vettél, hót kutya közönséges LCD, annyiban jobb, hogy a led háttérvilágításúak elkezdenek foltosodni 3év után. És nem javítható.
Míg a fénycsövesnél csőcsere és go tovább.

Sajnos tudom, mert ezeket is javítom. :(

(#7024) Mustármag válasza stol (#7023) üzenetére


Mustármag
őstag

Ja, így már értem! :)
Tudom, csak az átlag ember led alatt a led háttér világítású LCD-t érti ,még! Azért volt furcsa nekem.

(#7025) Rotenoner


Rotenoner
csendes tag

Köszönöm a válaszokat.
Még azt szeretném megkérdezni, hogy ha az én pixelhibám 1mm-es és a monitor 1366x768as akkor ugye vízszintesen a monitoron 1366 pixel található?
Ahogy számolgattam nekem végül ugy jött ki, hogy egy pixel 0.3mm. (lehet hogy nagy hülyeség:D)
Szóval akkor ez ugy 9 pixelnek felelne meg egy 1mm^2 négyszögben.
Ha nem így kell akkor valaki írja le kérem, hogy hogy nézem meg, hogy hány darab pixelem hibás.

(#7026) Rotenoner


Rotenoner
csendes tag

Meg még azt is megszertném kérdezni, hogy, ha ez igy jo akkor ez most alpixel vagy főpixel?

(#7027) bullseye válasza Rotenoner (#7026) üzenetére


bullseye
addikt

fehér/fekete = pixel, RGB hibás = alpixel
amúgy meg csinálsz egy 1366*768-as tesztábrát, és abból kiderül 1, vagy 3x3 pixel a hibás...

[ Szerkesztve ]

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7028) Rotenoner


Rotenoner
csendes tag

Ilyen tesztábrát honann tudok letölteni?
Linkelj kérlek és köszi a segítséget.

(#7029) bullseye válasza Rotenoner (#7028) üzenetére


bullseye
addikt

csinálsz rajzprogramban... 2 perc. semmi komoly, csak az adott pixelszámú ábra (esetedben 1366*768), ami teljesen fehér, fekete, piros, zöld, kék. 5 TIFF fájl (vagy akár jpg, is lehet, ha nem nagyon rossz minőségre tömörítesz...) Ezekkel észre lehet venni a teljes és alpixelhibákat. ennyi.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7030) Studiossrác válasza Norbi1984 (#7011) üzenetére


Studiossrác
aktív tag

Upp :C

Erre nem jött válasz, ha valaki tud valamit, írhatna erre is, engem is érdekelne a dolog

(#7031) spyduck


spyduck
nagyúr

Sziasztok!

Olvastam a fórumot és tudom, h gyakori kérdés. Én átfutottam a 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet - a távollevők között kötött szerződésekről c. rendeletet. A neten az a dolgo megy,. h bármi miatt el lehet állni a vételtől. De nekem ez az egész nem tiszta....

"Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye"
De azért, mert nem tetszik a színe elállhatok a vételtől?

Valaki be copy/pastézné nekem a lényeges részt? :)

(#7032) bullseye válasza spyduck (#7031) üzenetére


bullseye
addikt

Honnan az idézet? mert ez elég egyértelmű

Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?

Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7033) spyduck válasza bullseye (#7032) üzenetére


spyduck
nagyúr

Így már világos, köszönöm! :)

(#7034) dni


dni
őstag

Sziasztok!

Van egy Creative hangfalam amit 2010 októberében vásároltam 1 év garanciával. Egyik ismerősöm említette, hogy miden tartós fogyasztási cikkre legalább 2 év garancia vonatkozik. Próbáltam utána nézni az interneten, de nem találtam erre nézve pontos információt. Tudnátok ebben segíteni? Amennyiben probléma merült fel a készüékkel, hogyan tudom érvényesíteni ezt a jogot?

Válaszaitokat előre is köszönöm.

(#7035) stifi válasza dni (#7034) üzenetére


stifi
senior tag

engedd meg, hogy ne mazsolázzam ki ebből, de itt van elrejtve a kérdésedre a válasz! (katt)

megj: szavatosságnál _neked_ kell bizonyítani, hogy a (rejtett) hiba már fennállt korábban is, ha ezt a kereskedő magától nem vállalja be, akkor indulhat a per, szakértői véleménnyel, sok éves átfutással, szerintem a creative nem gyárt olyan értékű hangfalat amivel ezt megéri végigjárni. a szavatosságnál a bizonyítási kényszer a végfelhasználót terheli!

[ Szerkesztve ]

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#7036) stifi válasza spyduck (#7031) üzenetére


stifi
senior tag

nem szükséges megindokolni miért állsz el. ha hibás vagy hibátlan akkor is elállhatsz.
a jelentéktelen hiba inkább a 3 napos cseregaranciánál jön elő, amikor például azt mondod van 1 pixelhibád, és javítást kérsz, na ez tipikusan jelentéktelen hibának minősül. ha nem neten vetted akkor emiatt nem állhatsz el.
viszont ha például a gép nem indul be, használhatatlan, akkor cserét/pénzvisszafizetést kérhetsz 3 napon belül.

ezért kell mindent neten rendelni, a vevőnek sokkal egyszerűbb mert semmi miatt nem kell aggódnia, indok nélkül elállhat a vásárlástól.

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#7037) Dj Sügi


Dj Sügi
őstag

Lenne egy garis kérdésem!

Rendeltem egy paneltápos, adapteres, ITX-es számítógépházat az egyik webshopból.

Dec. 27-én kaptam meg a futártól és dec. 29-én értem rá összeszerelni és kipróbálni vele a gépet. Sajnos nem működik, nagy valószínűséggel a paneltáp vagy a külső adapter a hibás, mivel kipróbáltam egy másik tápegységgel is a rendszert és úgy tökéletesen működik.
Kérdés, hogy mit lehet tenni?
Mindenképpen a garanciális javítást kell igénybe vennem? (gondolom egyiket sem tudják javítani, nem is érdemes és tákoltat pedig nem szeretnék visszakapni)
Nem kérhetem a termék cseréjét vagy a vásárlástól való elállást és a pénz visszafizetését?
A termék olyan állapotban van mint ahogyan elküldték, minden tartozékával csak éppen gyári hibás...

Köszönöm a válaszokat! :R

[ Szerkesztve ]

                          🚗 FORD - First On Race Day 🚗

(#7038) rumkola válasza Dj Sügi (#7037) üzenetére


rumkola
veterán

webes rendelés esetén 8 napig indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, ha a termék újra eladható állapotban/csomagolásban van

(#7039) Dj Sügi válasza rumkola (#7038) üzenetére


Dj Sügi
őstag

Újra nyilván nem adható el, mivel szar valamelyik része vagy a tégla vagy a paneltáp. És már amúgy is megírtam nekik, hogy valami gatya a cuccban... :(

                          🚗 FORD - First On Race Day 🚗

(#7040) stifi válasza Dj Sügi (#7039) üzenetére


stifi
senior tag

attól még elállhatsz, nem kell megindokolnod.
ők meg örülhetnek, hogy tudnak a hibáról és nem kell újként eladniuk..

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#7041) bullseye válasza rumkola (#7038) üzenetére


bullseye
addikt

"ha a termék újra eladható állapotban/csomagolásban van" SZVSZ ez nem kötelező

értelemszerűen nem széttörve viszi vissza az ember, mert akkor a károkozást kifizettethetik, de eredeti állapotban és működésképtelenül visszavihető. A csomagolásnál is csak annyi az ajánlott, hogy legyen, és óvja meg a terméket, de pl. az eredeti csomagolás sem írható elő.

asszem...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7042) stol válasza bullseye (#7041) üzenetére


stol
addikt

Van olyan termék.....
Nyomtatókellékek pl.

(#7043) Dj Sügi válasza stifi (#7040) üzenetére


Dj Sügi
őstag

És a 8 nap az munkanap? Ha már bejelentettem a hibát, akkor nem számít, vagy mindenképpen vissza kell juttatnom addig nekik? (amúgy ez a bolt: [link]) Csak azért linkeltem, hogy lássátok ezt: "A 17/1999. (II.5.) kormány rendelet szerinti 8 napos elállást kell biztosítanunk, hogy meggondolhasd magadat, de mi többet nyújtunk hiszen 2 hét belül elállhatsz a vásárlástól. "
Mire hivatkozhatnék, ha nem akarják cserélni visszafizetni a pénzt? Nekem a csere is megfelelne egy új, működőképesre, hiszen nem szórakozásból vettem a terméket, hanem mert tényleg használni akarom. Csak egy általuk tákolt, esetleg össze-vissza cseszett házat nem szeretnék visszakapni!

                          🚗 FORD - First On Race Day 🚗

(#7044) bullseye válasza stol (#7042) üzenetére


bullseye
addikt

mármint a fogyóeszközök? a nfvjskfjtn-mittomén nem írja, de van benne logika...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7045) stol válasza bullseye (#7044) üzenetére


stol
addikt

Vesz egy tonert, nem olvassa el mit rendelt, fingja sincs, mi kell a gépébe.
Kibontja és akkor jön rá, hogy a henger alakú portartály helyére nem megy be a kocka alakú.
Reklamál, veri az asztalt.
Pedig a kibontással ő a terméket használt termékké tette, ami újként nem adható el.
Hogy adsz el másnak egy bontott tonert?
Vagy benyeled a 15-20e HUF-ot és jópofizol?

(#7046) bullseye válasza stol (#7045) üzenetére


bullseye
addikt

de ezen az elven bármi amit kinyitnak... (nekünk is küldött úgy cég tesztpéldányt, hogy ne nyissuk ki a dobozt...) Márpedig az nem számít tudtommal.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7047) stol válasza bullseye (#7046) üzenetére


stol
addikt

De egy nyomtató kellék azért más.

(#7048) bullseye válasza stol (#7047) üzenetére


bullseye
addikt

na de erre kérdeztem, hogy mert fogyóeszköz, és nem lehet ellenőrizni, mennyit használták? Ill. hogy akkor más hasonlókra is kiterjed?

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#7049) HUN]Repa válasza bullseye (#7048) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

szoftverre is kiterjed, meg olyan eszközökre ami higiéniai okokból nem vehető vissza (pl elektromos fog kefe) használod 7napot a fejet aztán még valaki mosson avval fogat :)

Fejhallgatónál már érdekesebb jó kis fülzsíros cucctól hogy állnak el ?

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#7050) stol válasza HUN]Repa (#7049) üzenetére


stol
addikt

Hallójáratba dughatónál pl....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.