Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13001) CartmanPie válasza optikus (#12999) üzenetére


CartmanPie
csendes tag

Még első éves garanciális, az Asus szerviz csinálja.

(#13002) optikus válasza CartmanPie (#13001) üzenetére


optikus
senior tag

de gondolom nem a szerviz adta el neked, igy jogilag a kereskedovel allsz kapcsolatban. hat mindenkeppen nezd meg mit irsz ala.

Buy books not gear.

(#13003) jenei1994


jenei1994
addikt

Sziasztok!

Van egy lenovo androidos tabletem egy piros és egy fehér szürkés pixel hibával. :(((

Azt valaki megtudja nekem mondani,hogy mennyi pixel hiba után kérhetem a cserét vagy javítást ?

Media marktba vásárolt lassan 1 hónapos lesz.

[ Szerkesztve ]

(#13004) asdf_ válasza jenei1994 (#13003) üzenetére


asdf_
veterán

Elvileg: amennyiben előre nem közölték a pixelhiba lehetőségét, használati útmutatóban/jótállási jegyen nem szerepel erről egy szó sem, semennyi hibás pixel nem lehet rajta.
Gyakorlatilag: az ISO 13XXX-2 a standard használatos izé erre, az alapján egymillió pixelre 2 teljesen halott pixel fölötti vagy 5 döglött subpixel feletti érték minősül hibásnak.

(#13005) CartmanPie


CartmanPie
csendes tag

Sziasztok.
Az Extreme Digital milyen garanciát ad?

Bolti vagy Gyártói?

Kinéztem egy terméket, amihez azt írja : 2 év garancia.
Na de most gyártó vagy az Edigital vállal rá azt?

Emagon rendesen le van írva, hogy bolti garancia van a termékekre, de itt nincs így kiemelve, vagy én nem vagyok jó szövegértésből...:D

Mert úgy tudom hogy a bolti az ha megszűnik a cég akkor buktam, ha gyártói akkor nyugodt lehetek!

Elolvastam a Gyik szabályzatát, de nincs leírva rendesen, csak szakszerviz címe, amiről arra gondolok, hogy akkor Ők szervizelik tehát akkor bolti lenne?

(#13006) Superhun válasza CartmanPie (#13005) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Edigital gyári garit ad.

(#13007) gerii


gerii
addikt

Üdv!

Csak szerintem fura hogy erre a HP gépre nem a gyári 3 év garit adja az EMAG?
Túl olcsó, viszont új. Amennyiben refurbished, úgy nem kellene feltüntetniük?

(#13008) asdf_ válasza gerii (#13007) üzenetére


asdf_
veterán

Egyreszt:
Garancia: Magánszemélyként 24 hónap • Cégként 12 hónap

Masreszt: en eloszor a nemzetkozi billentyuzetnek jarnek utana, hogy mi is az, mert ha kapsz egy usa-international kiosztasut, akkor esetleg csunyan meglepodsz majd.amikor í-t, meg ű-t akarsz majd nyomni...

(#13009) AxBattler válasza gerii (#13007) üzenetére


AxBattler
félisten

eMAG-gal kapcsolatban pár észrevétel:
- van egy csomó hasonló ajánlatuk;
- nincs személyes ügyfélszolgálatuk idehaza, csak info@emag.hu;
- a honlapjukon megadott adószámon a mai napon nincs bejegyezve cég (via e-cégjegyzék).

Fentiek tükrében mindenki el tudja dönteni, hogy mekkora kockázatot vállal, ha tőlük rendel. Tuti megbízhatóak, ha már így bejött nekik a Fekete Péntek... :U

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#13010) Josi válasza AxBattler (#13009) üzenetére


Josi
aktív tag

Mivel ez nem magyar hanem román cég.
eMAG – az S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A. társaság kereskedelmi elnevezése, amely román jogi személy, társasági székhelye Bukarest, Soseaua Virtutii nr. 148, sector 6, Cégbejegyzési száma: J40/372/23.01.2002, adószáma: 26915131-2-51.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#13011) asdf_ válasza Josi (#13010) üzenetére


asdf_
veterán

Es feltunt-e, hogy az adoszam formatuma magyar? Szerintem siman csak annyi van, hogy csak magyar adoszamot lehet lekerdezni az e-magyarorszagon. Ha kozossegi adoszamkent kerdezed le mas oldalon, akkor -majdnem- rendben van (a cim nem egyezik):

VIES – Közösségi adószám-megerősítés
Igen, érvényes közösségi adószám

Tagállam HU
Közösségi adószám HU 26915131
A lekérdezés dátuma 2014/12/07 21:07:16
Név DANTE INTERNATIONAL SA
Cím 030353 BUCURESTI SOS. BUCURESTI NORD UTCA 15-23.

(#13012) fausto


fausto
addikt

Sziasztok,

Van egy tablet, még garanciás és beadtam javításra. 3 hétig szervizben volt, értesítettek, hogy kész van. Amikor bementem érte, láttam, hogy nem lett megcsinálva (kijelző hibás volt és úgy is maradt), úgyhogy át sem vettem, visszaküldtem javításra. Most már 2 hete bent van, azaz összesen 5 hete van szervizben. Kérhetem a cserét "kényelmetlenségre" hivatkozva (vagy hogy van megfogalmazva a jogszabályban). Mivel 3 hét után hibásan adták vissza, joggal mondhatom azt, hogy nem törekedtek a 15 napos javításra?

(#13013) gerii válasza AxBattler (#13009) üzenetére


gerii
addikt

Igazából csak megláttam a notit, nem akarom megvenni (de pont ezt a típust néztem pár hónapja, de aztán más lett helyette). Üzleti notikra a HP 3év világgaranciát vállal, szóval a román mivolta miatt sem lehetne kevesebb szerintem. Ergo refurbished a cucc amit "elfelejtettek" feltüntetni.(mint a Telekom a Lenovo Miix-eknél) :(((

Fausto: 79qci? Röhej amit azzal a géppel szívni lehet, részvétem.
Én olyat tudok, hogy 3 sikertelen javítás(i kísérlet) után elállhatsz a vásárlástól, kötelesek visszaadni a vételárat, vagy cserélni ha kéred.

[ Szerkesztve ]

(#13014) AxBattler válasza Josi (#13010) üzenetére


AxBattler
félisten

Okés, stimmel. Most már sokkal több kedvem lett tőlük vásárolni... :U

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#13015) asdf_ válasza gerii (#13013) üzenetére


asdf_
veterán

Én olyat tudok, hogy 3 sikertelen javítás(i kísérlet) után elállhatsz a vásárlástól, kötelesek visszaadni a vételárat, vagy cserélni ha kéred.

Jo, hogy tudsz ilyet, kar, hogy tevesen.

(#13016) fausto válasza gerii (#13013) üzenetére


fausto
addikt

Igen, az, csak nem ismerős szitu? :)

(#13017) optikus válasza gerii (#13013) üzenetére


optikus
senior tag

hat ja, ilyen mar reg nincs. barhanyszor es barmennyi ideig javitgathatjak. legjobb amikor 1 honap "szervizeles" utan visszajon azzal hogy ok nem latjak a hibat, igy nem is hosszabodik a gari.
a usernek kell megunnia es kernie a cseret vagy a penzt vissza. hogy hany javitas es mennyi ido mulva unja meg az egyen fuggo, no meg hogy a bolt mennyire xarrago es mikor fogadjak el az igenyedet.

Buy books not gear.

(#13018) fausto válasza fausto (#13012) üzenetére


fausto
addikt

Erre esetleg valaki tud adni hasznos tippet?

Illetve kiegészíteném egy új kérdéssel: ha egy tabletben alkatrészt cserélnek (pl. érintő panel, kijelző, akkumulátor), ezekre az alkatrészekre meghosszabbodik a jótállás? Hozzátenném, hogy az akkumulátor nem cserélhető házilag.

(#13019) Bagira01 válasza optikus (#12990) üzenetére


Bagira01
veterán

Nem tudom, hogy van a lenovo-nál. Laptopszalon-nál azt mondták, hogy még egyeztetés alatt, van, hogy eredeti-e a papír meg a gyártóhoz visszaért-e a gép. Szánalom ez a lenovo garanciális ügyintézés. Ha sikerül kikeverednem belőle, soha többet lenovo :(

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#13020) gerii válasza optikus (#13017) üzenetére


gerii
addikt

Jó pár éve volt egy cipővel ilyen ügyem, 3. sikertelen javítás után Békéltető Testület, asszem ott az volt az indok, hogy a további javítások sikere nem garantálható, ezért nekem van igazam. Egy órával is volt ilyen, ott elég volt fenyegetőzni az ügy továbbvitelével. Most is kell valami hasonlónak lennie, olyan nincs, hogy bármeddig javíthatják.

Fausto: már megszabadultam tőle, de néha benézek a topicba szörnyülködni.

(#13021) alibaba78


alibaba78
őstag

Sziasztok!

Vasaroltam ebayrol angliabol egy giga gtx 970 g1-es vgat, ami dobozaban ma meg is erkezett egy futarcegen keresztul (extra £20-ot fizettem erte), es kiderult, hogy a coil wine problemaban szenved. Lehetseges vhogy gariztatni itthon, hogy ne kelljen ujra £20-ert visszakuldenem angliaba? Sajnos semmilyen szamlam nincs rola, csak a vga a dobozaban a sallangjaival. ebay accounttal tudom igazolni a vasarlast. :R

(#13022) fricz19 válasza alibaba78 (#13021) üzenetére


fricz19
őstag

Nem.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#13023) alibaba78 válasza fricz19 (#13022) üzenetére


alibaba78
őstag

Kosz a tartalmas, de legalabb lenyegretoro valaszt.

mod.: Biztos nagyon elfaradtal, amig ezt begepelted.

[ Szerkesztve ]

(#13024) fricz19 válasza alibaba78 (#13023) üzenetére


fricz19
őstag

Mit vársz? Regényt egy buta kérdésre?
Nyilván a hazai beszállító/k nem nonprofit szervezet, hogy mindenhonnan vett cuccokat egy mosolyért kiküldje, legarizza,,,
Ha kintről megvetted olcsón viseld is a hátrányát.

[ Szerkesztve ]

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#13025) alibaba78 válasza fricz19 (#13024) üzenetére


alibaba78
őstag

1. Miert is lenne buta a kerdes? Talan inkabb a valasz volt buta egy olyan kerdesre, aminek az elomenetelerol halvany lila fingod sincs.

2. Apple-nel is mukodik a vilaggarancia, giganal miert nem?

3. Miert lenne nonprofit szervezet a hazai beszallito? A gigabyte hazai kepviselete is a GIGABYTE-hoz tartozik, nem?

4. Honnan tudod, hogy olcson vettem? Ott voltal? Miert itelkezel felettem, es beszelsz velem arrogansan? Ha lehet, inkabb tartsd meg a velemenyed!

(#13026) optikus válasza alibaba78 (#13025) üzenetére


optikus
senior tag

sztem se fogjak, de miert nem kerdezed meg a gigabyteot? egyszerubb es gyorsabb mint itt porolni...

Buy books not gear.

(#13027) alibaba78 válasza optikus (#13026) üzenetére


alibaba78
őstag

Nyilvan nem terveztem a vitatkozast, csak meg akartam kerdezni, hogy van-e itt vkinek ezzel kapcsolatban tapasztalata.

De akkor itt senki se tegyen fel kerdest, hanem keresse meg a megfelelo szervet, aztan informalodjon. Minek a forum?

[ Szerkesztve ]

(#13028) AxBattler válasza alibaba78 (#13021) üzenetére


AxBattler
félisten

Ha nem kaptál hozzá számlát, garipapírt, akkor az nyilvánvalóan olyan, mintha az Ecserin vetted volna, olcsóért'. Garanciáztatni ezek nélkül biztos nem fogod tudni.

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#13029) alibaba78 válasza AxBattler (#13028) üzenetére


alibaba78
őstag

Ertem, koszonom! Vegre egy ertelmes ember egy ertelmes valasszal.

(#13030) fricz19 válasza alibaba78 (#13025) üzenetére


fricz19
őstag

1. H leírtad volna az előmenetelét és nem azt várod, hogy a kis ujjamból szopjam ki akkor lenne "fingom".
2. Apple-nél sem egészen működik, de ebbe most ne menjünk bele.
3. Hazai beszállító abból él h megveszi majd haszonnal eladja. Te külföldről megvetted, ergo ö nem részesül haszonból.
4. Ítélkezni? Mert mertem az írni h olcsón? ....
Arrogáns itt max te vagy. Sőt ......
" Biztos nagyon elfaradtal, amig ezt begepelted."
Véleményemet meg úgy osztom meg, ahogy én akarom egy forumon.

Sajnálom h a "nem", nem tetszett, de legközelebb majd kapsz hozzá szép kis hasonlatot hátha úgy sikerül felfogni. És igen van tapasztalom, csak gondoltam elég lesz egy sima nem...
Üdv

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#13031) asdf_ válasza alibaba78 (#13029) üzenetére


asdf_
veterán

Bakker. Feltetttel egy kerdest. Rogton a kovetkezo hsz-ben megkaptad a valaszt. A helyes valaszt. A megadott informaciok bosegesen elegendoek voltak a helyzet megallapitasahoz,. tovabbi kerdesre nem volt szukseg, mert a valasz: egyertelmu nem, nem lehet. Akar tetszik ez neked, akar nem. Mit allsz neki itt arcoskodni, de most komolyan?

[ Szerkesztve ]

(#13032) #25712384


#25712384
törölt tag

Sziasztok!

Ha egy cipőt visszaviszek a webshop-os eladóhoz garanciáztatás ügyben és átveszi tőlem, kell adnia valami igazolást vagy bármit, hogy átvette tőlem?
A történet röviden: Vettem egy bakancsot de 3 nap után belül a sarkán megjelent egy kemény púp. Van valami a sarok részben, ami nyomja a sarkam és jó fél centis púpot képez. Értesítettem az eladót, mondta vigyem vissza, intézi a gyártóval a dolgot, reméljük a legjobbakat...
De felmerült bennem a kérdés, hogy valami igazolást stb. várjak-e tőle? Mert elvégre a pénzt nem kapom vissza, számla nálam van, papíron olyan mintha az eladás után nem is találkoztunk volna...
A választ előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#13033) asdf_ válasza #25712384 (#13032) üzenetére


asdf_
veterán

Minden fogyasztoi kifogasrol KOTELEZO jegyzokonyvet felvenni, melynek minimalis tartalmi elemei kb. hasonlok (ez a minta mar nem jo, ezt meg a regi PTK idejeben csinaltak). http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/ujjogi/mintalev/mint07/object/jegyzokonyv.pdf

(#13034) zsírsámán


zsírsámán
senior tag

Sziasztok!
Biztos százszor volt már ez a kérdés, de hirtelen nem találatm rá választ. Ma vettem egy fülhallgatót, de nem vagyok vele megelégedve (szerintem nem hibás, csak simán ilyen, mindenesetre nem igazán erre számítottam). A kérdésem az lenne, hogy ha holnap visszaviszem a boltba (edigital), akkor vissza adják az árát, vagy csak cserélik egy másikra? Ugyanebben a boltban kinéztem egy másik fülest is, kicsit drágábban, arra lecserélik vajon ráfizetéssel? Köszönöm a segítségeket! :R

(#13035) asdf_ válasza zsírsámán (#13034) üzenetére


asdf_
veterán

Ha neten rendelted, akkor elallhatsz, ha siman csak besetaltal es megvetted, akkor igy jartal, ha a bolt jofej, akkor enged levasarolni, de az egvilagon semmi nem kotelezi ra.

(#13036) zsírsámán válasza asdf_ (#13035) üzenetére


zsírsámán
senior tag

Köszönöm!

(#13037) optikus válasza #25712384 (#13032) üzenetére


optikus
senior tag

hat websohopos vasarlas utan 14 napig indoklas nelkul elallhattal volna es akkor nem kell garizni, siman visszakered a manit es csokolom.
amugy igen, kellett volna papirt kapnod. puszira odadtad?okos...

Buy books not gear.

(#13038) #25712384 válasza optikus (#13037) üzenetére


#25712384
törölt tag

Még nem vittem vissza.
12.05.-én vettem át. Most hétvégén tervezem visszavinni.
Lebeszéltem a sráccal, hogy garanciáztatjuk stb., de akkor még most előállhatok ezzel, hogy elállnék a vételtől?
Az nem probléma, hogy már hordva volt a bakancs? Továbbá, a webshopos rendelés nem webes platformon történt, hanem e-mailen keresztül, mivel először a méretre kérdeztem rá stb. és akkor e-mailben rendeltem meg. Továbbá a számlán egy másik bakancs is van, két különböző típus, érinti valamilyen formában azt a tételt? Kell új számlát íratnom?

(#13039) 313313 válasza #25712384 (#13038) üzenetére


313313
addikt

Céges vagy magán személyes vásárlás?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13040) #25712384 válasza 313313 (#13039) üzenetére


#25712384
törölt tag

Céges.

(#13041) #25712384 válasza #25712384 (#13040) üzenetére


#25712384
törölt tag

Oké, meg is válaszoltam a kérdést magamnak, ha visszaadom az egyik bakancsot, mindenképpen kell új számla.

De továbbra is kérdés, hogy az e-mailes rendelés nem probléma? Illetve visszamegyek azt mondom, hogy szeretnék elállni a vételtől és szó nélkül vissza kell vennie?
Azon kívül, hogy az a púp bent a talpán sérülés nincs a bakancson, a talpán látszik, hogy hordva volt pár napot..., de még a doboza is megvan.

Eszerint a használt bakancsot már nem vihetem vissza...

További kérdés:
(#13033) asdf_ által linkelt jegyzőkönyvet az eladónak kell kiállítani, amikor garanciáztatásra visszaveszi a bakancsot? Kérnem kell, vagy ezt kötelezően meg kell tennie?! :U [link]

[ Szerkesztve ]

(#13042) optikus válasza #25712384 (#13041) üzenetére


optikus
senior tag

cegesre nem el az elallas, ugy remlik.

az hogy a szamlan milyen tetelek vannak az kozombos, az a kereskedo dolga hogy lepapirozza. az emailos rendeles nem tudom minek minosul, en azt mondanam hogy az is tavollevok kozotti szerzodes igy ervenyes lenne ra az elallas.

Buy books not gear.

(#13043) #25712384 válasza optikus (#13042) üzenetére


#25712384
törölt tag

A linkelt oldal szerint már nem él az elállás joga. "Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van."

(#13044) Attix82 válasza #25712384 (#13040) üzenetére


Attix82
őstag

Cég nem állhat el. Ezen már nem is kell gondolkodni....

(#13045) 313313 válasza #25712384 (#13043) üzenetére


313313
addikt

Az az EU-s felfogás.
Magyarországon kötelesek 14 napon belül a pénzt visszaadni, függetlenül attól, mit csináltál már a termékkel. Cipő esetében, mondhatják, hogy kevesebbet adnak vissza, mert használtad.
De én is úgy tudom cégekre nem vonatkozik a 14 napos elállás joga.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#13046) #25712384 válasza Attix82 (#13044) üzenetére


#25712384
törölt tag

Köszönöm a választ neked, 313313-nak és optikus-nak is!

Kérdésem még annyi lenne, hogy akkor jegyzőkönyvet kell majd kiállítania az eladónak a problémáról, illetve arról, hogy garanciáztatás miatt visszavette tőlem a bakancsot?! (ha ezt nem tenné, kérnem kell tőle / kötelezhetem rá?)

[ Szerkesztve ]

(#13047) Attix82 válasza #25712384 (#13046) üzenetére


Attix82
őstag

Biztos adnak, de igen szükséges ez a forma.

(#13048) Andris837


Andris837
senior tag

Helyzetjelentés a VGA-mal kapcsolatban:

Lassan egy hónapja van szervizben a kártya és gondoltam megkérdezem őket, hogy mi a helyzet. A boltos azt mondta, hogy neki nem tudtak még semmit mondani róla, így azt tanácsolta, hogy hívjam fel a központot.
Fel is hívtam őket, akik kapcsolták az aktuális szervizcsoportot akik foglalkoznak a fehérvári ügyekkel. A srác mondta, hogy utánanéz a dolognak, adjak egy telefonszámot és visszahív. Vissza is hívott 10-15 percen belül és közölte, hogy sajnos nem tudták javítani a kártyát, de küldenek cserébe egy újat. Elmondása szerint vagy egy ugyan olyan típust, vagy egy másikat, ezt nem tudja.

A kérdésem az, hogy köteles vagyok elfogadni ezt a VGA-t? Ugyanis arra gondoltam, hogy ugye anno 56.000 Ft-ért vettem a kártyát és ha erre rádobnék némi pluszt akkor tudnék venni egy komoly kis kártyát.. Tehát ebben az esetben vissza is kérhetem az összeget?

Gyanítom, hogy igen, de ti tapasztaltabbak vagytok és jobban tudjátok ezeket a szabályokat...

Bolt: AQUA electromax.

iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN

(#13049) #25712384 válasza Attix82 (#13047) üzenetére


#25712384
törölt tag

Köszönöm a megerősítést!

(#13050) Attix82 válasza Andris837 (#13048) üzenetére


Attix82
őstag

Ha 1 éven belül vagy , akkor ugyan azt vagy pénz vissza. Ha 1 éven túli vásárlás, akkor hasonló VGAt adhatnak, amit el kell ,hogy fogadd mivel "valószínű" nem jótállást adott a bolt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.