Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19201) asdf_ válasza szente (#19197) üzenetére


asdf_
veterán

Hiba bejelentésének időpontja
Szerintem nem lehet korabbi, mint ahogy elkuldod nekik ezt, hiszen hivatalosan ezuton jelzed a problemadat.

Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jog
Csere/javitas mehet ide, de mivel a csere ugyis aranytalan tobbletkiadast jelentene a boltnak a javitashoz kepest, ez el fogjak utasutani, es javitanak.

Kifogás rendezésének módja
Ezt ok toltik ki.

Illetve a garancia papír és a számla nem az én nevemen van, de gondolom a jegyzőkönyvben az én adataimat adja meg.
Celszeru lett volna adasveteli szerzodes, mert ha szoroznek (nem fognak), akkor te jogilag tulajdonkepp semmilyen kapcsolatban nem allsz veluk.

(#19200) Lackooo84
Az elso pont sem okes, nem kerhetik egy taphibas tv-nel pl. a taviranyito megletet. Ez egyedul akkor lesz szempont, ha cserelik a termeket nem azonos tipusra, mert ott viszont tenyleg le kene tudni adni a meghibasodott keszulek taviranyitojat.

[ Szerkesztve ]

(#19202) szente válasza Lackooo84 (#19200) üzenetére


szente
addikt

a jegyzőkönyvet meg ott nekik kell kitölteni amikkor leadod javításra, aláírod és egy példányt kell, hogy kapj belőle.
Postán adom fel, így hogyan fogom aláírni?

asdf_:
Csere/javításos dologhoz:
Ugyan nem vagyok szakember, de egy GPU-ról van szó, a hibajelenség az, hogy erősen visszavett órajelekkel is elszállnak a benchmarkok/játékok. Nem artifactol, csak vagy simán kilép, vagy villan egyet a képernyő és kilép, ritkább esetben kékhalálozik a win.
Nem tudom, hogy ezt hogyan tudják majd költséghatékonyan javítani.

Adásvételi szerződéshez:
Olvastam erről ebben a topikban, pár évvel ezelőtt volt valakinek belőle afférja, akkor az volt itt a válasz, hogy nem kötelező az adásvételi, ha az én birtokomban van a számla/gari papír, akkor elvileg automatikusan átruházódik rám a gariztatás joga.

(#19203) Lackooo84 válasza szente (#19202) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Sehogy nem fogják, mert majd ráfogják, hogy bányásztál, és elhajtanak... mocskos egy világ van itthon... Ha javítás ill. csere lesz a vége, akkor elvileg az oké, de ha pénz kapnál vissza, akkor csak a számlán szereplő eredeti tulajdonosnak fogják odaadni.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#19204) asdf_ válasza szente (#19202) üzenetére


asdf_
veterán

Nem tudom, hogy ezt hogyan tudják majd költséghatékonyan javítani.

Az legyen az o dolguk ;) De igazabol tokmindegy mit kersz, ugyis a tuloldal donti el mi lesz :)

ha az én birtokomban van a számla/gari papír, akkor elvileg automatikusan átruházódik rám a gariztatás joga.
Ezen jogok akkor szallnak at rad, ha te vagy a termek tulajdonosa. Ezt pedig az adasveteli szerzodessel tudod igazolni. Mas kerdes, hogy a boltos szempontjabol halal mindegy, hogy jozsika vagy odonke fele gariztat es nem foglalkozik velev, es en pl. meg azt is leszarnam, hogy ha vetelar visszateritesere kerul sor, akkor odonkenek fizetem ki a jozsika altal vasarolt termek arat. Nem mondom, hogy lapozz vissza, mert nem a napokban volt, de az Euronics pl. nem volt ilyen rugalmas egy korabbi erdeklodonel, es kurvara nem akart penzt visszaadni egy maganszemelyek kozti adasvetelen atesett termeknel, ott rugoztak rajta hetekig (nem emlekszem, mi lett a vege).

[ Szerkesztve ]

(#19205) szente


szente
addikt

Szép kilátások! :(

Akkor most mit csináljak a jegyzőkönyvvel? :) :R

(#19206) asdf_ válasza szente (#19205) üzenetére


asdf_
veterán

Sajat nevedre toltsd ki.

(#19207) Silentfrog


Silentfrog
veterán

Sziasztok!

A Pcland-ből vettem egy számtech alkatrészt, meghibásodott.
Vissza küldtem. Jött az email hogy a garanciális ügyintézés előrelátható ideje 2 hét múlva fejeződik be Ez a dátum már 4 hete lejárt, egyszer rákérdeztem akkor a türelmemet kérték, illetve pár napja írtam nekik, erre már nem is válaszoltak.
Ilyen esetben mit tudok tenni? Van bármi felső idő határa a garanciális ügyintézésnek?

(#19208) rednifegnar válasza asdf_ (#19204) üzenetére


rednifegnar
senior tag

pl a canon hu-nal vett cuccokra amikre kiterjesztett gari jar, azoknal kulon pontban reszletezve van hogy az eladassal a gari is tovabbadodik az uj tulajnak.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#19209) rednifegnar válasza Lackooo84 (#19203) üzenetére


rednifegnar
senior tag

hat arra azert kivancsi vagyok hogy mikent bizonyitjak, plane 1 evben (es amugy is mit szamit a garinak nem feltetele az uzemora vagy szamitasi mennyiseg).

A camera does not make art, the artist makes art.

(#19210) AXisBOLD válasza LuckyL (#19196) üzenetére


AXisBOLD
addikt

Szia,

letört a bőrönd lába.
A biztosító azt állítja, hogy mikor átadom a csomagot a légitársaságnak, a biztosítás nem érvényesíthető és bemásolták az ÁSZF erre vonatkozó részét*, de azt kifogásoltam, hogy nem értelmezhető az én káromra, kértem, hogy legalább magyarázzák el, hogy mi pontosan a "ki nem szolgáltatás". Erre kaptam a következő sablon email (ezt most nem részletezem) amely magatartás bosszantott fel. Ráadásul 2 biztosításom is van (ezt szintén nem részletezem) és egyiknél se érvényesíthető a kárigény.

*kivonat:
A BIZTOSÍTÁSI ESEMÉNYEK - MKB
e) a légi, vasúti, közúti és vízi fuvarozásra átvett útipogygyász
ki nem szolgáltatásából eredő azon károkra,
melyeket a fuvarozó a hatályos jogszabályok alapján
nem köteles megtéríteni.
A biztosító az e címen kifizetendő kártérítési összegbőll
levonja a poggyász késedelmes kiszolgáltatása címén
(az 75. pont szerint) esedékes kártérítési összeget;
– a légi, vasúti, vízi és közúti fuvarozásra átvett útipogygyász
ki nem szolgáltatásából eredő azon károkra,
amelyek a fuvarozóra vonatkozó hatályos jogszabályok
alapján érvényesíthetők;”

A BIZTOSÍTÁSI ESEMÉNYEK - UniCredit
e) a légi, vasúti, közúti és vízi fuvarozásra átvett
útipoggyász ki nem szolgáltatásából eredő azon
károkra, melyeket a fuvarozó a hatályos jogszabályok
alapján nem köteles megtéríteni.
A biztosító az e címen kifizetendő szolgáltatási összegből
levonja a poggyász késedelmes kiszolgáltatása címén (az
77. pont szerint) esedékes szolgáltatási összeget.

Aurea mediocritas

(#19211) asdf_ válasza AXisBOLD (#19210) üzenetére


asdf_
veterán

Bár most ébredtem, de ha jól értelmezem, csak poggyászkésésre volt biztosításod, sérülésre nem.

(#19212) szallasi007


szallasi007
őstag

Sziasztok, csütörtökön vettem egy tv-t az euronicsben amit tegnap ki is próbáltam és annyira rossz volt a képe (gyakorlatilag minden egyes pontjában volt valahol bevilágitás, mintha megnyomódott volna a panel) amit lefotóztam és le is videóztam ahogy a bolt kérte.
Visszavittem a tv-t és kértem egy másik bontatlant amit nem tudtak biztosítani csak olyat tudtak volna adni ami állításuk szerint két hete van kint a falon mint bemutató darab.
Én közöltem, hogy vagy adnak rá kedvezményt vagy akkor kérem vissza a pénzem. 10.000 Ft-ot akartak adni a 400.000 ft-os tv-re amit megköszöntem - ne vicceljünk már egymással - és kértem a tv árát.
Nagyjából egy órás veszekedés után és egy ügyvéd felhívása után jegyzőkönyvet írtunk alá majd visszaadták a pénzt.
Ami fura volt hogy 1990-ben állításuk szerint törölték a törvényt miszerint 3 napon belül kötelesek visszaadni a termék árát ha az hibás (ez nekem fura, de nem tudom és nem is hittem el nekik), illetve kötötték az ebet a karóhoz miszerint a kirakott demó darab új bontatlan terméknek felel meg (ha már 2 hetes és a falon megy napi 12-14 órát hogy a tökbe lenne bontatlan 0 percessel megegyező?) . Ez igaz?
Közben otthon megnéztem és a saját ÁSZF-jük szerint is elállhatok a szerződéstől ha nem tudnak ugyanolyan készüléket biztosítani vagy amit felkínálnak nekem nem felel meg.
Viszont az csak ma jutott eszembe hogy nem kaptam a jegyzőkönyvről másolatot, bármiféle bajom emiatt származhat?
Itt én voltam a szemét vásárló vagy ők voltak a gonosz multi?

(#19213) Lackooo84 válasza szallasi007 (#19212) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Személyesen vásároltad? Akkor bizony nem kötelesek visszavenni, hacsak nem olyan hibája van a készüléknek, ami a normális használatot akadályozza. Viszont nem értem, ha személyesen vásároltad, ott nem próbáltad ki, nem vetted észre? 3 napon belül elsősorban NEM a pénz jár vissza, hanem azonnal cserélni kell a terméket. HA nem tudják ugyanolyan típusra cserélni, akkor visszajár a pénz. Tehát ez a "3 napon belül" dolog CSAK meghibásodás esetén érvényes, és csere- pénz vissza a sorrend, javítás nem jöhet szóba. A bemutató darab pedig nem új készüléknek felel meg, azokat mindenhol ezt feltüntetve, jelentős kedvezménnyel, általában 6 hó jótállással szokták eladni.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#19214) #77646080 válasza szallasi007 (#19212) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szia!

Teljesen jól jártál el, lásd:

Többlet garancia továbbá a 3 munkanapon belüli cserekötelezettség. A Korm. rendelet értelmében a hatálya alá tartozó termékek esetében ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül jelzi kifogását a kereskedőnek, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket azonnal kicserélni, ha a meghibásodás természete miatt a termék rendeltetésszerű használata akadályozott. 

Forrás.

Nálad nyilván nem volt lehetőség a cserére, megfelelő (elfogadható) darab hiányában, ezért visszajárt a vételár.

[ Szerkesztve ]

(#19215) asdf_ válasza szallasi007 (#19212) üzenetére


asdf_
veterán

Ami fura volt hogy 1990-ben állításuk szerint törölték a törvényt miszerint 3 napon belül kötelesek visszaadni a termék árát ha az hibás

*hibatlan! Nem mindegy ;)
(tehat ok hibatlannak iteltek a keszuleket, legalabbis a rendeltetesszeru hasznalatot akadalyozo hibaval nem rendelkezonek, abban az esetben ugye jotallasos eset lett volna, ahol 3 napon belul csere, azutan szerviz)

[ Szerkesztve ]

(#19216) szallasi007


szallasi007
őstag

Köszi a gyors választ mindenkinek.

Vásárláskor ki lett véve a dobozból hogy nem törött e? Nem volt, kivettük.
Vásárláskor megkérdeztem nem kapcsoljuk be? Ezt nem kell mert direkt a nano cellás led miatt majdnem OLED - mondtam oké de ha kamu van hozom vissza, eladó:ahh ezzel nem lesz semmi ilyen....
A visszavételkor elismerték hogy a tv kijelzője hibás és cseréje szükséges.
Képet majd délután teszek fel mert nevetséges amit a panel produkált

(#19217) rednifegnar válasza szallasi007 (#19216) üzenetére


rednifegnar
senior tag

lehet az volt az elozo demo keszulek ami egy evig a falon logott, azt most elsutottek neked...

mi a pixelnel vettunk lg monitort, 4-bol 3 pixel hibas volt. de szerencsere a boltban kiszurtuk mindet, ezert erdemes bekapcsoltatni es tuzetesen idot nem sajnalva alaposan ellenorizni. lehet hogy kellemetlen, meg kukacoskodasnak tunik, de jobb megelozni az ilyen szivasokat.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#19218) AXisBOLD válasza asdf_ (#19211) üzenetére


AXisBOLD
addikt

nem ezt valóban nem közöltem, sorry,
általános éves utasbiztosításom van (MKB / Unicredit).

Aurea mediocritas

(#19219) asdf_ válasza AXisBOLD (#19218) üzenetére


asdf_
veterán

Ha sima bankkartyahoz tartozo utasbiztositasrol van szo, akkor elso blikkre szerintem nincs keresnivalod (ezt erositik a cegektol kapott valaszok is), a poggyaszod serulese nem biztositasi esemeny, azt nem fedezi a biztositas, ebbol adodoan arra teritest nem kapsz. Poggyasz serulese eseten a repteri jegyzokonyvvel azon legitarsasagnal kell jelentkezned, mellyel utaztal. Ha jol remlik, 7 napon belul (velhetoen ezert is nem biztositasi esemeny a poggyasz serulese, hiszen a legitarsasagoknak amugy is jotallniuk kell serules eseten a Montreali egyezmeny alapjan)

[ Szerkesztve ]

(#19220) szallasi007 válasza rednifegnar (#19217) üzenetére


szallasi007
őstag

Tanultam is az esetből, MM-ben ma vettem másik tv-t. Helyszíni próba meg is volt, kifogástalan a tv

(#19221) AXisBOLD válasza asdf_ (#19219) üzenetére


AXisBOLD
addikt

Szia,

igen bankkártyához kötött mind a kettő.
Ok én elfogadom, hogy nem biztosítási esemény, csak azt kértem mutassák meg, hogy ez hol van leírva feketén fehéren. Ez eddig úgy gondolom nem történt meg.

itt mire gondolsz pontosan? --> "ezt erositik a cegektol kapott valaszok is"

köszi a linket azt átolvasom, illetve felveszem a kapcsolatot a légitársasággal.

Aurea mediocritas

(#19222) asdf_ válasza AXisBOLD (#19221) üzenetére


asdf_
veterán

Felmész a bankod weboldalára és letöltöd a bankkártyához tartozó biztosítás ÁSZF-jét és rákeresel a poggyász szóra,, nem olyan bonyolult ez. ;)

(#19223) AXisBOLD válasza asdf_ (#19222) üzenetére


AXisBOLD
addikt

már megtettem ;)

nem volt egyértelműen erre vonatkozó rész, a többit fentebb írtam

Aurea mediocritas

(#19224) asdf_ válasza AXisBOLD (#19223) üzenetére


asdf_
veterán

Nemtom, nekem tok egyertelmu (Unicredit):

A biztosítási események

86. A biztosítás kiterjed a biztosított vagyontárgy

a) lezárt helyiségből, továbbá jármű csomagteréből, valamint tetőcsomagtartó dobozából történő ellopására, feltéve, hogy ezek le voltak zárva, és a beláthatóság ellen védettek voltak. A jelen feltételek alapján nem minősül jármű csomagterének az utánfutó, a lakókocsi és a lakóautó; nem minősül lezártnak és a beláthatóság ellen védettnek pl. az egyterű (kombi) gépjármű csomagtere, a pánttal lezárható síléctartó és a vagyontárgyak letakarására szolgáló borító;

b) elrablására, azaz ha a biztosított vagyontárgyat jogtalan eltulajdonítás végett úgy veszik el a biztosítottól, hogy evégből ellene erőszakot avagy élet vagy testi épség elleni közvetlen fenyegetést
alkalmaznak;

c) elemi csapásból eredő vagy a biztosítottat ért balesettel összefüggő sérülésére, megsemmisülésére.
A biztosítás fedezetet nyújt továbbá:

d) balesetet szenvedett biztosított ruházatában a zsebtartalom kivételével keletkezett károkra is, feltéve, hogy a biztosított a baleset miatt ezt követően orvosi kezelésben részesült. Baleseten jelen szempontból a biztosított akaratán kívül, hirtelen fellépő külső behatást kell érteni.

e) a légi, vasúti, közúti és vízi fuvarozásra átvett útipoggyász ki nem szolgáltatásából eredő azon károkra, melyeket a fuvarozó a hatályos jogszabályok alapján nem köteles megtéríteni. A biztosító az e címen kifizetendő szolgáltatási összegből levonja a poggyász késedelmes kiszolgáltatás címén (az 77. pont szerint) esedékes szolgáltatási összeget.

87. A biztosítás nem terjed ki az alábbi eseményekre:
– a vagyontárgy elveszítésére, elhagyására, otthagyására, elejtésére;
– az őrizetlenül hagyott tárgyak ellopására;
– ha a gépjárműben elhelyezett poggyászt 22 óra és 6 óra között tulajdonítják el;
– arra az esetre, ha a vagyontárgyat a gépjármű utasteréből tulajdonítják el.

Van ebben olyan, hogy a borondod serulese eseten mi tortenik? Nincs. Ezaltal a csomagod serulese nem biztositasi esemeny, tehat a biztosito nem fizet ra semmit.

[ Szerkesztve ]

(#19225) AXisBOLD válasza asdf_ (#19224) üzenetére


AXisBOLD
addikt

Szia,

köszi, hogy beollóztad. Igen, nincs erre vonatkozó rész, bocs, de ezért értetlenkedek.

Viszont a "87. A biztosítás nem terjed ki az alábbi eseményekre" pontban se írják le, hogy nem biztosítási esemény.

Ha utazol és utasbiztosításod van, véleményem szerint joggal gondolhatsz arra, hogy a csomag sérülése esetén is járhat kártérítés vagy legalább egyértelműen fogalmazzák meg az ászf-ben, hogy nem/miért nem.

Egyik "oldal" sincs leírva.

Aurea mediocritas

(#19226) asdf_ válasza AXisBOLD (#19225) üzenetére


asdf_
veterán

Azert nem irjak a 87-es pontban, mert az a felette levo pontokban levo biztositasi esemenyek kizarasi okai.
Magyarul a 86-os pontban levok a biztositasi esemenyek, kiveve ha, es ide jonnek a 87-es pont feltetelei. Ha a 86-os pontban nem irtak le a poggyasz seruleset, akkor teljesen egyertelmuen nem teritenek ra, hiszen a 87-esben a poggyaszserules teritesenek a kizarasai lennenek (pl. kiveve, ha a szallitonak jogszabaly alapjan a kart teritenie kell, vagy kiveve, ha a kart a szallito sajat felelossegbiztositasa alapjan mar fedezte).

Nekem tovabbra is halal egyertelmu a dolog: lopas, rablas, elemi kar, baleset, pogyaszkeses eseten ervenyes a fenti biztositas, ez le van irva feketen feheren a 86-os pontban, de ezek kozul is csak azokra, melyet nem zartak ki a 87-es pontban.

[ Szerkesztve ]

(#19227) AXisBOLD válasza asdf_ (#19226) üzenetére


AXisBOLD
addikt

Szia,

így hogy levezetted már érthető, köszönöm a segítséget.

Aurea mediocritas

(#19228) szente válasza szente (#19205) üzenetére


szente
addikt

Sziasztok!

A múlt hét hétvégén érdeklődtem a garanciás ügyintézés menetéről itt nálatok. El is küldtem a szervizbe és most telefonáltak, hogy náluk nem jelentkezik a hiba.
Én kipróbáltam a VGA-t két gépben is, több programmal is és nem volt jó. Ilyenkor mit tudok csinálni?
Amúgy a szervizes normális volt, mert kérdezte hogy milyen programoknál jött elő a hiba, és mondta hogy akkor megnézi azokkal is.
De ha nála nem produkálja a hibát(amit nem értek, több napon át tesztelgettem, több programmal és két teljesen különböző géppel) és nálam rossz, azzal nem vagyok előrébb...

(#19229) Lackooo84 válasza szente (#19228) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Én kérnék videót arról a próbáról, ha már szeméylesen nem tudok ott lenni.

The Truth is out there...

(#19230) szente válasza Lackooo84 (#19229) üzenetére


szente
addikt

Mennyire veszik az ilyet jó néven?
Nem akarok nagyon hepciáskodni egyenlőre, mert kicsit elbizonytalanít, hogy a srác akitől vettem, azt mondta, hogy nála jó volt még (itt vettem az aprón, rengeteg piros pontja van, szóval elvileg megbízhatónak számít), nálam meg egyből produkálta a hibát.

(#19231) Lackooo84 válasza szente (#19230) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Veszik, vagy nem veszik, ha igazat mond, akkor nem értem miért ne tehetné meg, hogy levideózza?

The Truth is out there...

(#19232) asdf_


asdf_
veterán

Sokkal egyszerűbb videóval leadni a kártyát szerintem, az ilyen nem egyértelmű esetekben (persze ettől még leteszteli a bolt és ha nála nem jelentkezik, akkor nem megy a nagykerbe vissza, csak így legalább van előtte valami, hogy nem mókázik az ügyfél).

[ Szerkesztve ]

(#19233) Troy.


Troy.
addikt

Sziasztok!
Mi az előnye ha a vásárló online rendel terméket személyes átvételre ahelyett ha a kiszemelt boltban személyesen veszi meg?

.

(#19234) #77646080 válasza Troy. (#19233) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szia!

Számomra a legnagyobb előny (ami miatt évek óta így vásárolok), az a 14 napig igénybe vehető "szerződéstől való elállás joga".

(#19235) 313313 válasza #77646080 (#19234) üzenetére


313313
addikt

Kivétel ha céges vásárlás, mert cég nem fogyasztó. Nincsenek fogyasztói jogai...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19236) #77646080 válasza 313313 (#19235) üzenetére


#77646080
törölt tag

Így igaz, köszönöm a pontosítást.

(#19237) Draken


Draken
őstag

Sziasztok!
Az én ügyem viszonylag egyszerű és nem nagy távlatról van szó, tehát csak egy kérdésem lenne:
a telefonom leadtam hivatalos márkaszervizbe júli 16.án, majd aug 1-2 környékén jött egy levél, amiben felajánlottak új készüléket, válaszban elfogadtam, hozzátéve, hogy aug. 13tól tudom személyesen intézni az ügyet. A felajánlott telefonért a szerviz értesítése után lehet menni, de hiába kérdeztem az illetékeseket mailben (2x is), hogy hol tart a folyamat, a sablonszöveg érkezett. Mennyi idejük lenne hivatalosan ezen ügy elrendezésére?
Köszönöm!

(#19238) Vallásos


Vallásos
csendes tag

Hello Mindenki!

Létezik olyan, hogy egy meghibásodott terméket úgy vesznek át, hogy feltételes ügyintézéssel?
Már lassan 3 hónapja lesz, hogy gariban hever a termék és tesznek rá magasról, hogy lezáruljon az ügyintézés. Az a sanda gyanúm, hogy hülyének néznek. Kutakodva a neten azt derítettem ki, hogy olyan, hogy feltételes ügyintézés nincs. A terméket átvették garanciálisan, a hiba nem miattam keletkezett, úgyhogy nem tudom mi tévő legyek, de már kezd nagyon alattomossá válni ez az egész számomra. Mit tehetek most? Már lekaratéztam velük egy csomó e-mailt, de mindig azzal jönnek, hogy feltételesen van átvéve és ők nem tesznek semmit, mert én tehetek róla, hogy ők csak feltételesen tudják átvenni. Szerintem ez szimpla hazugásg. Ilyenkor mehetek a fogyasztóvédelemhez vagy mit tegyek?

A segítséget és válaszokat előre is köszönöm mindenkinek :)

Isten áldjon!

(#19239) asdf_ válasza Vallásos (#19238) üzenetére


asdf_
veterán

Feltetelesben altalaban akkor szoktak atvenni valamit, ha pl. fizikai serulese van. Ekkor a gyarto donti el, hogy elfogadja-e garisnak az esetet avagy sem (ertsd: vizsgalja, hogy a fizikai serules osszefuggesben allhat-e a jelzett hibaval). Kulonosen megteheti ezt az onkent vallalt jotallas idejeben (vasarlastol szamitott 2. 3. ev).

Ha egy "kicsit" tobb konkretummal szolgalnal, hogy milyen termek, mi a hibaja, mi volt az indoka annak, hogy csak feltetelesre vettek at -mert azt azert nem hasrautesszeruen szoktak- akkor azert konnyebb lenne beszelgetni rola.

(#19240) Vallásos válasza asdf_ (#19239) üzenetére


Vallásos
csendes tag

Állításuk szerint elvarrtak a csavarok és le lett cserélve a gyári paszta. Az volt a hibája, hogy kifagy tőle a gép és nem lehet használni.

Ha 3 év garanciát vállalnak, akkor mi az, hogy feltételes átvétel? Átvették, náluk van lassan 3 hónapja, ne szórakozzanak már itt az emberrel, nevetséges. Ennyi idő alatt 2x megkerülhette volna már a földet, mit ülnek rajta ennyit? Máskor pár hét alatt megvolt az egész.

[ Szerkesztve ]

Isten áldjon!

(#19241) LuckyL válasza Vallásos (#19240) üzenetére


LuckyL
őstag

jól értem, hogy szakszerűtlenül lett szerelve egy termék (azt sem vagy képes megírni miről van szó), és itt vakon megerősítést vársz hogy igazad van?

persze, igazad van ;]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19242) asdf_ válasza LuckyL (#19241) üzenetére


asdf_
veterán

Nyilvan vga zsuga.

(#19243) Vallásos válasza LuckyL (#19241) üzenetére


Vallásos
csendes tag

nem nem érted jól, és nyilván rossz helyen kopogtatok....

Isten áldjon!

(#19244) Superhun válasza Vallásos (#19243) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Tudunk segíteni, ha leírod, hogy pontosan miről van szó. Próbálj meg a "Téma tudnivalók" részből annyi kérdésre válaszolni, amennyire csak tudsz illetve hajlandó vagy.

(#19245) LuckyL válasza Vallásos (#19243) üzenetére


LuckyL
őstag

szivesen segítünk, de itt nem a haverok vannak, akik megveregetik a hátad, hogy igazad van, hanem igyekszünk objektívan (és sok tapasztalattal a hátunk mögött-ingyen) válaszolni, de ezt akkor tudjuk megtenni, ha van részletes info

nekem az a benyomásom, hogy te az előbbit várod, ezért, igen, valószínűleg rossz helyen kopogtatsz

de ha pl. azt írnád, hogy " mit csináljak srácok kicseréltem a hűtőt a vga-n, az meg szarrá ment? "

akkor megírnám hogy rendelj megfelelő csavarokat és törölgesd le az utólagos pasztát megfelelő anyaggal...
őszinteség kell (név nélkül) és fogunk segíteni, nem kell össze vissza beszélni

peace

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19246) Draken


Draken
őstag

Valaki? A felajánlás elfogadását követően mikorra kéne nálam legyen a telefon? Egyáltalán, ha kiesnek a 30napból, elállhatok a felajnálott készüléktől?

[ Szerkesztve ]

(#19247) akyyy


akyyy
senior tag

Sziasztok. Egy WD-s vinyót szeretném RMA-zni, mivel az itthoni szerviz egy hónap után a "képembe röhögött" hogy én tuti dobáltam a vinyót, nem javítják meg. Pedig meghibásodás előtt működött, aztán szép lassan meghalt az egész, nem dobáltam, benne volt a gépbe.

Hogyan zajlik ez az egész? Végig mentem, az egész RMA-n, most már csak fel kéne adni, és ebben kéne segítség, hogy mibe tegyem, honnan szerezzek dobozt, csomagolóanyagot stb. :)
Meg mivel érdemes feladni, postán, vagy futárcég?

Advanced, vagy sima RMA, (mivel fogalmam sincs, mik vannak rajta, én már azon túl tettem magam, hogy nem látom többé, szóval akár küldhetnek egy újat is).

(#19248) asdf_ válasza akyyy (#19247) üzenetére


asdf_
veterán

Futar valoszinuen olcsobb a postanal (6350 Ft, ha meg mindig Nemetorszagba kell kuldeni). Antisztatikus zacsakoba rakd bele, aztan valami dobozba, a maradek helyet meg osszegyurt ujsagpapirral toltsd ki (alatta is!). A dobozon kivul legyen rajta az RMA-s vonalkod.
Az advanced meg a sima kozott asszem az a kulonbseg, hogy az advanced-hoz bankkartyaszamot is le kell adnod, az RMA letrehozasaval azonnal kuldenek egy cseretermeket -tehat nem kell megvarni az odaut idejet es a bevizsgalast-, ellenben ha a bevizsgalt termek nem minosul garancialis esetnek, akkor a gyorsban kikuldott termeket kiszamlazzak a megadott bankkartyaadatokkal.

[ Szerkesztve ]

(#19249) akyyy válasza asdf_ (#19248) üzenetére


akyyy
senior tag

mivel vettem egy másféle vinyót mert már kellet, ezért nem létszükség hogy azonnal küldjenek egy újjat, ezért akkor jó a sima. bevizsgálják és ha tényleg hibás akkor küldik ki az újjat, ha nem ők se akarnak foglalkozni vele, vissza küldés helyett dobják ki. :D

(#19250) AXisBOLD válasza AXisBOLD (#19227) üzenetére


AXisBOLD
addikt

Sziasztok,

miután a biztosító a légi-közlekedés során ért csomagkárokat nem téríti a légitársasághoz fordultam.
Kitöltöttem az online jegyzőkönyvet, kaptam egy sorszámot és egy automatikus emailt, hogy 15 munkanapon belül válaszolnak.
Eltelt a 15 munkanap, válasz nem jött, így írtam egy emailt a vevőszolgálatuknak, de arra se reagáltak eddig.

Kihez lehet fordulni ilyen esetekben?
AirBaltic a légitársaság

Aurea mediocritas

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.