Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26001) prime_adam


prime_adam
aktív tag

Sziasztok!
Online rendeltünk, nem én vettem át a futártól és el lett követve egy nagy hiba: a doboz sérülten lett átvéve és szemmel láthatóan a termék is az (belátni a dobozba). Hogy a futár a ludas vagy a cég már így adta fel azt nyilván nem tudom. Ilyenkor mit lehet tenni? 14 napos elállásom van, de simán mondhatják, hogy biztos én dobálom és attól sérült meg. :(

(#26002) asdf_ válasza Ajándékok (#26000) üzenetére


asdf_
veterán

Nem, de egy alaplapra sosem kapott egy kisker 3 évet, csupán 1 év teljest és 2 év gyártói korlátozottat, a 3 évet csak azért látja bárki is, mert ilyen elképesztően trehányak és lusták a kiskerek (a vevők meg a felmenőket is szexualizálják 2 forintért, így ha az egyik boltban 1+2-vel adják ugyanazt a terméket, a másik meg 3 évet ír hazudik, akkor az utóbbiba megy vásárolni. pedig tökugyanúgy 1+2-t kap mindkét helyen . De mondjuk nagyker is simán ír 3 évet egy 20 ropis alaplapra 1+2 helyett, szóval felülről jön a hülyeség.

(#26003) jeni válasza prime_adam (#26001) üzenetére


jeni
félisten

Próbáld vissza csomagolni eredeti állapotába és fotó meg videót kesziteni erről és jelezni a gondot. Mást nem tudsz tenni.
Ha csak a doboz sérült ennek örülj leginkább,ha a termék hibátlan, ennyi veszteség belefér.

[ Szerkesztve ]

(#26004) prime_adam válasza jeni (#26003) üzenetére


prime_adam
aktív tag

Sajnos sérült a termék is. Úgy van a dobozában, hogy nincs körülötte semmilyen plusz szigetelés, csak így natúr van belerakva. És valószínű ráraktak valami nehezet, így a doboz oldalán átfúródott a termék egy kiálló része, ami láthatóan sérült (mivel a lyukon át benézve látni). Szóval igazából nincs kibontva, de az már biztos, hogy sérült. Csak az a bajom, hogy jegyzőkönyv nélkül tuti ránk fogják fogni.

(#26005) jeni válasza prime_adam (#26004) üzenetére


jeni
félisten

Akár így akar úgy jelezni kell.
Ha nincs kibontva akkor az lehet akár egy jó pont is. Írni kell és telefonálni,hogy a 86 éves nagymamám vette át a csomagot.

[ Szerkesztve ]

(#26006) Harcipocok84


Harcipocok84
junior tag

Sziasztok!

Vásároltam 1 hónapja egy kb. 90.000 Ft-os homokszűrős vízforgatót medencéhez. Mint kiderült hibás a termék, több hibája is van. Visszavinném a kereskedésbe de sajnos nem találom a számlát. Viszont névre szóló számlát kértem hozzá, a számlázóprogramjukban tuti meg is van. Erre hivatkozhatok-e? Kötelesek így is cserélni?

[ Szerkesztve ]

(#26007) Lackooo84 válasza Harcipocok84 (#26006) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Bármikor kérhetsz számla másolatot, kell adniuk.

The Truth is out there...

(#26008) windlord válasza windlord (#25982) üzenetére


windlord
őstag

Nem jutok zöld ágra az emag -al.
Folyton csak a baromságaikat görgetik.
Nem fogadom el az ő feltételeiket.
Hát nem, mert nekem is vannak jogaim.

Bármire hivatkozom, ők nem akarják megérteni.
Nincs kedvezmény, nincs javítás, csak a visszavásárlás.
Már 2x kiküldték rám a futárszolgálatot mindenféle kommunikáció és egyeztetés nélkül.
A futár hívott, hogy itt vagyok a ház előtt a gépért.

Kértem, hogy utalják vissza a pénzem, mert ettől a fogyatékos kommunikációtól már kezd teljes hányingerem lenni.

Sosem vásárlok többet nagyobb értékű elektronikai dolgot ettől a primitív társulattól.

(#26009) asdf_ válasza windlord (#26008) üzenetére


asdf_
veterán

Miert utalnák vissza még azelőtt a pénzed, hogy elvitték volna a terméket?

(#26010) jeni válasza windlord (#26008) üzenetére


jeni
félisten

előre sosem fogják vissza utalni a pénzedet,csak ha látták a selejtes,hibás mosógépedet.
az összes befizetett pénzedet biztosan megkapod,de az extra bónuszt nem fogod megkapni sose. ha minden egyes nap hadakozol velük akkor még inkább nem jár majd neked bónusz.
arra meg nem lehet építkezni,hogy egy 200ezres mosógépet felkínáljanak neked cserébe. ez a része már rég elúszott.
két dolog van:
-azt a pénzt melyet kifizettél annak az árértékért felkínálnak a jelenlegi kínálatukból egy másikat.
-vagy az összes befizetett pénzedet egy az egyben vissza kapod bónuszok nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#26011) gabesszor1


gabesszor1
tag

Sziasztok!
Playstation-ön vettem egy játékot ami szaggat néha. Kb 30 másodpercenként beszaggat picit (pl időváltozásoknál, scriptek aktiválódásakor). PC-n nem volt vele semmi problémám tehát szerintem egyértelmű, hogy a ps-nél lesz valami. Írtam már nekik többször de semmiért sem akarják visszatéríteni. Nem releváns dolgokat kérnek (Tegyem újra a ps-t teljesen, ezzel minden más játékot törölve, holott a többi játék jó), videót kellett csinálnom a szaggatásról ami látszik is, de nem hiszik el, azt írják, hogy töltsem le kábelen és nem csak wifin (WTF) és ilyenek...)

Van bármi esély visszakérni? Mit tehetek?

Üdv, Gábor

(#26012) Fox Mulder válasza gabesszor1 (#26011) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

(#26013) musicproo


musicproo
tag

Lenovo Legion-nál 1db pixelhiba (Dark pixel) garis témának számít vagy csak több db esetén?

(#26014) tiop


tiop
tag

Üdv.
Vásároltam egyágynemű garnitúrát.
A méretei megvoltak adva pontosan centiben,azt választottam ki ami nekem kell ami méretileg nekem jó.
Kifizettem szállítást mindent a termék megérkezett,kibontottam és egyetlen méret sem stimmel,nem kevéssel 10-15 cm kissebb a ágynemű a leírásban leírtakkal.
Rögtön szoltam hogy nem oké,válaszoltak küldjem vissza és visszautalják a pénzem.
Eddig rendben de a visszaszálítási dijjat nem akarják magukra vállalni.
Pedig én egy hibás terméket kaptam úgy gondolom nem az én saram hogy a kereskedő nemtudja mit árul.Miért fizetném én a szállítást?

(#26015) Lackooo84 válasza tiop (#26014) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Egyértelmű, h hibás teljesítés, nem te akarsz elállni, tehát az ő saruk.

The Truth is out there...

(#26016) qqzs


qqzs
őstag

Bocs ha mar volt de nem talalom. Maganszemely vesz valamit amire 3 ev a gari az erteke miatt es eladja egy ev mulva akkor a maradek garit tudja érvényesíteni az uj tulaj is?

Eladó: GTS450

(#26017) jeni válasza qqzs (#26016) üzenetére


jeni
félisten

A jótállási papír és a számla is meg van hozzá amin fel van tüntetve a garancia ideje ,hogy mettől - meddig akkor teljesen mindegy hányadik tulaj adja le javításra a terméket.

(#26018) koby11h válasza qqzs (#26016) üzenetére


koby11h
aktív tag

Legyen egy írásos adásvételi, két tanúval, biztos ami biztos + számla,+ jótállási jegy és akkor igen, én már csináltam ilyet harmadaik tulajdonosként.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#26019) jeni válasza koby11h (#26018) üzenetére


jeni
félisten

Az adás vételi papír a termék javíthatatlanság esetén van jelentősége, hogy a harmadik tulaj kapja meg a vételárat amennyiben nem készpénzben fizeték ki anno.

(#26020) koby11h válasza jeni (#26019) üzenetére


koby11h
aktív tag

Igen, csak vásárláskor/eladáskor ott van mindenki, utólag ilyet csinálni meg elég nehéz, jobb ezt előre. És ha itt visszaolvasol, akkor rendszeres a pénz vissza, mert az az egyszerűbb és általában minden drágább most, mint régen volt. Szóval megéri az a 10-15 perc.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#26021) qqzs


qqzs
őstag

Koszi a tanacsokat. Szamlat majd megkeresik es adasvetelit nem irtunk :( remelem nem lesz gond. Van egy jotalasi jegy arral, pecsettel datummal. Ebike, igy szervizre kell vinni a napokban, ott majd kiderul

Eladó: GTS450

(#26022) Cyb3r


Cyb3r
csendes tag

Sziasztok!

Aquának visszaküldtem egy hibás CPU-t. 08.22-én átvették, azóta semmi visszajelzést nem kaptam felőlük, hogy mi van a termékkel. E-mailre nem válaszolnak, telefonban meg elzavarnak, hogy írjak e-mailt. Az utolsó hívás során csak egy mondvacsinált "értesítettem a szervizt, hogy 72 órán belül jelezzenek vissza" hülyeséggel próbáltak meg etetni (a 15 napon felül már ez is lejárt). Tudok tenni valamit, hogy végre emberszámba vegyenek?

06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)

(#26023) konci79 válasza Cyb3r (#26022) üzenetére


konci79
őstag

Én két héttel hamarabb küldtem vissza fülhallgatót, mint te, azóta se történt semmi. Írtam a békéltető testületnek 2 napja, de még azok se válaszoltak.
Mindenki le van sz..va amúgy ebben az országban, csak addig vagy jó, míg megveszed.
Hiába cikkeznek, meg irkálnak hogy milyen jogaid vannak, senkit se érdekel.

(#26024) Cyb3r válasza konci79 (#26023) üzenetére


Cyb3r
csendes tag

Azzal jött nekem az ügyfélszolgálatos, hogy hát szabadságolások miatt kevesen vannak. Vissza is kérdeztem, hogy és miben mentesíti Őket bármilyen jog alól? Nem tudott rá válaszolni...

06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)

(#26025) Cyb3r válasza Cyb3r (#26024) üzenetére


Cyb3r
csendes tag

Fejlemény: Ismerős szerzett telefonszámot a szervizükhöz... 1. Baromi nagy taplók... 2. a jogokról sincs fogalmuk... Szerinte egy random e-mail, hogy a "szervizelés folyamatban van" kielégíti azt, hogy az ügyfelet 15 munkanap lejártával értesíteni kell, hogy mennyi időt vesz még igénybe. + az azóta írt e-mailre nem kell válaszolnia, mert szerinte a korábban megkapott e-mail megválaszolja azt. Dolgoztam nagykerben, engem kirúgtak volna ha így beszélek az ügyféllel és ennyire leszarom a dolgokat.

06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)

(#26026) Biznisz Elek válasza Cyb3r (#26025) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ne várj tőlük sokat. A saját ÁSZF-ben leírtakat se tartják be :)

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#26027) luciferc válasza konci79 (#26023) üzenetére


luciferc
őstag

A vonatkozó rendelet (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról) alapján kötelesek cserélni. Szólítsd fel őket. Ha nem reagálnak akkor szólítsd fel őket, hogy adják vissza a vételárat és párhuzamosan jelentsd be a kormányhivatal fogyvéd osztályánál. Ha erre sem reagálnak, akkor nem marad más mint fizetési meghagyás és per (hacsak erre nem fizetnek).

5. § (1) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

(#26028) jeni válasza Cyb3r (#26025) üzenetére


jeni
félisten

én nekem kellett felhívni a figyelmet,hogy lejárt a 14 nap , bementem az Aquacomp boltba,hogy akkor most mi a helyzet?
vagy 4 emailt írtam és egyre sem válaszoltak.
személyesen próbáld meg.

[ Szerkesztve ]

(#26029) konci79 válasza luciferc (#26027) üzenetére


konci79
őstag

Tegnap írtam, eddig semmi reakció... Fogyasztóvédelemhez elég a jegyzőkönyvet vinni, amin átvették? Hétfőn bemegyek.

(#26030) luciferc válasza konci79 (#26029) üzenetére


luciferc
őstag

Tudomásom szerint a kormányhivatalok fogyasztóvédelmi osztályai nem foglalkoznak egyedi esetekkel, vagyis nem fognak a te esetedben eljárni, felszólítani, stb. Erre ott a békéltető testület, ügyvéd, bíróság az új hatósági szerep szerint. Amit tudnak tenni, ha éppen akarnak és nem valami csókos a cég, hogy vizsgálatot indítanak a panasz alapján. Aminek a végeredménye természetesen hatással lehet a te ügyedre is, ha még nem zárult le. Tehát kár oda bemenni, írásban jelezheted a panaszt a céggel szemben, kérve a cég gyakorlatának vizsgálatát.

(#26031) ArGab


ArGab
őstag

Kicsit összezavarodtam már a szabályozásokban. Valaki tudna segíteni értelmezni mi a helyzet a következő esetben?

Egy Sony vezeték nélküli fülhallgatóról van szó amit a kötelező 1 év jótállással árultak itthon. Az akkumulátor 1 év után tönkrement, és úgy tűnik, ez nem egyedi eset, hanem egy általános típushiba, amelyet a gyártó nem hajlandó elismerni. Azt korábban sikerült kiderítenem, hogy EUs szabályok miatt 2 év szavatosság is vonatkozik rá és ez alapján kapcsolatba lépve szervízzel az egyik fülest nemrég ki cserélték már (röpke 6 hét alatt), a másik miatt pedig visszavittem és most van harmadik hete "vizsgálás" alatt. Viszont azt az infót kaptam, hogy jelen helyzetben nem indul újra a garancia. Tehát amint az eredeti vásárlástól számított 2 év lejár, a frissen cserélt fülesekre is megszűnik mindennemű garancia és ha (vagy inkább amikor) a cserélt darabok is tönkre mennek onnantól ők mossák kezeiket.

Megerősítené valaki, hogy valóban így van? Ha a kötelező 1 év magyar jótálláson túl, de a még szintén kötelező 2 év EUs szavatossági időn belül cserélnek, akkor valóban teljesen a gyártón múlik, hogy ezt milyen feltételekkel teszi?

[ Szerkesztve ]

(#26032) Lackooo84 válasza ArGab (#26031) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Igen, és ugyanez vonatkozik a gyári jótállásokra is.

The Truth is out there...

(#26033) luciferc válasza ArGab (#26031) üzenetére


luciferc
őstag

Igazából a 2év szavatosság is benne van a magyar jogban (PTK 6:163. § (2)), de lényeges, hogy a szavatossági idő elejétől (fél év, PTK 6:158. §) eltekintve nem automatikus az a feltevés, hogy a termék a gyártó hibájából romlott el. Ugyanez a paragrafus azt is kimondja, hogy

(5) A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik.

Vagyis ha szavatossági igény keretében cserélik, akkor az akkura (szerk: illetve ha az egészet cserélték, akkor az egészre) újraindul a kellékszavatosság, ami nem egyenlő a jótállással, de mégis valami.

A kérdés tehát az, hogy kellékszavatossági igényre reagálva cserélték vagy gyártói garancia keretében. Előbbi esetben az akkura újraindul és lehet próbálkozni később ha gond van, ha gyártói, akkor jó eséllyel ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#26034) ArGab válasza luciferc (#26033) üzenetére


ArGab
őstag

Ez egy jó kérdés, papíron csak annyi szerepel, hogy "garanciális javítás". De akkor erre rákérdezek egyértelműen. A forgalmazó jótállási jegye alapján 1 év volt rá és azt nem is fogadták el, csak a számlát. Sony leírása alapján is 1 év van kormányrendelet alapján és 1 év a termék anyagára és összeszerelésére de itt azzal a kitétellel, hogy ettől eltérhetnek.

Az, hogy a második éves szavatosságról tudok és emiatt nem leírtam bukóként, hanem visszavittem gyártó szervízébe már egy korábbi utánajárás eredménye. Tudom, hogy a szavatosság alatt a vásárlót terheli a bizonyítás terhe, de ezen szerencsére nem akadékoskodtak. Szerintem a többség eddig sem jut el mert a papíron csak 1 év szerepel.

Akkut külön nem cserélnek csak egyik vagy mindkettő egész fülest egyben. Tehát ha jól értem amennyiben azt mondják, hogy biztosítottak második éves gyártó garanciát a termékre, akkor onnantól az ő szabályaik lesznek érvényesek? Akkor is, ha egyébként a fogyasztó számára kedvezőbb lenne az újra induló szavatossági szabályozás?

[ Szerkesztve ]

(#26035) kismanús


kismanús
csendes tag

Sziasztok! Már kérdeztem ebben az ügyben de szeretnék megerősítést illetve útmutatást kérni . Bevittem egy elromlott videókártyát az Iponba 240e felett volt az értéke és még 11. hóig van rá jótállás ,ahol ezt 08.31 átvették hivatalosan.
Azóta nem jelentkeztek ,meg persze már ott mondta a szervizes hogy ez 3-4 hét nem kapkodok, vele csak nem kaptam semmi emailt az ügyről illetve csak szeretnélek megkérdezni Titeket hogy ha 29. lejár a 30. nap a szervizben akkor jelentkezzek hogy mi újság a kártyával vagy írjak nekik inkább most? Mert az áfsz mindenhol más de persze gondolom vannak törvények amiktől Ők sem térhetnek el. Tudom valószínűleg elküldték a gyártóhoz de nekem ezt ha esetleg nem lesz eredmény időben kötelességem megvárjam vagy tudok majd tenni ellene valamit?

(#26036) luciferc válasza kismanús (#26035) üzenetére


luciferc
őstag

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

5. § (7) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ez alapján 30 nap után kötelesek cserélni, a gyártótól meg majd visszakapnak valamit, amit eladnak, komposztálnak, fali díszt csinálnak, stb. Addig meg piszkálhatod őket, ha jól esik, hátha már visszajött, csak lassúak.

(#26037) kismanús válasza luciferc (#26036) üzenetére


kismanús
csendes tag

Értem. Szerinted várjam meg a 30 napot az még 11 nap vagy írjak kérdezzem meg őket? Csak nem szeretném hogy valami olyasmivel takarozzanak ha irok nekik hogy mivel még 15 napon belül vannak igy még ki tudják tolni x nappal mivel tájékoztattak.

(#26038) Lackooo84 válasza kismanús (#26037) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Várd meg a 11 napot, nem is értem a kérdést.

The Truth is out there...

(#26039) luciferc válasza kismanús (#26037) üzenetére


luciferc
őstag

Írhatsz nekik nyugodtan, nincs ilyen szabály, hogy ha kérdezel, akkor kitolhatják. Kérdezd meg, hogy hogy áll a javítás, mikorra várható. Ha már most azt mondják, hogy majd október közepe, akkor azonnal vissza is dobhatod a megadott rendelet bekezdését, hogy az úgy nem lesz jó, október 7-ig cserélni kell. Már feltéve, hogy

a) van ilyen termék a polcukon, tehát tudják cserélni
b) ha nincs termékük, akkor jó neked a pénz is.

Mert ha nem tudják cserélni, de neked ez kell, akkor sajnos várnod kell (ez ugye a vásárló eltérő rendelkezése)

(#26040) kismanús válasza luciferc (#26039) üzenetére


kismanús
csendes tag

Rendben köszönöm szépen!

(#26041) kismanús válasza Lackooo84 (#26038) üzenetére


kismanús
csendes tag

Más szerencsére értette.

(#26042) Lackooo84 válasza kismanús (#26041) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Még mindig nem értem. Ha kérdezősködsz mivel vagy előrébb? Ha 30. napig nem kapod vissza, akkor csere/pénz vissza ennyi, nincs apelláta.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#26043) luciferc válasza kismanús (#26040) üzenetére


luciferc
őstag

Annyit módosítok, hogy a rendelettel a 30. napig ne jelentkezz, nem kell hogy esetleg addigra eltüntessék a csereterméket, ha esetleg most magasabb az ára. Ha alacsonyabb, akkor értelemszerűen inkább cserélik, mint hogy visszaadják a pénzt, akkor nincs ilyen probléma, lehet nyugodtan pattogni :)

(#26044) luciferc válasza Lackooo84 (#26042) üzenetére


luciferc
őstag

Egyrészt pszichés, egy negyed milliós cuccnál várni és várni infó nélkül nem kellemes. Másrészt ahogy írtam, ha már most tologatják, akkor (figyelembe véve a mostani árát a cuccnak, ha még létezik), akár lehet jelezni is, hogy képben vagy, nem fogsz tovább várni.
De igen, akár várhat is a kommunikációval. De a kérdés az volt, hogy lesz-e hátránya, ha kérdez.

[ Szerkesztve ]

(#26045) kismanús válasza luciferc (#26044) üzenetére


kismanús
csendes tag

Így van az volt a kérdésben a lényeg ha 30. napnál előtte felveszem velük a kapcsolatot hátrányosabban érint vagy sem. Irtam nekik hogy szeretnék tájékoztatást kérni ennyi.

(#26046) Lackooo84 válasza kismanús (#26045) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De én ezt nem értettem, hogy miért érintene hátrányosan? Ha 30. napon nem tudják felmutatni a javított terméket, akkor ígyis-úgyis csere/pénvissza, ha tájékoztattak ha nem. :U

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#26047) kismanús válasza Lackooo84 (#26046) üzenetére


kismanús
csendes tag

Hát mert olvastam pár negatívabb hozzászólást szervizekről hozzáállásról ezért kérdeztem. Mert elvileg 15 napon belül nekik kéne tájékoztatni de még sincsen mèg így.

(#26048) kismanús válasza kismanús (#26045) üzenetére


kismanús
csendes tag

Tisztelt Ügyfelünk!
Az áru jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál, további információ jelenleg nem áll rendelkezésre. Amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek.
Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, vagy a hiba detektálásától számítva, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni.
A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben a hiba vagy az áru jellegéből adódóan javítható a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
A nehezen, hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.
Az ügyintézés lezárását automatikus e-mailben jelezzük Ön felé.

Ezt írták nekem.

(#26049) Superhun válasza kismanús (#26035) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Mennyi gari volt a kártyára eredetileg?

(#26050) kismanús válasza Superhun (#26049) üzenetére


kismanús
csendes tag

Iponos vásárlás volt gondolom akkor nem lehet más nem? Én nem tudok ilyet.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.