Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23001) Vikusz77 válasza Superhun (#22999) üzenetére


Vikusz77
tag

Hát akkor ez van.
Köszönöm az infót!

(#23002) Shingen


Shingen
addikt

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, barátnőm szeretett volna meglepni engem egy hegesztőgéppel, lidl most volt akciózva.
2x is bement megkérdezte vissza veszik-e a gépet ha nem válik be, akkor is ha hegesztek vele, stb.
Két eltérő nap, 2 eltérő eladó is azt mondta nyugodtam hozza vissza vissza veszik.
Megvette/Kipróbáltam nem jött be, mondtam neki vigye akkor vissza.
Visszavitte és nem vették vissza.
Mivel áfás számlát kért cégük nevére.
Azt mondták a lidlbe-be így nem veszik vissza, csak ha magán emberként vette volna.
Mondta az eladónak 2x is megkérdezte, egyik eladó se tájékoztatta ha cégre veszi akkor nem veszik vissza.
Volt vmi ügyfélszolgálatos telefonszám, azt is felhívta ott is elhajtották, mondta nekik is félre lett tájékoztatva, mert senki se hívta fel a figyelmét erre, azt mondták vhol ki van írva az üzletbe, meg ha akarja e-mailba átküldik az erre vonatkozó szabályzatot.
De nem hatotta meg őket/elnézést ezzel lidl lezárta a dolgot.

Ilyenkor mit lehet tenni?
Fogyasztóvédelemnek érdemes írni?
Köszi

[ Szerkesztve ]

風林火山

(#23003) Dealer95 válasza Shingen (#23002) üzenetére


Dealer95
őstag

Mivel nem fogyasztóként, hanem cégként vásároltátok, nincs mit tenni.

(#23004) Lackooo84 válasza Shingen (#23002) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Igen visszavették volna, ha nem cégre veszed... :DDD

The Truth is out there...

(#23005) Shingen válasza Dealer95 (#23003) üzenetére


Shingen
addikt

De máskor is vett cuccokat cégre Praktiker, stb.
Ott simán vissza vették szó nélkül és a pénzt is vissza adták.
Akkor ott miért lehet ez?

風林火山

(#23006) , válasza Shingen (#23005) üzenetére


,
addikt

Visszavehetik, de nem kötelesek.

(#23007) Shingen válasza , (#23006) üzenetére


Shingen
addikt

Nincs erre vmi jogszabály?

風林火山

(#23008) Superhun válasza asdf_ (#23000) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A jogszabály e tekintetben nem foglalmaz elég egyértelműen, azaz csak peres úton lehetne kideríteni, hogy visszajár-e szállítási költség is vagy sem, vagy sem részben. Nyilván ez sok mindentől függ, pl. milyen szállítási módot kértél, extra szolgáltatások, stb.
A 14 napos elállási jogszabályban feketén-fehéren ott van, hogy a szállítási költség is visszajár, így ott ez nem kérdéses.

(#23009) , válasza Shingen (#23007) üzenetére


,
addikt

Passz, majd a többiek megírják.
Ami biztos, hogy hibátlan terméket még akkor sem lennének kötelesek visszavenni, ha fogyasztónak minősülnél (tehát magánszemélyként vásároltad volna). Van a 14 napos elállási jog, de az egyrészt csak a fogyasztókat illeti meg, másrészt csak netes rendelés esetén élne az is (a termék átvételi módja nem számít, átveheted személyesen is, miután neten megrendelted).

(#23010) LuckyL válasza Shingen (#23007) üzenetére


LuckyL
őstag

ezek a cuccok általában jó áron vannak, dobd fel marketplacere majd elviszi valaki, ne kínlódj velük
vagy mondd meg hogy leveri a biztosítékot, és a kezed is lezsibbadt tőle, hátha vizsgálat nélkül visszaveszik :D

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23011) Lackooo84 válasza , (#23009) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Lidl-nél más a helyzet, mert ezt ők maguk vállalják, hogy 3 hónapon belül bármit visszavesznek ha nem tetszik.

The Truth is out there...

(#23012) , válasza Lackooo84 (#23011) üzenetére


,
addikt

A vásárló javára mindig eltérhetnek pozitív irányban. (Sajnos jelen esetben a 90 nap sem ér semmit, mert az is csak a fogyasztók esetében élne.)

(#23013) BaLee válasza Shingen (#23002) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Valahogy én megértem a LIDL-t is, mivel sok vállalkozó náluk szerezte be a szerszámait, de ipari körülmények közt ezek a hobbiszerszámok nem bírnak 3 évet így elég ráfizetés volt nekik a sok csere. Egy ideig volt kiskapu, mivel egyéni vállalkozóknak nem volt muszáj adószámot ráíratni a számlára kb. tavaly nyárig, azóta viszont ez is bezárult, mert már nekik is rá kell íratni így már megtehetik a boltok, hogy a cégként vásárolt termékekre nem adnak annyi garanciát ill. a cseréhez sem úgy kell állniuk, mint egy fogyasztó esetén.

De amúgy én már több barkácsboltban is találkoztam olyannal, hogy az olcsóbb hobbi szerszámoknál csak akkor adják meg a 2 vagy 3 év garit ha nem számlára veszed... Az iparira biztos megadják, de az arra is van tervezve meg az ára is annyi, hogy abba bele van kalkulálva hogy esetleg tönkremegy.

(#23014) somnia


somnia
őstag

Sziasztok!
Remélem jó helyen vagyok a kérdésemmel!
Február 17.-én egy webshopban rendeltem 20 db. alkatrészt, amit rögtön ki is fizettem.
23.-án, mivel addig nem történt semmi, felhívtam őket.
Egy ügyintéző azt mondta, hogy nincs raktáron csak 13 db. ha gondolom postázza, de épp most rendel. Mondtam neki, hogy ok annyira nem sürgős, majd egybe küldje el a 20 db.-ot!
Tegnap felhívott ugyanaz a hölgy és mondta, hogy beérkezett mind a 20 darab ámde az a probléma, hogy közben felment az ára 2000 forinttal darabonként.
Mondtam neki semmi gond akkor küldje el nekem a 13 darabot a régi áron és a maradék pénzt utalja vissza.
Azt mondta az nem lehetséges mert azt már eladták.
Én mondtam neki, hogy az legyen az ő gondja engem a régi előre kifizetett áron szolgáljon ki!
Azt válaszolta, hogy megbeszéli a főnökével de ö nem hiszi, hogy a főnöke benyeli a 40ezer forintos árkülönbözetet.
Itt tartunk most.
Szerintetek jogosak az elvárásaim?
Köszönöm ha valaki segít.

(#23015) LuckyL válasza somnia (#23014) üzenetére


LuckyL
őstag

ha emailben visszaigazolta a rendelést, hogy elfgoadta és ezen az áron szállítja akkor jogosak

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23016) somnia válasza LuckyL (#23015) üzenetére


somnia
őstag

Köszi a választ!
Persze visszaigazolta.
És mit tehetek ha mégsem hajlandó az általa elfogadott összegért kiszállítani?

(#23017) LuckyL válasza somnia (#23016) üzenetére


LuckyL
őstag

de nem az automata visszaigazolásra gondolok amit küld a webshop!
hanem ahol értesít, mikor hogyan szállítja, mennyiért

alapvetően én csak az elvárásra írtam, hogy jogos, de ha ebből pénzt akarsz látni, perelned kell érte valószínűleg, az meg értelmetlen iylen összegért szerintem
esetleg fogyasztóvédelemnél panaszkodhatsz, bár nem írtad hogy foygasztó vagy-e vagy vállalkozóként rendelted

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23018) somnia válasza LuckyL (#23017) üzenetére


somnia
őstag

"Szállítási mód: Kiszállítás (A feladási értesítőtől számítva kb. 2 munkanapon belül)"
Fogyasztó vagyok.
"2021. 02. 17.Rendelés alatt Megbeszéltek szerint rendelek még !
Szilv"

(#23019) Lackooo84 válasza somnia (#23014) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát eleve taplóság volt, ha valóban így csinálták, és azt a 13-at eladták másnak, ezért már feketelistára is tenném ezeket a gyökereket, de sanszos, hogy nem adtak el szart sem, csak le akarnak rántani.

The Truth is out there...

(#23020) somnia válasza Lackooo84 (#23019) üzenetére


somnia
őstag

Igen ezzel tisztában vagyok.

(#23021) LuckyL válasza Lackooo84 (#23019) üzenetére


LuckyL
őstag

törölve, közben elolvastam ujra és leesett

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23022) nyul105 válasza somnia (#23018) üzenetére


nyul105
senior tag

Tehát van egy élő, visszaigazolt rendelésed 20 dbról, amit először raktárkészlet miatt nem adtak oda, erről tájékoztattak is. Nem volt szó hibás árról, semmi...
Most raktáron van 20 db termék... de nem akarják neked odaadni.
Mik vannak! :W

(#23023) somnia válasza nyul105 (#23022) üzenetére


somnia
őstag

...de ide akarják adni csak 2 rugóval drágábban darabját...ami meg még vicces, most is ugyanazon az általam fizetett áron van kinn a termék...

[ Szerkesztve ]

(#23024) Floyd80 válasza Floyd80 (#22983) üzenetére


Floyd80
addikt

Ma megkaptam a tracking számot az UPS-től, így real-time nyomonkövethetem, hogy kerül vissza harmadik alkalommal is Németországba. :DDD De a futárral azért el fogok beszélgetni.

Végül valaki észbe kapott az NZXT-nél. "I apologize for the trouble this has caused you.
I've recreated the order, hopefully it goes out without any issues. We'll provide tracking as soon as it becomes available so you can have it just in case anything goes wrong."

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#23025) zenwalk


zenwalk
senior tag

Sziasztok!

Rendeltem egy cipőt, viszont élőben már nem igazán tetszik a színe így vissza szeretném küldeni. Ebben az esetben a visszaküldés díját nekem kell fizetni? A kiszállítás ingyenes volt.

Illetve a visszaküldési lapon amit küldtek a cipővel az szerepel, hogy a személyes, uzletunkben történt átvétel nem minősül WEB-es vásárlásnak ezért nem érvényes a 14 napos elállási jog.

Bár ez most nem vonatkozik rám, de én úgy tudtam hogy nem az átvétel módja számít, hanem hogy neten adtam-e le a rendelést.

[ Szerkesztve ]

(#23026) zenwalk válasza zenwalk (#23025) üzenetére


zenwalk
senior tag

Közben megtaláltam, igen azt nekem kell.

Köszi azért :))

(#23027) Cimbi11


Cimbi11
csendes tag

Sziasztok!

Azt tudjátok esetleg, hogy az EVGA videókártyát le lehet-e gariztatni számla nélkül, csak a szériaszám alapján ?

Köszönöm :R

(#23028) chopin42 válasza Cimbi11 (#23027) üzenetére


chopin42
őstag

Írj nekik a supportra, nekem válaszoltak viszonylag hamar (mást kérdeztem).

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#23029) BaLee


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Na, a békéltető testülettel sincs kint a vízből az ember...
A sztory röviden, hogy a Vodánál volt egy elárazott tv ami 99k volt 360 helyett én meg rendeltem kettőt (használtuk volna mindkettőt, nem eladásra lett volna, bár az ügy szempontjából lényegtelen). Felhívtak, közölték, hogy 2 tvt nem lehet rendelni egyszerre, mert csak, és ők törlik a rendelésemet. Mondtam módosítsa le 1re, azt nem tudja (nem akarta) megtenni. Pár nap múlva hívtak, hogy ajánljanak másik tv-t helyette de mondom nekem az kell és azon az áron amit rendeltem, itt már beszéltek össze-vissza és mondtak olyat hogy hát tudnák módosítani meg újra felvenni a rendelésemet csak sajnos az akciós készlet elfogyott. Mondom szupi mivel én nem hibáztam, az ő balfaszkodásuk miatt adták el a tv-t másnak és nem hivatkoztak elárazásra akkor vigyük tovább az ügyet. Panaszt tettem náluk amit elutasítottak egy olyan bekezdésre hivatkozva ami a részletfizetésre vásárolható készülékekre vonatkozik és ki van emelve, hogy teljes áron vásárolható készülékek számára nincs korlátozás. Mondom sima ügy lesz.

Megkerestem a békéltető testületet, kiírtak egy meghallgatást. A meghallgatáson a békéltető testület elnöke leakadt ott, hogy 99k volt a tv ára és teljesen jogosan állhat el az eladó ha nem akar teljesíteni. Mondtam neki, hogy elárazásra senki nem hivatkozott azóta sem a vodafone-tól ill. mutattam neki a kinyomtatott papírt amin ott van feketén fehéren hogy mire hivatkozva nem akartak teljesíteni azt megnézte de mintha nem akarta volna felfogni. Végül arra kérte a vodafone képviselőjét, hogy akkor jussunk dűlőre adjanak 1 tv-t a kiírt áron de látni lehetett, hogy úgy küldték oda az embert, hogy ne engedjen. Végül telefonálgatott 5 percet és annyi volt az engedményük, hogy a náluk jelenleg 370k-ba kerülő tv-ből adnak 30k engedményt, miközben bármelyik nevesebb boltban 350k. Ezen a kiváló ajánlaton még az elnök is mosolygott.

Itt azért még bíztam benne, hogy valami lesz, de az elnöknek ez a 99k-s ár nagyon beégett.
Pedig még azt is mondtam, hogy beszéltem olyannal akinek ennyiért ki lett küldve a tv, ráadásul utánam rendelte, szóval túllendülhetnénk már ezen az ár dolgon ha a vodafone sem hivatkozott téves árra.
Lényeg a lényeg a végén elutasította a kérelmemet és ennek a kiváló csodafonnak adott igazat akik eszerint nyugodtan hülyére vehetik az ügyfelet.

A vicces az egészben, hogy a vodafone képviselőjének még meg sem kellett erőltetnie magát annyira nem volt képben, hogy arra hivatkozott, hogy az a 99k az a kezdőrészlete a tvnek amit rendeltem... :W

Megjegyzem ha a vodafone azzal hív fel, hogy elárazás történt nem tudják annyiért odaadni a készüléket az teljesen jogszerű lett volna csak ilyet egy ilyen szolgáltató nem mondd, mert ők nem hibázhatnak. Vagyis mint a mellékelt ábra mutatja hibázhatnak nyugodtan a fogyasztó meg le van szarva. :)

(#23030) Floyd80


Floyd80
addikt

Sziasztok, megnyekkent a B450-es Giga lapom, az Aqua jótállási jegyen 3 év van, mint garanciaidő, 2022-ben jár le, akkor ez most 1 év kötelező jótállás + 2 önkéntes vagy 3 év kötelező?

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#23031) asdf_ válasza Floyd80 (#23030) üzenetére


asdf_
veterán

Amikor el kell szédíteni téged a náluk való vásárlással, akkor 3 év teljeskörű, amikor majd érvényesíteni akarod, akkor csak 1 teljes +2 korlátozott. Te pedig ekkor kezdesz majd mutogatni a garjegyre, hogy akkor tetszettek volna ezt írni.
De még mennek a b450-es lapok, az is benne lehet, hogy cserélik zsírújrá.

[ Szerkesztve ]

(#23032) adammm


adammm
csendes tag

Sziasztok!

Altalanossagban kerdeznek.

"A korábbi szabályozás szerint a jótállási igényt a jótállási jeggyel és a vásárláskor kapott fizetési bizonylat bemutatásával lehetett érvényesíteni. A Rendeletnek megfelelően a jótállási igény érvényesítéséhez elegendő a jótállási jegy."

Tehát, ha vasarlok itt HP.-n hasznaltan valamit ami garis, azt valoban jogosult vagyok ervenyesiteni meg akkor is ha eredetileg nem en vasaroltam a termeket? (TV/telefon) :U :R

https://www.facebook.com/OfficialdMk

(#23033) Lackooo84 válasza adammm (#23032) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Igen. De amit írtál nem igaz, hiszem a korábbi szabályozásnál is elég volt vagy az egyik, vagy a másik. Ezzel csak hülyítették a népet, hogy kell mindkettő, meg kell a doboz stb. Az sem kellett soha.

The Truth is out there...

(#23034) asdf_ válasza adammm (#23032) üzenetére


asdf_
veterán

Igen, de aztán jönnek az olyan elágazások, hogy ez csak a kötelező jótállás első (vagy most már, idén vásárolt termék esetén értékhatártól függően 2., 3.) évében érvényes. Viszont ott, ahol a gyártó önként vállal mondjuk +2 évet, ott feltételül teheti a számla bemutatását(szokta is), hiszen már jogszabály által lefedett időszakon kívül van, és akkor vannak még olyan vicces történetek, amikor garicsere esetén beszámítás vagy pénzvisszafizetés történne és ahhoz kéne a számla. Ennek a bónusz verziója, amikor egyes kereskedők istennek hiszik magukat (Euronics, Alza eset volt már itt több is) és kizárólag az eredeti vásárlónak hajlandók pénzt visszaadni.

(#23035) masterful87


masterful87
senior tag

Sziasztok!

A következő garanciális ügyben kérném a segítségeteket:

Január 12-én vásároltunk egy Thermobaby Bébiételmelegítő és sterilizáló-t 12490Ft-ért az Elefáni Babadiszkont-ról interneten keresztül, házhozszállítással.
Majd egy hónap múlva kipróbáltuk a készüléket, a leírása szerint jártunk el, töltöttünk bele vizet, de a gép csak hosszú-hosszú percek múltán kapcsolt ki magától (talán ~20-30 perc), és ennek az lett az eredménye, hogy a készülék háza is, és a búra is megolvadt. Nagy nehezen eltudtuk választani egymástól a két elemet, ekkor szembesültünk a károkkal, és az üstházon remekül látszottak a vízkő nyomok.
Telefonon azonnal jeleztük a problémát, segítőkészek voltak, kérték, hogy küldjünk képeket a károkról és intézkednek.
3 héttel később, március 5-én emailben érdeklődtünk, hogy áll az ügyünk.
Március 8-án emailben kaptuk a választ, hogy elutasították a reklamációnkat, a "szakvéleményben" megállapították, hogy víz nélkül használtuk a készüléket.

A vízköves üstházról, és a "szakvéleményről" csatolok képeket.

Ez a story röviden, azóta nem hívtuk őket, nem írtunk nekik, fogyasztóvédelemhez nem fordultunk.
Tőletek szeretnék tanácsot kérni, hogy mit tehetünk ebben a helyzetben?!

Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm. :R

(#23036) LuckyL válasza masterful87 (#23035) üzenetére


LuckyL
őstag

békéltető testület a következő lépés, ingyenes fogyasztók számára

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23037) Hínár929


Hínár929
tag

Sziasztok,

HP laptop garanciális javításával kapcsolatban kérnék tanácsot.

2.5 éves a gép, van egy nagyon ritkán előjövő hiba, bekapcsoláskor hangosan sípol, mivel ritkán, van amikor hónapokig nem jön elő a sípolás, elégé elhúzódó az ügy.

Első bejelentéskor nem vitték el, táv diagnosztika után azt mondták hardveresen jó. Mindenféle frissítés megtörtént valamint ígéret arra, hogy most már minden rendben, de ha mégsem akkor Windows újratelepítés lesz a megoldás.
Nem lett megoldás, sípolt ezek után is.
Azóta kétszer elvitték, volt alaplap csere (2x), SSD és akksi csere, de megint sípol.

Mit tehetek?

Bejelentem, elviszik, visszaküldik vagy jó vagy nem.
Várható, hogy javítják vagy csak tologatják az ügyet?
A HP garis ügyintézéséről van tapasztalat?

[ Szerkesztve ]

(#23038) Lackooo84 válasza masterful87 (#23035) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ezzel a "szakvéleménnyel" csak az a baj, hogy ez minden, csak nem, független. És nem szak. :DDD A saját borját persze, hogy mindenki védi, ez így egy forintot nem ér. Megvizsgálja a saját "szerviz munkatársuk" és az nekik a szakvélemény?? LOL Ragaszkodni kell a független szakvéleményhez, mivel az első évben vagy, így nekik kell bizonyítaniuk, hogy nincs igazuk, de FÜGGETLEN szakértői véleménnyel, nem a saját házon belüli mutyi vizsgálattal.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23039) Lackooo84 válasza Hínár929 (#23037) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ezekről a fődarab cserékről van papírod? BIOS-ban megnézted, valóban kicserélték (más a szériaszáma stb) vagy csak bekamuzták?

The Truth is out there...

(#23040) Hínár929 válasza Lackooo84 (#23039) üzenetére


Hínár929
tag

Szia,
Full amatőr vagyok sajnos, nem tudom a BIOS-ban megnézni :W
Papírt mindig mellékeltek, az egyiken felsorolták az elvégzett munkákat a másikon van egy sorozatszám szerű valami, ez:
ASSY MB DSC 520 2GB i5-8250U

Kérhetek tőlük utólag dokumentumokat a cserélt alkatrészek szériaszámáról,
meg egyáltalán valami állásfoglalást, hogy tudják-e mi a hiba?

(#23041) asdf_ válasza Hínár929 (#23037) üzenetére


asdf_
veterán

Simán csak sípol, vagy valamit morzézik? Nem mindegy.

(#23042) Hínár929 válasza asdf_ (#23041) üzenetére


Hínár929
tag

Szia,
Ne akard megtapasztalni :N durva.

A HP topikban ram hibát tippelnek.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#23043) Hínár929 válasza Lackooo84 (#23039) üzenetére


Hínár929
tag

Szia,

Az kideríthető utólag, hogy a vásárláskor a főegységeknek mi volt szériaszáma?

(#23044) Lackooo84 válasza Hínár929 (#23043) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát ha nem írtad fel, akkor nem igazán. Azt hiszem AIDA64 is kiírja ezeket.

The Truth is out there...

(#23045) masterful87 válasza Lackooo84 (#23038) üzenetére


masterful87
senior tag

Megírtam nekik, hogy nem fogadom el a panaszom elutasítását, a vak is látja a képen a vízkőnyomokat, tehát kizárható a víz nélküli használat. Ugyanakkor kértem őket, hogy a törvényben előírt módon független szakértő vizsgálja ki a hibát, különben a békéltető testülethez fordulok.

Na erre jött a válasz, hogy küldjem vissza a terméket, és akkor megvizsgálják, ez már haladás! :DDD

Akkor a következő kérdés: jótállási igénynél kinek kell gondoskodnia a visszaszállításról, annak költségéről, ha ez egy internetes vásárlás volt?

(#23046) Lackooo84 válasza masterful87 (#23045) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A jótállási idő alatt a fogyasztót az odajuttatás miatt plusz költséggel nem lehet terhelni. Nekik kell állni.

The Truth is out there...

(#23047) Semin válasza masterful87 (#23045) üzenetére


Semin
senior tag

Sztem a víz nélküli dolog arra utalhat, hogy a víz mennyisége nem érte el a min. szintet. ( Forralóknál ez a hűtés miatt fontos) Esetlen és buta a megfogalmazás. Garanciális esetben is -én úgy tudom- csak a saját költségen tudod visszaküldeni, neked kell megszervezni. (Ha csak nincs pl extra szolgáltatás vásárláskor) nekem eddig ez volt a tapasztalat, ezek szerint más lehetőség is van.

[ Szerkesztve ]

(#23048) masterful87 válasza Semin (#23047) üzenetére


masterful87
senior tag

Hm, akkor a visszaszállítás módjára eddig 1-1 az állás. :))
Azt hiszem az lesz a válaszom, hogy megadom milyen címre jöhet a futár az összecsomagolt, hibás gépért, aztán meglátjuk.

Én pontosan nem tudom hogyan működnek ezek a szerkezetek, de valami olyasmire gondolok, ha elforralták a vizet, akkor szépen lekapcsolnak. Gondolom a hőfokszabályzó elér egy bizonyos szintet. A másik sterilizáló, amit helyette vettünk így tesz, remekül szuperál! Amikor a fűtőlapot már nem fedi teljesen a víz, lekapcsol.

Viszont a meghibásodott gép alig akart kikapcsolni, csak fél óra után, de még akkor is volt benne víz rendesen. Itt biztosan elég volt a hűtés, nem melegedett túl a gép, csakhogy olyan sokáig volt magas hőfokon, hogy ez lett a veszte. A víz mennyisége a használati szerint lett megválasztva, úgyhogy egyáltalán nem érzem a felelősségünket.

(#23049) Lackooo84 válasza masterful87 (#23048) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nincs 1-1. A jogszabályban kerek perec le van ez írva.

Valamint: katt

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23050) Biznisz Elek válasza Lackooo84 (#23049) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Azért ez így amit írtál szerintem nem igaz.

Amennyiben 10KG feletti tartós fogyasztási cikkről van szó az eladó köteles a helyszínen javítani vagy ha ez nem lehetséges akkor a szállításról gondoskodni. Ez azon a képen van amit betettél. Szóval egy ilyen kis gép nem ebbe tartozik.

45/2014 II 26 rendeletben pedig az elállásról van csak szó, abban az esetben szintén nem az eladó vállalja a visszajuttatás költségeit, de a teljesítés költségét vissza kell fizetnie.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.