Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19451) Ryder1


Ryder1
senior tag

Sziasztok!

Ha rendeltem egy terméket, de nem azt küldték, csak egy hasonlót, akkor jól sejtem, hogy a visszaküldés díját meg kell, hogy térítsék és a megfelelő termék szállításáért már nem kérhetnek újra pénzt?

(#19452) germinator66


germinator66
aktív tag

Sziasztok!

Csinált már valaki ilyet?

[ Szerkesztve ]

(#19453) Josi válasza kenccsi (#19450) üzenetére


Josi
aktív tag

Az Aida64 programmal elvileg meg tudod nézni, hogy milyen panel van benne.
Figyelj arra, ha cserélteted, hogy az LCD panel gyártója lehet más, de a tulajdonságok azonosak legyenek.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#19454) kenccsi válasza Josi (#19453) üzenetére


kenccsi
tag

Rendben, köszönöm a segítséget!! Szép estét! :)

(#19455) Superhun válasza Ryder1 (#19451) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia. Jól sejted. Hibás teljesítés esetén minden költséget a boltnak kell állnia.

[ Szerkesztve ]

(#19456) bisiz


bisiz
tag

Sziasztok!

Emagtól magánszemélyként 2017.11.24-én vásároltam online 319.990HUF-ért egy LG 55EG9A7V OLED TV-t és most szeptember végén egyszercsak elszállt a kép a TV-n utána nem is kapcsolt be többé, csak kattant egyet és valami homályos folt megjelent utána kikapcsolt. Előtte nem volt vele probléma és nem is járt szervízben.

Szeptember végén a futár elvitte, én lefotóztam előtte a TV-t, karcmentes állapotban volt, eredeti csomagolásában küldtem vissza, ahogy én azt kaptam. A termék október 4-én jutott el a szervízbe majd 2 napja a képen látható emailt kaptam tőlük.

Természetesen reagáltam erre, hogy ezt mégis hogyan, amire az alábbi választ kaptam:

Garancialevelet ők nem szoktak küldeni, a weboldalukon ezt látni.

Nem tudom mitévő legyek. Nem tudtam, hogy ilyen banda az emag. Sajnos mostmár tudom és olvasom is, hogy rengeteg embernek van problémája a garanciális ügyintézéssel náluk.

Tanácsokat előre is köszönöm!

MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x

(#19457) mefistofeles válasza bisiz (#19456) üzenetére

Van bármi alapja annak, hogy "külső behatás" fedezhető fel a készüléken?

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19458) bisiz válasza mefistofeles (#19457) üzenetére


bisiz
tag

Nincs. Makulátlan állapotban volt a TV amikor elvitte innen a futár. (Nyilván a fentebb említett hibát kivéve)

MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x

(#19459) mefistofeles válasza bisiz (#19458) üzenetére

Háát nem tudom, szerintem nagyon felesleges levelezgetned velük, max. azt azért megírnám, hogy részletezzék a külső behatást mert vitatod a dolgot. Én szeretek dumálni, szóval biztos felhívnám az ügyfélszolgálatot és megmondanám, hogy fogyasztóvédelemhez fordulok (azért itt nem filléres tételről van szó)

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19460) Lackooo84 válasza bisiz (#19458) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Meg mi ez a bullshit, hogy te vagy a felelős a szállításért, mikor ők küldik érte a futárt. Gondolom a gyári dobozában küldted vissza, akkor ezt nekik kell bizonyítani, mert egy éven belül vagy.

The Truth is out there...

(#19461) bisiz válasza Lackooo84 (#19460) üzenetére


bisiz
tag

Gyári doboz persze. Gyakorlatilag az utolsó hungarocellig minden megvolt.

MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x

(#19462) Lackooo84 válasza bisiz (#19461) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Akkor ez teljes mértékben az ő felelősségük. A futár adott papírt, hogy a csomagot sérülésmentesen átvette nem?

The Truth is out there...

(#19463) bisiz válasza Lackooo84 (#19462) üzenetére


bisiz
tag

Csak átvételi elismervényt arról , hogy átvette.
Érdekes , hogy sok embernél olvastam , hogy pont összetorik a tv amikor szervizelesrol van szo. Valószínűleg nem véletlen, hogy az emagra listavezető a fogyasztovedelmnel tett bejelentesekben.:/

MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x

(#19464) bisiz


bisiz
tag

Az milyen már amúgy, ha megfigyelitek, hogy először azt írják VALÓSZÍNŰLEG törött. :D Utána erre reagáltam én, hogy az mit takar? És utána írta ezt a külső behatás baromságot a nő. Igazából nem vettem át, lehet nem is törték össze ugye...majd kérek holnap fotót a TV-ről telefonon.

MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x

(#19465) MaxxDamage válasza bisiz (#19463) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én a TV-m gariztattam 2 hete kb. és a gyártóhoz fordultam első lépésnek (e-mail, Online Chat felület, vagy Facebook üzenet..stb..-sok lehetőség adott-), nem a vásárlás helyén jeleztem.
LG szervizes házhoz jött és Main PCB (panel) amit cserélt is és azóta minden frankó (Optika csati szállt el, a kábel nem maradt bent a foglalatban, ezért cserélték a komplett fő panelt, garanciába újra) amúgy az LG nagyon korrekt szokott lenni (másik TV-n meg komplett kijelzőt cseréltek garanciába és azon a kijelzőre újraindult az 5 év garancia)

Ilyen esetekben, mint pl. TV vagy laptop, telefon..stb.. (nagyobb vásárlási tétel, összegben nézve is) a gyártóhoz szoktam fordulni és az ügymenet / garanciális javítás, vagy csere gördülékenyen le szokott zajlani. (és a végén mindenki boldog)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19466) asdf_ válasza MaxxDamage (#19465) üzenetére


asdf_
veterán

Egy a gond, a magyar LG szerviz szerintem a kisujjaval sem nyul hozza a roman Emag altal ertekesitett cuccokhoz, hiszen ahhoz eleg sanszosan nem LG magyarorszagos garijegy van.
Ismet egy strigula az olcsobb volt a dragabb rovatba... :/

(#19467) bisiz válasza MaxxDamage (#19465) üzenetére


bisiz
tag

Hm ez érdekes, amit mondasz. Én azt hittem az emag is az LG szervízbe viszi be, de nyilván nem. Telefonszámot se tudnak adni a szervízhez.
Itt olyan egyszerűnek tűnt minden ,hogy online kitöltöm, elviszik és megcsinálják. Még örültem is ,hogy olyan baja van, amire nem mondhatják rá mint tavaly egy LG monitoromra(kikapcsolt néha pár másodpercre a kép), hogy jó.

A monitort egyébként én is az LG-be vittem a váci útra, mert azt mondták gyorsabb lesz a dolog.

Megmondom őszintén nekem most itt az emag-nál eszembe nem jutott volna, hogy ez egy ilyen szinten link banda.

Ha nincs törve a tv ahogy írják, akkor vigyem az lg szervízbe ?

MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x

(#19468) bisiz válasza asdf_ (#19466) üzenetére


bisiz
tag

A monitorom az iponos volt, amit elvittem az LG-be. Nem tudom emag milyen garit ad.

"Ismet egy strigula az olcsobb volt a dragabb rovatba... :/"

Lényegében igen, bár az is igaz, hogy ez maximum az időmre igaz, mivel ezt így vagy úgy behajtom rajtuk. Nincs az az isten, hogy ezt megússzák.

[ Szerkesztve ]

MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x

(#19469) MaxxDamage válasza bisiz (#19467) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Egyszerű: SN szám alapján az LG ügyfélszolgálatnál érdeklődd meg, hogy a garancia rajtuk keresztül érvényesíthető vagy sem. /külön garancia jegy nem feltétel, csak a számla eredeti vagy digitális változata/
Amúgy én a Telekomtól vettem a TV-m és gond nélkül foglalkoztak vele. (nekem is csak digitális számlám van)

Egy próbát megér a dolog (mindenképp) CHAT felület (hétköznapokon csak) - vagy írhatsz egy e-mailt is (de már megvárnám a Chates felület Online státuszát)

(#19466) asdf_: A gyártót kell kérdezni és akkor többet fogunk majd tudni. (50-50% az esélye)

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19470) TheProb


TheProb
veterán

Sziasztok!

Csütörtükün vettem egy olyan PS4-es pakkot, melyben 2 kontroller volt. Tegnap észrevettem, hogy az egyik kontroller zavaróan hangosan kerreg/berreg rezgéskor, főleg, ha a másik kontrollerhez hasonlítom. Tekintve, hogy 3 napon belül vagyok, ilyenkor mire számíthatok? Felhívtam a boltot, de ott azt mondták, hogy hiába vagyok 3 napon belül, akkor is SONY-val kell garanciáztatni. Nem úgy van a 3 napos jogszabály, hogy ilyenkor azonnali csere? Illetve mennyire árnyalja a dolgot, hogy csak a csomag egyik része kehes, ugye nem az egész pakkot cserélik ilyenkor, már, ha tényleg cserélik...?

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#19471) #72042496 válasza TheProb (#19470) üzenetére


#72042496
törölt tag

"Nem úgy van a 3 napos jogszabály, hogy ilyenkor azonnali csere?"

De igen. Épp a napokban volt hasonló ügyem ha visszakeresel itt a hozzászólásaimra. De nézd meg a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 7. paragrafusát.

Itt az lehet a kérdés, a kontroller hibája a rendeltetésszerű használatot akadályozza-e. De ha garanciába elküldték volna, akkor szerintem nehéz utólag azzal érvelni, hogy jól van az úgy. :)

Ha egy tételként szerepel a számlán, akkor szerintem az egész pakk cserés (vagy pénz vissza, ha ez nem lehetséges), a bolt persze lehet rugalmasabb. De ezt csak tippelem.

[ Szerkesztve ]

(#19472) TheProb válasza #72042496 (#19471) üzenetére


TheProb
veterán

A használatot nem érinti, mert működni működik, csak hangos.

Illetve mi a helyzet a 3 (munka)nappal? Ha jól tudom, hogy 72órát kell számolni, a vásárlás időpontjától. 2 kérdés is megfogalmazódott bennem. Egyrészt ugye ma munkanap van, viszont a cég telefonközpontja azt mondta be, hogy ma nem dolgoznak. Az üzeletek nyitva vannak, te telefonon nem értem el a garanciás ügyekkel foglalkozó melléket. Ez ilyenkor beleszámít? Illetve ha én bejelentem nekik emailben a hibát, 3 napon belül, de ők csak ezen kívül reagálnak, akkor én így bejelentésemmel már védve vagyok, nem? Szóval nem mondhatják, hogy kicsúsztam, mert ők későn reagáltak.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#19473) #72042496 válasza TheProb (#19472) üzenetére


#72042496
törölt tag

Igen, az emailnek működnie kell. Itt a 14 napos elállásból csúsztam volna ki, de gondolom, a logika analóg a te eseteddel.

Bennem is felmerült már, de hogy a három munkanap pontosan 72 órát jelent-e, azt nem tudom sajnos.

[ Szerkesztve ]

(#19474) #77646080 válasza #72042496 (#19473) üzenetére


#77646080
törölt tag

A három munkanap nem minden esetben 72 óra. Lásd hosszú hétvége... 72 óra=három naptári nap.

(#19475) #72042496 válasza #77646080 (#19474) üzenetére


#72042496
törölt tag

Jogos, de ez természetes is. Inkább úgy kérdezem, egy konkrét példán keresztül, hogy ha hétfőn 10 órakor vettem valamit, akkor csütörtök 11 órakor (még a 3. munkanapon, de már a 73. órában) kicsúsztam-e az időkeretből.

[ Szerkesztve ]

(#19476) 313313 válasza #72042496 (#19475) üzenetére


313313
addikt

3 munkanapot ír a torvény. Elvileg a vásárlást követő napon indul a dolog, nem kéne óra/perchez kötni.
3 napos cserénél a használatot befolyásoló hibánál köteles, hogy "kicsit" hangos az nem feltétlen az.
3 napos cserét személyesen kell intézni (én úgy tudom). Vásárlástól való elállás (ha neten vetted 14 nap, nem munkanap hanem nap) lehet bejelenteni akár írásban mélbe is.
Ennél a cégnél nem tudom hogy megy, de máshol az ajnándék gariztatásnál szokták kérni az egész cuccot...(telefon töltőnél, van gyártó, aki a telót is bekéri hozzá...)

Szerk.: 3 munkanapos csere csak fogyasztót illeti meg....Céges vásárlás, vagy magán?

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19477) #72042496 válasza 313313 (#19476) üzenetére


#72042496
törölt tag

Köszi a részletes választ! :R

A kérdésre majd TheProb-nak kell válaszolni.

[ Szerkesztve ]

(#19478) TheProb válasza 313313 (#19476) üzenetére


TheProb
veterán

Én valahol azt olvastam, hogy a "beüzemeléstől"/vásárlástól számítódik a 3 nap, 72órával. Máshol meg azt, hogy a vásárlást követő naptól indul a 3 nap és nem órára/percre pontosan nézik. Nemtom akkor melyik a jobbik, bár ugye ez relatív.

Én is tartok attól, hogy bekérik az egész csomagot, de akkor inkább hagyom az egészet. Nem fogom szétszedni mindent és letörölni a PS-t emiatt. Bár az szerintem ilyen tekintetben irreleváns kéne, hogy legyen, hogy ez grátisz vagy sem. 1 kontroller mindenképp jár a géphez, most azt nem mondja meg senki, hogy ami hibás, az az "ajándék" (ami egyébként annyira nem ajándék, mert ekte a csomag része) vagy az alap részét képező darab. (Gondolom én)

Magán vásárlás amúgy.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#19479) #72042496 válasza TheProb (#19478) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ha a bolttal nem születne kézenfekvő megoldás és olyan zavaró a hiba, szerintem megfontolhatod hogy veszel egy új kontrollert, ezt meg a hibát leírva eladod az aprón. Párezer forint mínusz és talán bántja az ember lelkét, de a megspórolt vesződség miatt megérheti.

[ Szerkesztve ]

(#19480) TheProb válasza #72042496 (#19479) üzenetére


TheProb
veterán

Annyira nem drámai a helyzet. Amíg nem "raktam mellé" a másikat, azt hittem, hogy ez akár még "ilyen" is lehet. Na mindegy, köszi a tapasztalatokat.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#19481) 313313 válasza TheProb (#19478) üzenetére


313313
addikt

Ha olyan terméket veszel, ami egyből használható, arra 3 munkanap vonatkozik (nem nap, nem 72 óra...) pl.: telefon, hiradástechnika cuccok nagy része, etc... a konzolod is
Ha olyan terméket veszel, amit be kell építeni, szakember üzemeli be, akkor van a beüzemeléstől számított 3 munkanap. pl.: beípített autó kihangosító, talán a beépíthető konyhagépek és társai...

Most hirtelen nem találok egy részletes leírást, de itt 3 munkanap van itt egy másik link.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19482) Gazs


Gazs
tag

Sziasztok!

Az a kérdésem, hogy a g.skill ramokra mért csak 1 év garancia van az ipon-nál, és ha tőlük veszek, van-e gyártói élettartam garancia rájuk? Elkövettem azt a hibát , hogy rendeltem tőlük és utána néztem , hogy csak 1 év garanciát írnak az oldalukon, ez miért lehet? Többi boltban 2-3-5 év garanciát adnak.

Ti tudtok adni erről valamit? Vagy mondjam emiatt vissza a rendelést , vagy g.skill jó memória és úgyse lesz sok év használat után se problémám vele? https://ipon.hu/shop/termek/gskill-8gb-aegis-ddr4-3000mhz-cl16-f43000c16s8gisb/1561149, erről van szó, ebből rendeltem 2-őt.

Előre is köszönöm a válaszotokat.

(#19483) LuckyL válasza Gazs (#19482) üzenetére


LuckyL
őstag

memóriákkal ritkán szokott gond lenni, inkább a vga kártyák, hdd-k a problémásak
viszont ha mondjuk 1-1.5 év múlva fejleszteni akarsz, akkor garisan sokkal jobban eladhatóak

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19484) hergendy


hergendy
csendes tag

Sziasztok!
Előre is bocsi az emelt hangvételért.

Van egy hardveraprón használtan vett Gigabyte GTX 1060 3GB Windforce OC kártyám, amire még 11 hónap garancia van(AQUA, 2016.09.23), és nálam is és egy másik gépben is 65%-os ventillátor fordulatszám felett csúnya kerregő hangja van. Tegnap (10.15) leadtam délután garanciális ügyintézésre hogy "Há' vazzeg nem jó, nézze má' meg kend!", de aztán mégis csak úgy döntöttem hogy rendesen elmondom a hibajelenséget pontosan leírva mikor történik és hogyan, erre mondta is a szervizes kolléga hogy 4-6 hét várható az átfutási időre. Gondoltam magamban jól van, tök8 ráérek én, hiszen vettem egy másikat már helyette. Erre ma(10.16) délután 2-kor kaptam az e-mailt hogy nem találtak hibát a terméken és 3000 ft-ot még fizessek is ki ezért. Na én erre nem kicsit lettem ideges, hiszen hülye nem vagyok, ha hangos a ventillátor akkor hangos és nem képzelődök meg nem csak én hallottam hanem más is, nem csak egy gépben lett tesztelve, hanem 2-ben is produkálta a jelenséget és nem egy gépet raktam már össze életemben szóval tudom mikor jó valami és mikor nem.
Tehát egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy ilyenkor milyen módon lehetne mégis érvényesíteni a garanciát, hiszen fél év után a vevőnek kell bizonyítania a hiba fennállását tudtommal, viszont 3000 forintot meg nem fogok kiadni annak a dilettáns bagázsnak azért hogy megpiszkálják a videókártyát egy bottal és ne teszteljék le rendesen.

A lapokról a képeket melléklem

(#19485) Retro11


Retro11
senior tag

Sziasztok!

Van egy Asus PA279Q monitorom, amit 2015 júniusában vásároltam, 3év garanciával. Alaplap cserés volt 2015 decemberében, illetve kijelző cserés 2016 januárjában. Most megjelent egy zöld csík a kijelző baloldalán, illetve olyan, mintha vibrálna kicsit a kijelző. Az lenne a kérdésem, hogy a 3 év garancia újra kezdődött a fődarabok cseréje után, vagy így jártam és kuka a monitor?

Ezen az oldalon található információ alapján gondoltam, hogy lehet még esélyem a garanciális javíttatásra. (Persze lehet, hogy nem jól értelmezem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv,
Retro11

[ Szerkesztve ]

(#19486) asdf_ válasza Retro11 (#19485) üzenetére


asdf_
veterán

Az alaplapcsere es a kijelzopanel-csere a vasarlast koveto egy even belul kovetkezett be, az csak az egy ev kotelezo jotallast inditja ujra (az mar lejart), es az utana kovetkezo ket ev szavatossagot (az nem jart le, de ezzel nem mesz semmire, mert neked kellene szakertoi velemenyt vinned, hogy nem te okoztad ah ibat), ezek ujraindulasat jogszabaly irja elo. A gyarto altal onkent vallalt korlatozott sajat jotallas jellemzoen nem szokott megujulni (kivetelek persze vannak, az LG cserelt mar ugy nekem keteves monitort, hogy a cseremonitor nullkilometeres garjegyet kapott 3 ev garival), az a vasarlast koveto harom even belul el, egy perccel sem tovabb, ebbol pedig szitnen kifutottal (itt is van kivetel, pl. Dell notebooknal a 2 ev 11. honapban cserelt alkatresz garija csere ideje + 90(?) nap lesz, tehat ez tullog a 3 even, ott az a policy, hogy a kicserelt alkatresz az eredeti 3 ev lejartaig vagy a cseretol szamitott 90(?) napig ervenyes garit adnak, amelyik a ketto kozul hamarabb bekovetkezik, azt).
Persze megteheted, hogy faarccal beprobalkozol az ugyfelszolgalatnal (ha egyaltalan ugyfelszolgalatos garos a monitor, es nem pedig a vasarlas helyere kell visszavinni), es ertetlenkedsz, hogy lenyegeben neked a muanyag hazon es a tapon kivul minden alkatreszet kicsereltek a monitorodnak, es az harom even belul volt, miert nem indult ujra a garancia, de szerintem eleg nagy esellyel lepattintanak majd.

(#19487) Retro11 válasza asdf_ (#19486) üzenetére


Retro11
senior tag

Hali!

Köszönöm a segítséget. A monitort az Oázis Computer kft.-től vásároltam, ahol (mindig) nagyon segítőkészek voltak, azt mondták, hogy elméletileg a készüléken a fődarab cserék miatt még lenni kéne garanciának, küldjek el nekik minden emailt, amiben a fixdirect kft. a javításokkal kapcsolatos információkat közölt (illetve magát a monitort is), és segíteni fognak az ügyintézésben.

(Próbáltam az ügyet a fixdirect kft.-vel intézni, viszont ahogy korábban is, úgy sajnos most is, az ügyfélszolgálat minősíthetetlen módon kommunikált. A hölgy sem a saját, sem a felettese nevét nem volt hajlandó elárulni. Azt tanácsolta, hogy küldjem el a monitort a céghez ahonnan vásároltam, illetve, ha szeretnék a felettesével beszélni, akkor küldjek hivatalos levelet.)

Fingers crossed, remélhetőleg sikerül a monitor javíttatása.

Üdv,
Retro11

[ Szerkesztve ]

(#19488) bisiz


bisiz
tag

Sziasztok!

Pár sorral feljebb írtam egy OLED tv-vel kapcsolatban, amit ez emag-nál vásároltam. Ugye nem javították meg mondván a tünet alapján, amit produkál valószínűleg törött.
Tegnap sikerült elérnem a szerelőt, akit kérdeztem, hogy mi alapján mondják rá, hogy törött.(ugye egy karc nincs a tv-n) A válasz az volt, hogy tapasztalat alapján. Mondtam, hogy a gyerek nézte a bogyó és babócát és aközben kapcsolt ki, azóta semmi, szóval mi biztosan nem törtük össze és szeretném, hogy jobban megvizsgálják. Állítólag nem lehet az OLED-nél tüzetesebben ezt megnézni, ezért csak a tapasztalataikra tudnak hagyatkozni.
Szerintetek ilyen létezik? Van egy TV-nk amire úgy vigyáztunk, mint a szemünk fényére és most rámondják, hogy valószínűleg törött, ezért nyeljünk be egy 320ezer ft-os veszteséget? Ezt egyszerűen nem akarom elhinni. Azt mondta, hogy most mégegyszer megnézi és keresni fog.

MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x

(#19489) Lackooo84 válasza bisiz (#19488) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát ez qrvajó, ha rendelek egy tévét, átveszem, kibontom és törött, akkor is én nyelem be, ha elküldök egy hibátlant, és ők veszik át, kibontják és törött, akkor is. Mi a szar van itt már? Eleve az elszállítást ők intézik, az ő felelősségük kellene legyen. Töled elvitték a hibátlan tévét és van papirod róla nem? Na, akkor verjék le a futáron... Nem győzzük elégszer hangsúlyozni, hogy KI- és BEcsomagolás videót MINDIG KELL CSINÁLNI! Én mindig csinálok is.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#19490) bisiz válasza Lackooo84 (#19489) üzenetére


bisiz
tag

Nincsen látható sérülés a tv-n éppen ez a baj, hogy a hibajelenseg amivel beküldtem , hogy bekapcsolás után kattan egyet majd fura folt a képernyő jobb szélén számukra arra enged következtetni, hogy törött. De nincsen nyoma sérülésnek, csak a jelenség alapján azt gondolják, hogy külső hatás következtében mi csináltuk ezt..szóval a szállítás során nem törtek. Ahogy kuldtem, úgy kaptak, csak szerintük összetörtuk, de úgy, hogy annak nincsen nyoma.

[ Szerkesztve ]

MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x

(#19491) Lackooo84 válasza bisiz (#19490) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Akkor mindenképp ragaszkodj egy hivatalos független szakértői véleményhez, ugyanis ezzel kell bizonyítaniuk, hogy egyáltalán törésről van e szó, és az mikor keletkezett, és nem a szervizes józsibá' megérzéseire hagyatkozva.

The Truth is out there...

(#19492) Tocso76


Tocso76
tag

Van 5db EVGA GTX 1070 videokártyám, 2017 augusztusában vettem őket kéz alól.
El szeretném adni őket, de a garancia nem tiszta számomra.
Az eladó állítólag 2017. júliusban vette őket a német Amazonról 3 év garanciával.
Azt mondta a garanciát sorozatszám alapján lehet érvényesíteni az EVGA honlapján, tehát nem kell papír.
Ettől független kértem a számlát, de nem kaptam meg persze és már nem is fogom szerintem.
Próbáltam regelni a kártyákat, de nem egész tiszta.
Na most szerintetek most akkor van garim?

(#19493) Retro11 válasza Tocso76 (#19492) üzenetére


Retro11
senior tag

Hali!

Vásároltam már EVGA kártyákat UK Amazonról és német EVGA-tól is. EVGA extended warrantyhoz (3év) a vásárlást követő 30 napon belül regisztrálnod kell a termékeket az EVGA oldalán.

Ami az Amazonos rendelést illeti, az ottani kártya csak egy év Amazon garanciával érkezett, de ezt is regisztrálhatod az EVGA-nál, tehát három év itt is játszik.

Mivel sem az Amazonos számla, sem a megrendelés száma nincs meg neked, így én azt javaslom, hogy lépj kapcsolatba EVGA customer servic-el, remélhetőleg segítenek.

[ Szerkesztve ]

(#19494) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! Jól értem azt, hogy az elállás bejelentése után 14 napon belül kell visszaadni a pénzt? Persze nyilvánvalóan, miután megkapták a terméket.
23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

Telekomnál online vettem TV-t. 10.02-án bejelentettem az elállást. Azt mondták, én nem vihetem vissza, majd a GLS elhozza. 10.09-én vitte el a GLS. Azt mondták, ők a rendelés után már másnap jönnek, Telekomon múlik. Online felületen látszódik, hogy 10.11-én sztornózták a számlát.
Érdeklődtem a Telekomnál, hogy mikor kapom vissza a pénzt. Előszőr azt mondták, hogy 15-én postai kifizetés indult, kérdésemre, hogy miért, mert én banki utalást kértem, és mikor fog ez a pénz megérkezni, nem tudtak válaszolni. Felhívtam a postát, azt mondták, hogy ők a megbízást maximum 4 napon belül teljesítik. Kérjem el a megbízás számát, és akkor utánanéznek hol akadt el. Újra felhívtam a Telekomot, ügyintéző türelmet kért, majd 10 perc várakozás után azt mondta, 10.13-án lezárták az ügyemet, én innentől számított 30 napon belül kapom vissza a pénzem, postai utalással. Kérdeztem miért, amikor 2 helyen is 15 nap van feltüntetve, az online vásárlás 5. pontjában (itt ráadásul helyesen az elállástól és nem a visszaszállítástól számítják a 14 napot), illetve a letölthető visszáru nyilatkozatban is.
Erre azt válaszolták, hogy 50.000 Ft felett csak postai utalás van, 30 napra nem tudott válaszolni.

Jól látom azt, hogy azért zárta az ügyemet a Telekom 10.13-án, hogy a bejelentéstől számított 14 napon belül legyen, és egyszerűen csak szívat, addig használja a pénzem, amíg lehet, ráadásul szabálytalanul?

(#19495) Lackooo84 válasza pinnacle (#19494) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nekem anno egy hónap után adták vissza a pénzt úgy, hogy számtalanszor zaklattam őket telefonon, nem történt semmi. Feszt kötötték az ebet a karóhoz a 30 napjukkal. Akkor már nagyon berágtam írtam nekik facen is. Én nem tudom ezt hogy gondolják, hogy a szaros ÁSZF.-ükkel felülírnak egy jogszabályt...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#19496) asdf_


asdf_
veterán

Be kell jelenteni az illetekes hatosagnal a jogsertest, aztan majd megoldodik. No nem a tied, de a kesobb erkezoke.

(#19497) pinnacle válasza Lackooo84 (#19495) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Ráadásul a sehol sincs leírva, hogy 30 nap az ügy lezárásástól számít, gondolom azért azt nem merik. Illetve jól van feltüntetve, hogy mi az eljárás, csak nem tartják be.

Újra felhívtam őket, azt mondták, majd továbbítják a háttércsoportnak. Ezek valami nagyon nagy emberek lehetnek, mert még ők sem hívhatják fel őket, csak emailben érdeklődhetnek.
Ezt most vettem észre. Mivel én vissza sem vihettem, semmi joguk a visszatartásra.

asdf_ ezt hol lehet bejelenteni? Régebben volt valami fórum is, csak most nem találom.

[ Szerkesztve ]

(#19498) ProEvoFan


ProEvoFan
nagyúr

A bolt mennyi idő alatt köteles egy garanciás telefont szervizelni?Leadás után 30 napon belül?Nekünk csúszni fog, és körberöhögtek mikor megemlítettem a 30 napos határidőt.Egy lcd cserét nem tudtak megejteni 30 napon belül...

(#19499) LuckyL válasza ProEvoFan (#19498) üzenetére


LuckyL
őstag

attól függ hogy 1 éves jótálláson belül vagy-e vagypedig túl és akkor a bolt feltételei játszanak
ha az előbbi, akkor sem nagyon tudod kikényszeríteni, csak ha békéltető testülethez fordulsz, aztán adott esetben pereskedsz

ezt használják ki a zuggsm boltok, és ezért nem szabad ezektől vásárolni
ha komolyabb bolt, akkor általában belátóak szoktak lenni és meg lehet egyezni

(alapvetően 30 nap az ami nem okoz jelentős kényelmetlenséget, de ez elég gumiszabály)

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19500) ProEvoFan válasza LuckyL (#19499) üzenetére


ProEvoFan
nagyúr

Köszi a választ.A gáz az, hogy az edigital.hu-ról beszélünk, akik folyamat félretájékoztatnak és hülyének néznek ha bemegyek személyesen a boltba.
Szégyenszemre, bár ezt szerintem leszarják, az eustock.eu-tól két hét sem volt egy gariztatás, pedig a bolt szlovákiában van...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.