Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20551) LuckyL válasza GZoli7 (#20548) üzenetére


LuckyL
őstag

én csak azért nem merem nagyon bíztatni a perre, mert az hogy a bolt minden elutasít, nem jelenti azt hogy sosincs igazuk :U
azért láttam már itt a topikban érdekes "reklamációkat"
tényleg meg kéne azt a cipőt nézetni egy független szakértővel, csakhát akkor máris elkezdődik a "befektetés" az ügybe

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20552) GZoli7 válasza LuckyL (#20551) üzenetére


GZoli7
senior tag

Igazad van, gondoltam a kolléga nem a levegőbe beszél...

(#20553) RoyalFlush válasza Lackooo84 (#20534) üzenetére


RoyalFlush
őstag

Az lett. :U

Közben kaptam egy választ miszerint Ez egy annyira senkit nem érdeklő papír, hogy a HIVATALOS forgalmazó sem ad ha nem kérünk külön. (4 éve dolgozom a szakmában és Ön az első aki ilyen miatt problémázik)
Az Auchanban is és a legtöbb webáruházban a számla a garancia, és szerintem kapott garanciát, mivel a termék a mi költségünkön javítódott. A tökéletesen működő készülék átvehető.

:C

“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein

(#20554) Lackooo84 válasza RoyalFlush (#20553) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Mármint? Nem adtak jegyzőkönyvet a javításról? Gondolom nincs is gyári jótállás, csak a sufni volt saját költségén megjavíttatta, hacsak nem a haver Jóskával taknyoltatták össze.

The Truth is out there...

(#20555) LuckyL válasza RoyalFlush (#20553) üzenetére


LuckyL
őstag

és emelett (#20554) Lackooo84

bocs már srácok, isten ments hogy elrontsam az egymás hülyeségbe heccelését, nyílván jól elvagytok
de most akkor megjavítódott az a "10 ezer ft ot meghaladó dolog" egyáltalán mia bánatról van szó???
vagy lehet valami garázsboltot hónapokig b@sztatni, de nyílván te is azért mentél oda mert ott volt a legolcsóbb a cuccod....
megoldást kerestek vagy unatkoztok? mert ahogy olvastam meglett javítva a cucc...

(#20554) Lackooo84 mi az hogy gyári jótállás? és mi az hogy nem gyári jótállás????? ne találjunk már ki fogalmakat könyörgöm....

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20556) RoyalFlush válasza LuckyL (#20555) üzenetére


RoyalFlush
őstag

Valakivel megjavíttatták, amiről nincs semmilyen dokumentum. Miért lennék ezt én köteles így átvenni? :F :U - már bocs. Ha legközelebb meghibásodik a készülék, nyugodtan mondhatnák, hogy mi már egyszer megjavíttattuk, az volt a garancia. Amúgy nem, nem ott volt a legolcsóbb. Mi az a garázsbolt? Mert én ilyen cégformát nem ismerek. Kft. révén ugyanúgy vonatkoznak rá a hatályos jogszabályok, mint bármely más Kft-re, amely magánszemély részére értékesítést végez.

“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein

(#20557) Lackooo84 válasza LuckyL (#20555) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Attól még, hogy TE nem tudod mi az a gyártói jótállás, az nem jelenti azt, hogy nincs. Sufniboltok általában nem azt adnak.

The Truth is out there...

(#20558) LuckyL válasza RoyalFlush (#20556) üzenetére


LuckyL
őstag

te írtad hogy valami pincében van, arra irtam hogy garázsbolt
felőlem ne vedd át, hidd el hogy nekem mind1 :D

(#20557) Lackooo84
nincs ilyen hogy gyártói jótállás, mint jogi fogalom
"gyártói garancia" fantázianévvel hülyítik az egyszerű vásárlót, a te példád mutatja hogy sikerrel :)
jótállás van meg szavatosság, a többi csak duma

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20559) Lackooo84 válasza LuckyL (#20558) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Te hülyézel le másokat, mégsem érted mi a búbánatról van szó... Na figyelj okoska! Ha nem tudod mi az a gyártói jótállás, akkor vegyél szürkeimportos telefont az áfamentes gsmből, aztán ha majd netán bekakkant, meglátjuk mennyire örülni fogsz a "jótállásodnak", amikor áfamentes gsm kft. megbízza mekkmester kft-t, hogy a szarodat javítsa meg kispénzért, persze a legolcsóbb kínai alkatrészekből (jobbik esetben, a rosszabbikban ők maguk kókányolják össze). Papírt sem látsz semmiről, ott sem voltál. Persze jótállásnak jótállás, de én inkább a GYÁRTÓI jótállással rendelkező dolgokat vásárolok...

The Truth is out there...

(#20560) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Tavaly novemberben vettem egy ilyen "limitált kiadású" borotvát (alaposan le volt árazva), és most kitört az egyik műanyag csukló, amire a penge kerete pattin fal.
Ez vajon garanciás probléma, vagy az ilyen fizikai sérülés az én bajom? :U
Ha eMAG azt írja "gyártói garancia", akkor Philips márkaszervizet kell keresni?
Ha ez nem garanciás, akkor vajon tudok tudok hozzá új fejet szerezni? Meg kell venni az egész felső, vázra pattintható modult, vagy árulják külön a kis műanyag alkatrészeket (ez esetben az alsó műanyag keretet)?

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#20561) LuckyL válasza Lackooo84 (#20559) üzenetére


LuckyL
őstag

segítek, mert látom nem te vagy a legélesebb kés a fiókban :)
a fogalom amit te keresel, az a hivatalos importőr által biztosított "garancia"
és azért nem jótállás, mert a jótállásra kötelezett minden esetben a termék értékesítője, aki viszont ezen kötelezettsége telejsítéséhez igénybe vehet közreműködőt, pl. külső szervizt
nem haragszom, mert nem mindenki érti meg, hogy miért fontos ezeket a fogalmakat megkülöböztetni egymástól, csak akkor ne hőbörögj....

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20562) Josi válasza janos666 (#20560) üzenetére


Josi
aktív tag

A fizikai sérülés többnyire nem garanciális probléma.
A többi kérdésedre a márkaszerviz inkább tud válaszolni mint mi. :)

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#20563) Lackooo84 válasza LuckyL (#20561) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Fejezd már be a személyeskedést. és inkább tanulj meg magyarul írni! Hivatalosan olyan, hogy "garancia" nincs te 'ász'. De még mindig láthatóan fingod sincs miről beszéltünk a kollegával csak fröcsögöd a hülyeséget, többet nem reagálok a baromságaidra. Vegyél betont aztán inkább abba köss bele!

The Truth is out there...

(#20564) Exodion válasza Lackooo84 (#20563) üzenetére


Exodion
aktív tag

Segítek egy kicsit, de ne akadj ki :DD . A gyártói jótállás nem létezik. Az kellékszavatosság. A termék gyártóját minden esetben kellékszavatossági kötelezettség terheli az arra vállalt időintervallumban. A magyar törvények 12hónapban szabják meg a kötelező jótállást, amitől kevesebbet az értékesítő nem, de attól többat az értékesítő maga vállalhat; aztán ha többet vállalt akkor majd kiseggel mögüle de az most mindegy. Ergó, ha jótállási időn belül te jótállási igényt szeretnél érvényesíteni azt minden esetben a kereskedő intézi akitől a cuccot vásároltad a saját feltételeivel. Ha pl van egy tápegységed a Corsair-től ami tönkrement és megsütötte a CPU, GPU, alaplap mindent, akkor nem jótállási igénnyel fogsz élni a kereskedő felé, hanem kellékszavatossági igénnyel a Corsair felé. Persze ehhez az kell, hogy a terméked ne *szürkeimportos* szar legyen és ugye a gyártónak is biztosítania kell ezt neked Magyarországon.
Pl.: PC komponenst hhiába vásárolsz bárhol gyártó "garanciával" azzal te az ASUS-hoz se jótállási igénnyel se kellékszavatossági igénnyel nem tudsz fordulni mert minden pc komponens lokális garis és csak azokat tudod te intézni amire van hazai szervíz. Minden más a kereskedőn keresztül.

[ Szerkesztve ]

(#20565) LuckyL válasza Lackooo84 (#20563) üzenetére


LuckyL
őstag

azért volt idézőjelben, de még azt sem tudod mit jelent :D

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20566) Lackooo84 válasza Exodion (#20564) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha egy "gyártói" jótállással rendelkező eszköz elromlik, akkor hová küldi a forgalmazó, vagy a vásárló?? Vissza a gyártónak, illetve a gyártó által megbízott hivatalos szervizparternek. Amúgy ne rágjatok le most már komolyan mondom, én azt próbáltam magyarázni a srácnak (csak, hogy maradjunk már az EREDETI témánál), hogy nem mindegy milyen "jótállás" vagy a termékre, ez ami rendes terméktámogatással jár, vagy saját sufnis. Aztán lehet itt szakszavakkal dobálózni, meg kötekedni. Írd be a bestbuy topikba, hogy ezentúl úgy linkeljék a cuccokat, hogy "gyári szavatosság". ennyi most már tényleg befejeztem. Akinek szólt, az úgyis megértette elsőre mit értünk gyári jótállás alatt.

The Truth is out there...

(#20567) Lackooo84 válasza LuckyL (#20565) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Te meg a mondat elején a nagybetűt meg az írásjeleket nem ismered, na kinek a rosszabb...

The Truth is out there...

(#20568) Superhun válasza Exodion (#20564) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A bolté a kellékszavatosság, nem a gyártóé. Utóbbi termékszavatosságot biztosít.

A személyeskedést pedig kéretik befejezni.

[ Szerkesztve ]

(#20569) RoyalFlush válasza RoyalFlush (#20556) üzenetére


RoyalFlush
őstag

Megoldódott.

“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein

(#20570) Superhun válasza RoyalFlush (#20569) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Adtak jótállási jegyet utólag? :D

(#20571) sigidi


sigidi
tag

Sziasztok,

nem ismerek jobb topikot a kérdésemnek:

adott számla aug 27-es fizetési határidővel, ma kaptam meg scannelve, postán is küldik elvileg. Azon kívül hogy késve fizetem be, milyen más lehetőségeim vannak? Lehet kérni újat pl. mert késve értesítettek? Származhat bármi hátrányom ebből?

Köszi,

Expect the unexpected.

(#20572) lao


lao
tag

Üdv !
A fogyasztóvédelmi törvény 2019. szeptember elsejétől hatályos módosítása értelmében ezentúl a fogyasztók és a vállalkozók már nem a Budapesti Békéltető Testülethez, hanem az Innovációs és Technológiai Minisztériumhoz tudnak fordulni bármilyen, az online vitarendezéssel kapcsolatos segítségnyújtásért és tájékoztatásért.
Forrás : Napi.hu

csgo jarokeret 37.221.209.104:27164 ----örök windows biteskedjék az androidos iPhonodon----

(#20573) asdf_ válasza sigidi (#20571) üzenetére


asdf_
veterán

Nagy kerdes, hogy te ki vagy (ceg/maganszemely), ki a masik fel (ceg/maganszemely), minek a szamlaja ez, es hogy egy szamlat hogyan es miert kapsz meg scannelve.

Alaphangon -de ez azt hiszem csak kozuzemi szamlara vonatkozik- a befizetesi hatarido elott 8 nappal kell megkapni, hogy meg annak lejarta elott reklamalni lehessen az azon szerepo teteleket.

(#20574) sigidi válasza asdf_ (#20573) üzenetére


sigidi
tag

klima szerelesrol/beepitesrol szamla, cegtol nekem, mint maganszemely.

Expect the unexpected.

(#20575) asdf_ válasza sigidi (#20574) üzenetére


asdf_
veterán

Ha nem akarsz velük szereltetni a későbbiekben, akkor szard le, befizeted valamikor a jövő héten és kész. Ha az volt a megállapodás, hogy mittomén 8 napra fizetsz, akkor ne utólag zsonglőrködjenek a számlával.

(#20576) Josi válasza sigidi (#20571) üzenetére


Josi
aktív tag

Mikori volt a számla kiállításának dátuma?
De nagyon ne görcsölj rajta.
Teljesen megszokott, hogy a vállalkozás valamiért később küldi el, mint amikor kiállították.
Ha jövő hét elején befizeted, szerintem ők sem fognak ezen problémázni.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#20577) F-ECT$


F-ECT$
titán

Extreme digital TV vásárlás:
Vásárlás dátuma: 2016.08.16
Gyári garancia: 2 év
Vásároltam hozzá egy 36 hónapos extra garanciát, ahol ezt írják:
Kockázatviselés kezdete baleseti meghibásodás esetén: Termék átvételét követő nap 0:00
Kockázatviselés kezdete műszaki meghibásodás esetén: Gyári garancia lejártát követő nap 0:00

Múlt hét pénteken kaptam az Allianztól egy biztosítás törlésről szóló értesítést, oka: Lejárat.

Én eddig abban a hitben voltam, hogy ez a garancia 2 dolgot biztosít: vásárlástól számított 3 év baleseti biztosítás, plusz a gyári 2 év garancián túl további 3 év (azaz a vásárlástól számított összesen 5 év) műszaki meghibásodásra vonatkozó garanciát. Ezt megerősíti, hogy a megrendeléskor ilyen szöveggel vettem a szolgáltatást:
Extra Garancia Premium (+3 év gyártói garancia kiterjesztés + baleseti biztosítás).

Ennek ellenére mind az Allianz, mind az Extreme Digital azt állítja, hogy összesen 3 év garancia járt a termékhez, ami 2019.08.16-án lejárt. Ha nem tetszik forduljak a fogyasztóvédelemhez.

Volt már itt valakinek hasonló ügye, nekik van igazuk, vagy joggal harcolhatok az 5 év garanciámért?

Dive ever, work never.

(#20578) asdf_ válasza F-ECT$ (#20577) üzenetére


asdf_
veterán

https://www.mnb.hu/bekeltetes/hogyan-kezdemenyezheti-az-eljarast

https://www.mnb.hu/felugyelet/engedelyezes-es-intezmenyfelugyeles/fogyasztovedelmi-kapcsolattartoknak-szolo-informaciok/a-penzugyi-bekelteto-testulet-pbt-elerhetosege

Erdemes meg az internet wayback machine-nal a 2016-os reklamozas modjat visszakeresni, hogy az megteveszto volt-e es ha a te velekedesedet tamasztja ala, akkor bizonyitekkent azt is benyujtani.

[ Szerkesztve ]

(#20579) Des1gnR


Des1gnR
őstag

Sziasztok!

Ma vettem észre, hogy a számlámon van egy netpincéres terhelés, de olyan összeggel, amihez nem tartozik rendelés. Felvettem velük a kapcsolatot, azt mondták, hogy visszajeleznek, de ma már biztos nem akartak zavarni. ;]

Mit tehetek az ügyben? Hogy lehetséges, hogy tudtak terhelni?

A kártya adataim meg vannak adva az alkalmazásban. (Voltak) És nem, nem utólagosan vonták le, nincs ilyen összegű vásárlásom. Mit tehetek vagy mit érdemes tennem az ügyben?

Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2

(#20580) LuckyL válasza Des1gnR (#20579) üzenetére


LuckyL
őstag

ha nem válaszolnak, írni még egy emailt, ha arra sem, vagy elutasító a válasz, akkor banktól függően személyesen vagy emailben bankkártya panaszt benyújtani, a levelezés csatolásával együtt

ezután pedig vissza fogod kapni a pénzed, banktól és előzetes elbírálástól függően 2-3 nap vagy 1-2 hónap múlva
ha visszadja a bank azonnal (2-3 nap) és utólag kideról hogy mégsincs igazad, akkor visszaterhelik

az ilyen esetek elkerülése érdekében állíts be értesítést (pl. a gránit banknál van elektronikusan, ingyenesen az applikáción keresztül)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20581) Des1gnR válasza LuckyL (#20580) üzenetére


Des1gnR
őstag

Köszi, írtam nekik. Remélem normálisan állnak hozzá. :U

Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2

(#20582) janos666 válasza Josi (#20562) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Nagyon rendes volt a Philips. Küldtem nekik fotót email-ben, elkérték a számlát, aztán válaszoltak, hogy jövő hét közepére várhatok az új késtartót (ingyen, a hibásat szerintem vissza sem kérik).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#20583) qqzs


qqzs
őstag

Talaltam egy boltot ahol kb harom liddlnyi teruleten arulnak ukbol es nemetorszagbol behozott aldis argoszos hasonlo lancok vasarlok altal visszakuldott termekeit. De nem all ossze bennem a kep mennyire hivatalos ez. Evek ota mukodik ez egyebkent. Barkacsgepeket neztem. Van uk es eu csatlakozos is. Semmi magyar papirja nincs. azt mondjak hasznalt termekek es harom honap garancia van ra amit a blokkal ervenyesithetek. Pl 100 fontos 36ezres gep 24 ezerert. Erdekes hogy van olyan gep amit kicsomagoltak es nem tetszett ezert visszakuldtek meg olyan is amivel visszakuldes elott felepitettek egy hazat. Igazabol az a fura hogy semmi papir nelkul elektromos gep, nem magyar csatlakozos es harom honap is fura, itt se olvastam meg hogy illeszkedne valami jogszabalyhoz.
Mi a velemenyetek? Foleg a garancia miatt

Eladó: GTS450

(#20584) LuckyL válasza qqzs (#20583) üzenetére


LuckyL
őstag

én nem tudom mennyire kötelező használtnál a maygar leírás, ha belegondolsz egy maygar használt géphez sem feltétlenül lenne meg minden leírása, mégis el szabad adni
de nem tudom biztosan, csak nem életszerű
csatlakozót szintén nem gondolom problémának, egy átalakító és kész

viszont oylan hogy garancia nem létezik, 6 hónap szavatosság van, akármit is mondanak a feltételekben és tudomásom szerint ha elromlik, akkor a bolté a bizonyítási kényszer hogy nem volt hibás már eladáskor
ez viszont egy szerződött szakértővel könnyen áthidalható, aki mindig a bolt javára fog dönteni és akkor mehetsz pereskedni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20585) qqzs válasza LuckyL (#20584) üzenetére


qqzs
őstag

Ok ezt a hathonapot megemlitem nekik. De pl hasznalt elektromos szerszam erintesvedelmileg ki felelosege?

Eladó: GTS450

(#20586) LuckyL válasza qqzs (#20585) üzenetére


LuckyL
őstag

hát ha műhelybe veszed, akkor a tiéd, mert el kell ugyis végeztetned a felülvizsgálatot

otthonra meg a fene tudja hogy ez egy valós probléma-e, passzolnom kell a kérdést
én ami rossz eszközt láttam, azonnal leverte a biztosítékot, vagy ha szigetelés, beázás gond volt akkor az életvédelmi relét
na most ha neked nincs fi-reléd és otthon bedugod és agyoncsap az egy érdekes kérdés, nem hallottam még iylen büntetőperről :)

de ha utánajársz, mindenképp érdekes lenne, ha beírnád a topikba hogy mire jutottál ezügyben

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20587) qqzs válasza LuckyL (#20586) üzenetére


qqzs
őstag

Most hivtam oket. Szoval naluk harom honap akkor is ha magyarorszagon hat honap a legkevesebb. Blokkal visszaviszem ha elromlik. Elso korben javitanak, ha nem akkor cserelnek ha az sem akkor levasarolhatom naluk az arat. Ezt ra lehet huzni a magyar /eus jogra? Ha nem akko van jogszabalyi hivatkozas ami alapjan megertik a helyzet sulyossagat :)

Eladó: GTS450

(#20588) GZoli7 válasza qqzs (#20585) üzenetére


GZoli7
senior tag

Otthon nem nézi senki, saját felelősség.
Szervezett munkavégzés keretében az üzemeltető a felelős. Aki lehet tulajdonos, megbízott vezető.
Kisgépeket évente kell szerelői ellenőrzéssel, dokumentáltan vizsgálni.
Új gépnél a számlával, papírokkal igazolhatóan bizonyítja a gyártó, hogy megfelel a szabályoknak.
Használt gépnél, ha biztosra akarsz menni, és szervezett munkavégzésnél akarod használni, végeztesd el a vizsgálatot. Persze, csak, ha nincsenek papírok.

Jellemző hiba, főleg brit csatlakozós gépeknél, hogy levágják a dugvillát és rászerelnek egy EU-sat. Ez szabálytalan. A teljes kábelt kell cserélni, öntött dugvillás, gumi szigeteléses kivitelűre. OBI-ban pl. kapható.
Átalakítóról nem emlékszek, hogy írna-e szabvány... :F Lehet, hogy az jó.

(#20589) qqzs


qqzs
őstag

Es a harom honap meg a javitas csere levasarlas rendben van?

Eladó: GTS450

(#20590) GZoli7 válasza qqzs (#20589) üzenetére


GZoli7
senior tag

Nincs rendben a három hónap, a javítás igen, a levásárlás megint nem, az csak opcionális, ha elfogadod.
Amennyiben magánszemély az eladó, akkor csak bíróság, de cégként sem lesz egyszerű. Vásárlásról mindkét esetben kellenek papírok.

Ne vásárolj ott, mert aki ilyen feltételekkel árul, az tuti máskor sem lesz korrekt.

(#20591) LuckyL válasza qqzs (#20587) üzenetére


LuckyL
őstag

nekem nem tiszta hogy te most akarsz valamit vásárolni, vagy csak unatkozol és kötekszel egy céggel

ez a 3 hónapos "garancia" lehet teljesen rendben lévő dolog, ha önkéntesen a 6 hónap szavatosság mellett biztosítják (amit egyébként nem kell leírniuk így is úgy is jár, ha szükséges lehet majd érvényesíteni blokkal, számlával)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20592) qqzs válasza LuckyL (#20591) üzenetére


qqzs
őstag

Vasarolni szeretnek csak tisztaznam ezeket fogalmakat elotte hogy ki kivel van de igy mar ertem koszi. bar majd kivancsi vagyok mikor rakerdezek erre abiztonsag kedveert hoyg a rendes 60 honap szavatossagrol tudnak a 3 honap garancian kivul :)
Mint irtam egy oriasi bolt kb 3x akkor mint egy lidl es kb 10 eve uzemel, ezert is lepodtem meg ezen meg nagydob erteket nem vasaroltam naluk

Eladó: GTS450

(#20593) LuckyL válasza qqzs (#20592) üzenetére


LuckyL
őstag

a 6 hónap szavatossággal óvatosan azért
az nem "garancia"
megállapítják neked hiba esetén hogy nálad romlott el és mehetsz a sóhivatalba vagy pereskedni egy 20 ezer ft os gép miatt, sok cégnél ez a bevett üzletmenet (pl ovlass vissza a cipős cégről nemrég volt itt a topikban)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20594) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sziasztok,

Lenne egy problémám.
Itt PH-n vettem egy terméket.
Aminek megvan minden gyári tartozéka, doboza, garancia könyve, számlája (számla cég névre szól) és én vagyok elvileg a harmadik "tulaja" a terméknek.
Hibás volt, kértem ötödik javításnál cserét/pénz vissza térítést.
Gyártó/szakszervíz/Importőr/nagykereskedés intézte, most kiskernek az a baja, hogy cég névre szól a számla és feléjük kellene intéznie (könyvelés, elszámolás, pénz utalás) az ügyet, mert hivatalosan az ő tulajdonuk. Részemről elveszett ügy ez? Mik a lehetőségeim?

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20595) LuckyL válasza MaxxDamage (#20594) üzenetére


LuckyL
őstag

hogy vetted meg a terméket? ha cég nevére szól az eredeti számla, akkor neked a "vevő" cégtől kellett volna számlát kapnod
nem tudod ezt a "vevő" céget megkeresni hogy segítsenek az ügyintézésben?
szerintem sem vagy jogosult így pénz visszatérítésre, esetleg a csere nem járható út?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20596) MaxxDamage válasza LuckyL (#20595) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Itteni PH tagtól vettem (ö nem tudom kitől vette, de valszeg az első tulajtól)
Céget én nem ismerem személy szerint.
Kérhető még csere a nagykernél? (ha pénz vissza nem is intézhető)
Lényegében én intéztem a sok garis javítást, utalványt, mindent. Cégnek nem sok köze van hozzá ezt tekintve. Semmi.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20597) LuckyL válasza MaxxDamage (#20596) üzenetére


LuckyL
őstag

igen, de ha a pénzt visszafizetik akkor a számlát korrigálni kell
ennek van áfavonzata is, ezért ragaszkodnak az eredeti vásárlóhoz
cserét nem tudom, én is ezt kérdeztem, hogy azt nem tudsz kérni esetleg?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20598) asdf_ válasza LuckyL (#20597) üzenetére


asdf_
veterán

Szalliton beveszik tole a termeket, nagykertol kapnak egy -1 db.-os szamlat, azzal a termek kifut, a kisker meg ir egy -1 db-os szamlat neki, amin szovegesen meghivatkozzak az eredeti szamlaszamot, meg odairjak megjegyzesben, hogy tulajdonosvaltas tortent a termeket illetoen. Kibaszottmindegy, hogy az eredeti vevo nevere szol-e a -1-es szamla vagy az overe. Faek egyszerusegu a tortenet, ha valami barom nem kezdi el a kockat guritani.

[ Szerkesztve ]

(#20599) MaxxDamage válasza LuckyL (#20597) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, bolt tulaj is erre hivatkozott (NAV nem nézi jó szemmel szöveget mondta) és a nagyker felé ma írtam meg, hogy mégis a termék cserét kellene megoldani. Holnap remélem válaszolnak.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20600) LuckyL válasza asdf_ (#20598) üzenetére


LuckyL
őstag

azért ezt gondold végig
az eredeti vevő levonta az áfát, most be kellene fizetnie
midnezt úgy hogy tudomása sincs a számláról?

Kibaszottmindegy, hogy az eredeti vevo nevere szol-e a -1-es szamla vagy az overe.
jajj dehogy mind1, gondolkozz már
ez egy szép nagy nav bíráság lenne így, ha kiderül
storno számlát oda lehet kiállítani, ahová az eredeti számlát kiállítottam

cryptot minden termékemért elfogadom

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.