Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [plevips:] Pár kép a Fóti Homokbányáról
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Igazad van, 14 nap. Még a korábbi jogszabály 8 munkanapjával kevertem.
A 14 nap érvényes. Nyugodtan vidd vissza, hiszen személyes átvétel esetén is gyakorolható az elállási jog.
psg5
veterán
Ha Iponban vetted netes rendelésben, akkor elállhatsz, hiába személyes az átvétel, de ha nem netesben vetted, akkor nem.
(#12002): Most látom, hogy gyorsabb voltál
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
lestyanrobi
tag
Köszi, ismerem a google-t. Igazából nem adott választ a kérdésemre, hogy kit érdemes felkeresni itt MO-n. De akkor jön az E-bolt felkeresése, hogy melyik nagykerből hozatták, aztán a nagyker jön...
ANDROID???
addikt
IPON újra f.szkodik....
Garba leadva alaplap (feltételes gar....) 05.14. azóta marha nagy kuss van, erre ma berágva rájuk csörgök, hogy legalább azt mondják ezt besz.ptad, de nem erre közlik, hogy a szerviz csak mailre válaszol...
F.szom kivan velük, legalább tudom, hogy többet tőlük nem veszek semmit, inkább máshol 5e+, de ne szarakodjanak...
Attix82
őstag
Milyen hibával lett az feltételesre lökve?
ANDROID???
addikt
A szerelő ügyesen letörte az egyi lefogató pöcköt, bár tudjuk ez nem befolyásolja a működést, mert ugye a kártya a másik felén be van csavarozva sérülés miatt betették feltételesre.
Viszont állítólag visszaküldték a gyártóhoz, és ide a szerelő szerint nem lesz lényeges a pöcök hiánya, mivel a lap más miatt nem indult be...
[ Szerkesztve ]
Egyáltalán mi ez a feltételes gari?
Attix82
őstag
Igazándiból azért feltételes, mert ha törés zúzás történt, akkor más is sérülhetett.....teszem azt leejtette és azért pattant el. Ilyenkor meg kell vizsgálniuk miért nem indul, és köze lehet e a történéshez az a törés / zúzás.
Ha köze volt, akkor garanciavesztés, ha nem , akkor természetesen megjavítják. Csak ehhez már biztos gyártói vélemény / szaktudás szükséges.
Feltételes: Külső behatás érte ami nem természetese / gyári hibából adódott....ez akár 2-3 hónap is lehet.
ANDROID???
addikt
Néhány nap és 2 hónál tartunk, azonban ők azt mondták max 1 hó.
pelenka35
őstag
Bútorkàrpitra van garancia? Szetment a varàsnàl?
Gamertag:Rob3rt75
ANDROID???
addikt
Akkor mi a helyzet, ha a bútor (kika sarokülő) oldalán a nyitható rész kinyitáskor felhasította a fix rész puha bőr részét, pedig nagy odafigyeléssel lett nyitva ennek ellenére ez a konstrukciós hiba miatt van rajta eg csúnya horzsolás.
axioma
veterán
Kotelezo szolgaltatoval mit lehet tenni, ha 60 nap utan se valaszolt tertivevenyes karteritesi igenyt tartalmazo levelre? Muszaki oldalrol igergettek, de azt se tartottak be. Most akarjak tv-sztar lenni? Antsz, termeszetkarositas is jaszik (szennyviz). Birosag eseten idotenyezokent mire szamithatok? Mert kozben 1 ev mulva el kene adni az ingatlant kulfoldre koltozes miatt.
[ Szerkesztve ]
zannor
tag
Üdv!
/Ne haragudjatok, hogy ha nem estem neki visszaolvasni, viszont eléggé fel******* az agyam és nincs hozzá idegem, valamint nem tudom, hogy az első hsz. még mindig 100%-ig helytálló./
A problémám a következő:
Ma vettem 280 eFt-ért egy Lenovo Yoga 2 Pro notebookot a Mysoft-nál. Itthon vettem észre, hogy a fedlapon az alumínium burkolat egy részen kissé be van horpadva (a boltban nem tűnt fel, viszont itthon a fényben látom és a kezemmel érzem is). Jeleztem is nekik telefonon, hogy nem oké. Mondták, hogy holnap vigyem vissza aztán meglátjuk, hogy tudják-e cserélni.
A kérdés az, hogy így (3 napon belül) mondhatom-e azt, hogy ha nem tudják cserélni a gépet, akkor kérem azonnal vissza a pénzemet? (még be sem kapcsoltam a gépet, de nincs szükségem egy eleve horpadt gépre.)
Előre is köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, ha a terméket a neten rendelted meg. 14 napjuk lesz, hogy visszaadják a teljes vételárat a szállítási díjjal együtt (ha az is volt).
zannor
tag
Neten rendeltem, de a boltjukban vettem át. Így is áll a 14 nap?
asdf_
veterán
FYI jelleggel:
Az uj ptk. bevezetesenek kornyeken a Samsung is varialt egy kicsit a felteteleivel:
Monitor, lezernyomtato, mobiltelefon, televizio, hutoszekreny, mosogep, fenykepezogep eseten alapbol csak 1 ev, torveny altal eloirt kotelezo jotallast vallal, a tovabbi +1 vagy +2 ev onkent vallalt jotallast -amit eddig is megadtak- most mar csak es kizarolag a vasarlastol szamitott egy even beluli termekregisztracio eseten adjak meg!
Itt lehet okosodni: Uj Samsung jotallasi feltetelek
Termekregisztracio oldal
Q&A-bol:
Milyen adatok megadására van szükség egy termék regisztrációjakor?
A termékregisztráció során az alábbi személyes adatokat szükséges megadni (az esetileg meghirdetett promóció egyedi feltételei ettől eltérhetnek):
kötelezően megadandó: teljes név, nem, születési dátum, e-mail cím, lakcím, telefonszám;
opcionálisan megadandó: további, nem demográfiai információk.
[ Szerkesztve ]
bullseye
addikt
Csak a rendelés számít. Nem láttad amikor megrendelted, ha nem tetszik, visszaküldöd/viszed és kész. Persze 14 napig még ülhetnek a pénzeden.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
zannor
tag
Köszönöm a segítséget és még egyszer elnézést, hogy feltettem azokat a kérdéseket, amit előttem már vagy százan!
Csak az roppantul felhúzott, hogy előttem a srác még ki is vette a dobozból és ott a boltban nem tűnt fel, csak amikor itthon először kézbe vettem és kiraktam az asztalra. Még jó, hogy nem kapcsoltam be és nem telepítettem a Windowst rajta...Holnap viszem vissza. Ha csere, akkor pipa; ha nem akkor pénz vissza.
maxxenergie
senior tag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy Média Planetes még garis kártyát hogy tudok gariztatni. SOS lenne, mert 07.18-ig van rá papíros gari de megszűnt a cég sajnos mplanet.hu oldal már be sem jön. Tudom van itt valaki azzal ezzel foglalkozik, de nem akarok irreállis 20K körüli árakat fizetni érte meg hetekig várni rá + postázgatni kaptam ajánlatot de akkor már inkább a javítás.
Előre is köszi minden tippet ezzel kapcsolatban. Jöhet Pü-ben is, vagy olyan is írhat aki reális áron lehetőleg Pesten belül tud segíteni ebben amíg tart a gari még 1 hét . Sapphire 7970 OC -ről lenne szó. Hibajelenséget szintén Pü-ben megírom ha lényeges, babrálva szétszedve, tuningolva nem volt, és működik is de nem úgy ahogy kéne sajnos.
◄ TELEFON PRIVÁT ÜZENETBEN ► Duna Pláza(XIII.ker) ◄
asdf_
veterán
Szamlan szereplo cegnev megnez, www.e-cegjegyzek.hu-ba begepel. Ha felszamolas alatt van, akor igy jartal.
optikus
senior tag
de ez csak akkor igaz ha sertetelen. ez meg nem az. ha nekiallnak kotekedni azon hogy ok sertetlenul adtak at de most serult akkor nem lesz ilyen ecceru a meccs...
Buy books not gear.
optikus
senior tag
az lett volna a legegyszerubb ha nem telefonalsz csak egyszeruen elallsz. persze nem tul korrekt, de ahogy te se vetted eszre valoszinuleg ok se (ha csak nem tudatos volt a reszukrol hogy a xart lepasszoljak valakinek).
Buy books not gear.
maxxenergie
senior tag
Köszi. Nem láttam ilyet, de hallottam egy-két dolgot, weboldalt én nem értem el ezért gyanűs az egész akkor megpróbálom felhívni a megadott számokat hátha.
◄ TELEFON PRIVÁT ÜZENETBEN ► Duna Pláza(XIII.ker) ◄
psg5
veterán
Kis pontosítás:
"20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja."
vagyis indoklás nélkül állhat el, azaz nem kell elmondania, leírnia, hogy miért.
Az más kérdés, ha utána az eladó megkifogásolja, hogy miért sérült, amikor sértetlenül vette át, de azt már csak a vevő elállási jogának gyakorlása és rendezése után teheti meg (elviekben)
A konkrét esetben egyébként érdekes, mert ha személyesen vette át, miért nem látta a hibát. (nem megkérdőjelezve, hogy ő tette-e)
Javaslatként általában: Ha kiszállítás, ha személyes átvétel, a sértetlenség megvizsgálása előtt nem szabad átvenni még ha a futár pampog is.
Én olyankor amúgy mondom neki, hogy ha nem várja meg ameddig megnézem, hogy sérült-e, akkor már foghatja és viheti is vissza, nem veszem át. (nyilván nem rejtett hibáról beszélünk, ahogy a jelen esetben sem)
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
psg5
veterán
Látom te is írtad, hogy "simán" elállhatott volna.
Azonban nem csak az eladó részéről feltételezhető a sumákság...(természetesen kihangsúlyozva, hogy nem azt mondom, hogy a vevő keletkeztette a hibát)
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
zannor
tag
Szerencsére nem a vevő (ez esetben jómagam) keletkeztette a hibát. Csak volt olyan sietős (dolga), ami miatt a megszokottól eltérően kevésbé vizslatta át a terméket...
Ettől függetlenül a Mysoft kérdés nélkül cserélte! Hatalmas pirospont nekik!!!
psg5
veterán
Igen pont ezért írtam, hoigy biztos nem tre lehettél.
Minden jó ha jó a vége, ez akorrekr és így tartják meg, illetve szerzik a leggyorsabban az új vevőiket. Amelyik webáruház ezt felismerte az tart előrébb.
F.K.T.
Attix82
őstag
Nem feltétlen, a Lambda computer már nincs ...és hát lehetett hallani a rögtön cserés dolgokról, közbe rábaszott mivel sokszor nem lett volna jogos...
psg5
veterán
De jelenleg abból indulunk ki, hogy nem a vevő àltal okozott hibáról van szó, akkor a bolt sem bukik, hisz gyàrtó fele rendezi.
Fel sem tételezem, hogy lehet vásàrló aki tudva, hogy ő okozott hibát bepróbàlkozik az elállással...
Nyilván belke is rokkanhat egy bolt ha rengeteg vevőhibásat enged elállni...mondjuk ez az egyik legnagyobb hàtránya egy webáruhàz üzemeltetésnek, de pont neked gondolom nem kell ecsetelnem.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
wacek068
tag
Sziasztok, Jó estét mindenkinek!
Örülök, hogy ráakadtam erre a fórumra!
A történetem a következő: lenne egy Gsm boltban újonnan vásárolt, 2015 februárig garanciás telefonom!
Igaz nem vagyok az eredeti tulaj, de nálam vannak a papírjai is! Most 6 hónapos, akkor 112000 Ft lett véve!
A kijelzőn észre vettem sárga foltokat, amit jeleztem a boltnak is! Mivel majdnem 100 km-re lakom az üzlettől
gondoltam először telefonon beszélünk! Mikor vihetném, mennyi idő lenne a javítás, kapok-e csere telefont, stb..
Mivel nekem a munkámhoz kell a telefon, gondolom nem túl nagy az igényem!
Elértem az üzletet, és sikeresen be is azonosították a készüléket! De innentől úgy veszem észre, nem igazán
izgatják magukat! Három beszélgetés, három nap, után sem mondanak semmi konkrét dolgot, csak hogy nem tudnak a nagy.ker-rel beszélni. Ezért úgy gondolom, hogy innentől kezdve e-mailben is jelzem a hibát!
Szóval a kérdéseim: kötelesek-e csere készüléket adni,illetve mennyi a javítás maximális ideje, ami után reklamálni lehet?
Köszönöm a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
A semmitől, a kevés is sokkal több!!! Már van 41 piros pöttyöm!!!! Szerintem megbízható vagyok! Ha nem írok vissza azonnal, valószínű vezetek,csak olvasni tudok, de pótolni fogom!
Attix82
őstag
Nem kötelesek adni, törekedni kell a 15 napra, de a kényelmetlen idő kb 30 nap.
Vagyis inkább addig vegyél egy pót telefont.
wacek068
tag
Köszi, sajna én is valami ilyesmire gondoltam!
A semmitől, a kevés is sokkal több!!! Már van 41 piros pöttyöm!!!! Szerintem megbízható vagyok! Ha nem írok vissza azonnal, valószínű vezetek,csak olvasni tudok, de pótolni fogom!
miroon
aktív tag
Sziasztok,
A tabletem garanciában küldtem vissza a gyártónak. Küldtek futárt, minden rendben van, viszont egy másikat ajánlottak fel,ami specifikációban ugyanaz mint az amit vissza küldtem,ezzel igazából nincs is semmi gond,de én azóta már vásároltam másikat. Ez esetben van lehetőségem elállni tőle és a vételárat visszakérni?
iPhone 13 Midnight Black
asdf_
veterán
Ha az elso even belul vagy, akkor javitanak, cserelnek (ugyanolyanra!), vagy a vetelarat tertitik vissza. Ezek a lehetosegek, ebben a sorrendben. Esetedben tehat csak ugyanolyanra torteno cseret vagy koteles elfogadni, viszont ha tudnak ilyet prezentalni, azt koteles is vagy elfogadni, nem kerheted a penzvisszat.
(az, hogy te kozben masikat vettel, az meg teljesen irrelevans a tortenet szempontjabol, nem mozditja sem balra, se jobbra -maximum te szivod be, hogy esetleg majd ket tableted lesz-).
Fancy-boy
addikt
Sziasztok!
Vásároltam egy fejhallgatót az Aqua-ban.
Online megrendeltem, de a boltban vettem át, amikor megérkezett.
Ez számít vagy attól még online vásárlásnak minősül?
Illetve fejhallgatót visszavesznek, vagy higiéniai okokból nem?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Biznisz Elek
aktív tag
Ha neten rendelted akkor online vasarlasnak szamit. Udv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
Fancy-boy
addikt
Köszönöm a választ!
Sajna az Aqua nem akarja visszavenni, higiéniai okokra hivatkozva.
Azért még személyesen megpróbálom, hátha...
[ Szerkesztve ]
Attix82
őstag
Te felvennél egy más által használt fülest? (Itt most nem mind1, hogy mennyit mivel ezt egy ismeretlen tényező)
optikus
senior tag
hat a mediaban meg a tobbi boltban is ki van teve egy csomo fules amiket naponta tobb szazan vegigprobaznak...
Buy books not gear.
Attix82
őstag
Egészségükre
Biznisz Elek
aktív tag
Erre is vonatkozik. De ha nagyon nem akarjak akkor legyen irasba az indokuk es jelezd h fogy ved.hez viszed az ugyet. Erre csak reagalnak. Ha nem akkor hosszabb moka lesz.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
Fancy-boy
addikt
Nagyobb áruházak visszaveszik pl. Media Markt.
Na erre mit mondasz?
Ennyi erővel mi van a visszavitt "zsíros, ujjelnyomatos" tabletekkel, telefonokkal, stb...?
Vagy az téged nem zavar?
[ Szerkesztve ]
Fancy-boy
addikt
Ráadásul 14 napon belül vissza kell vinni a termékeket, tehát nagyjából behatárolható, hogy mennyit használtad.
Ha meg ennyi idő alatt sikerült "széthasználni" akkor érték-csökkentve veszik csak vissza.
De mint mondtam ezt a szövegedet bármire rálehetne sütni, hogy használnál használt:
TV-t? Napszemüveget? Telefont amit az arcodhoz nyomsz? Cipőt is visszavisznek...
Attix82
őstag
Nem azt írtam, hogy nem kell visszavenniük. Hanem, csak annyit kérdeztem te használnál e egy idegen által használt fülest? (Szövegértésre figyeljünk)
Fancy-boy
addikt
Most akkor miért is kérdezted? Csak úgy, csipkelődésből?
Nekem az jött le ebből, hogy jól teszik, hogy nem veszik vissza, hiszen szerinted is higiéniai okok.
Szövegértésre figyeljél...
[ Szerkesztve ]
Attix82
őstag
PL nekem volt esetem fülesre, nem tetszett neki. De mondta, hogy azért nem hozta vissza mert Ő maga már használta, és hogy más ezt hogy használná....( következő vásárlásánál mondta el)
Már megint kevered a dolgokat, jogilag téves, hogy nem veszik vissza....viszont téged nem nagyon érdekel a másik dolga / sorsa.
Nekem mind1 mit csinálsz , nem vitatkozni szeretnék, lehet csak én vagyok ilyen hozzáállású. Egy tablet letörölhető, de egy szövet párna a fülesen.....hm.
[ Szerkesztve ]
asdf_
veterán
Ize, emberunk FEJesrol beszelt, nem fulesrol. Nem mindegy.
ANDROID???
addikt
Ipon szokásosan csak lapít a kérdésre, amit a szerviz felé csak mailben lehet megtenni.
Nagyon úgy fest meg szeretnék tapasztalni a személyes jelenlét során kialakult hangerőt...
r00r1
aktív tag
Szaisztok, a segítségeteket kérném.
Vettem a Edigitől egy 2012 Nexus 7 refurb modellt. Hétfőn hozta a futár, viszont recseg a hátlap. Utána derült ki, hogy a töltése is rossz (55% ra tudja feltölteni az akksit, és erős tekercshang van jelen töltés közben). Írtam nekik, hogy mivel 72 órán belül jeleztem, így cserélniük kellene. Erre ők, hogy mindenképp ki kell küldeni a szervizbe, hogy tényleg hibás -e. Erről a témáról ezt találtam:
"Amennyiben olyan termékről van szó, amely a az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében szerepel, és az igényünket három munkanapon belül érvényesítjük, úgy a forgalmazó nem vizsgálhatja a csere előtt, hogy a hiba oka a vásárlást követően keletkezett-e (azaz például gyártási eredetű) köteles azt nyomban kicserélni.
A Legfelsőbb Bíróság álláspontja is az, hogy a meghibásodott fogyasztási cikket a forgalmazó - három munkanapon belüli érvényesítés esetén - köteles kicserélni (EBH2007.1744)
Az igényérvényesítéshez mindenképp szükséges a jótállási jegy, számla vagy a nyugta, amelyet a vásárláskor a termék mellé kapunk. Az említett Korm. rendelet 7. §-a rögzíti, hogy ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt a forgalmazó nem hivatkozhat arra, hogy a csere aránytalan többletköltséget eredményez számára. Csupán egy feltételt ír elő az érintett termék cseréjéhez a Korm. rendelet, ez pedig nem más, mint hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Azaz például egy mosogatógéppel nem lehet mosogatni.
Ilyen esetekben a forgalmazónak tehát nincs választási lehetősége, mindenképp cserélni kell, ettől eltérni nem lehet. "
"A Korm. rendelet 7. §-a kivételes szabályt tartalmaz arra az esetre, ha fogyasztó a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti jótállási csereigényét. Ezen rendelkezés abban jelent kivételt a GKM rendelet 4. §-a alól, hogy a csereigény három munkanapon belüli érvényesítése esetén a forgalmazó nem alkalmazhatja a GKM rendelet 4. §-ának (1) bekezdését, vagyis nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikk a forgalmazónál - előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni."
Illetve ez. Ma érkezik a futár, ha nem hoz cserekészüléket- ami sztem jogosan megillet- akkor is elállhatok a vásárlástól, ha már náluk van?
Mert a vevőszolis azt mondta, hogy muszáj (??) megvizsgálniuk a gépet (1-2 hét), utána kaphatok csak egy újat...
Válaszotokat előre is köszönöm!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070