Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19551) rasotamas válasza Attix82 (#19550) üzenetére


rasotamas
veterán

Nem hogy nincs adásvételim, de nem is attól vettem akinek a neve szerepel a számlán :D
De hamisítok egyet bármikor.
Kezdem azt érezni, hogy halál felesleges dolog a garancia. Nem is hiába nincs 20-25%-nál nagyobb felára a garis termékeknek hardveraprón.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19552) #77646080 válasza rasotamas (#19551) üzenetére


#77646080
törölt tag

Megértem, ha a mostani, konkrét macera miatt így érzel. Ám ez nem jelenti azt, hogy az egész jótállásos rendszer (ui. ez nem garanciális téma) "halál felesleges dolog" volna. A sok negatív visszajelzés ellenére tömegek jutnak vele pozitív végeredményre, csak jellemzően nem ők írnak a fórumokra. :) A jótállás jó dolog s az sem mellékes, kitől, milyen cégtől kapod. Az már eleve buktató, ha egy közismerten inkorrekt cégtől/eladótól vásárol valaki (ez csak általános példa itt).

(#19553) bullseye válasza FSA (#19543) üzenetére


bullseye
addikt

Szerintem ez ennyi, adják vissza a pénzt, és kész. Lehet, hogy X év pereskedéssel kikényszeríthető, hogy ezt szállítsák... Fogyasztóvédelemnél lehet panaszt tenni, ha kellően dokumentált a dolog, aztán nekik mutogasson egymásra a két cég.

Ja, és N4000 tényleg nem jó. :)

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#19554) stLhee válasza MaxxDamage (#19544) üzenetére


stLhee
csendes tag

Bocs, ha látszólag butaságot kérdeztem volna, csak kíváncsi lennék, hogy ezt hogyan támasztják alá. Ott van például az én gondom, hogy a bolt most épp nem akar cserélni (egyébként RAM-ot), mert a nagyker nekik sem cserélt, miközben a boltban ugyanaz a termék többféle színben elérhető/rendelhető.
Tehát ha adott esetben nekik van raktáron, de másik nagykertől és nem akarnak cserélni, akkor ezt jogilag mivel támasztják alá? A törvény mennyire priorizálja a kereskedő, illetve a vásárló veszteségét?

(#19555) MaxxDamage válasza stLhee (#19554) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ez látod egy nagyon jó kérdés. A gyártót is be kell(ett/ene) vonni a dologba (főleg ha lifetime warranty vonatkozik rá) vagy a bolttal kell külön megegyezned. (az is egy opció)

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19556) LuckyL válasza stLhee (#19554) üzenetére


LuckyL
őstag

pénz vissza teljesen megfelelő jogilag, nem kötelező cserélni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19557) stLhee válasza LuckyL (#19556) üzenetére


stLhee
csendes tag

De ezt kötelező elfogadnia a vásárlónak, ha ezzel rosszabbul jár, mint cserével/javítással? És van-e erre valami paragrafus, mert amit én találtam az csak a kereskedő 'aránytalan többletköltségére' hivatkozik? Ezért kérdeztem rá arra is.
Az meg így külön pikáns, hogy érvényes lifetime warranty-val hiba esetén a vevő jobban jár, megvárja a gari/szavatossági/tökmindegy idő lejártát,mert a magyar kiskereskedőnek esetleg nincs kedve cserélni és inkább közvetlenül a külföldi gyártóhoz fordul, aki viszont cserél is.

(#19558) FSA válasza bullseye (#19553) üzenetére


FSA
csendes tag

Köszi :)
Még a válasz előtt, de én is erre jutottam. Kerestem másik gépet.
Egyébként egy kislánynak lenne, neki elég az N4000.

(#19559) LuckyL válasza stLhee (#19557) üzenetére


LuckyL
őstag

nézd én úgy értelemezem a jogszabályt, hogy a pénzvisszafizetéssel vissza lett állítva az eredeti állapot és kész, vitának helye nincs
azzal hogy te most cserével járnál jobban nincs mit kezdeni, lehetne fordított is a helyzet
nincs az a jogszabály, ami a hektikus hardver (és sok más egyéb termék) árakat le tudná követni
nincs jogi alapod (véleményem szerint) semmilyen más követelésre, ha a pénzedet szeretnék visszaadni, el kell fogadni

szerk: kérni persze lehet, hátha, de ha nem hajlandóak, akkor nem
(és személyes véleményem, hogy 2-5% körüli haszonkulcs mellett, ami gyakran jellemző a hardver piacra, én sem lennék hajlandó veszteséget elszenvedni, egy forintot sem)

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19560) aleister


aleister
veterán

Sziasztok!

Korábban olvastam olyat, hogy ha tönkremegy egy hardver, akkor a kisker kihagyásával közvetlenül a gyártónál is lehet garanciáztatni. Az esetemben megszűnt a webshop.
Egy Gigabyte alaplapról lenne szó.

Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

(#19561) asdf_ válasza aleister (#19560) üzenetére


asdf_
veterán

Vannak ilyen termekek, de a Gigabyte deszka nem ilyen lesz. A nagyker tudja garizni, ahonnan szarmazik. De esetleg ha talalsz contact formot/chatet a giga oldalan, ott kerdezd meg.

(#19562) aleister válasza asdf_ (#19561) üzenetére


aleister
veterán

Köszi a választ!
Kerestem, de első körben a warranty-s oldalukon nem találtam erre semmit. :((

Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

(#19563) stLhee válasza LuckyL (#19559) üzenetére


stLhee
csendes tag

Értem, köszönöm a tanácsot, erre lettem volna kíváncsi.
Normál esetben nem is agyalnék ezen, főként nem a 7 ezer forint különbség miatt (mert most épp ennyiről van szó) és talán - ha idén még meg tudnék lépni egy gépcserét/fejlesztést, akkor a pénz még jobban is jönne. Az alacsony haszonkulcsra vonatkozó érv is elfogadhatóbb lenne, ha a cégnél pozitívabban/konstruktívabban állnának a vevőkhöz, s csak egy picit is próbálnának úgy tenni, mintha azokból szeretnének megélni. S nem vágnák be rögtön a durcit, ha valaki nekik nem tetszőt merne mondani vagy kérdezni. És szvsz véletlenül pont nem reklamáláskor lassulna be az ügyintézésük.
Az esetem amúgy egy memória kit gariztatásáról szól. Rövidre fogva 11 hónap várakozás után sikerült végre megtudni, hogy a memória vizsgálata befejeződött és a cég kicseréli azt. Megírták, hogy erről már nyáron értesítettek (6,5 hónap után, a levél amúgy nem jött meg), s vagy lehet menni a cseréért vagy küldik futárral. Majd mikor megírtam, hogy a futárt választom, jelezték, hogy ja bocs, elnéztük, mégsem jár csere. Biztos nagyon vicces lett volna, ha a szervizben jelentkezek a RAM-ért. De nyilván nem nekem. (Az ügy hosszabban itt.)
Végtelenül elszomorít, hogy ennyire ki vagyunk téve a cégek kénye-kedvére és nem várhatunk semmit, sem jogilag, sem erkölcsileg. :(

[ Szerkesztve ]

(#19564) LuckyL válasza stLhee (#19563) üzenetére


LuckyL
őstag

elolvastam az előző hozzászólást amit linkeltél, te is leírod, hogy már akkor is felajánlották a pénzvisszafizetést, de te nem éltél vele
innentől fogva csak magamat tudnám ismételni
(nem akarok vitatkozni, de muszáj vagyok megjegyezni, hogy szerintem nincs igazad, a cég teljesítette ami jogszabály által előírt és elvárható)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19565) stLhee válasza LuckyL (#19564) üzenetére


stLhee
csendes tag

Megértettem, köszönöm, nem is vitattam. ;)
Azzal nem értek egyet, hogy már januárban el kellett volna-e fogadni a pénzt, amikor még folyt a bevizsgálás. Az előző postban meg csak arra szerettem volna rákérdezni, hogy minden rendben van-e a félretájékoztatás résszel. Ha jól értem, akkor igen, s nem ér meg egy fogyvéd panaszt sem. Ez azért messzire vezet, jobb talán bele sem gondolni. Az meg tényleg nem volt a kérdés része, hogy az élet nemcsak a törvény betűről betűre történő egyoldalú betartásáról szól.
Köszönöm még egyszer a segítséged, nagyra értékelem, jó volt dumálni. :R
Ha minden jól megy, jövő héten meg is próbálom lezárni. Már eddig is túl sok időt és életet vett el.

[ Szerkesztve ]

(#19566) Sev!er


Sev!er
aktív tag

Sziasztok! A kérdésem a következő. Rendeltem egy Asus rog strix 2080Ti Oc kártyát még október 26.-án. A csomag megjött ma, viszont nem az Oc verziót kaptam, hanem az Advanced verziót. A kártya kellene így is, viszont a számlán az OC verzió van feltüntetve és nem az amit kaptam. Gari papírt nem kaptam (ha jól tudom, akkor nem is kell, mert elég az Asus oldalán beregisztrálni a terméket). Mit tegyek szerintetek? Regisztráljam a kártyát így is és hétfőn kérjek egy javított számlát az eladótól? Holnap raknám össze a gépet.
Előre is köszi

(#19567) LuckyL válasza Sev!er (#19566) üzenetére


LuckyL
őstag

sn. nincs rajta számlán?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19568) Sev!er válasza LuckyL (#19567) üzenetére


Sev!er
aktív tag

Nincsen.

(#19569) asdf_ válasza Sev!er (#19566) üzenetére


asdf_
veterán

Gari papírt nem kaptam (ha jól tudom, akkor nem is kell,

A feneket nem. Jogszabaly altal kotelezo jotallasi jegyet adni, aminek minimum negyed oldalnyi szinten kotelezoen eloirt sablonszovege van...

(#19570) Sev!er válasza asdf_ (#19569) üzenetére


Sev!er
aktív tag

Értem. Tehát akkor mit csináljak? Ne is szereljem be addig amíg nem beszéltem az eladóval?

(#19571) #77646080 válasza Sev!er (#19570) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szerintem:

a) nem azt kaptad, amit rendeltél
b) a számla nincs szinkronban a valós termékkel
c) nem kaptál jótállási jegyet.

Ez annyi sebből vérzik, hogy érdemes lenne élni az elállási jogoddal (neten rendelted, ugye?). Tehát NE szereld be, hanem dobozba vissza, iratok összekészítve és go back. Utána, ha ez lefutott, ismét megrendelheted, hátha másodjára sikerül nekik (vagy másik eladónak) korrekten értékesíteni a terméket.

(#19572) chopin42 válasza Sev!er (#19566) üzenetére


chopin42
őstag

Hol? Amit leírtál, ez valami kamu bolt...Rossz termék, rossz számla, se garipapír? e-mail visszaigazolás van?

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19573) Sev!er válasza chopin42 (#19572) üzenetére


Sev!er
aktív tag

Innobotix.hu

Persze e-mail visszaigazolást kaptam, elektronikus számlát még aznap. És küldték a számlát nyomtatva is, szállítólevéllel. GLS igazolással. Mindenesetre most írtam egy emailt a problémával kapcsolatban. De a legjobban úgy járnának, ha hétfőn bemegyek és személyesen adnak egy javított számlát gari papírral, vagy kérem vissza a pénzt.

(#19574) chopin42 válasza Sev!er (#19573) üzenetére


chopin42
őstag

Hmm...404, biztató :D
Ha van lehetőséged, állj el a vásárlástól, és pénz vissza. Minden e-mail legyen meg, hogy szükség esetén tudj bizonyítani, illetve a nálad lévő cuccokat fotózd le, kártyát, számlát, látható jelzésekkel. Őrizd meg, amíg nem lesz nálad a pénz....

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19575) #54715584


#54715584
törölt tag

Sziasztok,

Kérdeztem a tévé topikjában is, remékem nem spam. :)
Anno, mikor megvettem a tévét, az egyik kritérium az volt, hogy tudja kezelni a Dolby Digital Plus hangformátumot, ez kint van a termék hivatalos honlapján is és a kézikönyvben is benne van. Ennek ellenére nem működik optikai kábelen a dolog, sem Netflix sem a belső lejátszó nem tudja kiadni a hangot optikai kábelen, míg a sima Dolby Digital rendesen működik, a DD Plus pedig szintén elérhető aktív opcióként a menüben.
1 hónapon keresztül próbálkoztak a technikusok megoldani a problémát telefonon keresztül, volt távsegítség is, reset, különböző tippek, majd a vége az lett, hogy cserélik a panelt a tévében, ami meg is történt ma.
Viszont így sem működik.
Ilyenkor milyen lehetőségeim vannak? Egy olyan készülék van nálam, ami nem tudja azt a funkciót, ami hivatalos leírásban és kommunikációban is benne van és a kiválasztásnál egyik fontos kritérium volt, még az eladót is kérdeztem erről.
Hívtam üfszt, mivel mindenki elfoglalt volt megígérték, hogy visszahívnak.
Februárban vásároltam a tévét, van lehetőség cserére / levásárlásra (ráfizetésre) ilyenkor?

(#19576) #72042496 válasza #54715584 (#19575) üzenetére


#72042496
törölt tag

Milyen típusú tévé? Az, hogy a DD+ formátumot támogatja, szerintem csak arra vonatkozik, hogy képes dekódolni, a saját hangszóróin megszólaltatni, illetve talán HDMI ARC-on kiküldeni. Ha az erősítőd támogatja, plusz szerencséd van és normálisan működik, akkor az ARC lehet egy megoldás. (Az ARC egy különösen problémás technológia, az én rendszeremen most éppen meg-megakad vele a hang, én is Netflixen küldtem volna ki DD+ streamet.)

Tudtommal, illetve a Technical Paper szerint a DD+ nem megy S/PDIF-en, nézd meg a Blu-ray Disc Player Connector/Signal Types fejezetet: [link]

[ Szerkesztve ]

(#19577) GZoli7 válasza #54715584 (#19575) üzenetére


GZoli7
senior tag

Én úgy tudom, hogy dd plus csak hdmi-n megy, optikán nem, de lehet, hogy tévedek. Hülyék meg ők is lehetnek.

"It is important to note that digital audio signals, such as 5.1/7.1 multi-channel PCM, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, Dolby Atmos, DTS-HD Master Audio, DTS:X, and Auro 3D Audio cannot be transferred via Digital Optical connections - These formats require HDMI connections."

forrás

[ Szerkesztve ]

(#19578) asdf_


asdf_
veterán

Tolem is egy strigula abba a rovatba, hogy az, hogy egy keszulek tamogat, dekodolni kepes egy hangformatumot, az -sajnos- nem azt jelenit, hogy azt ki is kuldi/ki tudja kuldeni optikan.

(#19579) #54715584 válasza #72042496 (#19576) üzenetére


#54715584
törölt tag

+(#19577) GZoli7

Samsung M5502
Sajnos az erősítő nem ARC képes, ezért próbálkozom optikain.
Ha jól tudom, a normál DD+ az 640kbit/s, amit át kell vinnie az optikainak, mert átmegy rajta az 1509-es DTS is.
A Netflixnek és a streamelőknek pedig külön kidolgoztak egy formátumot, ami 192kbit/s (legalábbis Netflix szerint lejátszás közben).
Tehát csak ki kellene küldenie kódolás nélkül az adatot az erősítőnek, és ezt nem teszi meg, míg magának dekódolni tudja.

Ha viszont tényleg nem megy át optikain, akkor maradna az ARC, de azt meg az erősítőm nem tudja, így tesztelni sem tudom, viszont a menüben semmi erre utaló jel sincs, hogy át lehetne kapcsolni.

Manualt is néztem, ott ez szerepel:

Digitális kimeneti audioformátum
Dolby Digital Plus hangzást nem támogató vevőegység esetén a Dolby Digital+ lehetőséget kiválasztva nem hallható hang. - ez rendben, erősítő képes dekódolni

A normál audiojelek mintavételezése 48 kHz-en történik, míg a HD-audiojeleké 96 kHz-en.
Előfordulhat, hogy bizonyos S/PDIF-vevőegységek nem kompatibilisek a HD audioformátummal. - ha pedig az spdif nem tudja a HD hangot (ahol nem értem a DD+ miért HD, amikor 640kbit/s), akkor ez itt mi?

Nem kötözködni akarok, csak nem azt kaptam, mint ami várható volt a leírások alapján. És még ha nekem is kellett volna még körültekintőbbnek lennem, akkor is valamilyen szinten megtévesztettek, mert az elérhető hivatalos információ nem mondja azt, hogy milyenformában működik vagy nem működik. És ez nem jó, mert most borzasztó csalódott vagyok és nem veszek évente tévét. :( Mondjuk rosszabb esetben vagy a tévét adom el vagy az erősítőt. :D

Közben rájöttem, nekem az alaplapon van optikai kimenet, megnézem majd este, hogy működik-e pc-ről.

(#19580) #72042496 válasza #54715584 (#19579) üzenetére


#72042496
törölt tag

A rosszul működő ARC miatt lehet, én is optikára kényszerülök, de csak a jövő héten kísérletezek, mert le kell szednem a tévét a falról, hogy hozzáférjek. Így te előbb ki tudod próbálni. Én sajnos arra számítok, hogy PC-n se működik, nálam pedig DD-be kódolja majd át a tévé.

Számomra az látszik, hogy a DD+ amolyan senkiföldje. Technikailag nem HD hang, mert akkor ARC-on se menne, a leírás szerint viszont mégis HDMI kell hozzá.

"Nem kötözködni akarok, csak nem azt kaptam, mint ami várható volt a leírások alapján."

A modern szórakoztatóelektronikában a hangformátumokkal kavarás, illetve maga a HDMI CEC/ARC egy métely. Remélem, hogy az eARC hamarosan végre rendet tesz.

[ Szerkesztve ]

(#19581) #54715584 válasza #72042496 (#19580) üzenetére


#54715584
törölt tag

Kipróbáltam a PC-n az optikait, bár a kezelőprogramot nem tudtam feltenni (Realtek) a driver felment.
A DD+ -ból sima DD-t csinált mindegyik lejátszó (MPCHC, Windows Media Player). Még abból is, amelyik kimondottam 640kbit/s bitrátájú volt.
A DTS simán átment, pedig az bő 2x nagyobb. Gondolom akkor itt a formátummal lesz valami és marad az ARC majd valamikor. :(((

(#19582) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Edigital, Royal futárnál van Open box szolgáltatás, ami azt jelenti, hogy a futár jelenlétében kibontják a csomagot, és a hibáról jegyzőkönyvet vesznek fel. Ez azt jelenti, hogy még a fizetés előtt megnézhetem? Eleve az ajánlja az Edigital, hogy sérült terméket ne vegyek át.

(#19583) chopin42


chopin42
őstag

Üdv!
Van egy videokártyám, hozzá alzás számlamásolat. Ph eladótól vettem, a számlán egy megszűnőben lévő cég szerepel.
Kérdésem: ha én bemegyek az alzához gariztatni a cuccot, elhajtanak? Vagy esetleg pénz vissza opció esetén van gáz? Adásvételi persze nem volt...
Érdekelne a dolog, mert nem mindegy, hogy adom tovább, ha esetleg arra kerülne sor...

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19584) MaxxDamage válasza pinnacle (#19582) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Tudtommal úgy van ez, hogy jelzed a futár felé (ha sérült) és kifizeted, majd fizetés után a helyszínen kibonthatod és ha a tartalom sérült vagy hiányos, akkor jegyzőkönyvet vesz fel (jelzésre/kérésre ügye)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19585) bobalazs válasza chopin42 (#19583) üzenetére


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog

Ha kisker számla, akkor majdnem mindegy ki viszi vissza.
Mivel céges számla van, egy év után, kb felejtős a gariztatás,

Vállalkozásként való vásárlás esetén a szavatossági jog a vásárlástól számított egy évig érvényesíthető.

(#19586) chopin42 válasza bobalazs (#19585) üzenetére


chopin42
őstag

Még jó, hogy 3 év garival árulta a csóka....
Mondjuk nem én vettem át, itthon meg mindegy volt, de utánanézhettem volna...na mindegy. Ez amúgy hol van leírva? Elnézést a tudatlanságomért :(

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19587) pinnacle válasza MaxxDamage (#19584) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Akkor fizetés előtt nem bonthatom ki, utána meg ne kapom vissza a pénzt? Akkor nem tudom mire jó az, hogy a sérült árut ne vegyem át. :(

(#19588) bobalazs válasza chopin42 (#19586) üzenetére


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog

keress rá a pontos szövegre amit bemásoltam.

(#19589) chopin42 válasza bobalazs (#19588) üzenetére


chopin42
őstag

Köszi, hamar megtaláltam! egy utolsó telefon, aztán marad a próbagari... :W

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19590) MaxxDamage válasza pinnacle (#19587) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ott a jegyzőkönyv a lényeg. :K
Szerencsére még nem volt ilyenben részem, így személyes tapasztalatot nem tudok megosztani.
1x volt olyan, hogy rendeltem nagy értékben (sok) otthoni kozmetikum, tiszt.szerek, és egyéb cumók. aztán a Gillette Fusion Proglide Power csomag fel volt vágva (3 is) és akkor már nem tehettem semmit. (jeleztem volna, max. kicserélik sértetlenre, gondolom aki a csomagból kivette az felvágta, még ha nem is szándékosan és hozzám úgy küldte el...gondolván a p*r*sztnak jó lesz úgy is)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19591) pinnacle válasza MaxxDamage (#19590) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Igen ez a kérdés, hogy fizetés előtt meg tudom-e nézni a csomagot, illetve mi az, hogy ne vedd át. Edigitaltól is megkérdeztem, erre bemásolták az open box részt. :)

(#19592) MaxxDamage válasza pinnacle (#19591) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sajnos ki kell fizetned, csak azután bonthatod fel (futár jelenlétében) és úgy ellenőrizheted a csomag tartalmát, sértetlenségét és ha sérült, akkor a futárnak jelezni kell a jegyzőkönyv felvételét az ügyben (kapsz egy példányt te is) ez olyasmi, mint mikor a biztosítási dokut kitöltitek a másik személyautó tulajjal /koccanás, baleset esetén pl./, (egyik példány a tiéd, másik az övé)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19593) bullseye válasza pinnacle (#19591) üzenetére


bullseye
addikt

Lehet ők is keverik kicsit a fogalmazással. Ha sérült a csomag, felvehetsz róla jegyzőkönyvet, hogy sérült ezért nem veszed át.
Ha nem sérült, akkor kifizeted, de megvárja a futár, amíg kinyitod, és ha a csomagon belül sérült valami, akkor vesztek fel jegyzőkönyvet

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#19594) #77646080 válasza bullseye (#19593) üzenetére


#77646080
törölt tag

Ez a pontos megfogalmazás. :K

(#19595) pinnacle válasza MaxxDamage (#19592) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi MaxxDamage, bullseye! Mondjuk ekkora cég fogalmazhatna pontosabban, hogy a sérült megrendelést ne vedd át a csomagolásra vonatkozik. Azért ez elég szívás ha sérült a termék, ami csak fizetés után derül ki, ottmarad nálam, majd hoznak helyette másikat? Ráadásul A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy a jegyzőkönyvben rögzített, sérült megrendelést ne vedd át, így ügyfélszolgálati megkeresésedre kollégáink - a jegyzőkönyv alapján - mielőbb cserélni tudják a sérült csomagot! Igaz a végén már csomagról és nem termékről beszélnek.

(#19596) D5


D5
aktív tag

Sziasztok!
2015.09.28-án vásárolt termékre 36 hónap garanciát kaptam. A termék elromlott 2018.09.28-án (péntek) este. 2018.10.01-jén (hétfő) vittem vissza, mert a hely, ahol vásároltam a terméket csak ekkor volt nyitva leghamarabb. A bolt feltételesen átvette tőlem az elromlott terméket, és 1,5 hónap múlva visszaadta, és közölte, hogy a beszállító nem fogadta be, mert a garancia lejárt. A termék hibája nem javítható. 200K Ft értékű termékről van szó. Nem tudok beletörődni. Van bármilyen esélyem arra, hogy a beszállító cserélje ki nekem a fentiek tükrében?
Előre is köszönöm!

(#19597) LuckyL válasza D5 (#19596) üzenetére


LuckyL
őstag

én azt gondolom, hogy a jóindulatukra vagy utalva sajnos
esetleg írj egy udvarias levelet az importőrnek/beszállítónak hogy miylen jó a termék amugy, mennyire szeretted és hogy így jártál...hátha
jobb ötletem nincsen

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19598) Attix82 válasza D5 (#19596) üzenetére


Attix82
őstag

Hát ezt akárhogy nézem a gari lejárt.

(#19599) D5 válasza Attix82 (#19598) üzenetére


D5
aktív tag

De melyik nap járt le a gari? Mármint mi az utolsó nap, amelyiken még garanciális volt?

(#19600) D5 válasza LuckyL (#19597) üzenetére


D5
aktív tag

Beszállító nem ismert. A gyárnak írtam, lepattintott.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.