Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20651) MaxxDamage válasza Create. (#20625) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Legfőképp bolt/szerviz/termék (és hiba) függő a dolog (és szabad kapacitást is ide értve)
30nap+ meg szokták oldani max. (vagy nem) :)
Attól is függ, hogy javítják vagy cserélik az adott terméket/termékeket.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20652) Create. válasza MaxxDamage (#20651) üzenetére


Create.
addikt

Azt értem, de nem kellene jelezniük, hogy mit szeretnének vele kezdeni? Mert érted, most várok heteket, aztán mondjuk javítani szeretné az megint hetek. Tehát, hogy legalább tudnám, hogy elutasítják vagy elfogadják a kérelmet és azt milyen módon szeretnék megvalósítani. Vagy ez a része is önmagában hetek?

[ Szerkesztve ]

(#20653) MaxxDamage válasza Create. (#20652) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Lehet azért nem mondtak még semmit azzal kapcsolatban, mert még nem vizsgálták be. :)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20654) MaxxDamage válasza tomazin (#20648) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Az Asus ROG G752VSK -ra gondolsz?
Az már rég a Holland Asus-nál van. :K

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20655) Create. válasza MaxxDamage (#20653) üzenetére


Create.
addikt

Az lehetséges, hogy nem vizsgálták, de én azt hittem a vizsgálás része hamarabb lezajlik, és a javítás/csere része a hosszadalmas.

(#20656) MaxxDamage válasza Create. (#20655) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sok esetben a bevizsgálás tovább tarthat, mint maga a javítás vagy csere.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20657) Create. válasza MaxxDamage (#20656) üzenetére


Create.
addikt

értem, akkor várok türelmesen. köszi :)

(#20658) MaxxDamage válasza Create. (#20657) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Mást nagyon nem tehetsz. ;)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20659) dugynok


dugynok
senior tag

Lehet ide jobban vàg...

Sziasztok!
Ha egy webshop töröl egy megrendelést amit előre fizettem kàrtyàval, a törlésről kaptam hivatalos email, ügyfélszolgàlattól megerősítő emailt, akkor mennyi idő múlva köteles a pénz zàrolàsàt feloldani a szàmlàmon a kereskedő? Illetve azt írtàk, hogy a feloldàs megtörtént, de ezt nem kapta meg a bankom. A kereskedő nem hajlandó a feloldàsról semmi bizinyítékot mutatni.

(#20660) tomazin válasza Create. (#20650) üzenetére


tomazin
veterán

a hszből nem derül ki, hogy a vga is és a lap is nagykerből van?
attól, hogy nem állhatsz el a garanciád még él, csak ugye azt ilyenkor a kisker intézi a nagykerrel.

(#20661) Create. válasza tomazin (#20660) üzenetére


Create.
addikt

Az alaplap más helyröl van, az már le is lett tudva, mivel az én hibámból sérült az alaplap, amit nem is vitattam, mert tényleg én karcoltam meg, csak fél éve és addig nem volt gond, így nem gondoltam, hogy amiatt lett volna, de simán lehet. Vettem is másikat, ez a része megoldódott. Pedig azt is elküldték bevizsgálni is, nemcsak a kisker dobta vissza.

A vga van csak nagyker felé, akitöl vettem el is küldte másnap a nagykernek. Szóval végülis még csak kb 1 hét telt el, csak jó lenne tudni, hogy mi lesz a sorsa. Mondjuk, ha visszajön ugyanígy az is mind1, mert szoftveresen be lehet állítani, hogy ne álljon le meg induljon el annyiszor a venti (így nem adja ki azt a hangot annyiszor, gyakorlatilag 2-re redukálódik, amikor elindítom a gépet, meg amikor leállítom. De ugye extra halkként van hírdetve meg félpasszív és ezek szerintem nem teljesülnek emiatt. Lehet nem jogos a garanciáztatási kérelmem szerintük).

[ Szerkesztve ]

(#20662) soneec


soneec
tag

Sziasztok!

Van egy Wd red 4tb lemezem ami kezdi megadni magát egy Qnap nas-ban.

Mivel van még rá 1 év garancia (bolt,Wd warranty)
A kérdésem az hogy ilyen jellegü hibával már lehet garancanciát intézni vagy ahoz bad szektor is kell?
Illetve hova érdemes küldeni a lemezt Oázis computer vagy Wd Rma?

(#20663) asdf_ válasza soneec (#20662) üzenetére


asdf_
veterán

Letöltöd a Data Lifeguard Diagnostic for Windows programot, berakod egy gépbe, lefuttatod, ha az azt mondja, hogy hibás, akkor hibás, ha nem, akkor a kiskeren sem fog továbbjutni, mert ugyanezzel nézik meg.
(És a semmitmondó rizsa helyett a SMART értékeket kellett volna bemásolnod)

(#20664) soneec


soneec
tag

Elnézést potolnám a hiányoságot.
qnap diagnostic tool smart teszt

(#20665) asdf_ válasza soneec (#20664) üzenetére


asdf_
veterán

SMART szerint ennek semmi baja, de egy teszt a programmal nem arthat (meg egy masik 4 teras, amire elotte lemented az adatokat, hacsak nem raid-ben vagy jbod-ban van, mert akkor ugye tobb). Ha van backup, akkor irasi teszt, irja csak vegig a teljes lemezt az elejetol vegeig, ha hiba van, akkor arrol screenshot vagy elmenteni a logot es azzal leadni.

(#20666) soneec válasza asdf_ (#20665) üzenetére


soneec
tag

Köszi az eddigi segitséget!
Holnap megyek az új lemezért. amint meegvan a teszt jövök.

(#20667) asdf_ válasza soneec (#20666) üzenetére


asdf_
veterán

Hat, uj lemezert en meg nem mennek, csak kolcsonert.

(#20668) eladogeppc


eladogeppc
veterán

Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni. Nem találom, hogy mennyi a javítási határidő egy adott termékre.
BestByte-nál leadtam egy Panasonic Bluetooth Headset-et, de lassan 1 hónapja semmi hír se a cseréről, se semmiről.

Köszönöm ha tudtok segíteni !

Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD

(#20670) eladogeppc válasza Penguin_ (#20669) üzenetére


eladogeppc
veterán

És akkor az normális, ha hónapokat várok az eszközöm kijavítására ?
Akkor a garancia minek van egyáltalán ?

Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD

(#20672) pbalu


pbalu
aktív tag

Sziasztok! A következő a sztori: tegnap vettem át (netes rendelés után személyesen) egy bluetooth fülest, amit nem lehet bekapcsolni, egyértelműen rossz. Ma visszavittem, az azonnali csere igényemet elutasították, mondván be kell vizsgálni (kiküldik gyártóhoz) és különben sincs most raktáron. Mondtam nembaj, nekem vételár is megfelel. Ez elől masszívan elzárkóztak, hiába mutattam jogszabályt, fenyegetőztem fogyasztóvédelemmel.

Kérdésem, hogy jól tudom-e, ilyenkor azonnal járna cseretermék vagy pénz vissza? Ha igen, hol van ez egyértelműen leírva?

Köszi!

''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''

(#20674) Lackooo84 válasza pbalu (#20672) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Így van, 3 napon belül nem hivatkozhatnak semmire, azonnali csere. Vásárlók könyvébe remélem beírtál.

The Truth is out there...

(#20675) pbalu


pbalu
aktív tag

Igen, ezt megtaláltam én is, de azzal érvelnek, hogy honnan tudjuk hogy rossz? Hiszen nem ők vizsgálják be hanem a gyártó... :W

Vásárlók könyvével nem sokra megyek szerintem, a fogyasztóvédelem meg macerás

[ Szerkesztve ]

''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''

(#20677) pbalu


pbalu
aktív tag

Plusz amibe még belekötöttek, hogy a jogszabály nem azonnali cserét ír. Ki fogják cserélni, maaajd 2-3 hét múlva.

Hol találok azonnali cserére hivatkozást?

[ Szerkesztve ]

''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''

(#20678) Lackooo84 válasza pbalu (#20677) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

"Párszor" be lett már ide linkelve... Melyik bolt ez, hol hazudnak így a vásárlók pofájába?

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#20679) pbalu válasza Lackooo84 (#20678) üzenetére


pbalu
aktív tag

ipon.hu

Túrtam a topikot, és nem találtam egyértelműen sehol törvényi hivatkozásban az azonnal szót.
Egy bírósági döntést találtam csak, pont hasonló az eset [link]

''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''

(#20680) Lackooo84 válasza pbalu (#20679) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ezt is az orrukba tolhatod, ami tartlamazza ugye EZT.

The Truth is out there...

(#20681) Exodion válasza Lackooo84 (#20680) üzenetére


Exodion
aktív tag

Ezt egyébként majdhogynem senki nem tartja be. Nem egyedi ez egy boltra sem, tisztelet a kivételnek. Egyedül a MediaMarkt-ot illetve az eDigital-t tudom akik 3 napon belül azonnal cserélnek duzzogás nélkül. Nekem is arra hivatkoztak az Aqua-nál hogy a törvény nem írja szó szerint hogy azonnal cserélniük kell. De legalább lezavarták 3nap alatt ahogy igérték amit becsülök.

[ Szerkesztve ]

(#20682) pbalu válasza Lackooo84 (#20680) üzenetére


pbalu
aktív tag

Köszi. Valami hasonlót mutattam nekik, az volt a válasz, hogy ez nem jogszabály, így nem vonatkozik rájuk. Most átküldtem nekik a kúria elvi határozatát, meglátjuk.

''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''

(#20683) Lackooo84 válasza pbalu (#20682) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Anyjuk pi..ját. ITT van a jogszabály, ajánld figyelmükbe a 7. §12. bekezdést...

The Truth is out there...

(#20684) Attix82 válasza Lackooo84 (#20683) üzenetére


Attix82
őstag

Csak annyi van, hogy cserélni szabad csak, javítani nem....azonnali cserét hol olvasod?

(#20685) Lackooo84 válasza Attix82 (#20684) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

"A Kúria kifejezte, hogy a kereskedő ilyen esetben sem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a hibás árut előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni." - Elég lesz?

The Truth is out there...

(#20686) Attix82 válasza Lackooo84 (#20685) üzenetére


Attix82
őstag

De a jogszabályba hol van?

(#20687) asdf_ válasza Lackooo84 (#20685) üzenetére


asdf_
veterán

A kuriat tokre megkerdeznem, hogy mit tenne abban az esetben, hogy bemegy a boltba Gipsz Jakab blokkos vevo (de lehet szamlas is, ekkor eleve szandekosan fake nevre es cimre tortent korabban a vasarlas) a kifogasrol keszulo jegyzokonyvbe bediktal egy fake nevet es cimet (vagy pedig atkerulnek a szamlan levo kamuadatok), leadja a hibas termeket, amirol a bolt nem tudja megallapitani, hogy hibas/tonkretett-e, szet nem szedheti, hogy ezzel kapcsolatban vizsgalodjon, de mivel a kuria szerint azonnal cserelni kell, igy Gipsz Jakab vigan tavozik egy 15 ezres cserecuccal. Majd 4 nap mulva visszajelez a szerviz a kiskernek, hogy te b+, ezt kibeleztek/tonkretettek/stb., lenyeg, hogy mocskosul nem garis hiba, vidd a francba. Ekkor a kisker jelentkezne Gipsz Jakabnal egy tartozom cedulaval, mikoris kiderul, hogy Gipsz Jakab nem letezik, kovetkezeskepp bebukta a termeket.
Szoval eszmeletlen okos a Kuria, a problema csak ott van, hogy totalisan eletszerutlen, es a realitas talajan semmikepp nem mozgo az, hogy egy melysegeiben hozza nem erto elado/ugyfelszolgalatos csak ugy puszira egybol megallapitja, hogy a jelzett hiba a rendeltetesszeru hasznalatot egyaltalan akadalyozza-e, de fokent azt, hogy a hibanak mi az oka, az gyarilag megvolt-e, vagy fogyasztoi behatas kovetkezemnye, es egybol cserel...
(masik verzio lenne, hogy a bolt szemelyit meg egy lakcimkartyat ker es masol, es ehhez koti az azonnali cseret, hiszen kizarolag igy tudja vedeni a segget, csakugye Gipsz Jakab amint ezt meghallja uveghangon visit, hogy dehateztilos, meg a bolt nem rendor, nincs igazoltatasi jogkore, meg GDPR, meg anyamf***a).

Tessek kibirni azt a parnapos bevizsgalast...

(#20688) Lackooo84 válasza Attix82 (#20686) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha 3 napon valamit visszaviszel, hogy rossz, akkor nem vehetik át javításra, hanem ki kell cserélni. Ezen mi nem egyértelmű neked?

The Truth is out there...

(#20689) Attix82 válasza Lackooo84 (#20688) üzenetére


Attix82
őstag

Igen ki kell, de nincs az , hogy azonnali.

(#20690) asdf_ válasza Lackooo84 (#20688) üzenetére


asdf_
veterán

Senki nem mondta, hogy javitasra veszik at. Cserere, csak elotte a szakszerviz megallapitja, hogy a hiba oka gyartasi avagy ugyfel eredetu, ezaltal azt, hogy a jotallasi igeny jogos-e egyaltalan.

(#20691) pbalu válasza asdf_ (#20690) üzenetére


pbalu
aktív tag

Esetemben közölték, hogy nem ők vizsgálják be, hanem a gyártó, majd annak függvényében hogy ők hogy döntenek, lehet hogy csere. De mivel látja, hogy épp nekik sincs készleten, nem tudja ez mikorra lesz meg. Tehát nem pár napot kell várnom, hanem alsó hangon több hetet! A termék makulátlan, nem lehet bekapcsolni, ehhez nem kell sok ész hogy megállapítsák.

''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''

(#20692) asdf_ válasza pbalu (#20691) üzenetére


asdf_
veterán

Amennyiben megallapitjak, hogy hibas, amde cserelni nem tudnak, akkor azonnal kerheted a penzt.
Az meg hogy makulatlan, meg nem lehet bekapcsolni, az nem jelent semmit, a szakszerviznek szet kell szedni es megallapitani a nem mukodes okat.

(legkozelebb meg elallsz 14 naposban, visszaviszed, ulnek a penzeden amig akarnak, szorakoznak a bevizsgalassal ameddig akarnak, te meg a leadas napjan megveszed mashol, aztan egyszer majd megerkezik a zseton, ha ennyire nem lehet elni egy BT fules nelkul)

(#20693) pbalu válasza asdf_ (#20692) üzenetére


pbalu
aktív tag

14 napos elállás nem játszik, mert higiéniai termék...
Látom, nem érted a problémát: se pénz, se termék 2-3 három hétig, mindez úgy, hogy egy percig nem használtam, mert gyárilag hibás.

''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''

(#20694) dugynok válasza pbalu (#20693) üzenetére


dugynok
senior tag

Sajnos mmindent megtehetnek, a cégek, mert nincs jogkövetkezmény... Senki nem vonja őket felelősségre, perelni úgyse fog senki pàr ezresért...

(#20695) Tom5


Tom5
addikt

Sziasztok.

Adott egy VGA. Gigabye márka. Semmi garipapír nincs hozzá. A Giga honlapján irják h ha beregeled a karit akkor 4 év gari jár rá. Ez gondolom serial number alapján megy. Akkor ezesetben he beregelem nem kell semmiféle vételt igazoló papír? Ha gebasz van postázom a Gigának külföldre és ők intézik. Jól gondolom?

(#20696) Gengi válasza pbalu (#20693) üzenetére


Gengi
senior tag

Te még szerencsés is vagy. Én lassan 8. hete várom, hogy a monitorom visszatérjen. A kézhezvételt követő 4. napon adtam le (Hétfőn kaptam, majd csütörtökön vittem vissza), mert pixelhibás volt. Azóta várok hogy berakjanak egy új kijelzőt. Már időközben a pénzemet is vissza akartam kérni, de ettől elzárkóznak... Most megpróbálom a békéltetőt.

Semmi kárpótlás nem ajánlottak fel, csak türelmet kérnek.

PSN:Mak1wara "A Tudásalapú társadalmat megette reggelire a fogyasztói társadalom"

(#20697) Lackooo84 válasza Gengi (#20696) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha hétfőn vetted és csütörtökön vitted vissza, az még csak a 3. munkanap, ergo azonnali csere járt volna...

The Truth is out there...

(#20698) nyikszi


nyikszi
őstag

Sziasztok! Külföldi, de EU-s (Szlovák) cégre mi vonatkozik? Elromlott egy alkatrész és szeretném ha megcsinálnák, kicserélnék, visszaadnák a pénzt, csak valami történjen. Az alkatrész kb. 8000 Ft, a futárt meg nekem kellene fizetnem őszerintük, ami meg 4500 Ft lenne :( Megoldás van? Nyeljem le? Én legszívesebben az egészet visszaadná, de nem hajlandóak erre se :(

''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''

(#20699) Speedmaster


Speedmaster
csendes tag

Sziasztok!
Hó elején vásároltam az alzánál Budapesten agybadugós fülhallgatót 5e Ftért, öcsémnek, mivel az övé tönkrement. Ajándéknak szántam, ezért nem bontottam ki, 4 nap múlva tudtam odaadni neki. Kibontáskor látszott, hogy az egyébként sodort kábelvédés egy helyen ki van foszolva teljesen, alatta látszik a vezetékek fehér szigetelése. A doboz sértetlen volt, a termék működik, de valszeg ezen a helyen fog tönkremenni, és esztétikailag sem a legjobb, pláne ha tovább foszlik majd. Írtam az alzának normálisan egy levelet, amelyre kaptam egy elég tapló 4 szavas választ, hogy későn szóltam. Tudom, hogy kicsúsztam a 3 munkanapból, de jelen esetben ezzel tényleg elúszott a dolog? 2 év gari is járt rá.

Üdv: Norbi

(#20700) Josi


Josi
aktív tag

'Ha neten vetted, akkor élj a 14 napos elállással.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.