Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20308) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#20307) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nálam eddig korrektek voltak és úgy kaptam vissza, ahogyan küldtem.
Csavarok nálam nem látszanak (gumis kupak rejti őket) és egyszer már megoldották a melegedési gondot új alaplap cserével. (3 hónapig) CPU fesz. VRM szabályzási gondja volt. /repasted nem segített/

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.