Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19853) allein


allein
addikt

Sziasztok, búék. Vásároltam 2018 október 12. egy iPhone XS Max készüléket, biztosítás, tok, az egész csomagért fizettem 550.000 forintot készpénzben. Nem apple store vásárlás volt, személyesen egy alma üzletben vásároltam. Október 29. visszavittem a következő indokkal: earpiece mikrofon minősége iszonyú rossz beszéd közben, használok mellette egy i6-ot mint céges telefon, kettőt összehasonlítva, régebbi készüléken sokkal jobb, tisztább a beszéd minőség. Újabb készüléken pince hangot tapasztaltam. November 9. kaptam egy új készüléket, ment rá a 3d üvegfólia, első készüléken is volt 3d üvegfólia. Második készülék esetében is tapasztaltam ugyanazt a pincehangot, vártam egy iOS frissítésre bízva abban, hogy software probléma lesz. Sajnos a frissítés nem javította ki. Jöttek az ünnepek és úgy döntöttem, hogy az új évben ismét visszaviszem a készüléket.

Kettő nappal ezelőtt visszavittem egy másik plázába(ugyanaz az üzlet), elmondtam mi a problémám, iszonyúan csalódott vagyok és ismét kérek egy cserekészüléket. Most már várakozom a harmadik készülékre.

Időközben fórumoztam, magyar-angol(apple) fórumon, youtube videókat kerestem, voltak olyan esetek ahol az apple negyedik alkalomra is kicserélte a készüléket.

Úgy néz ki, hogy ez hardware probléma lesz. Kérdésem és a segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni: amennyiben a harmadik készülék is hibás lesz, arról értesültem, hogy visszakérhetem a teljes vételárat.

Következő infókat kaptam:

Jogszabályban nincs darabra meghatározva, de a harmadik után jellemzően átvihető a dolog, állásfoglalások vannak rá, amit általában alkalmaznak is.

A forgalmazó felé legközelebb jelzed, hogy elállási jogoddal szeretnél élni, mert a sokadik kijavítás/-cserélés után is probléma adódott és nem bízol már a kijavítás és kicserélés eredményességében, megrendült a bizalmad meghatározott típusú készülékben, továbbá sok kellemetlenséget és anyagi kiadást okozott (rászánt idő, utazási költség...stb.) a megannyi garanciális (jótállás/szavatosság) ügyintézés és attól is szeretnéd megkímélni magad a későbbiekben. Hatványozottan igaz ez, ha egy adott hiba nem csak egy, hanem a kijavított/-cserélt készüléknél is jelentkezett. Amennyiben a forgalmazó nem akar belemenni a dologba, úgy irány a felügyeleti szerv, igazat fognak neked adni.

Ez az Apple öldalról van másolva:

Magyarországon a polgári törvénykönyvben rögzített fogyasztóvédelmi jogok alapján a fogyasztók a meghibásodott vagy a fogyasztói szerződésnek meg nem felelő termékek ingyenes javítása vagy cseréje mellett dönthetnek. Amennyiben a javítás vagy csere aránytalanul nagy költséget jelentene az eladó számára, vagy ha az eladó nem gondoskodik ésszerű időn belül vagy a fogyasztó számára jelentős kényelmetlenség okozása nélkül a javításról vagy a cseréről, illetve ha megtagadja azt, a fogyasztó követelheti a vételár leszállítását, vagy elállhat a szerződéstől, és a vételár teljes visszatérítése ellenében visszaadhatja a terméket. A fogyasztó nem jogosult a szerződéstől való elállásra és a visszatérítésre abban az esetben, ha a szerződésnek való meg nem felelés jelentéktelen. A fogyasztónak a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül értesítenie kell az eladót a hibáról vagy meg nem felelésről. A hiba orvoslásának kötelezettsége az eladót terheli, amely az Apple Online Store áruházban történt vásárlások esetén az Apple. Ezek a jogok a termék kézbesítésétől számított két év után elévülnek.

Amit írtak úgy gondolom ha harmadszorra kell visszavinni valamit az jelentős kényelmetlenségnek számít!

Szeretném ha valaki meg tudná értesíteni a fentieket. Köszönöm szépen előre is.

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#19854) BornToBePuli válasza allein (#19853) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Szia! Miért nem viszed vissza és kérdezel rá? Illetve jelzed, hogy elállnál.

Read only felhasználó

(#19855) allein válasza BornToBePuli (#19854) üzenetére


allein
addikt

Már visszavittem a másodikat, várom a harmadik készüléket. Mielőtt leadtam a második kéezüléket, kérdeztem a pént visszakaphatom-e, mondták, hogy nem.

Szerk: Mennyi ideig állhatok el egyébként a vásárlástól?

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#19856) vasi89 válasza allein (#19855) üzenetére


vasi89
addikt

14 napig állhatsz el online vásárlás esetén. Amúgy én ugyan így állok egy mate20pro-val, csak én már a 4. készüléket fogom kapni, ha visszaviszem. De még erősen gondolkozom, hogy készüléket kérjek e vagy pénzvisszafizetéssel próbálkozzak. Mert maga a telefon oké de az h ez a 3. is kijelző hibás az nemok.

(#19857) allein válasza vasi89 (#19856) üzenetére


allein
addikt

Szia, hát a te eseted sem egyszerű. Olvastam a Mate Pro 20 problémákat amik a kijelzőt érintik. Gondolkodtam a Mate 20 Pro vásárláson :K bocs az off-ért.

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#19858) vasi89 válasza allein (#19857) üzenetére


vasi89
addikt

én nem bántam meg összességében ezért is nem tudom mi legyen. Mert csak az elsőnél volt a zöldülős probléma, a másik 2nél olyan mintha fénytörés lenne de a sík üvegen. Így az előzőnél a képernyő közepén volt egy rózsaszín folt, ennél pedig most a kijelző alján :(

(#19859) vargalex


vargalex
félisten

Sziasztok!

Belefutottam egy problémás ügybe, így kérném a véleményeteket, hogy ki mit tenne:

1. 2018.12.26-án egy webáruházból rendeltem egy notebook akkut, ami készleten volt (utolsó darab) online kártyás fizetéssel
2. 2018.12.27-én kaptam e-mail-t, hogy a rendelést feldolgozták, összekészítették, mehetek érte, meg is kaptam a számlát elektronikus formában
3. Elmentem az akkuért, de csak itthon vettem észre, hogy nem is olyan, mint amit rendeltem
4. Visszavittem az akkut, jeleztem a problémát. A hölgyike szerint nekik az tartozik hozzá, amit ide adott, de visszaveszi és rendel megfelelőt. Mondtam, hogy én jót rendeltem, ők adtak rosszat. Vissza is akarta utalni a pénzt, de mondtam, hogy azt nem szeretném, mert én biztosan ennyiért akarom az akkut (fele annyi volt, mint máshol)
5. 2019.01.03-án küldtek e-mail-t, hogy a beszállító 1-1,5 hétre vállalja a szállítást, de dupla áron. Kérem, vagy utalják vissza a pénzt
6. Még aznap válaszoltam, hogy én jó terméket rendeltem, ki is fizettem, így szerintem engem nem kell, hogy érdekeljen, hogy mennyiért szerzik be.
7. 2019.01.07-én (azaz ma) válaszolnak, hogy "A rendelt akkumulátor típusa van olyan árban, ez a másik típus ami Önnek megfelelő lenne sajnos olcsóbban nem beszerezhető."
8. Írtam nekik (illetve fel is hívtam), hogy én jót rendeltem, pont azt, amit most szereznének be dupla áron (és a weboldalukon is már a dupla ár van a termékhez).

A telefonba össze-vissza beszélt a csóka. Azt mondta, hogy azért volt annyi a termék, mert raktárkészlet volt. Mondtam, hogy tudom, de mégsem azt adták, amit rendeltem és valójában nem is volt raktáron. Megértette, de továbbra is csak azt mondta, hogy visszaadják a pénzt. Én ezt nem szeretném elfogadni, a rendelt és visszaigazolt terméket akarom a kifizetett áron. Mit tegyek?

Alex

(#19860) asdf_ válasza vargalex (#19859) üzenetére


asdf_
veterán

Semmit, a regi akksit leadod, hibas teljesites miatt visszakapod a penzt es ennyi. Amikor a 200 000 ezres tv felre van arazva 20 000-re, akkor sem verheti az ember az asztalt, hogy marpedig nekem tessek ideadni 20 ezerert.

(#19861) vargalex válasza asdf_ (#19860) üzenetére


vargalex
félisten

A 20000-re félreárazott TV-t nem szokták visszaigazolni, hogy átvehető. Szerintem ez itt most a lényegi különbség. Nem automatikus visszaigazolásról beszélek...

Alex

(#19862) LuckyL válasza vargalex (#19861) üzenetére


LuckyL
őstag

értjük hogy szeretnéd féláron az akksit, de nincsen igazad sajnos
hibás teljesítés történt, a pénzed visszakapod és ügy lezárva

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19863) vargalex válasza LuckyL (#19862) üzenetére


vargalex
félisten

Így érteném, de folyamatosan úgy adják elő, mintha én rendeltem volna rosszat... És erre is hivatkoznak. De nekem minden megvan e-mail-ban és a termék akkor oldalát is lementettem, amiből látszik, hogy a rendelés az jó.

Alex

(#19864) strikt


strikt
csendes tag

Sziasztok! A gyerek vett novemberben egy honor play telefont az Extreme Digitálnál. Karácsony előtt nem lehetett egyszer csak bekapcsolni. Viszont 3-4 óra múlva újra működött, magához tért. Január elején újra ugyan az a hiba. Visszavitte az extrembe és eléggé elutasítóak voltak. Most erre nincs kapacitás stb. Elvitte a kőrúton egy huawei márkaboltba, ahol azt mondták náluk is lehet érvényesíteni a garanciát.
Adtak egy cserekészüléket és elküldték szervizbe.
Tegnap kapta az üzit hogy érte mehet és azzal fogadták kisült az alaplap(pára miatt) és erre nincs garancia.
Most egy 100K-s készüléknél, nem megy vízbe(nincs is nyár) semmi extra készüléknyúzó kezelés, védőtok, fólia van rajta ennyi?
Ez a varázsszó, hogy párát kapott? Tudnátok valami ötletet mondani?
Köszi a segítséget előre is.

(#19865) vargalex válasza LuckyL (#19862) üzenetére


vargalex
félisten

Nos, köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat. Szerencsére nem úgy gondoltam, mint ti, a ma kapott levélből úgy tűnik, hogy ez lesz az eset vége:

"Tisztelt Varga Gábor,

Kibogoztuk a történetet, valóban Önnek van igaza, így akkor megrendeljük az adott terméket és természetesen az olcsóbb áron - azaz cserélve - kapja meg a megfelelőt.
Amint itt lesz a termék jelezzük Önnek.
Köszönjük türelmét és elnézést kérünk a kellemetlenségért."

[ Szerkesztve ]

Alex

(#19866) Lackooo84 válasza strikt (#19864) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ezt azért nekik független szakértői véleménnyel kell ám bizonyítani, nem ám csak bemondásra... Ne hagyd magad!

The Truth is out there...

(#19867) bullseye


bullseye
addikt

Van az a szint, ami fölött a cég úgy dönt, ha igaza is van, inkább bevállalja a kisebb veszteséget (pláne, ha közben kapott annyiért is akkut, mint eredetileg volt), csak ne kelljen már annyit idegeskednie a levelezéssel/telefonokkal, meg az eséllyel, hogy a kedves vevő, még félrevezető reklámozásért is felnyomja őket és X munkaórát dobhatnak ki az extra vizsgálat miatt.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#19868) vargalex válasza bullseye (#19867) üzenetére


vargalex
félisten

Nem hinném, hogy ez lenne... Én továbbra is azt mondom, hogy teljesen jogos volt az igényem. Megrendeltem egy terméket, visszaigazolták (még egyszer kiemelném, hogy nem az automatikus visszaigazolásról beszélek, hanem arról a levélről, amiben az áll, hogy mehetek érte), a rossz nyilvántartásuk miatt nem is az volt náluk. Ha valóban az lett volna készleten, akkor is annyiért adták volna.

A ti álláspontotok szerint az teljesen rendben van, ha egy webshop-ban rendelt és visszaigazolt nincs és nem is akarják a kifizetett áron leszállítani később sem. Szerintem nincs rendben.
Vagy az is téves teljesítés, ha én véletlenül játékpénzzel fizetek és ők nem veszik észre? Tehát ők sem azt kapják, amit akartak?

[ Szerkesztve ]

Alex

(#19869) allein válasza allein (#19853) üzenetére


allein
addikt

Sziasztok. Érdekelne a véleményetek, szerintetek van esély arra, hogy elálljak a vásárlástól és visszakapjam a vételárat?

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#19870) Primary92


Primary92
senior tag

Sziasztok!
Egy kis tanácsot szeretnék kérni.
Ha van egy termék (jelen esetben egy reflektor 3 év garanciával), és annak szürreálisan rövid a kábele, ezért kicserélem, akkor bukom a garanciát a termékre?
Vagy esetleg mondhatom azt, hogy a kábel meghibásodás az én felelősségem, de mondjuk ha meghal egy LED, akkor cseréljék?

(#19871) Lackooo84 válasza Primary92 (#19870) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Feltalálták már a hosszabbítót... :D

The Truth is out there...

(#19872) vasi89 válasza Primary92 (#19870) üzenetére


vasi89
addikt

hát ha ez az olcsó led reflektor aminek 20 cwnti a kábele akkor azon forrasztgatni kell a vezetéket cserekor. Tuti bukod a garanciát. de szerintem azért olyan rövid mert úgy gondolták, hogy ha felfogatod úgyis bele kell toldani. De jah én is hosszabbítóval oldom meg a dolgot.

(#19873) Primary92 válasza vasi89 (#19872) üzenetére


Primary92
senior tag

Minőségi gyártó terméke, de nem nagy márka. 16 darab van belőle, nem rakhatok 16 hosszabbítót a mennyezetre.

(#19874) #77646080 válasza Primary92 (#19870) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szia!

"rövid a kábele, ezért kicserélem, akkor bukom a garanciát a termékre?" - Igen, emiatt elvész a jótállás.

"esetleg mondhatom azt, hogy a kábel meghibásodás az én felelősségem, de mondjuk ha meghal egy LED, akkor cseréljék?" - Nem, ezt nem mondhatod. :N

(#19875) asdf_


asdf_
veterán

En siman levagnam a villasdugot a vegerol, blankolas, erveghuvely, bele egy wago-ba oszt' csok (mar ha mennyezeti lamparol beszelunk es rejtheto a kabelezes). De nagyon erosen ketkedem amugy abban, hogy a gyari kabel kicserelese barmilyen modon tudna erinteni a garit. Amennyiben az eszkoz csavarral serulesmentesen megbonthato es a tapkabele csokiba megy csavarosan, akkor ott ahhoz, hogy visszadobjak nem szakszeru szerelesnek kell tortennie. Ha egyezo huzalatmerore tortenik a csere, es szakszeru a szereles, akkor nincs miert pampognia az eladonak, a jotallasi igenyt csak akkor utasithatja el, ha a jelzett hibat a vevo okozta, tehat kabelcserere mutogatvan birosag elott megallo modon kellene tudnia ok okozati osszefuggest bizonyitani a kabelcsere es a meghibasodas kozott. Ha megis pampog, akkor talalkozunk a bekelteto testuletnel (ha ceges vasarlas, akkor ez az opcio termeszetesen nem jatszik).Az egyeduli neccet abban latom, hogy egy kotelezo jotallas csak 10e felett jar ra, velhetoen ennel olcsobb a termek, igy jog szerint csak szavatossag, mikozben 3 ev sajat garival aruljak a termeket, ott meg ugye esetleg kikothetnek felteteleket.

[ Szerkesztve ]

(#19876) #77646080 válasza asdf_ (#19875) üzenetére


#77646080
törölt tag

Erre végleges és megnyugtató lezárást csak az adhat(na), ha ismernénk a konkrét jótállási feltételeket (közte külön figyelemmel az apróbetűs szekcióra). :)

(#19877) lumpy92


lumpy92
aktív tag

Sziasztok!
Otthon Melege program támogatással szerettem volna vásárolni mosógépet ez e-digitálnál.
Az Otthon Melege program Pályázati kiírásában, feketén-fehéren ez szerepel:
"A Támogatói Okirat kiállítását megelőzően megvásárolt háztartási nagygép beszerzési ára, valamint
a támogatott készülék házhozszállítási, illetve beüzemelési díja nem támogatott költség, azonban a
régi készülék átvételéért és elszállításáért a kereskedő nem számíthat fel díjat.
"

Szerettem volna, ha az új mosógépet hazavihetem én, míg a régit ők szállítják el (ingyen).
Erre közölték, hogy csak akkor szállítják el a régit, ha megrendelem az új gép kiszállítását (3000 Ft). Illetve arra van lehetőségem, hogy én kiviszem a régit, és elhozom az újat.
Kérdésem, hogy ezt megtehetik-e?
Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"

(#19878) asdf_ válasza lumpy92 (#19877) üzenetére


asdf_
veterán

Logika felol kozelitem meg a dolgot, ket iranybol is:

-Az atvetel es az elszallitas nyilvan parban jar a vasarlasi moddal. Tehat ha szemelyesen vasarolsz, akkor atvetelrol van szo (amig le nem adod, nem is vasarolhatsz), kiszallitasnal pedig elszallitas van.
- Masik reszrol pedig ha te elszallitani tudod a megvasarolt keszuleket, akkor ugyan mi tart vissza, hogy odafele uton elvidd nekik a regit? :U

(#19879) Istikee007


Istikee007
tag

Sziasztok!

A turbado.hu oldalon vásároltam egy Lenovo K6 Note mobiltelefont, 2 év garanciával.
A telefonon azt tapasztaltam , hogy elkezd az oldalán szétválni a keret, és ez napról napra nagyobb mértékben történt. Az akkumulátorra gyanakodtam, hogy amiatt történik ez és púposodik és feszíti szét a fémkeretet. (Hátulja nem leszedhető, fix.) Mivel még van rá több mint egy év garancia vissza küldtem. És az általam csatolt képen látható amit vissza írtak.

Annyit hozzá tennék, tokban tartott, nem eset le sehova se, nem érte mechanikai sérülés tényleg. Tehát nem az okozta ezt a problémát ( és szerintem látszik is a képen, hogy belülről feszül szét a keret). A szerviz pedig azt mondja erős mechanikai sérülés okozta a problémát ezért garancia alól ki van zárva. Mi ilyenkor a teendő?

(#19880) Superhun válasza Istikee007 (#19879) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Mikor vetted pontosan?

(#19881) Istikee007 válasza Superhun (#19880) üzenetére


Istikee007
tag

2018. február 2.-án rendeltem tőlük.

(#19882) LuckyL válasza Istikee007 (#19879) üzenetére


LuckyL
őstag

nem a konkrét problémához kapcsolódik, de a multkor véletlenül ránéztem a turbado aszfjére
ami kavarás ott van, azt tanácsolom mindenkinek messzire kerülje el
ritkán látni iylen össze vissza írt, facsart, kesze-kusza "jogi" szöveget
arra jó az egész hogy mindent és mindennek az ellenkezőjét is le lehessen vezetni belőle ha kell :D

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19883) BornToBePuli válasza LuckyL (#19882) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Üdv!

Fejtsd már ki, légy szíves!

Read only felhasználó

(#19884) lowzor


lowzor
veterán

Sziasztok!

Adott egy telefon, aminek a kijelzője tele van milliónyi subpixel hibával, ezért szeretnék élni a 14 napos elállással.
Szerintetek ráírjam a papírra, hogy emiatt küldöm vissza, vagy jobban járok ha nem indokolom meg?

(#19885) LuckyL válasza BornToBePuli (#19883) üzenetére


LuckyL
őstag

olvass bele
árukeresőn néztem egy termék árát és ők voltak a legolcsóbbak, ott kattintottam rá

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19886) Lackooo84 válasza lowzor (#19884) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem kell megindokolnod, csak állj el, és kész. Ha hibával küldöd vissza, az már nem elállás!

The Truth is out there...

(#19887) #77646080 válasza lowzor (#19884) üzenetére


#77646080
törölt tag

Úgy van, ahogy Lackó is írta. NE ÍRJ mellé semmit sem, az elállásnak pont az az egyik leghasznosabb része, hogy megteheted indoklás nélkül.

(#19888) lowzor


lowzor
veterán

Köszönöm a válaszokat! :R

[ Szerkesztve ]

(#19889) BornToBePuli válasza LuckyL (#19885) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Nyilván arra gondoltam, hogy az ÁSZF általad említett részeit add meg.

Read only felhasználó

(#19890) Intruder A 6


Intruder A 6
aktív tag

Sziasztok!

Vettem egy merevlemezt első nap lement a kondiciója 91%-ra, másnap már csak 86% van itt lehetőség visszaküldésre és élni az elállás jogával?

(#19891) asdf_ válasza Intruder A 6 (#19890) üzenetére


asdf_
veterán

Ha weben rendelted, akkor lehet csak elallni a vasarlastol 14 napon belul. A HDD sentinel mit mond fuggo es athelyezett szektorok szamara?

(#19892) Intruder A 6 válasza asdf_ (#19891) üzenetére


Intruder A 6
aktív tag

Szia!

Weben rendeltem, 7hibás szektor van amik át lettek helyezve, tegnap lett beüzemelve.

(#19893) asdf_ válasza Intruder A 6 (#19892) üzenetére


asdf_
veterán

Egy indoklas nelkuli 14 napos elallas rendel.

(#19894) kenyocsaba23


kenyocsaba23
tag

Sziasztok! A kérdésem a következő lenne. Adott egy asus noti, media marktnal vásárolt. 2018. Júniusában vásárolva. Iszonyat keveset használva egy idő utan nagyon nem szeretett volna bekapcsolni csak sokadik indításra. Szervizbe lett kuldve a javitásert felszámoltak 5k-t vissza küldték hogy javítva van újra telepítéssel. Azután az első ket napban jellegzetes bga- hiba miatti csíkozódás jelent meg rajta. Újra szerviz november végén. Két hete jön az SMS, hogy lehet erte menni. Elv. Alaplapot csereltek benne.
A hiba ugyan ugy fent áll csikos a kijelző sokadik indításra jut el egyáltalan az asus logóig.... Ott is lett hagyva mivel ez nem lett megjavítva. Ma jon az SMS, hogy kesz lehet erte menni. A hiba ugyanaz......
A kerdesem az lenne hany ilyen kort kell még lefutni mielőtt vegre csere lesz, vagy utalvány az egeszből? Egyre bosszantóbb ez az egesz.

(#19895) chopin42


chopin42
őstag

Egy JÓ tapasztalat: conradnal vettem fogyasztásmérőt, nem jött be, tegnap feladtam, ma átvették 2-kor, pár óra múlva a számlámon a pénz. Ilyen még nem volt :C

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19896) #34576640


#34576640
törölt tag

Szeretnék jogi segítséget kapni a következő helyzethez.
Milyen jogai, kötelességei vannak a fogyasztónak?
Van bárminemű felelőssége a bolt felé a megvásárolt termék átadását követően?

Megrendeltem az interneten egy terméket, az eladó előtt ki lett bontva a termék.
1 héttel a vásárlást követően elkezdtek üzengetni, hogy egy drágább terméket adtak oda.
Elismerték, hogy ők a felelősek de mégis rajtam kérik számon. Azt követelik, hogy vigyem vissza.
Először egy eladó, aztán az ügyvezető igazgató írt. :D Nem értem.

Ha nincs nálam, ha összetört, ha eladtam akkor mi van?
Azzal fenyegetőznek, hogy a rendőrségnek kiadják az adataimat, a dokumentumaimat.
Igazságtalannak érzem a helyzetet. Teljesen kiszolgáltatott vagyok, mert a saját panaszommal nem tudok élni. Ha élhetek is, akkor kb. kivághatom a kukába a panaszlevelemet.
Arra gondoltam, hogy mivel van lehetőségem rá az email beszélgetéseket elküldöm a Sebestyén Balázs reggeli műsorába.

(#19897) Gyuri27 válasza #34576640 (#19896) üzenetére


Gyuri27
félisten

Figyi tesa. Ha rosszabb, olcsóbb terméket kaptál volna mint amit kifizettél akkor ugye nem jutna eszedbe, hogy jó neked az is?
Mert most ugye ez a helyzet. Bővebben nem szeretnélek minősíteni.
Hibás teljesités történt. Vissza adod a terméket ők a pénzt aztán ennyi.
Egyébként fordulhatnak a rendőrséghez. Ha neked kell a fájás tartsd meg a cuccot. Nem tudom mennyit nyertél (pillanatnyilag) az üggyel. De azt javaslom gondold át.

Amd - Radeon - Ryzen

(#19898) bobalazs válasza Gyuri27 (#19897) üzenetére


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog

Én meg biztos nem adnám vissza egy héttel a vásárlás után.
Ott rohadjon meg ha hülye az eladó, viszek neki ásót, vagy kötelet hogy eláshassa magát.
Emlékszem ilyenből régen nem volt ügy, ki volt írva hogy a pénztártól való távozás után... stb.
Egyébként meg ha rosszul adna vissza a pénztáros, akkor az is az én hibám lenne? Nem.

[ Szerkesztve ]

(#19899) Gyuri27 válasza bobalazs (#19898) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nem kell. Majd lehet járni a yardra.
Meg azt se felejsd el micsoda hiszti van ha a vevő kárára tévednek.
Szóval nem kell korrektnek lenni. Ha taj paraszt akar lenni valaki az tegye.

Amd - Radeon - Ryzen

(#19900) Attix82 válasza #34576640 (#19896) üzenetére


Attix82
őstag

De Te tudtad / láttad, hogy másikat adnak? Mekkora a különbség?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.