Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19751) LuckyL válasza nzozz (#19750) üzenetére


LuckyL
őstag

nem fizettél véletlenül paypallal vagy bankkártyával?
mert ez esetekben könnyedén tudnál vevővédelmet érvényesíteni, a jogi utat elkerülve

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19752) nzozz válasza LuckyL (#19751) üzenetére


nzozz
aktív tag

Online bankkártyás fizetés volt.

(#19753) Lackooo84 válasza nzozz (#19752) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Chargeback.

The Truth is out there...

(#19754) LuckyL válasza nzozz (#19752) üzenetére


LuckyL
őstag

bankkártya panaszt kell benyújtanod a bankodban
mellékeld a bolttal a levelezést, rendelés visszaigazolást, a visszaküldés számláját és a nyomkövetési információt

vissza fogod kapni a pénzedet

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19755) gabo91


gabo91
aktív tag

sziasztok,

Neten rendelek terméket (HDD) és személyes átvételt választom, ez milyen vásárlásnak minősül?
Rendes bolti, vagy netes vásárlás? Ilyenkor élhetek a 8napon bellüli elállás lehetőségével?

Köszönöm szépen,
üdv
G

(#19756) bullseye válasza gabo91 (#19755) üzenetére


bullseye
addikt

Akkor is távollevők között jött létre, és 14 naptári napod van.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#19757) bbubby00


bbubby00
őstag

Anyum telefonjan a kijelzo jobb felso sarka besargult. Atvette szemelyesen az ugyintezo, rairta h jo allapotu, nincs kulserelmi nyom.
Majd ma hivnak, h sry, garancian kivul meg tudjak javitani, mert a szerviz azt allapitotta meg, h a keret belseje serult es attol tortent ez a kijelzon. Viszont mikor ugye bevittem mondta a csaj szemelyesen h ez tipushiba. Mi a kovetkezo lepes? Ez milyen modon tamadhato meg? Mivan, ha a szervizben okoztak a hibat? Ilyenkor kinek kell bizonyitani?
Ha ez szamit 1ev garancia van a keszulekre es az alatt vittem be.

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#19758) chopin42 válasza bbubby00 (#19757) üzenetére


chopin42
őstag

1 év alatt őket terheli as bizonyítási kényszer. Nem bemondásra megy, jogszabály.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19759) bbubby00 válasza chopin42 (#19758) üzenetére


bbubby00
őstag

Ugye a szerviz megvizsgalta es azt allapitotta meg, h a keret serult belulrol. Kivul pedig mikrokarcokon kivul semmi nem lathato...

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#19760) chopin42 válasza bbubby00 (#19759) üzenetére


chopin42
őstag

Oké, bizonyítsák, hogy te külsérelmi nyom nélkül megsértetted belül. Másrészt ha ez típushiba, mint írtad, és a vásárláskor te ezt nem tudhattad, az sem a te sarad.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19761) bbubby00 válasza chopin42 (#19760) üzenetére


bbubby00
őstag

Ertem. Akkor megis mit kene holnap telefonon keresztul kommunikalni veluk? Javitsak meg szepen garanciaban, kulonben fogyasztovedelemhez kell forduljak?

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#19762) chopin42 válasza bbubby00 (#19761) üzenetére


chopin42
őstag

Ha átvették sértetlenül, és ez le lett írva, akkor...szerintem kb ja.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19763) gabo91 válasza bullseye (#19756) üzenetére


gabo91
aktív tag

Szuper, nagyon köszönöm! :R

(#19764) vasi89


vasi89
addikt

Hali!

Létezik olyan, hogy egy terméket ha 3szor cseréltek akkor a 4. alkalommal már visszakérhetem a pénzemet vagy ez csak mendemonda? Erre vonatkozóan semmit nem találtam de 1 hónapon belül 4.jére cseréltetni a telefonomat már kissé felbosszant :(

(#19765) bobalazs válasza vasi89 (#19764) üzenetére


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog

Lehet kérni ja, de nem kötelező elfogadniuk, úgy tudom.

(#19766) vasi89 válasza bobalazs (#19765) üzenetére


vasi89
addikt

köszi a választ. Hát ez így érdekes mert én meg ugye nem azért fizettem h hetente vigyem cseréltetni a telefont. Na mindegy, egy esélyt még adok a dolognak, ha a 4. is vacak akkor azért csak rákérdezek náluk..

(#19767) 313313 válasza vasi89 (#19766) üzenetére


313313
addikt

Milyen teló és hol vetted?
Leadhatod egyből úgy is, hogy nem javítást kérsz, hanem a vételárat vissza...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19768) gabo91


gabo91
aktív tag

sziasztok,

Rendeltem online egy HDD-t 2év gyári garanciával ma megkaptam, viszont a szállítól/garanciajegyen csak 12hó garanciát írnak.

Mit lehet tenni ilyen esetben?
Köszönöm előre is.

(#19769) MaxxDamage válasza gabo91 (#19768) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

1. Jelzed a bolt felé és ha nem adják meg a 2 évet, akkor elállsz a vásárlástól. /ez a legjobb megoldás/
2. Amennyiben elállsz a vásárlástól (kp.-t vissza kapod), rendelsz megint egyet (és remélhetőleg 2 év garral kapod) vagy máshonnan szerzed be.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19770) gabo91 válasza MaxxDamage (#19769) üzenetére


gabo91
aktív tag

Köszi, beszélek velük.
Nem akarok elállni a vásárlástól, mert akkor áll bent a pénzem, nem lesz termékem (karácsony is jön) pár hétig... meg a visszaküldés költségét is állhatom... :F

(#19771) asdf_ válasza MaxxDamage (#19769) üzenetére


asdf_
veterán

Nem elall, hiszen -velhetoen- hibas teljesites tortent, igy a bolt fizeti a visszautat.

(#19772) rasotamas


rasotamas
veterán

Pár hete gariztattam egy videokáryát amit használtan vettem. Mivel a számla emiatt kikerült a dobozból sikerült elvesztenem.
A boltban (ipon) azt mondták elég egy másolat de az sincs, lefényképezni is elfelejtettem, de lehet kérni számlamásolatot. Viszont ugye eredetileg nem én vettem, nem az én nevem van a számlán. Gond lehet ebből?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19773) MaxxDamage válasza asdf_ (#19771) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Adott boltban hallottam már hasonló esetről (5 év gari helyett 1 évet kapott a vásárló és csak elállással tudott élni, mert nem kapta meg az 5 évet - ez nagyban függ az adott beszerzéstől, készlettől és beszállítótól is) :U
A bolt határozza meg a visszavétel feltételeit, ha elállás történik, akkor az minden esetben a vevő költsége. (ha ingyen futár küldés esetén is) amúgy nevezhető hibás teljesítésnek is (ha a bolt elismeri)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19774) chopin42 válasza gabo91 (#19770) üzenetére


chopin42
őstag

Szevasz. Én annó aquával jártam ugyanígy, körbetelefonáltam, e-mail ahova lehet, és nem tudod érvényesíteni a gyártói garit, csak az egy évet. Szóval elállás.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19775) asdf_ válasza chopin42 (#19774) üzenetére


asdf_
veterán

Meg egyszer mondom, nem elallas. Rendelt egy hdd-t 2 ev garival. Kapott egyet 1 evvel. A bolt hibasan teljesitett, tehat vagy kuld egyet 2 ev garival es elviszi az 1 ev garisat, vagy siman elviszi az 1 ev garisat (mindezt sajat koltsegen termeszetesen) es visszatertiti a vasarlas osszeget (hatalmas elnezeskeresek kozepette).

Elallasnal a vevo fizetne a futart/postat visszauton, amire itt semmi ok nincsen, hiszen nem azt kapta, amit kert, az elado hibazott.

(#19776) chopin42 válasza asdf_ (#19775) üzenetére


chopin42
őstag

Oké, értem, de főleg az a lényeg, hogy sajna nem tudja érvényesíteni a gyártói garit, ezt a toshibától tudom. Az, hogy hogyan juttatja vissza, majd rendeli meg máshonnan, már más tészta, a te tanácsod szerint járjon el, és kész.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19777) Lackooo84 válasza asdf_ (#19775) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

PCX is simán eljátszotta ezt én meg a haverom rendelünk ugyanabból a HDD-ból 3 év gari volt odaírva, én papíromon 3 övén 2 év volt, lerendezték annyival, hogy más beszállítótól kapta...

The Truth is out there...

(#19778) asdf_ válasza asdf_ (#19775) üzenetére


asdf_
veterán

Korrigalom magam, mert felreertheto, elallasnak elallas, de hibas teljesites miatt, es az a lenyeg, hogy nem 14 napos tavollevos elallas.

(#19779) gabo91 válasza asdf_ (#19778) üzenetére


gabo91
aktív tag

Tegnap megírtam nekik, hogy mi a helyzet és kérem az eredeti 24hó garanciát. Meglátjuk mit lépnek, ha nem kapom meg akkor megy vissza ahogy tanácsoltad. Gyári csomagolásból nem is bontottam ki ezért.

Köszi a többieknek is az infót, mert PCX a másik ahol szintén 24hó garival hírdetik, illetve oázis van még, a többi boltban 1évvel hírdetik.

(aqua-nál néztem hogy sok HDD -t hírdet OEM ként 12hó garival és nem OEM-et 24hó garanciával %-ban nézve jelentősen drágábban. Ebből viszont pont nincs nálunk 24hónapos)

(#19780) vasi89 válasza 313313 (#19767) üzenetére


vasi89
addikt

Huawei mate 20 de szolgáltatótól van előfizetéshez, gyanítom ez kicsit megbonyolítja a dolgokat.

(#19781) gabo91 válasza gabo91 (#19779) üzenetére


gabo91
aktív tag

Ezt a választ kaptam: "
Mi a termékeinket annyi garanciával értékesítjük, mint amennyivel mi is vásároljuk.
4-5 tucat beszállítóval dolgozunk együtt.
A rendszerünk úgy van felépítve, hogy a beszállítók adatait összehasonlítva (ár) készít egy listát, és a legolcsóbbat listázza ki rendelhető státuszban.
Így akár az is előfordulhat, hogy egy adott terméket megrendelve ugyanazt a terméket 1-2 perccel később újrarendelve más más árat vagy más garanciális időt lát a visszaigazoláson, mert a korábbi rendelésével a belistázott beszállítónál elfogyott a termék, és az új rendelés egy teljesen más beszállítótól, akár eltérő garanciális idővel érkezik. A kiszállított terméket mi is 12 hónap garanciával vásároltuk, mint amivel értékesítettük.
Ha nem felel meg a termék, úgy elállhat a vásárlástól, ha nem cégnévre vásárolta a terméket."

Nem tusom ezt elfogadni válaszként, mert 24hó garanciával hírdetik (most is) akkor irja oda hogy 12hó (ami lehet néha 24is) előre nem tudom mit adnak így zsákbamacska. 12hó garanciával megveszem bárhol személyesen is (vidék) és akkor garancia érvényesítés eseten nem kell póstázgatással szívni.
Nem válaszoltam még. Javaslat?

(#19782) Lackooo84 válasza gabo91 (#19781) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát ja ezért megérdemelnének egy f***korbácsot. Szerintem ez kimeríti a fogyasztó megtévesztése fogalmát és a szervek rárepülhetnének már az ilyenekre. Nekem biztos nem tetszene, ha főleg pont a gariidő miatt veszem meg ott a terméket.

The Truth is out there...

(#19783) vasi89 válasza gabo91 (#19781) üzenetére


vasi89
addikt

az ipon kb 10 éve a beszállítókra hivatkozik és így kb érinthetetlenek mert hárítanak. Tényleg küldd vissza és állj el a vásárlástól.

(#19784) asdf_ válasza gabo91 (#19781) üzenetére


asdf_
veterán

Irjal vissza, hogy a k antyjukat, lesznek szivesek kulon termekkent listazni ha ugyanazt a termeket 1 es 2 ev garival is forgalmazzak (de elsosorban nem kene szurke cuccot arulni :U ). Teljesen lenyegtelen, hogy maganszemelykent vagy cegkent vasaroltal, mindket esetben jogod van elallni, es nem 14 naposan, hanem az elado hibas teljesitese miatt (nem azt kaptad, amit rendeltel). A hibas teljesites miatt a termek visszautjanak koltseget nekik kell viselniuk.

[ Szerkesztve ]

(#19785) LuckyL válasza asdf_ (#19784) üzenetére


LuckyL
őstag

ha a rendelés visszaigazoláson 12 hónap van, akkor cégként biztos nem állhat el csak úgy
magánszemélyként sem hibás a teljesítés

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19786) gabo91 válasza LuckyL (#19785) üzenetére


gabo91
aktív tag

A rendelés visszaigazolásában tételessen sorolja a termékeket, linkre pedig 24hó garqnciával hozza be. Nem árulják ezt a terméket (sem) 12 hó garanciával csak 24hóval... nincs ott választási lehetőség sem.

(#19787) LuckyL válasza gabo91 (#19786) üzenetére


LuckyL
őstag

akkor viszont iagazd van, csak én abból indutlam ki amit bemásoltál

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19788) gabo91 válasza LuckyL (#19787) üzenetére


gabo91
aktív tag

Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsot segítséget.
Illedelmes kérés nem mindenkinél jön be ott akkor olyan stílus kell... aztán valahogy csak letudják írni hogy "Kedves Gábor" "Tisztelettel"
Sajnos ez egy ilyen ország, ahol ha valaki normális hangnemben kér akkor nem foglalkoznak vele.

Megkaptam a javított garancia levelet :)
ahoz pofa kéne, hogy esetleg utólag ezt lehazudni nem elismerni, de emailt mindenesetre elteszem

HÁLÁSSAN KÖSZÖNÖM SZÉPEN A SEGÍTSÉGET,
A TANÁCSAITOKAT!

[ Szerkesztve ]

(#19789) rasotamas válasza rasotamas (#19772) üzenetére


rasotamas
veterán

Szombaton írtam az rma@ipon-nak, átirányitottak az info@iponhoz, onnan azóta sem írtak.
Most akkor kérhetek számlamásolatot ha eredetileg nem én vásároltam a terméket vagy nem?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19790) 313313 válasza vasi89 (#19780) üzenetére


313313
addikt

Valami gigszert érzek az erőbe, Mate 20-t ha 2-3 hónapja kapni idehaza...
Amúgy meg be kellett volna regisztrálni a készüléket. A Huaweut hívni és 3 hónapon belül új készüléket adnak, nem javítanak.
Hívd fel a Huaweit, ecseteld el a panaszodat és kiemelten fogják kezelni az ügyedet...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19791) vasi89 válasza 313313 (#19790) üzenetére


vasi89
addikt

előrendeltem, azóta már ez a 3. készülék ami nálam van. Az elsőt hazsnáltam 1 hónapig a másodikat 2 napig a 3.nál meg most jött elő a rózsaszínesedés. Az, hogy havonta kell visszavinni csak a jobbik eset.

(#19792) m4rk.89


m4rk.89
aktív tag

Sziasztok!

PCLand üzletből vettem online (kártyás fizetés) egy nyomtatót, de sajnos rossz típust.

Akkor jöttem rá, hogy nem Wifi-s amit akartam miután kiment a tesztoldal...

Ilyen esetben el tudok állni a vásárlástól? Festéktartályok fel lettek töltve.

(#19793) LuckyL válasza m4rk.89 (#19792) üzenetére


LuckyL
őstag

ha magánszemélyként vetted, akkor igen
én a bolt helyében utálnám a helyzetet és mindent kitalálnék, hogy megtérüljön a károm, de azt kell mondnaom, hogy jogosan állsz el, nem kell fizetned sem semmit a festék miatt

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19794) v.e.s.


v.e.s.
csendes tag

Sziasztok!

Remélem jó topikban járok.

Vásároltam egy használt garanciális videókártyát.

Sajnos néha elkezd "ciceregni" (coil whine) és ha jól tudom ki cserélnék.

A garancia a Compkerbe szól.

Mi a teendő ilyenkor? Nem baj,hogy hivatalosan nem én vettem a kártyát?

Garancia papír és a számla természetesen megvan .

[ Szerkesztve ]

(#19795) LuckyL válasza v.e.s. (#19794) üzenetére


LuckyL
őstag

alapvetően nem gond szerintem
esetleg ha egy adásvételid lenne az eredeti vevővel, az nem ártana
de sztem mennie kell anélkül is

inkább akkor szoktak kukacoskodni, ha pénzt kell visszaadni, mert ugye nem te vagy a tulajdonos papíron

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19796) v.e.s. válasza LuckyL (#19795) üzenetére


v.e.s.
csendes tag

Köszönöm!

Van egy szerviz fül,ott a rendelési adatokat kell megadni.

Névnek az eladó nevét adtam meg,e-mail címnek,tel számnak és címnek pedig a sajátom.Ez így megfelelő?

A kártyára van háztól-házig garancia,ami annyit jelent,hogy ingyenesen elviszi a futár.Itt kérhetnek esetleg személyi igazolványt?

(#19797) LuckyL válasza v.e.s. (#19796) üzenetére


LuckyL
őstag

miért félsz inkább a bolttól megkérdezni ezeket?
semmi rosszat nem csináltál

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19798) v.e.s. válasza LuckyL (#19797) üzenetére


v.e.s.
csendes tag

Még nem garanciáztattam semmit eddig.

Ma fel veszem velük a kapcsolatot,hátha összejön. :)

Köszönöm a segítséget!

(#19799) Meridius11


Meridius11
aktív tag

Sziasztok!

Elállás esetén elviekben a szándék jelzésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatni a terméket, vagy átadni a visszajuttatással megbízott futárszolgálatnak.

Olyankor mire számíthatok, ha az eladó (Edigital) által megbízott futárszolgálat (Royal) cseszik felvenni a csomagot már 12 napja (utoljára mára ígérték miután 2 óra után felvették a telefont, végül nem jött senki), és mivel itt a karácsony, mostmár esélytelen hogy újév előtt visszajusson? Az Edigital ügyfélszolgálata megnyugtatott, hogy nem lesz probléma a csúszás, de én mégis nyugtalan vagyok, és elég komoly összegről van szó.. (tv) Valakinek volt ilyen tapasztalata?

[ Szerkesztve ]

(#19800) asdf_ válasza Meridius11 (#19799) üzenetére


asdf_
veterán

A meg sokkal viccesebb, hogy a penzt nem az aru feladasatol, altaluk torteno atveteletol, hanem az elallas kozlesetol szamitottt 14 napon belul kellene visszakapnod.
De tekintve korabbi edigitalos elallo vevo hozzaszolasat, csodalkoznek, ha mondjuk januar 10-e elott egy filler is lenne a szamladon.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.