Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20601) asdf_ válasza LuckyL (#20600) üzenetére


asdf_
veterán

az eredeti vevő levonta az áfát, most be kellene fizetnie
midnezt úgy hogy tudomása sincs a számláról?

Nem kene, hiszen a termek eladasakor az eredeti vevo ceg mar kivezette a konyvelesebol a termeket, amikor azt szamla elleneben adta el, es amennyiben nem volt 0-ra ECS-zve, az ado marado reszet bevalotta es megfizette. Tehat eladas utan BARMI tortenhet a termekkel, az eredeti vevot afaugyileg mocskosul nem erinti, mert o az eladas honapjaban nullaba rakta magat a NAV-val. Ha nem igy tortent, alkkor meg nem most lesz a gond adougyileg, mert akkor mar a kezdetek kezdetetol adocsalo az eredeti vevo.

ez egy szép nagy nav bíráság lenne így, ha kiderül
storno számlát oda lehet kiállítani, ahová az eredeti számlát kiállítottam

Szo nincs storno szamlarol.

[ Szerkesztve ]

(#20602) LuckyL válasza asdf_ (#20601) üzenetére


LuckyL
őstag

szerintem hibás a nézőpontod, de ugysem tudlak meggyőzni, ugyhogy ennyibe maradunk
mindenesetre -a kérdező szempontjából sajnos- a bolt is így gondolja

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20603) asdf_ válasza LuckyL (#20602) üzenetére


asdf_
veterán

Miben lenne hibas?

(#20604) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

A gép választási lehetőségre (amivel élnék mégis), lényegében csak ennyit írt vissza a nagyker.
"Mindenesetre utána nézek mit tehetek az ügy érdekében."

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20605) heroldbalu


heroldbalu
tag

Sziasztok,

Május 29.-n átvettem a laptopomat javítás után (a kijelzőt kellett benne kicseréltetni), maga a laptop már nem garanciális ezért fizetnem kellett a javításért. A szerviz szerint eredeti gyári alkatrészt kapott a laptop, melyre 90 nap jótállást vállaltak.
Napra pontosan a 90.-k napon este 8-kor megjelent a kijelzőn pár pixelhiba, ami véleményem szerint a jótállási javítás keretei közé esne, a hibát azonnal fényképpel írásban jeleztem a szerviz felé. Szerintük a jótállás már lejárt, mert a jótállás onnan indul amikor Ők vették az alkatrészt a besszállítótól.
De a laptopot végül javították ingyenesen, mert idézem "kedvességből" megcsinálták Nekem.
Az új kijelzőre viszont csak 30 nap jótállást vállalnának.
Szerintetek az mennyire jogos, hogy:
- A jótállást a beszállítótól történt vásárlás napjától adják és nem a vevői eszköz átvételtől,
- Az alkatrészre ami egyszer meghibásodott ezért javítani kellet - elméletileg gyári alkatrész - a javítás után már csak 30 nap jótállást akar adni?

Az én feltétezésem, hogy csere után a jótállásnak újra kellene indulnia, hiszen elméletileg új, gyári alkatrészt szerelt bele mindkét alkalommal - melyből egyszer meg is hibásodott -.

Köszönöm, ha megosztjátok tapasztalataitokat, vagy ha esetleg van jogszabályi ismeretetek erre vonatkozólag.

[ Szerkesztve ]

Synology, iPhone

(#20606) asdf_ válasza heroldbalu (#20605) üzenetére


asdf_
veterán

249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról

1. § * (1) Ha a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés tárgya a fogyasztó által megrendelt, a Mellékletben felsorolt javító-karbantartó szolgáltatás (a továbbiakban: szolgáltatás), és a szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és az anyagköltséget is magában foglaló díja a húszezer forintot meghaladja, a szolgáltatást nyújtó vállalkozást jótállási kötelezettség terheli. A jótállásból eredő jogokat a szolgáltatás tárgyát képező dolog (a továbbiakban: dolog) tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.

3. § (1) * A vállalkozás a szolgáltatás díjának átvételekor vagy a dolognak a fogyasztó vagy megbízottja részére történő átadásakor jótállási jegyet köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani [...]

(4) A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.

2. § (1) * A jótállás időtartama hat hónap. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

Melléklet a 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelethez

5. Audiovizuális, fotó-optikai és információfeldolgozási berendezések javítása.

(#20607) bbsofficial


bbsofficial
tag

Sziasztok,

Májusban vettem egy sportcipőt a Salamanderben, volt rajtam kb 10-15x azóta. Most vettem észre, hogy a jobbnak belső bélése kiszakadt és töri a sarkam. Mindig bekötve hordtam.

Szerintetek ki fogják cserélni?
Nem lennék ilyen mérges, ha 1-2 év után volna szakadt volna ki, nem néhány hordás után...

(#20608) Lackooo84 válasza bbsofficial (#20607) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

6 hónapon belül vagy, szóval a bizonyítás még az üzleten van.

The Truth is out there...

(#20609) heroldbalu válasza asdf_ (#20606) üzenetére


heroldbalu
tag

Köszönöm :R viszont ez alapján " (2) E rendelet hatálya nem terjed ki arra a szolgáltatásra, amelyet a szolgáltatás tárgyát képező dologra vonatkozó szavatossági vagy jótállási igény alapján teljesítettek." , a jótállási időben javított készülékre már nem érvényes. (a húszezer forinton bőven túl van)
Viszont bármi is van a papíron az eredeti jótállás az 6 hónap kell, hogy legyen, tehát ha az eredeti átvételtől számított 5. hónapban is romlik el akkor is javítaniuk kellene, de remélem erre már nem kell sort keríteni.

Jól értélmezem ugye?

Synology, iPhone

(#20610) asdf_ válasza heroldbalu (#20609) üzenetére


asdf_
veterán

Nem tudom értelmezni amit írtál. Gariban volt az első csere vagy fizetősben? Ha fizetősben, akkor téged a 2-es pont nem érint.

[ Szerkesztve ]

(#20611) heroldbalu válasza asdf_ (#20610) üzenetére


heroldbalu
tag

Az első csere fizetős volt. A második nem.

Synology, iPhone

(#20612) asdf_ válasza heroldbalu (#20611) üzenetére


asdf_
veterán

Ha az első fizetős és 20e feletti, akkor 6 hónap jár.Meg jótállási jegy.

(#20613) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#20604) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Esetleg topikgazda is tudna mondani pár biztató szót, vagy esélytelen és rendőrség/bírósághoz forduljak? :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20614) Superhun válasza MaxxDamage (#20613) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ez az az eset, amikor adásvételi/számla nélkül vettél egy cégtől egy terméket, és pénzvisszafizetés lenne, ugye?

(#20615) MaxxDamage válasza Superhun (#20614) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen. Pontosabban nem cégtől, hanem magánszemélytől, de az eredeti számla az cég névre szól.
Már írtam a nagykereskedés felé, hogy inkább egy új gépet választanék a csere utalványt felhasználva. Arra azt a választ kaptam összességében, hogy "Mindenesetre utána nézek mit tehetek az ügy érdekében." ez volt 09.10.-n. Azóta semmi.

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20616) asdf_ válasza MaxxDamage (#20615) üzenetére


asdf_
veterán

Az ket napja volt. Szerintem kicsit naiv gondolat, hogy rogton masnap mar valaszt kapsz egy "problemas" esetben egy nagykertol, mezei juzerkent. Az asus csreutalvanyon van valami bevaltasi hatarido?

(#20617) MaxxDamage válasza asdf_ (#20616) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Meglehet. :)
Nem, nincs rajta lejárati dátum, csak kiállítási dátum. (Aug.06.)
Felhasználhatóság idejéről nem tudok semmit, de ha a nagyker lekérte az összeget, akkor elvileg fel is használt a státusza. (CN kód)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20618) LuckyL válasza MaxxDamage (#20613) üzenetére


LuckyL
őstag

rendőrséghez mivel szeretnél fordulni?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20619) Superhun válasza MaxxDamage (#20615) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ahogy a többiek már leírták, itt nem sok lehetőséged van. Sztornó számlát csak az eredeti vevővel lehet kiállítani, aki pedig egy cég. Ezért nem szabad cégnévre szóló számlával terméket venni papír nélkül (meg amúgy azért sem, mert céges számlával kevesebb jogod van, nem számítasz fogyasztónak). Csak a nagykeres cserében reménykedhetsz, mert a pénzvisszafizetéshez fel kellene venni a kapcsolatot a számlán szereplő céggel, akik vszleg lepattintanak a cs*ba.

[ Szerkesztve ]

(#20620) MaxxDamage válasza Superhun (#20619) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Köszönöm!
Ha nem mennének bele a "cserébe" akkor csak kp.-ben reménykedhetek és akkor felveszi a kapcsolatot a céggel az akitől én vettem. (eredeti tulajtól/cégtől vette) így van rá némi esély, de ha nem mennek bele, akkor nem marad más hátra, mint a bíróság. :U

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20621) LuckyL válasza MaxxDamage (#20620) üzenetére


LuckyL
őstag

nem tudom mit akarsz a bíróságon, rendőrségen de kiváncsi lennék

nekem még az jutott eszembe, hogyha el tudod engedni fejben azt hogy egy használt laptopért az eredeti árat visszakapod, akkor keresd meg a cégnél az ügyvezetőt és próbáljatok megegyezni mondjuk fele-felében
nemtom mennyit fizettél a gépért, de lehet hogy azt így is visszakapod (nem is érzem reális elvárásnak hogy egy adott esetben féláron vásárolt gép teljes árát visszakapd)
viszonylag kevés ember mond nemet pár százezer forintra szinte munka nélkül...ha mindne igaz azt írtad ez egy drága gép volt
vagy ha akkora spíler, hogy nem számít neki, lehet segíteni fog szivességből, vagy egy üveg italért

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20622) MaxxDamage válasza LuckyL (#20621) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Hát, 500 ezret nem mondanám kevésnek, amibe nekem került + a sok garanciáztatás meg a többi... :U

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20623) LuckyL válasza MaxxDamage (#20622) üzenetére


LuckyL
őstag

nem tudtam mennyibe került neked, ezt írtam is

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20624) MaxxDamage válasza LuckyL (#20623) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

A sok idő ami elment a garancia intézésre, meg + 2 hónap várakozás most (~1év összesen/lassan) na az a nem mind1) :D

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20625) Create.


Create.
addikt

Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy nagy valószínűséggel meghalt az alaplapom (lehet a cpu is). Holnap küldöm vissza, amit valószínűleg kedden át is tudnak venni. Mi az a max idő, ami alatt meg kell mondják, hogy csere, javítás vagy elutasítás lesz. Illetve ha megmondták mennyi időn belül kell cserélni/javítani? 2019.februárjában lett véve és 36hónap garanciát adtak rá.

Illetve van egy vga-m aminek kerreg a ventilátora mikor beindul vagy leáll, ha már felpörgött nem adja ki ezt a hangot, 1 hetes, de nagykerből lett vásárolva, így elállni nem lehet, ez lehet garanciás dolog?

sose volt még garanciás gondom, de most nagyon összejött a balszerencse faktor.

(#20626) axlfsi


axlfsi
veterán

Sziasztok!

Meg bujom az osszefoglalot, hatha talalok egyertelmu valaszt a kerdesemre, de adig is, engedelmetekkel, feltennem azt, hatha nagyon trivialis a valaszt. A rovid tortenet:

Samsung Gear S3 Frontier SAMSUNG okosoram meghibasodott. Egyertelmu kijelzohiba (ezt kesobb a SES-ban is "bevallotta" az elado, tipikus szeriahiba), a bejelentest, eloszor telefonon az ugyfelszolgalatnal majd tanacsukra, szemelyesen tettem meg es adtam le a keszuleket javitasra, a hivatalos markaboltban. Ez 2019.08.28-n volt. Akkor ott azt josoltak, hogy 1-15. het a javitas.
Azota tobbszor is erdeklodtem, de altalaban csak visszahivast igertek, ami nem tortent meg. Most (ma) ismet hivtam a hivatalos SAMSUNG 80-as szamot, majd ki varakoztatas utan azt a valaszt kaptam, hogy erdeklodjek magam a szerviznel, "hatha szerencsesebb leszek" (wtf?!) es a kisholgy megadta a SAMSUNG hivatalos szerviz 80-as szamat. Ott egy automata fogadott es elmondta kit hivtam, majd, hogy varjak a kollega jelentkezesere, vegigcsorgott es annyi. Senki nem vette fel.

Kerdesem az lenne, hogy vajon mennyit varakoztathatnak a javitassal? Bekelteto meg mindenfele jogi utakon kell bandukolnom vagy odamehetek a boltba es kerhetem az ora cserejet barmire is hivatkozva? Ket nap mulva lesz 3. hete, hogy leadtam. Tudom, nem a vilag, de az, hogy keptelenek tajekoztatni, hol tart a javitas, egyszeruen nonszensz es nem hiszem, hogy ennyire tehetetlenek vagyunk fogyasztok, de hirtelen nem is tudom, hogy merre tovabb.

Koszonom elore is!

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#20627) Kobe


Kobe
veterán

Vettem aprilisban egy telefont, amit augusztusban leadtam szervizre.
Aug 9-szep 10ig, 31 napot volt szervizben, es nem csinaltak rajta semmit egy gyari visszaallitast kiveve (ami nem javitotta meg, of course) .... Szep 11en ujra leadtam szervizbe ugyanazzal a hibaval
Osszessegeben mar 41-42 napja huzodik a sztori, masfel honapja nincs nalam a telefon

Jol sejtem hogy ilyenkor mar kerhetem az eredeti allapot visszaallitasat, vagyis penz vissza es kezicsokolom?

Alza. Hu egyebkent. Sajat ASZF jukben a harminc napon tuli kijavitasra ok maguk ugy hivatkoznak mint sulyos szerzodesszeges, illetve a reklamacios lapon is azt irjak, 31.napra vallalja a hiba maradektalan kijavitasat + mivel 6 honapon belul hibasodott meg, igy velelmezhetoen mar vasarlaskor hibas volt a termek

(#20628) MaxxDamage válasza LuckyL (#20623) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nagykernek mennyi időn belül kell küldeni a listát amiből választhatok "csere darabot", vagy ez nincs megkötve? :F
Gyártó szerint folyamatos "érdeklődés/cseszegetés" kell feléjük és az gyorsíthatja a dolgot :D /magyarul rájuk kell szállni/

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20629) Exodion válasza Kobe (#20627) üzenetére


Exodion
aktív tag

Én 3 héten belül visszakaptam a 20hónapos telefon árát 4hónappal a garancia lejárata előtt. Persze nekem a szervíz megfúrta a G6-os oldalát, és mivel előre küldtem nekik fotókat meg utánna is így semmi nem volt. Másnap jött a futár a telefonért meg a pénz is vissza. Nem kellett megvárni amíg visszaér a telefon meg 14nap, rögtön aznap.

Írj nekik egy levelet veszteni nem vesztesz semmit. Amúgy tudom javasolni, hogy vedd videóra a hibát és küld nekik át a videót. Én is így csináltam a gyorstöltés nem működik problémával :).

[ Szerkesztve ]

(#20630) LuckyL válasza MaxxDamage (#20628) üzenetére


LuckyL
őstag

az a baj neked semmi jogviszonyod nincs a nagykerrel, próbáld sürgetni őket, jobb tanácsot nem tudok adni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20631) MaxxDamage válasza LuckyL (#20630) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Elmondásuk szerint már csak napok vannak hátra, mire elkészül a lista. Időbe telik mire minden beszállító visszajelez, mi az ami raktáron van, ami egyből beszerezhető / azonnal szállítható és a kritériumoknak megfelelő.

Nagyon kíváncsi leszek én arra a listára mi is lesz benne...

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20632) Kobe válasza Exodion (#20629) üzenetére


Kobe
veterán

Visszafizetik, irtam bekik egy emailt. Csak nem igazan ertem ehhez miert kell 10-15 telefonhivas es 5-6 email, ha az utolsot 3percen belul elbiraljak....

Mondjuk jartam mar ugyanigy veluk, hivtam oket, panaszlevelet irtam, stb, nem jogos nem jogos.... Megkereste oket a fogyved, ket perc alatt jogosnak iteltek a panaszom....

(#20633) Directors


Directors
senior tag

Sziasztok!

Vásároltam még az év elején az akváriumomhoz egy vízmelegítőt melynek az ára 12.000Ft körül volt.
Nyáron nem használtam, majd most hogy hidegebbek lettek szerettem volna használni de a beállított értéknél nem kapcsol a termosztát. A kérdésem az lenne hogy jogos az hogy az üzlet szeretné kifizettetni velem annak a költségét hogy a bolt elküldi a gyártónak a készüléket átvizsgálásra ? Még van garancia a készüléken.
[kép]

Illetve a számla megvan, meg a garancia jegy is, viszont most vettem észre hogy a garancia jegy nincs kitöltve. Ez mekkora probléma az esetemben ? Ilyenkor mit lehet tenni ?

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#20634) Lackooo84 válasza Directors (#20633) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A jótállás időtartama alatt tőled semmilyen költséget nem követelhetnek, ez eléggé nonszensz lenne. A számla és a jótállási jegy önmagában külön-külön is elegendő a jótállás érvényesítéséhez.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#20635) Directors válasza Lackooo84 (#20634) üzenetére


Directors
senior tag

Ez biztos ? Mert a képen amit kimásoltam, írva van hogy nekem kell fizetni ezt a költséget. Vagy ezt másra értik ?

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#20636) Lackooo84 válasza Directors (#20635) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az üzletbe (ahol vetted a terméket) való juttatás költsége téged terhel, ha nem tudod mondjuk személyesen bevinni, de olyan nincs, hogy én leadom a boltban a terméket, aztán velem fizettetik ki a postát, mert mondjuk kiküldik kukutyinba. Azt nekik kell megoldani, ahhoz a fogyasztónak semmi köze, és nem is kérhető számon semmilyen költség ezért. Általában ez mindenhol úgy van, hogy az odaküldést a vevő fizeti, a visszaküldést meg szokták általában oldani saját költségen a szervizek/üzletek.

The Truth is out there...

(#20637) sutszi


sutszi
veterán

Helló!

Egy kis iránymutatást szeretnék kérni. Edigitaltól rendeltem egy kapszulás kávéfőzőt online. Személyes átvételt kértem. Tegnap este hazahoztam és hát egyértelműen nem működik a gépezet...
Na most, nem szeretnék felszállni a rollerre. Szeretném ha nagyon gyorsan megoldódna a helyzet. Ma mindenképp visszaviszem. Mivel már az elején problémás a gép cserét kérek. Ilyenkor mondhatják azt, hogy előbb szervizbe küldik? Mert ha ezzel állnak elő, akkor inkább elállok a vásárlástól és kérem vissza pénzt. Ilyen esetben nagyjából mennyi idő mire visszakapom a vételárat?

[ Szerkesztve ]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#20638) Josi válasza sutszi (#20637) üzenetére


Josi
aktív tag

3 napon belüli hiba esetén nem küldheti szervízbe, hanem csere vagy pénz vissza.
Elállásnál 14 napon belül kell visszakapnod a pénzed.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#20640) sutszi


sutszi
veterán

Köszönöm szépen mindkettőtöknek! :R

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#20641) Directors válasza Lackooo84 (#20636) üzenetére


Directors
senior tag

Köszönöm a segítségedet! Igazad van.

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#20642) tomazin


tomazin
veterán

Sziasztok!
Vettem egy párásítót, amihez kaptam egy számlát. A termékre 3év jótállást vállal a forgalmazó, ez viszont nincs feltüntetve a számlán. Jótállási jegy nincs. A 3 év csak a honlapján van felültüntetve a forgalmazónak.
Az általam olvasott jogszabály 3. § (3) e szerint a jótállási jegyen kell feltüntetni a jótállás időtartamát.
Viszont a 4. § (3) pontja szerint a számla kiváltja a jótállási jegyet amennyiben nincs.
Tehát hogyan fogom én ezt bizonyítani, ha egyszer csak úgy dönt a webshop, hogy innentől nincs kiírva a 3 év gari. Ügyfélszolgálat "sajnos nincs rajta" szöveggel jött. Mellesleg a bolt.

(#20643) MaxxDamage válasza tomazin (#20642) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Én is vettem már így dolgokat, hogy 5 év gyártói gar volt fel tüntetve, számlán meg semmi + gari jegy sem volt. Kinyomtattam azt az oldalt ahol a termék volt (linkkel, mindennel) és sokat nem ér lehet, de van. :D

Kérdezd meg a bolt tulaját, hogy ezt akkor hogyan is van? Kíváncsi lennék mit mond rá.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20644) tomazin válasza MaxxDamage (#20643) üzenetére


tomazin
veterán

Tisztelt gipsz jakab
az üzenetét köszönjük. A tekémére 3 év a garancia, sajnos a számlán ez nincs feltüntetve mivel a weboldalon fel van tüntetve.
Üdvözlettel,
xy

csak a neveket cseréltem ki..visszakérdezzek mi az a tekéme? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#20645) MaxxDamage válasza tomazin (#20644) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ha ezt a választ kaptad, akkor nyomtasd ki és a termék linkjét/oldalát is és rakd el. :K
Ha más nincs... amúgy így nem teljesen "jog/törvény"-szerű , de ha neked megfelel és nem lesz gondod ebből, akkor maradhat.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20646) Gyuri27 válasza MaxxDamage (#20645) üzenetére


Gyuri27
félisten

Ez így szar konkrétan.
Neked ezeket úgy kell megkapnod, hogy azon változtatni ne lehessen (és ugye szerepelnie is kell).
Mert a honlapon bármikor át lehet írni bármit.

Te hol tartasz?

Amd - Radeon - Ryzen

(#20647) MaxxDamage válasza Gyuri27 (#20646) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Tudom én az, hogy ez így van. (szó elszáll, írás megmarad kb.) :K

"Te hol tartasz?" ----> Mivel kapcsolatban?

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20648) tomazin válasza MaxxDamage (#20647) üzenetére


tomazin
veterán

gondolom az idegösszeroppanásod mértékére kíváncsi a kiváló géped miatt

(#20649) qqzs


qqzs
őstag

30ev garancias laminalt padlo gyartasi vagy konstrukcios hibaval mit lehet kezdeni ugy hogy ceg vasarolta? Olvastam itt sokszor hogy akkor csak hat honap de ez egy epitoanyag. Lerakasrol nincs szamla igy nem bizonyithato hogy szakember rakta le ami garancia feltetel. Hivom majd a ceg kepviselojet akin keresztul vasaroltam csak jo lenne tudni mibe lehet kapaszkodni, ha jol gondolom nem sokba :( a hiba kb annyi hogy ket eve szabalyosan lerakott padlo vegei kezdenek fuggolegesen elvalni egymastol emiatt a hosszanti illesztesek beszakadnak igy tulajdonkeppen "lukak" vannak a padloban. Mar lerakasnal is felmerült hogy ez hogy fog igy mukodni. :(((

[ Szerkesztve ]

Eladó: GTS450

(#20650) Create. válasza Create. (#20625) üzenetére


Create.
addikt

Erre valaki?

Az alaplapnál 3 nap alatt visszahívtak, viszont a vga-nal még semmi reakció nem volt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.