Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19151) Lackooo84 válasza Themiamivice (#19150) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

15 napra kell törekedni, de ha 30. napig nem történik semmi, akkor már lehet pedzegetni az elállást, 60. napnál meg pláne... Persze a bolt beinthet, de ha megmondod neki, hogy perre viszed, és tuti megnyered, akkor lehet elgondolkodik, mert akkor nekik kell fizetni a perköltségeket meg minden lószart is. A bírói gyakorlat szerint a 30. naptól neked fognak ítélni.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#19152) asdf_ válasza Themiamivice (#19150) üzenetére


asdf_
veterán

Mikor vetted?

(#19153) Themiamivice válasza asdf_ (#19152) üzenetére


Themiamivice
csendes tag

Ez egy 1 éves vga kb,én is szinte mindenhol 30 napot olvasok .

(#19154) asdf_ válasza Themiamivice (#19153) üzenetére


asdf_
veterán

Egy even tul, vagy egy even innen adtad le? Pont ez a lenyeg.

(#19155) Dinter


Dinter
addikt

Sziasztok.

Tesóm vett egy fülest, ami 3 hónap alatt elromlott, 2 év gari volt rá. Adtak helyette egy másikat, ami 2 hét alatt szintén tropa. Ilyenkor ezt is lehet cseréltetni?

(#19156) Lackooo84 válasza Dinter (#19155) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem biztos, hogy én tovább erőltetném a cserét, próbáljatok meg elállni a vásárlástól, mert megingott a bizalmatok a márkában.

The Truth is out there...

(#19157) Lackooo84 válasza asdf_ (#19154) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ezt nem értem miért kérdezed meg mindenkitől, ha jótállási időn belül van nem tökmindegy? Vagy ha a 2 éves jótállásból 1 év letelt, akkor már nem kell törekedniük a 15 napra...? Vagy akkor már akár hónapokig is szopathatják a vásárlót következmények nélkül? :D

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#19158) 313313 válasza Lackooo84 (#19157) üzenetére


313313
addikt

2. évben a gyártó feltételei adottak, ha ő 60-90 napot ír, akkor annyi a javítás.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19159) Dinter válasza Lackooo84 (#19156) üzenetére


Dinter
addikt

Nem is ugyanolyan, csak adtak helyette valamit. Csak tesóm valami olyasmit mondott, hogy sérülésmentesen adták át, ezért nem lehet visszavinni vagy mi :F Én is inkább pénzt kérnék, azt lehet?

(#19160) Lackooo84 válasza 313313 (#19158) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Azért ez csúnya lenne... Kezdjük ott, hogy te, mint fogyasztó nem is a gyártóval vagy szerződésben, hanem az üzlettel, ahol vetted. Tehát neked ott kell verni az asztalt, hogy ők utána hogy boxolják le a gyártóval, az az ő bajuk.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#19161) turkishzoli válasza asdf_ (#19149) üzenetére


turkishzoli
tag

Ez alapján talán mégis megoldható, nem?

"19.§ Eljárás hibás termék esetén, reklamáció
19.1. A hibás termék miatt az ezzel kapcsolatos igény nyitva álló időszakban akár a Media Markt Webáruházon keresztül, akár bármely magyarországi Media Markt áruházban érvényesíthető."

(#19162) 313313 válasza Lackooo84 (#19160) üzenetére


313313
addikt

Pedig egyre több helyen van már 1+x év garival hirdetve a termék, illetve ha nem is hirdetve a garancia jegyen így szerepel. És külön részletezve van, a lapon, mit takar a +x év, milyen feltételekkel, vagy egy honlap link.
Másrészről meg ha +x év ilyen-olyan garit veszel, ott meg pláne el kell olvasni a feltételek, mert vannak benne érdekes dolgok...
Kutakodok neten, de nem találok nagyon semmi érdemi infót, csak "ködösítés", talán a 2. évben még a szavatosság miatt kb ugyan azok a feltételek, mint az első évben. De ha nem ismeri el az eladó, lehet pereskedni, ami évek és pénz.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19163) Lackooo84 válasza 313313 (#19162) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha nagyobb az érték én ráérek, a végén úgyis én nyerek és a pereskedés árát is a bolt csengeti. :)

The Truth is out there...

(#19164) 313313 válasza Lackooo84 (#19163) üzenetére


313313
addikt

Rendben ez te vagy, de sokan máról holnapra élnek, és annyi tartalékuk sincs, hogy elindítsanak egy pert...
Kérdés kinek mi a nagyobb érték.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19165) asdf_ válasza Lackooo84 (#19157) üzenetére


asdf_
veterán

Azert, mert jogszabaly szerint 1 ev kotelezo jotallas jar egy vga zsugara (tehat ebben az egy evben jelent jogi fogodzot a torekedni kell a 15 napra, meg a fogyasztonak okozott jelentos kenyelmetlenseg, mert csak erre az egy evre irja elo a jogszabaly). Valamint a 2 es 3 ev garival eladott termekek a valosagban kb. 95%-ban 1 ev teljeskoru + 1 v. 2 ev gyartoi, korlatozott, onkent vallalt jotallast jelent. Az persze, hogy egy bolt sotet mint az ejszaka, es 2 meg 3 ev garisnak ad el egy 1+1 vagy 1+2 ev garis termeket, az a vevot nem kell erdekelje, mas kerdes azonban, hogy velt vagy valos igenyeinek ervenyt kell szereznie valahogy, viszont mire elidnul valami bekelteteos akarmi, mar reg visszajott a kartyaja, tehat az okafogyott lesz, masreszt ugyis az a vege, hogy a kartya kulfoldon van a gyartoi szervizben, es vagy majd visszakapja javitva, vagy visszakap egy ugyanolyat (akar ujat, akar javitottat), vagy visszakap valami hasonlo kepessegu/jobb kartyat es ezt ki kell varnia (es megelozve: ha az elso even tul van es cseret kap, akkor rendkivul nagy valoszinuseggel nem indul majd ujra a garija).
TLDR: az elso egy evben egeszen mas asztalveregetesi lehetosegek vannak, mint az elso egy even tul.

(#19166) Lackooo84 válasza asdf_ (#19165) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha a bolt/gyártó a jogszabálytól a fogyasztó javára eltér, tehát több, mint 1 év jótállást ad, akkor ugyan azok a feltételek vonatkoznak, mint az egy éven belül. Ha meg a bolt hazudik, az nem az én problémám, ha én x év jótállással vásárolok valamit. Nem értem mit értesz "gyártói gari" alatt, hiszen mindenhez x év (amennyit az adott gyártó vállal) teljeskörű gyártói jótállás jár, amit újként veszünk, hát ki más tudná javítani/cserélni? A telefonomhoz pl. 2év gyártói garancia jár, ami a rendes gyártói jótllást jelenti, engem nem érdekel ki minek nevezi. És teljesen ugyanazok a feltételek, amikor 1 éven belül romlik el, meg amikor 2 éven belül. A jogszabály nem ismer ilyen, hogy ilyen jótállás meg olyan jótállás. Van a gyártói jótállás, meg a kellékszavatosság, csókolom.

The Truth is out there...

(#19167) 313313 válasza Lackooo84 (#19166) üzenetére


313313
addikt

Samsung:
"1 „Kiterjesztett Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást (alapjótállás) és további 12 hónap kiterjesztett Samsung jótállást biztosít. A kiterjesztett Samsung jótállás alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, továbbá az alapjótállási időt követően történő fődarab csere esetén a jótállási igény elévülése nem kezdődik újra. Mobiltelefonok esetén a kiterjesztett Samsung jótállás nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, és a beépített akkumulátorra.
2 A Samsung által az alapjótállási időn és a kiterjesztett Samsung jótállási időn felül vállalt kiegészítő jótállás kizárólag akkor érvényes, ha azt a fogyasztó ellenérték fejében megvásárolja. A kiegészítő jótállást az alapjótállás és a kiterjesztett Samsung jótállás időtartama alatt lehet megvásárolni; ennek részletes feltételeiről a Samsung jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett elérhetőségein lehet információt szerezni. Abban az esetben, ha a fogyasztó ezzel a lehetőséggel nem él a megadott időszakon belül, kiegészítő jótállásra nem jogosult. A kiegészítő jótállás a kiterjesztett Samsung jótállással megegyező szolgáltatást nyújt."
Huawei:
"A 151/2013 (IX.22.) Korm. rendelet alapján, az abban foglalt kötelezõ (12 hónap) jótállási idõn felül, (ide értendõek a felhasználó által nem eltávolítható, beépített akkumulátorok is) társaságunk további 12 hónap önkéntes jótállást vállal a termékeire [mobiltelefon, táblagép, Watch (okosóra)], az alábbi kivételekkel:
- a készülék dobozában megtalálható akkumulátorra, töltõ adapterre, töltõkábelre, fülhallgatóra 12 hónap"
Többet nincs kedvem keresgélni, van amelyik gyártó már szépen eldugja a honlapján vagy egy fájlba...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19168) Lackooo84 válasza 313313 (#19167) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Én nem tudom mik ezek a Samsung hungbukok, de nekem eddig ahány gyártóval dolgom volt, soha nem érteztem különbséget tök mindegy hanyadik évben voltam, a Sonyinál a kiterjesztett gari 4. évében sem, ugyanúgy szó nélkül adták volna az új cserekészüléket, ill. adták vissza a pénzt, és ennek így is kell lennie normális esetben, egyébként megtévesztés.

The Truth is out there...

(#19169) asdf_ válasza Lackooo84 (#19168) üzenetére


asdf_
veterán

Ha a bolt/gyártó a jogszabálytól a fogyasztó javára eltér, tehát több, mint 1 év jótállást ad, akkor ugyan azok a feltételek vonatkoznak, mint az egy éven belül
Teves.

És teljesen ugyanazok a feltételek, amikor 1 éven belül romlik el, meg amikor 2 éven belül.
Teves. Peldakat mar olvashattal is, nem toltenem az idom tovabbi peldak elohozatalaval.

A jogszabály nem ismer ilyen, hogy ilyen jótállás meg olyan jótállás. Van a gyártói jótállás, meg a kellékszavatosság, csókolom.
Teves. A gyarto sajat feltetelei szerint onkent adott egy even tuli jotallas nem mas, mint egy ptk-s szerzodes egyik eleme. Nem mellesleg mivel nem jogszabaly altal eloirt jotallasrol, hanem onkent adottrol beszelunk, talan nem tul meglepo, hogy a jogszabaly nem ter ki az onkent vallalt gyartoi jotallasra, nem? :U

Én nem tudom mik ezek a Samsung hungbukok
A humbukok, az a gyartoi, onkent vallalt, a jogszabaly altal eloirtakon tul adott korlatozott jotallas feltetelei.

a Sonyinál a kiterjesztett gari 4. évében sem, ugyanúgy szó nélkül adták volna az új cserekészüléket, ill. adták vissza a pénzt,
A valosag ezzel szemben az, hogy a masfel eves Sony telefont ugyan kicsereltek, de a -gyarto altal es sajat feltetelei szerint adott- jotallasa egy masodperccel sem hosszabbodott meg, a visszakapott nullkilometeres, folias keszulek az eredeti keszulek megmaradt, fel ev gyartoi jotallasat kapta.

egyébként megtévesztés.
Erre celoztam a hulye boltokkal, amelyek 3 evesnek hirdetnek 1+2 garis termeket. Amig egyszer ordasan meg nem szivjak.

(#19170) rhenox


rhenox
újonc

Sziasztok!

Adott egy garanciális termék (MSI R9 270X 2GB HAWK), amit anno már egyszer cseréltek az iPon-nál, viszont a hiba továbbra is fenn állt, ezért garanciális időn belül, idén január 16.-án visszavittem.

Április 16.-án, közel 90 nap leteltével irtam nekik egy e-mailt, amire ezt a bs választ kaptam:

"A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte. 

A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben lehetséges a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.

A nehezen, vagy hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt."

Ennek majd 4 hónapja, azóta sem kaptam más értesítést a kártya állapotáról, a kártya pedig már bőven túl van a 180 napon is. :W

Közöljem velük, hogy kérem vissza a vételárat és levan a gond? Ha ragaszkodnak a garanciális ügyintézés végéhez és nem akarnak fizetni, akkor irány a fogyasztóvédelem?
Türelmes ember vagyok, de azért nálam is van egy határ! :DD
Köszi a helpet előre is! :R :R

(#19171) GZoli7 válasza rhenox (#19170) üzenetére


GZoli7
senior tag

Már régen meg kellett volna tenned.

(#19172) rhenox


rhenox
újonc

Megtettem.

Egy ugyan olyan kártyára akarják cserélni, csak (gondolom kártérítés gyanánt) egy 4Gb-s verziót adnának belőle. :C

Van lehetőségem ezt az opciót elutasítani, és a vételárat visszakövetelni (részben vagy egészben)? Időközben vettem egy GTX 1080-at, ugyhogy abszolút semmi szükségem már a régire, nekem ez semmilyen kárpótlást nem nyújt a több mint fél év távlatából! :W

Az meg, hogy ha nem írok nekik, legnagyobb higgadtsággal ülnek a dolgon még vagy fél évet csak a pont az i-re.

(#19173) chopin42 válasza rhenox (#19172) üzenetére


chopin42
őstag

Szerintem akkor se fogadj el ma már 270-et, ha 4 gigás, és nincs semmilyen kártyád.
Én tuti a vételár visszaköveteléséhez ragaszkodnék, ez a minimum, amennyi időt kotlottak rajta...

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19174) BaLee


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Egy 200+ ezres Bosch kávéfőzőnk (még nincs 1 éves) majd 2 hónapja r*had a szervizben. Kérdésem, hogy ugye ilyenkor a szervizben eltöltött idő hozzáadódik a garancia időtartamához? Ha igen ezt hogy igazolják?

[ Szerkesztve ]

(#19175) LuckyL válasza BaLee (#19174) üzenetére


LuckyL
őstag

ha magánszemélyként vetted és jótállás van rá, akkor meghosszabbodik
az átadás átvételi jegyzőkönyvekkel, szervíz munkalappal tudod majd igazolni, meddig volt a szervizben

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19176) BaLee válasza LuckyL (#19175) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Köszi! :R

(#19177) Barell


Barell
senior tag

Sziasztok. Adott egy soroksári MM ben vásárolt telefon. Pénteken este éppen 8 előtt vettem. A kérdésem az hogy szépen vissza csomagolva vissza vihetem e ma hogy el álljak a vásárlástól? Számíthatok e arra hogy vissza adják a pénzt vagy utalvány? Köszönöm a választ. :)

(#19178) Josi válasza Barell (#19177) üzenetére


Josi
aktív tag

Elállás csak internetes vásárlás esetén van.
A bolt hozzáállásán múlik visszaveszik-e.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#19179) TJLavin


TJLavin
tag

Sziasztok. Rendeltem múlt héten egy telefont pick pack pontra. Azonban problémák miatt nemtudom átvenni. Péntek este emailben ezt jeleztem. Értelem szerűen még nem jött válasz de szombat reggel jött a mail hogy oda ért a csomag a pontra. Fog ez nekem valamivel járni hogy ilyenkor mondtam vissza?

(#19180) bullseye válasza Barell (#19177) üzenetére


bullseye
addikt

Ha a három napos cserére gondolsz, az ilyen formában 10+ éve nem létezik. (Garanciális hiba esetén cserélniük kell, nem javíthatnak, ezt hívják sokan így, innen a keveredés.)
De MM-nél van némi esélyed, hogy így is visszaveszik, csak mert vevőmegtartó hozzáállás, de ez az ő döntésük, ahogy az is, hogy pénzt adnak vissza, vagy csak levásárlásra.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#19181) LuckyL válasza TJLavin (#19179) üzenetére


LuckyL
őstag

a kereskedőnek bosszantó, mert bukja a szállítási díjat, de neked nem fáj semmibe
legfeljebb elmormol egy ku..aanyádat és valljuk be jogosan :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19182) zsenzso


zsenzso
újonc

Sziasztok!

A vejemék 2016. nov. 3-án vettek egy ASUS /X540-es notebook-ot.

1./ 2017. márciusában elromlott a gép, a szervíz javítási papírján ez áll: "Alaplap, RAM és HDD board cserélve, HDD, RAM 3D-s terheléses teszt, Asus final teszt. ok.

2. / 2017. október: a gépet nem lehetett bekapcsolni, a szervíz szerint csak lemerült az akku.

3./ 2018. februárjában cserélni kellett az akkut, ez sajna már nem volt garancális. ( Ez 17.600.- Ft-ba fájt)

4./ 2018. július 12-én a gép megint megadta magát. 2 hét múlva a gépet a következővel adták vissza: "Cmos
reset, bios frissítve, teszt ok."

5. 2018. aug.5.: a gépet be sem lehet kapcsolni.

Ugyan a gép nem az enyém, ki vagyok akadva. Mit lehet még tenni? Milliószor javítgathatják, és annyi?

Először írkáltam, aztán olvastam: céges számlára vették a gépet.

[ Szerkesztve ]

(#19183) Attix82 válasza zsenzso (#19182) üzenetére


Attix82
őstag

Igen.

(#19184) zsenzso válasza Attix82 (#19183) üzenetére


zsenzso
újonc

Köszi. Ha magánszemélyként vette volna, akkor is szórakozhatnak akármeddig?

(#19185) Attix82 válasza zsenzso (#19184) üzenetére


Attix82
őstag

1 év után mindenképpen.

(#19186) zsenzso válasza Attix82 (#19185) üzenetére


zsenzso
újonc

Köszi. Pechjük van, Kiadtak érte egy csomó pénzt, és gyakorlatilag nincs gépük.

(#19187) LuckyL válasza zsenzso (#19186) üzenetére


LuckyL
őstag

jogilag ez van, perelni kell

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19188) D@niel


D@niel
addikt

sziasztok,
mi történik akkor ha telekomos garanciális telefon garancia papírján el fogynak a rublikák, mert túl sokszor volt hibás a telefon és ki lett cserélve?
meddig cserélik ugyanarra, van-e lehetőség más típust választani?

𝕧𝕒𝕡𝕖 bemutatók, kedvezmények: facebook.com/Dan1el1031

(#19189) Lackooo84 válasza D@niel (#19188) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha új telefont adnak akkor új garipapír is dukálna, mivel az már egy másik készülék.

The Truth is out there...

(#19190) asdf_ válasza Lackooo84 (#19189) üzenetére


asdf_
veterán

Kiveve, ha pl. a masodik evben cserelnek egy korlatozott garis keszuleket, ahol nem oszt nem szoroz, hogy csere tortent.

(#19191) Lackooo84 válasza asdf_ (#19190) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát ez is relatív, mert pl. a Huawei cserél a 2 év vége előtt is, és akár másik jobb készüléket is adnak új garival (mert már a régi típusból nincsen), pl. Honor 8 helyett Honor 9.

The Truth is out there...

(#19192) AXisBOLD


AXisBOLD
addikt

Sziasztok,

pontosabb fórumot nem találtam ezért sorry de itt teszem fel a kérdést.

Utasbiztosítás, légi közlekedés, sérülten szolgáltatták ki a bőröndömet.

Egyelőre részletezés nélkül, de harcolok a biztosítóval, természetesen nem akarnak fizetni.

Kihez lehet fordulni jogorvoslatért, fogyasztóvédelem?

thx

Aurea mediocritas

(#19193) asdf_ válasza AXisBOLD (#19192) üzenetére


asdf_
veterán

Asszem a legfontosabb, hogy atvetelnel a repteren mentel-e egybol reklamalni es van-e jegyzokonyved errol. Nem lenyegtelen szempont meg, hogy magyar vagy kulfoldi repteren tortent-e az eset, es hogy magyar biztositoval kotottel biztositast, vagy mondjuk a legitarsasag bundle-ban kinalt egyet, es a toktudjaki kulfoldi biztositonal van esetleg a biztositas.

(#19194) Lackooo84 válasza AXisBOLD (#19192) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Te írtál a homárra? :D

The Truth is out there...

(#19195) AXisBOLD válasza asdf_ (#19193) üzenetére


AXisBOLD
addikt

Szia,

igen egyből reklamáltam,
van jegyzőkönyv,
külföldi-külföldi reptér,
magyar éves biztosítás (több éve folyamatos).

(#19194) Lackooo84: nem tudom pontosan mire gondolsz, de nem írtam még máshova :) szerk: japp, Tékozló Homár.. nem, egyelőre.

[ Szerkesztve ]

Aurea mediocritas

(#19196) LuckyL válasza AXisBOLD (#19195) üzenetére


LuckyL
őstag

első körben nem ártana a kárt összehasonlítani azzal hogy mire vállalt felelősséget a biztosító
egyáltalán fedésben van a két dolog?
mi történt pontosan?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19197) szente


szente
addikt

Sziasztok!

Életemben először kell gariztatom. Van egy ilyen jegyzőkönyv amit ki kell töltenem:[link]
Nem teljesen egyértelmű számomra, hogy mi az amit nekem kell beleírnom, és mi az, amit a boltnak.
Tudnátok segíteni ebben? Nem szeretnék felesleges köröket futni a rosszul kitöltött papír miatt.
Itt vannak a kérdéses pontok:
Hiba bejelentésének időpontja
Az bejelentésnek számít, hogy kérdeztem a boltot, hogy hogyan működik a gariztatás náluk? :)

Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jog
Itt beírjam, hogy csere?

Kifogás rendezésének módja
Itt mit is kér pontosan? Vagy ezt már a szerviz tölti ki az utána lévőkkel együtt?

Illetve a garancia papír és a számla nem az én nevemen van, de gondolom a jegyzőkönyvben az én adataimat adja meg.
Egyébként kiscetlire ráírjam a telszámomat és az email címemet, vagy mehet a cím mezőbe?

Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#19198) BornToBePuli válasza szente (#19197) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Ezt inkább a kereskedőnek kellene kitöltenie. Illetve inkább vele egyeztess.

[ Szerkesztve ]

Read only felhasználó

(#19199) szente válasza BornToBePuli (#19198) üzenetére


szente
addikt

Hát, kérdeztem tőlük emailben, hogy hogyan működik a gariztatás és kb csak ezt a linket küldték el:
[link]

"Garanciális ügyintézéshez az alábbiak megléte feltétlen szükséges
- A termék és tartozékai hiánytalan megléte
- Lehetőleg a termék gyári csomagolása
- Számla másolata
- Garanciajegy másolata
- Jegyzőkönyv fogyasztói panaszról (hiánytalanul kitöltve)"

Bár ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy nekem kell kitöltenem. :)

(#19200) Lackooo84 válasza szente (#19199) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Első pont ok, na a második pont már nem ok, a csomagolás megléte nem kötelező. Számla VAGY garanciajegy (a termék beazonosítható legyen rajta az a lényeg), nem kötelező mindkettő, a jegyzőkönyvet meg ott nekik kell kitölteni amikkor leadod javításra, aláírod és egy példányt kell, hogy kapj belőle.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.