Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabo91
aktív tag
-
asdf_
veterán
válasz gabo91 #20051 üzenetére
Most nem azért a 8 fillérért, de ha ennyire fontos az ilyen sok év gari, akkor miért ilyen himihumi 8 rugóért évente átvizsgáljuk (= max kifújjuk a port belőle, mert ennyi az összes preventív, amit egy notebooknál el lehet követni, a maradék fedezi az esetleges javítások díját), plusz garit veszel, miért nem hp carepack-et a plusz időre, vagy fujitsut plusz garival, vagy mittudomén? (Igen, tudom, te még a hp gyári garin belül vagy, de akkoris)
De a hp-t még mindig felhívnám gyári számmal, hogy komolyan gondolják-e hogy másfél-két hónap egy gyári cooler cseréje. -
vendingo
veterán
Üdv
Van egy kis problémám.
Rendeltem extreme digitaltól egy fényképezőt, amihez ajándék nyomtató járt, de a csomagban csak a fényképező volt, a nyomtató nem.
Írtam üzenetet az ügyfélszolgálatnak, válasz nem jött. Hívtam őket, akkor hitegettek, hogy küldenek üzenetet, meg kivizsgálják az ügyet. Nem történt semmi, pár nap múlva megint hívom őket, ekkor kaptam egy ígéretet, hogy ezen a héten megkapom, meg jött egy email, hogy a csomagom összekészítés alatt van.
Természetesen nem kaptam meg a nyomtatót.
Ma megint telefonáltam... jött a halandzsa, amire visszakérdezve még az ügyfélszolgálatos se tudott válaszolni rendesen, csak kamillázott össze vissza. Azt hitte, hogy majd címeres marhaságokra nem fogok visszakérdezni. "Megfenyegettem" őket levélben, telefonon, hogy ügyvéd, békéltetőtestület, ha X időpontig nem kapom meg a nyomtatót.A termék kicsomagolásáról videofelvételem van, illetve egy eredeti fuvarlevelem, amin a küldemény súlya 0.5kg, ami éppen lefedi a fényképező és tartozékai súlyát, mert a nyomtató ~840g.
Nem látok esélyt rá, hogy megkapom a nyomtatót, szóval milyen lépéseket kellene tennem és hol?
Békéltetőtestülethez kellene fordulnom? Mi ennek a menete?
Online lehet intézni, vagy személyesen kellene?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
őstag
válasz vendingo #20054 üzenetére
a megyeileg iletékes békéltetőknek írj, fognak küldeni formanyomtatványt, azokat ki kell tölteni és leterheltségtől függően kiírják majd valamikor a békéltetői tárgyalást
ha ott sem lesz eredmény, akkor bíróságra kell majd mennedegy kérdés még: magánszemélyként vetted igaz, nem céges számlára?
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz vendingo #20056 üzenetére
ezzel a kérdéssel most megfogtál, de szerintem a tied
akkor hívd fel a tied szerint illetékest és megmondják biztosan
azért kérdeztem a magánszemélyt, mert cégnél nem jár el a békéletető, de akkor a te esetedben nincs gond[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Wolfskin
őstag
Sziasztok, a jogész topikból irányítottak id, felteszem itt is, webshoppal kapcsolatos kérdésem lenne:
Rendeltem 2db terméket, ami sok webshopban kifutó volt. a rufusz.hu-nál volt a legjobb árban, ezért ott vettem meg. Visszaigazolták, de másnap felhívtak, hogy csak az egyik van raktáron, a másikra várni kell, kiszállítsák-e addig. Mondtam igen. Aztán pár nap múlva ismét hívtak, hogy már az egyik sincs meg, bocsi, vegyek mást.
Közben persze a többi webshopból is eltűnt.Kérdés: köti-e bármiféle ajánlati kötöttség a webshopot, vagy simán elállhat a meghirdetett termék szállításától? Mondván: "Bocsi, nincs mégse. Ha ezért a vevőt anyagi kár éri, perelhető? Pl csak sokkal drágábban, vagy már egyáltalán nem tudja utána beszerezni a terméket.
Vagy esetleg lehet fogyasztóvédelemhez fordulni, van ilyen esetekben a fogyasztót védő bármiféle szervezet?
Köszi,
üdW''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
Wolfskin
őstag
válasz Attix82 #20059 üzenetére
Ezt jó ötlet, ezt fogom írni én is a NAV-nak: bocsi, adatbázis hiba lépett fel, rosszul számoltam ki a pénzem és elfogyott. Így sajnos nem tudok adót fizetni. Ez van.
Ha pl. egy áruházban rosszul van beárazva a termék, rossz ár van feltüntetve a polcon, kötelesek azon adni a terméket. Utána kicserélhetik az árcédulát. Tehát valamiféle ajánlati kötöttségnek kellene lennie...
Mert így én is elkezdhetek a neten előgyelgésben Bugattikat árulni féláron, aztán vagy lesz vagy nem lesz.''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
asdf_
veterán
válasz Wolfskin #20058 üzenetére
Gyakorlatilag olosleges foglalkozni vele, jogilag ugyan az ajanlat -nem automatikus!- visszaigazolasaval egy szerzodes jott letre koztetek, igy a masik fel teljesiteni koteles, azonban ha fogyvednel jelented be, akkor abbol neked semmi hasznod nem lesz (az esetleges buntetes osszege nem hozzad fut be, hanem az allamkasszaba) sajat -igazolhato!- karoddal kapcsolatosan pedig a birosagra mehetnel pereskedni, amit a megrendelt termek erteke imiatt kb. egeszen biztosan nem fogsz, korulbelul egy auto ara az a nagysagrend, ahol nekiall a pereskedesen gondolkodni az ember, mert ott kezd ertelme lenni.
-
zsotesz81
senior tag
Sziasztok
Adott egy htc 10 típusú telefon amit még 2016-ban vásároltam. Sajna tavaly az aksi elkezdte megadni magát, úgyhogy leadtam javításra. Mivel garancia már nincs a készülékre így fizetős lett volna a story.
Szóval 2018.11.09-én adtam le a készüléket, majd dec. 27-én hívtak először árajánlattal. 70 ezer forint lett volna a javítás, akkor azt mondtam, hogy kérem a cserét. Következő héten visszahívtak, hogy mivel a javítás
költsége elég közel van a telefon piaci árához, így be kéne fizetnem 60% előleget. Mondtam, semmi gond, meló után bementem az üzletbe ahol leadtam a telefont, majd láttam ,hogy a munkalapon nem említettek aksi cserét, így
mondtam , hogy ezt így nem kérem, mert randomra nem akarok kifizetni 70k-t. Nem is írtam alá semmilyen papírt, abban egyeztünk meg az eladóval , hogy írnak egy emailt a szervíznek, és megkérdezik, hogy pontosan
mit cserélnek. Viszont én otthon megnézegettem a telefonárakat, és nem érte volna meg sehogysem 70 ezret fizetni a javításért. Így másnap felhívtam a contactot, és mondtam, hogy nem kérem a készülék javítását.
Ő azt mondta, ok, akkor küldik vissza a telót. Nos pénteken kaptam egy sms-t , hogy mehetek átvenni a telefonom, viszont ezek a szerencsétlenek kicseréltek benne kb. mindent. Most ilyenkor mi van? Én mondtam,
hogy nem fizetem ki mert nem kértem a javítást. Ilyenkor mi van? Mik a lehetőségeim?
Lehet fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni? Mondjuk szerintem már az is abszurd, hogy 5 hónapja náluk van a telefon. -
vendingo
veterán
válasz zsotesz81 #20063 üzenetére
Van szerviz munkalapod, vagy valami, hogy mit miért adtál be?
Minden szóban történt, esetleg emailben, üzenetben?Próbáld meg kérni a beadott állapotra való visszaállítást. A kicserélt alkatrészek megvannak?
Olyan, hogy fogyasztóvédelem már gyakorlatilag nincsen. Békéltetőtestület lett helyette, ott tudsz bejelentést tenni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Attix82
addikt
válasz zsotesz81 #20063 üzenetére
Végülis a telefonos beszélgetés is szerződésnek minősül....amikor mondtad, hogy mehet a szerviz elkezdte javítani...az hogy nem raktál le előleget az más dolog, a szerviz úgyis ad egy papírt amin rajta lesz miket cseréltek.
A bolt csak továbbító, Ő nem fogja megállapítani mi a gond.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
70 ezret egy akkucseréért?? Aaaz igen... Azért egy fasza telefont veszek.
The Truth is out there...
-
zsotesz81
senior tag
válasz Attix82 #20065 üzenetére
Nem kezdték el a javítást az első telefon beszélgetés után. Amikor másodszor felhívtak, mondta a tag, hogy addig nem kedzik el a javítást amíg nincs előleg, mert nem akarnak úgy járni, hogy megcsinálják aztán meg az ügyfél meggondolja magát és nem veszi át a telefont.
Na mindegy majd meglátjuk mi lesz. -
Wolfskin
őstag
válasz Attix82 #20061 üzenetére
pont ezt írtam le. míg vártam a szállításra, eltelt egy hét. közben mindenütt kifutott... addig kb 8 shopot dobott fel az árukereső, mára egyet sem. kiakciózták mindenütt. tehát ha nem ilyen kamu cégnél rendelem meg, akkor meg tudtam volna venni máshol. most már nem tudom.
am valszeg írok a fogyasztóvédelemnek, már csak azért is, hogy szelektálódjanak ki az ilyen lufi cégek.
''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
Attix82
addikt
válasz Wolfskin #20069 üzenetére
Hidd el sehol se volt, nagyker adatbázisába benne volt és a többi webshop is onnan vette az információt. A bolt megrendelte a nagykertől és a nagyker jó pár nap után szólt, hogy sajna nincs. Aztán levették a listából ami azt eredményezte, hogy a 8 másik webshopból is eltűnt mint választék.
Inkább a vevő nem tudja mi is van a háttérbe, egy eladó miért szopatna be? Ő csak örülne ha meg tudnád venne, gondolkozzál már.
[ Szerkesztve ]
-
Wolfskin
őstag
válasz Attix82 #20071 üzenetére
igen, gondolkoztam. én arra jutottam, hogy ez egy inkorrekt üzleti magatartás. nagyon olcsó, akár nemlétező termékkel becsalogatni a vásárlót, majd rásózni valami mást. nekem is felajánlották telefonban, hogy vegyek mást helyett. talán megszokták, hogy a vevők nagy része a vásárlás öröméért vásárol: "hogy, nincs már robogó? persze, jó lesz a varrógép is helyette, akkor küldjék azt"
ezt támasztja alá az is, hogy a termékből az egyik "saját raktárból lett" volna. mikor felhívtak, mondták is, hogy a másikat rendelni kell, az eltart 1-2 hétig, addig küldjék-e a meglévőt, és a kábelt amit még rendeltem. majd 2 nap múlva jött az újabb telefon: fú, bocsi, az eddig meglévő, saját raktárból származó sincs már meg... de vegyen helyette mást.
vagy ennyire amatőrök, hogy még egy készletnyilvántartó programjuk sincs, vagy nem tudják kezelni, vagy megtetszett valakinek cégen belül, hogy, hú, van ilyenünk? és ennyire olcsó? ezt ne adjuk már oda, nekem is kell, vagy ahogy az előbb említettem, ez egy értékesítési stratégia: kamu termékkel becsalogatjuk a vevőt, aztán ha már megvan a kontakt, rásózunk valami mást.melyik a legvonzóbb alternatíva? melyik miatt érdemes az ilyen "boltokat" hagyni üzemelni?
egyébként egyet még találtam a termékből egy másik oldalon, igaz 2000 Ft-al drágábban. viszont ott nem is engedett 2-t rendelni, sőt, ahogy az egyet kirendeltem az oldal kifutott termékre váltott. bízom benne, hogy notebookspecialista.hu nem egy ilyen kamu oldal, mint a rufusz.hu
[ Szerkesztve ]
''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
asdf_
veterán
válasz Wolfskin #20072 üzenetére
Egyreszt tenyelg van olyan, hogy egy nagyker (vagy nagykerek) termektorzse es keszletinformacioja van kicsatornazva egy kisker webshopjaba, es aki regota uzi az ipart, mar megismerkedett mar az idevago szakszoval: keszletelteres. Amikor en utolso darab cuccert megyek nagykerbe, mindig ugy szamolok, hogy vagy szaz ev, mire elokerul, vagy meg sem lesz, vagy siman ideadjak, de az elso kettot nem szabad kihagyni az egyenletbol. A sajat keszleten levo termeket viszont lehet, hogy elfelejtettek befoglalni a nevedre (vagy az sem volt sajat keszleten, csak azt mondtak, aztan amikor erte mentek, akkor derult ki, hogy nincs).
De a lenyeg az, hogy te egyetlen tapasztalatbol eldontotted (egy amugy 20+ eve szamtechben utazo cegrol), hogy a Rufusz az egy atveros ceg, amely kvazi szandekosan megteveszti a vevoit, igy pontot is rakok a mondandom vegere, mert prekoncepciokkal alljon le vitatkozni akinek het anyja van. -
petij
tag
Sziasztok!
Következő a problémám:
xiaomi redmi 5 plus telefon kijelzőjén megjelent egy sárga folt a bal felső sarokban.
Elvittem a wayteq szervízbe, ahol nem fogadták el garanciális javításra, mivel az érintő alján van egy repedés egy korábbi sérülésből.
Helyesen járt el a szervizes, hogy nem javítják meg a telefont garanciálisan? -
őstag
ez a bevett eljárás sajnos
elvileg ha a sérülés nem függ össze a hibával akkor javítani kellene, (az 1 éves jótálláson belül-1 éven túl ez általában kizáró ok) de egy fizikailag sérült telefonnál simán elfogadható hogy összefügg a dolog (legalábbis meg lehet magyarázni)
ha az 1 éves jótálláson belül vagy, akkor esetleg megpróbálhatsz más szervíztől szakvéleményt kérni, kérdés hogy megéri e neked az idő és a költségcryptot minden termékemért elfogadom
-
petij
tag
válasz #77646080 #20077 üzenetére
Szerintem azért ez nem egyértelmű eset. Inkább arról van szó, hogy próbálják megúszni a garanciális javítást, ha lehet. Aki kicsit is ért hozzá és gondolom a szervizes igen, az tudja, hogy a sárga elszíneződést az lcd és az érintő közötti ragasztó hőre elváltozása okozza. Betört kijelzőt én se vinnék oda, hogy haver cseréld már ki garanciában .
-
#77646080
törölt tag
Sajnos, a jótállás érvényesítésének szempontjából teljesen mindegy, hogy betört vagy repedt a megjelenítő. Kizáró ok és ez minden jótállás esetére igaz. Egyedül a készülék extra biztosítása jelent enyhébb kárt ilyenkor (mert önrész ott is van, de sokkal kevésbé "fáj" egy jelentős javítási tétel).
-
tomgabor
senior tag
Szeretnék venni egy Pioneer fejhallgatót, a probléma az hogy a pántnál a műanyag (ahol vannak a csavarok) kb fél év után eltörik. Garanciában ezt kötelesek kicserélni?
-
ruti
Közösségépítő
sziasztok, tapasztalatokat szeretnék kérni Tőletek:
egy 20.000 Ft körüli termékre vonatkozó garanciális hibabejelentésemet a kereskedőn keresztül a márkaszervíz elutasította. Békéltető Testületet fontolgatok, kérdéseim:
-a békéltető tárgyalás kötelező eleme a dolognak, vagy anélkül is születhet megegyezés?
-vagy a gyakorlatban a Békéltető lelevelezi a partnerrel, és jobb belátásra bírja?
-a békéltető tárgyalásra nem megy el a Partner, mi következik? (Polgári per?)
-milyen költsége van a békéltetői eljárásnak a Fogyasztóra nézve?
mindezeket a viszonylag alacsony termék érték miatt kérdezem, érdemes-e beleállni...
köszi, üdv.Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
MaxxDamage
félisten
válasz redband #20087 üzenetére
Semmi dolgod nincs, ha fizetni kellene ott a kezedben a doku amivel védve vagy, így semmire sem kötelezhetnek. Az meg a rendszer hibája, hogy amíg ez nem rendezett (rendszeren belül) addig nem adhatsz le új megrendelést. T az ilyen, ezt tudomásul kell venni. (sajnos)
Olvasd el az ÁSZF-t és értelmezd, ha jogosult vagy bármire, (kedvezmény, jóváírás, stb.. akkor élj a lehetőséggel és kezdeményezd) nekem is volt velük egy számhordozásos történetem, ami 2+ hónapig tartott, aztán a végén a net nem volt elérhető és azon ment a dolog és arra semmit nem kaptam, mert eszköz problémára hivatkoztak (pedig voltam a T-Pontba is és több mint 1 órát náluk volt a telefon és nem jutottak vele semmire, stb... lehet azt fellebbezem (erre hivatkozva) lényegében kaptam 12k+ jóváírást és 10+GB netet (lejárati ideje nincs) és ezzel elégedett is vagyok, de 1+ hónapig nem volt netem, na ezzel nem vagyok elégedett, meg 72 órán belül nem sikerült "javítani" a hibát, nem volt rá megoldás.◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
válasz redband #20087 üzenetére
Ha van az atvetelrol papirod -nyilvan van-, es az atveteltol szamitott 14 napon belul alltal el akkor vedve van a segged. Az elallasrol valo tudomasszerzestol (tehat nem atadastol!) szamitott 14 napon belul kell visszakapnod a penzt a jog szerint.
Jarasi anyamkinyjahoz lehet fordulni, hogy jogsertes tortent, ok max megbuntetik oket, de te abbol penzt nem latsz, es az ugyed hamarabb nem intezodik el (mert mire nekilatnak, te mar visszakaptad a penzt).A szamlaval kapcsolatban viszont erdemes telefonon eszrevetelt tenni, hogy elallas miatt alaptalan es ezt rogzitsek, ugyanis a befizetesi hatarido elott 8 nap utan reszedrol a szamla tartalma elfogadottnak tekintendo reklamacio hijan.
-
MaxxDamage
félisten
Tudtommal 0Ft amibe van neki, csak az a gondja, hogy ameddig a rendszerbe van a "rendelése" addig nem tud új rendelést leadni. Tehát ez a probléma sem igazán a topikba tartozik.
Türelem, türelem és majd lezárul. Másik rendelést/törlesztő fizetést tekintve még jobban is jön ki, mert idővel talán még kedvezőbb lehet a havi törlesztő is (ár csökkenés által pl.)
Meg ha elérhető vagy kapható lesz az eszköz persze...◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
#77646080
törölt tag
válasz MaxxDamage #20090 üzenetére
...no meg az is gond, hogy a szolgáltató automatikusan kiállította neki az első számlát. Ezt nem kell(ene) befizetnie, HA és amenyiben van erre irányuló, rögzített panasza, az ugyanis halasztó hatályú (a kivizsgálás idejére, utána vagy fizetendő lesz vagy pedig eltörlik). Az ő esetében értelemszerűen nem lesz fizetendő, hiszen elállt a szerződésről.
[ Szerkesztve ]
-
bugizozi
őstag
Sziasztok!
Hogyan működik az Aldi-ban a garancia? A pénztárhoz kell menni a blokkal és a termékkel?
Köszönöm a segítséget!
VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!
-
MaxxDamage
félisten
válasz bugizozi #20092 üzenetére
Szia!
Igen, de elvileg fognak küldeni egy levelet, amivel be fogsz tudni menni az üzletbe és a levelet bemutatva kapod vissza a pénztártól a kp.-t (de mindenképp menj be, mert minden eset más)
Családba óra lett véve, 3 év gari volt rá, "bevették" és adtak egy bizonylatot, majd mondták, hogy levélben küldik a dokut, amivel a kp.-t vissza kapjuk. (valahogy így volt, nem tegnap volt)Lényeg, hogy korrektül vissza is adták az akkori vétel árát (amiért lett vásárolva)
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
albinolynx
őstag
Garanciális ügyintézésem van ipon-nál:
RMA#______
Tisztelt Ügyfelünk!
A ___ nálunk is hibásnak bizonyult.
Továbbítottuk a beszállítójának, jelenleg a válaszukra illetve a termék visszaérkezésére várunk. Egyéb információ jelenleg nem áll rendelkezésünkre.
Amint kapunk érdemi információt, értesíteni fogjuk Önt.15 nap várakozás után ezzel szúrták ki a szemem. Utána még kérdeztem, hogy mi a gyakorlat, mire kell számítanom. Nem válaszoltak azóta sem...
A problémám, hogy munkagép esett ki a sorból és fontos lenne. Nem ragaszkodom a termékhez, ha visszaadták volna a pénzem - már másikkal vígan robogna tovább.Mit tehetek, illetve mire számítsak? (70k tételről van szó)
Ingyen sajt nincsen, csak az egérfogóban.
-
hódmaci
senior tag
válasz albinolynx #20094 üzenetére
Na ez az igazi semmit mondó válasz. Mondjuk te is írhattál volna több részletet (Kérdezés előtt feltétlenül olvasd el a jobb oldalt lévő téma tudnivalókat! -------->)
Az fontos, hogy 1 éven belül legyél szerintem.Írd meg, hogy: "elállok a készülék javításától és áttérek a készülék cseréjére."
Esetleg hozzáteheted, hogy mivel meghaladja a 15 napot a készülék javítása ez neked jelentős érdeksérelmet okoz, ezért kéred a cserét.
A végére meg biggyeszd oda: https://www.bekeltetes.hu/[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
albinolynx
őstag
XFX vga kártyáról van szó (CAD-es munkára használom, nem játék). Netes vásárlás volt, ipon, pár hónapja (úgy emlékszem 2019. január). Az ára a már írt 70k. Cégnévre vásárolt. Működés közben egyik pillanatról a másikra megszűnt a kimeneti jel (ventilátorok forogtak, státusz led nem jelzett hibát). 2019.02.27-én jeleztem a hibát az ipon felé. 2019.03.04-én visszaigazoltak, hogy beérkezett hozzájuk. Új, bontatlan terméket vásároltam és kaptam. Garanciális időn belül vagyunk természetesen.
15 napon túli ügyintézésről van szó. A hibajelenség náluk is jelentkezett.Ezek ismeretében mi lenne a megfelelő lépés? Lemondanék a kártyáról és szeretném visszakapni a pénzem. Mivel érdemi munkát kellene végeznem a géppel.
Ingyen sajt nincsen, csak az egérfogóban.
-
GZoli7
senior tag
válasz albinolynx #20098 üzenetére
Céges vásárlás esetén csak a bírósághoz fordulhatsz.
Ettől függetlenül hivatalos/ajánlott levélben jelezheted feléjük az igényedet a cserére/pénz visszafizetésre.
Megírhatod, hogy amennyiben bírósághoz fordulsz, a kárt/elmaradt hasznot is kérni fogod. Persze, ha bizonyítani is tudod. Sajnos a 15 napos határidőre is "csak" törekedni kell. Azért mondjuk a 30 nap már ok az elállásra. -
asdf_
veterán
válasz albinolynx #20098 üzenetére
Sajnos a jogszabaly nem azt irja elo, hogy 15 napon belul meg kell oldani a garis problemat, hanem hogy torekedni kell a 15 napon beluli megoldasra.
(es nem leszek nepszeru, de ha tenylegesen munka folyik az eszkozzel, akkor tessek olyan lenni, mint egy normalis epitkezos melos, ha elromlik a vesogepe, akkor eloveszi a masik vesogepet, vagy vesz egyet izibe'. Ha harom het alatt nem keresel 70 ezret a munkaval, akkor nem dolgozol vele, csak hobbystakent negyedallasban mokolgatsz valamit, ekkor igyjaras, ha tenylegesen dolgozol, akkor meg az elso nap uj kartya megvesz es bepattint, dolgozol tovabb, a garizottat meg elrakod tartalekba, vagy eladod hasznaltan es akkor nem 70-et buksz, hanem mondjuk a felet).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest