Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19651) mályva


mályva
aktív tag

Sziasztok.

Alzán van egy olyan opció hogy 14 napon belül indoklás nélkül vissza lehet küldeni a terméket..
A kérdésem az lenne hogy személyesen is be lehet vinni 14 napon belül? Simán bevinni?

Azonnal vissza kapom a pénzt ? vagy ez hogyan zajlik?

Megbízhatóságom: 208 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა

(#19652) MaxxDamage válasza Attix82 (#19649) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Van erre valami jó formanyomtatvány? (ami hivatalos / neten elérhető, letölthető) :R
Elvileg, van egy számla (ami nem az én nevemre és címemre szól) az alapján csak a név, cím, ir.szám ami szerint kell írni egy adásvételit (ja és a termék neve, SN száma) amúgy a gari jegyen nincs senki megjelölve, csak a termék neve / SN száma található (tehát gari az nem névre szól konkrétan, de a számla igen) tehát kp. vissza esetén az a számla szerinti felet illeti (vagy adásvételi, átruházási doku esetén az említett személyt)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19653) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ingóságra nem feltétlenül szűkséges (szóbeli is elegendő) "Adásvételi Szerződés I. fejezet"

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19654) asdf_ válasza Attix82 (#19649) üzenetére


asdf_
veterán

Felreertes van.

Egy szoval nem vitatom, hogy jogilag a bolt azzal all szerzodesben, aki a szamlan szerepel, es hogy jogilag az a termek tulajdonosa, akinek a neve a szamlan szerepel, vagy aki errol adasveteli szerzodest mutat. Azt sem, hogy minden ilyen hasznaltcikkes vasarlasnal adasveteli szerzodest kellene irni*. De sokmindent kene, aztan megsem ugy csinaljuk. Ha az asszony kocsijaval furikazol, papirost kene tudj mutatni, hogy te ezt az o engedelyevel teszed, kulonben -plane ha nem egy helyre vagytok bejelentve- felmerul, hogy esetleg loptad, kulfoldon plane kellemetlen pillanatokat -esetleg orakat- tudsz szerezni enelkul magadnak. Ha tehetos haverod a menyasszonytancnal beledob 200 ezret a kocsogbe, neked azutan illeteket kene fizetned. Ha egyedul mesz kulfoldre a gyerekkel, az anyjatol papir kene nalad legyen, hogy ezt az o tudtaval teszed -tehat nem epp kulfoldre lopod a gyereket-, ennek minimum angolra, de celszeruen a fogado orszag nyelvere le kellene lennie fordittatva, es az sem haszontalan, ha ezt a papirt kozjegyzonel csinaltatok meg. Aztan ezeket -es ide hosszu listat tudnank irni- mind nem csinalja senki...

Amit en mondok:
Engem totalisan nem erdekel, hogy papiron kie a termek. Azert nem, mert ha A tulajdona a termek, de B jon be vele gariztatni szamlaval egyutt, akkor mar nincs A "fennhatosaga alatt" a termek. Mar nincs nala, tehat azzal, hogy akar legarizom, akar, ha ugy alakul, visszaadom a vasarlas osszeget, ot semmilyen kar ezzel nem tudja erni, hiszen az a kiindulasi allapot, hogy mar nem volt a termek birtokaban, amikor a garis ugyintezes elkezdodott. Emiatt nekem teljesen folosleges azzal foglalkoznom, hogy csekkoljam, annak garizok-e akinek eladtam (sot, kifejezetten ellenerdekelt vagyok ebben, hiszen igy en leszek majd a kocsog boltos, aki csak a vevonek garizik, meg a jogszabalyokon lovagol meg stb.) Nem mellesleg egy kettanus adasveteli szerzodest kb. barmikor csinal barki, az azt atvevo kb. ezermilliard szazalek, hogy nem megy hatra az irattarba elokeresni az eredeti szamla masodpeldanyat es osszehasonlitani azon a vevo alairasat a meghatalmazason levoevel, sem ugyanezt penzvisszanal a penztar kifizetesi bizonylaton szereplo alairassal. Tehat en csak azt mondom, hogy boltoskent ezen rugozni, hogy annak garizok-e aki megvette/a jogos tulajdonos, totalisan logikatlan es ertelmetlen. Pontosan emiatt nem is foglalkozom vele es nem is kene senkinek.

* tortenet az adasveteli szerzodesrol: fentiek utan megelepo lehet, de nekem teljesen alap, hogy hasznalt cumo vasarlasnal adasvetelit iratnek. Nemreg vettem volna egy objektivet, meg garis is volt, tehat ott nem csak a tulajdonjog tisztazasa vegett volt celszeru -100e Ft-os termekrol beszelunk-, hanem meg ahhoz is kellene, hogy fogyasztoi jogaimat esetleges jogvita eseten ervenyesithessem (tehat ha valami szerintem garis, a bolt szerint nem, akkor hiaba van szamlamasolatom, szamlam, garjegyem, kezemben a termek, kenhetem a hajamra, nem indithatok fogyved eljarast, nem mehetek bekeltetokhoz stb. tehat igenis, tessek megirni azt a kurva adasveteli szerzodest minden esetben. Jelentkeztem az eladonal, tisztazzuk a tisztaznivalokat a termekkel kapcsolatban, jeleztem, hogy gondot okozna-e neki, hogy adasvetelit szeretnek rola (fentiek mellett utasbiztositast sem tudok kotni arra, ami papiron nem az enyem, ez volt a harmadik indok, amiert szerzodest akartam). Elado mondja, oke, semmi gond. Egyeztetjuk a napokat, hogy kinek mikor jo, mikor nem, hol zajlana az atvetel. Kb. megegyeztunk egy napban es helyszinben, elotte elkuldtem neki az adasvetelit, amibe csak a lakcime kellett volna meg a ket tanuja alulra. X ora mulva visszair, hogy bocsi, a termek mar elkelt. Hirtelen lett a nagy semmibol, minden elozmeny nelkul egy vevoje, aki nalam korabban jelentkezett a termekert. Mikozben velem napot es helyszint egyeztett, es kb. annyi volt a kerdes, hogy kedd vagy szerda. Nyilvan eltolta egy utanam jelentkezonek, akivel nem kell szarakodni semmit, pacsi, pacsi, penz a zsebbe es kesz. Na igy akarjon az ember adasveteli szerzodessel hasznalt termeket vasarolni ... :/

[ Szerkesztve ]

(#19655) MaxxDamage válasza asdf_ (#19654) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Digitális formában nincs a boltnak aláírása, szem.ig.szam, stb..a birtokában. Ilyenkor mi a helyzet? Aki beviszi (teljes pompában) vagy elküldi, és minden eredeti dokut bemutat (mailbe is csatol a boltnak, eredeti dokukat küldve, amit az eredeti vevő kapott), az jogosult a beadásra, ügyintézésre

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19656) chopin42 válasza MaxxDamage (#19655) üzenetére


chopin42
őstag

Ez érdekel engem is, ha megszűnt a cég, ami a számlán szerepel, és én beviszem a cumót, akkor nekem is intézkedniük kéne, nem? Alzás ügyintéző legalábbis telefonban ezt mondta, illetve elküldte az eredeti számlát is.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#19657) MaxxDamage válasza chopin42 (#19656) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Elvileg igen! Különben a számlát nem küldte volna le neked.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19658) Attix82 válasza MaxxDamage (#19653) üzenetére


Attix82
őstag

Csak nem tudod bizonyítani, hogy a tied....a szó elszáll az írás megmarad. És igen nem neked megy a pénz ha gixer van a termékkel.

(#19654) asdf_

Hát ha nálad a számla az kb olyan mint amikor a spanod meg kér , hogy nem érek rá légyszi dobd be ezt a terméket ebbe az üzletbe. Nem igazán jelenti azt, hogy a tied a termék, ha nálad vannak a termékek papírjai.

Tudom problémás lehet a fiatalok körébe ez az adásvételi, de talán megvédheted magad a jövőbe a férre értéseknél.....

[ Szerkesztve ]

(#19659) asdf_ válasza Attix82 (#19658) üzenetére


asdf_
veterán

Nem igazán jelenti azt, hogy a tied a termék, ha nálad vannak a termékek papírjai.

Nem, de a szervizes szempontjából érdektelen és főleg eszméletlenül logikátlan a termék tulajdonjogát vizsgálni, mert mint mondottam, ha nem a tulaj hozza be, akkor az a kiindulasi állapot, hogy már nem a tulajnál van. Ha esetleg jogtalanul, akkor a kár már érte a jogos tulajt, az, hogy a jogtalan birtokos legariztatja a cuccot, ezen az égvilágon semmit nem változtat, további kár a jogos tulajt nem éri, ezért nem értem, miért kéne kizárólag a tulajnak garizni és mindenki mást pedig elhajtani a vérbe.

Nem mellesleg, ha a haverom nem ér rá, és megkér, hogy dobjam be garizni, akkor ha arra van bizodalma, hogy a hibás terméket nekem odaadja, akkor ez nálam azt jelenti, hogy automatikusan megvan az a bizodalma is, hogy azt át is vehetem. Másképp erős logikai bukfencbe csöppenünk.

(#19660) Attix82 válasza asdf_ (#19659) üzenetére


Attix82
őstag

Beadással nincs is gond, a kiadásnál lehet. Egyértelmű ha nincs meghatalmazás, hogy odaadhatom neki, akkor miért is adnám annak aki bevitte....lehet az átvétel előtti napon össze vertétek egymást és már nincs meg az a jó viszony :D.....

Miért is kockáztatna a bolt? Vigyen meghatalmazást, hogy átveheti ....nincs ebbe semmi bonyolult. Odaadja a bolt Kis Pistának aztán ,hogy kibasszanak a bolttal vagy tudta nélkül lett átadva megjelenik a tulaj és kéri a garis cuccot...a Bolt csak pislog, hogy hát azt már odaadták Pistának.

Aztán jöhetnek a problémák, és ki a hunyó hát a bolt mert odaadta Pistának.....aki nem is volt felhatalmazva, hogy átveheti.

Nah mindegy szerintem mindenki érti, papír az papír és a bíró nem a szavaknak hisz.

[ Szerkesztve ]

(#19661) asdf_ válasza Attix82 (#19660) üzenetére


asdf_
veterán

Nah mindegy szerintem mindenki érti, papír az papír és a bíró nem a szavaknak hisz.

Ezert keszul ketszer ket peldany a munkalapbol, egyszer ketto amikor atveszi az ember (egy sajat, egy ugyfel), amikor a javitottert visszajon akkor azt a munkalap elleneben adod ki (tehat az ugyfel peldanya visszakerul hozzad), majd az elkeszult javitas adatait tartalmazo munkalapbol is nyomtatodik ketto, egy sajat, eggyel meg elviszi az ugyfel a termeket. ASZF resze, hogy javitott/cserelt termeket munkalap elleneben adsz ki (barki is mutassa azt be), igy amikor Gezuka vasarlo erdeklodik, hogy miert van Pistanal az o termeke, akkor egyreszt azert, mert odaadtad neki b+, masreszt itt az atvetelkor keletkezett munkalap mindket peldanya, ebbol az egyik a leado alairasaval (=az atvetelkor kiadott munkalap elleneben lett kiadva) innentol kezdve a bolt segge vedve van.
Es most nem azert, de en meg eletemben nem talalkoztam olyannal, hogy amikor viszi az ember a munkalapot atvenni a termeket, akkor a munkalapon kivul barmit is ellenoriztek volna (minek ugye?). Egyedul nagyker altal uzemeltetett markaszervizben lattam olyat, hogy ceg nevere leadott termeket csak pecsettel lehet atvenni, maganszemelyest mindenhol odaadjak annak, aki villantja az atveteli lapot (es -fentiek alapjan gondolom nem tul meglepo, hogy- nem ertem, miert is ne tennek).

[ Szerkesztve ]

(#19662) Def26


Def26
félisten

Üdv.

Belinkelem ide is, hátha tudtok rá választ. [link]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#19663) bullseye válasza mályva (#19651) üzenetére


bullseye
addikt

Ha neten rendelted, és nem olyasmi, amire nem vonatkozik az elállási jog (higéniai eszközök, szolgáltatás, stb), akkor igen, jelzed hogy elállsz, majd postázás helyett beviszed.

De a fizetésre akkor is van 14 napjuk nekik is, és nagy eséllyel, úgy fogják visszaadni, ahogy te fizettél, tehát pl. ha utaltál, akkor visszautalják a pénzt. Ha neten redelted, de boltban vetted át kp-ért, akkor van némi esélyed, hogy egyből fizetik (miután azért megnézték rendben van-e a készülék), de nem kötelező.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#19664) blaca83


blaca83
őstag

Sziasztok!

Egy webshop garanciális eljárásával kapcsolatban szeretném megtudni, hogy milyen jogorvoslati vagy egyéb lehetőségem lenne, mert nem vagyok elégedett.

A történet a következő:
2015-ben vásároltam egy Asus 980 TI kártyát ami még a 3 éves garanciális időn belül idén nyáron megadta magát. Az ügyintézés megkezdésekor megkérdezték és fel is vitték a szervizlapra, hogy a terméket nem szeretném javítva visszakapni, ha a gyártó // beszállító részéről van rá mód akkor cserélném inkább másik szériára.
Ezt követően leadtam a kártyát és legalább 6 hetet ültek a dolgon, majd egyszer jött az email értesítő, hogy mehetek a kártyáért.!!! (JAVÍTVA)

Egyik ismerősöm ment el a kártyáért, mert nem voltam Pesten.
Úgy adták csak oda neki a boltban, hogy mielőtt bármit megnézhetett volna alá kellett írnia egy papírt, hogy OEM doboz nélküli termékként sérülésmentesen átvette a VGA-t. Állításuk szerint a gyártó nem javította, hanem egy teljesen új szériaszámú Asus 980TI Strixet küldött cserében és a garancia is újraindult.

A fiatalember elhozta a videókarit és mivel nekem volt már másik kártyám abban maradtunk, hogy nyugodtan használja amíg kell neki és ha úgy alakul akkor később egy bizonyos összegért átveszi majd tőlem.
Innen kezdett el igazán bosszantani a dolog, mert a srác hazavitte és amikor be akarta rakni a gépébe akkor derült ki, hogy a kártyát valami behatás érte, mert nem a feltámasztási pontja a fül része van meggörbülve, hanem jóval beljebb az egész fémlap meg volt kicsit csavarodva és ezáltal gyakorlatilag nem lehetett a gép hátuljához rögzíteni. :W

Ekkor kicsit felhúztam magam és telefonon is beszéltem a bolttal és váltottunk pár emailt is. Természetesen kapásból azzal védekeztek, hogy "keletkezhetett akár szállítás közben is"
Mivel Ők OEM-ként adták ki, de a srác vitt magával egy szivaccsal bélelt dobozt és abban vitte hazáig KOCSIVAL!!! (természetesen ott az orruk előtt bele is rakta a boltban)

Sajnos hibát követtem el szerintem, mert itt még nem fordultam a fogyasztóvédelemhez és kiegyeztem azzal a megoldással, hogy Ők továbbítják a panaszt a gyártó felé. Megnézték Ők is és én is a VGA-t és gyakorlatilag tényleg csak a fém keretén a felfogató részen kellett volna kicsit hajlítani és be lehetett volna szerelni. DE ezt nem tudtam elfogadni, hogy egy gyártótól visszakapott termék esetén azzal kell kezdeni az üzembe helyezést, hogy elkezdjük hajlítgatni a kártyát, hogy egyáltalán a gépbe be lehessen rakni? (nem hinném) :(

Pár napra rá az ismerősöm email címére ment is az üzenet, hogy "TESZT OK" teljesen hibátlan a kártya és lehet menni érte.
Ergo, véleményem szerint a megbeszéltekhez képest tutira nem jelezték a gyártónak a panaszt és a hibát sem. Nagy valószínűséggel a felfogatást visszaállították és tesztpadon megnézték a teljesítményét, hogy minden rendben van-e.
Az ismerősöm ment érte, külsőleg SEMMI nem látszott a VGA-n, tehát az rendben volt és egy tesztet is mellékeltek a lefuttatott tesztekről és paramétereiről ami szintén OK-volt.
(Hozzáteszem, hogy "teljesen véletlenül és hirtelen" előkerült már így a második nekifutásra az OEM terméknek a full doboza és az összes tartozéka is.) :)

2018. 07 hónap végén visszakerült hozzám a bolttól a 980TI Strix és betettem a kisebbik gépembe. 2018.11.04-én bekapcsoltam és a vetik pörögtek, de nem adott képet.!
2018.11.05-én bevittem a boltba és mondtam, hogy nem jó nem akarok Asus-t és több 980 TI-t sem...!

Ma november 23-án kaptam email értesítőt, hogy:
"A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül küldjük Önnek."
Na részemről ez kizárva, mert nem kívánok tovább a bolttal sem foglalkozni és egyáltalán az Asus termékkel és főleg a 980 TI szériával sem.

Kérném a segítségeteket, hogy milyen módon tudnék a számomra leginkább kedvezően kijönni a dologból?
Hányszor kell elfogadjam egyáltalán a javítást és mik a lehetőségeim?
Az lenne a legjobb, ha ennyi macera után az eredeti vételárat visszakaphatnám és valahol máshol levásárolnám, mert ezeknél egy fillért sem fogok hagyni az elkövetkező jó pár évben.

Köszi előre is!!! :R :R :R

A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.

(#19665) LuckyL válasza blaca83 (#19664) üzenetére


LuckyL
őstag

sajnos az 1 éves kötelező jótállás ha letelt, bármit el kell fogadnod, amit ad a bolt, az ő feltételeik szerint történik a javítás/csere
ha 10x javítják akkor azt, ha másik használt kártyát kapsz helyette, azt is

persze azt nem ártana tudni mik az ő feltételeik, ha esetleg a honlapjukon fentvan, azt lenne érdemes tanulmányozni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19666) blaca83 válasza LuckyL (#19665) üzenetére


blaca83
őstag

Szia!

A 3 éves garancia lejárt volna most az év végén,de a csere miatt újra indult a 3 év idén nyáron.
Közben a széria is kifutott és nem gyártják. :N

Lehet, hogy én emlékszem rosszul de valami olyasmi rémlik, hogy ha valami többedszer hibásodik meg akkor bizonyos alkalom után már nem vagyok köteles ugyan azt a "sz@rt" elfogadni..! :B :F :U

[ Szerkesztve ]

A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.

(#19667) LuckyL válasza blaca83 (#19666) üzenetére


LuckyL
őstag

elnézést, lehet hogy én értek rosszul valamit, de miért indult volna újra a 3 év?
csak az 1 éves jótállás keretében van ilyen kötelező szabály

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19668) blaca83 válasza LuckyL (#19667) üzenetére


blaca83
őstag

Ezt a boltban mondta a srác aki kiadta a kártyát, hogy mivel nem javítva lett, hanem egy másik szériájú Asus 980 TI Strix-et küldött helyette a gyártó, a 3 év garanciája újraindult....!

Igazából a lényeg az lenne, hogy ezt nem szeretném tovább játszani velük és ezt a kártyát nem fogom átvenni akármit is csináltak már vele. :N

[ Szerkesztve ]

A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.

(#19669) LuckyL válasza blaca83 (#19668) üzenetére


LuckyL
őstag

rendben, sok sikert!
próbálkozz náluk, hátha visszaadják a pénzt, ha pedig nem akkor vedd át és passzold el a kártyát
jobb ötletem nincsen sajnos, szerintem rákényszeríteni a pénz visszafizetésre nem fogod tudni őket, de hátha meguktól is belemennek

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19670) Attix82 válasza blaca83 (#19668) üzenetére


Attix82
őstag

Pedig nem tudsz mit tenni, és nem is értem miért utasítottad őket, hogy csak csere jöhet szóba új szériára :D . Csere ugyan olyanra, javítás / pénz vissza. De ugye 1 éven belül vannak ezek a szabályok, utána már a bolt dönt mit, hogy csinál.

Nem tudsz mit tenni, hiába jelented fel őket....a fogyasztóvédelem ezt fogja mondani: örülj, hogy kaptál egy ugyan olyat és még a gari is újra indul mit akarsz még?

(#19671) MaxxDamage válasza blaca83 (#19668) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Újat kaptál? (full BOX/full tartozékos, bontatlan kártyát?)
Arra a 3 év újra indul Asus-nál. Viszont ha csere darab egyben javított csere darab (tehát nem vadi új, gyártósorról frissen lejött, vagy raktárból kiküldött), akkor csak 2 év a gyártói gar az adott SN számú VGA- ra. (tapasztalat) :K

Ha vadi új / 3 év gyártói garos, akkor az nagy pech, mert 980 Ti nem mai kártya és már jó pár éve tuti nem gyártják sehol... én is cseréltettem Cseh Asus (szakszerviz) a 980 Ti Matrix kártyám és javított csere darabot kaptam, amire a 2 év gari a kézhezvétel napjától indult. /én csak 30+ napot vártam rá/

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19672) blaca83 válasza Attix82 (#19670) üzenetére


blaca83
őstag

Összességében nem igazán érzem korrektnek az egész menetét! A leìrtak alapján Te nem véltél felfedezni némi sumákolást az előző körben történt eljárásukkal?

A szórakozáson kìvül munkaeszköz is a gépem. Nem tudom 4-6 hetekre nélkülözni.

Egyébként most délelőtt beszéltem telefonon egy barátom ismerősével aki a fogyasztóvédelemnél dolgozik.
Az illető azt mondta, hogy "érdekmúlásra lehet hivatkozni…!" Írjam meg nekik, hogy már vettem másikat és nem tartok igényt a kártyára.

@MaxxDamage:
Amikor először leadtam garanciális ügyintézésre a kártyát akkor utána egy olyat kaptunk ami el volt görbülve és OEM-ként adták ki. (fent írtam,hogy trükköztek a papírral is amikor odaadták az ismerősnek.)

Ezt megpanaszoltam, hogy véleményem szerint egy átlag felhasználónak nem azzal kell kezdenie az üzembe helyezést, hogy "sufni tuningba" meghajlítja magának, hogy gépbe lehessen tenni.
Itt ígérték meg, hogy a gyártó felé jelzik a dolgot és 2 nap múlva már jeleztek is, hogy lehet menni a kártyáért.
Ami pluszban bosszantó, hogy "hirtelen előkerült" a 2 napja trükkösen kiadott VGA doboza és összes tartozéka is. :C

[ Szerkesztve ]

A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.

(#19673) MaxxDamage válasza blaca83 (#19672) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Az érdekes igen!
Melyik bolt volt ez, ha szabad kérdezni? (akár priviben is)
Én személy szerint a nagykerrel is felvettem a kapcsolatot és álltak rendelkezésemre, segítettek kéréseim szerint - by, Ramiris) Ja és a gyártótól kérdeztem ki a nagyker és ők mondták meg SN szám alapján - minden a gyártó rendszerébe van adott SN szám alapján
Nagyker intézi a cserét/repairt , főleg Asus VGA esetén, mert Magyarországon nincs hivatalos javítás, csak a Cseh Asus-nál, tehát a te kártyád is ott járt / onnan van a csere darab. (tuti)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19674) Attix82 válasza blaca83 (#19672) üzenetére


Attix82
őstag

Nem lehet bizonyítani hol hajlott el, a haverod személyesen vette át és bedobozolta....gondolom aláírta, hogy minden oké és viszi.

(#19675) #77646080 válasza Attix82 (#19674) üzenetére


#77646080
törölt tag

Igen, a #19664 posztban írta is, hogy az átvételekor aláírta.

(#19676) gyulank


gyulank
addikt

Ha rendelek egy használt hibás videókártyát amin van még garancia, akkor hol cserélik ki?

ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64

(#19677) LuckyL válasza gyulank (#19676) üzenetére


LuckyL
őstag

Ki vásárolta?
Hol?
Mikor?
Van-e számla?
Mi az eszköz pontos típusa?

ezeket az infókat írd meg kezdésnek és meglátjuk a többit :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19678) Superhun válasza gyulank (#19676) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Mivel a videokártyáknak Mo-on nincs szervize, ezért csak az a nagyker tudja intézni a garanciát, amelyik importálta. A nagyker fogyasztóval nem áll szóba, ezért a vásárlás helyére kell visszavinned, a számlával együtt. Ez a kisker pedig majd továbbküldi a nagykernek a kártyát.

(#19679) 313313 válasza blaca83 (#19672) üzenetére


313313
addikt

Céges vásárlás-e? Mert ha igen, akkor íj esete. Cég nem fogyasztó, lehet menni bíróságra pereskedni...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19680) gyulank válasza Superhun (#19678) üzenetére


gyulank
addikt

Vagyis, ha megrendelném, el kéne küldenem annak a boltnak ami a papíron van, vagy még jobb, személyesen el kéne mennem mondjuk az ország másik végére hogy beadjam meg visszavegyem? Mondjuk nem mennék el, de ha valaki elmenne, akkor mi van, ha közben mondjuk megszűnik a kisbolt ahol vették? Akkor nincs garancia?

[ Szerkesztve ]

ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64

(#19681) blaca83 válasza 313313 (#19679) üzenetére


blaca83
őstag

Nem céges vásárlás hanem magánszemélyként vettük!

A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.

(#19682) MaxxDamage válasza gyulank (#19680) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Már a bolt által leírt mód is lehet intézni (pl. Futárral küldve)
Amennyiben a bolt megszűnt, abban az esetben a gyártóval kell felvenni a kapcsolatot (és a feltételeknek megfelelni) vagy a Nagykerrel (ha ismert a kiléte, de gyártó az meg tudja mondani, hogy ki a Magyarországi nagyker, akin átment) és azzal próbát tenni. (vagy így, vagy úgy)
Nem egyszerű, de kivitelezhető (sokszor nem könnyen és hosszadalmas folyamat is lehet)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19683) asdf_ válasza gyulank (#19676) üzenetére


asdf_
veterán

Ne csinálj ilyet. Az eladó szépen gariztassa le, és a működőt vedd meg. Autónál sem veszel meg olyat, aminél "csak fel kell tölteni a légkondit, azért nem működik".

(#19684) gabro0


gabro0
őstag

Sziasztok!

Röviden a GSM boltos történetem. Egy új telefont vásároltunk online, cégre. Emailben kaptam visszaigazolást a rendelésről, a szállítási időt csak a bolt honlapján találtam meg, hogy visszaigazolástól számítva 1-3 munkanap alatt hozza ki a futár (mint kiderült valami apró magyar cég, mindegy). Ezt csak azért írom, mert szokatlan volt. Bármit rendeltem eddig online, mindig kaptam tájékoztatást a szállításról is. Így is történt. A csomag látszólag bontatlanul érkezett, eddig minden rendben.

Már első bekapcsolásnál feltűnt, hogy a termék kijelzője enyhén szólva se normális. Pár napig vizsgáltam, gondolkoztam mi legyen, végül a kézhezvételt követő 7. naptári napon jeleztem emailben a boltnak, hogy el szeretnénk állni a vásárlástól (csatoltam fotót a problémáról). Kb. másfél óra elteltével hívtak telefonon és mondták másnap futárt küldenek érte, a pénzt majd számlára fogják utalni, amit küldjek el emailben. Még aznap elküldtem a számlaszámot, a futár másnap jött a cuccért és kaptam tőle egy fuvarlevelet igazolás gyanánt. (Úgy néztem az elállás rögzítését emailben is vissza kellett volna igazolniuk, ez nem történt meg.)

És most jön a kérdés, mire számíthatok, mennyi idejük van visszaküldeni a vételárat? Olvastam feljebb, céges esetben nem is kötelesek visszavenni, de itt egy pillanatra se merült fel, hogy nem veszik vissza. Egyelőre azt se tudom megkapták-e a csomagot, mert a futárcégnek nincs csomagkövetője és a bolt se írt hogy megkapták.
+ infó, ami lemaradt: jótállást/garipapírt egyáltalán nem küldtek csak egy számlát

[ Szerkesztve ]

(#19685) G@ben


G@ben
addikt

Ha egy termékről a garancia lejárta után derül ki, hogy rejtett gyári hibás, van valami jogi lehetőség a cserére, vagy az ár visszaszerzésére?

Szerk: de hülye vagyok, már megkérdeztem itt, csak elfelejtettem...

[ Szerkesztve ]

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#19686) asdf_ válasza G@ben (#19685) üzenetére


asdf_
veterán

Függ attól, ki állapítja meg azt a gyári hibát. Tehát ténylegesen az-e vagy csak valaki annak gondolja. Szavatosság meg saját pénzen fizetett szakértői vélemény , ha 3(?) éven belüli a vásárlás.

(#19687) G@ben válasza asdf_ (#19686) üzenetére


G@ben
addikt

A gyár állapította meg, de csak szóban, de széttárták a kezüket, hogy lejárt a gari, nem tudnak mit tenni. Nem 3 éven belüli. Akkor semmi jogi lehetőség nincs?

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#19688) LuckyL válasza gabro0 (#19684) üzenetére


LuckyL
őstag

hát csak a fogyasztókra vonatkozóan vannak szabályok, azthiszem 30 napon belül kell visszautalni
de céges vásárlásnál semmiylen kötelezvény nincsen, cégek között szerződési szabadság van
tehát jobb lenne inkább a bolttól megkérdezni szerintem

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19689) Lackooo84 válasza LuckyL (#19688) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

14 nap.

The Truth is out there...

(#19690) LuckyL válasza Lackooo84 (#19689) üzenetére


LuckyL
őstag

köszi, elfelejtettem a pontos intervallumot

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19691) gabro0 válasza LuckyL (#19688) üzenetére


gabro0
őstag

Aha, ez biztató... De ha már visszavették a készüléket, azért csak kötelesek visszafizetni a vételárat, nem? Max az idő nincs megszabva, bár nem akarok rá hónapokat várni.

[ Szerkesztve ]

(#19692) #77646080 válasza G@ben (#19687) üzenetére


#77646080
törölt tag

A jótállás (garancia, szav. idő) lejárata jogvesztő hatályú. Utána nincs mód reklamációra. Értsd: eltelt az idő, amit vállaltak (avagy amire a jogszabály kötelezte rá őket), ergo nincs további teendő.

(#19693) Attix82 válasza gabro0 (#19684) üzenetére


Attix82
őstag

"Egy új telefont vásároltunk online, cégre."

Lehet észreveszik, hogy céges és vissza küldik.....

[ Szerkesztve ]

(#19694) G@ben válasza #77646080 (#19692) üzenetére


G@ben
addikt

Értem, köszönöm!

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#19695) MaxxDamage válasza Attix82 (#19658) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Így már van valóság alapja (hogy az enyém) , igaz? (magán részek kitakarva) - minden doku, alkatrész fullosan a rendelkezésemre áll. (összeg nem lett feltüntetve az "adás vételin", mert ahhoz a boltnak semmi köze, lényeg, hogy jogosan az enyém a kártya) eredeti számlán is azok az adatok vannak, amik az "eladó" adatai résznél is megtalálhatóak)

(kicsit ferdén scanneltem, de most hozta a postás)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19696) rasotamas válasza MaxxDamage (#19695) üzenetére


rasotamas
veterán

2 tanú? :DD

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19697) rasotamas


rasotamas
veterán

Nagyon kíváncsi vagyok mostmár mit hoz ki az ipon a Sapphire RX460 garanciális ügyintézésből, a papíron 15 munkanap szerepel, ami most pénteken fog lejárni, de gondolom úgyis csúsznak további 1 esetleg 2 hetet. Hétfőn rájuk írtam van-e már valami, sablon válaszemailt kaptam.
Azt mondták simán lehet hogy a nagyker felajánl egy cserekártyát ami lehet bármi, akár nvidia is. Persze az is lehet, hogy csak kicserélik a ventit a többi hibámra meg azt mondják ők nem tapasztalták.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19698) gedikart


gedikart
aktív tag

Adott egy webshop, amely egyébként (hagyományos) boltként is üzemel. Termék megrendelése, kiszállítása után vásárlástól való elállás jelzése a bolt weboldalán (az erre szolgáló űrlapon), majd futárszolgálattal visszaküldve a bolt címére (a vásárlói átvétel és a bolti visszavétel között tíz nap telt el). A bolt honlapja azt írja, hogy 30 naptári napon belül visszatérítik a termék árát. Már a 41. naptári napnál járunk, de hárítanak azzal, hogy a főnök, aki intézi, rajta múlik csak, hogy mikor utal. Tehát próbálnak lerázni.
Mit lehet lépni? A pénz és a termék is náluk.

[ Szerkesztve ]

(#19699) GZoli7 válasza gedikart (#19698) üzenetére


GZoli7
senior tag

Bemész a boltba, ha tudsz.
Kéred a vásárlók könyvét és jegyzőkönyvet vetetsz fel.
Ezzel, vagy enélkül, ha nem hajlandóak rá, mész a békéltető testülethez.
Általában ez elég szokott lenni.
Elállás esetén 14 nap van a pénzt visszafizetni, ráadásul nem a beérkezéstől, hanem az elállási szándék bejelentésétől.

(#19700) #77646080 válasza GZoli7 (#19699) üzenetére


#77646080
törölt tag

Pontosan így van.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.