Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz werszomjas #10996 üzenetére
Szerintem a Seagate mindenképpen cserél, ha közvetlenül hozzá küldik el a hibás terméket és van még rajta gyári garancia a szériaszám alapján. Ha nincs már az adott típusból, akkor egy hasonló paraméterekkel rendelkező terméket küldenek. Itt a probléma az lehet, hogy a bolt sunyin lenyúlja a megkapott csereterméket és kijelenti, hogy a gyártó nem tudott cserélni, vásárold le az árát.
Egyébként a jogszabályok szerint a bolt csak azonos termékre köteles cserélni, vagy ha arra nem tud, akkor pénzvisszafizetés. Tehát egy másik típusú 2TB-os külső vinyót semmiképpen sem kérhetsz.
Edit: ez az 1 év jótállásra vonatkozik, és ahogy látom az már lejárt. Itt akkor abban kell bíznod, hogy a bolt tényleg átadja neked a csereterméket, amit a gyártó küld.
[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz ledgeri #10998 üzenetére
Igazából azt írták amit én is mondtam, hogy kell valami igazolás vagy egy sima átvételi elismervény hogy x cégtől y játékban z átvett egy Samsung xyz gyári számú terméket ezen és ezen a napon.
Szerintem ez már elég lehet.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
werszomjas
addikt
válasz Superhun #11002 üzenetére
Igen én is ettől tartok, hogy benyeli a bolt.
Ez esetben viszont visszakérem a hibás HDD-t és elküldöm én a gyártónak.
Úgy nézem, a seagate honlapon van is erre lehetőség, rma igénylés, és küldés.2011.09-es vásárlás egyébként, 3 év garancia, tehát 2014.09-ig garis, és a honlapon beírva is ezt írja, hogy aktív a garancia.
A kérdés már csak az, hogy vissza kérhetem-e a hibás terméket, ha mindenképp le akarják velem vásároltatni az árát, amibe nem szeretnék semmiképp belemenni.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
zsírsámán
senior tag
Sziasztok!
Egy tablet szervízelése miatt fordulok hozzátok. Egy kedves ismerősöm leejtette, és kétségbeesésében rögtön elvitte egy tabletszervízbe (Ide), ahol mikor bevitte rögtön kifizettettek vele 4-5 ezret, majd közölték vele hogy ha kész akkor valszeg még többet kell fizetni. Leadás után egy hónappal telefonált hogy mikor lesz már kész, de elküldték, hogy majd hívjáj ha kész. Azóta mejdnem megint egy hónap telt el. Mi ilyenkor a teendő? Ha bemenék a tabletért van esélyem arra, hogy az elején elkért pénzt visszakérjem ha még semmit nem kezdtek vele? -
Topikgazda
válasz zsírsámán #11005 üzenetére
Szia!
A weboldalukat elnézve elégge amatőr céggel állunk szemben. Azt a 4-5 ezret sztem buktátok, ráfogták vmi bevizsgálási költségre (tételes számlát gondolom nem adtak). Nem szabad ilyen helyekre beadni semmit, mert nagyon megszívhatjátok (pl. szakszerűtlen szétszerelés miatt javíthatatlanul is megsérülhet a készülék).
Megtudhatjuk, hogy milyen típusú tabletről van szó?
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Sziasztok!
Ráfutottam egy macerás garanciás ügyintézésre, kéne egy kis help.
A történet röviden annyi, hogy rendelkezek egy 16GB/1600LP Corsair RAMkittel, amiből az egyik modul hibás. A hozzá kapott garanciajegyen 1 év jótállást ír a viszonteladó (webshop..), ami alapból gáz, tekintve, hogy egyébként élettartam garanciát vállal a gyártó erre a típusra. De nem is ez az elsődleges gond, lévén ott a gyártó, ha baj van.
A hibát tavaly nyáron jeleztem már a szervíznek, de egyéb elfoglaltságok okán csak idén, január 21.én tudtam eljutni vele a boltba, miközben a garanciajegy január 18.ai kiállítással keltezett anno..de itt jön 1 fontos infó: a terméket még az előző tulaja bevitte már egyszer, 2013.03.01-2013.03.05ig tartott akkor az ügyintézés.
A garijegyen ez szerepel leírva:
-A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a hiba közlésének napjától kezdve azzal az időtartammal, amely alatt a vásárló a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.Értelmezésem szerint ez azt jelenti, hogy a 2014.01.18.ai dátum helyett 2014.01.23ig érvényes a jótállási kötelezettségük, ennek ellenére ezt a visszajelzést kaptam tőlük:
A memória garanciája sajnos lejárt, függetlenül attól, hogy meddig volt nálunk. Az, hogy nem vették át anno azonnal, vagy másnap, sajnos mind a vásárló „hibája”. Garanciális időn túli javítást nem vállal a szerviz!Felhívtam őket, az ügyintéző hölgy szerint anno nem történt javítás, emiatt nem érvényesíthetem az igényem, fenti passzusra hivatkozva. Részemről viszont úgy gondolom, csak kibújnának az ügyintézés alól és rámhagynák a gyártói garancia intézését.
Megtehetik és így jártam, vagy kötelezhetőek a vállalt feltételek betartására?Előre is köszönöm a válasz(oka)t
-
Attix82
addikt
válasz Speed® #11007 üzenetére
Memóriát senki se javít. Azon a 4 napon teszteles zajlott gondolom, hogy jó e a memória vagy sem, kiderült , hogy jó.
Ez nem jár garancia meghosszabitással.Viszont fontos kérdés: Lett cserélve a termék?
Az, hogy bejelentetted és csak rá 1 hónappal vitted be nem az Ő hibájuk. (amikor már papír szerint lejárt a gari)
Véleményem szerint jogosan jártak el.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Attix82 #11008 üzenetére
Ahogy Ati is írta, ha nem lett cserélve a termék, akkor jogosan járnak el. Amennyiben cserélték, akkor attól a ponttól újraindult az 1 év jótállás. Javítani biztos nem javították, Mo.-on semelyik szerviz sem csinál ilyet.
Edit: Speed(R)-nek akartam válaszolni...
[ Szerkesztve ]
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Attix82 #11008 üzenetére
Nyilván nem javították, tudtommal csere sem történt. Ugyanakkor a nem rendeltetészerű használat esete fennáll azzal, hogy náluk volt, nem?
Ami a hibajelentést illeti, nem 1, hanem 6 hónappal ezelőtt történt, de nem is ezen rugózok nyilván, hisz részemről nem történt meg a szükséges intézkedés (bebumlizni vidékről BP eldugott szegletébe). Hanem azon, hogy véleményem szerint a leírtaknak megfelelően a jótállás ideje ki kellett tolódjon 23.áig. Én 21.én vittem be, 18.áig szólt az eredeti 1 év jótállás.
Elfogadom, ha a törvény szerint csak javítás/csere esetén él fenti passzus, de a leírt mondatból nekem nem ez következik, nincs ilyen +infó mellette.
Várok még véleményt, aztán ha megerősítik a tiéd, IJB és írok Corsairéknek..
Superhun
Köszönöm a kiegészítést/megerősítést, amennyiben így van (nem történt csere, legalábbis nincs nyoma papíron), RMA igénylés indul..Köszi mindkettőtöknek
[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
válasz Speed® #11010 üzenetére
Lettek rögzítve valamilyen úton a 18-21-e körüli események? Mert ha igen, akkor egy fogyasztóvédelmis válaszát is kikérném... (ÉN)
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
-
s3toraph
senior tag
Sziasztok!
Ha öcsém samsung laptopjáról ki akarjuk deríteni, aktiválva van-e a 2 éven felüli + 2 hónap garancia (ami a samsung oldalon történő beregisztráláskor minden samsung termékre jár), akkor azt hogy tudom megnézni? Vagy egyáltalán hol lehet megnézni neten, meddig garis a gép? Mint a HDD-knél szokott lenni, olyan érdekelne. A samsung oldalára nem tudunk beregelni, mert úgy néz ki, az előző tulaja a gépnek beregelt - és valószínűleg meg is van a 2 hónap plusz - de nincs meg már vele a kontakt. Viszont jó lenne biztosat tudni, mivel a gép most 2 éves, és behalt rajta a fejhallgató bemeneten, 2-3 napja.
Üdv
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
donmackó
addikt
Lenne egy aerocool touch1000-es venti szabályzó, ami még 9 hónap pc gear garis. Bedöglött az egyik ventiág. Mivel a bolt megszünt, így buktam a garanciát? Vagy mi a teendő ilyenkor?
Ezt csak így itt hagyom ;)
-
donmackó
addikt
válasz Biznisz Elek #11021 üzenetére
Köszönöm. Írtam nekik mailt. Remélem felveszik velem a kapcsolatot. Próbáltam a pc geart elérni telefonon, ami van a számlán, de csak cseng és nem veszik fel.
Ezt csak így itt hagyom ;)
-
s3toraph
senior tag
válasz Biznisz Elek #11018 üzenetére
Valóban, sikerrel jártam így, meg tudták mondani! Köszi!
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
dash17291
tag
Sziasztok,
jogszabályra mutató linket szeretnék kérni a következő kérésekben:
- a vevő-nek van-e joga ragaszkodni a pontosan ugyanolyan cseretermékhez?
- két termék azonosságát mi határozza meg a jog szerint (pl. pontos típusegyezés kell, vagy elég a specifikációk azonossága?)[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
Én is kérdeznék:
Ha a személy aki a garanciát (számlástul mindenestül) kötötte eladja a vásárolt terméket, mitől függ, hogy kinek kell az eseti garanciális ügyintézést elkezdenie?// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
asdf_
veterán
válasz ledgeri #11025 üzenetére
Az elso evben a jotallasi igeny jotallasi jeggyel ervenyesitheto. Tehat barki. Az ezutan levo evekben egyaltalan nem szokas, de nagyritkan van olyan kivetel -mivel ez onkent vallalt jotallas, tehat tehet ilyet a gyarto/forgalmazo-, hogy csak az eredeti vasarlora ervenyes.
Amugy eladasnal celszeru adasveteli szerzodest kotni, es akkor sima liba, ott a ket papir egymas mellett, es nincs gond (adasvetelit szamos mas okbol is celszeru irni, igy elso korben pl. lakas- vagy utazasi biztositas jut eszembe). -
Topikgazda
válasz dash17291 #11024 üzenetére
Az első évben ez a sorrend: javítás -> csere ugyanarra a termékre -> pénz vissza. Minden más egyebet nem vagy köteles elfogadni (pl. levásárlás, más termékre történő csere). Ha lejárt az 1 év jótállás, már szabhat feltételeket a gyártó/forgalmazó, amit el kell fogadni, ha garanciális ügyintézést szeretnél.
A második kérdésre: a típusszámnak kell egyezni, a specifikációk azonossága nem elégséges a jótállás keretein belüli cserére. -
-
asdf_
veterán
válasz ledgeri #11031 üzenetére
Csak hogy felre ne menjunk: a garanciat nem kell kotni, az jar. Ha te kiterjesztett garanciat ertesz alatta, amiert kulon fizetett anno az ember (es valojaban az nem kiterjesztett garancia, hanem egy biztositasi szerzodes), akkor ott a szerzodesben foglaltak iranyadok, az meg szerzodesenkent mas es mas.
-
ledgeri
nagyúr
Akkor részletezem: Samsung Smart TV: amire 1 év van alapból, +2 év csak regisztrációval, de teljesértékű, + 2 év fizetős (és talán teljesértékű,) // minden "+" opcionális...
Ezt adnám el.[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
n00n
őstag
Sziasztok!
Van valaki tapasztalata iPon garanciáztatással?
Bedöglött egy tőlük vásárolt alkatrész, a garancialevelet elő kerestem. A számlát viszont e-mailben küldték ki és sajnos a szolgáltatómnál elszálltak a leveleim. Elengedő a garanciajegy (rajta van a számla száma, illetve annak kiállításának dátuma)? Vagy kellene a számla is szerintetek?
-
ledgeri
nagyúr
-
asdf_
veterán
válasz dash17291 #11039 üzenetére
Jogszabalyra mutato linket nem fogsz kapni, leven a negyedik evben a magyar jogszabaly neked az egegyadta vilagon semmit nem biztosit, a harmadik ev vegen minden hataridobol kifutottal.
A kingston honlapja szerint:
Five-Year Warranty:The following Kingston products are covered by this warranty for a period of five years from the date of purchase by the original end user customer: USB DataTraveler® drives and SSDNow KC100 (solid state drives).
In the event a product has been discontinued, Kingston, at its sole discretion, shall either repair the product, offer to replace it with a comparable product or provide a refund at the lesser of the purchase price or the product's current value.
Repaired or replacement products will continue to be covered by this limited warranty for the remainder of the original warranty term or ninety (90) days, whichever is longer.
(es mivel epp a napokban volt szo a gari eladaskori transzferalasarol: kingstonnal ime, nem lehet: )
This limited warranty applies only to the original end user customer for the term of the product warranty described herein. This limited warranty is non-transferable[ Szerkesztve ]
-
zozek
tag
Sziasztok,
Megtudná valaki mondani hogy a samsung telefonoknál mennyi hibás pixel az amivel foglalkozna?
Illetve, a Media-ban vettem a telefont és 1 db pixelhiba van a kijelzőn, ezt kicserélnék ha vissza vinném, még a 3 napban benne vagyok. -
asdf_
veterán
Jogilag: ha nem kozoltek elore, hogy mennyi lehet a hibas pixel, akkor semennyi nem lehet rajta. Aztan persze ettol fuggetlenul azt csinalnak, amit akarnak. Ha a szabvanyra hivatkoznanak, akkor egymillio pixelre 2 hibas fullpixel meg elfogadott, tehat 800*480-as kijelzonel meg a szabvany szerint sem lehet hibas fullpixel. Ha MM-es, szerintem vidd csak vissza batran.
-
Land
veterán
Adott egy Vodafonos "mamatelefon", mely már 5x volt szervizben (fos telemax) ugyanazzal a hibával, utoljára szóbeli panasszal és cserét kérve. 4x is szoftvert frissített rajta az a kókler banda, de csodák csodájára ugyanolyan szar.
Hiba:Hívás közben kikapcsol a telefon.
Pedig utoljára a Voda központba vittem be a telefont és a srác 70-80 %-os esélyt jósolt cserére vagy tényleges javításra. Ez nem történt meg. A Vodás hölgy, aki ideadta ma a telefont a fogyasztóvédelmet ajánlotta, mivel ők csak "postások" a Voda és a szerviz között.
Mit kellene tennem, hogy eredményhez jussak? Mától 8 nap múlva lejár az első év garancia.
A lényeg, hogy nem fogom hagyni, hogy egy dilettáns, idióta szerviz szívasson. Október vége óta megy ez a játék és mamámnak nincs telefonja. Köszi!Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
tonyrulez
őstag
Üdv!
Szervízközeli helyzetbe kerültem, de szerencsére megoldódott a probléma szervizelés nélkül is. De a lényeg: a laptop gyártójának honlapján a garanciaellenőrző szerint most januárban járt le az 1 éves garancia, a laptopot viszont tavaly áprilisban vettem, és a garipapíron a garancia vége ahhoz képest egy év, tehát most április. Ugye a papíron lévő dátum számít, és nem az internetes?
4 8 15 16 23 42
-
Topikgazda
-
asdf_
veterán
Ha elofizeteshez tartozik, akkor nem tudom mi a jo megoldas, ha feltoltokartyasan lett vasarolva, akkor pl. a vasarlok konyveben el lehet allni a vasarlastol, tetelesen, datumokkal felsorolva, hogy ugyanaz volt vegig a jelzett hiba, es keptelenek voltak megoldani, plusz a szervizbe rohangalasokkal neked jelentos kenyelmetlenseget okoztak igy elsz ezen jogoddal es elallsz a vasarlastol. 30 nap mulva kell fizetniuk, ellenben ha nem ertenek egyet veled, akkor a birosagon talalkoztok.
(az egy ev garid viszont meghosszabbodott az 5 darab szervizben toltott idovel, remelem, minden papir megvan errol) -
Land
veterán
válasz Superhun #11047 üzenetére
Ez a Vodánál tuti így van, mert ők nem így állítják? A telefon Vodafone 155 néven fut, de Alcatel gyártmány. Az Alcatel hivatalos szervize a Telemax. Ők azt állítják, hogy a gyártó mondhat olyat, hogy csere és ebben esetben ez a Telemax.
asdf_: Feltöltőkártyás és a szervizbe ők küldték le mindig. A Vásárlók könyvébe beírva tuti a siker?
[ Szerkesztve ]
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest