Hirdetés
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
run4fun
tag
válasz Silentfrog #27047 üzenetére
Nekem se feküdt a békéltetőzés, de Aqua kb 5 emailben is azt írta, hogy nem adnak vissza pénzt, békéltetőre meg telón jelentkeztek be és ők maguk kezdték azzal, hogy természetesen pénz vissza és nagyon sajnálják.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Silentfrog #27047 üzenetére
Ha a 30. nap nem kapod vissza javítva akkor kötelező csere vagy pénz vissza, szóval te ráérsz. Amúgy elcsattogsz a békéltetőhöz és visszakapod a pénzed ez 100%.
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Silentfrog #27047 üzenetére
Fogyvéddel sokra nem mész, max megbüntetik őket. A veled semmit nem fognak csinálni. Az a békéltető testület lesz.
-
Silentfrog
veterán
Így hogy mondod, lehet a MM se akarja túlzottan visszafizetni a termék árát.
Holnap szabin vagyok , be is megyek kikérek minden papírt, és ügyfélkapun megy is a bejelentés a fogy. védelemnek.
Kereskedelemben dolgozok én is tudom hogy nem szeretik, szeretjük a nyűgös vevőket, próbálok nem nyűgös vevő lenni én se,
De lóf@sznak is van vége....[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Silentfrog #27045 üzenetére
Ha én lennék a MM, akkor úgy dobnám a fizetési meghagyást a TMX felé, miután neked visszatérítették a vásárlási árat (okozott kár megtérítése címszóval), mint a szar. Mert ugye gyakorlatilag a TMX az ő cerkájukkal csapkodja a csalánost...
-
Silentfrog
veterán
Rendesek a MM ban, láttam a levelezést, próbálkoznak megoldani a problémát.
A tmx ( innentől direkt kisbetűvel ) zárkózik el mindentől.
Jövő hétig várok erre való tekintettel.
30 napban a tmx belefér, visszaküldték, csak most én nem vettem át. Ha nincs nálam nem tudnak más dolgot kitalálni.MaxxDamage
. Én tudom , te tudod, a MM tudja. De tmx x@rik rá.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Silentfrog #27042 üzenetére
Mondjuk jogi kapcsolatban a Media Markttal vagy, a jótállás kötelezettjei is ők, így ebből a szempontból halálmindegy, hogy a Telemax mekkora égbekiáltó baromságot mond. A 30 nap túllépése miatt eleve pénzvissza lesz a dolog vége. Békéltetőt nekik azonnal.
[ Szerkesztve ]
-
MaxxDamage
félisten
válasz Silentfrog #27042 üzenetére
De eleve "roller" meg "gumik" meg "kerék" ami kopik...nem is értem őket, mit gondoltak!?
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Silentfrog
veterán
válasz MaxxDamage #27040 üzenetére
A roller amit ők forgalmaznak azt nagyon sérelmesnek érzik ha visszaküldik szervizelni.
Nekem elutasították a töltés hibás javításomat gumi mechanikai hiba miatt, de szívesen kicserélték volna az elsőt és a hátsót 84 ezer forintért. ( Két gumit)
Tényleg ezt az árat adták egy 3 hónapos 1000 km-et futott rollerrel.
Persze akkor ha elfogadom megcsinálják a töltést is. Ezt volt a feltétel.asdf_ Igen mások is ezt írták.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Silentfrog #27039 üzenetére
Ezek teljesen hülyék....
Ok, okozati összefüggés kell legyen a hiba és a maguk kimentésére használt hiba/szakszerűtlen használat, kezelés között. Mégis mi köze lenne a gumikeréknek a töltés fel nem vételéhez? -
MaxxDamage
félisten
válasz Silentfrog #27039 üzenetére
TMX ritka sz*r mások elmondása alapján, de nekem 1x volt ott Samsung telefon garis szervizelés alatt. Én is ha tehetem, olyat veszek amit nem ott szervizelnek.
Előtte lebeszélem a Samsunggal és volt teljes kijelző csere (kijelző + keret) akku és töltés csati is gariba. (S20 Ultra 5G) ha fizetnem kellett volna, akkor 150k+ legalább.Amit én álltam az a hátlap csere volt, mert az garin kívüli javítás volt.
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Silentfrog
veterán
Igen. Mechanikai sérülést véltek rajta felfedezni, a kerék gumiján.
A Media mark szerint a szerviz prizma letörése esetén is elutasítja a garanciális javítást.
TMX Mobile Solution Service Kft. ezt a nevet kell megjegyezni. Sok boltnak ők a szervizesei. Én bármit veszek megkérdezem ki a szerviz.
Ha ők nem veszem meg.
Karcos telefont se javítanak gariba.
Rájuk lehet keresni a ezer+ értékelés alapján 2.7 pont a google értékelésük.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Silentfrog #27037 üzenetére
Mármint a kerék gumija?
-
Silentfrog
veterán
válasz Lackooo84 #27036 üzenetére
Én is hasonló cipővben járok azért írtam ezt.
A MM-ban vásárolt roller nem veszi a töltést, a gumi mechanikai hibája miatt utasították el a gar. ügyintézést.
Nem hoztam el kaptam tanácsot luciferc-től hogy mit írjak nekik. Harmadik hete gondolkodnak a jogászaik.
Jövő héten bemegyek kikérem az összes még nem meglévő papírokat és indulok neki a fogyasztóvédelemhez.
Egyébként karácsony előtt két héttel vittem elsőnek 2 hetet volt itthon, azóta náluk van. Lassan 3 hónapja....[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Silentfrog #27033 üzenetére
De ez, hogy ők rábüfögnek valamit, az rohadtul nem elég. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy ilyenkor ragaszkodni kell a független szakértői vizsgálathoz, természetesen a webshop kontójára, mivel rajtuk van a bizonyítési kényszer. Szerencsére most már a békéltető is kötelező döntést hoz 200k alatt.
The Truth is out there...
-
arcitec
addikt
válasz Brave_86 #27029 üzenetére
Az a tanulság, hogy 14 napon belül le kell ellenőrizni minden tulajdonságot.
A magam okulása is benne van mert volt olyan termék aminél bőven 14 nap után vettem észre egy hibát. Egyébként hol a fizikai sérülés azt megmutatták konkrétan?
Mert ha nem és nem is látszik, akkor ismételten lehet reklamálni, vagy fogyasztóvédelem.Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Silentfrog
veterán
Egyre sűrűbben van elutasítva különböző termékek mechanikai sérülésre hivatkozva.
Rájöttek hogy lehet kirázni a egyszerűan a nyakukból a garanciáztatást? -
Đusty
addikt
válasz MaxxDamage #27030 üzenetére
már rég óta
-
MaxxDamage
félisten
válasz Brave_86 #27029 üzenetére
Ekkora t*t* lett az Alza is!?
Ezt nem néztem volna ki tőlük...◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Brave_86
aktív tag
Sziasztok!
Használt termékként, magánszemélyként vásároltam a cpu-t 2023.01.30.
Nem azonnal lett beszerelve az alaplapba, látszólag fizikai sérülés nem volt rajta.
Visszaküldtem (2024. 02. 17.) mert nem működött megfelelően. 2024.03.13. kaptam válaszként ezt [kép]Több körben reklamáltam, azokra ez a válasz érkezett:
Válaszok:
1.)
Minden felbontott terméket alaposan ellenőrizünk, és gondosan újracsomagolunk.
Ezek a termékek teljesen új, és tökéletes állapotban kerülnek visszacsomagolásra.
Pont ezért sajnos nem tudjuk elfogadni Önnek a reklamációs kérvényét.
----
Egy-két másik felbontott, használt terméket szintén vissza kellett küldenem már máskor is mert, vagy nem működött (vga), vagy hiányosan érkezett a doboz (alaplap).
Ez alapján az alapos ellenőrzés és vizsgálat kérdésköre már megbukott részemről.2.)
Amennyiben sérült terméket kapna, azt szükséges 3 napon belül bejelentenie, Ön ezt nem tette meg, az átvétel és reklamáció között több nap is eltelt mindenféle jelzés nélkül, így sajnos kárigényét nem tudjuk elfogadni.Ezek alapján mit tanácsoltok?
[ Szerkesztve ]
-
Fullgyári
csendes tag
Sziasztok!
Február végén magánszemélyként vásároltam egy Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 512GB 12GB RAM Dual telefont A Coolmobile-tól ami a vásárlás óta naponta legalább egyszer lefagy majd újraindul. Nem szóltam azonnal a szerviznek mivel először csak arra gyanakodtam hogy esetleg a zsebemben megnyomódhatott hosszan a bekapcsológombja és az miatt indult újra a telefon. Kb. Március 7-én írtam nekik Email-t az alábbi szöveggel:
2024.02.26-án rendeltem maguktól egy telefont amit szeretnék visszaküldeni rendellenes működés miatt.
Hiba leírása: Naponta - kétnaponta legalább egyszer újraindul a telefon (Akkor történt amikor nem volt használatban egy alkalommal kivéve), illetve néha előfordul hogy hosszabb késleltetéssel reagál.
Annál az egy alkalommal amikor használtam felébresztettem volna a kijelzőt kb.10-15mp késleltetéssel reagált, utána már szinte semmire nem reagált majd újraindult a telefon.
Válaszukat előre is köszönöm!Erre az Email-re hivatkozva felhívott a szervizes kolléganő hogy csináljak egy Factory reset-et a telefonon ami meg is történt de utána is ugyanúgy alkalmanként lefagyott/újraindult, majd ezt írták:
Köszönjük, hogy jelezte nekünk a problémát!
A készüléket vissza tudjuk hozatni a GLS-el és bevizsgáljuk.
Ha az átvételtől számított 14 napon belül jelzi a hibát és a készüléket hibásnak minősítjük, akkor ingyenesen cseréljük.
Mivel az átvételtől számított 14 napon belül jelezte a hibát, a készüléket ingyenesen visszaszállítjuk futárral.
Ha a készülék mégsem hibás, vagy a hibát külső behatás okozta, akkor a készülék oda-vissza szállítását, 5000 Ft-ot, a visszaszállításkor a futárnak szükséges fizetni, vagy el is utalhatja.
Bevizsgálás menete:
- ellenőrizzük a beérkezett készüléket, hogy sérülésmentes-e
- teszteljük a leírt hibát
- ha tapasztaljuk a leírt hibát, a készüléket cseréljük
- az új készüléket 3-5 munkanapon belül szállítjuk11.én felvette a futár, megérkezett hozzájuk a telefon fel is hívott a kolléganő hogy sikeresen megérkezett a telefon de nem volt rajta a legfrissebb verzió (gondolom akkor kaphatta meg a HyperOS-t mivel én még a becsomagolás előtt is megnéztem hogy van-e elérhető frissítés mivel szoftveres hibára gondoltam.)
Majd ezután kaptam mégegy Emailt:
Készüléke visszaérkezett, ennek kapcsán a tesztelést elkezdjük.Jelenleg frissítem a telefont, ha minden jól megy ez meg is oldja a gondot, de biztosat csak a teszt után tudok mondani.Pár nappal később felhívtam őket hogy mi újság a telefonnal, azt mondták hogy nem tapasztalták a hibát de ha akarom még le tudja küldeni a szervizbe ellenőrzésre, mondtam hogy akkor küldje de állítólag ott se volt semmilyen hiba illetve mondta hogy egy harmadik féltől származó alkalmazás miatt is lefagyhatott így ezen a héten szerdán (03.20-án) érkezett hozzám vissza a telefon, csütörtökön már meg is volt az első lefagyás.
(Semmilyen papírt nem kaptam róla hogy bevizsgálták volna a telefont csak egy számlát - visszaszállítás 5000ft)Nyomtam mégegy Factory reset-et, semmilyen alkalmazást nem telepítettem, sehova nem jelentkeztem be, illetve semmilyen beállítást nem módosítottam de így is lefagyott.
Most jelenleg is rá van kötve a gépre USB hibakereséssel (Android Studio logcat), kivettem belőle a sim kártyát péntek este mert még arra is gondoltam hogy azért nem volt náluk lefagyás mivel nem ugyanazok voltak a körülmények pl. ők nem raktak bele sim kártyát nem állítottak be képernyőzárat stb.. most jelenleg még azóta nem fagyott le a telefon, erre még kíváncsi vagyok hogy ők hazudtak-e vagy csak ez miatt nem tapasztaltak lefagyást/újraindulást..
Most nem tudom hogyan tovább, gyűjtöm a bizonyítékokat a telefonról, videóm van a lefagyásról illetve logcat-el is sikerült egyet rögzítenem még az első visszaküldés előtt és úgy gondoltam hogy a következő email-t amit írok nekik oda mellékelem a Logcat-et és a videót is hogy még mindig nem jó a telefon.
(Amit még furcsálok ebben a dologban hogy többször keresnek telefonon, nekem ez így annyira nem tetszik mert nincs nyoma mint egy email-nek, illetve amikor mondtam a kolléganőnek hogy van róla logcat-em a lefagyás pillanatában kérdeztem hogy elküldjem-e emailben neki ő azt válaszolta hogy nem kell)
Pár napja megnéztem a boltnak az 1 csillagos értékeléseit ott találtam véleményt egy László nevű felhasználótó l(2hónapja írta) ugyanúgy járt mint most én, és még oda is ugyanezt írta a Coolmobile hogy ők nem tapasztaltak hibát a telefonnal azóta se, tökéletesen működik, még google drive-ról is linkelt be határozatokat a fogyasztóvédelem ill. békéltető testülettől hogy mit állapítottak meg.
Segítségeteket előre is köszönöm!! -
abdulka1
őstag
válasz MaxxDamage #27026 üzenetére
Hasonló végkifejletre számítok.
#27025 asdf_
Köszönöm hogy felhívtad rá a figyelmem, nem is értem hogy keresés közben miért nem akadtam rá!Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
MaxxDamage
félisten
válasz abdulka1 #27024 üzenetére
Fater járt hasonlóan a Pepita.hu oldalon rendelt (30k+ értékben elektromos metsző ollót) és 3x küldtek mást és mást, de azt amit rendelt nem... Ez végig hibás teljesítés volt, felhivtam rá fater és a bolt figyelmét is, így végig a bolt állta a cserét / futárt oda-vissza.
Utolsó körben a bolttal lett beszélve telefonon és kiderült, az eredetileg rendelt termék nincs is és nem is lesz kb. Aztán jött a futár az utolsó darabeér is és pár nap múlva a kp. vissza utalás lett a vége.[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
abdulka1
őstag
válasz Zsolt,72 #27022 üzenetére
Köszönöm!
Ennek tudatában teszek panaszt a boltnál!#27023 MaxxDamage
Az a helyzet, hogy egy rokon jó tapasztalatára hagyatkozva rendeltem tőlük.
Ez volt az első, és biztos hogy az utolsó vásárlásom is ilyen helyről!Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
MaxxDamage
félisten
válasz abdulka1 #27021 üzenetére
Szia,
Elég lett volna a véleményeket átnézni és hamar kiderül volna, hogy innen semmit nem szabadott volna venni!
[link]
EMAGon is jelen van ez a bolt!◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
aktív tag
válasz abdulka1 #27021 üzenetére
Szia!
Esetedben „hibás teljesítés” történt, ezért ki kell cserélniük a terméket.
306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
Forrása: [link] PTK -
abdulka1
őstag
Sziasztok!
Online, magánszemélyként vásároltam egy akkumulátoros ágvágó láncfűrészt.(Mery Style Kft, 15000 Huf)
A csomag kibontásakor jött az első meglepetés, mert egy egész más márkát kaptam.
A második meglepetés akkor ért, amikor megmértem az akkuk feszültségét, és a weboldalon hirdetett, illetve a csomagoláson feltüntetett 36V helyett, csak 19V-ot tudnak.
Mi ilyenkor az eljárás? Azt tudom, hogy elálláskor nekem kell fizetnem a visszaküldés költségét, de jelen esetben mivel nem azt kaptam amit rendeltem, nincs valami kötelezettsége a boltnak, vagy mindenképp az én saram, és könyveljem el, hogy megtámogattam a futárcéget?[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
luciferc
őstag
válasz iFriend77 #27016 üzenetére
Menj be, jelezd a problémát. Az egy érdekes kérdés, hogy a samsung szerviz álláspontját elmondd-e, mivel a telekom valószínűleg máshova küldi, ott meg lehet simán javítják. Hacsak imei alapján a samsung nem nézi, hogy ez már volt szervizben. Ha elküldik szervizbe, akkor várakozás, ha azonnal visszautasítják, akkor meg beírsz a vásárlók könyvébe, arra válaszolnak és akkor lesz írásos anyag meg megegyezési próbálkozás.
Úgy általában nagyon kényelmesnek tűnik, hogy rögtön a szervizhez szaladgálunk, de probléma esetén csak időhúzás, mert lehet menni a kereskedőhöz, míg ha ott adja le az ember, akkor lehet 2 nappal később kerül a szervizhez, de a kereskedő rögtön benne van a játékban. Persze ha messze a kereskedő, az más.
-
Tikakukac
titán
válasz luciferc #27018 üzenetére
Az addig okay, én csak a kövi lépést mondom, ami egy nagy kövér nem lesz.
Anyám telója azért nem volt garis, karcmentesen, mert állítólag kiflibe volt hajtva a teló. Ha nem akkor építkeztem volna, kimegyek Budaörsre és megkérdezem a szervizes kollégákat, hogy mégis mi a f*** van amúgy velük.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
iFriend77
csendes tag
válasz Lackooo84 #27014 üzenetére
Olvasgattam erről a békéltető eljárásról és a szavaikból azt vettem ki hogy először törekedni kell az ügy békés rendezésére és valamilyen konszenzusra jutni, illetve ha mégis békéltetőhöz kell forduljak akkor erről szolgáltatóval történő vitáról írásos anyagot kell vigyek. Ha személyesen megyek a telekommal tárgyalni akkor elvileg nem készül írásos nyoma. Akkor levelezés útján intézzem inkább?
[ Szerkesztve ]
-
iFriend77
csendes tag
válasz luciferc #27007 üzenetére
Semmilyen mértékű deformáció nincs a készüléken. Kézbe véve szabad szemmel csak enyhe surlódásnak látszanak a nyomok. A makró fotó felnagyítja a problémát, ezerszeres nagyításban meg kb aszteroida becsapódási kráter mező lesz a teló sarkain
A Westend City Center Samsung Experience Store-ba volt a bevizsgálás.
Akkor még futok egy kört a Telekomnál, ha ott is kapufa akkor megyek a békéltető testülethez. -
Lackooo84
nagyúr
válasz iFriend77 #27006 üzenetére
Ilyenkor kérni kell, azaz ragaszkodni kell a FÜGGETLEN szakértői vizsgálathoz, amit természetesen a szarsung költségére kell megcsinálni, mivel rajtuk a bizonyítási teher (a jótállási idő teljes időtartama alatt). Saját szerviz véleménye lepkefingot sem ér (naná, hogy nem fogják a saját cuccukra azt mondani, hogy szar). Ne hagyd annyiban, mert ez a kifogás vicc. Ezeknek az apró leverődéseknek semmi köze a hibához, ezek normál használatból származó ütés/kopásnyomok. Ha bacakodnak, akkor békéltető.
The Truth is out there...
-
luciferc
őstag
válasz Tikakukac #27011 üzenetére
Ha csak minden második ilyen esetben elfogadja a tulajdonos ezt a szöveget, akkor az már jelentős megtakarítás. De attól tartok ennél sokkal többen fogadják el.
És itt jönne az a része, hogy az ilyenekért fogyasztóvédelmi eljárást kell kezdeményezni. Ha az igazolja, hogy ez gyakorlat, vagy elég sok panasz érkezik, akkor meg komoly bünti kellene, ami máris veszteségessé teszi a szórakozást.
-
senior tag
-
Tikakukac
titán
válasz iFriend77 #27006 üzenetére
Imádom, amikor a tokban pittinges kopást is úgy látják a srácok a szervizben, mintha a kamion ment volna át az eszközön.
Fuss vele egy második kört, aztán ha nem, mehet jogi útra. Samsung amúgy tényleg kezdhetne valamit magával, mert ez botrány amit művelnek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
luciferc
őstag
válasz grizlisandor #27009 üzenetére
Azért várd meg, másnak lehet más a véleménye.
Azt írod nem tudják bizonyítani. Igazából nem is kell nekik, bizonyítani annak kell, akinek a bizonyítás az érdeke. Neki akkor kellene bizonyítani a leveleket, ha azt mondaná, hogy hát ő értesített 10x, de nem vetted át, tartotta, ezért nem tudta eladni, vedd meg. Ebben a mostani helyzetben neked kellene bizonyítani, hogy a cég úgy nyilatkozott, hogy a szerződés létrejött (eladja a cuccot). Még az se számítana, ha küldtél volna nekik millió emailt, hogy nyilatkozzanak már, amire nem válaszolnak. Megtehetik, nem kötelezi őket semmi a válaszra jogilag, max tisztességtelen magatartást lehetne felróni, bár ez kétséges, hogy az-e.
-
grizlisandor
veterán
(#27005) Lackooo84 & (#27008) luciferc:
A megrendelős e-mail van, többet nem kaptam meg, de bizonyítani se tudják, hogy értesítettek.
Nincs létszükségem a termékre, de jó lett volna.Köszi, akkor ez tanulópénz, következőleg ütni kell a vasat és nem várni az értesítést ez a tanulság.
[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
válasz grizlisandor #26993 üzenetére
A rendelés visszaigazolása (=annak igazolása, hogy a rendelés megtörtént) nem jelenti a szerződés létrejöttét. Ha nincs egyéb email, amiből kiderül, hogy igen a rendelésed alapján eladják neked a cuccot, vagyis létrejön a szerződés, akkor szerintem elengedős.
szerk: annak kockázatát, hogy a részedre küldött email nem érkezik meg, vagy éppen a rendszerből bármi okból el sem indul, te viseled. A Ptk együttműködést ír elő, így szerintem a kereskedő részéről jogos érvelés lenne, hogy ha nem kaptál semmi értesítést, akkor rá kellett volna kérdezni. Ez az adott helyzetben elvárható magatartás.
[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
válasz iFriend77 #27006 üzenetére
Hát, a képek alapján én nem látok nagy ütésre utaló nyomot, ami ugye számottevő deformáció lenne. Ami esetleg deformációnak látszik így képről, az messze nem tűnik jelentősnek. Azt te látod jobban, hogy van-e valóban jelentősebb deformáció. Az, hogy egy sarok kicsit behorpad esetleg, az nem jelentős, még az ütés mértéke sem lehetett az, mivel papírvékony cuccból vannak ezek. Szóval ha ilyen nincs, akkor vidd el békéltető testülethez az ügyet valóban.
Közvetlenül a szervizhez fordultál, vagy a kereskedőn keresztül mentél? Mert ha az első, akkor szerintem célszerű lehet menni egy kört a kereskedőnél, mert végül is vele állsz szerződésben, őt kell a békéltető testület elé vinni, nem a szervizt. -
iFriend77
csendes tag
-
Lackooo84
nagyúr
válasz grizlisandor #27003 üzenetére
Nemtom mekkora értékű termék volt, de csak a békéltetőhöz mehetsz te is. Gondolom az említett emailek megvannak...
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz iFriend77 #26999 üzenetére
Ha a jogszabályban előírt kötelező gariidőben vagy, akkor a lőtéri kutyát nem érdekli milyen karc van a telefonon, ugyanis köszönőviszonyban sincs az említett hibajenelséggel. Ha baszakodnak, akkor békéltető, a javadra fognak dönteni, és kötelezik őket a javításra.
The Truth is out there...
-
grizlisandor
veterán
válasz grizlisandor #26993 üzenetére
Erre valakinek valami ötlete?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gmail
- Assetto Corsa
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro max
- HÚHA MSI Cyborg 14 Hordozható Gamer Tervező laptop -20% i7-13620HS 10Mag 16GB/512 RTX 4060 8GB 144Hz
- Ultimate előfizetés akár 2100 Ft/hó áron? Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- SilverStone SFX 450W Moduláris Tápegység
- SilverStone SFX 800W Titanium Moduláris Tápegység
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest