Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20001) asdf_ válasza MaxxDamage (#20000) üzenetére


asdf_
veterán

3.,11.
Nincs -ik.

#grammarnazi

(#20002) Pörp


Pörp
senior tag

Sziasztok!

Van egy bontatlan Kingston SSD-m. Erre ugye van gyártói RMA garancia. Ahogy néztem a Kingston honlapon kérne számla másolatot. Az SSD-ről sajnos nincs vásárlási számlám, csak számlával érvényesíthető az RMA?
Pontosabban "proof of purchase", gondolom ez a számla.

[ Szerkesztve ]

(#20003) asdf_ válasza Pörp (#20002) üzenetére


asdf_
veterán

Mivel a gyartonak tudnia kene, hogy mikortol indult ra a gari, szamla nelkul hozza sem nyulnak. De az SSD jelenlegi arait tekintve egy 120-ast pl. kipostazni sem nagyon eri meg.

Ha nincs szamla, akkor nincs gari. Most mondanam azt, hogy nem lesz gond vele, nem szoktak elromlani, de pont most mentek egy olyan gepet, amiben egy a400-as vezerloje fekudt el. Az adatok meg lejonnek rola, de a reinstallt nem usszuk meg.

(#20004) #32577792 válasza asdf_ (#20003) üzenetére


#32577792
törölt tag

Ezeknél nem úgy van, hogy kvázi gyártás idejétől kezdődik számla nélkül, de ha van számla, akkor onnantól?

(#20005) MaxxDamage válasza #32577792 (#20004) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Úgy, igen.
Gyártástól számolják, és ha van dokud (hivatalos számla vagy gari könyv) akkor addig van gyártói gar. ami dokun szerepel (-tól/-ig)
Egyikkel igazolni kell, ha nem tudod, akkor mindenféle igazolás nélkül gariztathatod a terméket (laptop)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20006) #32577792 válasza MaxxDamage (#20005) üzenetére


#32577792
törölt tag

Valami ilyesmi rémlett nekem is a Dell esetében amit vettem.

(#20007) Pörp válasza MaxxDamage (#20005) üzenetére


Pörp
senior tag

Tehát ha jól értem mindenféle papírok nélkül gyártástól számítva érvényes a gari, és érvényesíthető?

(#20008) MaxxDamage válasza Pörp (#20007) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Pontosan.
Megosztott képen látható/olvasható is.
Van az RMA oldalukon "garancia idő ellenőrzés" ahova beírod az SN számot és mutatja a termék gyártási/garanciális idő kezdete/végét is.

Pl.
2013.02.22.-n lett gyártva
akkor 2015.02.22.-ig gariztatható és nem kérnek semmi igazoló dokut (szamla, vagy gari könyve amin vásárlási idő és aláírás+pecsét van)

Ha te 2016.04.20.-n vetted és van a 2 igazoló doku közül bármelyik, akkor gariztathatod ingyenesen 2018.04.20.-ig pl.

Azért nem mind1 :N

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20009) Pörp válasza MaxxDamage (#20008) üzenetére


Pörp
senior tag

:R

(#20010) asdf_ válasza #32577792 (#20004) üzenetére


asdf_
veterán

Gyártó- és termékfüggő. Van amelyik automatikusan indít egy garit gyártástól (vagy pl. gyártás plusz két hónaptól), és csak azon túl kér számlát, van, amelyik mindenhogy.

(#20011) maci1234


maci1234
tag

Az A4Team számitástechnikai bolt (Boráros tér) bedőlt bezárt.. Bagatelizálják még pár napig, hétig (karbantartás, üzlet felújítás, stb...) de ha már a facebook fiók sem érhető el, akkor már világos a történet. Viszont az EVGA GTX 950-es vga kártyám egy évesen három év garival pont most adta meg magát. Mit tehetek most? Köszi a hozzáértő válaszokat.

A zenéhez hangszer is kell!

(#20012) Gyuri27 válasza maci1234 (#20011) üzenetére


Gyuri27
félisten

Próbáld meg kideriteni melyik nagykerből való.
Irj az evga-nak. Ők korrekt cég. Adnak magukra.

Amd - Radeon - Ryzen

(#20013) twollah1976


twollah1976
őstag

Tudom, hogy nem vagyok sikeres ember, mert a forumon sipakolok, hogy mit tegyek ahelyett, hogy gugliznek garancia ugyben.

A guglizassal eddig kb. arra jutottam, hogy elvileg a 15 munkanap az inkabb 15 naptari nap kene, hogy legyen, nekem a szervizben 15 munkanapot mondtak, hogy az utan dontenek a felol, hogy mi legyen? a telefonnal.
Az a vicc az egeszben, hogy itt (Szavatosság és visszavétel – Magyarország) 15 napot irnak, de arra nem ter ki a szoveg, hogy az munkanap vagy naptari nap.
Ha a 15 munkanapot szamolom akkor mar azt is joval meghaladtak, a telefon 2019 01. 23.-an keso delutan lett beadva a szervizbe es ha a munkanapokat szamolom akkor e het penteken (2019 02. 22.) mar a 23. munkanapnal tartunk.
Azon most ne kezdjunk rugozni, hogy "de hat este zarora elott adtad be, mit kezdjenek vele zarora elott", maradjunk annyiban, hogy szerintem a torveny nem ismer olyat, hogy munkanap eleje vege, akkor adtam be onnan szamoljuk a napokat punktum.

Mit tegyek, tehetek?

Elsore arra gondoltam, hogy irok az iPON-nak, hogy mi van a telefonnal.
Ha nem jutok semmire akkor irok a keruleti fogyaszto vedelemnek (mar itt erdekes lesz a dolog, mert a telefont a XIV. keruletben vettem, de a szerviz a XIII.-ban van.
Vagy szemelyesen bemegyek a szervizbe (de boldog vagyok, kb. masfel oras oda-vissza ut Pesten belul) es ott verem az asztalt illetve fenyegetozok.

Otletek?

A "sikeres ember nem lehetsz" megjegyzeseket hanyagoljuk, nem ez az elso garanciaztatasom, ambar eddig meg igy nem kerultem a hosszucsocsre.

A hozzaszolas eredeti szovege itt olvashato, ha valakit erdekelne a link is.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#20014) asdf_ válasza twollah1976 (#20013) üzenetére


asdf_
veterán

15 naptari nap, azonban csak torekednie kell a szerviznek a 15 napon beluli javitasra. Idiota gumiszabaly :/

Viszont a szarakodast nem ertem, mert gyari cuccal emergency modban fel kell ra irni a flash-t aztan kesz is, nem kell hozza se alkatresz, valoszinuleg meg szetszedni sem kell. De persze ha orszagon belul nincs szerviz, hanem kuldozgetik isten tudja hova, akkor az lehet oka az elhuzodasnak.

(#20015) twollah1976 válasza asdf_ (#20014) üzenetére


twollah1976
őstag

A 15 napos gumiszabalyon mar tultettem magam.
En arra lennek kivancsi, hogyha ne adj isten honapig, honapokig elhuzodik a javitas akkor a garancia idot is meghosszabbitjak annyival, mert tetszik nem tetszik addig a keszuleket onhibamon kivul nem hasznalhattam.

Az a tragikus az egeszben, hogy a telefon kb. 2 hetig volt hasznalva es utana jott a hibas OTA, ami leolte a keszuleket es ment a szervizbe.
12 honapos garanciaidobol minusz egy honap a szervizben.
Agyrem.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#20016) asdf_ válasza twollah1976 (#20015) üzenetére


asdf_
veterán

A kotelezo jotallas egy eves idotartamaban a szervizben toltott idovel -jogszabaly altal eloirva- novekszik termeszetesen a gari lejarta, ennek azonban ervenyesithetosegi feltetele, hogy ez dokumentalva is legyen, tehat a jotallasi jegyen, hogy mikor adtad le es mikor vetted at, az a szerviz altal kitoltesre keruljon. Tehat ha visszaerkezeskor ez nincs meg, maris mehet a reklamacio, hogy ezt kibagyorsan potoljak.

[ Szerkesztve ]

(#20017) twollah1976


twollah1976
őstag

Idokozben irtam es kaptam egy emailt az iPON-tol, hogy merre halad a Xiaomi Mi A2 szervizelese.

A level:

"Tisztelt Ügyfelünk!

Elnézést kérünk az elhúzódó ügyintézés miatt.

A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte.
A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben lehetséges a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
A nehezen, vagy hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.

Írtunk Nekik felvilágosítást kérve, hogy hol és miért akadt meg az ügyintézés.

Amint információt kapunk, vagy az ügyintézés időközben lezárul, email-ben azonnal értesítjük Önt.
Köszönjük megértését és türelmét!
"

Kollega azt mondta, hogy o mar az asztalt verte volna a szervizben, hogy egy honap alatt nem kepesek megjavitani a telefont.
Azt is emlitette, hogy 30 utan csere keszuleket kellett volna biztositaniuk.
Ezen kivul megemlitette, hogy nyugodtan kerhetnek cserekeszuleket vagy azt, hogy adjak vissza a penzem a telefonjukat meg kenjek a hajukra.

Most azon agyalok, hogy hogyan fogalmazzam meg normalis hangnemben a levelet, hogy cserekeszulek vagy penz vissza es ha erre mailfordultaval nem ajanlanak fel ugyan olyan tipusu telefont vagy azt, hogy akkor visszaadjak a penzem akkor az egesz veluk folytatott levelezest es a javitasrol szolo papirt elkuldom az illetekes fogyaszto vedoknek.

Valaki tudnak segiteni, hogy mely Ptk paragrafusokat kell emlitenem a szervizelessel kapcsolatban, hogy egy kicsit a fejukhoz kapjanak az iPONnal?

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#20018) Cuclii


Cuclii
csendes tag

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni az alábbiakkal kapcsolatban:

Nem akarom túlságosan részletezni de szervízben van egy közepesen drága műszaki cikkem.
Gari levelet leadtam a szervíznek, ennek ellenére a szervíz szeretné ha a számlát is átadnám.

A számlát sehol sem találom.

Én úgy tudom, hogy a jótállásból fakadó jogokat a gari jeggyel lehet érvényesíteni, a számlát pedig nem vagyok köteles bemutatni, viszont a számla akkor jön jól ha a gari jegy már nincs meg, és így számla helyettesítheti a garancia jegyet.

Ez a bejegyzés foglalkozik ezzel a témával ezért gondolom hogy nem hajthatnak el.
[link]

Szerintetek?

(#20019) #77646080 válasza Cuclii (#20018) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szia!

Úgy gondolom, hogy rád a hivatkozott linken található "második eset" e része vonatkozik:

"A kereskedőnek tehát akkor kötelező foglalkoznia a vásárló minőségi kifogásával, ha az valamilyen dokumentummal (eredeti blokk, számla, elektronikus nyugta ill. számla) tudja igazolni azt, hogy a szóban forgó terméket a kereskedőtől vette."

De ott a negyedik eset e része is:

"Főszabály, hogy a kereskedő a vásárlást igazoló bizonylat bemutatása hiányában nem köteles foglalkozni a minőségi kifogás kezelésével."

(#20020) Gyuri27 válasza #77646080 (#20019) üzenetére


Gyuri27
félisten

5. A korábbi szabályozás szerint a jótállási igényt a jótállási jeggyel és a vásárláskor kapott fizetési bizonylat bemutatásával lehetett érvényesíteni. A Rendeletnek megfelelően a jótállási igény érvényesítéséhez elegendő a jótállási jegy.

Összefoglaló hsz a topik tetején pirossal.

Amd - Radeon - Ryzen

(#20021) Cuclii válasza #77646080 (#20019) üzenetére


Cuclii
csendes tag

Értem, köszönöm.

Én igazából az első esetet vettem alapul

ELSŐ ESET: JÓTÁLLÁSI KÖTELEZETTSÉG ALÁ ESŐ TERMÉK – A JÓTÁLLÁSI JEGY KÉZNÉL VAN, A BLOKK VISZONT NINCS MEG

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 4.§ (1) bekezdése alapján a jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Azaz a számla egyidejű bemutatása ilyen esetben nem követelhető meg.

A termék jótállás alá tartozik.
A jótállási jegy (gari jegy) is megvan, ezt be is mutattam.
Blokk nincs meg.

(#20022) LuckyL válasza Cuclii (#20021) üzenetére


LuckyL
őstag

nem az a bajuk, hogy pénzt szeretnének visszafizetni, de kellene valami bizonylat?
azt nem értem hogy a jótállási jegyen is rajta vna a dátum, az alapján sztem meg tudnák keresni
mindenesetre neked van igazad

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20023) Cuclii válasza LuckyL (#20022) üzenetére


Cuclii
csendes tag

Elsődlegesen javítani vagy cserélni akarnak.

Gyártói jótállás van a termékre és a gyártóval szerződött szervíz kéri a számlát, mert az én számlám alapján akarnak elszámolni a gyártó irányába. Ez elég furcsán hangzik, és amúgy is mi közöm van ahhoz, hogy egymás között ők hogyan számolnak el.

(#20024) #77646080 válasza LuckyL (#20022) üzenetére


#77646080
törölt tag

Sajnos, nincsen elég információnk arról, hogy mi folyik a szervizben, milyen utat járnának be. Könnyen lehet neked igazad abban, hogy az esetleges pénzvisszatérítés miatt keresik a számlát. Bár erről a tényről akkor (vélhetően) tájékoztatnák az ügyfelet.

Amit tudunk: valamilyen módon (futárral? személyes átvétellel?) hozzájuk került a műszaki cikk. Tehát a Gyuri által hivatkozott Rendelet alapján a jótállási igényt befogadták, további lépéshez kellene a számla.

(#20023) Cuclii Közben látom az újabb posztodat. Könnyen lehet, hogy szükséges az említett elszámoláshoz a konkrét számlád, mivel pl. egyes kereskedőknél más lehet ugyanazon termék eladási ára, nem volt-e akciós stb.

(#20025) LuckyL válasza Cuclii (#20023) üzenetére


LuckyL
őstag

és (#20024) German_TD

leesett már, tehát közvetlenül a szervízbe vitted, nem a vásárlás helyére
akkor nagyon egyszerű, vagy vidd a vásárlás helyére leadni javításra, vagy kérd el tőlük a bizonylat másolatát

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20026) Superhun


Superhun
Topikgazda

A leglényegesebb infó már megint lemaradt. Mikor lett vásárolva a termék?

(#20027) Cuclii válasza LuckyL (#20025) üzenetére


Cuclii
csendes tag

Tulajdonképpen igen. Először a vásárlás helyére mentem de mondták, hogy közvetlenül a szervízhez forduljak. Mondjuk elvileg nem hajthatnának el így, de ők is csak a szervízhez tudnák továbbítani hibás terméket.

(#20026) Superhun :R idén január elején

(#20028) Attix82 válasza Cuclii (#20018) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

Szerintem ha boltnak vitted volna ott nincs szükség számlára mivel a rendszerükbe meg tudja nézni, viszont a szerviz akinek fogalma sincs róla honnan származik a termék kérheti.

Szerintem vidd a boltnak és intézze , 1 évig úgyis köteles foglalkozni a garis dologgal.

(#20029) Gyuri27 válasza Cuclii (#20027) üzenetére


Gyuri27
félisten

Hiba. A bolt nem küldhet téged sehová. Velük állsz szerződésben.
Nem a szervizzel nem a nagykerrel és nem is a gyártóval.
Normálisan kitöltött garjegy elég mindenhová. Ha nem töltötték ki rendesen az az ő bajuk.

Amd - Radeon - Ryzen

(#20030) MaxxDamage válasza Gyuri27 (#20029) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nálam a vásárlás dátuma nem megfelelően van kitöltve a termék garancia könyvében, ebből lehet bármi gondom? Háztól-házig gari van a vásárlástól számított 2 évig a Magyarországi szakszervizzel. Gyártástól számított 2 évig nem kell semmi igazolás (számla , garancia könyv, pl.) az oké, hogy önmagában elfogadják a gari könyvet (számla nincs meg), de ilyen kitöltés esetén is? (ÉÉÉÉ/NN felcserélve)

Egy részlet erről:

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20031) Gyuri27 válasza MaxxDamage (#20030) üzenetére


Gyuri27
félisten

Reklamálj ott ahol rosszul töltötték ki.
Vigyázz a számlára.
Gyerekek ha a számlán szereplő adatok és a garjegyen szerepelt adatok nem egyeznek azt javíttatni kell.
Persze ehhez az kell, hogy megnézzük mi a bánatos lópikulát irtak erre a két papirra és ne csak zsebre rakjuk.

Amd - Radeon - Ryzen

(#20032) MaxxDamage válasza Gyuri27 (#20031) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Írtam a boltnak, vagy-vagy :R
Még dokuk nélkül be veszi a szakszerviz a terméket és foglalkozik vele (még e hónap végéig) aztán ha probléma lenne vele, akkor csak a könyve ellenében vennék be garanciális javításra vagy számla ami kellene. (gyártót is meg kérdeztem, ha csak a gari könyv van meg és ki van töltve, az is elég, számla nem kell)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20033) asdf_ válasza MaxxDamage (#20030) üzenetére


asdf_
veterán

Jó lesz az úgy, ne foglalkozz vele. Teljesen meglepő módon magyar ember magyar sorrendben írta a dátumot, azt kéne fejbeverni egy péklapáttal, aki kiengedte a magyar nyomtatványt NNHHÉÉÉÉ formátumban, amikor ÉÉÉÉHHNN/YYYYMMDD-t kellett volna odaírni, hogy a magyar ember magyarul tölthesse ki, de a külföldi szervizes is értse, miért van -számára- hülye formátumban a dátum.

(#20034) MaxxDamage válasza asdf_ (#20033) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, igazad van (a lenyeg rajta van, van pecsét, aláírás, matrica ami a termék azon.szolgál) kozben a bolttól is megkaptam a számlát, előleg befizetési dokukat. /ha szükség lenne rá, legyen meg/ :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20035) Tamagocsi123


Tamagocsi123
tag

Sziasztok. Adott egy processzor amit garanciában vissza vittem 1 nappal a vásárlást követöen mert hibássan müködott. Az üzletben alapos szemrevételezés után átvették (lábak stb nincs e külsérelmi nyom) 72 óra elteltével semmi, 5 nap múlva többszöri mail megkeresésemre azt irtak hogy a processzor lábai több helyen el voltak hajolva és tovabb kuldik a beszálitonak, ha ö cseréli akkor csere egyebkent meg igy jártam. Mi tevő legyek ha igy vissza akarják adni? Köszönöm

[ Szerkesztve ]

Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.

(#20036) Josi válasza Tamagocsi123 (#20035) üzenetére


Josi
aktív tag

Milyen processzor?

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#20037) Gyuri27 válasza Tamagocsi123 (#20035) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nyitó hszt ajánlom elolvasni.

Melyik bolt ez?

Előtted megnézték a procit a boltban és kitöltötték a papirokat amiből kaptál egy példányt?

Amd - Radeon - Ryzen

(#20038) Tamagocsi123


Tamagocsi123
tag

Amd processzor, aqva computer és igen elöttem megnezte megvizsgálta a procit kifejezetten a labakat nezte. Igen kaptam papirt amin az altalam velt hibát ráirta. De ha jól tudom ha barmi külső behatás látható lett volna akkor azt rá kellett volna irnia, vagy at se venni garanciába. Vicc az egész!

[ Szerkesztve ]

Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.

(#20039) Lackooo84 válasza Tamagocsi123 (#20035) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ez már ott sántít a bolt részéről, hogy 3 napon belül nincs javítás, hanem csak azonnali csere.

The Truth is out there...

(#20040) Tamagocsi123 válasza Lackooo84 (#20039) üzenetére


Tamagocsi123
tag

Azt mondtak hogy a szerviznek mindenképp elkel küldjék! Egyebkent meg neten rendeltem csak személyes atvetel volt igy meg 14 nap nem ha jól tudom.

[ Szerkesztve ]

Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.

(#20041) Gyuri27 válasza Tamagocsi123 (#20038) üzenetére


Gyuri27
félisten

3 napon belül nincs javitás. Azonnali csere vagy pénz vissza van.
Ha előtted megnézte és a "jegyzőkönyvbe" nem vette fel a kócos lábakat (ha az lett volna nyilván ráirja a papirra mehet isten hirivel. Be kell menni és kérni a panaszkönyvet és leirni mindent.

És nem vásárolunk az aquába. Mert náluk az egyik legrosszabb a garis ügyintézés.

Amd - Radeon - Ryzen

(#20042) Tamagocsi123


Tamagocsi123
tag

Nem irt ra semmit mert nem volt semmi külső sérülés ezért csak lestem amikir a szerviz kuldott egy ilyen mailt. Most akkor varjam meg mit olaskodnak? Mert azt irtak majd ertesit a bolt hogy mi a vegeredmegy a beszallitoval.Nem is értem mit gondolt a szervizes hogy benyeli ezt valaki.Ezt a 3 napot mondtam én is amikor atvettek azt mondta hogy ha hibás de azta szerviz dönti el.

[ Szerkesztve ]

Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.

(#20043) gabo91


gabo91
aktív tag

sziasztok,

Segítséget, tanácsot kérnék az alábbi történethez.

Egy neves országos laptopokra szakosodott üzletben vásároltam egy HP laptopot 2 éve, amire a 24hónap gyárin túl +3év bolti garancia is van, aminek a feltétele hogy évente be kell adni "tisztitásra".
február 4-én adtam be, jelezvén hogy a ventillátor zörög/hangos. Másnap reggel felhívtak közölték, hogy tisztitás megvolt, elkell küldeni szervízbe a ventillátor csere miatt.
Telefont nem vesznek fel, több alkalommal jártam már az üzletben, ma végre felhívták a HP-t ahol közölték, hogy alkatrészre várnak április 8-án fogják megkapni, utánna nyúlnak hozzá. (9hét, mire visszaér alsó hangon 10 hét)

Mit tudok tenni ilyen esetben? Szeretnék némi nyomást gyakorolni rájuk, mert ilyen nincs hogy 2hónap alatt ér ide egy alkatrész...
Van e határidő hogy a szervíznek hány napon bellűl kell elvégeznie a javítást, vagy mikor lehet kérni a készülék cseréjét (javíthatatlannak tekinteni) Arról nem beszélve, hogy beadtam még volt rá gyári garancia... most telik 2-3 hónap, visszakapom addigra nincs már rá gyári ...
köszönöm előre is.
üdv

(#20044) LuckyL válasza gabo91 (#20043) üzenetére


LuckyL
őstag

1 év a kötelező jótállás, azon túl mindenki azt szolgáltat önként amit jónak lát, és amit a szolgáltatási/szerződési feltételekben vállal (ezt kellene megnézni, hogy mi áll benne)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20045) gabo91 válasza LuckyL (#20044) üzenetére


gabo91
aktív tag

1 év törvényi +2 év gyártói +2év bolti
Mikor beadtam nem volt 2éves.

A gépre szükségem lenne, mit tudok tenni, mit javasoltok?
Írásban szeretnék egy panaszt benyújtani emailben és postán is (ajánlott tértiv levél) "mivel eltelt 30 nap, ha nem kapom kézhez 8 napon bellűl a javított készüléket, vagy egy újat helyette akkor elállok és kérem vissza a vételárat"
Ez járható út így?

[ Szerkesztve ]

(#20046) Attix82 válasza gabo91 (#20045) üzenetére


Attix82
őstag

Nem, mivel 1 éven túl vagy. Vagyis beadhatod de sokat nem fogsz érni vele.....

(#20047) gabo91 válasza Attix82 (#20046) üzenetére


gabo91
aktív tag

Magyarán ott áll a gép ők meg hesszelnek 3 honapig... És semmit se tehetek?

(#20048) GZoli7 válasza gabo91 (#20047) üzenetére


GZoli7
senior tag

A továbbiakban messze elkerülöd őket.
Addig is egy tértivevényes levélben érdeklődsz, esetleg jelzed, hogy nem értesz egyet.
Elvileg ennyivel hosszabbodik a "garanciád", bár vásárolt "garanciánál" ez sem biztos.

Ha nem volt két éves, amikor beadtad, akkor még ketyeg a szavatosság.
Ilyenkor, ha elismerték a hibát, az írásodból ez egyértelműnek tűnik, akkor pont ugyanúgy kérheted a cserét, stb, mint előtte. Más kérdés, hogy, ha tesznek rá, akkor békéltetőhöz -> bírósághoz kell fordulnod.

[ Szerkesztve ]

(#20049) asdf_ válasza gabo91 (#20047) üzenetére


asdf_
veterán

En mondjuk gyari szam alapjan rakerdeznek a HP ugyfelszolgalatnal is, hogy tenyleg ez-e a helyzet, es hogy ezt komolyan gondoljak-e.

(#20050) LuckyL válasza gabo91 (#20045) üzenetére


LuckyL
őstag

tudom hogy rosszul esne saját pénzen javítani, hiszen garis a gép, de pesten tudomásom szerint nagyon ügyes laptop szervizek vannak, akik pénzért pillanatok alatt megoldják az iylesmiket
ezt cska azért írtam mert láttam hogy nagyon sürgős lenne a gép

cryptot minden termékemért elfogadom

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.