Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20151) asdf_ válasza rasotamas (#20149) üzenetére


asdf_
veterán

Nálad van a garjegy, azokat tartják be, így utólag nincs módjában szívózni. Előre lehet, ahogy pl. a Bauhaus-ban nem 3 év garival kapod a hobbyfűnyírót amint kimondod, hogy számlára vásárolsz.

(#20152) rasotamas válasza Gyuri27 (#20150) üzenetére


rasotamas
veterán

Vettem egy használt terméket amit még 2 év garival hirdettek, csupán érdeklődöm hogy ténylegesen van-e garanciám és tudom-e érvényesíteni.
Nem tudom milyen előnyről beszélsz. A garanciajegyen rajta van hogy 3 év a garancia. Csak annyi, hogy a vevő résznél egy kft neve van.
Jelentős felárat fizettem a garancia miatt, kb 15-18%-kal drágábban vettem mint a garancia nélküli hasonló termékek ára.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#20153) rasotamas válasza asdf_ (#20151) üzenetére


rasotamas
veterán

A garanciajegyen 3 év szerepel.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#20154) Gyuri27 válasza rasotamas (#20152) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nézd van 3 év garanciád ismeretlen feltételekkel. Mert a fogyvéd a fogyasztót védi (le van írva ki minősül annak), de a cég nem fogyasztó. Azaz a fogyvéd törvényben leírtak rád nem vonatkoznak.
Az előny a 27% áfa mókolása.

Mondok egy példát. A fogyasztó bemegy vesz egy 200k-s vga-t. Elromlik a 8-ik hónapban. Ha a cég nem tudja javitani (nem szokta tudni). Akkor kap egy ugyanolyant és újra indul a 3 év gari. Ha nincs olyan akkor pénz vissza (persze ha a vevő jó fej vannak alternativ megoldások, de ez nem kötelező).
Ugyanez xy kft nevére szóló garinál nincs. Ha egy 1080ti-ról beszélünk és a cégesnek adnak egy másikat (bármilyen, eltérő tipust) gari újraindulás nélkül, akkor örülhet. És aztán itt lehetne sorolni az egyéb lehetőségeket ami elöfordulhat.
Két cég közt a két cég közti szerződés a mérvadó. De ez ritkán van, hogy egy cég xy kiskerrel rendesen köt egy szerződést (és onnan adnak el használt holmit). Ált xy cég a tulaj fiának pistikének vesz egy vga-t. Az áfát megmókolják. Pistike meg gémerkedik. Majd eladja a vga-t ha megunta garisként.
Ami ebben az esetben közelít a higfoshoz (mármint a gari) a fentiek miatt.
Persze szavatosság van. De az megint egy másik móka.

Kár volt megvenni nem hogy felárat fizetni.
Még valami. Vásárlás előtt tájékozódunk. Nem pedig utána.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#20155) rasotamas válasza Gyuri27 (#20154) üzenetére


rasotamas
veterán

Bogarat ültettél a fülembe, ezért felhívtam őket. Azt mondták a gyakorlatban ebből nem szoktak problémát csinálni, ne izguljak.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#20156) Gyuri27 válasza rasotamas (#20155) üzenetére


Gyuri27
félisten

Legyen úgy.
De ha nem így lesz akkor se lepődj meg. Mert nem kötelességük veled fogyasztóként bánni.

Amd - Radeon - Ryzen

(#20157) akyyy


akyyy
senior tag

a múltkor RMA-val kiküldött wd merevlemez helyett egyből jött egy másik vinyó, de azon is afféle "sérülések" voltak láthatóak, és bár felismerte a gép, ugyanúgy kattogott meg "zenélt" az egész meghajtó, majd kis idő múlva olvashatatlanná vált, és el-el tünt az egész.

Jelezzem ezt a WD felé, vagy nincs értelme ezt is visszaküldeni? saját költségre már nem akarom kiküldeni németbe, sőt inkább vettem egy dupla akkora tárhelyű merevlemezt, ami tökéletesen üzemel ezidáig.

használjam levélnehezéknek, vagy van erre is valamilyen hivatalos menet?

(#20158) Dealer95


Dealer95
őstag

Sziasztok!

Már több, mint 5 hete leadtam egy VGA-t gariztatni az iPon-nak.
3x kerestem őket az elmúlt 3 hétben, mindig csak a szokásos kamu szöveg:

Tisztelt Ügyfelünk!

Ahogy korábban is jeleztük Önnek, az átlagos ügyintézési idő szokott 15 munkanap körül alakulni.
Azonban ha a beszállító vagy a szakszerviz nem rendelkezik magyarországi telephellyel, akkor azt a megadott helyre kell a hibásnak vélt terméket eljuttatni.
A beszállító vélhetőleg a gyártó szakszervizébe továbbította a terméket, ahogy azt a korábbi ügyintézéskor is.
A megadott hibát a szakszerviz fogja kivizsgálni és ha javítható megjavítja, ha nem javítható kicseréli.
Ha sem javítani, sem cserélni nem tudja, akkor a vételárat írják jóvá.

Amint lezárul az ügyintézés, vagy státuszváltozás történik, értesítjük Önt.

(#20159) bobalazs válasza Dealer95 (#20158) üzenetére


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem máshová 6-7 hét volt mire lett valami.

(#20160) BornToBePuli válasza Dealer95 (#20158) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

OK

Read only felhasználó

(#20161) MaxxDamage válasza Dealer95 (#20158) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sajnos iPon-on nem múlik, ha átadták beszállítónak, onnan megy a gyártó általi szakszervizbe és vissza (javított, csere vagy kp. kifizetés) és ez hosszas folyamat is lehet.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20162) Dealer95 válasza MaxxDamage (#20161) üzenetére


Dealer95
őstag

Ugyan ez a kártya egyszer már volt javítva, akkor 2 hét volt...(Asus)
Nem értem miért tart ilyen sokáig :F
Miért nincs az az opció, hogy ne kelljen tovább várni (rohadtul kellene már...5 hét nem kevés idő) kicserélik nekem egy másikra?

(#20163) asdf_ válasza Dealer95 (#20162) üzenetére


asdf_
veterán

(#20164) vodi


vodi
csendes tag

Sziasztok.

Ha egy VGA-n a hűtő lett macerálva tehát a csavarokon lévő matrica nincs már meg akkor onnantól lehet gariztatni vagy nem? Köszi.

vodi

(#20165) Vismajor01 válasza Gyuri27 (#20154) üzenetére


Vismajor01
addikt

Újra indul a gari ?Ilyenről még nem hallottam

Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H

(#20166) MaxxDamage válasza Dealer95 (#20162) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nekem Asus max. 40 nap volt (csere javított darabra) iPon/Ramiris/Cseh Asus aztán vissza volt az útvonal. 2 év gyártói garanciával kaptam (javított csere darabra ennyi jár, újra 3 év) 980 Ti flagship volt (Matrix Platinum)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20167) GZoli7 válasza Vismajor01 (#20165) üzenetére


GZoli7
senior tag

Gyurinak igaza van.
Amennyiben fogyasztóként vásárolsz bármit, ha cserére kerül a sor, akkor az új terméknek számít, a jótállás/szavatosság újra indul.
Egyébként a legtöbb bolt nem szokott eltérő feltételeket meghatározni közületi ügyfeleknek sem, viszont probléma esetén nehezebb lehet az igényérvényesítés.
A jogszabály által meghatározott szavatossági idő utáni ilyen-olyan garancia esetén már bármilyen feltételeket meghatározhat az eladó.

(#20168) Dinter


Dinter
addikt

Sziasztok.

Hervisről rendeltem a neten egy cioőt, ami le volt akciózva, illetve elhasználtam rá egy 3 ezres kupont. Gondolkoztam rajta, hogy megrendeljem 2 méretben, és a rossz árát majd visszakérem, de végül nem tettem. Azóta a cipő ára felment. Kérdés, hogyha rossz lenne a méret, akkor az én kedvezményes áramon kicserélik másik méretre?

(#20169) asdf_ válasza Dinter (#20168) üzenetére


asdf_
veterán

Ha jófejek, akkor igen, de semmi nem kötelez őket erre. Elállásnál a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani, tehát, hogy nekik van egy cipőjük, neked meg x ezer forintod (és egy kuponod).

(#20170) mézespálinka


mézespálinka
senior tag

Sziasztok!

Szeretnék tippet kérni. (volt már pár fogyvédelmis ügyem, de nem szeretnék azzal indítani most sem.)
Adott egy tápegység, 5 év garanciával. Valami tönkrement benne, konkrétan kiégett egy csatlakozó. Kérdeztem az adott üzletetet, hogy lehet garanciát érvényesíteni (webshopról van szó a lényeg az volt a kérdésben, hogy hogy/hova küldjem pontosan). Írták, hogy küldjem vissza a tápegységet. A gépet szétszereltem. A videókártyát ahogy lecsatlakoztattam a tápról, a tápon lévő foglalat a videókártya kábelén "maradt". Ez egyébként azokon a képeken is látszott, amiket mellékeltem az üzletnek, írták, hogy semmi gond, van rá gari (még 3 vagy 4 év) küldjem vissza. Mikor visszaküldtem már felhívtak, hogy mi történt a táppal. Mondom egyszercsak használat közben fura szaga volt, lekapcsoltam, mondták, hogy küldjem vissza hát így tettem. Erre azt mondták, hogy hát ezen külsérelmi nyom látszódik Kérdeztem, hogy mi? Hát hiányzik egy foglalat. Mondtam, hogy igen, hiszen ezt megbeszéltük, képet is küldtem ahol látszódik a probléma, ők azt mondták küldjem vissza. Most akkor az egész pc-t kellett volna visszaküldenem? "Nem, nem teljesen jó ez így" hangzott a válasz, hiszen csak a tápegységgel van probléma. Viszont feltételesen vették fel. ("Feltételesen vettük fel".)
Na most az a baj, hogy most telik le a 2 hónap már, és ugye a gépet meg addig nem tudom használni.
Van értelme próbálni megsürgetni őket? Emailt írtam arra azt írták, hogy nem tudnak semmit mert ők továbbküldték a gyártónak. És emiatt, hogy ők továbbküldték ez több hónap is lehet.
Elvileg van jogszabály, hogy "megfelelő határidőn belül" kell elvégezni a javítást, és arra is, hogy meg kell próbálni 15 napot tartani. (mindjárt 60nál járunk). Meddig kellene várnom szerintetek? Annyira nincs kedvem "veszekedni" meg "fogyasztóvédelmezni", de a tápot meg használnám.....

(#20171) LuckyL válasza mézespálinka (#20170) üzenetére


LuckyL
őstag

ha már túl vagy az 1 év kötelező jótálláson, akkor semmilyen jogszabály sem véd, a bolt garanciális feltételei az irányadóak, tehát hiába sürgeted szerintem
nincs erről esetleg valami tájékoztató a honlapjukon?
bár ha eleve "feltételesen" vették át, mert sérülés van rajta, akkor tényleg nem nagyon látok lehetőséget

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20172) zsoltip


zsoltip
őstag

Sziasztok.
Samsung Galaxy S7 készülékem 2017.08.22. napon került megvásárlásra, kártyafüggetlenül, az Extreme Digital Zrt. egy fővárosi üzletében.
2018. őszéig megfelelően üzemelt, mint az ezt megelőző készülékeim is.
Az elmúlt 6 hónapban járt több alkalommal a Samsung Oktogon szervizben (Budapest, 13. kerület, Váci út 30.), és a Telemax szervizben (Budaörs) is. :Y
Minden alkalommal hibátlan jegyzőkönyvvel kaptam vissza.
Legutóbb most kedden. :U

A hibajelenség a Telenor WestEnd üzletében, az ügyintéző előtt is jelentkezett, az egyik bejegyzést ez az ügyintéző tette a Telenor azonosítómhoz. Semmit nem változtatott, nem lett előremenetel.
Az Oktogon szervizben, a készüléket visszaérkezés után beüzemelve, SIM kártyát behelyezve, helyben bontotta is a hálózatot. az ügyintéző előtt. Ez mégsem elégséges bizonyíték, és ezért került ismét vissza a Telemax szervizbe, Budaörsre. Holott hangsúlyozom, hogy a főpanel csere óta hatványozottan, halmozottan a probléma.
A Samsung válasza az, hogy szerviz körülmények között kell jelentkezzen a hiba. Ez viszont nem változtat azon, hogy továbbra is egy használhatatlan készülékem van. Imár fél éve. Egy Samsung csúcskészülék.
Az Oktogon szerviz segítőkészsége példaértékű, ám a SIM kártyám nem fogadhatták el leadásra, nem küldhették el a Telemaxhoz. Megoldás tehát még mindig nincs.

A Samsung ügyfélszolgálat kérésének megfelelően, 2019. jan. 25. 14:47 időpontban részemre megküldött levelükben alábbi szöveg áll:
"Segíteni szeretnénk Önnek, ezért kérjük, hogy juttasson el részünkre az Ön által tapasztalt hibajelenséget alátámasztó, bizonyító erejű dokumentumot (képernyőmentés, videó, fénykép, hangfelvétel stb), hogy szakértő kollégáink megtekinthessék azt és szükség esetén felülbírálhassuk szervizünk szakvéleményét."
Ezt megtettem. Ezt követően kérték, hogy adjam be ismét szervizbe a készüléket. Ez is megtörtént, és ismét hibátlan jegyzőkönyvről szóló értesítő e-mail-t kaptam (2019.02.11.) Kértem a fent leírtak érvényesítését, teljesítését; szervizük szakvéleményének felülbírálatát. Ezt nem tehetik meg ezen szakvélemények alapján, ez a válaszuk továbbra is.

Immár egy Samsung Galaxy J6 (2018) DualSIM telefonkészüléket használok ugyanazon Telenor és Vodafone előfizetéshez tartózó kártyámmal, melyek nem működnek az S7-ben. Megelégedéssel. Ugyanazon SIM kártya, sőt egy másik szolgáltató (Vodafone) is megy benne párhuzamosan. Minden rendben van, a hiba tehát mára még bizonyosabb, hogy a Samsung Galaxy S7-ben van. Mivel ugyanott és ugyanazon körülmények között használom jelenlegi J6 készüléket.

2019.04.23. napon a TMX felé írt levelem, az arra kapott válasz után átvettem a készüléket az Oktogon Szervizben. Majd egyből a szerviz által megjelölt Budaörsi címre autóztam, révén erre buzdított részben, az Oktogon Szerviz munkatársa és üzletvezetője is.
Ezt követően a TMX portán lévő urak elirányítottak a Samsung S Drive-ba. Ott az ügyfeles kolléga, elmondása szerint, nem tudta mit tegyen, így felívtam a 06-80-SAMSUNG számot, ahol hosszas telefonbesézlgetést folytattam egy ügyintéző hölggyel, aki szintén kérdőn állt a teendők felé. Sőt, azt javasolta, írjak egy újabb levelet a TMX irányába, mikorra és kivel történő találkozásra gondoltak az ott történő szeméyles megjelenésem vonatkozásában. Holott tájékoztattam arról, hogy a November hónap óta megtett vélhetően 5-höz közelítő darabszámmal bíró kérésem, telefonos és írásbeli kapcsolatteremtésre vonatkozóan, a TMX irányába, elhalt, senki sem keresett a kéréseknek megfelelően sem attól eltérően.

Így viszont potyára utaztam Budaörsre.
Nos, immár a felettébb kellemetlen szituáció egy igen erősen hatványozott voltá járunk részenről tekintve.

Csatolt mellékletek, amiket benyújtottam mindenhová egy felhő tárhelyen és van ahol nyomtatva:
Dokumentumok: 13 db .PDF állomány
Levelezés: 38 db .PDF állomány
Kép- és videóanyagok a készülékem hibajelenségéről: 8 db .JPEG és 4 db .MP4 állomány
Összesen: 13+38+8+4= 63 db fájl

A hiba: nincs térerő.
Igen, cseréltem (6 alkalommal) SIM kártyát, különböző generációkból
Igen, több szolgáltató kártyájával teszteltem már
Igen, más készülékben működik a kártya, jelenleg is, és az ezt megelőzőek is.
Nem, más kártyával sem működik, nincs térerő, illetve folyamatosan bontja azt a készülék.
Igen, egyeztetve, nem a szolgáltatónál van a hiba.
Igen, van fotófelvétel.
Igen, van videofelvétel.
Nem, a Samsungnak ez nem elég, szerviz vélemény kell.
Igen, immár 6 hónapja küzdök az esettel.

Ahol eddig próbáltam elintézni a kérdést, sikertelenül:
Pest Megyei Békéltető Testület - az elnökkkel valami nincs rendben, kollégái és az Iparkamara tájékoztatása szerint nem első esetként, saját hatáskörbe helyezte az ügyet, és hónapok óta nincs papír innen a kezemben. Zaklatással gyanúsított meg. :U
Továbbá az első megkeresésem, melyet honlapjukon tettem meg, nem volt örvendetes számukra, mondván azt nem kellet volna használjam... így papírral kerestem meg őket, személyesen, egy jókora paksaméta nyomtatása után.
Mint kiderült eddigre elkezdték mégis az addig valahol az éterben leleddző digitális beadványomat is... Ez újabb problémákat szült.
Samsung (gyártó) - nem ismeri el a hibát, mert állítása szerint szerviz körülmény között kell jelentkezzen. Nem értem miért nem jelentkezik, csak amikor átveszem és nálam van. Nem reális.
e-Digital (forgalmazó) - A gyártó és szerviz véleménye kell neki
Telenor (szolgáltató) - nincs szolgáltatási hibája, és az ország számos területén jelentkezik a hiba, nem egy helyen, így készülékhiba van. Némi benzinköltséget térítettek részemre, jófejségből.
TMX (szerviz) - nem jelentkezik náluk a hiba egy vizsgálat alatt sem.
Oktogon Szerviz Kft. (szerviz) - nem jelentkezik náluk a hiba egy vizsgálat alatt sem.
Fogyasztóvédelem - válasza az volt, hogy a Békéltető Testülethez forduljak

Továbbra is adott a hasznavehetetlen S7 készülékem, mely ugyan makulátlan, viszont hálózat híján hasznavehetetlen.
A szerviz, a gyártó, a forgalmazó, a szolgáltató, az S Drive, az ügyfélszolgálat, a Telenor, a WestEnd márkaüzlet eladói mind tanácstalanok és segíteni nem tudók, vagy nem hajlandók irányomba.

Mai napon megkerestem a Budapesti Békéltető Testületet egy kérelemmel a honalapjukon, és lementettem a képernyőképet, mely igazolja a sikeres beküldést. Egyelőre semmit nem tudok...

Mi a túrót lehet tenni?
Tudnátok kérlek segíteni? Eddig nem találkoztam ilyen elintézhetetlen esettel egy készülékem esetében sem.

A Samsung ügyfélszolgálat és a Samsung, Írj az Elnöknek menüpont sem vezetett sikerre, terméseztessen már ezt is próbáltam. Továbbra is tartják az álláspontjukat.

Tényleg csak egy működőképes telefont akartam... Immár 6 hónapja.
Most viszont, révén elkezdtem egy J6-ot használni, az árának jobban örülnék, de már passz...nem tudom mit tehetek egyebet...
Mintha minden ellenem fordult volna... :W

Köszönöm,
zsoltip

[ Szerkesztve ]

(#20173) LuckyL válasza zsoltip (#20172) üzenetére


LuckyL
őstag

én ilyen katyvaszba nem merülnék bele, itt már nehéz tanácsot adni, elolvasni sincs energiám
de máskor esetleg köss készülékbiztosítást, aztán "véletlenül" ha baja lesz, kapsz egy másikat és kész
itt már annyi energiát öltél bele szvsz, amiennyit nem ér az egész

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20174) Lackooo84 válasza zsoltip (#20172) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát én a helyedben elvinném a József körútra, vagy a másik TMX tanyára, és ott előttük betenném a simet, és ha nincs térerő, és azt mondják, hogy az jó, akkor beleverem a fejüket az tuti...

The Truth is out there...

(#20175) zsoltip válasza Lackooo84 (#20174) üzenetére


zsoltip
őstag

József krt-on csak Huawei van... Samsung csak és kizárólag az S Drive-ban... :(
Ott pedig csak átvesznek, nem szervizelnek.
Szervizelés csak azzal szemben, a TMX közpoontban van (Budaörs), de ott pedig nincs ügyféltér. :W
Hidd el... magam is eléggé zabos vagyok már.

[ Szerkesztve ]

(#20176) asdf_ válasza zsoltip (#20175) üzenetére


asdf_
veterán

Koki terminal Sestore?

(#20177) zsoltip válasza asdf_ (#20176) üzenetére


zsoltip
őstag

A Sestore nem szerviz...
A név is mutatja. :U
Mellette van egy szerviz. Az többet tud, mint előzőek?

[ Szerkesztve ]

(#20178) asdf_ válasza zsoltip (#20177) üzenetére


asdf_
veterán

A kökin van szerviz. (http://sestore.hu/szerviz) És bármi ami nem tmx, azzal már szerintem előrébb vagy ;)

(#20179) zsoltip válasza asdf_ (#20178) üzenetére


zsoltip
őstag

Vagy Miskolc. Lesz ott dolgom, így ma telefonálok nekik, hogy ők hajlandóak-e a kezemben megnézni, hogy tényleg hibás az a retek.

(#20180) C64


C64
őstag

Sziasztok!

Múlt héten vásároltam az ecipo.hu-n egy drága cipőt. Nagyon jó, minden oké vele, örültem neki, de pár óra hordás után kiderült, hogy durván töri a lábam a cipőfűzője! Igen, a cipőfűzője, mert úgy van megcsinálva a cipő, hogy belül a fűző kidudorodik és az nyomja a lábam. Összesen 3 napot hordtam, mert először úgy voltam vele, hogy majd megszokom, vagy betöri a lábam a cipőm, de nem így lett, csak egyre jobban fájt benne a lábam. Így tehát hordhatatlan. Írtam az eciponek 2 napja de nem válaszoltak :(((
Az lenne a kérdésem, hogy ez garanciális problémának számít vagy sem? Elvégre a gyártó tervezte ilyenre a cipőt és bárki aki megnézte a cipőfűző részt belül, igazolhatja, hogy az bizony durva dolog, hogy így kiáll, kidudorodik belül a cipőfűző. Visszaküldeni már nem lehet, mert hordott a cipő, de garanciában az a minimum, hogy visszaveszik. Szerintem....! Szerintetek?

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#20181) LuckyL válasza C64 (#20180) üzenetére


LuckyL
őstag

szerintem 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, akkor is ha hordtad a cipőt, hiszen ha nem hordtad volna, nem derült volna ki a hibája

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20182) MaxxDamage válasza LuckyL (#20181) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

+1
Támogatom az álláspontod!
C64 jelezd a bolt felé elállási szándékod és küldheted vissza nekik.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20183) Josi válasza LuckyL (#20181) üzenetére


Josi
aktív tag

Szerintem az elállás itt már nem játszik.
Azért a kipróbálás és a több napig hordás között van különbség.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#20184) C64


C64
őstag

Köszi a válaszokat. Akkor csak simán küldjem vissza, hogy feltöri a lábam? Amúgy igen, ha nem hordom, nem derül ki, hogy töri a lábam, az csak hordás alatt derülhet ki, így azért vagyok tanácstalan.

Részletek az ecipo.hu oldalról:

6. Milyen eset(ek)ben utasítható el a visszáru kérelem?
Visszárudat abban az esetben utasítjuk el, ha:
- a megadott 30 napos határidőn túl küldöd vissza a termék(ek)et
- ha nem kifogástalan (hordástól mentes/eladható) állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek)

[ Szerkesztve ]

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#20185) marec1122


marec1122
senior tag

Sziasztok!

A következő kérdéssel/problémával fordulnék hozzátok. Rendeltem egy tolatókamerát (kb 10k Ft) az autómhoz ami márkaspecifikus. Nem volt teljesen egyértelmű a bolt az autótípust illetően, ezért vásárlás előtt emailben érdeklődtem a kompatibilitást kérdését. Megnyugtattak, hogy jó lesz az autómhoz. Ma elvittem a szerelőmhöz és közölte velem, hogy abszolút nem megfelelő. Most épp egy emailt fogalmazok amiben 1 hetet adok az összeg + visszamenő postaköltség átutalására, hogy vissza tudjam küldeni különben fogyasztóvédelmi feljelentéssel élnék.

Van ehhez jogom? Ha nincs, hogy tudom megoldani másképp? Ha van és nem fizetnek, mi a menete a feljelentésnek?

Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane

(#20186) LuckyL válasza C64 (#20184) üzenetére


LuckyL
őstag

szerintem ha a békéltetőkhöz fordulsz, a javadra döntetének ilyen esetben
kérdés hogy van e erre az egészre időd...
szerintem ez az idézet nem szabályos, nem köheti ki hogy nem hordhatod, hiszen anélkül hogyan derülhetne ki, hogy töri a lábat
viszont sajnos azt látom hogy itt nem fogod egyszerűen visszakapni a pénzed, sokat elárul, hogy 2 nap alatt nem válaszolnak egy panaszra...

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20187) C64 válasza LuckyL (#20186) üzenetére


C64
őstag

Ahogy nézem ez nem magyar cég. Akkor is fordulhatok a békéltető testülethez? Megteszem siman, már volt náluk ügyem 2x is, rendesek. Ha jövőhéten sem válaszolnak, akkor beadok egy indítványt a békéltetőhöz.

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#20188) LuckyL válasza C64 (#20187) üzenetére


LuckyL
őstag

fuu, most látom lengyelek, magyar telephely nélkül
így passzolom a dolgot, meg kellene krédezni a békéltetőket telefonon
esetleg nem paypallal vagy bankkártyával fizettél?
mert akkor van vevővédelmed

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20189) marec1122 válasza marec1122 (#20185) üzenetére


marec1122
senior tag

ha esetleg valakinek valami ötlete, bár nem voltam elég körültekintő mert ez alapján bottal sem szabadott volna őket megpiszkálni. Gondolom az itt leírtak tekintetében sok jóra nem számíthatok.

[ Szerkesztve ]

Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane

(#20190) C64 válasza LuckyL (#20188) üzenetére


C64
őstag

De paypal volt, de már hiába ha megkaptam a csomagot, nem vonhatom vissza az utalást sztem. Az akkor visszaélésre is adhatna lehetőséget.

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#20191) LuckyL válasza C64 (#20190) üzenetére


LuckyL
őstag

Paypalon profi vevovedelem van, olvass utana a paypal topikban. Visszakuldod es visszakapod a penzed.

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20192) asdf_ válasza marec1122 (#20185) üzenetére


asdf_
veterán

De miert kell egybol ajtostol rontani a hazba meg fenyegetozni meg hataridoket adni? Siman azt mondod, hogy hibas teljesites, mivel az altaluk mondottakkal ellentetben a keszulek nem kompatibilis az autoddal, ezaltal kuldjenek futart erte, majd pedig kuldjek vissza a penzedet. Ha ezeket, amik a jog szerint jarnak neked, nem teljesitik, na majd akkor allj neki fenyegetozni meg hataridozni.

(#20193) marec1122 válasza asdf_ (#20192) üzenetére


marec1122
senior tag

világos jogos felvetés. azért az agresszió mert végigolvastam a másokat ért hasonló eseteket. de első körben békés megoldás fogok javasolni. ha nem jön össze visszatérek tanácsért ;)

Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane

(#20194) Ateszpapa válasza asdf_ (#20178) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Azért az durva, hogy háromszor is szervíznek írják a szervizt. Döbbenet.

(#20195) asdf_ válasza Ateszpapa (#20194) üzenetére


asdf_
veterán

Igen, azon en is veresre kapartam az arcom.

(#20196) LuckyL válasza Ateszpapa (#20194) üzenetére


LuckyL
őstag

szervíz szervíz szervíz
gója gója gója ;] ;]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20197) hódmaci


hódmaci
senior tag

Sziasztok!
"Sokszor olvasom itt,hogy majd a Békéltető testület megaszondja......."
Sok Magánszemély ebből arra következtethet, hogy majd amit a békéltető dönt az szent és úgy is lesz.

A hatályos jogszabályok alapján a Békéltető Testületi eljárásnak alapvetően négyféle végkimenetele lehet:
kérelem elutasítása – ha a Békéltető Testület arra a döntésre jutott, hogy a kérelem nem megalapozott
egyezség jóváhagyása határozattal - amennyiben a vállalkozás és a fogyasztó egyezséget köt a tárgyaláson, illetve azon kívül
határozat - abban az esetben, ha az adott vállalkozás eseti vagy általános alávetési nyilatkozatot tett a Békéltető Testület előtt
ajánlás – abban az esetben, ha a felek nem kötöttek egyezséget és a kérelem elutasításának nem volt helye és az adott vállalkozás sem eseti sem pedig általános alávetési nyilatkozatot nem tett

Pl.: Ajánlás esetén tehát a Békéltető Testület döntést hozott, azonban ez nem kötelező a vállalkozásra nézve. Jelenleg egyetlen egy vállalkozásnak sincs alávetési kötelezettsége a Békéltető Testületi eljárásokban. Amennyiben tehát a vállalkozás nem ért egyet a Békéltető Testület döntésével, akkor dönthet úgy, hogy annak ajánlását nem teljesíti.

A hatályos jogszabályok alapján a vállalkozásokat két kötelezettség terheli a Békéltető Testületi eljárásokkal kapcsolatosan:
• válaszirat küldési kötelezettség - ez minden esetben
• jelenléti kötelezettség – azokban az eljárásokban, ahol az adott vállalkozás székhellyel, fiókteleppel rendelkezik.
A Békéltető Testületi eljárás egy alternatív vitarendezési fórum, amely a Felekre nézve költségmentes, illetve minden fél a saját költségeit viseli, annak semmilyen eljárási díja nincs. A magyar jogrendszerben egy permegelőző eljárási funkciója van.
A Békéltető Testületi eljárás igénybevétele és annak esetleges sikertelensége a Ti további jogaitokat nem érinti, a rendelkezésre álló peres és nem peres eljárások ettől függően igénybe vehetőek.

Remélem segítettem tévhitek elkerülésében.

Persze ha nem fogadja el a vállalkozás az ajánlást s (miért fogadná el), akkor ezek után tovább akarod vinni, akkor akár lehet ügyvéd; M.O.K.K. ; per stb és a végén sok hónap után siker vagy kudarc.
Én mondom nektek itt Magyarországon csak jóindulatból van garancia, és abból itt a legkevesebb.
Vagyis a törvények minket fogyasztókat védenek de az eladók mellett állnak.

Bocsánat a végét de kikívánkozott. :)

[ Szerkesztve ]

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#20198) Botos Marci

Sziasztok,

Lenne egy Seagate HDD -m ami lassan bedöglik ,(9%-os a HD Sentinel alapján )viszont a termék még garanciális 2019 Szeptember 16-ig ,hogyan tudnám a garanciát érvényesíteni ?

Seagate oldalára felmentem , megadtam a szükséges adatokat ,elvileg ingyen elvinnék ,viszont amikor ki kell választani a visszavétel helyét nincs Magyarország a választható opciók közt .

Lehetséges ez hogy el elvinnék ,viszont Magyarországra vissza nem hozzák ?
Vagy ez az lenne hogy hova szeretném visszaküldeni , melyik Seagate kirendeltségbe ?

[ Szerkesztve ]

Üdv Marci

(#20199) marec1122 válasza asdf_ (#20192) üzenetére


marec1122
senior tag

Szia!

Sajnos az előzetes jelek alapján pont az történt amit mások írnak. Hazudnak és bele-bele futnak önellentmondásokba és közben ignorálgatják a telefonszámaimat. Jeleztem nekik, hogy ha kell megteszem a szükséges lépéseket, amire sajnos nemhogy tiltakozott volna, olyan volt mintha ez lenne a szokott eljárásuk bár ez inkább csak érzés.

Szóval mik a lehetőségeim ez után? Van erre valami sor, hogy hol és miként lehet fel/bejelentést tenni?

Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane

(#20200) Dealer95


Dealer95
őstag

Sziasztok!

Abban az esetben mik a lehetőségeim, ha egy adott típusú VGA-t nem tudnak ugyan olyanra cserélni, csak másik típusra?
A garancia 3. évében járok.
2 hónapja szervizben a cucc, és most írtak hogy majd egy másik xy típusú fog érkezni helyette mert nem tudják belátható időn belül javítani.
Már a hajamat tépem hogy eddig tart...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.