Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Sziasztok!
Laptopszalontól vásárolt gépbe belefolyt folyadék, azóta beragad pár gomb. A biztosítónak már 2 hónapja jeleztük több hívással is, hogy szállítsák el, tisztítsák ki és nem küldtek érte senkit még mindig! A biztosítós csajszi már 2x is hívott elvitték-e és nem.. Mondja oké küld érte embert, de sose jön senki?! Fel lehet ezért jelenteni őket fogyasztóvédelemnél? Teljes körű biztosítást fizettünk több évre a gépre.. legalább a biztosítás árát adják vissza, ez kész vicc...Munkaeszköz a gép..
nem tudod te megcsináltatni és számla alapján kifizetik a javítást?
esetleg ezt kérdezd meg tőlük
cryptot minden termékemért elfogadom
Kaptam egyet emailben.
https://tinyurl.com/rasoapro
TuRAdaaM
újonc
Sziasztok!
Van egy 8-ból 7 RAM slot hibás STRIX X99 Gaming MOBO-m, egy hibás STRIX GTX 1080Ti OC-m és egy szintúgy hibás i7 6800K procim. Mindegyikre érvényes még a garancia. A szervízben (a proci esetében a kereskedőnél) kérhetek olyat, hogy egy másik típusra cseréljék az adott márkából (nyílván, hiszen nem gondolom, hogy ASUS-nál MSI van.)?
kérheted, de nem kötelező nekik
cryptot minden termékemért elfogadom
Dreamshake
csendes tag
Sziasztok, nem tudom jó helyen járok-e?
Adott egy MSI RX570 gaming X kártya. Az egyik HDMI port rossz. (minimális mozgatásra mindig elmegy a kép, illetve azt a csatit használva gyakran mozgatás nélkül is elsötétül néhány mp-re)
Van még 19hó garim, mik a tapasztalok, ilyen jellegű hibánál.. javítani szokták; vagy cserélni?
Mert ha cserélik, akkor bevállalom, hogy több hétig gép nélkül legyek. Ha javítják, akkor nem biztos
(#19807) MaxxDamage válasza Dreamshake (#19806) üzenetére
Szia,
Nálam hasonló problémánál HDMI portot cseréltek.
/30+ nap volt mire vissza ért hozzám a kártya - Cseheknél volt kint, de nem ők ültek rajta, onnan 1-2 munkanap alatt megfordult/ by, Cseh Asus - A Nagyker és a Bolt akik ültek rajta és a sok idő annak tudható be esetemben.
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Solad
őstag
Sziasztok!
Nem talaltam megfelelobb temat, illetve a gyari garancialis infok kozott sem vonatkozo informaciot, hatha valakinek van ralatasa, tapasztalata.
Dell P2417H monitoromon egy vilagosabb folt jelent meg (szabad szemmel sokkal lathatobb mint a kepen). Kepezheti garancialis panasz alapjat, vagy az ilyesmit szokas lenyelni? A 3. evben jarunk, igy noven kivul a 12 honapon.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
Josi
aktív tag
Jelentsd a hibát.
De javítás vagy csere esetén sem nem fog újraindulni a garanciád.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
t1
addikt
Sziasztok.
Ha vásárolok PH!-n bármilyen garanciálisnak nevezett terméket ahol a számla nem magánszemélyre hanem cég nevére szól ott ugyanott érvényes a 24-36 hó garancia vagy mint cégnek csak 12 hónap amit adnak.?
Üdv!
Ha egy weben rendelt, majd átvett és készpénzzel fizetett termék vásárlásától elállnék, akkor a bolt hogyan köteles visszafizetni?
Bankszámlára, kp-ben, vagy teljesen a boltra van bízva?
Most nézem: igen, ugyanúgy fizeti vissza.
(2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Csak azt nem értem, hogy a cég ÁSZF-ben miért csak az utalást említi?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
chopin42
őstag
Alzáról tudok nyilatkozni, de szerintem a többi boltnál is ez a helyzet:
Valószínű megvan a teljes gariidő, de mindenképp kell egy rendes adásvételi a cégtől, illetve egy meghatalmazás sem árt. Természetesen valós adatokkal. Én sajnos ennek hiányában buktam 18 hó garit egy kártyáról, amit annó a szarrágó eladó "nyugodtan érvényesítheted, nem kellek hozzá" címen adott el nekem. Több napig kajtattam a cucc miatt az alza, a vevő és a volt eladó között, de nem jártam sikerrel, a volt eladó a megkeresésemre értetlenül, majd egyáltalán nem reagált. Amikor eladtam, buktam is emiatt a dolgon...
Szakmai kérdések csak a fórumban...
ha cégtől veszed, kérj számlát róla, és ahhoz a céghez lesz jótállásod, akitől veszed, nem közvetlenül valaki máshoz
ha mégis belemennél iylesmibe, akkor az eredetzi eladót hívd fel, mert van ahol egyáltalán nincs jótállás céges vásárlásra
cryptot minden termékemért elfogadom
t1
addikt
Köszönöm ettől féltem én is. Videokártyát vadászom főleg itt PH-n, de a legtöbb nem magánszemélyre szóló számlával rendelkezik hanem valamilyen cégre vették és így hirdetik még 20-30 hó garanciával, ugye ez esetben ha megvenném tőlük akkor semmilyen garancia nem lenne.
attól függ, hogy mit biztosít az eredeti bolt
meg kell kérdezni vásárlás előtt
cryptot minden termékemért elfogadom
asdf_
veterán
Meg kell nezni, mit kinal az elado ilyenkor, de minden esetben:
- adasveteli szerzodes a kepviseletre jogosult alairasaval (alairasi cimpeldanyon ellenorizendo)
- kp. befizetesi bizonylat/utalas a ceges szamlaszamra
kulonben se tulajdonosa nem leszel a kartyanak (papiron), plusz meg adocsalas is
Josi
aktív tag
Na ilyeneket lesz nehéz beszerezni.
Azért van az ilyen cuccok többségéről céges számla, mert Pistike
megvette a cég nevére,a cég leköltségeli, és jó esetben visszaadja az áfa-t.
(Pistikének jó mert olcsóbban jutott hozzá, a cégnek is jó, mert költség)
Ettől kezdve az ilyen eszközökkel a cég nem nagyon akar foglalkozni.
Nemhogy még számlát is állítson ki róla, mert az már tiszta ráfizetés neki.
(az áfa-t ugye megkapta Pistike, a számla áfa-ját meg be kellene fizetni.)
Ez csak elmélet, a valósággal való mindennemű hasonlóság csak a véletlen műve.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
asdf_
veterán
Hat akkor az ilyet nem kell megvenni, aztan elobb-utobb az ugyeskedo piskikek is leszoknak errol.
/utopia
t1
addikt
Az a baj az apró 70%-a ilyen.
chopin42
őstag
Ha megbízható eladótól veszed, akkor annál feltehetőleg lesz adásvételi is. egyébként annyival nem olcsóbb az apró sok esetben, hogy megérje...75k körül van új rx 580 boltban és aprón is, a használt cucc meg...az használt, sok esetben bányász, céges kari 10k-val olcsóbban. Ettől még lehet jó, de 50-50%, és mivel nem a neveden van a cucc, esetleg a garit bukja az ember, ha ügyintézni kell. Amúgy érdemes felhívni/emailezni a boltnak, ahova a gari szól, mik a feltételeik, és az alapján lebonyolítani a vásárlást.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Dinter
addikt
Sziasztok.
Ha vettem egy teremcipőt, amiről egy használat után lekopott egy helyen a festék, azt visszavihetem? Ha igen, kicseréltethetem, vagy visszakérhetem a pénzt? Több ilyen cipőt is láttam a környezetemben, mindegyik ilyen. Ezzel még nem is lenne bajom, de hosszútávon nem is kényelemes.
melyik boltból vetted?
van ahol elég rugalmasan állnak hozzá, ha jól emlékszem a sportsdirectben nekem egyszer elég hosszú idő után is kicseréltek egy talpleválásos focicipőt, azonnal ahogy bevittem
de amugy ez a festéklekopás eléggé a jelentéktelen hiba kategóriája
miylen márka egyébként a cipő? én nemrég vettem a konditerembe egy kipsta cipőt, de borzalamsan töri a lábam a futópadon, rossz a kialakítása a sarkának
sajnos egyelőre nem találtam meg a blokkot, pedig ha meglenne tuti visszavinném
cryptot minden termékemért elfogadom
Dinter
addikt
Decathlon, ez is Kipsta cipő, de terem, nem futó, anbak Kalenji-t vettem. Lehet majd felhívom őket vagy írok neki.
szar a decathlon, ezeket a sajátmárkás fosokat tolják
pont most akartam focicipőt venni náluk, de csak egyfajta adidas volt, az is mérethiányos
nike meg semmi
más kérdés hogy 4 nagy sportbolt közül egyben sem találtam normális cipőt, amiből méret is lett volna (45)
ezért amazonról kellett rendelni
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
nzozz
aktív tag
A Dechatlon állítólag egész könnyen, kötekedés nélkül szokott hibás terméket cserélni garanciaidőn belül. Természetesen nem minden esetben, de egész sok pozitív beszámolót olvastam az ottani garanciális cserékkel kapcsolatban, tehát szerintem mindenképp érdemes megpróbálni.
Indian74
senior tag
Sziasztok!!
Lenne egy fontos kérdésem,egy 2018 12 31-én vásárolt műszaki cikk ügyében!
Adott egy Chieftec 500W Eco Series tápegység,amit a fenntüntettet időpontban vásároltam,a AQUA szaküzletében,de a termék nem rendeltetésszerűen működik,összekötöttem,bekötöttem asztali számítógépemben és érdekes cicergő,pattogó hangokat add ki magából.
Írtam a AQUA szaküzletnek hogy holnap vissza vinném,de ők csak azt hajtogatják hogy bevizsgálják,az pedig 3 nap???
Na kérem szerintetek van jogom kicseréltetni,ha holnap beviszem a szaküzletbe,vagy a szervizbe??
Válaszokat előre is megköszönném
NAGYPAPA
Lackooo84
nagyúr
Személyesen vásároltad? Akkor 3 munkanapon belül neked azonnal kell cseréljék egy másikra, aztán ők utána úgy vizsgálgatják, ahogy akarják... Erre jogszabály van. Ha meg neten rendelted, akkor állj el indoklás nélkül.
The Truth is out there...
Indian74
senior tag
Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszodat
Én is így gondoltam,tudtam,de a szaküzlet hajtogatja a magáét
Nekem csak egy rendeltetésszerűen működő termék kell helyette,ha kell valamennyit rá is fizetnék.
Neten rendeltem meg,és ha nagyon akadékoskodnak,el is fogok állni a vételtől,Indoklás nélkül,na az is biztos.
NAGYPAPA
AQUA egy csúnya, ügyeskedő társaság; jómagam is szívtam velük, #sohatobbet.
Küldd el nekik az alábbi két linket:
A három munkanapos cseregarancia
Megerősítette a Kúria a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság joggyakorlatát a 3 munkanapos cserekötelezettség ügyében
Utóbbi linkről:
"... a fogyasztó a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét olyan hiba miatt, amely a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A Kúria kifejezte, hogy a kereskedő ilyen esetben sem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a hibás árut előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni.
Amennyiben a vállalkozás számára gyanús a hiba eredete, s a csereigény érvényesítését követően utólag kiderül, hogy az eredeti termék esetében nem rendeltetésszerű használat esete állt fenn, akkor a vállalkozás polgári peres eljárás keretében érvényesíthet igényt a fogyasztóval szemben."
Plusz ha webshop-ban rendelted, akkor egy nyilatkozattal 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhatsz a vásárlástól.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Indian74
senior tag
Neked is nagyon köszönöm,elküldöm nekik email-ben meg online chat-en is.
A másik de ez kérdés lenne,hova menjek vissza,ahol vettem,átvettem,vagy a szerviz központjukba??
NAGYPAPA
Passz, ezt tőlük kell megkérdezned...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
313313
addikt
Szép és jó ez a passzus, de csak tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik, azok közül is csak a 10k felettiekre...
Szerk.: Link
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
Lackooo84
nagyúr
Először is ÍRÁSBAN szépen megfogalmazod az elállási szándékod, (indokolni nem kell), és elküldöd nekik emailben, hogy legyen nyoma. Aztán vagy visszaviszed személyesen, vagy visszaküldöd a készüléket, onnantól 14 napjuk van, hogy visszaadják a véltelárat ugyan azon a módon, ahogy te fizetted.
The Truth is out there...
Tápegység nem tartozik ezek közé, ha 10k HUF-on felül fizetett érte?
"A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
...
17. információtechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen asztali számítógép, laptop, note-book, tablet, PDA, monitor, nyomtató, szkenner, fényképezőgép, film- és hangfelvevő kamera, videokamera és camcorder, diktafon, fotónyomtató, film- és diaszkenner, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható médialejátszó, pendrive, memóriakártya, akkumulátor-töltő, számológép, zsebszámológép;
...
29. az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett."
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Indian74
senior tag
Kösz neked is a válaszod
Nem elállni szeretnék a vételtől,hanem hogy kapjak egy másik terméket,vagy hasonlót,ha drágább az sem baj.
NAGYPAPA
Indian74
senior tag
Oké holnap meg is fogom kérdezni,személyesen.
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
Lackooo84
nagyúr
Hát akkor veszel egy másikat de ebből így csak szívózás lesz.
The Truth is out there...
313313
addikt
Nem olvastam végig a törvényt, nem adott esetben (Aqua 13k-s táp) akartam/foglaltam állást, csak annyit akartam írni, hogy tratós fogyasztási cikknél és 10k felett él az azonnali 3 napos (munkanapos) csere.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
Indian74
senior tag
Remélem nem lesz az,de majd holnap kiderül
Csak nem szeretnék potyára menni,és az időmet ilyen dolgokra fecsérelni
NAGYPAPA
Đusty
addikt
Aqua mindig ezt játsza akkor is bevizsgáltatják ha egyértelműen rossz azzal pedig nem végeznek időre.
A 15 napos javíttatásuk meg hónapokig tart bármely termékre.
Egyszerűen nem vásárolok tőlük.
Indian74
senior tag
Nem baj majd holnaptól ez megváltozik mert ha nem is járok sikerrel,fel is fogom őket jelenteni,írok a Vásárlók könyvébe de olyat hogy csak na......
Ilyen nincs,kicsit erélyesebben az asztalra fogok csapni,az eladókat ahogy tudom tiszteletben tartom,ők is csak emberek(persze ha az adott eladó hogy áll hozzám,szépen is el tudom küldeni melegebb ...na oda),és addig zargatom,őket,amíg nem kapok helyette,másik tápot,ha ugyan ilyet az sem baj,de ha nincs akkor hasonló árú terméket,mi terméseztessen,ki is adnak ott a helyszínen.
NAGYPAPA
Úgy bizony. Semmilyen szervizmunkára nem szabad nekik otthagyni, inkább el kell állni a vásárlástól, ha nem megy az azonnali csere.
(#19841) Indian74
A szervizben szemrebbenés nélkül olyan szinten tolják az arcodba a bullshit-et, hogy az arcpirító. Ne bonyolítsd túl, alkalmazd az elakadt lemezt, kérd a vásárlók könyvét.
Nekem anno azt sujkolták, hogy márpedig alá KELL írnom a szervizes jegyzőkönyvet, amit Ők fogalmaztak meg, és semmilyen - az én véleményemet tükröző - módosítást/véleményt NEM LEHET rávezetni.
Elképesztő volt az az arrogancia.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Indian74
senior tag
Az lesz,kérem is a vásárlok könyvét ha nem úgy állnak a dolgokhoz,ha nem lesz azonnali csere,én biztosan nem fogok aláírni nekik semmilyen papírt (max ha csere terméket megkaptam),és nem is a Dohány utcába fogok menni a szervizükbe,(ez nem garanciális ügyintézés),oda ahonnan vettem a Karinthy úti szaküzletükbe.
Én biztososan nem fogom ott hagyni a tápot,majd ha szó nélkül kicserélik,nincs semmiféle szerviz meg bemérik,ahhoz is nekik 3 munkanap kell
Ja meg három,azaz 3 munkanap alatt vissza viszem nekik,teljes csomagban,full dobozosan,és ráadásul web-es megrendelés volt,14 napom van rá,elméletileg.
NAGYPAPA
Lackooo84
nagyúr
De az fontos, hogy ne azzal vidd be, hogy hibás, mert az már garis ügyintézés, hanem állj el a vásárlástól.
The Truth is out there...
Indian74
senior tag
Ja értem.
Vagyis így is úgy is várnom kell a termék cseréjére ha elállok a vételtől??
De ha azt mondom hogy rossz,hibás,akkor szervizelik,tesztelik,és akkor sem biztos a csere,stb???
Akkor most én várjak a termékemre,pénzemre,mindenképp én járok porul (na és addig mit használok??)??
Akkor minek ezek a 3 napos csere,meg pénzvisszafizetés,csak a szaküzletnek lehet jó meg igaza,a vevő aki oda viszi a pénzét annak semmilyen joga nincs??
Ahogy előbb is írtam,csak cseréltetni szeretném,egy másik termékre,vagy ugyan olyanra,csak rendeltetés szerűen üzemeljen,és nem keljen várnom,nem azért vettem a terméket,hanem azért hogy használhassam,és nem 3 nap,vagy akár több hét múlva,hanem holnap már használni is akarom,ennyi.
Senki ne értsen félre,csak dühítő,a vevő kifizet X forintot de ha rossz,vagy elromlik,és még jogunkba állna kicseréltetni,húzzák mint annak a rendje,de a pénzünk meg benne áll meg a termék is,nagyon érdekes
Na majd holnap délelőtt minden kiderül
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
Lackooo84
nagyúr
Hát ugye jogszabály szerint azonnal cserélniük kellene, de ha jót akarsz akkor inkább ne hibával vidd vissza, hanm csak állj el... és vegyél egy másikat. Ugye az a tapasztalat ezzel a bolttal, hogy húzzák a dolgot, mint a rétestésztát, meg nem igazán tartják be a jogszabályi előírásokat... szóval én inkább elállnék.
The Truth is out there...
Indian74
senior tag
Ok,köszönöm a jó tanácsokat,és bocs ha értetlen voltam,csak én nagyon ritkán találkozok ilyen esetekkel...
DE ha találkozok ilyen esettel vagy esetekkel,mindig át szeretnének ba..vágni,mindig én húzom a rövidebbet.
Pl Drága Telekom,de megfizetett érte. (ha nem is sokat)
Na majd holnap okosabb,okosabbak leszünk,beviszem azt meglátjuk
NAGYPAPA
Bizony, kitöltött elállási nyilatkozattal menj oda alapból, és indítsd el a folyamatot... legfeljebb ha kérdezi a csóka, hogy miért, akkor mellékesen említsd meg a hibát, de ne hagyd magad rábeszélni másra.
És ne feledd:
"(2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti."
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Indian74
senior tag
Nagyon kösz mindenkinek.😉😋
Sikerül kicseréltetni,màsikra,bàr rà kellett dobnom kis manit még de szó nélkül megtette az aqua eladója,nem kekeckedett,igy mondhatom a 3 napos csere itt most élt,vagy csak szerencsém volt az eladóval.
És mégegyszer mindekinek köszönöm a segitséget;-)
NAGYPAPA