Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19501) pinnacle válasza pinnacle (#19494) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Pénteken már itt volt a postás, csak nem vettem észre az értesítőt. :) Lehet Telekomnál is a Facebook a legjobb kapcsolattartásra. Tegnap 3 emberrel beszéltem, ők még kettővel, de senki sem tudta a postai azonosítót. Facebookon ma átküldték. TV-ben maradt a billentyűzet USB érzékelője, azt is postázzák majd.

[ Szerkesztve ]

(#19502) ggbuffon1897


ggbuffon1897
őstag

Sziasztok,

euronicses móka lesz a mesében illetve ezzel kapcsolatos a kérdés is:

májusban többek között (hűtő,porszívó,mosógép) vettem náluk egy Sharp mikrót (45k-ért). Sajnos időközben elromlott, szeptember 18-án visszacibáltam Budaörsre gariztatni. Már ekkor nem tetszett a flegmaságuk, h majd elküldik a szervízbe, gyakorlatilag sz*rnak a kérdéseimre, h mikor lesz kész, ha meglesz szólnak, szerintük max egy hónap.

Október 18 körül úgy gondoltam, h sehol semmi hír lévén felhívom már az ügyfélszolgálatot h miújság, jött a szokásos kedvesség, h fogalmuk nincs, majd szólnak, amúgy is szervízben van minek hívogatom őket...

ma így 1,5 hónap után meguntam a történetet, így személyesen mentem be az üzletbe. Furcsa módon már említés után tudta a vevőszolgálatos , h pontosan miért is jöttem. Elmondta, h az történt, h az amúgy állítása szerint tőlük 2-300m-re lévő szervízbe menet a mikró megsérült (valószínűleg a futárnál) és hetek óta megy a pingpongcsata a 3 fél között, mert egyik fél sem kívánja felvállalni vagy a sérült becsomagolást, vagy a futári trehányságot, vagy a szervizesek balfaszságát.

mondta, h nem tudok mit tenni, amíg le nem zongorázzák egymás között, valószínűleg pár hónapon belül majd kártérítenek valószínűleg , magyarul visszakaphatom a pénzem.

Megkérdeztem h nekem mi közöm az ő faszságukhoz , azt mondta, h nem tudnak mit tenni ez van, várjak türelemmel..

A kérdésem az, hogy ez tényleg így van és nem lehet tennem semmit? A másik ami inkább kihúzta a gyufát, hogy 2 hete amikor érdeklődtem miért hazudtak? Addig nem akartam venni másikat, mert utána mit csinálok kettővel, így meg várhatnék hónapokat, amikor kinyögik h visszaadják a pénzt.

Tudok ellenük valamit csinálni? Azt sem szeretném, ha oda lyukadna ki majd végül a történet, h vásároljam le, mert megunva a buziskodást, vettem egy másikat, tehát én mindenképpen a pénzemet akarom vissza amilyen gyorsan csak lehet.

Köszi a választ.

(#19503) LuckyL válasza ggbuffon1897 (#19502) üzenetére


LuckyL
őstag

én mindent leírnék, ami történt egy szépen megfogalmazott levélben, amit itt elmeséltél és elállnék a vásárlástól, visszakövetelném az eredeti vételárat.
ha nem adják vissza akkor pedig a békéltetőkhöz fordulnék és ha ott sem érek el eredményt akkor pedig bírósághoz

sajnos ez csak akkor járható, ha belefér neked hogy áll a pénzed egy darabig a rossz mikróban, de véleményem szerint tuti a siker

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19504) ggbuffon1897 válasza LuckyL (#19503) üzenetére


ggbuffon1897
őstag

nem akartam mondani, h nem a 40ezer Ft-on vagyok kiakadva, mert nagyképűség nélkül, hálistennek belefér..de ahogy hülyének néznek

ügyfélszolg-nak írjak?

sajnos nagyon mást nem találok mint elérhetőséget náluk, de én is úgy vagyok vele, h írásban rá szeretnék nyomatékosítani

(#19505) LuckyL válasza ggbuffon1897 (#19504) üzenetére


LuckyL
őstag

én oda írnék tértivevényes levelet, ahonnan vásároltam (számla vagy nyugtát kibocsátotta).
ha így áll a helyzet, akkor mindenképpen végigvinném a dolgot, annyira nem nagy fáradtság, inkább az hogy sok idő eltelik
pl a békéltetüknek is biztos lesz 1-2 hónap mire "műsorra" tűzik az ügyedet.
ha közben vettél másik mikrót, mindenképp tedd el a számláját, ezel is igazolva hogy már vettél másikat, mert jelentős kellemetlenséget okozott hogy nem tudtad használni a régit

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19506) ggbuffon1897 válasza LuckyL (#19505) üzenetére


ggbuffon1897
őstag

oké ezt teszem köszi :)

(#19507) LuckyL válasza ggbuffon1897 (#19506) üzenetére


LuckyL
őstag

ja még valami eszembe jutott
a panaszkönybe is beírhatod ezt a hülyeséget amit előadtak neked és emailben tudsz panaszt tenni a megyédnek megfelelő kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztályán (ide mellékelném a panaszkönyből kitépett oldalt)
nem igazán tudom mennyire fognak az ügyben intézkedni, de egy megkeresést fognak küldeni a cégnek, onnan legalább látszik majd hogy te is komoylan veszed az ügyet

(azért ilyen baromságot előadni és utána nem azonnal visszaadni a pénzedet komolyan retardált dolognak tűnik-nem értem miért nincs ott egy üzletvezető iylenkor, aki azonnal intézkedik, főleg mivel előbb utóbb ugyis vissza kell adniuk a pénzt, így meg plusszba elévesztenek egy vásárlót is)

plusz miközben írom, eszembe jutott hogy érdemes megírnod a sztorit a tékozló homárra is
kellemes kis negatív reklám tud lenni az adott cégnek, még ha nincs is milliós olvasótábora az oldalnak

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19508) mefistofeles válasza ggbuffon1897 (#19502) üzenetére

Szerintem nem érdemes írogatni nekik, majd hülyeségekkel húzzák az időt. Ha személyesen leráztak, írásban sem fogják meggondolni magukat!
Én egyből a fogyasztóvédelemhez fordulnék. Az sem lesz rövidebb de csak egy kanosszát kell végig járnod 2-3 helyett...

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19509) LuckyL válasza mefistofeles (#19508) üzenetére


LuckyL
őstag

az elállást egy alapos indoklással azért mindenképpen fontos közölni!

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19510) LW


LW
őstag

Sziasztok!

Amerikában vásárolt, számlával és garanciával rendelkező terméket lehet európában RMA-val garanciális ügyintézni?

Üdv. Dani

(#19511) LuckyL válasza LW (#19510) üzenetére


LuckyL
őstag

gyártótól függ, miért nem a honlapján nézed meg ezt az infot?
milyen márkáról van szó?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19512) kenccsi


kenccsi
tag

1 éves laptopom pixel garanciával van szervízben, eredetileg azt mondták hétfőn elküldik pénteken kapom, azóta 3 hét telt el lassan, közben követtem a sztorikat itt, megragadt valami olyasmi, hogy valami hasonló szöveggel, mint, hogy jelentős kellemetlenség ér, vagy hátráltat a munkavégzésemben címszó alatt lehet próbálkozni, csere garanciával?! Ez létező dolog? Kezd már elegem lenni, az egy év alatt több mint 4 hónapot volt már szervizben szeretett kis laptopom.. tényleg kellemetlen már mert nem csak szabadidős dolgokra használom.

[ Szerkesztve ]

(#19513) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Sziasztok,

A véleményetekre lennék kiváncsi. Ma a Lidl-ben vásároltam egy akciós köszörűt és szerettem volna róla áfá-s számlát kérni. Erre a hölgy közölte, hogy ha áfás számlát kérek cégre, akkor a termékre nem adnak garanciát!

Ez nekem elég furcsa, mert tudtommal ilyet nem tehetnek meg! Végül nem akartam feltartani a sort és áfás számla nélkül vásároltam meg a terméket, de azért b@sz az ideg emiatt.

Az volt az indok, hogy ők nem céges felhasználásra forgalmazzák ezeket.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#19514) asdf_ válasza V.Stryker (#19513) üzenetére


asdf_
veterán

Jogszabaly szerint a kovetkezok jarnak:
- cegnek, vallalkozonak 24 honap szavatossag melynek csak elso 6 honapjaban feltetelezzuk, hogy gyari hibas a keszulek, a fennmarado 18 honapban a vevonek kell szakvelemennyel bizonyitania, hogy nem o rontotta el. Paraszrtosan fel ev gari van ra
- maganszemelynek 10e ft vetelar felett motoros keziszerszamra 1 ev jotallas.

Ezen kivul az elado a sajat szakallara ettol pozitiv iranyban elterhet, ezt korlatozhatja csak maganszemelyre, es mondhatja azt, hogy maganszemelynek az 1 ev helyett 3 ev jotallast kivan.

Osszefoglalva: ceges vasarlokent ha nem kapsz jotallasi jegyet, csak egy blokkot, akkor teljesen jogszeruen tortent minden. Ettol fuggetlenul 24 honap szavatossag, melynek elso 6 honapjaban az eladonak kell bizonyitania, hogy nem gyari hiba a meghibasodas oka, az persze jar, csak erre nem oktatjak ki a Lidl-s dolgozokat. Nem mellesleg a problema forrasa meg, hogy a koznyelvben teljesen elterjedt a garancia szohasznalat, ami fogyasztovedelmileg, jogszabalyilag nem letezo fogalom, jotallas van, meg szavatossag, ez a ketto. Olyan, hogy garancia -jelen esetre vonatkoztatva termeszetesen- nem letezik es jo lenne, ha a koznyelvben sem letezne, mert mindenki mast ert alatta (a Lidl-s elado pl jotallast jelen esetben).

Tehat neked ceges vevokent jotallas nem jar, ez a lenyeg, nem is kaptal, oszoljunk, nincs itt semmi latnivalo.

(ha jol remlik, a tevekenysegi koren kivul vasarlo cegnek/vallalkozonak jar a jotallas cimu dolog az "uj" ptk-ban mar nincs benne, ennek tessen utananezni, nekem megy a vonatom).

Egyebirant a Lidl-ben, Aldiban hobbiszerszamokat arulnak, otthoni hasznalatra, nem cegben dolgozasra valot, ahhoz tessek rendes szerszamboltba, Bauhausba, stb.-be menni.

[ Szerkesztve ]

(#19515) LuckyL válasza asdf_ (#19514) üzenetére


LuckyL
őstag

én úgy tudom, hogy 12 hónap a szavatosság és céges vásárló esetében nem áll fent az eladó bizonyítási kötelezettsége az első 6 hónapban sem

(#19513) V.Stryker
természetesen megtehetik és az indoklásuk is rendben van, hiszen egy cég várhatóan nem hobbifelhasználásra veszi, amire szánják
arról nem is beszélve, hogy cégek között alapvetően szerződési szabadság van, egyenrangú felek, nem fogyasztók (és a terméket is leköltségelik, áfát visszaigénylik)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19516) LW válasza LuckyL (#19511) üzenetére


LW
őstag

EVGA és Corsair. Nem olvastam nagyon vad dolgokat, 1-2 hétig meg tudom nélkülözni, ha beüt a baj. Remélem rendben lesz minden. Megrendeltem a motyókat és izgulok, hogy rendben legyen.

(#19517) LuckyL válasza LW (#19516) üzenetére


LuckyL
őstag

az 1-2 hét azért elég optimista becsélés egy külföldi rma-ra

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19518) Josi válasza LW (#19516) üzenetére


Josi
aktív tag

Inkább hónap az a hét.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#19519) LW


LW
őstag

Kösz az infót, ezesetben kénytelen leszek használtan pótolni, amíg csere alatt van az alaplap. A memória könnyű eset, mert két modul van. :)

(#19520) Josi válasza LW (#19519) üzenetére


Josi
aktív tag

Ha a memória KIT-ben volt, akkor a jó modult is vissza kell adni garoztatáskor.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#19521) wassabi11


wassabi11
aktív tag

Sziasztok.

Lehet hogy rossz topikban járok , de lenne egy kérdésem a NetShop boltból szeretnék rendelni és nem ismerem egyáltalán ezt a boltot, valakinek valami tapasztalata? Garizatatás ügyben kiszállítás, merjek onnan rendelni vagy inkább kerüljem azt a boltot?

(#19522) randomnoob


randomnoob
újonc

Sziasztok!

Az OFFICE SHOES-ban vásároltam egy cipőt kb 1 éve, azonban már 4. alkalommal kellett visszavinni, mivel mindig volt valamilyen hibája. Mindig pénzvisszafizetést választottam, mint opciót, ők azonban mindig javították és a múltkori alkalommal sem volt másképp.

A vizsgálat megállapítása:
A jegyzőkönyvön feltüntetett hiba megalapozott, ellenben a hiba a
Ptk. 6:159. § (2.) bekezdése alapján, az aránytalan többletköltség
elkerülése érdekében javítható a lábbeli értékének csökkenése, valamint
jellegének megváltoztatása nélkül.

Illetve még az emailben ez szerepel:

Tájékoztató
1. A nyilatkozat megállapításai kizárólag a vizsgált termékre
vonatkoznak, a hiba tényére, jellegére, a hiba keletkezésének
időpontjára vonatkozóan tartalmazhat megállapítást. Külön engedély
nélkül csak teljes terjedelemben másolható.
2. A vásárló igényével kapcsolatban: egyetlen bevizsgáló szerv sem
rendelkezik olyan hatáskörrel, mely alapján kötelezhetné a forgalmazót
arra, hogy javítás helyett cserélje ki a terméket, adjon árleszállítást,
vagy fizesse vissza a vételárat.
3. Amennyiben a fent leírtakkal nem ért egyet, jogában áll a területileg
illetékes járási hivatalhoz, Békéltető Testülethez fordulni. A Shoebox
Kft. nem veti magát alá a békéltető testületi döntéseknek.

Úgy érzem ennyi hibás javítás után már illene visszafizetni a vételárat. Tudnátok ezzel kapcsolatban segíteni? Van bármi jogszabály amely többszöri hibás javítás után kötelezné erre őket?
A neten még ezt találtam, nem tudom fel lehetne-e használni ellenük.

Előre is köszönöm a segítséget!

(#19523) kenccsi


kenccsi
tag

Hajhó,

Tudom múltkor már írtam de megint eltelt egy hét és sehol a készülékem, kicsit jobban kifejtem, hogy nem a semmiért szeretnék genyózni velük. Hőn szeretett Lenovo laposom, most volt nyár végén egy éves, ez alatt az idő alatt több mint 4 hónapot töltött már szervizben, jelenleg is 3. hete van ott, holott "hétfőn behozod, pénteken viheted"-ről volt szó, plusz nem egyszer hazudták, hogy javítottak valamit aztán hazacipelve láttam, hogy hozzá sem nyúltak a problémához, illetve vigyázok rá mint a szemem fényére, kis tasakjába is beleteszem mikor nem használom hosszabb ideig (pl.: minden éjszakára :DDD ) ehhez képest minden egyes szervizeléssel jelennek meg karcok rajta amik "már rajta voltak mikor hoztad"... Egyszer egy ilyen 1+ hónapja tartó szerviznél megszánt a szervizes kollega és mondta, hogy X idő után van jogom csere garanciát kérni. Amit akkor meg is próbáltam de leráztak azzal, hogy hiába adtam le 30+ napja, nem onnan számolják ezt hanem onnan ahogy a boltbol a szerviz megkapta, ugyhogy ne pattogjak, ezután hirtelen vissza ért a gépem, javitatlanul... :D Egy szó mint száz isten ments, hogy minden alap nélkül akarjak cserekészüléket, de már bőszítő az egész herce hurca, kíváncsi lennék a véleményetekre, érdemes-e ilyennel próbálkozni, vagy ez nettó hülyeség, várjam csak ki és örüljek a karcoknak "amiket okoztam".. :D

(#19524) V.Stryker válasza kenccsi (#19523) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Hát én elkezdeném fingatni őket fogyasztóvédelemmel. És szép csendben párhuzamosan az összes átadás-átvételi papírt időrendbe bescannelve írnék a Lenovo európai fő képviselőjének vagy közvetlenül a lenovo központnak az esetről.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#19525) kenccsi válasza V.Stryker (#19524) üzenetére


kenccsi
tag

Hali,

Köszönöm a válaszod. Megpróbálom, hogy leírom a sztorit nekik akkor, bajom nem lehet belőle szerintem. Viszont át nézegettem a Lenovo oldalát és nem találok olyat ahová lehetne írni, én vagyok csak béna ennyire? Ha esetleg van még annyi időd rám, egy linket tudnál esetleg dobni? Keresem tovább addig a megfelelő helyet én is, írok ha megvan.

Köszi!! :)

(#19526) mefistofeles

Pár hete írtam, arról, hogy az extremdigital ellen fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményeztem a minősíthetetlen garanciális ügyintézés okán. Nos megjött a határozat, 100K bírságot kaptak. Nem vagyok rosszindulatú alak de olyan szinten szarba se vettek, hogy most nem kicsit jólesik a bünti!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19527) Real93


Real93
aktív tag

Sziasztok!

Vettem egy használt telefont jófogásról, postával egy GSM bolttól. Vaterán is hirdette, sok visszajelzése van, azért mertem megvenni. Újszerű állapotúnak volt hirdetve, hivatalos garanciával. Sajnos miután megjött több dolog is kiderült: a telefon meg volt hajolva, így az állapota egyáltalán nem mondható újszerűnek (bár volt rajta ütődés is a kereten, szerintem már amiatt se), a garipapír amit küldött nem ahhoz a telefonhoz való és nem is oda szólt ahova hirdette. Az átvétel napján jeleztem neki a problémákat és hogy visszaküldöm a telefont. Tulajdonképpen ez zökkenőmentesen ment, visszaküldtem egy héttel később (ezt ő kérte, mert szabadságon volt állítólag), és másnapra visszaküldte a pénzt. Igaz, a postaköltséget buktam, ami lehet hogy így szabályos, de semmiképp sem korrekt.

És ami a lényeg, hogy már aznap meghirdette a telefont változatlan formában. Jeleztem neki, hogy nem ártana aktualizálni a hirdetést, de erre már nem reagált, amiből arra következtetek, hogy már nekem is szándékosan adta el így a telefont, és addig fogja újabbaknak eladni meghajlottan és rossz garipapírral, amíg talál valakit aki nem veszi észre vagy nem érdekli. Szerintetek érdemes írni a fogyasztóvédelemnek, vagy valahova máshova? Vagy időpocséklás, mert nem fognak tudni semmit se csinálni?

[ Szerkesztve ]

(#19528) stLhee


stLhee
csendes tag

Sziasztok!

Elnézést, ha lámaságot kérdeznék, vagy olyat, ami már volt korábban.

A jogszabályban szereplő 'aránytalan többletköltség' alatt mit lehet/kell érteni például egy 20 ezer forintos termék esetén?
A járási hivatalok 'területi illetékessége' a vásárló lakhelyére vonatkozik, vagy a bolt telephelyére?
Van még olyan 'hivatalos' fogyasztó védelmi szervezet, ahol egy konkrét esetben tudnának tanácsot adni?

Köszönöm. :R

(#19529) Superhun válasza Real93 (#19527) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A hirdetési szolgáltatónál jelentsd az ügyet (Jófogás, Vatera). Fogyasztóvédelem sajnos itt semmit sem tud tenni.

(#19530) rasotamas


rasotamas
veterán

Sziasztok!

Most akkor van garanciám vagy nincs?:

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19531) LuckyL válasza rasotamas (#19530) üzenetére


LuckyL
őstag

szerintem van, de tipikusan az a kérdés, amit 1 perc alatt tisztázhattál volna velük telefonon is...

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19532) ElektrikusDE válasza rasotamas (#19530) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Nincs!

Mivel a garancia fogalma jogilag nem létezik!

De természetesen, a 36 hónap az érvényes,
mindegy hogy előírták a jótállást.

Tehát kötelességük van! (valamire)

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#19533) rasotamas válasza LuckyL (#19531) üzenetére


rasotamas
veterán

Köszi a választ!
Persze, csak 18-ig vannak, én meg most akarom szétszedni a gépet, nem reggel 6-kor, amikor indulok és viszem magammal. És ha nincs rá garancia/jótállás/élethalálbiztosítás akkor nem szedem szét.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19534) rasotamas válasza ElektrikusDE (#19532) üzenetére


rasotamas
veterán

Köszönöm a választ, nem tudom mi lesz, mert ventizörgése van, hogy erre mit mondanak kiderül.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19535) MaxxDamage válasza rasotamas (#19534) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én a gyártóval (külföldi, nincs hazai képviselete) vettem fel a kapcsolatot (venti zörgés ügyében) és azt mondták, vagyem fel a kapcsolatot a vásárlás helyével. iPon nálad az a hely, elküldöd / beviteted (garifutár) vagy beviszed, és tesztelik, majd ha tényleg zörög (és annak titulálják) akkor megy a beszállítóhoz és onnan a hivatalos RMA-ra (csere vagy repair, vagy kp. vissza térítés, vagy le is vásárolhatod) én cserét kérnék a helyedben (kérhető csere vagy javítás és a hivatalos RMA a rendelkezésre álló lehetőségek közül fog eljárni) ja és ~1 hónap is lehet mire ez lezajlik. (kompletten)

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19536) stLhee válasza LuckyL (#19531) üzenetére


stLhee
csendes tag

Én az ilyesmikre inkább írásban szoktam rákérdezni, az talán jobban véd a későbbi 'bocs elnéztük' jellegű siralmak ellen. Bár igaz, az se egy életbiztosítás ;]
Mindenesetre valóban, a papír az egyértelmű.

[ Szerkesztve ]

(#19537) Real93 válasza Superhun (#19529) üzenetére


Real93
aktív tag

Köszi, erre nem is gondoltam, mert nagy reményeket nem fűzök hozzá, hogy csinálnak vele valamit. De azért egy próbát megér.

[ Szerkesztve ]

(#19538) rasotamas válasza MaxxDamage (#19535) üzenetére


rasotamas
veterán

Ha lenne választásom a vételárat kérném vissza, mivel 39ezer van a számlán. Abból pár ezer kiegészítéssel vennék egy garis 470-et.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19539) MaxxDamage válasza rasotamas (#19538) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Amennyiben csere vagy javítás van mint opció, akkor az lesz úgyis. Legutolsó megoldás a kp. vissza vagy kp. levásárlás (ha első 2 opció nem teljesíthető)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19540) LuckyL válasza Real93 (#19537) üzenetére


LuckyL
őstag

nekem egy 570-esen szorult meg a venti, aliexpressen van cseredarab 12 dollárért

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19541) stLhee válasza MaxxDamage (#19539) üzenetére


stLhee
csendes tag

De ki dönt a sorrendről és milyen elvek alapján? Mert a jogszabály (ami amúgy is eléggé gumiszabály) mást mond, mint ami sokszor a valóságban történik.

(#19542) mefistofeles válasza stLhee (#19541) üzenetére

A cégek nyilván a maguk anyagi ráfordítása alapján döntenek és e szerint javítás, csere készülék, kp. szerintem a sorrend náluk.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#19543) FSA


FSA
csendes tag

sziasztok!

Laptop vásárlás történt párom családjánál. A laptopot én választottam viszont amikor megérkezett észrevettem hogy egy gyengébb típust küldtek. A rendelés emag-on történt a forgalmazó a Notebookspecialista.
Amit rendeltünk (115e forint): Lenovo 330, N4000, 8GB, 256SSD.
Amit kaptunk: Lenovo 330, N4000, 4GB, 500GB HDD.

A tanácsomra telefonáltak és visszaküldték a terméket mondván nem ezért fizettek. Ma érkezett a Notebookspecialistától a telefonhívás, hogy ők ezt a terméket nem ennyiért árulják, ha szeretnék a plusz hardvert bele akkor az 40e forint lesz vagy pedig elállnak a vásárlástól és visszakapják a pénzt. (És volt egy megjegyzés a futtatni kívánt programra, hogy azok amúgy se futnának el ezen a gépen (Teljesen kezdő Photoshop használat mellesleg..)) Az emag-ot is felkeresték a szülők ahol azt mondták, hogy márpedig az árat a Notebookspecialista állítja be, nem ők.

A szülők nem értenek az informatikához így én fogok holnap telefonálni. Jól gondolom, hogy jogosan fogom megemlíteni a fogyasztóvédelmet? Utóbbi témában még nem vagyok jártas, de nem gondolnám, hogy ilyet megtehetnek.

Előre is köszönöm a segítséget!

(#19544) MaxxDamage válasza mefistofeles (#19542) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

+1

stLhee: Ha cserét kérsz és van csere készülék, akkor szokták cserélni. (esetemben 1x nem cserélték, hanem javították - HDMI port csere történt, első esetben meg cserélték javított csere darabot kaptam, amire 2 év gari újra indult - azért nem 3 év , mert nem új termék volt és a gyártó arra ami nem új, csak 2 év garit ad by, Cseh Asus RMA) amúgy korrektek voltak mindvégig. (980 Ti Matrix ~ 255k-s VGA volt 2016-ban) :K
Ha nincs és javítható, akkor javítják (azt is a felmerülő költségek határozzák meg, hogy megéri-e vagy sem)
Ha első 2 nem kivitelezhető, akkor marad a pénz vissza fizetése (ez esetben le is vásárolhatod az adott összeget, ahol vetted)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19545) rasotamas válasza MaxxDamage (#19544) üzenetére


rasotamas
veterán

És a levásárlás lehetőség vagy kötelező?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19546) MaxxDamage válasza rasotamas (#19545) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Azt "felajánlják" :K /külön nem kérhető ennyi idő után, hibás termék esetén/

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19547) rasotamas válasza MaxxDamage (#19546) üzenetére


rasotamas
veterán

Nem úgy értem, hanem ha az van hogy visszaadják a pénzt vagy levásárolhatom, akkor kötelezhetnek, hogy vásároljam le, vagy ezesetben kérhetem a pénzt?
Illetve remélem nem gond, hogy nem az én nevem szerepel a számlán.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19548) MaxxDamage válasza rasotamas (#19547) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ha úgy van, akkor nem kötelezhetnek levásárlásra.
Az mind1. Nálad a kártya, számla és így a garit is te intézed. /garanciális feltételeknek megfelelsz és a termék is feleljen meg, doboz+tartozékok legyenek meg - én iPon-hoz eddig csak így küldtem vissza gariba bármit is, mert így szól az ASZF/

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19549) rasotamas válasza MaxxDamage (#19548) üzenetére


rasotamas
veterán

Hát nem tudom milyen tartozékok, egy pár lapos füzet meg egy CD van benne, a csatlakozókat ledugózó bizbaszok merő véletlenségből itt vannak nálam, de nem gondoltam, hogy oda kell adni, mást nem kaptam hozzá.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#19550) Attix82 válasza rasotamas (#19547) üzenetére


Attix82
őstag

Ha nincs adásvételi a vételről akkor nem Te vagy a tulajdonosa a terméknek, nem fogják odaadni a pénzt neked. Garit intézheted de ennyi....1 év után nem kötelesek vissza adni, hanem levásárlást mondhatnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.