Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19101) Lackooo84 válasza elszabi (#19099) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Dehogy kérhetnek pénzt. Ilyenkor a nagyker cserél, a boltnak ez semmilyen plusz költséggel nem jár, nem is járhat.

The Truth is out there...

(#19102) elszabi válasza Lackooo84 (#19101) üzenetére


elszabi
tag

Remélem, ha más nem, visszakérem az árát inkább. Amúgy is Csehországban vagyok, itt most 7 ezerrel olcsóbb amúgy is ez a termék. :)

(#19103) embe válasza Lackooo84 (#19100) üzenetére


embe
nagyúr

Tudom, ismerem a boltot, nem is járok oda vásárolni. Helyi fórumon sok rossz tapasztalat volt vele. Csak szombaton délben kellett gyorsan egy vinyó, a közelben volt dolgom. Nem gondoltam, hogy ezzel is ilyen okoskodás lehet. Nem véletlenül csekkoltam a cuccot le.

Ateszpapa : Melóztam tegnap, nem foglalkoztam vele. nem is érdekel igazán.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#19108) rednifegnar


rednifegnar
senior tag

hi, vettem a bestbyte-ban egy gagyi olcso mp3 lejatszot kb masfel hete. biciklizeshez meg ilyenek, nem szeretem a telefont erre hasznalni. eddig jo is volt, de most, hogy volt idom tobbet menni az tunt fel, hogy 2.5h (max 3h)-nal tobbet nem bir. doksija gyakorlatilag nincs, kijelzoje egy db led, de hogy mikor s mikent villog arrol semmi info csak ugy talalgatom mi lehet. egyebkent jopofa, nehany gramm az egesz. 2e ft volt. a mm honlapjan is fent van ott 8-10 ora lejatszasi idot irnak, ez kb a negyede, szoval nagyon hurka. ha visszaviszem akkor van e barmi alapom reklamalni netan cseret vagy penzt visszakerni?

A camera does not make art, the artist makes art.

(#19109) Attix82 válasza rednifegnar (#19108) üzenetére


Attix82
őstag

2e Ft ?:)

(#19110) 313313 válasza rednifegnar (#19108) üzenetére


313313
addikt

kb 3,5*3,5-es? Mert attól többet nem kell várni. Az MM-es se fog többet bírni...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19111) rednifegnar válasza Attix82 (#19109) üzenetére


rednifegnar
senior tag

hat ja, tudom nem egy nagy penz de beforgatnam egy masmilyenbe mert ez pont arra nem jo amire vettem.
viszont nem eri el a 10e-et es ott valahogy makepp van a gari.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#19112) rednifegnar válasza 313313 (#19110) üzenetére


rednifegnar
senior tag

az, de ez nem elvaras kerdese. a mm-os az ugyan az az orion csoda csak dragabban.
az is baj ha veszek egy dragabbat (pl sandisk salsa 16g kb 20e-ert) es az is ilyen rovid ideig birja akkor megette a fene. csiptetos kene, kicsi, nekem kijelzo se kell de azert 5-6 orat birjon (mondhatnam ugy is hogy a specko felit birja mar, ne csak a negyedet) akkor mar jo.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#19113) 313313 válasza rednifegnar (#19112) üzenetére


313313
addikt

Kicsi kütyü, kicsi aksi, kicsi lejátszási idő.
MP3-nál a specifikációban közölt idő kb ugyan az, mint a telefonoknál. Bekapcsolva lerakod az asztalra és nem nyúlsz hozzá, nem csinálsz vele semmit.
Vegyél egy régi Nokia vagy SonyEricsson telefont (valami Walkmen mobilt), azokba cserélhető az akku, nagyobb mint a kütyü, de bírja garantáltan 12-14 órát. Nokiába hamarabb találsz memória kártyát, bár csak 2GB-t ismer max fel...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19114) petyus_


petyus_
senior tag

Sziasztok!

Nemrég vett egy nadrágot a feleségem, első használat után teljesen szétment, bolyhosodik az egész, varrások kezdenek szétjönni. Visszavittük a boltba, mondták, hogy persze, cserélik (vagy levásároljuk), aztán pár perc múlva szóltak, hogy sajnos mégsem, mert ki lett vágva belőle a 10 centis címke, és így nem tudják azonosítani.

Az lenne a kérdésem, hogy igazuk volt-e, vagy ennek ellenére vissza kellene venniük?

Előre is köszi!

(#19115) Lackooo84 válasza petyus_ (#19114) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szerintem vissza kellene venniük, ezek a címkék legtöbbször eleve perforáltak, hogy vásárlás után könnyen el lehessen őket távolítani.

The Truth is out there...

(#19116) Sokimm


Sokimm
senior tag

Sziasztok!
6. hó 11-én leadtam a telefonom (a széle sárgult a kijelzőnek) garanciáztatni az egyik nagy magyarországi elektronikai cégnek (nem közvetlen a telefon szervízének), ami alapján a cég javítást kért.
Azóta várok, és többszöri megkeresésre is csak a szervízre hivatkoztak, hogy a csere alkatrészre várnak.
Nincs mód valahogy a pénzt visszakérni?
Mit tehetek? A türelmetlen várakozáson túl...
Mert csere készüléket nem adtak...

(#19117) rednifegnar válasza Sokimm (#19116) üzenetére


rednifegnar
senior tag

elso eves gar v azon tuli?
nincs konkret idotartam a kinavitas idejere. de torekednie kell a ket heten belulre. jelentos kenyelmetlenseg eseten el is allhatsz (penzvissza eredeti aron v csere azonos tipusra). sztem majd 2 honap az lassan jelentos kenyelmetlenseg. az elallasi szandekot hivatalosan kerned kell, nem eleg bemondasra, hanem pl tertiv level. nezz utana egy kicsit a modjanak.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#19118) Superhun válasza Lackooo84 (#19115) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Jah, csak ha eltávolítod a címkét, utána nem lehet azonosítani a terméket. Szerintem ez bukó.

(#19119) rednifegnar válasza Lackooo84 (#19115) üzenetére


rednifegnar
senior tag

attol fugg milyen az a cimke, nyilvan egy nagy koteg lepedot mint ami pl a decathlonban szokott lenni, nem eletszeru hogy rajta tartasz es abban lofralsz. de mondjuk a kisebb cimkeket nem celszeru egy darabig kiszedni, hasonlo okbol. amugy is a ruha, cipo es tarsai mindig problemasak gari szempontbol mert azokra barmit ra lehet mondani hogy tonkretette a user, aztan jon a huzavona, de nem, de igen, de nem. stb.
egyebkent egy szetfoszlott eladhatatlan ruhahoz minek nekik a cimke?

A camera does not make art, the artist makes art.

(#19120) rednifegnar válasza Superhun (#19118) üzenetére


rednifegnar
senior tag

gondolom volt hozza szamla es ott arulnak ugyan ilyet max mas merettel. de persze nem szerencses az osszes cimket egybol kivagni...

A camera does not make art, the artist makes art.

(#19121) Sokimm válasza rednifegnar (#19117) üzenetére


Sokimm
senior tag

Egy éves garin belül történt, köszi utána nézek a dolgoknak! :)

(#19122) Superhun válasza rednifegnar (#19120) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A számla/blokk az alap ilyenkor, de a termék beazonosításához nincs köze. Az talán valamivel szerencsésebb helyzet, ha van ugyanolyan ruha a boltban, mert akkor azt meg lehet mutatni és nehezen tudja kimagyarázni a bolt, hogy nem azonosítható a garis cucc, mert a másik termékről be lehet olvasni a vonalkódot.

[ Szerkesztve ]

(#19123) Lackooo84 válasza Superhun (#19118) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Mert? Nem tudják megállapítani, hogy egy nadrág? Vettem egy kávédarálót az euronicsban, 2 darálás után lekopott az oldaláról a ráfestett márkajelzés, akkor ugrott a garim? :) Szerintem olyan termékeknél, amiken nincsen S/N, címkével sem lehet beazonosítani, mert vihetek egy ugyanolyan másikat is....

The Truth is out there...

(#19124) Superhun válasza Lackooo84 (#19123) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Nem értek ennyire a ruhákhoz, nem tudom milyen azonosítók van rajtuk, de annyi biztos, hogy minden a címké(ke)n van.
Kávédarálón nem a márkajelzés a lényeg, hanem a gyári szám. Az rajta van a terméken valahol. Ruhába biztos nincs ilyen szám belevarrva. :D

[ Szerkesztve ]

(#19125) Krisz1000


Krisz1000
tag

nyitottam részben ennek külön topikot, de nem halad, ezért itt teszem fel a kérdésem

nekem csak most esett le, hogy céges vásárlás esetén nem jár a 14 elállás lehetősége
de most azt látom, hogy van ahol már garancia sem!!! :F :F

tehát ha nem fizetsz extrát, akkor 0 (nulla) nap garancia jár a vadi új telefonodra.
kérdésem hogy mi a véleményetek erről az egészről, illetve,

több véleménnyel is találkoztam, hogy a garancia alól kibújni is sokkal könnyebb, ha cégként vásárolsz. jópár dolog nem érvényes rád, ami magánszemélyként megilletne! tehát ezek az apróságok, amik érvényesítést, átfutást nagyon meg tudják nehezíteni.

hogyan tudnám ezeket kivédeni, olyan cégnél venni telefont (de nem röhej, irreális "magyar áron")
akik biztosítják az EU-s árakat, korrekt garanciát, és esetleg még elállást is cég számára.

köszi mindenkinek :R :R

(#19126) LuckyL válasza Krisz1000 (#19125) üzenetére


LuckyL
őstag

a garancia mint olyan csak egy kifejezés, jogilag nem igazán létezik

kötelező jótállás nincsen, mert cégek között szerződési szabadság van
egyébként ezek a zuggsm boltok, mint amilyet te is linkeltél általában amugy is borzasztó szarok, ha probléma merül fel
vásárolj nagyobb áruház láncban vagy pl. amazonról, úgy lesz rendes jótállásod

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19127) kegyetlen80


kegyetlen80
újonc

Sziasztok!3 honapja vásároltam 1 tvt viszont kb. 3hete javításra szorult mint utólag kiderült panelhibás lett!A szervíz közölte hogy megjavítani nem tudják és cserélni sem,viszont levásárolhatom az árát?Én pénzvisszafizetés mellett döntöttem amit elis fogadtak!3 napig semmi! Ezután kaptam 1 emailt hogy ugy nez ki hogy lesz ez a tipus ,kb 2 hét es kitudják cserélni!viszont már 1 hónapja húzódik ez az ügy!Az lenne a kérdésem hogy meddig vagyok köteles várni a termék cserére?köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#19128) Lackooo84 válasza kegyetlen80 (#19127) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A bírói gyakorlat olyan 30 napnál húzza meg a határt. 15 napra kell törekedni, de ha nem történik semmi, a 30 nap után lehet lépni, akkor tuti nyert ügyed van.

The Truth is out there...

(#19129) kegyetlen80 válasza Lackooo84 (#19128) üzenetére


kegyetlen80
újonc

Ok!rendben köszönöm!

(#19130) dvd_R+


dvd_R+
őstag

Sziasztok
vettem még anno 2016.08 hónapban egy monitort a a trendvisual.com -tól viszont ha jól látom a honlapjuk megszünt..
Ilyenkor mit tudok csinálni ? :F a monitor működik, de szerintem garanciális ügyintézésre szorul,
gyártóhoz kell fordulnom? vagy ilyenkor mitévő legyek? :F :R

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#19131) bucihost válasza dvd_R+ (#19130) üzenetére


bucihost
senior tag

Szia.

Quick Line Corporation Korlátolt Felelősségű Társaság "kényszertörlés alatt"

A végrehajtás elrendelésének időpontja: 2017. november 9.
A végrehajtást elrendelő megnevezése: NAV Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatósága Hátralékkezelési Osztály

Szerintem náluk már semmit nem fogsz intézni.. próbáld meg a gyártónál.. bár mire le levelezitek addigra le is járt a garancia. Gondolom 2 évet kaptál rá. Hova szól a gari amúgy?

(#19132) dvd_R+ válasza bucihost (#19131) üzenetére


dvd_R+
őstag

Benq monitor

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#19133) LuckyL válasza dvd_R+ (#19132) üzenetére


LuckyL
őstag

az szerintem ramiris nagykeres lehet
azoknak viszont pont a multkor égett le a telephelye, szóval nem lesz egyszerű a gari :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19134) dvd_R+ válasza LuckyL (#19133) üzenetére


dvd_R+
őstag

:)) :DD
Akkor most mit is csinaljak ? :F

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#19135) bucihost válasza dvd_R+ (#19132) üzenetére


bucihost
senior tag

Az egy dolog, hogy ő a gyártó. De a garancia papíron mi / ki szerepel? Lehet közvetlenül a szerviznek is küldheted

(#19136) dvd_R+ válasza bucihost (#19135) üzenetére


dvd_R+
őstag

Meg kell keresnem, később írok :R

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#19137) Josi válasza LuckyL (#19133) üzenetére


Josi
aktív tag

A Ramiris külső garos dolgokkal nem foglalkozik. Oda nem tudod vinni.
A Benq monitor szervize:

BenQ Szerviz
1132 Budapest, Pannónia u. 60.
tel: 1-272-1060

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#19138) LuckyL válasza Josi (#19137) üzenetére


LuckyL
őstag

régen az egyik monitor márkának ők voltak a hivatalos szervize is, külön bejárat volt az épületben oldalt
de lehet hogy nem a benq volt akkor

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19139) Josi válasza LuckyL (#19138) üzenetére


Josi
aktív tag

Display Szerviz, ha jól emlészem.
De a beírt infót a Ramiris oldaláról irtam. :)

[ Szerkesztve ]

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#19140) turkishzoli


turkishzoli
tag

Hahó! Urak! Ha másfél év után bekrepált a tv-m, majd 2 javítás után /több mint egy hónap/ azt mondják, hogy adnak csereutalványt, akkor van egyéb lehetőségem? Ez egy LG 3D-s tv volt, már nem lehet kapni hasonlót sem. Ráadásul nem akarok, 15 féle dolgot megvenni, hogy elköltsem az akkori vételárat. Júni elején ment tönkre /így indult nálam a vb/, cserekészüléket nem adtak, így hát vettem egy használt tv-t. /ez mondjuk gondolom nem érdekli őket./ :)

[ Szerkesztve ]

(#19141) 313313 válasza turkishzoli (#19140) üzenetére


313313
addikt

Ha nem tudják cserélni, pénzt kell vissza adniuk, nem levásárlás, nem akármi...
Amúgy hol vetted?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19142) turkishzoli válasza 313313 (#19141) üzenetére


turkishzoli
tag

MM Én is így gondoltam. Nem kell pirító meg semmi. :D Kötelező ugyanabban az üzletben?

(#19143) 313313 válasza turkishzoli (#19142) üzenetére


313313
addikt

Akkor ott visszaadják az árát egyből, nem hiszem, hogy lesz kötözködés...
Hogy ugyan máshol is elintézheted a dolgot, azt passzolom. Elvileg ahány MM annyi cég.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19144) Josi válasza 313313 (#19141) üzenetére


Josi
aktív tag

Nem biztos, mivel már túl van az 1 év kötelezőn.
Attól függ mit vállalt az LG az 1. év után.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#19145) 313313 válasza Josi (#19144) üzenetére


313313
addikt

Utána jártam itt:
"A termék kicserélése esetén a cserére jogosító igazolás [az LG, mint a gyártó (az importőr) vagy a megbízott szervize által kiállított dokumentum, mellyel a fogyasztó a vásárlás helyén (a forgalmazónál) a terméket a gyártó (importőr) nyilatkozata alapján ki- cseréltetheti. A csereigazolás kiállításának a feltétele a vásárlást igazoló számla, nyugta ( és kitöltött, érvényes jótállási jegy) megléte, ezért kérjük őrizze meg ezeket a dokumentumokat. A fogyasztói szerződés kötelezettjei – tehát a boltok – a csereigazolásokat mindig értékegyeztetéssel váltják be. Kivéve, ha a lecserélt készülék még kapható a boltban, ilyenkor a gyakorlat szerint ugyanolyan készüléket biztosít a bolt az Ön rendelkezésére, még akkor is, ha időközben az adott készülék ára drágább vagy olcsóbb lett, így ez esetben az ügyfélnek nem kell sem ráfizetnie, de a gyakorlat szerint a negatív eltérést sem térítik meg az ügyfeleknek. Ha választása szerint Ön egy másik készüléket szeretne, vagy a bolt nem tud adni ugyanolyan cserekészüléket, és a választott készülék drágább, akkor a különbözetet Önnek kell állnia. Jogszabály szerint a vásárlónak joga van a csereigazolás ügyintézése során a boltban, az üzlettel kötött szerződésétől elállni, amely a pénzvisszafizetést jelenti. Ha Ön a cserét nem a vásárlás helyén szeretné bonyolítani – tehát nem konkrétan az üzlethálózat azon boltjában –, akkor mindenképpen a bolthálózattal egyeztessen a csere lehetőségeiről, erre az LG-nek ráhatása nincsen. Fontos, a csere bonyolítása a csereigazolás kiállítása után teljes egészében a bolt hatásköre, hisz az LG a csereigazolás kiállításával vállalta, hogy a kereskedőnek a készülék árát jóváírja. Így a csereigazolás kiállítása után felmerülő vitás kérdések esetén Önnek a bolttal kell egyeztetni a lebonyolítás pontos módjáról."

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19146) turkishzoli válasza 313313 (#19145) üzenetére


turkishzoli
tag

őő.. Tehát ha a tv-m már nem kapható, nekem meg az idei palettáról nem kell semmi, akkor ott állhatok amíg le nem szurkolják a pénzem, ugye? És a m.m. bármely boltjában? Ugyanis elköltöztem cca. 200 km-re...

[ Szerkesztve ]

(#19147) 313313 válasza turkishzoli (#19146) üzenetére


313313
addikt

Hogy bármelyik MM-be azt passzolom, esetleg hívd fel őket.
Ha nem tudnak adni ugyan olyan tv-t, akkor kérheted vissza a pénzed.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#19148) turkishzoli válasza 313313 (#19147) üzenetére


turkishzoli
tag

Köszönöm szépen a segítséget!

(#19149) asdf_ válasza turkishzoli (#19146) üzenetére


asdf_
veterán

És a m.m. bármely boltjában? Ugyanis elköltöztem cca. 200 km-re...

Az elvileg igyjaras, minden MM egy kulon Kft., tehat a mostani helyivel nem allsz semmilyen jogi kapcsolatban. De hivd fel oket, hatha jofejek, es megoldjak.

(#19150) Themiamivice


Themiamivice
csendes tag

Sziasztok
Pontosan ma két hónapja,hogy leadtam garanciába egy vga-t Bp i kiskerbe. Kétszer is telefonáltam,de ködösítenek,hogy legyek türelmes mert mindenhol szabadság van és lassabb az ügymenet.
Jogilag meddig kötelesek rendezni ezt a dolgot és én meddig vagyok köteles várni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.