Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19951) Attix82 válasza #32577792 (#19950) üzenetére


Attix82
őstag

De mi volt a gondod a lappal?

(#19952) #32577792 válasza Attix82 (#19951) üzenetére


#32577792
törölt tag

Pl. nem tudta azt a memória sebességet, amit ráírtak. Nem ment dualban sem. Egyszerűen a ráírt specifikációkat nem tudta teljesíteni.

(#19953) Attix82 válasza #32577792 (#19952) üzenetére


Attix82
őstag

Hát milyen lap volt és milyen CPU?

(#19954) #32577792 válasza Attix82 (#19953) üzenetére


#32577792
törölt tag

Irreleváns a történet szempontjából. :R

(#19955) LuckyL válasza #32577792 (#19954) üzenetére


LuckyL
őstag

A minisztérium válaszolt és vizsgálatot rendelt el az oázis összes üzlete ellen.

Ezt meg tudnád mondani pontosan mit válaszolt és miféle vizsgálat, illetve melyik minisztériumnak írtál?
nagyon kiváncsi lettem

egyébként gratulálok a sikeredhez!

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19956) #32577792 válasza LuckyL (#19955) üzenetére


#32577792
törölt tag

Innovációs és Technológiai Minisztérium
Oda tartozik a fogyasztóvédelem
Nyilván azt, hogy milyen vizsgálat az nem tudom, nem közlik az ilyeneket.

[ Szerkesztve ]

(#19957) Attix82 válasza #32577792 (#19954) üzenetére


Attix82
őstag

Sok user error van sajnos , azért is kérdeztem, hogy milyen gépet raktál össze.....

(#19958) Gyuri27 válasza Attix82 (#19957) üzenetére


Gyuri27
félisten

Ehhez semmi köze az user errornak.
Ne vigye el a lapot hátra és mókoljon vele.
Rakja oda az asztalra és nézze meg ott.
Ennyi erővel a szervizesnek is lehet rossz napja egy láb erejéig.

Amd - Radeon - Ryzen

(#19959) Attix82 válasza Gyuri27 (#19958) üzenetére


Attix82
őstag

Fő a bizalom, mint hogy nekem is hoztak egy halott lapot. Én felküldtem a lapot a nagykernek, feltételes gari mert karc van benne, képet is küldtek. Ügyfélnek küldtem mi a helyzet, hát ő nem csinált vele semmit, aztán ugye kiderült hogy Ő lefényképezte az egész lapot magának és azon is ott volt.

Csak azt akarom mondani, hogy én se vettem észre, nem nézem át nagyítóval és miért gondolják, hogy az eladó tönkre akarja tenni? Nekem semmibe se kerül ,hogy feljuttassam a nagykerbe a lapot gariztatni...érted. Mit akadékoskodjak, nincs értelme tönkre tenni a termékeket mert eddig a 10 év alatt semmi problémám nem volt gari ügyileg a nagykerekkel.

(#19960) LuckyL válasza #32577792 (#19956) üzenetére


LuckyL
őstag

azt mondtad hogy válaszolt és vizsgálatot rendelt el az összes üzlet ellen
mit válaszolt pontosan?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19961) Gyuri27 válasza Attix82 (#19959) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nem gondolok semmit.
Azt gondolom, hogy a megnézést azt lehet a pulton is a vevő előtt.
Meg azt is gondolom, hogy láttunk már ügyeskedő boltot mint ahogy vevőt is.
Így mindenkinek jobb ha az első lépések közös térben történnek.
Normális helyen a kocsid szervizelését is nézheted ablakon keresztül.

Amd - Radeon - Ryzen

(#19962) Attix82 válasza Gyuri27 (#19961) üzenetére


Attix82
őstag

Én mindenkinek azt mondom engem nem érdekel mibe ment tönkre, csak ne látszódjon fizikai sérülés mert az neccesebb. De az, hogy nem bízik valaki bennem, inkább ne is vegyen ....nem fogok sírni utána. A rosszindulatú vevőket meg likvidálom, annak adok el akinek akarok.

(#19963) #32577792 válasza Attix82 (#19959) üzenetére


#32577792
törölt tag

Khmmm.....
Két dologról beszélünk!
Én elállási jog megtagadásáról.
Te meg már szervizről meg egyebek.
Ne keverjük már össze. Ettől független esetben vitt vissza más egy lapot, elállás miatt. Ugyanezt játszotta el. Majd bevizsgálja és majd eldönti. A vásárló egy multi rendszergazdája, e-on gépeket is üzemben tart, helyez. Lehet több géppel dolgozik naponta, mint a kedves eladó évente.

Így érted már, hogy miért nem mondom milyen lap meg egyebek? NINCS jelentősége. Törvénysértést követett el, több soron.

(#19964) #32577792 válasza LuckyL (#19960) üzenetére


#32577792
törölt tag

Bocs, van egy záradéka a levélnek, Így nem áll módomban a levél tartalmát közzétenni.
Lényeget leírtam.
Ha lesz vizsgálat és eredmény, gondolom az valahogy közzé is teszik, de ezt sem tudom.
A célom, hogy az ilyen üzleteknek menjen el a kedve attól, hogy szívassa a vásárlókat.
Mivel van kiskapu a rendszerben, levelet írtam az országgyűlés törvényalkotási bizottságának is. Onnan nincs még válasz.
Amit tudni érdemes: nem szabad bedőlni ilyeneknek, tenni kell a saját igazatokért.

(#19965) Gyuri27 válasza Attix82 (#19962) üzenetére


Gyuri27
félisten

Ez a fizikai sérülés a halálom.
Tegyük fel van a hdd-n karc oldalt. Mert hát nem ment be rendesen a házba (ne ragozzuk tovább).
Aztán lehal a fej (valami). Mi köze ennek a kinti karchoz? Semmi.
De megy a vergődés.
Aztán sok szervizből meg úgy jönnek vissza a cuccok mint ha indiában a porban kalapáccsal laposvágóval javitották volna.

Mondok mást. Ha letöröm a ram slotot. Behal az egyik vrm, kondi bármi. Aztán nincs gari a slot miatt?
Hogy függ össze a kettő? Sehogy.

Maradjunk annyiban mély ez a téma. Nagyon mély.

Amd - Radeon - Ryzen

(#19966) Attix82 válasza Gyuri27 (#19965) üzenetére


Attix82
őstag

Persze ennél a lapnál se a karc okozhatta a hibát mert a gép ment amikor leállt ......csakhát a szervizesek nem tudják mikor, hogy mi az előélete.Így csak feltételezik (ezért lett feltételes) garancia is.

HDD karcok baromság, nekem sose kötött bele a nagyker, a sarka legyen rendben...ha a szőnyegre esik le és gajra megy az se érdekel engem mivel úgyse veszik észre a nagykerbe.....csak legyünk őszinték és ne kamuzzunk mi történt stb.

Legjobb amikor egy füles behozott az ember, nem megy stb...kibontom és a kábelt a kutya megrágcsálta. WTF?

Van egy másik akinek mar szerintem a 6 fülest cserélem mert mindig meghuzodik a kábel és megszakad belül, de nem látszódik..és mindig kapok cserét amit odaadhatok neki.

(#19967) #32577792


#32577792
törölt tag

Azért vannak olyan kiskerek, akik beszerzése nem tiszta, vagy egyszerűen egyszerűbb másikat eladni, mint gariztatni.
Példa erre anno a sulinetes vagy fene tudja már mi volt a neve, program. Behalt a VGA ram, ez nem volt ritka anno. Elvittem, elhajtottak, mondván hogy meghúztam a vga-t. Soha nem tuningoltam. Felhívtam nagykert, bemondtam a SN-t, a gép számát. Vigyem be! Bevittem, szétkapta, kipróbálta, hozta az újat, betette. Ennyi.

Itt viszont a lap nem hazai importőr terméke. Ez kiderült. Az, hogy miként került az országba.. Teljesen legális? Vagy félszürke?
De az ügyből ez is mellékes, mert nem javíttatni akartuk, hiszen számunkra ez egy új, vélhetőleg hibamentes lap volt.

(#19968) Gyuri27 válasza #32577792 (#19967) üzenetére


Gyuri27
félisten

A magyar holmik nagytöbbsége még mindig szürke importos.
Egyszerüen a sokkal alacsonyabb áfa miatt. Meg sok cuccnak nincs hazai képviselete sem.

Attix82:
Nézd velem lehet beszélni. Vannak jó tapasztalataim is. De ahhoz az kell, hogy amikor bemegyek ne az legyen a köszönés, hogy megint egy buzi aki akar valamit.
Vagy a boltos vagy a szervizes ne játssza a görög félistent mert hogy ő szivességet tesz.

Amd - Radeon - Ryzen

(#19969) Nerevarine


Nerevarine
csendes tag

Sziasztok!

Kollégámnak vettünk hardverapróról egy garis (Foramax) AMD RX570 videokártyát, ami olyan hibát produkál, hogy játék közben 1-3 másodpercre elmegy a kép. Ez teljesen random módon ismétlődik, akár egymás után többször, de van hogy nem jön elő akár órákig. Érdekes módon, ez szintetikus teszteknél nem jelentkezik, csak játékoknál.

Hetekig teszteltük két gépben, meg a két gépet más videokártyával is, más-más monitor, különböző driverek, kábelek, stb. Mindig csak az a gép produkálta a hibát, amiben ez a videokártya volt, úgyhogy vissza küldtem a Foramaxhoz gariztatni. Részletesen leírtam a hibát, még egy mobilos videót is töltöttem fel, és kiemeltem, hogy csak játék közben produkálja a hibát.
Szerviz bevizsgálta, majd közölték, hogy a kártya hibátlan. Akivel beszéltem, azt mondta, hogy 3DMark-ot futtattak rajta, amit én is megtettem, és le is írtam nekik, hogy az nálam is hibátlanul lefutott, ennek ellenére ők is csak ezzel tesztelték. A Foramaxos eladó szerint akivel beszéltem, a szerviz csak ezzel tudja tesztelni, ott játékokkal nem tudják megnézni, ezért vissza is küldik a kártyát.

Mit lehet tenni ilyen esetben? Lehet egyáltalán valamit ? Rohadtul bosszantó, mert nem 3DMarkra használnák, hanem játékra, amire meg így alkalmatlan.... :W

(#19970) Gyuri27 válasza Nerevarine (#19969) üzenetére


Gyuri27
félisten

Személyesen be kell vinni.
Ha már ott vagy kérd is a panaszkönyvet.
Az nem vizsgálat, hogy egy 10 perces bencs lefut.
Remélem eme remek vizsgálatról adtak papirt is.
Mert így bizonyítható, hogy nem csináltak semmit és szarnak a vevő fejére.
Ezt meg külön szereti a fogyvéd.

Amd - Radeon - Ryzen

(#19971) Superhun válasza Nerevarine (#19969) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia. Ez nekem inkább tűnik VGA driver problémának, mint hardverhibának. A PH-s VGA-s szaktopikokban utánakérdeztél már?

(#19972) Nerevarine válasza Gyuri27 (#19970) üzenetére


Nerevarine
csendes tag

Köszi a választ. Debreceniek vagyunk, a bolt meg Zalaegerszeg, az ország másik vége :W Így sajnos személyesen nem tudjuk bevinni, csak GLS. Annyit csináltam, hogy kértem, hogy a vizsgálatról egy jegyzőkönyvet küldjenek már, hogy mit csináltak vele, ez alapján meg írok egy panaszlevelet, tértivevénnyel. Aztán, ha arra is szarnak, akkor gondolom mehet tovább a dolog fogyasztóvédelem vagy békéltető testület felé ?

@Superhun:
Neten javasoltak hozzá 5-6 különböző drivert, egyik sem segített, gépeket meg leteszteltük egy RX 470-nel, úgy meg hibátlan volt minden, szóval sztem csak VGA gond lehet. Topicjában még megkérdezem, köszi.

(#19973) Attix82 válasza Nerevarine (#19969) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

A szintetikus tesztekkel az a baj, hogy a VRAMot nem pakolják tele, csak a GPUt füstölik. Egy játék tele pakolja és azért jelentkezik.

Valley Benchmark ultra legmagasabb felbontásra állítva talán eléri a 2 Gbot.

Mindenképpen a VGA a hibás mert jellemző hiba ez.

(#19974) Nerevarine válasza Attix82 (#19973) üzenetére


Nerevarine
csendes tag

Köszönöm neked is. Keresek akkor valamit amivel tudom a VRAM-ot tesztelni. Hátha sikerül reprodukálni a hibát. Esetleg ismersz direkt erre ajánlott progit?

(#19975) LuckyL válasza #32577792 (#19964) üzenetére


LuckyL
őstag

semmi gond, csak kiváncsi lennék
őszintén leírom hogy kételkedek benne hogy a minisztérium iylesmivel foglalkozna, és ezért szerettem volna megerősítést

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19976) #77646080 válasza LuckyL (#19975) üzenetére


#77646080
törölt tag

(#19977) LuckyL válasza #77646080 (#19976) üzenetére


LuckyL
őstag

okés, így már értem

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19978) #32577792 válasza #77646080 (#19976) üzenetére


#32577792
törölt tag

Így van. Ez egy jó út lehet, ha még mellé olyan szankciókat ad, amitől elmegy a kedvük a jogsértéstől, a fogyasztók járhatnak jól.

(#19979) Dealer95


Dealer95
őstag

Sziasztok!

VGA gariztatás esetén mik a jogszabályok?
3. gariévben járunk.
Cserélni csak új termékre cserélhetik vagy mondhatják azt, hogy egy ugyan olyan típusú (esetleg más típusú), de javított vagy OEM kártyát adnak helyette?
Amennyiben egy már használt termékre cserélik ki, mondhatom azt, hogy inkább pénz-visszafizetést/levásárlást szeretnék?

(#19980) MaxxDamage válasza Dealer95 (#19979) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Cserélni cserélhetik ugyanarra a fajtára, javított darabra is (és újraindul a gyártó szerint leírtak alapján lévő garancia idő "kezdődik a csere napjától" - Asus esetén ez 2 év - új termék csere esetén 3 év - saját tapasztalat) amennyiben nem javítható.
Ha sem csere, sem nem javítható, akkor kp. visszafizetés kérhető, vagy az összeg levásárlás. (tudtommal) de ezt külön nem kérheted, gyártó/szerviz/beszállító/bolt amiken át megy az egész folyamat... (nem egyszerű)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19981) Superhun válasza Dealer95 (#19979) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

1 év a kötelező jótállás a jogszabály szerint. Utána a gyártói garancia feltételei érvényesek, ami VGA esetén annyit jelent, hogy a kisker visszaküldi a nagykernek, a nagyker pedig visszaküldi a külföldi gyártónak, onnan meg visszajön hozzád a cserélt/javított darab ugyanezen az útvonalon. 1-2 hónap is lehet ez a folyamat. Pénzvisszafizetést 1 év után már nem követelhetsz, kivéve hogyha a jótállási jegyen nem 1+x év garancia szerepel, hanem a teljes időt jótállásként vállalja a bolt, de ritka az ilyen.

(#19982) hódmaci


hódmaci
senior tag

Sziasztok!
Van egy pont a garanciális leírásban amit nem teljesen értek. Tudnátok segíteni?

"Ha a kereskedő nem vállalja a kijavítást, vagy cserét, vagy elvállalta ugyan ezek valamelyikét, de nem tudott annak eleget tenni megfelelő határidőn belül, a fogyasztó megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye."

Mit takar az hogy árleszállítást igényelhet illetve elállhat a szerződéstől?

A történet:
2017.05.01 napján vásároltam egy mosogatógépet candy 24 hó garanciával.
2019.01 hónapján elromlott, amit jelentettem is 17. én a márkaszerviznek.
2019.01.25. én kijött a márkaszerviz képviselet megállapította a hibát, majd "állításuk" szerint megrendelték a tartalék alkatrészt.(fő panel csere)
A készülék a mai napig nincs kijavítva, hívtam a kirendelt szervizt, nem tudtak záros határidőt adni az alkatrész megérkezésére.

Úgy gondolom 30 nap tétlenség meghaladja a kijavítás megfelelő határidő fogalmát.
Mit tehetek, illetve kihez kellene fordulnom?

[ Szerkesztve ]

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#19983) Lackooo84 válasza hódmaci (#19982) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Polgári per. 30 nap semmi után már a fogyasztónak szoktak ítélni.

The Truth is out there...

(#19984) Superhun válasza hódmaci (#19982) üzenetére


Superhun
Topikgazda

1 év a kötelező jótállás, utána a gyártó játékszabályai érvényesek. Meg kell nézni a garanciapapírt, hogy pontosan mik a feltételek.

(#19985) hódmaci válasza Superhun (#19984) üzenetére


hódmaci
senior tag

Ennyit találtam..
A jótállási jegyem Extreme-s így azon nem sok mindent találok.

Lackooo84 :
30 munkanap vagy 30 naptári nap?

Mit kellene kérnem a szervíztől?:
-"árleszállítást"; "elállhat a szerződéstől"; "cserét" ?

Van rá mód hogy a pénzem kapjam vissza inkább? ezek után kell a frásznak ez a márka. :(((
Egyáltalán mit jelent hogy: "elállhat a szerződéstől"

[ Szerkesztve ]

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#19986) Lackooo84 válasza hódmaci (#19985) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

30 naptári nap.

The Truth is out there...

(#19987) _ATi_1


_ATi_1
senior tag

Sziasztok!

Egy romlott húsáru reklamációjáról felvett jegyzőkönyvnek van valamilyen jelentősége? Van esetleg a kereskedőnek valamilyen kötelezettsége ezzel kapcsolatban, vagy vizsgája ezt valamilyen szerv?

(#19988) LuckyL válasza hódmaci (#19985) üzenetére


LuckyL
őstag

a honlapon azt írják, hogy jótállásról van szó
ez nagyon jó neked, mert ugyanaz mint 1 éven belül
ha anyagi lehetőségeid engedik én a helyedben vennék egy másik gépet és elállnék a vásárlástól, kérném vissz a gép eredeti vételárát.

cryptot minden termékemért elfogadom

(#19989) asdf_ válasza LuckyL (#19988) üzenetére


asdf_
veterán

Nagy osszegeket nem tennek ra, hogy pont az Edigital majd penzt fog neki visszaadni 30 napot meghalado javitas eseten (plane ugy, hogy akkor hall majd eloszor a problemarol, amikor a 30 nap mar meg van lepve).
(es ugye csak egy mosogatogeprol van szo, amit azert tul lehet elni, nem mosogep meg nem huto).

(#19990) hódmaci válasza asdf_ (#19989) üzenetére


hódmaci
senior tag

"es ugye csak egy mosogatogeprol van szo"
Ne haragudj de neked lehet csak egy mosogatógép, de nekem allergiás a kezem a vegyszerekre így elég nehéz nélküle megoldanom a mosogatást.Úgyhogy nem, nem lehet túlélni ép kézzel.

Mert szólnom kellene az edigitelnek is hogy gagyi a szerviz? Mi közük hozzá?
Rendezze a szerviz,nem?! :U

[ Szerkesztve ]

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#19991) asdf_ válasza hódmaci (#19990) üzenetére


asdf_
veterán

Jogilag a jotallasra kotelezett az Edigital, hiszen toluk vetted a termeket. Igy mind az arleszallitast, mind a visszavasarlast toluk kerhetneed, a szervizzel jogilag az egvilagon semmilyen kapcsolatban nem allsz, igy toluk nem is kovetelhetsz semmit. Epp ezert, a nagy semmibol eloallni az Edigitalnal, hogy hello, fos a szerviz, kerem a penzt, egy kicsit bilegos nekem.

(#19992) hódmaci válasza asdf_ (#19991) üzenetére


hódmaci
senior tag

Akkor mivel kellene kezdenem náluk? :U
"Sima" panaszbejelentés?

A g@ta ütné meg ezeket.Miért kell a mai világban ezen aggódnom, hogy még a folyamatát sem tudom hivatalos helyen megkérdezni sehol. Csodálkozunk rajta, hogy nem merünk belevágni, mennyire ki tudnak így "rabolni".... :W

[ Szerkesztve ]

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#19993) #32577792 válasza hódmaci (#19992) üzenetére


#32577792
törölt tag

Szerintem a szerviz papírral keresd meg őket. Jelezd írásban feléjük.
De előtte kérdezd meg a fogyasztóvédelmi egyesületet. Felesleges tippelgetni, ők azért jártasak ebben, nekünk is sok hasznos tanácsot adtak.

(#19994) hódmaci válasza #32577792 (#19993) üzenetére


hódmaci
senior tag

A szerviz nem adott semmilyen papírt.Telefonos bejelentés volt.(van róla felvételem)
Itt?

[ Szerkesztve ]

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#19995) #32577792 válasza hódmaci (#19994) üzenetére


#32577792
törölt tag

Én a facebook FOME oldalát használtam erre.
[link]

(#19996) hódmaci válasza #32577792 (#19995) üzenetére


hódmaci
senior tag

köszönöm. Megkérdezem. :)

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#19997) asdf_ válasza hódmaci (#19992) üzenetére


asdf_
veterán

Azzal, hogy jelzed, hogy eddig mikor mik tortentek, es tekintve a dolgok jelen allapotat, valamint egeszsegugyi allapotodat, amennyiben ezt a 30 napot tullepi a szerviz, jelzed, hogy milyen igennyel fogsz fellepni ellenuk, mint jotallasra kotelezett ellen. Igy legalabb tudnak a dologrol, meg eselyt kaptak, hogy valamit tegyenek a dolog kapcsan. (felreertes ne essek, a jog szerint a szerviz kvazi az elado neveben jar el a szervizeles soran, tehat az elado szerv felelos a szerviz tevekenysegeert, annak nem teljesiteseert is, ugyanakkor a nagy semmibol eloallni egy visszateriteses igennyel, ugy, hogy az elozmenyrol az elado semmit nem tud, az igeny erdekeben alkalma sem volt tenni semmit, nekem inkorrekt (masik kerdes, hogy pont nem az edigital lesz az, amely barmit is tenni fog a dolog erdekeben, nem arrol hiresek, hogy tartanak a hataridoket, meg betartanak a jogszabalyokat)).

Valamint celszeru lenne mindezek elott a jotallasi jegy alapos atolvasasa, ugyanis az arleszallitas, lassu/nem szerviz eseten penz vissza doglot a jogszabaly kotelezokent a vasarlast koveto elso evben ir elo, az ezen tul vallalt plusz egy evnek lehetnek egyedi feltetelei, melyet a Candy a jotallasi jegyben kozol, melyek ezen elobb felsorolt jogokat -leven jogszabalyilag mar nem kotelezo- nem is biztositjak.

(#19998) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Háztól-házig gyártói gari az pontosan hogyan van?
Gyártástól számított 2 év alatti probléma esetén nem kell semmi dokumentum. Ha azon felül van gond a termékkel, akkor kell számla vagy gari könyv (egyik megléte elég) futár viszi-hozza ingyen a gari idő alatt. (Asus laptop) Ez külön a gyártó határozza meg? Gondolom nem törvényi előírás, stb...(?)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#19999) LuckyL válasza MaxxDamage (#19998) üzenetére


LuckyL
őstag

a törvény csak az 1 év jótállást szabályozza, minden másról tájékozódni kell
gondolom van valamiylen leírás az asus honlapján, vagy a forglamazóén
ha nincsen, akkor érdemes krédezni vásárlás előtt, biztos lesz valamiylen tájékoztató

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20000) MaxxDamage válasza LuckyL (#19999) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, tisztába vagyok vele.
Alap esetben a gyártói gari esetemben ez év 3.-ik hó vége. Addig intézhetem igazoló doku nélkül a garanciát. Azután kell számla vagy gari könyv. Gari könyv az van és az szerint ez év 11.-ik hó végéig van rá garim. Tehát addig ingyen háztól-házig (futár viszi, hozza és javítják gariban)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.