Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mi történik egy netes csalás után?
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Hiányzik a gamer érzés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- LDNIO A6140C 140W GaN Super Fast Desktop Charger
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz #32577792 #19954 üzenetére
A minisztérium válaszolt és vizsgálatot rendelt el az oázis összes üzlete ellen.
Ezt meg tudnád mondani pontosan mit válaszolt és miféle vizsgálat, illetve melyik minisztériumnak írtál?
nagyon kiváncsi lettemegyébként gratulálok a sikeredhez!
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Attix82
addikt
válasz Gyuri27 #19958 üzenetére
Fő a bizalom, mint hogy nekem is hoztak egy halott lapot. Én felküldtem a lapot a nagykernek, feltételes gari mert karc van benne, képet is küldtek. Ügyfélnek küldtem mi a helyzet, hát ő nem csinált vele semmit, aztán ugye kiderült hogy Ő lefényképezte az egész lapot magának és azon is ott volt.
Csak azt akarom mondani, hogy én se vettem észre, nem nézem át nagyítóval és miért gondolják, hogy az eladó tönkre akarja tenni? Nekem semmibe se kerül ,hogy feljuttassam a nagykerbe a lapot gariztatni...érted. Mit akadékoskodjak, nincs értelme tönkre tenni a termékeket mert eddig a 10 év alatt semmi problémám nem volt gari ügyileg a nagykerekkel.
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #19959 üzenetére
Nem gondolok semmit.
Azt gondolom, hogy a megnézést azt lehet a pulton is a vevő előtt.
Meg azt is gondolom, hogy láttunk már ügyeskedő boltot mint ahogy vevőt is.
Így mindenkinek jobb ha az első lépések közös térben történnek.
Normális helyen a kocsid szervizelését is nézheted ablakon keresztül.Amd - Radeon - Ryzen
-
Attix82
addikt
válasz Gyuri27 #19961 üzenetére
Én mindenkinek azt mondom engem nem érdekel mibe ment tönkre, csak ne látszódjon fizikai sérülés mert az neccesebb. De az, hogy nem bízik valaki bennem, inkább ne is vegyen ....nem fogok sírni utána. A rosszindulatú vevőket meg likvidálom, annak adok el akinek akarok.
-
#32577792
törölt tag
válasz Attix82 #19959 üzenetére
Khmmm.....
Két dologról beszélünk!
Én elállási jog megtagadásáról.
Te meg már szervizről meg egyebek.
Ne keverjük már össze. Ettől független esetben vitt vissza más egy lapot, elállás miatt. Ugyanezt játszotta el. Majd bevizsgálja és majd eldönti. A vásárló egy multi rendszergazdája, e-on gépeket is üzemben tart, helyez. Lehet több géppel dolgozik naponta, mint a kedves eladó évente.Így érted már, hogy miért nem mondom milyen lap meg egyebek? NINCS jelentősége. Törvénysértést követett el, több soron.
-
#32577792
törölt tag
válasz LuckyL #19960 üzenetére
Bocs, van egy záradéka a levélnek, Így nem áll módomban a levél tartalmát közzétenni.
Lényeget leírtam.
Ha lesz vizsgálat és eredmény, gondolom az valahogy közzé is teszik, de ezt sem tudom.
A célom, hogy az ilyen üzleteknek menjen el a kedve attól, hogy szívassa a vásárlókat.
Mivel van kiskapu a rendszerben, levelet írtam az országgyűlés törvényalkotási bizottságának is. Onnan nincs még válasz.
Amit tudni érdemes: nem szabad bedőlni ilyeneknek, tenni kell a saját igazatokért. -
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #19962 üzenetére
Ez a fizikai sérülés a halálom.
Tegyük fel van a hdd-n karc oldalt. Mert hát nem ment be rendesen a házba (ne ragozzuk tovább).
Aztán lehal a fej (valami). Mi köze ennek a kinti karchoz? Semmi.
De megy a vergődés.
Aztán sok szervizből meg úgy jönnek vissza a cuccok mint ha indiában a porban kalapáccsal laposvágóval javitották volna.Mondok mást. Ha letöröm a ram slotot. Behal az egyik vrm, kondi bármi. Aztán nincs gari a slot miatt?
Hogy függ össze a kettő? Sehogy.Maradjunk annyiban mély ez a téma. Nagyon mély.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Attix82
addikt
válasz Gyuri27 #19965 üzenetére
Persze ennél a lapnál se a karc okozhatta a hibát mert a gép ment amikor leállt ......csakhát a szervizesek nem tudják mikor, hogy mi az előélete.Így csak feltételezik (ezért lett feltételes) garancia is.
HDD karcok baromság, nekem sose kötött bele a nagyker, a sarka legyen rendben...ha a szőnyegre esik le és gajra megy az se érdekel engem mivel úgyse veszik észre a nagykerbe.....csak legyünk őszinték és ne kamuzzunk mi történt stb.
Legjobb amikor egy füles behozott az ember, nem megy stb...kibontom és a kábelt a kutya megrágcsálta. WTF?
Van egy másik akinek mar szerintem a 6 fülest cserélem mert mindig meghuzodik a kábel és megszakad belül, de nem látszódik..és mindig kapok cserét amit odaadhatok neki.
-
#32577792
törölt tag
Azért vannak olyan kiskerek, akik beszerzése nem tiszta, vagy egyszerűen egyszerűbb másikat eladni, mint gariztatni.
Példa erre anno a sulinetes vagy fene tudja már mi volt a neve, program. Behalt a VGA ram, ez nem volt ritka anno. Elvittem, elhajtottak, mondván hogy meghúztam a vga-t. Soha nem tuningoltam. Felhívtam nagykert, bemondtam a SN-t, a gép számát. Vigyem be! Bevittem, szétkapta, kipróbálta, hozta az újat, betette. Ennyi.Itt viszont a lap nem hazai importőr terméke. Ez kiderült. Az, hogy miként került az országba.. Teljesen legális? Vagy félszürke?
De az ügyből ez is mellékes, mert nem javíttatni akartuk, hiszen számunkra ez egy új, vélhetőleg hibamentes lap volt. -
Gyuri27
félisten
válasz #32577792 #19967 üzenetére
A magyar holmik nagytöbbsége még mindig szürke importos.
Egyszerüen a sokkal alacsonyabb áfa miatt. Meg sok cuccnak nincs hazai képviselete sem.Attix82:
Nézd velem lehet beszélni. Vannak jó tapasztalataim is. De ahhoz az kell, hogy amikor bemegyek ne az legyen a köszönés, hogy megint egy buzi aki akar valamit.
Vagy a boltos vagy a szervizes ne játssza a görög félistent mert hogy ő szivességet tesz.Amd - Radeon - Ryzen
-
Nerevarine
csendes tag
Sziasztok!
Kollégámnak vettünk hardverapróról egy garis (Foramax) AMD RX570 videokártyát, ami olyan hibát produkál, hogy játék közben 1-3 másodpercre elmegy a kép. Ez teljesen random módon ismétlődik, akár egymás után többször, de van hogy nem jön elő akár órákig. Érdekes módon, ez szintetikus teszteknél nem jelentkezik, csak játékoknál.
Hetekig teszteltük két gépben, meg a két gépet más videokártyával is, más-más monitor, különböző driverek, kábelek, stb. Mindig csak az a gép produkálta a hibát, amiben ez a videokártya volt, úgyhogy vissza küldtem a Foramaxhoz gariztatni. Részletesen leírtam a hibát, még egy mobilos videót is töltöttem fel, és kiemeltem, hogy csak játék közben produkálja a hibát.
Szerviz bevizsgálta, majd közölték, hogy a kártya hibátlan. Akivel beszéltem, azt mondta, hogy 3DMark-ot futtattak rajta, amit én is megtettem, és le is írtam nekik, hogy az nálam is hibátlanul lefutott, ennek ellenére ők is csak ezzel tesztelték. A Foramaxos eladó szerint akivel beszéltem, a szerviz csak ezzel tudja tesztelni, ott játékokkal nem tudják megnézni, ezért vissza is küldik a kártyát.Mit lehet tenni ilyen esetben? Lehet egyáltalán valamit ? Rohadtul bosszantó, mert nem 3DMarkra használnák, hanem játékra, amire meg így alkalmatlan....
-
Gyuri27
félisten
válasz Nerevarine #19969 üzenetére
Személyesen be kell vinni.
Ha már ott vagy kérd is a panaszkönyvet.
Az nem vizsgálat, hogy egy 10 perces bencs lefut.
Remélem eme remek vizsgálatról adtak papirt is.
Mert így bizonyítható, hogy nem csináltak semmit és szarnak a vevő fejére.
Ezt meg külön szereti a fogyvéd.Amd - Radeon - Ryzen
-
Topikgazda
válasz Nerevarine #19969 üzenetére
Szia. Ez nekem inkább tűnik VGA driver problémának, mint hardverhibának. A PH-s VGA-s szaktopikokban utánakérdeztél már?
-
Nerevarine
csendes tag
válasz Gyuri27 #19970 üzenetére
Köszi a választ. Debreceniek vagyunk, a bolt meg Zalaegerszeg, az ország másik vége Így sajnos személyesen nem tudjuk bevinni, csak GLS. Annyit csináltam, hogy kértem, hogy a vizsgálatról egy jegyzőkönyvet küldjenek már, hogy mit csináltak vele, ez alapján meg írok egy panaszlevelet, tértivevénnyel. Aztán, ha arra is szarnak, akkor gondolom mehet tovább a dolog fogyasztóvédelem vagy békéltető testület felé ?
@Superhun:
Neten javasoltak hozzá 5-6 különböző drivert, egyik sem segített, gépeket meg leteszteltük egy RX 470-nel, úgy meg hibátlan volt minden, szóval sztem csak VGA gond lehet. Topicjában még megkérdezem, köszi. -
Attix82
addikt
válasz Nerevarine #19969 üzenetére
Üdv.
A szintetikus tesztekkel az a baj, hogy a VRAMot nem pakolják tele, csak a GPUt füstölik. Egy játék tele pakolja és azért jelentkezik.
Valley Benchmark ultra legmagasabb felbontásra állítva talán eléri a 2 Gbot.
Mindenképpen a VGA a hibás mert jellemző hiba ez.
-
#77646080
törölt tag
válasz LuckyL #19975 üzenetére
Pedig foglalkoznak vele.
Kiemelten vizsgálja a webáruházakat az Innovációs és Technológiai Minisztérium
-
Dealer95
őstag
Sziasztok!
VGA gariztatás esetén mik a jogszabályok?
3. gariévben járunk.
Cserélni csak új termékre cserélhetik vagy mondhatják azt, hogy egy ugyan olyan típusú (esetleg más típusú), de javított vagy OEM kártyát adnak helyette?
Amennyiben egy már használt termékre cserélik ki, mondhatom azt, hogy inkább pénz-visszafizetést/levásárlást szeretnék? -
MaxxDamage
félisten
válasz Dealer95 #19979 üzenetére
Szia,
Cserélni cserélhetik ugyanarra a fajtára, javított darabra is (és újraindul a gyártó szerint leírtak alapján lévő garancia idő "kezdődik a csere napjától" - Asus esetén ez 2 év - új termék csere esetén 3 év - saját tapasztalat) amennyiben nem javítható.
Ha sem csere, sem nem javítható, akkor kp. visszafizetés kérhető, vagy az összeg levásárlás. (tudtommal) de ezt külön nem kérheted, gyártó/szerviz/beszállító/bolt amiken át megy az egész folyamat... (nem egyszerű)◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
válasz Dealer95 #19979 üzenetére
Szia!
1 év a kötelező jótállás a jogszabály szerint. Utána a gyártói garancia feltételei érvényesek, ami VGA esetén annyit jelent, hogy a kisker visszaküldi a nagykernek, a nagyker pedig visszaküldi a külföldi gyártónak, onnan meg visszajön hozzád a cserélt/javított darab ugyanezen az útvonalon. 1-2 hónap is lehet ez a folyamat. Pénzvisszafizetést 1 év után már nem követelhetsz, kivéve hogyha a jótállási jegyen nem 1+x év garancia szerepel, hanem a teljes időt jótállásként vállalja a bolt, de ritka az ilyen.
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Van egy pont a garanciális leírásban amit nem teljesen értek. Tudnátok segíteni?"Ha a kereskedő nem vállalja a kijavítást, vagy cserét, vagy elvállalta ugyan ezek valamelyikét, de nem tudott annak eleget tenni megfelelő határidőn belül, a fogyasztó megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye."
Mit takar az hogy árleszállítást igényelhet illetve elállhat a szerződéstől?
A történet:
2017.05.01 napján vásároltam egy mosogatógépet candy 24 hó garanciával.
2019.01 hónapján elromlott, amit jelentettem is 17. én a márkaszerviznek.
2019.01.25. én kijött a márkaszerviz képviselet megállapította a hibát, majd "állításuk" szerint megrendelték a tartalék alkatrészt.(fő panel csere)
A készülék a mai napig nincs kijavítva, hívtam a kirendelt szervizt, nem tudtak záros határidőt adni az alkatrész megérkezésére.Úgy gondolom 30 nap tétlenség meghaladja a kijavítás megfelelő határidő fogalmát.
Mit tehetek, illetve kihez kellene fordulnom?[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
hódmaci
senior tag
válasz Superhun #19984 üzenetére
Ennyit találtam..
A jótállási jegyem Extreme-s így azon nem sok mindent találok.Lackooo84 :
30 munkanap vagy 30 naptári nap?Mit kellene kérnem a szervíztől?:
-"árleszállítást"; "elállhat a szerződéstől"; "cserét" ?Van rá mód hogy a pénzem kapjam vissza inkább? ezek után kell a frásznak ez a márka.
Egyáltalán mit jelent hogy: "elállhat a szerződéstől"[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
_ATi_1
senior tag
Sziasztok!
Egy romlott húsáru reklamációjáról felvett jegyzőkönyvnek van valamilyen jelentősége? Van esetleg a kereskedőnek valamilyen kötelezettsége ezzel kapcsolatban, vagy vizsgája ezt valamilyen szerv?
-
őstag
-
asdf_
veterán
válasz LuckyL #19988 üzenetére
Nagy osszegeket nem tennek ra, hogy pont az Edigital majd penzt fog neki visszaadni 30 napot meghalado javitas eseten (plane ugy, hogy akkor hall majd eloszor a problemarol, amikor a 30 nap mar meg van lepve).
(es ugye csak egy mosogatogeprol van szo, amit azert tul lehet elni, nem mosogep meg nem huto). -
hódmaci
senior tag
"es ugye csak egy mosogatogeprol van szo"
Ne haragudj de neked lehet csak egy mosogatógép, de nekem allergiás a kezem a vegyszerekre így elég nehéz nélküle megoldanom a mosogatást.Úgyhogy nem, nem lehet túlélni ép kézzel.Mert szólnom kellene az edigitelnek is hogy gagyi a szerviz? Mi közük hozzá?
Rendezze a szerviz,nem?![ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
asdf_
veterán
válasz hódmaci #19990 üzenetére
Jogilag a jotallasra kotelezett az Edigital, hiszen toluk vetted a termeket. Igy mind az arleszallitast, mind a visszavasarlast toluk kerhetneed, a szervizzel jogilag az egvilagon semmilyen kapcsolatban nem allsz, igy toluk nem is kovetelhetsz semmit. Epp ezert, a nagy semmibol eloallni az Edigitalnal, hogy hello, fos a szerviz, kerem a penzt, egy kicsit bilegos nekem.
-
hódmaci
senior tag
Akkor mivel kellene kezdenem náluk?
"Sima" panaszbejelentés?A g@ta ütné meg ezeket.Miért kell a mai világban ezen aggódnom, hogy még a folyamatát sem tudom hivatalos helyen megkérdezni sehol. Csodálkozunk rajta, hogy nem merünk belevágni, mennyire ki tudnak így "rabolni"....[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
asdf_
veterán
válasz hódmaci #19992 üzenetére
Azzal, hogy jelzed, hogy eddig mikor mik tortentek, es tekintve a dolgok jelen allapotat, valamint egeszsegugyi allapotodat, amennyiben ezt a 30 napot tullepi a szerviz, jelzed, hogy milyen igennyel fogsz fellepni ellenuk, mint jotallasra kotelezett ellen. Igy legalabb tudnak a dologrol, meg eselyt kaptak, hogy valamit tegyenek a dolog kapcsan. (felreertes ne essek, a jog szerint a szerviz kvazi az elado neveben jar el a szervizeles soran, tehat az elado szerv felelos a szerviz tevekenysegeert, annak nem teljesiteseert is, ugyanakkor a nagy semmibol eloallni egy visszateriteses igennyel, ugy, hogy az elozmenyrol az elado semmit nem tud, az igeny erdekeben alkalma sem volt tenni semmit, nekem inkorrekt (masik kerdes, hogy pont nem az edigital lesz az, amely barmit is tenni fog a dolog erdekeben, nem arrol hiresek, hogy tartanak a hataridoket, meg betartanak a jogszabalyokat)).
Valamint celszeru lenne mindezek elott a jotallasi jegy alapos atolvasasa, ugyanis az arleszallitas, lassu/nem szerviz eseten penz vissza doglot a jogszabaly kotelezokent a vasarlast koveto elso evben ir elo, az ezen tul vallalt plusz egy evnek lehetnek egyedi feltetelei, melyet a Candy a jotallasi jegyben kozol, melyek ezen elobb felsorolt jogokat -leven jogszabalyilag mar nem kotelezo- nem is biztositjak.
-
MaxxDamage
félisten
Háztól-házig gyártói gari az pontosan hogyan van?
Gyártástól számított 2 év alatti probléma esetén nem kell semmi dokumentum. Ha azon felül van gond a termékkel, akkor kell számla vagy gari könyv (egyik megléte elég) futár viszi-hozza ingyen a gari idő alatt. (Asus laptop) Ez külön a gyártó határozza meg? Gondolom nem törvényi előírás, stb...(?)◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
őstag
válasz MaxxDamage #19998 üzenetére
a törvény csak az 1 év jótállást szabályozza, minden másról tájékozódni kell
gondolom van valamiylen leírás az asus honlapján, vagy a forglamazóén
ha nincsen, akkor érdemes krédezni vásárlás előtt, biztos lesz valamiylen tájékoztatócryptot minden termékemért elfogadom
-
MaxxDamage
félisten
válasz LuckyL #19999 üzenetére
Igen, tisztába vagyok vele.
Alap esetben a gyártói gari esetemben ez év 3.-ik hó vége. Addig intézhetem igazoló doku nélkül a garanciát. Azután kell számla vagy gari könyv. Gari könyv az van és az szerint ez év 11.-ik hó végéig van rá garim. Tehát addig ingyen háztól-házig (futár viszi, hozza és javítják gariban)◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Windows 11
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- AliExpress tapasztalatok
- Kipróbáltuk az Anbernic RG40XXV kézikonzolt
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- További aktív témák...
- ÚJ, 3év Gar AMD Ryzen 7 7800X3D 4.20GHz (96MB Cache, up to 5.0GHz) CPU! BeszámítOK
- Macbook Pro 13" Retina 2015 i7-3.1Ghz 8GB 256B SSD, Új akku, Üzletből
- Apple iPad (2017) Wifi + 4G 32GB, Megkímélt Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Honor 200 Pro 12/512GB, Bontatlan, 1 Év Garanciával!
- Macbook Pro 2020 13" megkímélt 12 hónap szavatosság
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest