Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20303) asdf_ válasza MaxxDamage (#20302) üzenetére


asdf_
veterán

Először is: 11. hó végi vásárlás és 2. alaplapcsere. Nincs olyan, hogy -ik. (és szakszervizbeN)

Olyan sincs, hogy magánszemélyként lett véve cég nevére. Az céges vásárlás, innentől kezdve vita esetén sem a fogyvédők sem a békéltető testület nem vehető igénybe, perelni lehet bíróságon.

Az alaplapcserével a gyártó jótállási kötelezettségének/saját önkéntes vállalásának eleget tesz, így a csere és a pénz vissza okafogyott.

(Legközelebb meg ebben az árkategóriában: Lenovo, Dell, HP, Fujitsu, már persze ha tényleg felsőkategóriás cuccról van szó és nem valami gamerről)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.