Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3001) Gyuri27 válasza net84 (#2998) üzenetére


Gyuri27
félisten

De ezt mondom. Nincs mindenek képviselete, importőre. Példa. Biostar. De a cseheknél van. Szóval ha én onnan rendelem miért lenne kevesebb a gari?
Precedens jog valóban nincs. De én arra értettem, hogy csinált-e már ilyet valaki és megnyerte-e? Amúgy meg külöbözö szinten vannak állásfoglalások a birók részére.
Az autóknál van az a kategória és van az az ország ahonnan behozva súlyos millákat lehet spórolni még havatalosan is.

Amd - Radeon - Ryzen

(#3002) Ariadne válasza Gyuri27 (#3001) üzenetére


Ariadne
őstag

A fogyasztó ember úgy gondolná, hogy mivel kötelező a gyártó által vállalt jótállást továbbadni, ez arra sarkallja a kiskereket, hogy úgy vásároljanak, hogy ők maguk is megkapják ezt - mivel ekkor nem szívnak ők maguk a jótállás érvényesítésével. De valahogy mégsem ez a helyzet. :U

Leírtuk már most többször is, hogy tökmindegy, nyert-e valaki így pert, mert semmi jelentősége nincs ennek, mivel nálunk nincs precedensjog. Mellékesen pedig a bíró mindig szabadon dönt, úgy, ahogy jónak látja, mivel senki nem utasíthatja vagy befolyásolhatja a döntésében.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3003) Csaba_20_ válasza HUN]Repa (#3000) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Hónapokkal ezelőtt azt ígérted, hogy sokat fog fejlődni a garancia nálatok. A honlapon lévő "pénzpiaci"-s rész azóta sem változott, pedig már fél éve tudjátok, hogy nem helyénvaló, amit oda kiírtatok. Én pedig csupán számon kértem a korábbi ígéreted. Viszont látom nem szereted a számonkéréseket, de ne aggódj, nem vagy egyedül ezzel ebben az országban. Meghiszem, hogy zavar téged, hogy nem hagyom annyiban a dolgot. De részemről semmiféle harag nincs irántad, vagy a céged iránt. Egyszerűen csak azok a hangzatos szavak és ígéretek, amiket tőled hallhattunk, nem valósultak meg. Az pedig nem érdekel, hogy mennyi egyéb számodra és a munkáltatód számára fontos dolgot tettél a munkahelyeden. Abban is biztos lehetsz, hogy addig nem foglak hanyagolni, amíg a lényeges dolgok nem változnak meg nálatok(pl.: a webshopon a fogyasztói tájékoztató rész), szóval kár ilyenben reménykedned. :D

[ Szerkesztve ]

(#3004) HUN]Repa válasza Csaba_20_ (#3003) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

:R :R Már volt változás ,és lesz is ! Az oldalon megprobálok szólni még hogy legyen valami ,de azt ne kérd tőlem számon pls ! A garancia pedig hozzám tartozik és javul/javulgat/javulgatni fog továbbra is ! Isten se egy nap alatt teremtette meg a földet ;) Nekem kicsit több kell ,de mondom az Ipon forumon is "jobb" már a helyzet szerintem ! :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#3005) Peter M


Peter M
tag

Köszönöm de lenne még itt egy kérdés valpszínúleg terelni akarnak:

(vásárlás időpontja: 2006.09.xx CarePack garancia: 2009.09.xxig)

Kérdés most alaplapot szeretnének rajta cserélni (ezt még nem cseréltek) alaplap főegységnek számít tehát újra indul a garancia ha jol tudom. Reklamációt elhárító kollega szerint viszont csak a kicserélt egységre és csak 1 év.

"Jótállás (151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet) esetén a terméknek vagy főegységének kicserélése esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék vagy főegység tekintetében újrakezdődik."

Ellentmondás.

Hétfőig van időm kérlek segítsetek.
Köszönöm

[ Szerkesztve ]

https://www.behance.net/marosi-peter-k

(#3006) tlac válasza Peter M (#3005) üzenetére


tlac
nagyúr

[link]
nincs már ilyen főegységes jogszabály, tehát nem indul újra a garancia, ez csak javítás a laptopon, a javítás idejével hosszabbodik csak a gar

(#3007) Ariadne válasza Csaba_20_ (#3003) üzenetére


Ariadne
őstag

Szerintem a kezdetekhez képest sokat javultak. Én legalábbis mindig nagyon értékelem, ha egy üzletben normális módon szóba állnak a vásárlóval, és igenis próbálják megoldani a problémáját. Az elején én is nagyon leszóltam őket, ez tény, de akkoriban azért nem arról szólt a céges topik, mint mostanság... Jó ideje határozottan sokkal jobb a helyzet, és ez jó. Nem tökéletes, de sokkal jobb. :C De ez valahol a félig üres - félig teli pohár esete. ;)

Csak gondolj arra a bizonyos cégre, akikkel gondjaim voltak régen - ha ott legalább így álltak volna a dolgokhoz, biztos nem megyek perre.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3008) Csaba_20_ válasza Ariadne (#3007) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Nézd, ha egy javarészt copy+paste szintű művelet, mellyel kijavíthatnák a hibákat a jogi részben, ennyi időbe telik, akkor az ennél bonyolultabb műveletek mennyi időbe fognak telni? Engem ez elgondolkoztat azért, mert olyan szaga van, mintha nem is akarnák megváltoztatni a tájékoztató részt. Na és ez még csak a tájékoztatás, ami semmilyen extra műveletet nem igényel. Kíváncsi lennék például, hogy jelenleg mit szólnának ahhoz az esethez, ha venne valaki tőlük nagyobb értékben termékeket és 2 hónap múlva elállna a szerződéstől. Mihamarabb, de legfeljebb 30 napon belül visszaadnák vajon a pénzt, vagy...? :U Mert jelenleg még az is kérdéses, hogy egyáltalán távollévők közötti szerződésnek tekintik-e amikor valaki telefonon teszi meg ajánlatát és ők elfogadják azt. Szóval ezekkel az alap dolgokkal nem tudtak hónapok óta dűlőre jutni. Máté segítségét pedig olyannyira nem vették figyelembe, hogy még csak fel sem hívták. Ez megint nem azt mutatja felém, hogy változást akarnak. Én ezek miatt maradok továbbra is az erősen kétkedők táborában. Lehet, hogy kedvesebbek lettek a vásárlókkal, de az alap dolgokban nem látok változást. ;)

[ Szerkesztve ]

(#3009) Csaba_20_


Csaba_20_
őstag

HUN]Repa: Máté jelezte, hogy felvettétek vele a kapcsolatot. Úgyhogy van még remény: :R :R ;)

(#3010) net84 válasza Peter M (#3005) üzenetére


net84
őstag

egy kis infőt kérnék a "történeteddel" kapcsolatban:
- javítások pontos dátuma
- mit javítottak a szervíz munkalap szerint
- egy-egy javítás alkalmával mennyit volt a szervízben (nap)
- pontosan kinél volt szervízben

Gyuri27 - attól hogy megrendeles a csehektől, attól még nem feltétlenül kevesebb a gar, de ha itt is veszünk egy példát:
megveszed Mo.-n egy hivatalso Gigabyte importőrtől az alaplapot 3 év garral és tovább is adod 3 évvel, vagy megveszed egy külfölditől - jóval olcsóbban - 1 évvel és tovább adod 1 évvel. Ilyenre gondolsz?

[ Szerkesztve ]

Read only...

(#3011) Peter M válasza net84 (#3010) üzenetére


Peter M
tag

Javítások pontos dátuma:

2007.11.28, 2007.11.30 /kézhezvétel/, 2007.12.03,2007.12.03/kézhezvétel/ , 2007.12.03, 2007.12.21/kézhezvétel/ - Ez mind a Montana Zrt kiemelt HP partner (vele szokták megnyerni a közbeszerzéseket;) 3 külön szervíz lapon mert term eloszor aláírod s utana tudtam csak itthon kiprobalni.
Ezek a kiállított szervíz lapokon a dátumok a lapok szerint cseréltek 3x tápot + gumibakokat rendeltek "kárpotlásként" (szilikon talpak azota a hp nál egyszer sem tették vissza)
Hibajelenség volt: Megtört a tápegységből kijövő kábel mert a megtörés gátló kb 1,5cm volt s pont utánna tört meg ez még 1x megtörtént mire a hp is rájött h hibás a széria s lám csodát amit kaptam azon már 4cm es megtörés gátló van

2008.06.27, 2008.07.03/kézhezvétel/, 2008.07.14, 2008.07.18./kézhezvétel/ - HP hivatalos pick up and return de sajnos egy alkalommal ok sem javitottak ki mindent itt csikozodott már a monitor és a táp is meg volt törve a második alkalommal kaptam vissza használhatoan
Cserélt elemek: Tápegység, Akkumlátor, Teljes fedlap (kijelző inverter burkolat...)

Tehát 5x volt szervízben, ez lesz a hatodik... Összesen kb 1 honapot töltött szervízben + amig nem tudtam elotte hasznalni megtort tap miatt.

Nagy nehez eljutottam egy reklamciós oldalig (amerikai business support site egész leirva angolul becopizva mer nyilt emailt én még hpnál nem láttam majd amerikai kollega turelmet kér atkuldi mo ra végén tegnap az én pénzemre osszesen 30p utan tudtam beszélni reklamcio elhárito kollegával ki hat olyan semmis modon allt hozza igen igen nem igy kell mukodnie meg h h jujjj tenyleg de hat ettol sztem most se fog kulombul megjavulni a laptop. Pénteken még besz a szervizes sráccal aki fel akarta venni a notebookot (direkt kértem h ne péntek du vigyék fel pest mert akkor igy bukok 3 napot (7végén tuti nem dolgoznak pénteken már nem esnek neki hétfőn miért nem lehet felvenni?!?) és mondja h leküldtek a gépzhez alaplapot és tápot ?!?! (erre mondtam a szervizesnek h inkább nem kommentálom) a reklamácios kollega szerint mivel már cseréltek monitort igy most alaplapot cserélnek benne valoban az még ugy sem volt nem baj h nem ua az a kijelzo hibája de hátha az alaplap cserétől megjavul....

[ Szerkesztve ]

https://www.behance.net/marosi-peter-k

(#3012) tlac válasza Csaba_20_ (#3009) üzenetére


tlac
nagyúr

pedig már kérdezni akartam, hogy is van ez a közérdekű kereset? ;]

(#3013) net84 válasza Peter M (#3011) üzenetére


net84
őstag

vedd fel a kapcsolatot a HP Mo-val...Asus-nál egy ügyfelünknek bejött, negyedik alkalommal küldtek neki egy új, de hasonló típusú notit, igaz kb. 2 hónap alatt tudták elrendezni, mert mire a magyarországi szervízzel az Asus Mo. leegyeztetett mindent, és intéztek egy új notit, nem kis idő telt el...de lett végre egy új és megbízható gépe.
Ha kell, az összes címre küld el sorba, és csak válaszol a végén valaki értelmes...fenyegetni ilyenkor nem érdemes, inkább csak tisztán leírni nekik a sztorit, és hogy nagyon meggondolod, hogy ha megint megpusztul, akkor inkább kidobod és veszel egy "komolyabb márkát, ahol a javítás és a szervíz rendesen van intézve"...

Read only...

(#3014) Csaba_20_ válasza tlac (#3012) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Ha jól tudom, valamikor jövő év elején lesz az első tárgyalás. Úgyhogy a cég saját érdeke, hogy minél előbb rendbe tegye a dolgait. ;)

(#3015) Csaba_20_


Csaba_20_
őstag

Van azért az Ipon-nál is durvább webshop: A garancia részt nézzétek!

(#3016) net84 válasza Csaba_20_ (#3015) üzenetére


net84
őstag

a garancia annyira még nem is nagy gáz, de az elállás joga rész, az kemény...kb. semmit nem hajlandóak visszavenni

Read only...

(#3017) Csaba_20_ válasza net84 (#3016) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Arra gondoltam. :B

(#3018) Blacki


Blacki
tag

Hello mindeni!
Olyan problémám akadt hogy, vettem egy pc-s házat xxx termék ne nevezzük meg.
A probléma a következ 2 napon belül tönkrement benne a 200mm ventilátor, elkezdtek letörni a lapátok.
2 tört le pontosan.
A gyári ventik vacakok voltak búgtak , csörögtek a csapágyak.
Az ajtó nem nyílt ki néha csak feszegetéssel.
Namost 3 napon gariba vissza.
Boltos csajt idézem "3-4 nap lessz mert csere lessz" a gyártónak visszaküldik.
Ebből mi az igaz, ha nem cserélik megtagadhatom az átvételt?
Azért kérdezem, mert gondolom 200mm venti csere azt csók, többi venti meg hagy csörögjön, essen szét.
Ma felhívott garis hogy mi a probléma mondom x meg x jó oké majd hívlak és kész...
Neten rendeltem, 8 napon belül visszamondhatom a rendelést, persze volt benne cucc ilyenkor milyen szabály él?
Üdv B

Xbox360 gamertag: TrinityBlood05

(#3019) Peter M válasza net84 (#3013) üzenetére


Peter M
tag

Felvettem, reklamációs kollega nem hívott vissza így ma én kerestem, válasz: vár a szerviz, vár a support, így hát várjak én is. Ismétlem CarePack amit azzal szoktak eladni, sőt az különbözteti meg a típusokat, hogy a terméket milyen határidővel javítják meg.
(van másnapi, 5-7napon belüli, amikor ők veszik fel, meg van, amikor te adod le a terméket)

Jelenleg várok Péntekig, mert így 14 napig nem haladtunk semerre. Én pozitívan álltam az egészhez, próbáltam velük egyeztetni, de amit elértem az, hogy a reklamációs kollega mécsest gyújtott miattam az asztalán. Hétfőn levélbe foglalom gondolataimat, ergo elállok a szerződéstől, vételár visszafizetése, de ezt kinek kéne címezni: Notebookstore (Brain Invest kft) avagy HP (net kft és hp Magyarország kft)

Tudom, hogy Notebookstore –al vagyok szerződésben, de az általuk biztosított garancia (1 év) lejárt a +2 (HP által) meg ugye a Hp Magyarországgal a fennhatósága, nem fog elzavarni a notebookstore, hogy verjem a Hp-nál asztalt?

Köszönöm

https://www.behance.net/marosi-peter-k

(#3020) net84 válasza Peter M (#3019) üzenetére


net84
őstag

levelezni tessék mindenről...csak, hogy nyoma maradhasson....
a +2 évet a notebookstore-on keresztül vagy direkt a HP-n keresztül intézted?
Pontosan kellene ismerni a +2 év garanciának a feltételeit. Egyes gyártók nem adják meg az a lehetőséget a + években, hogy teljes cserét kérj, vagy akár pénz fisszafizetést...

Read only...

(#3021) ollie válasza Peter M (#3019) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Ahogy írták is, a plusz évek általában nem teljes körű garanciát jelentenek, sokszor csak annyit garantálnak, hogy biztosítanak alkatrészt a géphez, melyet esetlegesen ki sem kell fizetned (de mondjuk a zserelési költséget már igen).

***

(#3022) kaller1


kaller1
veterán

Sziasztok!

A következő,számomra súlyos problémába futottam bele:

Adott egy ACER laptop,amit LCD hibával gariztatásra küldtem el a szervízközpontjukba(Acer Czech Republic s.r.o.). Az LCD-nek az volt a hibája,hogy először a jobb szélén végig kb. fél-egy cm-es csíkban foltosodás jelent meg,ami idővel kiterjedt az egész képernyőre,de csak a szélein,mintha keretbe fogná az LCD-t.Ez a foltosodás a szélektől terjeszkedett egyre inkább befelé.A hiba jelentésekor mindezt elmondtam.
Tegnap kaptam egy emailt,miszerint:

Árajánlat a megsérült LCD panel cseréjére, amely folyadékkal volt leöntve - garancián kívüli szervizelés

Az árajánlat a keltezéstől számított 7 napig érvényes. Amennyiben nem kapunk Öntől választ az említett
időszakban, visszaküldjük Önnek a javítatlan készüléket, és kiszámlázunk bruttó 7000 HUF összeget szállítási
és kezelési költségként. Amennyiben nem fogadja el árajánlatunkat, kiszámlázunk Önnek bruttó 7000 HUF
összeget szállítási és kezelési költségként.
Az Acer Czech Republic nem felelős semmilyen adat- vagy programvesztésért.
A fizetés készpénzben történik a szállításkor.
Alkatrészcsere esetén az eredeti alkatrészeket az Acer CZ sajátjaként megtartja. A cserélt alkatrész ára
magába foglalja a munkadíjat is.
A nem garanciális javítások során az Acer a hibás alkatrészt megvásárolja az ügyféltől és helyette megfelelő
(új vagy gyárilag felújított) alkatrészt ad el. A csatolt árajánlat a munkadíjon felül a régi (megvett) és az új
(eladott) alkatrész közötti árkülönbséget tartalmazza. A csatolt ajánlat elfogadásával az ügyfél hozzájárul a
hibás alkatrész eladásához és a megfelelően működő alkatrész megvásárlásához.
Üdvözlettel:
Acer Service Team

Az árajánlat pedig ennyi a javításra: Összesen bruttó (19 % VAT) HUF 41,970.00

Természetesen semmiféle folyadékkal nem volt leöntve az LCD.Segítsetek már,most mit tudok csinálni? :F :O

[ Szerkesztve ]

.::> <::.

(#3023) net84 válasza kaller1 (#3022) üzenetére


net84
őstag

hááát sok mindent nem tudsz csinálni messziről meg főleg nem...a törvényekben jártasabb kollégák hátha kitalálnak valamit
De! amikor te elküldted a notidat javításra (az-az amikor megrendelted a szállítást a garanciális javításhoz), elviekben elfogadtad a javítási feltételeket (abban nem vagyok most biztos, hogy számszerüsítve van-e, hogy aktuálisan mennyi a költség, ha mégsem garanciális problémáról van szó - az Asusnál tudom, hogy mail-ben megküldik a teljes ismertetőt.). Ha semmi ilyen papírt, mail-t nem kaptál (és a garfüzetben sincs szó róla), akkor lehet velük veszekedni, de nem valószínű, hogy a notit addig visszakapod...

Read only...

(#3024) Ariadne válasza kaller1 (#3022) üzenetére


Ariadne
őstag

Ez a veszélye annak, ha nem a kereskedőn keresztül intézed a garanciát.

Ha Magyarországon vetted, magyar kiskernél, akkor hozzá kellett volna bevinni. Lehet a helyi szervizbe is, talán van is az Acernek ilyenje itthon. Mindkét esetben úgy megy a dolog, hogy leadom a gépet és kapok egy papírt, amire leírták, milyen panasszal vittem be és mikor. Jótállási idő alatt ha azt mondja, te tetted tönkre, ezt be kell bizonyítania (szakvéleménnyel mondjuk), különben köteles javítani, cserélni, stb. Az ilyen szemmel is látható hibánál pedig ha nem tüntette fel az átvéltekor adott papíron, akkor meg különösen így járt a kereskedő.

Jelen esetben próbálj meg levelezni velük és tiltakozni, jobbat nem tudok. Ja és persze kérdés, hogy a vásárlást követően mikor történik ez az egész, mert 1 éven belül (ha itt vásárolt termék) ugye ott a kötelező jótállás, amit a kereskedőnél érvényesíthetsz, de Acerék ennél többet szoktak, meg kell nézni annak a feltételeit. Esetleg kérd vissza és vidd be a kereskedőhöz, akinél vetted...

mod: Plusz bólogatok ahhoz, amit net84 írt, ha a garanciafutár vagy hogy híjják az övékét szolgáltatásait veszed igénybe, akkor annak a szabályait kell megnézned, abba egyeztél bele.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3025) kaller1 válasza Ariadne (#3024) üzenetére


kaller1
veterán

Köszönöm a válaszokat.Persze,magam is így jártam volna el,de mivel az ElektroPont-ból van a gép... :U :W Innentől világos,hogy miért nem oda vittem.
Szervízük csak a cseheknél van,nem tudtam mást csinálni.Azt azért nem gondoltam volna,hogy lazán ennyivel elintézik a dolgot,hogy én öntöttem valamit a kijelzőre...
Nem tudom,hogy mit csináljak,ha visszakérem javítás nélkül a gépet,akkor ugye az 7k-ba kerül nekem,de mi a garancia arra,hogy a szervízben nem cserélik ki egy teljesen használhatatlan kijelzőre a jelenleg benne lévőt? A jelentett hibával használható a gép,de nem túl szép esztétikai látványt nyújt így.

[ Szerkesztve ]

.::> <::.

(#3026) net84 válasza Ariadne (#3024) üzenetére


net84
őstag

Az Acer-nek nincs Mo-i szervíze, sőt jobban örülnék, ha egyik notebook-nak sem lenne (vicc, amit a "márkaszervizek" itthon művelnek). Neluk annyi gáz azért van, hogy akik a garanciális küldözgetést intézik, azok sem magyarok (néha a levélmegfogalmazásukból kiderül, hogy jól ragzák a magyartot).

kaller1 - egyet tudsz tenni, kérsz tőlük egy írásás állásfoglalást, amiben kéred, hogy írják le, hogy szerintük mi történt a kijelzővel (írásban-pecséttel és aláírással, amikor visszaküldik a notit, mellékeljék a csomagolásra - kívülről, hogy átvétel elött is látható legyen) - aztán vagy beviszed oda, ahol vetted és velük intézteted a javítást újra, vagy felkeresel egy független "szakértő" intézetet, ahol be tudják vizsgálni és meg tudják állapítani a problémáját és kapsz róla egy szakvéleményt (nem olcsó mutatvány), aztán polgári peres úton követelheted rajtuk a javítást, és minden felmerült költséged megtérítésést...

Read only...

(#3027) tlac válasza net84 (#3026) üzenetére


tlac
nagyúr

megszűnt az elektropont

(#3028) Ariadne válasza net84 (#3026) üzenetére


Ariadne
őstag

Pffff, ez szívás... Garanciális szempontból akkor milyen márkájú laptopot érdemes venni, ahol korrekten intézik az ügyeket?

Egyébként igen, tényleg ez a lehetőségek szerinti legjobb megoldás... pontosabban inkább megpróbálható lehetőség... Ehh... :( Pláne hogy megszűnt a kereskedő, így tényleg nincs más, csak a csehek.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3029) net84 válasza Ariadne (#3028) üzenetére


net84
őstag

korrekt? relatív....
Acer garügyintézéssel eddig nem volt semmi gons részünkről, hozták-vitték, néha kicsit lassú...ami nagyon tetszik az az Asus hozzáállása (nem az NSE Hungária, hanem az Asus MO.-n keresztül intézett szervizeltetés).
Hozza, viszi. Igaz itt nagyobb a rizikó, mert 44 euro az-az összeg, amit kifizettetnek egy nem garanciális javíttatási kísérletnél. De! Korrekt a szervízeljárásuk, az esetek 99%-ában a 1,5 nap oda, 1,5 nap vissza úttal együtt sem tölt sokkal többet szervízben a noti, mint 1,5 hét. Nem csak azt cserélik, ami miatt fel lett küldve a noti, hanem átnézik és ha úgy ítélik meg, akkor egyéb alkatrészek is cserélnek, illetve műanyag burkolatot is cseréltek már több esetben (vagy ezért, mert repedt volt, de sérülés nem látszott rajt, vagy mert csak túlságosan össze volt karistolva....)

Read only...

(#3030) Ariadne válasza net84 (#3029) üzenetére


Ariadne
őstag

Köszi. :) Hát akkor annyira nem aggódom, most is egy Acert használok. De az Asus szerzett egy nagy piros pontot most nálam... :U

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3031) ollie válasza kaller1 (#3022) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Nem feltétlen kell leönteni a képernyőt valamivel, elég, ha valami folyékony tisztítószerrel tisztítod meg. De akár 1-2 csepp folyadék is előidézhet ilyet, ha épp rossz helyre esik. Na meg ha bármikor - rajtad kívűl - más is használta a laptopodat, könnyen lehet, hogy az az ember a bűnös. De egyébként ez nagyon könnyen javítható, nem kell kicserélni a panelt, csak szét kell szerelni, és a műanyag lapokat szépen eltörölgetni (mikroszálas kendővel). Persze a szétszerelés sem könnyű, az összeszerelés meg pláne nem. (egyébként van is erről cikk a logouton valakitől) Ja és ha szétszeded, ugrott a garancia.

Szóval sakk-matt. :(

***

(#3032) kaller1 válasza ollie (#3031) üzenetére


kaller1
veterán

A keret körüli elváltozás kb. egy hónap alatt alakult ki.Nem kell kicserélni a panelt,még is kifizettetnének velem egy új panel árát? :((( Megírom nekik,hogy küldjék vissza javítás nélkül,aztán b@sszák meg...Nagyot csalódtam ebben a cégben. :(((

.::> <::.

(#3033) Gyuri27


Gyuri27
félisten

[link] remélem betalál az ember. Mindenesetre vérlázitó. :(((

net84: ezt majd megbeszéljük mert félreértettük egymást itt a kavarodásban. De nem erre gondoltam.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#3034) Ariadne válasza Gyuri27 (#3033) üzenetére


Ariadne
őstag

Hol itt a vérlázítás? Mivel még van rá jótállás, ezért ha nem tudja javítani, sem pedig ugyanolyanra cserélni, akkor köteles visszafizetni a teljes eredeti vételárat. Ehhez képest még jó is, hogy másik terméket szeretne, nem? Joga van hozzá, a jogalkotókat tessék szidni, ha nem tetszik.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3035) Gyuri27 válasza Ariadne (#3034) üzenetére


Gyuri27
félisten

A bolt hozzáállása. Gondoltam lejön. :O

Amd - Radeon - Ryzen

(#3036) bobsys válasza Csaba_20_ (#3008) üzenetére


bobsys
addikt

neharagudj, de nem talaltam meg a vitat indito hszeket
elmondanad hogy miert zavar teged ez a tavollevok kozti resz? mert nem ertem

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#3037) Csaba_20_ válasza bobsys (#3036) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Én pedig azt nem értem, hogy téged pontosan mi érdekel. Az Ipon honlapján található jogi nyilatkozat rész tele van olyan elemekkel, amik nem felelnek meg a jogszabályi előírásoknak. Például:

A telefonos rendelés nem számít kötelező érvényű ajánlattételnek, illetve távollévők között kötött szerződésnek. A termék személyes átadás-átvételénél a számla kiállítása a szerződés létrejötte, mely esetben a felek teljesítésre kötelezettek.

Ugyanakkor a 17/1999 (II.5.) Korm. rendelet 1.§-a szerint:

(1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet gazdálkodó szervezet vagy magyarországi fióktelepe útján külföldi székhelyű vállalkozás (a továbbiakban együtt: gazdálkodó szervezet) és fogyasztó köt egymással a gazdálkodó szervezet áruértékesítő, illetve szolgáltató tevékenységi körében kizárólag egy vagy több távközlő eszköz használata útján (távollevők között kötött szerződés).
(5) E rendelet alkalmazásában távközlő eszköz: bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.

Meglep, hogy az Ipon úgy gondolja, hogy önhatalmúlag kivonhatja magát a rendelet hatálya alól. Persze szép gondolat, hogy a szerződés nem jön létre azzal, hogy akár a webshopon, akár a telefonon keresztül egy termék megvételére a fogyasztó ajánlatot tesz és azt a forgalmazó visszaigazolja(elfogadja), de ettől még szerencsére létrejön. Különben mi a fene kötelezné az Ipont arra, hogy az általad kiválasztott terméket később odaadja? Te odamész nagy lelkesen, hogy "akkor jöttem a megrendelt termékért" és képedbe röhögnek, hogy "miről beszélsz? nincs is neked semmi". Hát álomországban max...

(#3038) bobsys válasza Csaba_20_ (#3037) üzenetére


bobsys
addikt

Na kezdem erteni a problemadat. Teljesen jo erveles, de ha en vallalkozo lennek, nem csinalnam meg hogy valaki befoglal egy termeket telefonon aztan szarok meghozni neki.
Majd 2 evig csinaltam vallalkozokent rendszermernoki munkakat is (sajat cegemmel) eszembe nem jutott volna a telefonon megbeszelt dolgokat nem megcsinalni es nem elmenni, hiszen ok fizettek nekem.
Vagyis teljesen igazad van, hogy a torveny maskepp szol es ok ezt nem igy hasznaljak, de ha valakivel eljatszak ezt az ugyis vagy felnyoimja oket a fogy vednel vagy a budos eletben nem vasarol naluk es ezt az osszes ismerosenek is elmondja.

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#3039) Csaba_20_ válasza bobsys (#3038) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Azért ez ennél sokkal komplexebb. Az említett rendelet olyan többletjogokat biztosít a fogyasztóknak, amik alól szeretnének az Ipon-nál kibújni az említett megfogalmazásokkal és bár ez nem így működik, mert ettől függetlenül az van, amit a jogszabály előír, számos fogyasztót megtévesztenek vele. Csak a kellően tájékozott - nem Ipon által tájékoztatott - fogyasztók fognak kiállni a jogszabályban megfogalmazott jogaik mellett, azok közül is kevesen mennek majd perre, hogy érvényt szerezzenek azoknak. Azonkívül a fogyasztók félretájékoztatása tisztességtelen piaci magatartásnak is minősül. Úgyhogy nem intézhetjük el olyan lelkiismereti kérdéssel, amivel te próbáltad. Ez nem arról szól, hogy te nem tennéd meg, hogy a telefonos szerződéskötést követően nem teljesíted a vállaltakat. Az pedig nem visszatartóerő számukra, hogy majd emiatt rossz hírüket keltik a károsultak. Ezt bizonyítja, hogy több éve így üzemelnek. Mindegy, majd az ő üzlethelyükből is kínai gyorsétterem lesz, ahogy a Mistral-ból is, ha nem változtatnak. Most mutatkozik némi előrelépésszerű, de majd akkor fogom befejezettnek tekinteni ezt a kérdést, ha lezajlik a megfelelő változás.

(#3040) bobsys válasza Csaba_20_ (#3039) üzenetére


bobsys
addikt

ertesits, kivancsi vagyok

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#3041) syC


syC
addikt

Sziasztok! Garanciáztatott már Közületek valaki oem intel procit intelnél? :U

(#3042) Csaba_20_ válasza bobsys (#3040) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Az Ipon csak egy a nagyon sok webshop közül, úgyhogy előreláthatóan sokára lesz vége. Lehet, hogy sose ennek a kérdésnek. ;)

(#3043) tlac válasza syC (#3041) üzenetére


tlac
nagyúr

volt már, aki próbálkozott

(#3044) Gyuri27 válasza tlac (#3043) üzenetére


Gyuri27
félisten

Najó de lehet, hogy a kollega oem procija nem öregebb egy évnél.
Meg az is kérdés, hogy az intel az oem procikra mennyi garit ad. Meg felvetödik bennem, hogy mivel jobb egy olyan proci aminek van doboza és adnak hozzá hűtöt?

Amd - Radeon - Ryzen

(#3045) syC válasza Gyuri27 (#3044) üzenetére


syC
addikt

10 hónapos.... Szóval elméletileg garanciális. Csak az a baj, hogy a garancia állítólag eladóról eladóra száll. :W

(#3046) Csaba_20_ válasza syC (#3045) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Mi száll és hova? Ez nem népmese, hanem jótállás. A kötelezettje pedig a forgalmazó, akitől te a processzort vetted. A jótállási igénnyel hozzá kell fordulnod és azért kötelezett, hogy teljesítse azt. :W

(#3047) Csaba_20_ válasza Gyuri27 (#3044) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Nem jobb, de a gyártó úgy gondolja, hogy a hozzáadott hűtővel biztosan nem lesz hűtési probléma, ami miatt leég a processzor.

(#3048) tlac válasza Gyuri27 (#3044) üzenetére


tlac
nagyúr

drágábban és nem kedvezményesen lett eladva

(#3049) Gyuri27 válasza tlac (#3048) üzenetére


Gyuri27
félisten

Igen ez itt a baj. Mondjuk ezért nem veszek tálcás procit soha. Hogy + 500-1000 forintért kap az ember +2 év garit és egy hütöt (még ha a hütő nem is kell).

Csaba_20_: ez nekem büdös. A gyári hűtöknél csak jobbakat kapni. Ráadásul pont a gyári hűtövel szokta odakozmálni az egységsugarú a procit mert azt hiszi az tuningra van.

syC: 1 garancia papirral vetted? 2 ha nem miért nem (és így ne is csodálkozz). 3 ha nincs gari attól még tudható melyik üzlet, és/vagy nagykerből van. 4 az intel 10 hónaposan miért ne cserélné? 5 amd-t vegyél mert látod az intelnél le sem szaharják az embert. 6 az intel magyarországnak azért írnék néhány kedves sort.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#3050) syC válasza Gyuri27 (#3049) üzenetére


syC
addikt

Az a nagy baj, hogy semmilyen papírom nincs a prociról, csak maga a proci.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.