Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20901) asdf_ válasza jaanoo89 (#20899) üzenetére


asdf_
veterán

Ha fotosboltban vetted, akkor vigyed oda, akasszak ra barmilyen gepre, csinaljanak vele kepet ok maguk, es nezzek meg. Az elso evben ugyis rajtuk a bizonyitasi teher, tehat nekik kell kimenteniuk a segguket.
De a szerviz hozzaallasat sem ertem, nem neked kell bizonygatni hogy szar az obid, es plane nem neked kell tesztkepeket vinned, ott szinten kene lennie gepnek, amira rateszik, kepet csinalnak vele. Az a baj, hogy az ilyen szerivzek jellemzoen csak atveteli pontok, megy valahova egy europai szervizkozpontba a cucc az osszes orszagbol egy, max ket helyre, es gyakorlatilag csomagkoltseget buknak a dolgon, ha valamit foloslegesen utaztatnak, eseleg ezt tudom elkepzelni, hogy ezt nem akarjak bukni, es ezert ilyen fapocsuek. De tenyleg nem ertem az egeszet, napnal is vilagosabb, hogy alaposan decenteres a cucc, cserelni kene a francba. Melyik szerviz ez amugy, a Kalotaszeg vagy valami videki gyoker? Ugyan teljesen massal, fizetosben, de en voltam a Kalotaszegben anno, es normalisnak tuntek.

A lenyeg az, hogy te nem a szervizzel, hanem a bolttal allsz kapcsolatban, igy hagyd ki a szervizt a francba a kovetkezo korbol, ha fotosboltbol vetted, ok ugysem vakok, es egyertelmu lesz nekik is, hogy ez szar, es kiverik a panabol a javitast/cseret. Ha a boltban igy sem jarsz sikerrel, akkor ott helyben mar irhatsz is a vasarlok konyvebe. Hogy tortent-e javulas, azt meg helyben is tudod ellenorizni, wifin atkuldod tabletre, telefonra az elkeszitett kepet, meg 2048 -ra meretezve is latszik, hogy ez nem koser (de akar vihetsz A4-es kinyomtatott tesztabrat is).

(#20902) jaanoo89 válasza asdf_ (#20901) üzenetére


jaanoo89
aktív tag

Panasonic boltban (Ferenc-körút) vásároltam, így elsőre oda vittem vissza, csak ők mondták, hogy menjek a szervizbe vele, mert ők is oda küldenék, csak az hosszabb folyamat. Kalotaszegi szervizbe bevittem, ahol az első 2 alkalommal egy srác normálisan átvette, a mai ügyintéző volt csak paraszt.

Tehát ha ezután visszakapom, hogy szerintük ezzel nincs hiba / javították de mégse, akkor menjek vissza a Panasonic bolthoz és bízzam rájuk? Valahol régen úgy hallottam, hogy 3. javítás után igényelhetek cserét, amennyiben még létezik a termék. Ha ez igaz és ma is így van, akkor letesztelem újra és ha rossz, cserét követelnék.

Egyébként, de ez csak saját vélemény, az egész gariztatási folyamatuk fura nekem. Az Olympusnál van kiskönyv és oda írják, ha gond van, itt nincs. Egy számlával kell rohangálni, azt kérik be, adnak egy átvételi nyilatkozatot majd ha kész, vissza kapom a számlát és ennyi. Semmi nincs feltüntetve, hogy hányszor volt ott, mennyi időt töltött náluk, ugyanis azt hozzá kell adni a gari idejéhez. Én mindig lefotózom a papírt, hogy igazolni tudjam, hányszor voltam ott, illetve a számítógépben nekik is biztos meg van, de pl. sehol nem kaptam infót arról, hogy akkor az objektív gari ideje xy idővel megnőtt.

[ Szerkesztve ]

(#20903) Lackooo84 válasza jaanoo89 (#20902) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Minden alkalommal kellene kapnod jegyzőkönyvet, hogy átvették tőled javításra a cuccot. Ha ez nincs, akkor asztalt addig verni, amíg nem lesz.

The Truth is out there...

(#20904) flash-


flash-
veterán

Sziasztok
Emagnál hogy érvényesitsem a garanciat?(xiaomi mobil) Online futar résznel 2x elinditottam, semmi valasz, telefonon elerhetetlenek. Otlet?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#20905) asdf_ válasza jaanoo89 (#20902) üzenetére


asdf_
veterán

Elso korben kapd vissza a Kaloatszegbol. Nappal menj erte, csinalj probakepet atvetel utan, OI share-rel kuldd at telefonra, tabletre, es nezd meg, Ha nem javult, akkor egybol a Ferenc korutra es mondod, hogy veluk allsz szerzodesben, a szerviz nem tette a dolgat, igy most rajtuk a sor. A 3. javitas utani cserekeres az csak nepmese. Viszont ha a Videopart egy betut is elter attol, ami a jogszabalyban van, akkor azert vedd elo oket (meg utolag a szervizt is)

[ Szerkesztve ]

(#20906) agabe válasza asdf_ (#20894) üzenetére


agabe
addikt

Ma tudok csak beszabadulni az Euronicsba.
Ott mennyi ido elteltevel kellene, hogy intezkedjenek hutogep eseteben ?
Konkretan 3 hete nincs hutonk, szervizcentert hivogatom leraznak, hogy majd szervizes hiv de semmi. Hiaba kerek barmit hiaba tartom a telefont akarmeddig csak ugyfelszolgalatossal lehet beszelni az meg csak igerget, belso emailt kuld es nem tud tobbet.

[ Szerkesztve ]

(#20907) asdf_ válasza agabe (#20906) üzenetére


asdf_
veterán

Első körben menj be, jelezd, hogy a szerviz 3 hete szarik a fejedre, igy azonnal, soron kívüli javítást vagy cserét kérsz, amennyiben ez a jövő héten nem történik meg (nem a javítás megkezdése, hanem befejezte!) vagy amennyiben a javítás befejeztéig saját költségen nem biztosítanak kölcsönkészüléket, szerződésszegő magatartásuk miatt elállsz a szerződéstől. Én szerintem valahogy így mennék nek fenyegetőleg, bár már korábban megkerestem volna az Euronics-ot írásban.
PTK.

2. Kellékszavatosság

6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

(#20908) cimbi186


cimbi186
aktív tag

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, elég járatlan vagyok a témában.
November 23.-án leadtam a Cordon Electronicsban a Klipsch hangfalamat garanciális javításra.
Sajnos a vásárlás után 4-5 nappal vettük észre hogy az egyik hangfal magas hangsugárzója nem szól.
Ma bent jártam személyesen a leadás helyszínén és érdeklődtem a javítás állásáról annak várható befejezéséről,amire azt a választ kaptam,hogy az alkatrész beszerzés alatt van Amerikából kellett megrendelni nem tudják mikor jön meg nem tudják mikor lesz kész,semmit nem tudnak mondani.
No de most jön a csavar!!!

Én erre közöltem,hogy semmi probléma ez a javítás számomra tovább nem tolerálható,elállok a garanciális javítási igényemtől ,kérem vissza a hangfalamat,nem kell megjavítani nem is kell becsomagolni és nincs is semmilyen más igényem,csak menjek már dolgomra.
És kedves barátaim, NEM ADTÁK VISSZA a hangfalamat,péntek délben kapacitás hiányára hivatkozva.Hiába mondtam,hogy én ráérek és szívesen el is megyek a műhelybe érte meg sem kell fogják,csak mutassák meg hol van.
Szó szót követett és most már ott tartunk hogy azzal fenyegetett az ügyintéző,hogy két hétig még nem is fogja visszaadni. Legközelebb kedden tudok érte menni és mondtam hogy hétfőre szerezzenek kapacitást és biztosítsák számomra a keddi átvételt.

Találkozott már valaki ilyennel,hogy a jogos tulajdonát nem adják vissza?
Ha kedden falakba ütközöm hívhatok-e rendőrt a jogos tulajdonomhoz való hozzáférés korlátozása miatt?(vagy vágjam állba és akkor úgyis kijönnek hivatalból :K )
Vagy mit tudok tenni?

[ Szerkesztve ]

(#20909) Hegyirabló


Hegyirabló
veterán

Sziasztok!

Véleményt, tanácsot szeretnék kérni Tőletek!

Van egy neves világcég, aki telefont/tabletet/laptopot/stb. gyárt. Ennek a cégnek van egy hivatalos, dedikált magyarországi szervizpartnere. Csakhogy ehhez a hivatalos szervizhez kizárólag online lehet időpontot kérni. Telefont természetesen nem veszik fel, e-mailre nem válaszolnak, ha személyesen mész, azt mondják, hogy kérjél online időpontot. Viszont a cég weboldalán nem lehet időpontot foglalni, mert fel sem ajánlja a lehetőséget, sem két nappal, sem egy héttel későbbre, semmikorra. Ezt a cégnél azzal magyarázzák, hogy nagyon leterheltek.

Azt szeretném kérdezni, hogy meg teheti ezt egy ilyen kijelölt, és hivatalos szerviz viselő?

Köszönöm a válaszokat!

Aquila non captat muscas.

(#20910) Lackooo84 válasza Hegyirabló (#20909) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hol vetted a terméket? Oda menj.

The Truth is out there...

(#20911) Hegyirabló válasza Lackooo84 (#20910) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Nem ez volt a kérdés.

Aquila non captat muscas.

(#20912) LuckyL válasza Hegyirabló (#20911) üzenetére


LuckyL
őstag

dehogynem, a szervizzel te nem állsz semmiylen jogviszonyban, ott lehet követelésed, ahol vásároltad

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20913) Superhun válasza LuckyL (#20912) üzenetére


Superhun
Topikgazda

1 évig, azt tegyük hozzá. Utána a gyártó feltételei érvényesek, így olyan formában szervezi a szervizelést, ahogy akarja. Vásárlás előtt kell tájékozódni a gyártói garancia feltételiről és akkor nem éri az embert meglepetés.

(#20914) LuckyL válasza Superhun (#20913) üzenetére


LuckyL
őstag

igaz

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20915) asdf_ válasza Superhun (#20913) üzenetére


asdf_
veterán

Igen, de a meg nem nevezett, hulladekokat gyarto ceg -elteroen kb. az osszes versenytarsatol-, 1 ev garival arulja a termeketi. Tehat hacsak nem fizetett a plusz gariert, sanszosan az elso evben van. En is azt mondom amugy, hogy -ebben az esetben, amennyiben az elso evben vagyunk- le kell szarni a szervizt, vissza a vasarlas helyere, aztan kuzdjenek a szervizzel ok.

[ Szerkesztve ]

(#20916) cimbi186 válasza cimbi186 (#20908) üzenetére


cimbi186
aktív tag

Csak hogy sikersztori is legyen!

Ma felkerestem a forgalmazót Invitone Kft. a panaszommal.
Rendkívül udvariasak és megértőek voltak. :) A panaszomat egy telefonhívással orvosolták!
Holnap átvehetem a hangfalamat!
Igazi vásárlónak éreztem magam! :Y
Extraként még a beszerzés alatt lévő alkatrészt is meg fogom kapni tőlük!
Le a kalappal előttük. Max Respect! :R

(#20917) Lackooo84 válasza cimbi186 (#20916) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát, ahhoz képest amilyen hozzáállásod volt ehhez az egészhez tényeg respect a cégnek. Még a jogszabályban is csak egy 15 napos törekvés van a javításokra, erre te már 14 nap után, ill. előbb ilyen balhét kicsapsz, ráadásul tudod, hogy messziről jön az alkatrész, nevetséges. Még ha egy hűtőszekrényről lenne szó, de egy szaros hangfal? Anélkül nem lehet élni igaz? És még le is írod, és hiszed, hogy te vagy az áldozat... Na ezért tart ez az ország, ott ahol.

(Bocs mindenkitől, de ez kikívánkozott...)

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#20918) asdf_


asdf_
veterán

En igazabol azt nem ertettem, hogy a javitatlan termeket miert akarta visszakapni? Egy csepp ertelmet sem latom, de aztan nem akartam en megfejteni a vilag minden titkat...

(#20919) agabe válasza asdf_ (#20907) üzenetére


agabe
addikt

Euronicsban nem volt képbe minden ügyintéző, de a vezetőjük igen.
Felvették a jegyzőkönyvet, és beszéltek róla, hogy próbálják gyorsítani a szervizelést, de más cégtől (akik nem ingyen javítanák) tudom, hogy egyetlen hűtőgép szervizes van akinek mindent el kellene látnia.
Így nem csodálom, hogy nem működik rendesen a szolgáltatás.

Node ez engem nem érdekel (vagyis nem tudom tolerálni a nem megfelelő működést), és hűtő esetében az elvárható rendeltetésre való figyelemmel-megfelelő határidő az nem pár hét, sőt egy hét is sok.
Eddig még mindig nem hívtak szervizből időpontot egyeztetni.

Ha odáig fajul, hogy elállok a szerződéstől (amit rögzítettünk a felvett jegyzőkönyvben a hét végéig történő kijavítási vagy csere dátummal ahogy tanácsoltad) akkor Euronicsnál jelezzem az elállási szándékomat, és kérjem vissza a pénzt?
Ahogy kivettem teljesíteni nem fognak egyből ha határidő letelik akár írhatok a vásárlók könyvébe, vagy mehetek fogyvédelemhez...békeltető testületet emlegettek. O.K. ott ha megítélik a visszatéritést akkor majd visszakapom a készülék árát, de nem tudom az meddig tart.
Addig vegyek másikat hűtőt (persze nem olyan márkát amit ugyanez a szerviz javít garanciában) ? Ha ezt meg is teszem nem tudom hova tenni a jelenlegi rosszat, kettő nem fér el amíg hajlandóak lesznek egyszer elvinni a mostanit, szóval megoldás persze van, csak olyan körülményesnek tűnik, hogy el sem hiszem ilyen történhet manapság.

[ Szerkesztve ]

(#20920) RootRulez


RootRulez
félisten

Sziasztok!

Van egy telefon, aminek rakoncátlankodik az akkumulátora. 2 év garancia volt rá, amiből még két nap van hátra. Viszont a szervizbe csak hétvégén tudom vinni.
A kérdésem, ha írásban jelzem nekik gari időn belül a problémám, akkor hétvégén még el tudnak-e járni garancián belül az ügyemben?

Köszi: RR

═════════════════════════════════════════

(#20921) bucihost válasza RootRulez (#20920) üzenetére


bucihost
senior tag

Szia!

Olvasd el a garancia papírt előtte. Legtöbb esetben, legtöbb helyen 2 év garancia a készülékre jár, kiegészítőkre akkukra viszont csak 1 év. :( :R

(#20922) RootRulez


RootRulez
félisten

Ezen túllendülhetünk, a készülékbe be van építve az akku és arra is érvényes a 2 éves gyártói garancia.

A kérdés itt inkább az, ha gari időn belül jeléznem a meghibásodást, akkor gari időn túl (pár nappal) még foglalkoznak-e vele garancián belül? Vagy a gari lejártáig bevinnem kéne, hiába jelzem feléjük a meghibásodást időben e-mailben?

═════════════════════════════════════════

(#20923) bucihost válasza RootRulez (#20922) üzenetére


bucihost
senior tag

Rosszul tudod, de sok sikert hozzá! :R Egyéb iránt elég jelezned.

(#20926) RootRulez válasza #40993792 (#20924) üzenetére


RootRulez
félisten

Ma van két éve, hogy meg lett vásárolva a teló, gondlom akkor ma még érvényes a két év. Tegnap telón nem értem el őket. Most írtam levelet, kiderül...

═════════════════════════════════════════

(#20927) bucihost válasza #40993792 (#20925) üzenetére


bucihost
senior tag

Nem azt írtam, hogy mindenkinél ez van.... hanem azt, hogy a legtöbb helyen. pl samsung:
„Kiterjesztett Samsung jótállás”:a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre
12 hónap teljes körű kötelező jótállást (alapjótállás) és további 12 hónap kiterjesztett
Samsung jótállást biztosít. A kiterjesztett Samsung jótállás alapján a jótállás kizárólag a
készülék kijavítására vonatkozik, továbbá az alapjótállási időt követően történő fődarab
csere esetén a jótállási igény elévülése nem kezdődik újra. Mobiltelefonok esetén a kiterjesztett Samsung jótállás nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra,
és a beépített akkumulátorra. [link] De ugyan ez az LG is, és még sorolhatnám... Talán a huawei az egyetlen a nagyok közül aki vállalja rá a 2 évet.

(#20930) RootRulez


RootRulez
félisten

Jön is a futár érte holnap vagy holnapután. Még belefért a gari, hogy ma jeleztem. :K Huaweinél meg van ilyen háztól-házig dolog, hogy kikűldik a telóért a futárt, megszerelik és visszaküldik. Szal olajozottan fog menni minden

bucihost Tudom mire gondolsz, de mivel ebben a telóban az aksi nem kivehető, így bíztam abban, hogy a két év gari arra is vonatkozik és mint kiderült, igen. :K

═════════════════════════════════════════

(#20931) t1


t1
addikt

Sziasztok. Tegnap vásároltam egy Xiaomi Redmi Note 8 PRO 6/128GB verziót innen : [link]
A számlát cégre kértem.
Ma az első napi "használat" után azt tapasztaltam, hogy 12 óra alatt amiből kb 30perc lehetett amit használtam is a többi időben a kocsiban volt, 65-70%-ot merült a telefon vagyis nagy valószínűséggel nincs rendben az akkumulátora.
Milyen lehetőségeim vannak így a garancia / jótállás / elálással kapcsolatban, hogy céges vásárlás volt?

(#20932) GZoli7 válasza t1 (#20931) üzenetére


GZoli7
senior tag

Céges vásárlás esetén a jogszabály szerint nincs elállás.
Az eladó ettől még megteheti. Próbáld meg.
Utána jön a 3 napos csere dolog, de működő cuccnál ez nem biztos, hogy egyszerű lesz.

(#20933) Lackooo84 válasza t1 (#20931) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát szerintem ez rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba, itt nem számít, hogy cég vagy nem, vissza kell vinni. Én tuti visszavinném azonnal.

The Truth is out there...

(#20934) bucihost válasza Lackooo84 (#20933) üzenetére


bucihost
senior tag

Bennem csak 2 kérdés merült fel, hogy valóban hiba vagy csak user error....
- Mi merítette le, mi futott a háttérben?
- Hány fokban volt a telefon? ("a többi időben a kocsiban volt"). Köztudott, a hideget nem csipázzák....

[ Szerkesztve ]

(#20935) Winzsolt


Winzsolt
aktív tag

Sziasztok!

• Termék gyártója és mivolta: ASUS RX580 videokártya
• Vásárlásának helye, időpontja: laptopszalon, Pécs. 2018 január
• Eladási ára: 95900ft
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e: Magánszemély
• Hiba jellege: nem ad képet
• Ha leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt: Ezen a héten kapták meg, de mégsem.
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele: nem tudom
• Ha használtan vetted, akkor azt is jelezd: használtan vettem

Valakinek van tapasztalata a Laptopszalon Pécsi üzletével?
kb 1 hónapja beszéltem velük telefonon, akkor még felvették, és azt mondták, hogy a küldjem el a hibás videokártyát a címükre. Első alkalommal nem vették át, vissza jött a csomag. Most másodikra sikerült átvenni, de minek?!
Felhívott valaki, hogy hiába ő van a címen, ő nem a laptopszalon kft mert egy másik cég felvásárolta és ő ezzel nem tud foglalkozni. :U
Még pár hónapja írtam az ASUS-nak ők azt mondták, hogy a kereskedelmi láncon keresztül tudom garanciáztatni, tehát ahol vásárolva lett.
Na most ha nincs meg a kereskedelmi lánc ;] akkor mi a teendő?
Köszi!
Kicsit a Mistral Computer-re emlékeztet ez a helyzet. :K

[ Szerkesztve ]

(#20936) LuckyL válasza Winzsolt (#20935) üzenetére


LuckyL
őstag

opció a, próbálj itt a ph-n keresni valakit, szoktak garanciáztatást hirdetni
opció b, buktad :(

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20937) Superhun válasza Winzsolt (#20935) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia. Ezt nem teljesen értem. Megszűnt a pécsi laptopszalon? Milyen cég szerepel a számlán?
A cégjegyzék szerint a Laptopszalon Kft. székhelye 7624 Pécs, Ifjúság útja 11. Erre a címre küldted?

EDIT: közben már rákerestem. Megszűnt a cég. A laptopszalon oldalán csak egy email szerepel, amire lehet írni ilyen ügyekben: laptopszalonkft.zaras@laptopszalon.hu
Próbáld meg, ha nem sikerülne, akkor marad az, amit LuckyL írt előttem.

[ Szerkesztve ]

(#20938) MaxxDamage válasza Winzsolt (#20935) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Még egy opció. /vagy-vagy/
Ha az alábbi opció nem válna be, akkor az Asus-al is vedd fel a kapcsolatot és SN szám alapján meg tudják mondani ki az importőr/nagykereskedelem, aki az országban értékesítette (Laptopszalon részére) és nagykerrel kell felvenned a kapcsolatot és vagy-vagy (más opció nincs)

Eddig volt már pár nagykerrel/importőrrel dolgom és készségesen segítettek mindenben...
Egy próbát ez is megérhet! :K

Tudok benne (esetleg) segíteni, ha gondolod írj PM-t.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20939) t1 válasza bucihost (#20934) üzenetére


t1
addikt

Hülyének ne nézz már ne haragudj :) 23 fokos autóban volt. Maga az Andoroid rendszer volt a legfőbb fogyasztó, nem egyedi eset ahogy utána olvastam, zárlatos az akksi.

(#20940) asdf_ válasza agabe (#20919) üzenetére


asdf_
veterán

Haaaat. Szerintem, de hangsulyozottan szerintem (regen mennyivel konnyebb volt, amikor azt irta a jogszabaly, hogy a fogyasztonak okozott jelentos erdekserelem nelkul kell a javitast elvegezni, kulonben sima liba az elallas) ez azert most sem ugy van, hogy te elallsz, ok leszarjak es majd a bekelteto eldonti. Nekik alapban ehhez semmi kozuk, te kozlod az elallas indokait (kulon jo, ha az eltelt egy hetben tovabbra sem kerestek) es tenyet es kesz, ha nem fizetnek, akkor te pedig fizetesi meghagyas es talalkoztok a birosagon, szerintem legalabbis alapbol ez az ugymenet, mas kerdes, hogy gyorsabb es olcsobb a bekeltetoknel kezdeni. Mindenkepp elonyodre szolgal majd, hogy jovo het az utolso het karacsony elott, utana fu sem no ket hetig, tehat ha mondjuk holnap kimegy a szervizes, megallapitja a hibat, majd aszondja, hogy 3 het mulva jon az alkatresszel javitani, azzal te nem vagy kint a vizbol.
En lehet, hogy feltelefonalnam a fogyvedoket, hogy szerintuk 3(?) het cseszik rad a szerviz + ezutan a vasarlas helyen jelezve tovabbi egy het eltelte utan a nagy semmi van (mar amennyiben ez a helyzet es tenyleg nem jelentkeztek), akkor te jogosan allsz-e el szerintuk. Az a baj, hogy itt csak egy hete volt az eladonak, egy picit kevesbe kellett volna turelmesnek lenni az elejen. Ha szerintuk igen -ami, mint a NAV-nal is csak velemeny, nem jogi tanacsadas-, akkor allj el, kerd a hibas eszkoz elszallitasat, es meg gyorsban vegyel egyet, hogy karacsony elott megkapd. Esetleg lehet joarckodni, hogy ezt is az Euronics-ban, igy a visszafuvar nekik egyszerubb, mert csak helyet cserel a ket eszkoz. Ha nem tortent semmi, en valoszinuleg jovo szerda reggel boritanek asztalt, holnap meg nem.

(#20941) asdf_ válasza t1 (#20939) üzenetére


asdf_
veterán

Ha zarlatos az akksi akkor felrobban, ha cellazarlatos, akkor nem teljesit, mas kerdes, hogy 3.7V-os cuccnal nincs ertelme cellazarlatrol beszelni, leven az a cellafeszultseg es ha cellazarlatos, akkor semmi nem jonne (cellazarlatrol autoakksiknal van ertelme beszelni, ahol a 12V tobb cella sorosan kotesebol jon letre, es az egyik halala eseten a kapocsfeszultseg emiatt ugy leesik, hogy nem kepes uzemben tartani azokat az eszkozoket, amiket taplalna).
Egy telefon ezermillio ok miatt merulhet nagyon, egybol hibasnak kialtani doreseg szerintem, vagy tesztprogramo(ka)t kell nekiereszteni, hogy mi eszi az akksit (bar root nelkul mostanaban ez egyre nehezebb), vagy pedig maxira toltom, factory reset, SIM be, wifi ki, es lerakom az asztalra erintetlenul, es ranezek mondjuk 12 ora mulva (80% ala idaig nem eshet, ha van megfelelo terero es nem valtogat fixen cellak kozott), akkor meg kikapcsolom az automata kepernyozarat es ugy meg jopar orat mennie kellene tudni bekapcsolt kijelzovel.

(#20942) t1 válasza asdf_ (#20941) üzenetére


t1
addikt

Tegnap este 90% bekapcsolva hagytam minden kilőve + repülő mód, ma este ránéztem itthon 0% lemerült.

(#20943) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Hasznos lehet [link]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20944) asdf_ válasza t1 (#20942) üzenetére


asdf_
veterán

Ha ezt factory reset utan is igy csinalja (tehat az altalad feltelepitett programok igy kizarva), akkor ott valami tenyleg nem kerek.
Toltsd le ezt, mutatja a fogyasztast, rajzol grafikont, tablazat is van hogy eszi-e az akksit valami, vagy siman csak megdoglik magatol.

(#20945) bigdady


bigdady
nagyúr

Sziasztok
Vettem egy ip kamerát 1 hónapja az alzanál de bedöglött és garanciában kicserélték másfél hete, de ennek meg aksi baja van, ezért visszaküldtem hogy cseréljék vagy javítsák. Erre most jóváírást akarnak meg rendeljem újra (persze azóta felment az ára). Kötelesek cserélni vagy javítani? Mire tudok hivatkozni? Kosz

[ Szerkesztve ]

(#20946) Lackooo84 válasza bigdady (#20945) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Javítás, csere, pénz vissza, ez a hivatalos sorrend. Ergo ha van nekik készleten nem hivatkozhatnak arra, hogy nincs, és ezért a vételárat adják vissza.

The Truth is out there...

(#20947) LuckyL válasza Lackooo84 (#20946) üzenetére


LuckyL
őstag

ez abszolút nem igaz szerintem
bármikor visszaadhatják a pénzt és kalap kabát
ez felülír mindent

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20948) Lackooo84 válasza LuckyL (#20947) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Azt nem ők döntik el, hanem a jogszabályok. Ha a fogyasztónak a termék kell megjavítva, akkor arra kell törekedni, ha nem lehetséges, akkor a köverkező lépés. Itt már bukik is a bolt részéről a történet, mert van nekik a termékből.

The Truth is out there...

(#20949) LuckyL válasza Lackooo84 (#20948) üzenetére


LuckyL
őstag

totálisan félreértelmezed
ha a bolt a pénzvisszatéritést választja, akkor ügy lezárva, el kell fogadni

szerk: olvasd el a jótállásról szóló cikket a fogyvéd.hu-n
világosan benne van hogyha a cég nem vállalja a javítást vagy cserét akkor elállásnak van helye
ennyi
sehol nicns benne hogy kötelező neki javítani vagy cserélni, főleg iylen nincs leírva hogyha készleten van nincs készleten stb.
ezeket nem is értem honnan vetted?

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20950) Lackooo84 válasza LuckyL (#20949) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

:U

The Truth is out there...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.