Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20701) Directors válasza Speedmaster (#20699) üzenetére


Directors
senior tag

Így van. Ha neten vetted akkor 14 napig elállhatsz a vásárlástól és kérheted vissza a pénzed. Ha személyesen vetted akkor meg szimplán garancia. Csak az jó hosszú idő lesz amíg kapsz helyette másikat.

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#20702) qqzs válasza Directors (#20701) üzenetére


qqzs
őstag

Fulhallgato egeszsegugy miatt nem mas?

Eladó: GTS450

(#20703) Speedmaster válasza Josi (#20700) üzenetére


Speedmaster
csendes tag

Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Írtam nekik, azt válaszolták, hogy mechanikai sérülés esetén nem él a 14 napos elállás, ezért nem fogják visszavásárolni. Mondjuk nem tudom milyen sérülést szeretne szegény fülhallgatón, talán lelkit?

Üdv: Norbi

(#20705) asdf_ válasza Speedmaster (#20703) üzenetére


asdf_
veterán

Meg se kellett volna említened semmit. Elállsz indok nélkül. Jogodban áll.

(#20706) qqzs válasza asdf_ (#20705) üzenetére


qqzs
őstag

Ha nincs kibontasi video es visszakuld 14 napon belul egy mechanikai serult termeket akkor megnezem azt a boltot aki visszaveszi

Eladó: GTS450

(#20708) LuckyL


LuckyL
őstag

természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek
simán kimeríti a fülbedugós cucc
nincs elállás

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20709) Speedmaster válasza LuckyL (#20708) üzenetére


Speedmaster
csendes tag

Köszönöm ismét a válaszokat mindenkinek!
Akkor nem kardoskodom tovább velük, ez úgy látszik ennyi volt. Tanulság, ha bárki ilyesmit vesz, akár alzánál, akár máshol, el se hozza míg ott helyben ki nem bontja.

Üdv: Norbi

(#20710) stigma


stigma
addikt

Sziasztok.

Adott egy Xiaomi Redmi Note5-ös telefon, melyet az Edigitalban vásároltam~8 hónapja.
Gari 2 év volt, 2019.09.25-én visszavittem a telefont a boltba, mert a kijelző sárgult.
Ott azt mondták a hivatalos Xiaomi szervizben javítják, majd visszaküldik. Saccra azt mondták 2-3 hét, viszont még a mai napig nem kerestek.
30 nap lejártával kérhetek pénz visszafizetést?
Vagy mi tévő legyek, mit javasoltok?

Segítséget köszi előre is. :R :R

....iPhone 13 / iPad 9th Gen. Wifi 64GB...

(#20711) BornToBePuli válasza stigma (#20710) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Kérdezd meg őket, hogy mi a helyzet a telefonnal.

Read only felhasználó

(#20712) Seraph 16


Seraph 16
őstag

Sziasztok!
Netes rendeléssel van egy kérdéses dolog:
Rendeltünk egy terméket akcióban, automata visszaigazolás jött, de hivatlaos csak később, amelyben leírták, hogy nincs készleten, csak később tudnak szerezni (eddig ok), és akkor majd tájékoztatnak, hogy milyen áron.
Ez utóbbi része nekem nem kerek, lehet ilyen?

"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"

(#20713) Attix82 válasza Seraph 16 (#20712) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

Igen.

(#20714) Seraph 16 válasza Attix82 (#20713) üzenetére


Seraph 16
őstag

Akkor így jártam. Köszi! :)

[ Szerkesztve ]

"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"

(#20715) ∂яσнυη


∂яσнυη
senior tag

Sziasztok!

Használtan vásároltam egy videókártyát Alza garanciával(még nem fizettem ki, de már nálam van). Hogyan tudom ellenőrizni, hogy tényleg él e a garancia?

(#20716) MaxxDamage válasza ∂яσнυη (#20715) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Alza fiókban ott a számla is (digitálisan, digi.doku) és ott írva van a garancia ideje is)
Mivel használtan vetted, így aki eladta biztos nem adott számlát + megfelelő adás-vételi szerződést? (tudtommal Alzás gari intézésnél az is kell és új tulaj tudja intézni a garit ha kell - valahol valaki írta, mint személyes tapasztalat / Alza válasza adás-vétel esetén miként gariztatható)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#20717) asdf_ válasza ∂яσнυη (#20715) üzenetére


asdf_
veterán

Nyilvan a megkapott szamlan levo gyari szammal osszeveted a termeken levot. Ellenben irjatok hozza adasveteli szerzodest, mert az Alza is kreten allitolag, amikor nem az akar gariztatni, aki a szamlan szerepel.

(#20718) ∂яσнυη válasza MaxxDamage (#20716) üzenetére


∂яσнυη
senior tag

&asdf_
Rendben, akkor kérek egy adásvételit. De remélem nem lesz szükség a garira. Gondolom ha pasztázom szintén ugrik.

[ Szerkesztve ]

(#20719) asdf_ válasza ∂яσнυη (#20718) üzenetére


asdf_
veterán

Matricazni szoktak a csavart, ugyhogy ha nem tudod serulesmentesen leszedni azt, akkor vissza fogjak dobni (mas kerdes, hogy az elso evben ez nem lesz jogszeru).

(#20720) butyiba


butyiba
csendes tag

Sziasztok,

A mára már megszűnt A4 Team-től vettem egy Zotac ZBOX-BI325-E mini PC-t amit szeretnék garanciáztatni mert 2 év gari van( volt ) rajta.

Esetleg tudjátok melyik nagykerhez lehet fordulni ?

Zajos a ventillátora tehát nem nagy gondom van de ha nem muszály nem bántanám ha van rá más lehetőség.

Előre is köszi.

BütyiBá

(#20721) Gyuri27 válasza butyiba (#20720) üzenetére


Gyuri27
félisten

Amikor vetted beregisztráltad ugye?

Amd - Radeon - Ryzen

(#20722) butyiba válasza Gyuri27 (#20721) üzenetére


butyiba
csendes tag

Sajnos nem.

BütyiBá

(#20723) Gyuri27 válasza butyiba (#20722) üzenetére


Gyuri27
félisten

Kár lett volna. :(
Ha valami gari papiron 8egyéb papiron) kinyomozható a nagyker (pl rá szokott lenni pecsételve matricázva, hogy chs) akkor érdemes a nagykernél egy kört futni.
Ha megvan a számla. Akkor érdemes a gyártó honlapját átfutni. Ha van rá mód és lehetőség akkor egy mailt irni, hogy mizu.

Amd - Radeon - Ryzen

(#20724) butyiba válasza Gyuri27 (#20723) üzenetére


butyiba
csendes tag

Szia,

Doboza és számla minden megvan de semmi nyom a nagykert illetőleg.
Ahogy néztem a Zotac-nál van lehetőség a regisztrációra mivel a számlát tudom csatolni de lehet nem ér az egész annyit minthogy kicserléjem a ventit mert van egy itthon amit az előző Zbox-hoz rendeltem.
Csak a gari matricát nem akartam én megbontani.

Üdv

BütyiBá

(#20725) bucihost


bucihost
senior tag

Sziasztok!

2018.09.07-én rendeltem egy IP kamera rendszert.Amely termék meghibásodott idén augusztus végén. Ezt emailben jeleztünk is a webshop felé 2019-09-03-án.

Utána ment a hercehurca, hogy képekkel videóval bizonyítsam, hogy valóban hibás a termék (what?).... mind1, megtörtént küldték a futárt. Kellő óvatossággal csomagoltam be mindent. Hungarocell, újság, bubis fólia stb.
Múlthéten vissza jött a cucc, kibontottuk. Minősíthetetlenül volt becsomagolva. Minden bele volt hányva a dobozba. Annak ellenére, hogy az eredeti számlát + garanciajegyet mellékeltük, kaptunk egy új garanciajegyet amely az eredetitől eltérően vissza van dátumozva! Eredeti dátum mínusz 2-3 nap.

Az új garanciajegy szerint cseréltek 3 db kamerát valamint 1 db rögzítő eszközt. Ennek ellenére 2 kamera sérült, valamint a rögzítő egység tiszta karc / kosz. Az egyik kamera belsejében valami csörög, a másik kamera lencséje törött. (Gondolom a fenti sérüléseket elősegítette a nem megfelelő csomagolás is.)
Tegnap hívtam őket, de most megint ott tartunk, hogy fényképpel / videóval bizonyítsam a hibát. Ez megtörtént. Egyenlőre nem tudni, hogy ezt hogyan akarják rendezni....

Kérdés:
- A garancia idő nem lett meghosszabbítva 1 perccel sem. Ilyenkor nem kellett volna nekik a bejelentés valamint a vissza küldés közt eltelt idővel meghosszabbítani?
- Ilyen esetben ha már cseréli a fenti eszközöket, nem új termékre kellene neki cserélni?
- Köteles vagyok használt terméket is elfogadni?
- Csere termék garanciájával mi újság? Kellene új garanciaidőt kapni, vagy mivel már lejárt így a kapott eszközre sem lesz már garancia?

Köszi a segítséget előre is.

:R

[ Szerkesztve ]

(#20726) Lackooo84 válasza bucihost (#20725) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Én tuti, hogy ezt így szépen visszaküldeném, hogy akkor csináljanak vele, amit akarnak, nekem meg vagy a sajátom javítva (ahogy én elküldtem), újra csere, vagy pénz vissza....

The Truth is out there...

(#20727) Soma01


Soma01
veterán

Sziasztok!

A közel 2 éve, a Laptopszalonban vásárolt iPhone ügyében kérném a segítségeteket. Az egy év gyári jótállás lejárt már, de lett vásárolva plusz egy év ráfizetős, biztosítós jótállás. Na, ezt szeretnénk most érvényesíteni. Csak ugye a Laptopszalon be van most zárva (telefonra, emailre nem reagálnak, a bolt üres, ) bizonytalan időre, az idő meg teleik és így le fog telni hamarosan az a plusz egy év is. Hová fordulhatok?

(#20728) qqzs válasza Soma01 (#20727) üzenetére


qqzs
őstag

A biztositohoz?

Eladó: GTS450

(#20729) bucihost válasza Soma01 (#20727) üzenetére


bucihost
senior tag

Szia! Csak 1-2 üzlete zárt be tudtommal. Vagy tévedek? Központi számukat hívtad már? Ügyfélszolgálat: +36-21-201-0129
Vagy Aegon biztosítóval vedd fel a kapcsolatot.
Vagy esetleg itt PH-n keresd meg [Rizso] -t, tudtommal neki köze van valamelyik üzlethez. Hátha tud segíteni.

(#20730) asdf_ válasza bucihost (#20729) üzenetére


asdf_
veterán

De miert kene a bolttal barmilyen szinten is kapcsolatba lepnie? Biztositasi szerzodese van, tehat a biztositonal kell jelezni a karesemenyt. Fel kell lapozni a szerzodest, le van irva benne, mit kell tenni.

(#20731) bucihost válasza asdf_ (#20730) üzenetére


bucihost
senior tag

Oké. Kap egy kárszámot. Azzal hova, kihez fog fordulni? :)

(#20732) asdf_ válasza bucihost (#20731) üzenetére


asdf_
veterán

A biztosito altal megadott szerzodott telefonszerelo ceghez, amely az elvegzett munkarol referral a biztosito fele, majd pedig az elvegzett munkarol szolo szamlat kiallitja a biztosito reszere. Akkor kell a laptopszalonnal kapcsolatba lepni, ha a biztosito telefonszerelo cege a laptopszalon. Ami mar csak ellenerdekeltseg folytan is valoszinutlen.

[ Szerkesztve ]

(#20733) bucihost


bucihost
senior tag

OK. Egy példa:
Bolt: Vodafone
Biztosító: Marsh Kft.,
Szerviz: TMX
Felhívod a marsh-t, kapsz egy kárszámot. Azzal + a készülékkel besétálsz a vodához, ők kitöltik a szükséges doksikat és küldik a telefont a TMX nek. (igaz azóta már nem a marsh a biztosító, de a lényegen nem változtat)

(#20734) Soma01


Soma01
veterán

A biztosításról nincs papír. Az Aegonnal vannak szerződésben? Ezt most tudtam meg.
A debreceni bolt üres.
A Garancia ASZF azt írja náluk, hogy ők javítanak. Szerintem nincs is biztosító külön.

(#20735) asdf_ válasza bucihost (#20733) üzenetére


asdf_
veterán

Es? Valtoztat ez barmit is azon a tenyen, hogy _eloszor_ a biztositohoz kell fordulni, amely majd az ugyfel szajaba ragja, hogy mit ekll csinalnia? Es hogy biztositoi bejelentes nelkul tokfolosleges a vasarlas helyere menni a keszulekkel?

(#20736) asdf_ válasza Soma01 (#20734) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem nincs is biztosító külön.

Azt nem hinnem, biztositasi tevekenyseget csak biztosito vegezhet, a bankfelugyelettel a seggukben.

(#20737) bucihost válasza asdf_ (#20735) üzenetére


bucihost
senior tag

A kérdése az volt, hová forduljon ha BEZÁRT az üzlet. Másold már be, hogy ki írta neki egy szóval is, hogy menjen be bármelyik üzletbe is.... :U

(#20738) Soma01


Soma01
veterán

Megvan. Aegonnal vannak tényleg. Le is van irva... Van a Laptopszalon oldalán egy külön telefonszám is erre. Ott segítettek. Sikerül beszélni az Aegonnal.
Már csak valami kötvényszám kell.
Innen már szerintem menni fog.

(#20739) asdf_ válasza bucihost (#20737) üzenetére


asdf_
veterán

O akart menni az uzletbe magatol, ha visszaolvasol, en pedig ezen ertetlenekdtem, hogy oda ugyan miaf*ert, amikor neki a biztositoval van dolga, nem az uzlettel.

(#20740) looser


looser
addikt

Sziasztok!

A helyzet a következő: WC-ben elromlott a szifon, ez egy párezer forintos alkatrész. Anyám ment el megvenni, de csak a gyártót (Geberit) tudtuk, így ott ajánlottak neki egy alkatrészt elmondás alapján (4 féle ilyen szifon van ennél a gyártónál). Amikor fizetett, azt mondták neki, hogy ha nem jó, kicserélik, de ha az olcsóbbik kellene, a különbözetet nem adják vissza. Ezen felszaladt a szemöldököm, ilyen tényleg létezik? Sértetlen eredeti csomagolásban, számlával vinném vissza hétfőn, mivel nem jó, ránézésre. Esélyes, hogy ha az olcsób lesz jó, nem adják vissza a különbözetet? Esetleg van olyan, hogy elállhatok x munkanapon belül a vásárlástól, mint online rendelés esetén?

Köszi :R

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#20742) asdf_ válasza looser (#20740) üzenetére


asdf_
veterán

Jog szerint ha nem megfelelot vettel, akkor igy jartal. Az, hogy visszaveszik, es kicserelik jora, az jofejseg toluk, az egvilagon semmi nem kotelezi oket ra. Hogy csere eseten az olcsobbnal nem adnak vissza, az meg rosszfejseg (meg igen sanszosan adocsalas is amugy). De amugy az, hogy ha nem kotelezo, akkor visszaveszik, de pl. csak bizonyos koltseg mellett, az nem feltetlenul ordogtol valo, kulfoldon sem ismeretlen a restocking fee, hiszen ha szabalyszeruen kovetnek el mindent, akkor egy ember minimum egy percig fog szorakozni az online penztargep vagy a szamlazogep elott, hogy az egyiket minuszolja, a masikat kiadja, az atvettet valakinek vissza kell vinnie a raktarba meg ilyesmik, ennek mind koltsege van, tehat papiron te csak egy termeket vasaroltal, egy haszon van rajtad, mindekozben ket vasarlasnyi leterheltseget okozol.

(#20743) LuckyL válasza looser (#20740) üzenetére


LuckyL
őstag

szerintem abszolút rendben van a dolog, főleg hogy előre elmondták hogy így működik
nem azt mondom hogy nem lehetne máshogy, de alapvetően mindenki úgy köt üzletet ahogy akar, amíg a szabályokat amugy betartja

etikátlannak azt gondolom amit pl ma olvastam homáron hogy a decathlon azzal reklámoz hogy midnent visszavesz egy éven belül ami nem tetszik, aztán kiderült hogy gyakorlatilag annyi apróbetű van, hogy nem is igaz az alap állítás

cryptot minden termékemért elfogadom

(#20744) looser


looser
addikt

Mindenkinek köszönöm, akkor ezekkel az ismeretekkel a fejemben már nem kérem a vásárlók könyvét, hogy leírjam a dolgot :-)
Azt hiszem a megoldás minden ilyen esetben az online vásárlás, bár a fene sem gondolta volna, hogy ez ilyen bonyolult.
:R

Mindent tudok a rákászszakmáról...

(#20745) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Üdv. 12.500ft-os veznélküli termosztátra mennyi gari van? Számla van más infó nincs rajta. 1 év 2 hónapja vettük. Működik teszik a dolgát, DE az elemet az eddigi 1 év helyett 1 hónap alatt eszi meg. Mivel műszaki ember vagyok és a manuálban le van írva mennyi áramot vesz fel az elemről, így kimértem és valamiért sok áramot kér sokszor többet mint a leírásban. Ki is írja hogy merül majd pár napra rá nyekk. Köszönöm!

(#20746) asdf_ válasza Kolondrum (#20745) üzenetére


asdf_
veterán

Ha nincs kulon papir hozza, akkor jog szerint 1 ev max (es meg az is billegosen, ha akarom van rajta sapka, ha akarom nincs), keress ra a termekre weben, hogy kurrens-e meg, es mennyit ir a gyarto, mennyit adnak ra a boltokba, kulonosen ott, ahol vetted. Ha tobbet egynel, akkor lehet, hogy van keresnivalod.
Vidd a vevoegyseg melle, aramtalanitsd mindkettot, kapcsold be, ha ott egymastol par centire is zabalja az aramot, akkor nagy esellyel megdoglott, egyeb esetben esetleg valami zavar miatt nem tudnak egymassal beszelgetni es a folyamatos kapcsolatfelveteli kiserletek miatt merul.

(#20747) Kolondrum válasza asdf_ (#20746) üzenetére


Kolondrum
félisten

Köszi. Eddig minden jó volt. Ikea elemmel szezon alatt ment 1 évet helyet nem változtatott. Most a duracellt is 1 hónap alatt eszi meg és alig kapcsol mert van fa is. Ugyan olyan IKEA elemmel 3 hét és ki is kapcsol. 47* több árámot vesz, alig kevesebbt mintha menne rajta a led háttérvilágítás. Ami amúgy szökő évente 1* ment. Rossz.

(#20748) Kolondrum válasza asdf_ (#20746) üzenetére


Kolondrum
félisten

A bolt felveszi a kapcsolatot a beszállítóval és próbálnak nekem intézni valamit.

(#20749) Jakab66[hun]


Jakab66[hun]
senior tag

Sziasztok!

Múlt hét kedden vásároltam egy LG Magic Remote távirànyítót, egy Euronics üzletben. Azon a héten csak az autóban volt, nem próbáltuk ki. Vasárnap mikor haza utaztunk, akkor próbáltam csatlakoztatni a TV-hez, és a TV azt írta, hogy nem támogatja ezt a távirányítót. Eszembe jutott, hogy az eladó az Euronicsban megkérdezte a TV-m típusát, és garantálta, hogy ez kell hozzá.

Kis keresgélés a neten, sehol egy leírás, hogy melyiket támogatja a TV igazából. Ekkor felhívtam az LG ügyfélszolgálatát, ahol az ügyintéző megerősítette, hogy ez a típus kell hozzá: AN-MR18BA. Azt tanácsolta a TV-n csinàljak egy alap helyzetre állítást majd próbáljam újra. Ez sem segített a dolgon, a TV továbbra is azt írja, hogy nem támogatja az eszközt. Ekkor hívtam megint az ügyfélszolgálatot, elmesélten hogy nem segített a dolog. Az ügyintéző megkért, hogy vegyem le az elemeknél azt a kis burkolatot, majd olvassam le a típust. AN-MR650A. Itt már világos volt, az euronics-ben hibáztak, nem az volt a dobozban mint ami rajta. (Itt jutott eszembe hogy bontott is volt a doboz)

Ezek után hívtam az üzletet ahol vettem. A választ elszomorító volt. Mondta megnézi a készletüket de nem hiszi hogy ők hibáztak. Később visszahívtak, hogy náluk minden rendben, beszéltek az LG illetékeseivel, akik nem hajlandóak cserélni, ők pedig az Euronicsban nem vásárolják vissza vagy cserélik ki, mert ez így nekik anyagi kár, illetve túl vagyok a 3 napon.

Na ilyenkor hova, kihez, és miért fordulhatok? :F

Gipsz Jakab

(#20750) MaxxDamage válasza Jakab66[hun] (#20749) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Eleve ha bontott volt (mint írtad) eleve megnézem (még a boltban) és úgy hozom el, hogy bizonyosan az van benne amit venni akarok, vagy aminek lennie kell benne.
Sokat nem tehetsz, ez jó tanuló pénz volt a részedről. :U
Bolt is hibázott és te is, mert bontott dobozba bele kell nézni mi is van benne. TV-t is vennél így? (raktárból kihoznak egy dobozt, amibe 200k-val olcsóbb TV van, te meg a "drágább" TV" árát fizetnéd?) A helyzet végeredményben ugyanaz volna.
Max. eladod és teszel hozzá azt veszel egy olyat amilyen kell a TV-hez (bontatlant)
Én LG TV-m is Magic Remote-s és én is Euronics -ban vettem (bontatlant, újat, 2 év garival.)

Én 1x egy PC-s Videokártyával jártam hasonlóképp, csak azt úgy küldték le nagykertől (ott a dobozt kibontották, megcsodálták a VGA-t és nem abba a dobozba került vissza...) de ingyen küldtek le egy új/másik VGA-t és rendezték.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.