Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Én meg a biztonságot tartom szem előtt. Ezért is lett új szett VP3, stb.
Mondjuk ezzel a kormányszervo-val rendesen beszoptam mármint, hogy 3x kellett cserélni. Most mondjuk rá, h jó. 3000 fölött van egy kis tipikus szervos hangja, de legalább nem visít köszönhetően az új hidraulika csöveknek (is). A hang a szivattyú baja mert ugye nem gyári, hanem felújított és gyanítom az összes ilyen.
Eddig a nagyobb dolgok tételesen:
vezérlés vízpumpával (Gates), gyertyák (NGK), hátsó lengéscsillapítók (Sachs) és spirálrugók (ROC), szűrők, Szatuna légterelő első ajtókra, kartámasz, új hátsó embléma, komplett hátsó futómű javító készlet (Mapco), 3x szervo szivattyú , akku (Bären), jobb első doblemez, első lökös koptató és alsó hűtővédő műanyag lemez (törött volt és lógott én rásegítettem), hosszbordásszíj 2db (Conti), két bontós napellenző és egy jobb hátsó hangszóró, motortér szigetelés, alufelni, egy szett Hankook VP3, szervo hidraulika cső pár + hollander, Volvo-s motorburkolat + csavarok valamint mindenféle folyadék, no és ami most kerül beépítésre alsó váltótartó gumibak (Lemförder), két első kerékagy (Meyle), valamint 3 nap múlva megjön a hátsó kipuff dob, a csővég és a szerelékek (Bosal).
Talán nem hagytam ki semmi fontosat. Én szeretem és szeretném még jobban szeretni ha lenne egy olyan hónap vagy kettő, amikor nem kívánna extra törődést.
Utóbbi két alkalommal pedig már felkészítettem a vastagabb cipőre is mert 100-as benyát tankoltam bele.
Havonta elég egy teletank úgy vettem észre nagy átlagban, ugye 55 lityis a puttony. Ha 70-80km-t mutat a fedélzeti megtehető távnak akkor szoktam telenyomni, nem várom meg amíg felszívja az utolsó retkes cseppet is a tankból.
Jövőre féktárcsa és fékbetét csere ami fixre van betervezve, a többi csak idő kérdése.
De hogy legyen egy kérdésem is, porvédő lemezt érdemes a kerékagy cserénél megejteni igaz? Úgy tudom h a lemez cseréjéhez le kell venni a tárcsát meg az agyat is, mert mögötte van.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///