Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az. Dirt 3 ugrik be nekem róla.
Szerintem kész életveszély ilyet kivinni ilyen keskeny útra, egy rossz mozdulat és totálkár. Fogott egy kis földet is már az elején.
Ehhez minimum egy F1-es pálya való jó nagy bukótérrel és máris élmény szerintem. Jó persze rallyautó, de akkor is.
Önálló döntéseket is hoz, nem semmi járgány! Úgy gondolta túl nagy a súlyfeleslege, mert ledobta a motorháztetőt!
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
kcsa
veterán
Örülök, anno velem is maximálisan korrektek voltak
molnarpeter
nagyúr
Mennyi volt?
troll81
addikt
22.500 mindenel együtt es egynapos szállítási határidővel. De nekem nem gyari rugoba kellett igy mernem kellett es a rugo tipusat is meg kellett adnom.
maximilian4
addikt
Manapság olyan 700k dollár egy ilyen gyári állapotban. Amúgy sem sok készült belőle, mert mire elkészült betiltották a rally B csoportot, a maradék meg rallycrossban széttört. Ami meg megmaradt és szép állapotú az hát...drága egy kicsit. Viszont simán ki lehet hozni a gyári motorból stabil 700-800 lovacskát. Ráadásul középmotoros és pihe könnyű.
[ Szerkesztve ]
Maxi
athomi
veterán
Grand C-MAX-szal (1.5 ecoboost) vannak hosszabb távú tapasztalatok? Ismerős azt mondja elég hitványak ezek az autók, sok velük a probléma, inkább csak garanciaidő lejártáig érdemes őket használni.
[ Szerkesztve ]
bajnokpityu
félisten
nem tudhatunk olyan 1.5 ecoboostról, aminek lejárt volna az 5 év garija. de azért köszönd meg a tanácsot
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Jut eszembe annak kapcsán, hogy hamarosan meg kell ejteni a téli/nyári kerékcserét. Kell valami okosságot csinálni a kerékcsere után, hogy a TPMS szelepeket érzékelje az autó, vagy csak meg kell tenni pár km-t, és megoldja a járgány automatice? A másik kérdés, mikor vettem a járgányt(most februárban Kuga) ugye a kereskedésben a télivel adták át, és elhoztam a nyári kerekeket a csomiban......most lesem a garázsban, hogy a nyári gumikon nincs jelölve, hogy hol volt eredetileg az autón....?! Ezeket mindegy hová teszi az ember? Nincs forgásirány, nem számít....vagy, csak nem írták rá mikor levették. Mondjuk a gumis remélem tudja, csak engem is érdekelne eme "bonyolult" kérdéskör.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
athomi
veterán
Nem elsosorban a motorra gondoltam, nem veletlen tettem csak zarojelbe.
Pikkolo^^
addikt
Az ismerősnek saját tapasztalat vagy hallotta és osztja az észt? Ilyenekre nem érdemes adni. Keresd fel a típushoz tartozó FB csoportot és olvasgassál, kérdezzél.
#49155328
törölt tag
Rotation felirat és nyíl jelöli a forgásirányt ha van.
Amúgy tök mindegy hová teszed.
A következő szezonnál meg az elsőket hátra, a hátsókat előre érdemes felrakni.
olajbogyo
aktív tag
Szia!
OK, Köszönöm.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
darvinya
titán
Pedig elsősorban a motorra van a garancia.
Erről írtam pár hsz-el ezelőtt, meg úgy össz véleményem az ilyen túl hajtott motornál.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
troll81
addikt
kcsa
veterán
Szelep belsejét tekerd ki, nyomd össze laposra, szelep visszateker, majd kend be szappanos vízzel csúszósra.
Autót emeld fel, bakold alá (Ezt mindenképpen tedd meg! Amikor én raktam be, annyira rángattam az autót, hogy majdnem a nyakamra tettem a küszöböt, szóval annyira nem vicces), és így jó eséllyel be tudod forgatni.
troll81
addikt
kcsa
veterán
Az már nem is rugó, csak egy vascsiga
troll81
addikt
Soha többet nem lesz gyari lengescsillapitom ezt a bilsten szettet imadom, azt rontottam el hogy hifi kerult hatra a csomagterbe. 130kg kb igy kell bele valami ha megjon az uj subwoofer 40kg
Gabesz87
addikt
Sziasztok! Bár az új Focus még tényleg elég új, kíváncsi vagyok, esetleg az 1.5 EcoBoost 150LE-s kombi változatról van-e már esetleg valakinek véleménye, tapasztalata? Valós fogyasztás érdekelne főleg. Nekem jelenleg egy 2016-os Megane IV 5 ajtósom van, 110Le-s 1.5 dci, de szívesen lecserélném kombira. Kértem is ajánlatot Renault-tól ugyanilyen paraméterekkel rendelkező Megane kombira, de eszméletlen pofátlan összeget kaptam. 1 millával drágább, mint amennyiért 2016-ban vettem a jelenlegit.
A Focus tetszik, jókat is olvastam tesztekben róla, jó a felszereltsége már egy Business-nek is. És mivel nagyrészt városban járok, bár olyan 2 hetente majdnem végigmegyünk az M3-ason vagy az M5-ösön vidékre, szülőkhöz, mégis talán inkább benzinest vennék, bár szeretem a dízelt. (Már csak környezettudatosságból is). Szóval összességében max. 20.000km-t megyünk egy évben. Mondjuk a nagy vágyam az főleg egy Mondeo HEV/PHEV
#31600896
törölt tag
Neked milyen típusú Fordod van?
ReFleXx
addikt
spritmonitor.de
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
troll81
addikt
Mk1 focus 2002 1.8 16v
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Bocs a nagyon offért, de meg kell kérdeznem mert igen csak bosszant.
Tankol közületek valaki/valakik rendszeresen Lukoil prémium dízel üzemanyagot? Mi a tapasztalat vele? Azért kérdezem, mert pár hete a szomszédos közeli OMV kút (rendszeresen ennél a kútnál tankolok ha csak tehetem) 10 napra bezárt valami technikai felújítás miatt. De mert tankolnom kellett és a Lukoilt gondoltam kipróbálom, mégis csak az OMV osztrák lepárlóit használja, talán nem lesz gond. Sajnos lett...A motorhang kerregőssé vált, hangosabb lett és úgy éreztem, hogy elment belőle valamennyi erő is és a gázpedált is jobban kellett nyomnom. Nem az a nyomatékos dízel viselkedés volt amit már megszoktam, hanem mintha inkább erőlködne kicsit. Bár ez csak hasonlat, de hirtelen ez jutott eszembe. Alig vártam, hogy kifogyjon a tank. Sajnos tele tankoltam akkor. Messzi úton voltam a hétvégén és más nem volt útközben csak MOL kút, arra felé nincs OMV, így most MOL prémium dízel van benne, de elég nagy a különbség a MOL javára, és szinte rögtön érezhető is lett a tankolás után pár kilométerrel már.
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
ReFleXx
addikt
Miota dizelem van 99% csak omv-t tankolok, ott is 80% 'lakossagi', premium csak ritkan, ezen kivul kb 2x tankoltam Mpetrol premiumot, de egetvero kulonbseget nem eszleltem, talan annyit, hogy az OMV premiumbol szeret többet kajalni.
Melyik lukoil kut volt ez konkretan?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
#31600896
törölt tag
Nekem meg MK2
Azzal meg pont nem foglalkoznak.... ennyire eltérő lenne a 2 típus?
Nekem is kéne hátra ilyen. A lengéscsillapítócsere tuti benne lenne munkadíjjal vagy 100 ezerbe. Ahogy most van meg hülyén néz ki, le van ülve.
kcsa
veterán
Lengéscsillapító cseréje nem emeli az autót.
Jenne
senior tag
Ez a kút volt.
Azt már hozzá sem teszem, hogy annál az OMV kútnál minimum két hónapja már hogy nem jó (elromlott) a levegőkompresszor. Levegőnyomás ellenőrzés így nuku. De jobb ha ott senki sem megy be a WC-be...
A közeli Shell kútnál meg jó ideje már nem jó a levegős pisztolyon a szelephez csatlakozó tömlővég. Ha ráteszem a szelepre akkor egyrészt nem lehet rögzíteni és benyomja a szeleptűt is folyamatosan, így szépen jön ki a levegő. Használhatatlan szolgáltatás.
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
troll81
addikt
En javasolnam nezz szét bilstein szinetn meg erős rugó teren einbach.
Hivtad őket?
Én a múltkor épp ugyanezt panaszoltam el, háromból egy kúton működött csak a levegő (MOL), de persze az volt a harmadik és a "legmesszebb".
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
DeFranco
nagyúr
én már nem is szórakozok ilyenekkel, betettem hátra egy eredeti NDK T pumpát és akkor és ott nyomok a kerékbe levegőt ahol akarok. Precíziós, 10 nyomás 1 tized bar fixen.
Te csinálod jól!
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Én vettem egy 12 voltos kis kompresszort és az van bent. Ha baj van, bedugom és már tolja is. 12 bárig bírja azt hiszem feltornászni a nyomást.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
MK2-es ferdehátú Focusra az MK2 facelift hátsó lökhárítója passzol szerintetek?
sparta2
tag
Sziasztok!
Sajna egy kavics miatt cserés lesz a szélvédőm. Mivel nincs még egy éves sem, a kérdésem az, hogy a garancia miatt csak márkaszerviz jöhet szóba, vagy más is (pl. Carglass)?
molnarpeter
nagyúr
Kavics javítás 3500 Ft tétel, vagy casco ingyen. Ne cserélj, ha nem muszáj, mindig a gyári a legjobb Ha kiszedés közben kicsit sérül a fényezés, ott is megindulhat a rozsda.
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
ma kerékcserénél szóltak hogy el vannak nagyon maródva már a kerékanyák (mk1 focus lemezfelni) lassan cserés lesz nem sürgős.
kell valamire figyelni a cserénél? lehet az anyákat magában cserélni vagy muszáj tőcsavarral?
két helyen néztem (bárdinál 800+) a cromax kiesik de olcsóbb [link] a mindenamifordhoz legalább eljutok de némileg drágább [link]
a cromaxos febi jó lehet vagy maradjak a gyárinál? a mindenamifordos elvileg gyári. azon a kétezer forinton sok nem múlik de azért szeretnék képben lenni.
gabor9991
őstag
Én elhagytam egy lemezfelni csavart pár éve, vettem ilyen febi-ből 1 darabot, szerintem még jobb minőségű is mint a gyári.Most amikor levettem a lemezfelnit a téli gumikkal ezen az utángyártott csavaron nem volt rozsda.
[ Szerkesztve ]
darvinya
titán
Inkább az lenne jó tudni ezek a csavarok milyen keménységűek.
Mert minnél keményebb, annál tovább bírja.
Míg az olcsó puhát, csak kézi kulccsal szabad meghúzni, mert légpisztoly egy menetben meghúzással eltaknyolja és ezzel vége is.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
gabor9991
őstag
Szerintem tökmindegy hogy kézzel vagy légkulccsal húzod meg a csavart a lényeg úgyis az, hogy az előírt nyomatékkal tedd.
DeFranco
nagyúr
furijankó gumisnak mondhatod, még a kulcsot se fogatja rá az anyára hanem már a levegőben pörgeti szt majd csak ráharap. mind egykutya.
aztán meg kamuból ráhúz a 100-ra állított nyomatékkulccsal letiktakolja mindet 'szt közben már a kulcs is 150-re húzta.
pipa vagyok rájuk nagyon.
akkor ha jó ez a febi akkor kivárok hátha előfordulok a cromax felé és akkor megrendelem.
[ Szerkesztve ]
gabor9991
őstag
Én normális gumishoz jártam régebben, neki két légkulcsa volt az egyik a le a másik a felszereléshez.
De már évek óta van téli és nyári gumi is külön felnin, úgyhogy magamnak cserélgetem otthon a kerekeket.
Ettől függetlenül én azt mondom, hogy kerékanyából jó a febi lehet a gyári anya is ugyanez.
[ Szerkesztve ]
darvinya
titán
Hát nem igen.
Kézileg soha nem tudod rákalapálni és emiatt kell utána húzni.
Légkulccsal egyből rágyógyítja, s puha csavaranyát eltaknyolva megszakítja, ekkor hagyják el menet közben a csavart.
Legjobb a spéci csavaranyákat vágják haza, és ekkor lehet lefúrni és új kerékagyat felszerelni.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
gabor9991
őstag
Nem nagyon értem amit írsz.
sparta2
tag
A kormány vonalában, a látótér alsó részén van már egy kb. 60 cm-es repedés, így nem úszom meg a cserét. Szombat reggel vettem észre és akkor már 20cm volt. Mivel mozognom kellet a kocsival tudtam, hogy vége. Estére már szép hosszú lett belőle.
Jaa, hogy 60cm? Aztak**va! Aszittem max pár centiről van itt nagybaszó.
Nekem is van egy pötty a bal alsó sarokban, de az csak egy pötty és "csak" gombostűfej méretű rész pattant ki az üvegből viszont cserébe sajnos elég közel van az üveglap széléhez, azt mondták 100:1-hez, hogy fúrás közben bereped. De igazából ez szerintem minden üvegre rámondható.
Itt helyben egy ötöst mondtak a javításra.
darvinya: Kerékcserénél mikor nemrég feltették az alufelnit az új csavarokkal a srác légkulccsal felrakta és utána még ráhúzott a kézivel is. Remélem nem nyírta ki (nyújtotta szét) a menetet.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Real_Necro
veterán
MKIV Mondeo gyári 16"os titanium alufelni mennyit érhet használtban? Van rajta 2016os TS860as téli Conti bő 2mm mintával még. Gondolom 1-2 szezont még elmehet vele...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Pikkolo^^
addikt
25/db, mekkora a profilmélység?
Real_Necro
veterán
Jelzés fölött bő 2mm.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
darvinya
titán
Mi nem értesz az írásból?
Ezeket mind tudnia kell a sofőröknek.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
kelly416
veterán
Mit? Ezt? "Kézileg soha nem tudod rákalapálni és emiatt kell utána húzni." Mi az anyám kínját kell rákalapálni mire? Egy normális tehermentesítőre úgy csúszik fel a felni, ahogy a nagykönyvben meg van írva, mert egy normális tulaj minden egyes kerékcserénél megdrótkefézi a tehermentesítőt és megkeni picit kenőanyaggal, mert az védi a korróziótól is ideig-óráig. Egyébként meg normális keresztkulccsal szoktam kereket cserélni, még nem volt olyan csavar, amit nem tudtam volna leszedni, és világ életemben gyűlöltem azokat a barmokat, akik légkulccsal megpróbálnak mégis úgy meghúzni egy-egy csavart, hogy ne tudjam leszedni. Ennek semmi értelme. Ráadásul én mindig úgy teszem fel a kereket, hogy ráközelítek minden anyát, aztán egyenként húzgálom meg szépen "sorrendben", 1-3-5-2-4 vagy 1-3-2-4, tehát amikor csak el lehet kerülni, akkor nem a közvetlen egymás mellettieket, többször körbemegyek a keréken és ennyi. Nem kalapálom rá, nem állok rá a kulcsra (max. lazításkor, ha gyökér volt a gumis), és soha egyetlen kereket sem hagytam el, soha egyetlen csavarom sem lazult ki, pedig volt, amikor feldobtam a télit, és két évvel később cseréltem újabb télire a garnitúrát. Tudom, nem illdomos, de amikor az anyagiak szorítanak, akkor inkább nyáron kopjon a téli. Bár ehhez hozzá tartozik, hogy nagyon régen elkezdtem rézpasztával megkenni a csavarokat és nem is gyógyulnak rá soha az anyák a csavarokra.
Szerk.:
Arról ne is beszéljünk, hogy nincs az a gumis, aki rákapatja a csavart kézzel, és utána tesz rá kulcsot, ami az anyáknak az egyik legnagyobb ellensége. Normális ember kézzel kapatja fel és utána kulcsozik. Szerintem.
[ Szerkesztve ]